abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 oktober 2016 @ 15:53:54 #201
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165874316
Magnus Caris en Kim Viljanen hebben zich via de SDC geplaatst voor het WK.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 16:02:47 #202
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165874455
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Magnus Caris en Kim Viljanen hebben zich via de SDC geplaatst voor het WK.
pi_165875151
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:44 schreef OuweDibbes het volgende:

[..]

Kan zelfs nu nog kaarten scoren af en toe.
quote:
Kaarten Premier League in Ahoy binnen 14 minuten uitverkocht

Op donderdag 16 maart 2017 strijkt de PDC neer in Ahoy voor week zeven van de Premier League. Net als vorig jaar heeft de PDC ervoor gekozen een speeldag af te werken in Nederland en dat is voor de Nederlandse dartliefhebbers een mooi moment om het darten van dichtbij mee te maken.

Maandagochtend ging de kaartverkoop van start en het blijkt maar weer eens te meer hoeveel vraag er is naar een groot dartevent in Nederland. De kaarten waren binnen 14 minuten uitverkocht, waar de tafels binnen 4 minuten waren uitverkocht, en dus zal er 16 maart weer een kolkend en uitverkocht Ahoy als speelplaats dienen!

Voor de editie van eerder dit jaar waren de kaarten binnen 45 minuten uitverkocht. Verschil met dit jaar was een voorverkoop voor LIVEPDC-abonnees.
Op Marktplaats kun je nog kaarten kopen ja, maar dat gun ik die uitzuigers niet.
pi_165875184
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van al die toernooi. De Champions League, de Players tournaments en weet ik veel wat niet meer.

Laat het WK aub zo snel mogelijk beginnen.
En doe eens wat aan die opzet, want dit gaat nergens meer over.

Neem een voorbeeld aan de BDO.
Jacques Nieuwlaat:

''Vorige week hebben we kunnen kijken naar de eerste editie van de Champions League of Darts. Een nieuw toernooi, met veel bombarie aangekondigd, met name in Engeland, want voor het eerst in de geschiedenis is de PDC te zien op de BBC. Ik kijk ernaar en ik zie de acht beste darters van de wereld spelen… En het doet me niets. Ik kijk naar de spelers, die voor een hoofdprijs van zo’n 125.000 euro (!) spelen en volgens mij doet het hen ook niets. Het is het zoveelste toernooi waar dezelfde spelers aan meedoen en tegen elkaar spelen.

Vorige week was ook de twintigste editie va de WDF Europe Cup, dit jaar in Nederland, in Egmond aan Zee. Niets nieuws onder de zon, want het loopt al sinds 1978. Ik kijk ernaar en ik zie ruim 300 spelers hun ziel en zaligheid in hun wedstrijden leggen…. En het doet me wat. Het prijzengeld is nul euro, maar ik zie dat een man uit Malta voor de eerste keer in zijn loopbaan een medaille binnenhaalt voor zijn land en er staan tranen in zijn ogen. Ik zie Martin Phillips en Wayne Warren afscheid nemen van hun interlandcarrière en ik zie emotie bij beide veteranen, en sterker: ik heb zelf ook een brok in mijn keel.

Tien jaar geleden kon ik wekenlang uitkijken naar een op stapel staande confrontatie tussen de nummers één en twee van de wereld. Raymond van Barneveld tegen Phil Taylor wordt niet voor niets ‘De Klassieker’ genoemd. Tegenwoordig zie je Michael van Gerwen wel acht keer per jaar spelen tegen Gary Anderson en dat haalt de romantiek van zo’n duel helemaal weg. Maar erger nog, het slurpt ook het fanatisme van de spelers weg die deze partijen spelen. Met uitzondering van het WK dan, want dan zie je bij iedereen dat dit evenement wel speciaal is.

Laat ik vooropstellen dat het natuurlijk een goede zaak is dat de topspelers een goede boterham verdienen aan de sport waar ze ook veel voor moeten laten, maar laten we ook niet blind zijn voor de geschiedenis. In de jaren ’80 was darts in Engeland ongeveer zo populair als nu. Meer dan 10 televisietoernooien, en de profs konden er prima van rondkomen. Maar binnen twee jaar was de koek toen ook op. Het publiek verloor de interesse en, aansluitend daarop, de TV stations ook. Er bleef weinig over van het profcircuit en de bubbel spatte snel uiteen.

Ik heb echt niet de arrogantie om te denken dat ik de wijsheid in pacht heb, maar ik denk wel dat het allemaal op dit moment een beetje te veel van het goede is, en met name te veel van hetzelfde. Aan de Premier League hoef je weinig te veranderen, maar de sport heeft met name behoefte aan schaarste en verandering. Laat ons een keer of vijf per jaar genieten van een major waar alle toppers en aanstaande toppers aan meedoen. Ik stel voor het WK, de World Matchplay, de World Grand Prix en de Grand Slam of Darts. Mooie toernooien die minimaal een week duren en waar je lekker in kan groeien.

Daarnaast is er een categorie van gewone TV-toernooien. De UK Open, Players Championship Finals, European Darts Championship, World Series Finals en The Masters. Mooie toernooien die we in een uurtje of twee per dag voorgeschoteld krijgen op TV. Voor de liefhebber live te zien achter een decoder of via een stream. De rest van de toernooien zoals de World Series en de Euro Tour breken we open voor alle spelers en worden tot de laatste 16 ‘gewoon’ op de vloer gespeeld. De laatste 16 spelen we dan vervolgens voor de camera’s en volgens hetzelfde principe als de gewone TV-toernooien. Hierdoor creëer je in ieder geval dat meer spelers ervaring opdoen en beter zullen spelen als ze voor de camera’s staan. De toppers zullen niet meer bij ieder toernooi de TV halen, maar dat zorgt er dan weer voor dat ze meer gemotiveerd aan de oche staan als er een major op het programma staat.

Ik ben zelf een fanatiek fan van darten en veel mensen om mij heen zijn dat ook, maar ik hoor toch steeds vaker dat zij het niet meer zo ‘volgen’. Het is simpelweg teveel van hetzelfde. Het klinkt raar uit de mond van iemand die zo van darten houdt als ik, maar alstublieft zorg voor een beetje meer schaarste en verandering. Daar gaat niet alleen mijn hart sneller van kloppen, maar ik ben er van overtuigd dat het op de lange termijn beter is voor iedereen die de dartsport een warm hart toedraagt, en niet in de laatste plaats voor de spelers zelf.''
pi_165875233
ZjakGod mad
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:05:00 #206
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165875268
Eens met Zjak.
En het is allemaal de schuld van die engnek Hearn. Snooker gaat ie ook vernielen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:41:05 #207
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165875795
Niet eens een negendarter gemist

Opvallend
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165875825
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
Niet eens een negendarter gemist

Opvallend
The boss _O_
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:46:25 #209
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165875864
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

The boss _O_
Nou nou laten we niet overdrijven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 10 oktober 2016 @ 17:47:18 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165875887
Hee T, heb je dat ene gifje nog gemaakt van wegwerpgebaartjes en praathandjes van Kim?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 17:47:54 #211
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165875900
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:47 schreef Szura het volgende:
Hee T, heb je dat ene gifje nog gemaakt van wegwerpgebaartjes en praathandjes van Kim?
Ik ga eens even kijken of ik dat nog kan vinden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 18:00:46 #212
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165876138
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:47 schreef Szura het volgende:
Hee T, heb je dat ene gifje nog gemaakt van wegwerpgebaartjes en praathandjes van Kim?
Ik heb het even gedaan met beeldmateriaal wat ik zo snel kon vinden


Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_165877269
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik heb het even gedaan met beeldmateriaal wat ik zo snel kon vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TaglianoGod. Die eerste is echt genieten _O_.
pi_165879236
Premier League in Ahoy Rotterdam voor volgend jaar is in 14 minuten uitverkocht.
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:18:25 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165881978
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik heb het even gedaan met beeldmateriaal wat ik zo snel kon vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas :D

Er zaten ook nog ergens wat wegwerpgebaartjes, hopelijk heb je die ook nog.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 21:20:53 #216
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165882076
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:18 schreef Szura het volgende:

[..]

Baas :D

Er zaten ook nog ergens wat wegwerpgebaartjes, hopelijk heb je die ook nog.
Zat dat ook rond al dat choken?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:23:51 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165882212
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zat dat ook rond al dat choken?
Jep
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 21:24:51 #218
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165882266
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:23 schreef Szura het volgende:

[..]

Jep
Dan ga ik dat zo nog wel even terugkijken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 21:40:43 #219
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165882903
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:23 schreef Szura het volgende:

[..]

Jep
Dan kan het haast niet anders dan dat je dit bedoelt

Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:41:56 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165882951
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:40 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dan kan het haast niet anders dan dat je dit bedoelt

[ afbeelding ]
Hahaha :D _O_
Genot man
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:47:41 #221
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_165883129
Wat een zichzelf overschattende speler is het toch ook.
pi_165883186
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:59 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Jacques Nieuwlaat:

''Vorige week hebben we kunnen kijken naar de eerste editie van de Champions League of Darts. Een nieuw toernooi, met veel bombarie aangekondigd, met name in Engeland, want voor het eerst in de geschiedenis is de PDC te zien op de BBC. Ik kijk ernaar en ik zie de acht beste darters van de wereld spelen… En het doet me niets. Ik kijk naar de spelers, die voor een hoofdprijs van zo’n 125.000 euro (!) spelen en volgens mij doet het hen ook niets. Het is het zoveelste toernooi waar dezelfde spelers aan meedoen en tegen elkaar spelen.

Vorige week was ook de twintigste editie va de WDF Europe Cup, dit jaar in Nederland, in Egmond aan Zee. Niets nieuws onder de zon, want het loopt al sinds 1978. Ik kijk ernaar en ik zie ruim 300 spelers hun ziel en zaligheid in hun wedstrijden leggen…. En het doet me wat. Het prijzengeld is nul euro, maar ik zie dat een man uit Malta voor de eerste keer in zijn loopbaan een medaille binnenhaalt voor zijn land en er staan tranen in zijn ogen. Ik zie Martin Phillips en Wayne Warren afscheid nemen van hun interlandcarrière en ik zie emotie bij beide veteranen, en sterker: ik heb zelf ook een brok in mijn keel.

Tien jaar geleden kon ik wekenlang uitkijken naar een op stapel staande confrontatie tussen de nummers één en twee van de wereld. Raymond van Barneveld tegen Phil Taylor wordt niet voor niets ‘De Klassieker’ genoemd. Tegenwoordig zie je Michael van Gerwen wel acht keer per jaar spelen tegen Gary Anderson en dat haalt de romantiek van zo’n duel helemaal weg. Maar erger nog, het slurpt ook het fanatisme van de spelers weg die deze partijen spelen. Met uitzondering van het WK dan, want dan zie je bij iedereen dat dit evenement wel speciaal is.

Laat ik vooropstellen dat het natuurlijk een goede zaak is dat de topspelers een goede boterham verdienen aan de sport waar ze ook veel voor moeten laten, maar laten we ook niet blind zijn voor de geschiedenis. In de jaren ’80 was darts in Engeland ongeveer zo populair als nu. Meer dan 10 televisietoernooien, en de profs konden er prima van rondkomen. Maar binnen twee jaar was de koek toen ook op. Het publiek verloor de interesse en, aansluitend daarop, de TV stations ook. Er bleef weinig over van het profcircuit en de bubbel spatte snel uiteen.

Ik heb echt niet de arrogantie om te denken dat ik de wijsheid in pacht heb, maar ik denk wel dat het allemaal op dit moment een beetje te veel van het goede is, en met name te veel van hetzelfde. Aan de Premier League hoef je weinig te veranderen, maar de sport heeft met name behoefte aan schaarste en verandering. Laat ons een keer of vijf per jaar genieten van een major waar alle toppers en aanstaande toppers aan meedoen. Ik stel voor het WK, de World Matchplay, de World Grand Prix en de Grand Slam of Darts. Mooie toernooien die minimaal een week duren en waar je lekker in kan groeien.

Daarnaast is er een categorie van gewone TV-toernooien. De UK Open, Players Championship Finals, European Darts Championship, World Series Finals en The Masters. Mooie toernooien die we in een uurtje of twee per dag voorgeschoteld krijgen op TV. Voor de liefhebber live te zien achter een decoder of via een stream. De rest van de toernooien zoals de World Series en de Euro Tour breken we open voor alle spelers en worden tot de laatste 16 ‘gewoon’ op de vloer gespeeld. De laatste 16 spelen we dan vervolgens voor de camera’s en volgens hetzelfde principe als de gewone TV-toernooien. Hierdoor creëer je in ieder geval dat meer spelers ervaring opdoen en beter zullen spelen als ze voor de camera’s staan. De toppers zullen niet meer bij ieder toernooi de TV halen, maar dat zorgt er dan weer voor dat ze meer gemotiveerd aan de oche staan als er een major op het programma staat.

Ik ben zelf een fanatiek fan van darten en veel mensen om mij heen zijn dat ook, maar ik hoor toch steeds vaker dat zij het niet meer zo ‘volgen’. Het is simpelweg teveel van hetzelfde. Het klinkt raar uit de mond van iemand die zo van darten houdt als ik, maar alstublieft zorg voor een beetje meer schaarste en verandering. Daar gaat niet alleen mijn hart sneller van kloppen, maar ik ben er van overtuigd dat het op de lange termijn beter is voor iedereen die de dartsport een warm hart toedraagt, en niet in de laatste plaats voor de spelers zelf.''
Wat Zjak zegt. Zo mee eens. Geef er een stoere spannende naam aan en zorg dat het prijzengeld hoog genoeg is.... dan moet het wel episch worden.

Probleem is dat het allemaal geen fuck meer uitmaakt. Waar ik eerder uit keek naar een toernooi zijn er nu 100 Player Championships en weet ik het niet wat, kan het niet meer volgen.

Darts professionaliseren en vernieuwen is goed, maar dit is uitmelken / uitzuigen.
U MAD?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2016 @ 22:01:29 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_165883745
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:59 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Jacques Nieuwlaat:

''Vorige week hebben we kunnen kijken naar de eerste editie van de Champions League of Darts. Een nieuw toernooi, met veel bombarie aangekondigd, met name in Engeland, want voor het eerst in de geschiedenis is de PDC te zien op de BBC. Ik kijk ernaar en ik zie de acht beste darters van de wereld spelen… En het doet me niets. Ik kijk naar de spelers, die voor een hoofdprijs van zo’n 125.000 euro (!) spelen en volgens mij doet het hen ook niets. Het is het zoveelste toernooi waar dezelfde spelers aan meedoen en tegen elkaar spelen.

Vorige week was ook de twintigste editie va de WDF Europe Cup, dit jaar in Nederland, in Egmond aan Zee. Niets nieuws onder de zon, want het loopt al sinds 1978. Ik kijk ernaar en ik zie ruim 300 spelers hun ziel en zaligheid in hun wedstrijden leggen…. En het doet me wat. Het prijzengeld is nul euro, maar ik zie dat een man uit Malta voor de eerste keer in zijn loopbaan een medaille binnenhaalt voor zijn land en er staan tranen in zijn ogen. Ik zie Martin Phillips en Wayne Warren afscheid nemen van hun interlandcarrière en ik zie emotie bij beide veteranen, en sterker: ik heb zelf ook een brok in mijn keel.

Tien jaar geleden kon ik wekenlang uitkijken naar een op stapel staande confrontatie tussen de nummers één en twee van de wereld. Raymond van Barneveld tegen Phil Taylor wordt niet voor niets ‘De Klassieker’ genoemd. Tegenwoordig zie je Michael van Gerwen wel acht keer per jaar spelen tegen Gary Anderson en dat haalt de romantiek van zo’n duel helemaal weg. Maar erger nog, het slurpt ook het fanatisme van de spelers weg die deze partijen spelen. Met uitzondering van het WK dan, want dan zie je bij iedereen dat dit evenement wel speciaal is.

Laat ik vooropstellen dat het natuurlijk een goede zaak is dat de topspelers een goede boterham verdienen aan de sport waar ze ook veel voor moeten laten, maar laten we ook niet blind zijn voor de geschiedenis. In de jaren ’80 was darts in Engeland ongeveer zo populair als nu. Meer dan 10 televisietoernooien, en de profs konden er prima van rondkomen. Maar binnen twee jaar was de koek toen ook op. Het publiek verloor de interesse en, aansluitend daarop, de TV stations ook. Er bleef weinig over van het profcircuit en de bubbel spatte snel uiteen.

Ik heb echt niet de arrogantie om te denken dat ik de wijsheid in pacht heb, maar ik denk wel dat het allemaal op dit moment een beetje te veel van het goede is, en met name te veel van hetzelfde. Aan de Premier League hoef je weinig te veranderen, maar de sport heeft met name behoefte aan schaarste en verandering. Laat ons een keer of vijf per jaar genieten van een major waar alle toppers en aanstaande toppers aan meedoen. Ik stel voor het WK, de World Matchplay, de World Grand Prix en de Grand Slam of Darts. Mooie toernooien die minimaal een week duren en waar je lekker in kan groeien.

Daarnaast is er een categorie van gewone TV-toernooien. De UK Open, Players Championship Finals, European Darts Championship, World Series Finals en The Masters. Mooie toernooien die we in een uurtje of twee per dag voorgeschoteld krijgen op TV. Voor de liefhebber live te zien achter een decoder of via een stream. De rest van de toernooien zoals de World Series en de Euro Tour breken we open voor alle spelers en worden tot de laatste 16 ‘gewoon’ op de vloer gespeeld. De laatste 16 spelen we dan vervolgens voor de camera’s en volgens hetzelfde principe als de gewone TV-toernooien. Hierdoor creëer je in ieder geval dat meer spelers ervaring opdoen en beter zullen spelen als ze voor de camera’s staan. De toppers zullen niet meer bij ieder toernooi de TV halen, maar dat zorgt er dan weer voor dat ze meer gemotiveerd aan de oche staan als er een major op het programma staat.

Ik ben zelf een fanatiek fan van darten en veel mensen om mij heen zijn dat ook, maar ik hoor toch steeds vaker dat zij het niet meer zo ‘volgen’. Het is simpelweg teveel van hetzelfde. Het klinkt raar uit de mond van iemand die zo van darten houdt als ik, maar alstublieft zorg voor een beetje meer schaarste en verandering. Daar gaat niet alleen mijn hart sneller van kloppen, maar ik ben er van overtuigd dat het op de lange termijn beter is voor iedereen die de dartsport een warm hart toedraagt, en niet in de laatste plaats voor de spelers zelf.''
Al die invite toernooien zijn ook gezeik. En ze moeten gewoon zorgen dat er meer verrassingen mogelijk zijn. Dus niet de nummers 128 enzo direct tegen de michael van gerwens en gary andersons en er kansloos afgaan.
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 22:06:07 #224
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_165883997
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Al die invite toernooien zijn ook gezeik. En ze moeten gewoon zorgen dat er meer verrassingen mogelijk zijn. Dus niet de nummers 128 enzo direct tegen de michael van gerwens en gary andersons en er kansloos afgaan.
Open lotinggenot
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:06:24 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_165953101
Andy Boulton 3-6 Scott Taylor
Mickey Mansell 5-6 Justin Pipe
Janos Vegso 1-6 Darren Johnson
Ron Meulenkamp 6-3 Marko Puls
David Pallett v Brendan Dolan
Robbie Green v Christian Kist
Mike Holz v Eddie Dootson
Peter Hudson v Vincent van der Voort

Evening Session (7pm-11pm local time, 6pm-10pm BST)
First Round x8
Steve West v Tony West
Mark Webster v Mervyn King
Chris Dobey v Ted Evetts
Cristo Reyes v Mark Walsh
Andy Smith v Stefan Stoyke
Rowby-John Rodriguez v Kyle Anderson
Kevin Painter v Yordi Meeuwisse
Steve Hine v Robert Allenstein
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')