abonnement Unibet Coolblue
pi_165338857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik zou het fijner vinden als ze op mijn smart tv gewoon een horizon app maken. Daar draait netflix al prima op. Maarja ze moeten natuurlijk hun eigen apparaten verkopen dus dat zal wel niet gaan gebeuren
Die horizon app heeft al wel chromecast support geloof ik, dat zou ook nog een optie kunnen zijn voor je.
Heb zelf wel een SmartTV, maar vind de chromecast + tablet/telefoon een stuk soepeler werken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165339704
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die horizon app heeft al wel chromecast support geloof ik, dat zou ook nog een optie kunnen zijn voor je.
Heb zelf wel een SmartTV, maar vind de chromecast + tablet/telefoon een stuk soepeler werken.
ik heb nog zo een oud cisco ding van ziggo om dingen op te kunnen nemen en tv te kijken, verder apps van alle nederlandse zenders om iets terug te kijken op de tv. Dus echt noodzaak is het niet, maar zou wel handig zijn natuurlijk.

Maargoed, dit is het Netflix topic, en netflix werkt prima ;)
pi_165344370
pi_165344381
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik heb nog zo een oud cisco ding van ziggo om dingen op te kunnen nemen en tv te kijken, verder apps van alle nederlandse zenders om iets terug te kijken op de tv. Dus echt noodzaak is het niet, maar zou wel handig zijn natuurlijk.

Maargoed, dit is het Netflix topic, en netflix werkt prima ;)
Ik gebruik altijd mijn PS4 om Netflix te kijken werkt net iets fijner dan de app van Sony Smarttv
pi_165348146
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brotherly Love – 2015 12 1:27 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Een basketbaltalent staat als tiener onder druk om beroemd te worden. Zijn tweelingzus begint een dubieuze relatie en hun broer raakt betrokken bij een straatoorlog.

Stalkers Who Kill (seizoen 1) – 2015 12
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Documentaire
Deze misdaadserie toont echte en nagespeelde beelden van waargebeurde moorden die zijn gepleegd door stalkers, zoals ex-geliefden, collega's en zelfs familieleden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_165349007
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Wie verzint deze leugens.
Ja. Het is Jake Gyllenhaal die in je geheugen blijft.

Blij dat we House hebben kunnen kijken voordat het eraf ging. Nu met smart wachten op OUAT O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_165353446
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:00 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja. Het is Jake Gyllenhaal die in je geheugen blijft.

Blij dat we House hebben kunnen kijken voordat het eraf ging. Nu met smart wachten op OUAT O+.
Bijna! *O* Aftellen kan beginnen ;)
pi_165356006
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die horizon app heeft al wel chromecast support geloof ik, dat zou ook nog een optie kunnen zijn voor je.
Heb zelf wel een SmartTV, maar vind de chromecast + tablet/telefoon een stuk soepeler werken.
Kan 'm niet vinden ;(
Tap tap tap
pi_165365154
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:23 schreef Evertjan het volgende:
Op de NL Netflix? :D Yeahhh *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:38:49 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_165369824
Narcos seizoen 2 net helemaal gekeken. Een woord geweldig. En nu weer een andere serie kijken. Wat is aan te raden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_165371069
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3:10 to Yuma – 2007 12 2:02 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Thriller
In deze remake van de klassieker uit 1957 moet een rancher een gevangengenomen outlaw naar het station brengen, waar ze de trein naar de rechtbank zullen nemen.

Cedric the Entertainer: Live from the Ville – 2016 AL 1:00 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy
In zijn karakteristieke pak en gleufhoed geeft de stijlvolle komiek zijn eigen visie op ouder worden, de presidentsverkiezingen en het liedje Honky Tonk Badonkadonk.

Cyberbully – 2011 12 1:27 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister
In deze actuele dramafilm met onderliggende boodschap wordt tiener Taylor Hillridge via een populaire sociale website het doelwit van pesterijen door medestudenten.

Drive Angry – 2011 16 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Thriller
Een crimineel ontsnapt uit de hel om de sekte te vinden die zijn dochter heeft vermoord en haar baby ontvoerd, en probeert de baby te redden voordat de groep haar offert.

Experiment, The – 2010 16 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Thriller
In deze aangrijpende thriller speelt een groepje mannelijke vrijwilligers bewakers en gevangenen in een nepgevangenis als onderdeel van een controversieel onderzoek.

Louis C.K.: Hilarious – 2010 AL 1:23 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
In deze special geeft Emmy-winnaar en stand-upcomedian Louis C.K. met bijtende spot zijn ongecensureerde mening over seks, ouderschap en alles daar tussenin.

Rambo – 2008 16 1:39 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Oorlog, Thriller
Wanneer de regering niet opkomt voor gevangengenomen missionarissen, zet voormalige groene baret John Rambo zijn rustige leventje opzij om actie te ondernemen.

When in Rome – 2010 AL 1:31 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Nadat ze munten uit een fontein in Italiė heeft gevist, wordt de cynische Beth Harper uit New York het hof gemaakt door verschillende vurige aanbidders.

White Helmets, The – 2016 12 0:40 uur - Netflix Original
♫ o.a. Arabisch / CC Arabisch, Duits, Engels, Frans, Nederlands
Genre: Documentaire
Enkele vastberaden eerstehulpverleners riskeren hun leven om slachtoffers uit het puin te halen tijdens de dagelijkse aanvallen op burgers in Syriė.

You Again – 2010 AL 1:45 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Voordat de huwelijksklokken luiden, moet Marni haar broer bewijzen, die verloofd is met Marni's grootste middelbare school-vijand, dat een vos zijn streken niet verleert.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 17 september 2016 @ 01:06:47 #237
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_165377627
Beschikbaar tot en met 22 september

Cast Away (2000, 3,70)
Forrest Gump (1994, 4,16)
Hotel for Dogs (2009, 3,02)
Dr Seuss' The Cat in the Hat (2003, 2,03)
Save the Last Dance (2001, 3,13)
pi_165377643
Mary Elizabeth Winstead in Fargo seizoen 3 _O_ O+
pi_165380043
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ARQ – 2016 16 1:28 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Duister, Sci-Fi, Thriller
Gevangen in een lab en een tijdlus moet een ontredderd stel het opnemen tegen gemaskerde overvallers en de nieuwe energiebron beschermen die de mensheid kan redden.

Big Short, The – 2015 6 2:10 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Gebaseerd op boek, Intellectueel, Waargebeurd
Een paar sluwe opportunisten zien de Amerikaanse beurscrash aankomen, zetten in tegen de banken en worden multimiljonair.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_165380145
The Big short nu al op Netflix... Dat is snel
pi_165387237
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crossing Lines (seizoen 3) – 2015 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama, Duister
Het speciale team van het Internationale strafhof bestrijdt de misdaad die in alle uithoeken van Europa gepleegd wordt.

Meridian – 2016 9 0:11 uur
♫ Engels, Frans / CC Arabisch, Deens, Koreaans, Japans
Genre: Drama, Intellectueel, Thriller
In het Los Angeles van 1947 leidt de verdwijning van vier mannen, waaronder zijn rechercheur, een politiecommandant naar een grot waar hij een griezelige ontdekking doet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_165387604
Nou dan ga ik maar het meest recente deel van Twilight kijken :7 :7 :7
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:57:07 #243
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_165390698
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:11 schreef iBenny het volgende:
The Big short nu al op Netflix... Dat is snel
maar is het ook wat?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_165392728
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:57 schreef avotar het volgende:

[..]

maar is het ook wat?
Ja superfilm! Gaat over een paar individuele bankiers die rijk zijn geworden door de kredietcrisis. Ondertussen wordt er ook heel veel over de crisis uitgelegd op een leuke manier. Vond dit een vd meest vermakelijke films vd afgelopen tijd. Niet moralistisch van yoon, maar heel helder en feitelijk gehouden
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_165393090
XOXO

Is weer eens wat anders, met Sarah Hyland :Y
pi_165397835
quote:
Meridian – 2016 9 0:11 uur
♫ Engels, Frans / CC Arabisch, Deens, Koreaans, Japans
Genre: Drama, Intellectueel, Thriller
In het Los Angeles van 1947 leidt de verdwijning van vier mannen, waaronder zijn rechercheur, een politiecommandant naar een grot waar hij een griezelige ontdekking doet.
Leek me -in eerste instantie- wel een leuke film om eens te kijken, maar toen viel me op dat de speelduur van deze film een luttele 11 minuten is(??) :?
(ik heb er ook al even op gegoogled, maar kan hier niets over vinden)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_165398099
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 08:24 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Leek me -in eerste instantie- wel een leuke film om eens te kijken, maar toen viel me op dat de speelduur van deze film een luttele 11 minuten is(??) :?
(ik heb er ook al even op gegoogled, maar kan hier niets over vinden)
Het schijnt geen "echte" film te zijn maar iets dat Netflix gebruikt om hun eigen systeem te testen. Het wordt uitgebracht onder de "Creative Commons license" zodat concurrenten het ook mogen gebruiken.
quote:
A deserted cliff. Lightning appearing out of nowhere. A mysterious lady all dressed in white. Netflix’s latest original program, “Meridian,” is spooky, confusing, and only 12 minutes long.

That’s because although “Meridian” is available on the streaming service worldwide, it was made not for Netflix’s 83 million subscribers, but for algorithms and their programmers.

“It’s a weird story wrapped up in a bunch of engineering requirements,” said Chris Fetner, the company’s director for content partner operations. Netflix produced “Meridian” as test footage to evaluate anything from the performance of video codecs to the way Netflix streams look like on 4K TVs.

And now, the company is giving the film away for free, so that others can do their own tests with it, be it hardware manufacturers, codec developers or even competitors like Amazon and Hulu. Netflix is using a Creative Commons license for the release of “Meridian,” which is new for an industry that isn’t used to sharing a lot of resources. “They are in the business of exploiting content, not of giving it away,” Fetner said.

http://variety.com/2016/d(...)n-source-1201859416/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_165398114
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 08:24 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Leek me -in eerste instantie- wel een leuke film om eens te kijken, maar toen viel me op dat de speelduur van deze film een luttele 11 minuten is(??) :?
(ik heb er ook al even op gegoogled, maar kan hier niets over vinden)
Hij is wel tof!
pi_165398194
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100 Years Show, The – 2015 AL 0:29 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
In dit portret zien we hoe Carmen Herrera die het abstract minimalisme op de kaart zette, tot het einde van haar leven moest wachten op artistieke erkenning en succes.

Confessions of a Shopaholic – 2009 AL 1:44 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
De aan winkelen verslaafde Rebecca gaat werken voor een financieel tijdschrift en als haar carričre omhoog schiet, kan ze nauwelijks haar hoge rekeningen betalen.

Makeover, The – 2013 AL 1:36 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Als een ambitieuze politica toevallig een bierbezorger uit een arbeidersgezin ontmoet, besluit ze dat ze een kandidaat-congreslid van hem kan maken.

Pretty Woman – 1990 6 1:59 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Wanneer miljonair Edward in deze romantische comedy een zakelijke overeenkomst sluit met Hollywood-prostituee Vivian, verpandt hij tijdens dit koopje zijn hart.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_165399390
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2016 09:18 schreef Aether het volgende:

[..]

Het schijnt geen "echte" film te zijn maar iets dat Netflix gebruikt om hun eigen systeem te testen. Het wordt uitgebracht onder de "Creative Commons license" zodat concurrenten het ook mogen gebruiken.

[..]

Aha, thanks! Ik wist dat Netflix vaker test content plaatst, maar die hebben dan meestal geen plaatje (foto) en geen toelichting erbij staan. In dit geval dan dus wel :) .
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')