abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:13:20 #76
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164909779
Raqqah op gaat verder.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164909815
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:13 schreef Domingesto het volgende:
Raqqah op gaat verder.
_O-

En daarna komt Assad en kunnen ze weer optyfen.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:16:20 #78
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164909856
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O-

En daarna komt Assad en kunnen ze weer optyfen.
Het is kansloos ja.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164909986
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Zinki. Waren dat niet die lui die dat jongetje van 12 onthoofdden in aleppo?
was een volwassen man van 19, maar idd zelfde organisatie, die niet blij was met die actie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164910032
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
The Pentagon refuses commenting on Turkish targeting of SDF points

Pfff. Amerika :')

Alsof ze nou nog iets gedaan krijgen van het SDF.
ypg schijnt alweer richting raqqa te gaan, dus het zijn gewoon brave hondjes :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164910070
QalaatAlMudiq twitterde op zondag 28-08-2016 om 13:11:08 SW. #Aleppo: Rebels strike back to pro-Regime assault on Techn. College w/ heavy artillery & #ATGM destroying a tank https://t.co/P5tuKrO9kR reageer retweet
pi_164910092
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:08 schreef Domingesto het volgende:

agirecudi twitterde op zondag 28-08-2016 om 13:01:33 Same as in Turkey. They kill civilians and then claim they were militants.Thank @POTUS for making this shit global. https://t.co/24QMwX9eux reageer retweet
die butthurt koerden ook :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:28:20 #83
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164910233
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

die butthurt koerden ook :')
Wat is hier butthurt aan? Meerde bronnen, waaronder het SOHR bevestigde dat er burgers waren geraakt. Dat het TSK het framet als pkk/pyd militanten is typisch.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164910283
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:28 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Wat is hier butthurt aan? Meerde bronnen, waaronder het SOHR bevestigde dat er burgers waren geraakt. Dat het TSK het framet als pkk/pyd militanten is typisch.
"Burgers"

pi_164910284
het zijn gewoon zoals gebruikelijk import strijders in dit geval PKK koerden uit Turkije dus. en de propaganda luidt het zijn locals die hun eigen huizen verdedigen :')

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164910286
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:28 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Wat is hier butthurt aan? Meerde bronnen, waaronder het SOHR bevestigde dat er burgers waren geraakt. Dat het TSK het framet als pkk/pyd militanten is typisch.
pi_164910294
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

ypg schijnt alweer richting raqqa te gaan, dus het zijn gewoon brave hondjes :P
Als ze dat doen zijn ze echt de domste unit van dit hele conflict.

Ze kunnen gewoon het beste nu trouw zweren aan assad en zich aansluiten bij SAA. Op naar deir ezzor trekken, de druze beast aflossen en gewoon goede syriërs zijn. Niet amerikaanse schoothondjes.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:31:06 #88
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164910304
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:30 schreef Atak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164910309
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:30 schreef Slayage het volgende:
het zijn gewoon zoals gebruikelijk import strijders uit het buitenland in dit geval PKK koerden uit Turkije dus. en de propaganda luidt het zijn locals die hun eigen huizen verdedigen :')

[ afbeelding ]
Jezus, is ze 17? Ze ziet eruit alsof ze 30 is. Vuile hoer. _O-
pi_164910317
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:28 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Wat is hier butthurt aan? Meerde bronnen, waaronder het SOHR bevestigde dat er burgers waren geraakt. Dat het TSK het framet als pkk/pyd militanten is typisch.
dat ze doen alsof turkije burgers doodt en doet alsof het militanten zijn. het zijn altijd dezelfde leuzen turkije doodt altijd burgers het zijn nooit gewapende milttanten. als je dat zo verkondigt ben je butthurt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164910341
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:30 schreef Atak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
goed nummer wel :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:32:59 #92
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164910359
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat ze doen alsof turkije burgers doodt en doet alsof het militanten zijn. het zijn altijd dezelfde leuzen turkije doodt altijd burgers het zijn nooit gewapende milttanten. als je dat zo verkondigt ben je butthurt.
Jij mag het af doen als propaganda, maar bij luchtaanvallen moet je niet denken dat je geen burgers raakt. Dat is nu eenmaal collateral dammage. Waarheid ligt wel in het midden.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164910367
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

"Burgers"

[ afbeelding ]
Die plaatjes kan je ook makkelijk meenemen uit turkije en aan je bebaarde allies geven om er daarna een foto van te maken... is niet moeilijk allemaal. Waar zijn de bodies?
pi_164910386
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:33 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Die plaatjes kan je ook makkelijk meenemen uit turkije en aan je bebaarde allies geven om er daarna een foto van te maken... is niet moeilijk allemaal. Waar zijn de bodies?
_O-

Foto's zullen binnenkort wel opduiken :Y
pi_164910400
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:30 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Als ze dat doen zijn ze echt de domste unit van dit hele conflict.

Ze kunnen gewoon het beste nu trouw zweren aan assad en zich aansluiten bij SAA. Op naar deir ezzor trekken, de druze beast aflossen en gewoon goede syriërs zijn. Niet amerikaanse schoothondjes.
ze moeten wel die amerikaanse steun houden willen ze in de toekomst nog enige backing van de amerikanen krijgen voor hun rojava project. hoewel ze geen enkele garantie hebben dat dat ook zal gebeuren kunnen ze niet opeens zeggen we trekken ons terug.

ik zie geen andere optie voor hen dan de amerikaanse puppet uihangen en daar waar nodig de assad/russen puppet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164910447
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:32 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Jij mag het af doen als propaganda, maar bij luchtaanvallen moet je niet denken dat je geen burgers raakt. Dat is nu eenmaal collateral dammage. Waarheid ligt wel in het midden.
ik zeg niet dat er geen burgers omkomen. elk conflict komen er meer burgers om dan strijders dat is een feit, zelfs 80% volgens bepaalde schattingen, maar dat is niet wat ze hier doen, dit us structureel ontkennen dat militanten worden omgelegd door de turkse strijdkrachten, het zijjn ALTIJD burgers.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164910484
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O-

Foto's zullen binnenkort wel opduiken :Y
ik weet niet hoor de turken zijn de laatste jaren terughoudend in het tonen van lijken. ik weet niet welke insteek ze hebben met deze operatie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:37:33 #99
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164910487
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zeg niet dat er geen burgers omkomen. elk conflict komen er meer burgers om dan strijders dat is een feit, zelfs 80% volgens bepaalde schattingen, maar dat is niet wat ze hier doen, dit us structureel ontkennen dat militanten worden omgelegd door de turkse strijdkrachten, het zijjn ALTIJD burgers.
Ik acht het in dit geval zeer waarschijnlijk, omdat het uit meerdere bronnen wordt bevestigd. Er wordt van beide kanten geframed.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164910514
zou mooi zijn.

markito0171 twitterde op zondag 28-08-2016 om 13:33:34 #Syria #Jarablus Seems #FSA/#Turkey army take entire area north of Sajur river in next hours reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')