Welk type heb je? Wat wil je ermee doen?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:48 schreef henkjansmits het volgende:
Beschikt iemand hier nog over de handleiding om de Bestron Alfredo tuning uit te voeren?
Zo wat krijg ik hier honger van zeg. Ik doe het zelf nog met een Ferrari, maar al jaren verschillende resultaten, soms geniaal soms teleurstellend.quote:Op woensdag 3 januari 2018 19:50 schreef Martijn1P het volgende:
[..]
Welk type heb je? Wat wil je ermee doen?
Meer mensen hier met een Roccbox? Zag ook dat de Uuni nu gasburners verkooptLeuk om te zien dat er steeds meer modellen op de markt komen voor 'portable ovens'..
[ afbeelding ]
Alfredo tuning, is toch thermostaat koelen met een ventilator uit een pc?quote:Op woensdag 3 januari 2018 12:48 schreef henkjansmits het volgende:
Beschikt iemand hier nog over de handleiding om de Bestron Alfredo tuning uit te voeren?
Al veel gebruikt. In ieder geval zeer solide apparaat en in weer en wind te gebruiken. Kijk al uit naar het voorjaar en zomermaandenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:57 schreef pmponer het volgende:
Roccbox hier aanwezig, al een tijdje niet gebruikt, wat vind jij ervan Martijn?
Je pizza's zien er goed uit iig.
Als je hem ooit wil verkopen hoor ik het graag.😂quote:Op vrijdag 5 januari 2018 19:57 schreef pmponer het volgende:
Roccbox hier aanwezig, al een tijdje niet gebruikt, wat vind jij ervan Martijn?
Je pizza's zien er goed uit iig.
De pizza moet het hebben van extreme hitte, ik heb laatst voor een collega een stuk staal van oven formaat geregeld van 10 mm dik, deze verhit hij eerst een tijd onder de gril en daar dan de pizza op.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef Goitske het volgende:
Ik heb even een vraag. Wil zelf pizza gaan bakken. Wat raden jullie aan kan het gewoon op de bakplaat of moet ik echt voor een pizzasteen gaan?
NY style is een steen/ staal eigenlijk wel van belang ja. Als je enkel bakplaat hebt, kun je ook hier eens naar kijken voor een Sicilian/ grandma style pizza:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef Goitske het volgende:
Ik heb even een vraag. Wil zelf pizza gaan bakken. Wat raden jullie aan kan het gewoon op de bakplaat of moet ik echt voor een pizzasteen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |