abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 augustus 2016 @ 15:43:48 #1
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164914780
WASSENAAR - Bij een grote vechtpartij bij attractiepark Duinrell in Wassenaar zijn zaterdag aan het begin van de avond vijf mensen gearresteerd. De vechtersbazen keerden zich tegen beveiligers en toegesnelde agenten.

Het Tikibad is korte tijd afgesloten geweest voor het publiek in verband met de vechtpartij. Het is niet duidelijk waarom de vechtpartij uitbrak.

http://www.telegraaf.nl/b(...)j_bij_Tikibad__.html

En hier verder.

Link vorige topic:
NWS / Vechtpartij bij Tikibad
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164914827
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat is een breed begrip, klopt.

Ik voorspel dat de meeste mannen in dat lijstje Afrikaans/Antilliaans zijn.
Dat criterium is ook erg onduidelijk.
pi_164914889
Duinrellen in het Tokkiebad. :D
  zondag 28 augustus 2016 @ 15:50:53 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164914971
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat criterium is ook erg onduidelijk.
Moet ik hier echt elke keer bij elke post weer in precies in detail treden over welk volk het waarschijnlijk weer gaat?
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik geen Zuid-Afrikanen of mensen uit Madagaskar bedoel? :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164915090
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Moet ik hier echt elke keer bij elke post weer in precies in detail treden over welk volk het waarschijnlijk weer gaat?
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik geen Zuid-Afrikanen of mensen uit Madagaskar bedoel? :P
Als je een voorspelling doet neem ik inderdaad aan dat je duidelijke criteria hebt anders is een voorspelling zonder waarde. Verder denk ik dat het grootste deel mannen met de Nederlandse nationaliteit, dat komt overeen met de criminaliteit statistieken.
pi_164915225
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Moet ik hier echt elke keer bij elke post weer in precies in detail treden over welk volk het waarschijnlijk weer gaat?
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik geen Zuid-Afrikanen of mensen uit Madagaskar bedoel? :P
Die zijn ook niet Westers toch?
  zondag 28 augustus 2016 @ 15:58:21 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164915239
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:54 schreef Wespensteek het volgende:
Verder denk ik dat het grootste deel mannen met de Nederlandse nationaliteit
Eerder slechtopgevoede lichtgetinte mannen met een islamitische achtergrond.

Als ik Afrikaans zeg dan zullen de meeste mensen wel begrijpen dat ik vooral doel op de mensen met een Marokkaanse achtergrond.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164915252
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Eerder slechtopgevoede lichtgetinte mannen met een islamitische achtergrond.

Als ik Afrikaans zeg dan zullen de meeste mensen wel begrijpen dat ik vooral doel op de mensen met een Marokkaanse achtergrond.
Hoe dom dit.
pi_164915304
Iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen:

Een vechtende jongeman met Marokkaanse ouders

en

Een vechtende jongeman met Nederlandse ouders

In beide gevallen maakt het niks uit en ligt het toch aan de ouders? :?
  zondag 28 augustus 2016 @ 16:09:19 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164915600
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe dom dit.
Ah ja, ik was de Turken nog vergeten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164915665
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ah ja, ik was de Turken nog vergeten.
Want die wonen ook in Afrika?
  zondag 28 augustus 2016 @ 16:14:06 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164915775
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Want die wonen ook in Afrika?
Nee duidelijk niet.
Ik doelde op mijn eerdere post toen ik Afrikanen/Antillianen zei.
Ik heb verder niet echt zin om in elke post 10 regels details neer te gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164915820
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee duidelijk niet.
Ik doelde op mijn eerdere post toen ik Afrikanen/Antillianen zei.
Ik heb verder niet echt zin om in elke post 10 regels details neer te gooien.
Nja Afrika is nogal groot dus het is nogal vreemd om er van uit te gaan dat mensen dan gelijk aan Marokko denken.
pi_164916550
Trots op mijn broeders, jullie zullen steeds meer gaan merken wie hier de baas is!

SCF voor niemand bang!
pi_164916872
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:00 schreef IDkaart het volgende:
Iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen:

Een vechtende jongeman met Marokkaanse ouders

en

Een vechtende jongeman met Nederlandse ouders

In beide gevallen maakt het niks uit en ligt het toch aan de ouders? :?
Volgens TS en nog wat gefrustreerde fokkers maakt dat wel uit. TS probeert al tijden via de IS tactiek aan te tonen dat al het kwaad in NL door islam danwel allochtonen komt.
TS snapt niet dat andere factoren hieraan ten grondslag liggen en kiest de makkelijke weg van beoordelen op uiterlijk en afkomst
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 augustus 2016 @ 17:07:42 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164917103
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja Afrika is nogal groot dus het is nogal vreemd om er van uit te gaan dat mensen dan gelijk aan Marokko denken.
Mensen begrijpen het wel.
Hoe vaak kom jij dagelijks Rwandezen, Oegandezen, Congolezen tegen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164917137
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Mensen begrijpen het wel.
Hoe vaak kom jij dagelijks Rwandezen, Oegandezen, Congolezen tegen?
Best vaak eigenlijk. Buiten dat begrijp ik dat Afrikaans nogal een breed begrip is. :p
  zondag 28 augustus 2016 @ 18:02:03 #19
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_164918247
Wat mij betreft worden de grenzen gesloten voor mensen van Islamitische afkomst. De groep Turken en Marokkanen die we hier nu al hebben brengt ons al meer dan genoeg ellende. De importstrategie van de laatste decennia volkomen mislukt.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_164918694
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:45 schreef Joezi het volgende:
Trots op mijn broeders, jullie zullen steeds meer gaan merken wie hier de baas is!

SCF voor niemand bang!
Singapore Canoe Federation?
pi_164918947
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Singapore Canoe Federation?
:?
pi_164919037
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Eerder slechtopgevoede lichtgetinte mannen met een islamitische achtergrond.

Als ik Afrikaans zeg dan zullen de meeste mensen wel begrijpen dat ik vooral doel op de mensen met een Marokkaanse achtergrond.
Je zult me wel flauw vinden maar wanneer heeft men een Marokkaanse achtergrond volgens jou? Ik vind het allemaal erg lastig nu er zoveel kinderen in Nederland worden geboren die een Marokkaanse achtergrond lijken te hebben volgens veel mensen. Volgens mij hebben vrij veel mensen nogal wat moeite met accepteren dat vrij veel mensen met een Nederlandse achtergrond crimineel gedrag vertonen en dan bedoel ik met een Nederlandse achtergrond dat ze hier geboren en getogen zijn.
pi_164919122
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je zult me wel flauw vinden maar wanneer heeft men een Marokkaanse achtergrond volgens jou? Ik vind het allemaal erg lastig nu er zoveel kinderen in Nederland worden geboren die een Marokkaanse achtergrond lijken te hebben volgens veel mensen. Volgens mij hebben vrij veel mensen nogal wat moeite met accepteren dat vrij veel mensen met een Nederlandse achtergrond crimineel gedrag vertonen en dan bedoel ik met een Nederlandse achtergrond dat ze hier geboren en getogen zijn.
Als je uit een familie komt, die zelf ook de mocro achtergrond heeft.

Ik zou zeggen, vraag het die gasten zelf wat ze zijn. Geen enkele die zou zeggen: hollander!! Want met de kk-kaas willen ze niks te maken hebben, de kuffar...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_164919299
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je uit een familie komt, die zelf ook de mocro achtergrond heeft.

Ik zou zeggen, vraag het die gasten zelf wat ze zijn. Geen enkele die zou zeggen: hollander!! Want met de kk-kaas willen ze niks te maken hebben, de kuffar...
Die mensen zijn ook opgevoed in Nederland, zijn hier naar school gegaan dus ik zou niet weten waarom die geen Nederlandse achtergrond hebben, hun ouders woonden hier tenslotte ook. Ik vind het zelfs uitermate vreemd om hun achtergrond Marokkaans te noemen. Volgens mij lijkt hun opvoeding niet op de opvoeding van kinderen in Marokko.
pi_164920891
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Mensen begrijpen het wel.
Hoe vaak kom jij dagelijks Rwandezen, Oegandezen, Congolezen tegen?
Ik heb werkelijk nog nooit last van Marokkanen ervaren, daarentegen wel van Somaliërs, dus wat is je punt?
pi_164920960
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:02 schreef 24Fan het volgende:
Wat mij betreft worden de grenzen gesloten voor mensen van Islamitische afkomst. De groep Turken en Marokkanen die we hier nu al hebben brengt ons al meer dan genoeg ellende. De importstrategie van de laatste decennia volkomen mislukt.
Indonesiërs zijn ook moslim. Sterker nog, Indonesië is het grootste Moslimland ter wereld.

En hoe vaak heb jij last van mensen uit Bosnië en Servië? Die zijn ook meestal moslim.
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:38:20 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164921644
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:08 schreef Hochwinter het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit last van Marokkanen ervaren
Dat betekent dat je dus 100% van je tijd op je zolderkamer zit, je gaat nooit stappen, of je woont in een rijke wijk.

En nu ga je zeker zeggen dat je in een arbeiderswijkje woont, elk weekend uitgaat, en nooit last hebt gehad van Marokkanen. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164921728
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat betekent dat je dus 100% van je tijd op je zolderkamer zit, je gaat nooit stappen, of je woont in een rijke wijk.

En nu ga je zeker zeggen dat je in een arbeiderswijkje woont, elk weekend uitgaat, en nooit last hebt gehad van Marokkanen. :')
Ja hoor Henk, wat jij wil.
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:42:42 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164921831
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:40 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Ja hoor Henk, wat jij wil.
Wat wou je dan zeggen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164921969
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat wou je dan zeggen?
Niets. Ik zeg dat ik nog nooit overlast van Marokkanen ervaren hebt, maar wel van Somaliërs. Vervolgens ga je zeggen dat dat niet zo is. Alsof jij er bij was. :')
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:47:17 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164922046
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:45 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Niets. Ik zeg dat ik nog nooit overlast van Marokkanen ervaren hebt, maar wel van Somaliërs. Vervolgens ga je zeggen dat dat niet zo is. Alsof jij er bij was. :')
Oke dan, maar het lijkt me erg sterk.

Dat je last hebt van Somaliërs is trouwens geen verrassing.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164923969
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oke dan, maar het lijkt me erg sterk.

Dat je last hebt van Somaliërs is trouwens geen verrassing.
je wil vooral graag gelijk hebben en jouw mening als waarheid verkopen
dat toch wel wat anders
pi_164925733
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:29 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

je wil vooral graag gelijk hebben en jouw mening als waarheid verkopen
dat toch wel wat anders
Menen jullie dit nou echt serieus? En maar blijven reageren op deze tokkie-topic :')
Ga jullie schamen man!

Damn adjeu
Geen sig.
pi_164925821
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:10 schreef Knudde het volgende:

[..]

Menen jullie dit nou echt serieus? En maar blijven reageren op deze tokkie-topic :')
Ga jullie schamen man!

Damn adjeu
deze tokkie-topic?
als iemand zich moet schamen...
  zondag 28 augustus 2016 @ 22:20:54 #35
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_164926168
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die mensen zijn ook opgevoed in Nederland, zijn hier naar school gegaan dus ik zou niet weten waarom die geen Nederlandse achtergrond hebben, hun ouders woonden hier tenslotte ook. Ik vind het zelfs uitermate vreemd om hun achtergrond Marokkaans te noemen. Volgens mij lijkt hun opvoeding niet op de opvoeding van kinderen in Marokko.
Die mensen zijn inderdaad hier opgevoed en hier naar school gegaan en daar houd het stukje Nederland op. Dat de ouders hier woonden wil niet zeggen dat zij de westerse normen en waarden hebben omarmd en vervolgens, op basis daarvan hun kinderen hebben opgevoed.
Als zij dit wel hadden gedaan hadden we nu waarschijnlijk ook niet zo veel problemen met de Marokkaanse jeugd. In hun cultuur is de opvoeding in huiselijke omgeving een taak van de ouders en daarbuiten is het de taak van de buitenwereld zoals, de school, Politie e.d.
Vaak weten de ouders niet eens wat hun zoon uitspookt op straat, ook omdat dat zoonlief thuis wel respectvol is en het niet waagt zijn vader of moeder te beledigen.
Het heeft ook niet geholpen dat men in Nederland hele wijken volgepropt heeft met Marokkaanse gezinnen die hierdoor zijn blijven hangen in hun cultuur en kijk op de wereld.

Verder zie je de laatste jaren dat de Marokkaanse jongeren steeds meer afstand nemen van de Nederlanders en onderling grote groepen vormen, terwijl ze in de jaren '80 en '90 zich wel mengden tussen andere jongeren. Probleem is ook dat ze overal mee wegkomen in hun ogen.
Een nachtje in de cel staat goed op hun C.V en straffen die ze hier opgelegd krijgen zijn voor hun een lachertje. Daarbij is de Politie voor hen, met haar ''handjes schuddende en armpje eromheen slaan tactiek'' een slappe hap.
pi_164926429
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:20 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Die mensen zijn inderdaad hier opgevoed en hier naar school gegaan en daar houd het stukje Nederland op. Dat de ouders hier woonden wil niet zeggen dat zij de westerse normen en waarden hebben omarmd en vervolgens, op basis daarvan hun kinderen hebben opgevoed.
Als zij dit wel hadden gedaan hadden we nu waarschijnlijk ook niet zo veel problemen met de Marokkaanse jeugd. In hun cultuur is de opvoeding in huiselijke omgeving een taak van de ouders en daarbuiten is het de taak van de buitenwereld zoals, de school, Politie e.d.
Vaak weten de ouders niet eens wat hun zoon uitspookt op straat, ook omdat dat zoonlief thuis wel respectvol is en het niet waagt zijn vader of moeder te beledigen.
Het heeft ook niet geholpen dat men in Nederland hele wijken volgepropt heeft met Marokkaanse gezinnen die hierdoor zijn blijven hangen in hun cultuur en kijk op de wereld.

Verder zie je de laatste jaren dat de Marokkaanse jongeren steeds meer afstand nemen van de Nederlanders en onderling grote groepen vormen, terwijl ze in de jaren '80 en '90 zich wel mengden tussen andere jongeren. Probleem is ook dat ze overal mee wegkomen in hun ogen.
Een nachtje in de cel staat goed op hun C.V en straffen die ze hier opgelegd krijgen zijn voor hun een lachertje. Daarbij is de Politie voor hen, met haar ''handjes schuddende en armpje eromheen slaan tactiek'' een slappe hap.
Je geeft al aan dat er zich ontwikkelingen voordoen die hun duidelijk plaatsen in Nederland en dus een Nederlandse achtergrond hebben. Ze reageren op wat er hier met hun gebeurt of juist niet gebeurt.
pi_164927960
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die mensen zijn ook opgevoed in Nederland, zijn hier naar school gegaan dus ik zou niet weten waarom die geen Nederlandse achtergrond hebben, hun ouders woonden hier tenslotte ook. Ik vind het zelfs uitermate vreemd om hun achtergrond Marokkaans te noemen. Volgens mij lijkt hun opvoeding niet op de opvoeding van kinderen in Marokko.
Hou jezelf voor de gek vent, waarom lopen ze dan allemaal te pochen als mocro's?
Er is niks NL's in de vezels van die gasten en zo willen ze zelf ook niet gezien worden.

Derhalve geen NL'ers maar mocrotjes.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_164928097
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je geeft al aan dat er zich ontwikkelingen voordoen die hun duidelijk plaatsen in Nederland en dus een Nederlandse achtergrond hebben. Ze reageren op wat er hier met hun gebeurt of juist niet gebeurt.
Dat praat je je toch echt zelf aan in deze...

Ze zijn geen NL'ers, willen dat nooit worden en derhalve is het dus geen NL'se achtergrond. In geen verre wegen is die te bekennen bij ze.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_164928286
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hou jezelf voor de gek vent, waarom lopen ze dan allemaal te pochen als mocro's?
Er is niks NL's in de vezels van die gasten en zo willen ze zelf ook niet gezien worden.

Derhalve geen NL'ers maar mocrotjes.
In Marokko zullen ze het niet als echt Marokkanen zien, want Nederlands. En zo vallen ze dus tussen wal en schip. -O-

Mijn inschatting: ze zijn veel meer Nederlander dan Marokkaan, logisch gezien het feit dat ze hier opgegroeid zijn, en hun opleiding genoten hebben. Dat vormt je echt meer dan je denkt.
pi_164928501
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

In Marokko zullen ze het niet als echt Marokkanen zien, want Nederlands. En zo vallen ze dus tussen wal en schip. -O-

Mijn inschatting: ze zijn veel meer Nederlander dan Marokkaan, logisch gezien het feit dat ze hier opgegroeid zijn, en hun opleiding genoten hebben. Dat vormt je echt meer dan je denkt.

Die wezens die hier zich zo erg misdragen en alles goedpraten met 'islam' en 'kuffar', zijn echt niet gevormd door het NL'se opleidingssysteem of cultuur. Want daar worden die dwaze gedachten namelijk niet gebezigd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_164928576
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die wezens die hier zich zo erg misdragen en alles goedpraten met 'islam' en 'kuffar', zijn echt niet gevormd door het NL'se opleidingssysteem of cultuur. Want daar worden die dwaze gedachten namelijk niet gebezigd.
Ik vloek ook wel eens, terwijl me dat op school echt niet aangeleerd is. Dat zegt niet alles.

Maar die jongens zijn Marokkaanse Nederlanders. Dat Marokkaans vormt ze uiteraard wel, maar ze zijn nog altijd vooral Nederlander gezien alles.

Of denk jij echt dat ze beter in de Marokkaanse samenleving zouden kunnen aarden dan hier? Ik denk het niet. Als ze daar in aanraking komen met de politie, is dat ook gelijk een cultuurshock voor ze vermoed ik.
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:22:04 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_164928613
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

In Marokko zullen ze het niet als echt Marokkanen zien, want Nederlands. En zo vallen ze dus tussen wal en schip. -O-

Mijn inschatting: ze zijn veel meer Nederlander dan Marokkaan, logisch gezien het feit dat ze hier opgegroeid zijn, en hun opleiding genoten hebben. Dat vormt je echt meer dan je denkt.

En dat is exact het probleem imo. Ze worden van jongs af aan opgevoed met hun Marokkaanse/Turkse taaltje, schoteltv etc. Maar die ouders vergeten 1 ding: ze leven in Nederland. Hier moeten ze naar school, studeren, werken en een leven opbouwen. Niet in Marokko of Turkije. En dan krijg je idd een situatie dat ze tussen wal en schip vallen: ze zijn geen 'echte Nederlander' maar ook geen 'echte Turk/Marokkaan'.
pi_164928687
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

Ze worden van jongs af aan opgevoed met hun Marokkaanse/Turkse taaltje, schoteltv etc. Maar die ouders vergeten 1 ding: ze leven in Nederland. Hier moeten ze naar school, studeren, werken en een leven opbouwen. Niet in Marokko of Turkije. En dan krijg je idd een situatie dat ze tussen wal en schip vallen: ze zijn geen 'echte Nederlander' maar ook geen 'echte Turk/Marokkaan'.
Eens, maar of dat een probleem is, hangt natuurlijk helemaal van het individu af. In de meeste gevallen is het geen probleem, en draaien die mensen prima in de samenleving mee.
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:28:59 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_164928852
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Eens, maar of dat een probleem is, hangt natuurlijk helemaal van het individu af. In de meeste gevallen is het geen probleem, en draaien die mensen prima in de samenleving mee.
Daarover valt te twisten.
pi_164928879
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Ik vloek ook wel eens, terwijl me dat op school echt niet aangeleerd is. Dat zegt niet alles.
Wat een vergelijking, even vloeken of downright criminaliteit in de vorm van mishandelingen, jodenhaat, homohaat, overvallen en ander soort jatterij van de kuffar...
quote:
Maar die jongens zijn Marokkaanse Nederlanders. Dat Marokkaans vormt ze uiteraard wel, maar ze zijn nog altijd vooral Nederlander gezien alles.

Of denk jij echt dat ze beter in de Marokkaanse samenleving zouden kunnen aarden dan hier? Ik denk het niet.
Ze willen toch zo graag? Waarom zou je eigenlijk ook? Ik veeg mn reet liever af met zacht papier, ipv een steen of hap zand. Maar hey, die wezentjes respecteren iig NL en NL'ers niet, geen idee waarom...

quote:
Als ze daar in aanraking komen met de politie, is dat ook gelijk een cultuurshock voor ze vermoed ik.
Please do so.. maar zullen ze daar ook de gedragingen tegen o.a. juweliers bezigen zoals hier?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_164929005
en ik maar denken dat t hier ging over een vechtpartij in t tikibad
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:55:20 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164929541
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Hochwinter het volgende:
In de meeste gevallen is het geen probleem
Geloof ik niets van.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:57:02 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164929567
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:29 schreef Red_85 het volgende:
Ik veeg mn reet liever af met zacht papier, ipv een steen of hap zand.
Ik ook _O-
En palmbladeren hoeven van mij ook niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164929752
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:11 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Indonesiërs zijn ook moslim. Sterker nog, Indonesië is het grootste Moslimland ter wereld.

En hoe vaak heb jij last van mensen uit Bosnië en Servië? Die zijn ook meestal moslim.
Serviers zijn geen moslim.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_164929860
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Eens, maar of dat een probleem is, hangt natuurlijk helemaal van het individu af. In de meeste gevallen is het geen probleem, en draaien die mensen prima in de samenleving mee.
Als dat meedraaien bestaat uit de hele dag tegen een gevel van een woning hangen, dan heb je inderdaad gelijk. Ze hebben blijkbaar weinig vertrouwen in de Nederlandse architectuur, dus vinden ze het nodig om panden die risico lopen massaal te onderstutten zodat ze niet omvallen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')