abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 21:07:03 #176
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_164922934
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:04 schreef IDkaart het volgende:
Ga lekker slowchatten over de struggles van Brett in dit topic: WEB / BradgeTV introduceert zich

Ik wil gewoon vlogs zien die klaagwaardig zijn, ja! :(
Als dat niet meer klaagwaardig is, wat dan nog wel?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_164922973
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als dat niet meer klaagwaardig is, wat dan nog wel?
- Vlogs waar je meer hoofd ziet dan wat van de rondleiding in een stad
- Vlogs met alleen maar geouwehoer
- Vlogs van Jiami en Sophie in het algemeen
- Vlogs van Enzo Knol in het algemeen
pi_164923050
Dit is zo slecht dat ik er niet eens woorden voor over heb.
pi_164924559
De uitzendingen van BradgeTV komen toch niet in gevaar door KPN ?
Productieteam heeft ondertussen contact gezocht met KPN ?
pi_164924686
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef IDkaart het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van deze muziek.
Weinig kont, weinig heup.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164924701
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:04 schreef IDkaart het volgende:
Ga lekker slowchatten over de struggles van Brett in dit topic: WEB / BradgeTV introduceert zich

Ik wil gewoon vlogs zien die klaagwaardig zijn, ja! :(
Jij zorgt er voor dat dit topic nooit offtopic gaat.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_164924804
Pochen dat je nooit onderhoud hebt aan Twingo gaat natuurlijk niet op als dat ding wel onderhoud kan gebruiken, maar dat je het gewoon niet uitvoert.
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:49:34 #183
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164924805
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Weinig kont, weinig heup.
Hier zou ik mijn hond nog vanaf trappen :{w
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164924907
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Pochen dat je nooit onderhoud hebt aan Twingo gaat natuurlijk niet op als dat ding wel onderhoud kan gebruiken, maar dat je het gewoon niet uitvoert.
Neuh, echt onderhoud heeft 'ie niet nodig.
Heb de auto laatst nog naar een monteur gebracht om hem helemaal na te lopen i.v.m de versnellingsbak (Vorige week) En die zegt dat de auto echt in zeer goede staat verkeerd, dat er inderdaad iets in de bak niet helemaal fris meer is, maar dat dit puur sllijtage is en dat de auto hier wel oud mee kan worden.

Als de auto onderhoud nodig zou hebben gehad was dit ook echt wel uitgevoerd.
Onderhoud wat ik heb uitgevoerd wat nodig was:

- Distributieriemwissel, was 4,5 jaar oud
- Versnellingsbakoliewissel, was niet echt nodig maar vond het wel prettig er nieuwe olie in te hebben.

Dat was het.
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:54:29 #185
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164925019
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Pochen dat je nooit onderhoud hebt aan Twingo gaat natuurlijk niet op als dat ding wel onderhoud kan gebruiken, maar dat je het gewoon niet uitvoert.
_O-
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:54:40 #186
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164925028
DOET ME DENKEN AAN EEN HONT
pi_164925037
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Weinig kont, weinig heup.
Beetje mannelijk figuur idd. Maar daar let ik niet op. :@
pi_164925366
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:52 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Neuh, echt onderhoud heeft 'ie niet nodig.
Heb de auto laatst nog naar een monteur gebracht om hem helemaal na te lopen i.v.m de versnellingsbak (Vorige week) En die zegt dat de auto echt in zeer goede staat verkeerd, dat er inderdaad iets in de bak niet helemaal fris meer is, maar dat dit puur sllijtage is en dat de auto hier wel oud mee kan worden.

Als de auto onderhoud nodig zou hebben gehad was dit ook echt wel uitgevoerd.
Onderhoud wat ik heb uitgevoerd wat nodig was:

- Distributieriemwissel, was 4,5 jaar oud
- Versnellingsbakoliewissel, was niet echt nodig maar vond het wel prettig er nieuwe olie in te hebben.

Dat was het.
Ik kan mij nog herinneren dat je vele garages hebt versleten omdat het schakelen niet meer goed verliep en zij daar geen aantoonbare oorzaak voor konden vinden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164925462
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:52 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Neuh, echt onderhoud heeft 'ie niet nodig.
Heb de auto laatst nog naar een monteur gebracht om hem helemaal na te lopen i.v.m de versnellingsbak (Vorige week) En die zegt dat de auto echt in zeer goede staat verkeerd, dat er inderdaad iets in de bak niet helemaal fris meer is, maar dat dit puur sllijtage is en dat de auto hier wel oud mee kan worden.

Als de auto onderhoud nodig zou hebben gehad was dit ook echt wel uitgevoerd.
Onderhoud wat ik heb uitgevoerd wat nodig was:

- Distributieriemwissel, was 4,5 jaar oud
- Versnellingsbakoliewissel, was niet echt nodig maar vond het wel prettig er nieuwe olie in te hebben.

Dat was het.
Hij schakelt moeilijk, piept en kraakt aan alle kanten en het heeft je al meerdere keren aan de kant van de weg gehouden. Als dat niet de definitie is van een auto die onderhoud nodig heeft dan weet ik het ook niet meer. Dit zijn slechts nog de dingen die ik heb voorbij horen komen
pi_164925797
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hij schakelt moeilijk, piept en kraakt aan alle kanten en het heeft je al meerdere keren aan de kant van de weg gehouden. Als dat niet de definitie is van een auto die onderhoud nodig heeft dan weet ik het ook niet meer. Dit zijn slechts nog de dingen die ik heb voorbij horen komen
De auto heeft mij welgeteld een keer langs de kant van de weg laten staan, en dat was door mijn eigen domme fout.
Dat was doordat ik opeens allemaal rare geluiden hoorde wat leek alsof er iets aanliep, bleek iets te zijn op die weg richting Lelystad, want er klaagde meer mensen over.

Heb uiteindelijk de ANWB voor niets laten komen :')
pi_164925841
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:12 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

De auto heeft mij welgeteld een keer langs de kant van de weg laten staan, en dat was door mijn eigen domme fout.
Dat was doordat ik opeens allemaal rare geluiden hoorde wat leek alsof er iets aanliep, bleek iets te zijn op die weg richting Lelystad, want er klaagde meer mensen over.

Heb uiteindelijk de ANWB voor niets laten komen :')
Klinkt inderdaad als een wonder op wielen die Twingo
pi_164925851
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:02 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik kan mij nog herinneren dat je vele garages hebt versleten omdat het schakelen niet meer goed verliep en zij daar geen aantoonbare oorzaak voor konden vinden.
Schakelen verliep inderdaad niet goed, ben naar een x aantal garages geweest konden geen aantoonbare oorzaak vinden.
vorige week olie wissel laten doen voor de versnellingsbak en hem ergens anders op de brug gehad, dacht zelf aan de schakelstangen, aantal andere mensen dachten dat ook.

dat was het probleem dus NIET, het probleem zit hem 100% zeker gewoon in de versnellingsbak, maar hij kan er blijkbaar oud mee worden.
pi_164925936
Leuk dat er nu zo gehaat word op mijn Twingo.
Maar ik rij zonder groot onderhoud in een auto van 300 euro zonder problemen al 16,000 kilometer rond in 3 kwart jaar, hoeveel mensen doen mij dit na?

Er is wel wat onderhoud geweest wat ik al zei, bakolie wissel, nieuwe Distributieriem, that's it.
Ding verbruikt geen druppel olie, alleen nu met de APK ben ik bang omdat het toch nog 4 maanden weg is, en wat ik al aangaf, het tóch een auto is van 300 euro, hoe goed ook onderhouden door de vorige eigenaar.

Heel simpel, auto heeft mij nog nooit echt laten staan, een keer mijn eigen domme schuld, en verder niet. Altijd starten lopen, nooit problemen, zuinig, betrouwbaar.

Maar laten we het weer gaan hebben over vlogs:

pi_164925959
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:13 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Schakelen verliep inderdaad niet goed, ben naar een x aantal garages geweest konden geen aantoonbare oorzaak vinden.
vorige week olie wissel laten doen voor de versnellingsbak en hem ergens anders op de brug gehad, dacht zelf aan de schakelstangen, aantal andere mensen dachten dat ook.

dat was het probleem dus NIET, het probleem zit hem 100% zeker gewoon in de versnellingsbak, maar hij kan er blijkbaar oud mee worden.
Dan is het ook niet zo heel moeilijk om een auto van een paar honderd euro te kopen en er een tijd lang mee te rijden. Je negeert gewoon alle problemen en het enige criterium die jij hanteert is: 'kom ik ermee vooruit?'. Dat zal bij de meeste auto's die je koopt wel het geval zijn.
pi_164926020
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
Leuk dat er nu zo gehaat word op mijn Twingo.
Maar ik rij zonder groot onderhoud in een auto van 300 euro zonder problemen al 16,000 kilometer rond in 3 kwart jaar, hoeveel mensen doen mij dit na?

Er is wel wat onderhoud geweest wat ik al zei, bakolie wissel, nieuwe Distributieriem, that's it.
Ding verbruikt geen druppel olie, alleen nu met de APK ben ik bang omdat het toch nog 4 maanden weg is, en wat ik al aangaf, het tóch een auto is van 300 euro, hoe goed ook onderhouden door de vorige eigenaar.

Heel simpel, auto heeft mij nog nooit echt laten staan, een keer mijn eigen domme schuld, en verder niet. Altijd starten lopen, nooit problemen, zuinig, betrouwbaar.

Maar laten we het weer gaan hebben over vlogs:

Ik heb zo'n touw tyfus hekel aan dat woord, 'gehaat'. Als ik iets haat dan praat ik heel anders. Enige wat ik zeg is dat je doet alsof je een gouden Twingo hebt gekocht voor 300 euro, maar dat hij in werkelijkheid niks anders is dan alle anderen voor dat geld. Want dan koop je ook een auto die moeilijk schakelt, piept aan alle kanten en die je zo nu en dan aan de kant laat staan.
pi_164926056
Wat ik al zei (Lezen is moeilijk) Het probleem van het schakelen, zit in de versnellingsbak, de auto is 18 jaar oud, word intensief gebruikt (Omgerekend rij ik ongeveer 25,000 kilometer per jaar met die Twingo) Dan krijg je dat soort dingen..
Autootje heeft bijna 2 ton gelopen.

Het probleem met de versnellingsbak kan maar op een manier opgelost worden en dat is een bakrevisie, ja of een 2ehands versnellingsbak van een andere Twingo.

Ik wacht gewoon eerst even de APK af, kijken wat die melden, en dan merk ik gauw genoeg wat aan vervanging toe is.
pi_164926125
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik heb zo'n touw tyfus hekel aan dat woord, 'gehaat'. Als ik iets haat dan praat ik heel anders. Enige wat ik zeg is dat je doet alsof je een gouden Twingo hebt gekocht voor 300 euro, maar dat hij in werkelijkheid niks anders is dan alle anderen voor dat geld. Want dan koop je ook een auto die moeilijk schakelt, piept aan alle kanten en die je zo nu en dan aan de kant laat staan.
De fuck zeg..
Die auto heeft mij nog nooit laten staan ;(
Piept en kraakt doet 'ie inderdaad.
Hij schakelt moeilijk sinds Mei, sinds 'ie 170,000 heeft bereikt, dat is niet te voorkomen.

De reden dat ik zeg dat het een gouden Twingo is is vanwege alle onderhoudspapieren die er bij zitten van de Renault garage van 1999 tot 2009! En het feit dat de auto in 2009 ook is getectyleerd dus geen spatje roest heeft aan de onderkant en een gloedje nieuwe uitlaat en met complimenten van de keurmeester zonder enige weerwoorden door de APK rolde vorig jaar.
pi_164926155
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik heb zo'n touw tyfus hekel aan dat woord, 'gehaat'. Als ik iets haat dan praat ik heel anders. Enige wat ik zeg is dat je doet alsof je een gouden Twingo hebt gekocht voor 300 euro, maar dat hij in werkelijkheid niks anders is dan alle anderen voor dat geld. Want dan koop je ook een auto die moeilijk schakelt, piept aan alle kanten en die je zo nu en dan aan de kant laat staan.
Stel je denkt dat je Twingo je in de steek laat, je gaat op de vluchtstrook staan om te bellen, vervolgens blijkt er niks aan de hand en voeg je met 20 in op de snelweg. :'(
pi_164926190
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat ik al zei (Lezen is moeilijk) Het probleem van het schakelen, zit in de versnellingsbak, de auto is 18 jaar oud, word intensief gebruikt (Omgerekend rij ik ongeveer 25,000 kilometer per jaar met die Twingo) Dan krijg je dat soort dingen..
Autootje heeft bijna 2 ton gelopen.

Het probleem met de versnellingsbak kan maar op een manier opgelost worden en dat is een bakrevisie, ja of een 2ehands versnellingsbak van een andere Twingo.

Ik wacht gewoon eerst even de APK af, kijken wat die melden, en dan merk ik gauw genoeg wat aan vervanging toe is.
Ik merk dat begrijpend lezen voor jou niet makkelijk is, nee. Je hebt schijnbaar zo'n plaat voor je kop dat je nou nog niet wilt begrijpen wat ik zeg. Maar ik heb inmiddels wel door dat dat een karakter eigenschap van je dus ik zal het verder loslaten.
pi_164926241
Mascha irritantste vlogger Sophie is nog leuker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')