abonnement Unibet Coolblue
pi_164898338
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:16 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ja, totdat het uitmondt in een slepende guerilla-oorlog. Dan gaat de publieke opinie heel snel de andere kant op...
Ze hebben wel voor hetere vuren gestaan.
pi_164898349
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:15 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gekke obsessie met oorlog tegen Koerden en zo, terwijl alle problemen met Koerden de schuld zijn van het beleid der Turkse overheid.
in het verleden zijn er genoeg verkeerde dingen gedaan door de Turkse overheid om daar nu nog steeds de vruchten van te plukken, dat is een feit, maar dat neemt niet weg dat voor TR de PKK strijd prio nummer 1 is. geef ze eens ongelijk als je bekijkt wat voor schade de PKK aanricht in het land.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164898362
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:16 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat er Arabieren niet vertegenwoordigd zijn in Faylaq al-Sham en Ahrar, maar het meerendeel in deze operatie bestaat uit Syrisch-Turkmeense strijdkrachten.
ik heb geen hoofden geteld, daar kan ik geen stellige standpunt in nemen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164898363
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

in het verleden zijn er genoeg verkeerde dingen gedaan door de Turkse overheid om daar nu nog steeds de vruchten van te plukken, dat is een feit, maar dat neemt niet weg dat voor TR de PKK strijd prio nummer 1 is. geef ze eens ongelijk als je bekijkt wat voor schade de PKK aanricht in het land.
PKK is een symptoom van de ziekte genaamd de Turkse Republiek.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_164898367
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:16 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ja, totdat het uitmondt in een slepende guerilla-oorlog. Dan gaat de publieke opinie heel snel de andere kant op...
die oorlog is er al decennia, schoonheid.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:20:56 #156
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_164898399
Iemand nog iets gehoord van Maher Al-Assad?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_164898426
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef IPA35 het volgende:

[..]

PKK is een symptoom van de ziekte genaamd de Turkse Republiek.
dat zeg ik ook. evenals dat de AKP en Erdogan een symptoom is van het beleid van de Turkse Republiek in het verleden.
er moet nog veel rechtgezet worden in het land. mbt de koerden, maar ook mbt de gemiddelde turk waarvan Erdogan de vertegenwoordiger is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164898430
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:20 schreef Zahreddine het volgende:
Iemand nog iets gehoord van Maher Al-Assad?
is jouw landgenoot...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164898432
taylieli twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 21:15:52 💥#Turkish artilleryand howitzers heavily shelling #sdf/#ypg positions near #Amarnah, south of #Jarablus. reageer retweet
pi_164898439
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

die oorlog is er al decennia, schoonheid.
Niet op vreemd grondgebied en op deze schaal, duifje.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_164898449
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat zeg ik ook. evenals dat de AKP en Erdogan een symptoom is van het beleid van de Turkse Republiek in het verleden.
er moet nog veel rechtgezet worden in het land. mbt de koerden, maar ook mbt de gemiddelde turk waarvan Erdogan de vertegenwoordiger is.
Eerlijk gezegd zie ik weinig hoop zonder een politieke omslag waarbij de huidige staat met haar ideologische grondwet wordt afgeschaft en vervangen door iets geheel nieuws.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:22:54 #162
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_164898450
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

is jouw landgenoot...
Uhu, kon zijn dat er iemand nog links of rechts iets over hem heeft gelezen.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:23:32 #163
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_164898470
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zie ik weinig hoop zonder een politieke omslag waarbij de huidige staat met haar ideologische grondwet wordt afgeschaft en vervangen door iets geheel nieuws.
Of gewoon terug naar de steppe van Centraal Azie sturen?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_164898568
Het blijkt dus om een Duitse anti-tank-wapen te gaan. Vraag mij hoe Duitsland zich nu gaat verantwoorden. Als Duitsland niks doet om dit beter te maken denk ik dat de poorten open gaan voor de Syrische vluchtelingen.
pi_164898593
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:23 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Of gewoon terug naar de steppe van Centraal Azie sturen?
Het land heeft een nogal kunstmatig "nationaal idee" en dat heeft al deze debiele problemen tot gevolg. Iets meer organisch en minder militaristisch zou ideaal zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_164898622
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:22 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Niet op vreemd grondgebied en op deze schaal, duifje.
er iz weinig verschil met het grond gebied van zuid TR en Noord Syrie vlak gebied waar je je als guerilla organisatie nergens kan verstoppen itt bepaalde gebieden in TR zelf.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:31:57 #167
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164898669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:17 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Die heeft in z'n eentje zo'n konvooi van laatst leeggevreten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164898701
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zie ik weinig hoop zonder een politieke omslag waarbij de huidige staat met haar ideologische grondwet wordt afgeschaft en vervangen door iets geheel nieuws.
erdogan heeft het aangedurfd om met de PKK aan tafel te gaan om vervolgens door de Gulenist gedwarsboomd te worden door het lekken van de geheime gesprekken om vervolgens syrie te zien veranderen in een hel waarop de PKK op het idee kwam om het syrische conflict te importeren naar turkije. en daar zitten we nu midden in.

als er de politieke wil is kan alles. alleenis "vrede" nu op stand by gezet helaas en lijkt het erop dat het weer moet escaleren voor het weer deescaleert.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164898755
Ik moet wel zeggen dat Poetin een meester strateeg is. Nu dat het gaat om een duitse anti-tank wapen zal NAVO zelfs nog sneller uit elkaar vallen. Als dat gebeurt dan heeft Poetin het straks veel makkelijker in Oost-Europa. Zou mij niks verbazen als er een Erdogan-Poetin pact komt die de region verdeelt in zones van invloed.
pi_164898793
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

er iz weinig verschil met het grond gebied van zuid TR en Noord Syrie vlak gebied waar je je als guerilla organisatie nergens kan verstoppen itt bepaalde gebieden in TR zelf.
De peshmerg hebben een eeuw of wat ervaring met guerilla-oorlogen en hebben dat vlakke gebied toch echt veroverd met hun tactieken. Daarnaast is er het mentale aspect voor de Turkse bevolking. Bij teveel doden (elke is er een teveel natuurlijk) komt de kreet "wat hebben we er te zoeken?" vroeg of laat. Het was bedoeld om de rust in de grensstreek te brengen. Als het tegenovergestelde gaat gebeuren gaat het snel met het draagvlak.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:36:22 #171
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_164898796
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef Atak het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Poetin een meester strateeg is. Nu dat het gaat om een duitse anti-tank wapen zal NAVO zelfs nog sneller uit elkaar vallen. Als dat gebeurt dan heeft Poetin het straks veel makkelijker in Oost-Europa. Zou mij niks verbazen als er een Erdogan-Poetin pakt komt die de region verdeelt in zones van invloed.
Ja, de NAVO gaat echt uit elkaar vallen door een Duitse ATGM :')
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:38:27 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164898851
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:36 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Ja, de NAVO gaat echt uit elkaar vallen door een Duitse ATGM :')
Gewoon niet meer reageren op die clown met z'n wilde wiet-hallucinaties
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164898868
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:36 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Ja, de NAVO gaat echt uit elkaar vallen door een Duitse ATGM :')
Het is niet alleen een ATGM. Duitsland en Turkije zijn het over heel veel dingen niet eens vooral omdat Duitsland Turkije niet als een gelijkwaardige partner ziet. Geen probleem voor Turkije, dan gaan ze maar ergens anders vrienden maken. In ieder geval zal Duitsland nog meer invloed kwijtraken want zij hebben de YPG monster groot gemaakt. Als straks nog paar Turkse tanks geraakt worden door Duitse anti-tank wapens kijk maar wat er dan gebeurt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:38 schreef Szura het volgende:

[..]

Gewoon niet meer reageren op die clown met z'n wilde wiet-hallucinaties
Moet jij zeggen met zijn "de Turkse bufferzone is een fabeltje". Als iemand jou nog serieus neemt dan weet ik het ook niet meer.
pi_164898890
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

erdogan heeft het aangedurfd om met de PKK aan tafel te gaan om vervolgens door de Gulenist gedwarsboomd te worden door het lekken van de geheime gesprekken om vervolgens syrie te zien veranderen in een hel waarop de PKK op het idee kwam om het syrische conflict te importeren naar turkije. en daar zitten we nu midden in.

als er de politieke wil is kan alles. alleenis "vrede" nu op stand by gezet helaas en lijkt het erop dat het weer moet escaleren voor het weer deescaleert.
Volgens mij heeft Erdogan behoorlijk wat voor elkaar gebokst wat betreft de rechten voor de Koerden. Dit heeft rust gebracht, maar ik denk dat de Koerden zich hierdoor nu extra hard gepiepeld voelen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_164898898
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:36 schreef Jihawti het volgende:

[..]

De peshmerg hebben een eeuw of wat ervaring met guerilla-oorlogen en hebben dat vlakke gebied toch echt veroverd met hun tactieken.
de peshmerga zijn beste matties met de turken ze worden door de turken zelfs opgeleid en die vlakke gebieden heeft de PKK veroverd dankzij amerikaanse lucht bombardementen ;)

quote:
Daarnaast is er het mentale aspect voor de Turkse bevolking. Bij teveel doden (elke is er een teveel natuurlijk) komt de kreet "wat hebben we er te zoeken?" vroeg of laat. Het was bedoeld om de rust in de grensstreek te brengen. Als het tegenovergestelde gaat gebeuren gaat het snel met het draagvlak.
als het voor de Turkse staatsveiligheid is zeggen de Turken tegen de overheid go for it! ^O^ een paar meer of minder doden maakt weinig uit voor hen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')