abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 04:40:01 #1
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164859572


  vrijdag 26 augustus 2016 @ 04:40:16 #2
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164859573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef Noin het volgende:
Ok guys....

Ik heb nu een 48 slots exosuit, een 24 slots tool en een 48 slots schip.
Met welke zal ik het universum gaan verkennen? (ik zit nu nog op mijn start stelsel)

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
Maakt het wat uit? :P
pi_164859827
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 04:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maakt het wat uit? :P
Ik wil de mooiste :)

De 1e doet me aan de Goose denken van (Amiga)

De 2e heeft iets Star Wars Tie-Fighter achtigs.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 06:18:59 #4
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_164859852
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 06:13 schreef Noin het volgende:

[..]

Ik wil de mooiste :)

Dan neem je degene die jij het mooist vindt. :) Dat kunnen wij toch niet voor jou beslissen?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_164859865
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 06:18 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Dan neem je degene die jij het mooist vindt. :) Dat kunnen wij toch niet voor jou beslissen?
Urg wat een community.
Laat maar.
pi_164860525
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 06:24 schreef Noin het volgende:

[..]

Urg wat een community.
Laat maar.
Wat een reactie...
Hoe kan een ander nou voor jou bepalen wat jij het mooist vind |:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164860534
_O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_164860741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 06:24 schreef Noin het volgende:

[..]

Urg wat een community.
Laat maar.
Wat wil je er mee doen ? verkennen of piraatje spelen. voor piraatje spelen is een snelle motor , veel wapens en schilden belangrijk . dus als die op het ene schip beter zijn dan het andere is het makkelijk bekeken . voor verkennen , warpdrive uitbreidingen , mining laser en schilden zijn belangrijk .bij voorbeeld.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:56:40 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164860992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 03:57 schreef Noin het volgende:
Ok guys....

Ik heb nu een 48 slots exosuit, een 24 slots tool en een 48 slots schip.
Met welke zal ik het universum gaan verkennen? (ik zit nu nog op mijn start stelsel)

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
Het zijn twee heel verschillende foto's van verschillende kanten gemaakt dus ik kan er niets zinnigs over zeggen. Maar ik ben Star Wars fan dus doe de tiefighter wannabe dan maar B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164861420
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_164861923
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 06:13 schreef Noin het volgende:

[..]

Ik wil de mooiste :)

De 1e doet me aan de Goose denken van (Amiga)

De 2e heeft iets Star Wars Tie-Fighter achtigs.
Ik vind de 2e indrukwekkender :P
pi_164861936
quote:
Oeh vet :D
pi_164862333
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oeh vet :D
Zeker! Heb nu ongeveer een uur gespeeld met deze mod en het brengt een totaal andere belevenis teweeg. Echt een aanrader. :)
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_164862345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:31 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Zeker! Heb nu ongeveer een uur gespeeld met deze mod en het brengt een totaal andere belevenis teweeg. Echt een aanrader. :)
Mods kunnen nog steeds niet op de ps toch?
pi_164862630
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mods kunnen nog steeds niet op de ps toch?
Heb net wat rond-gegoogled en zo te zien nog geen mods voor de PS4 versie, helaas.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_164867499
pi_164867831
Zit nu echt op een te grote planeet en wil alles ontdekken :(
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:40:18 #18
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164867848
quote:
en hoeveel uur had je gespeeld
pi_164868231
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

en hoeveel uur had je gespeeld
Staat 8.5 uur :p
pi_164868251
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

en hoeveel uur had je gespeeld
30min is zeker van die steam installer want steam telt de tijd mee van het installeren als game launch.

maar ja kan wel dat ik wel meer dan 2 uur gespeeld heb maar als je zonder walktrough begint aan dat spel ben je al 2 uur bezig om uit te vogelen hoe je van de grond komt dus playtime bij dit spel is niet echt fair vind ik. want je kan het niet echt uitspelen en zeggen dat je alles hebt bezocht.

maar heb m'n lesje wel geleerd

- geen preorders meer
- geen early access meer
- geen game kopen als je al op voorhand weet dat er dlc komen en dan pas GoTY editie kopen.
pi_164868272
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

30min is zeker van die steam installer want steam telt de tijd mee van het installeren als game launch.

maar ja kan wel dat ik wel meer dan 2 uur gespeeld heb maar als je zonder walktrough begint aan dat spel ben je al 2 uur bezig om uit te vogelen hoe je van de grond komt dus playtime bij dit spel is niet echt fair vind ik. want je kan het niet echt uitspelen en zeggen dat je alles hebt bezocht.

maar heb m'n lesje wel geleerd

- geen preorders meer
- geen early access meer
- geen game kopen als je al op voorhand weet dat er dlc komen en dan pas GoTY editie kopen.
Je vindt het echt niet leuk?

Ik was trouwens ook 2 uur bezig om van de grond te komen :P
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:01:34 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164868325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

30min is zeker van die steam installer want steam telt de tijd mee van het installeren als game launch.

maar ja kan wel dat ik wel meer dan 2 uur gespeeld heb maar als je zonder walktrough begint aan dat spel ben je al 2 uur bezig om uit te vogelen hoe je van de grond komt dus playtime bij dit spel is niet echt fair vind ik. want je kan het niet echt uitspelen en zeggen dat je alles hebt bezocht.

maar heb m'n lesje wel geleerd

- geen preorders meer
- geen early access meer
- geen game kopen als je al op voorhand weet dat er dlc komen en dan pas GoTY editie kopen.
Same here maar dat kwam door een ander spel en met deze denk ik dat ik het alsnog had gekocht na de negativiteitsexplosie van de release, gewoon omdat dit genre volledig mijn ding is :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164868853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je vindt het echt niet leuk?

Ik was trouwens ook 2 uur bezig om van de grond te komen :P
het is leuk tot je aan je 3de planeet komt.
en dan heb je zoiets van hey did heb ik al eens eerder gezien.
dan hadden ze beter minder planeten kunnen maken en ze zelf maken die echt boeiend zijn om te bezoeken.
hadden ze maar een tool moeten maken dat iedereen zijn eigen planeet kan ontwerpen ofzo. en
dat die pas gedownload word als je in de buurt bent.
maar nu voelen ze leeg aan. zeker niet zoals in de trailer van het spel.
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Same here maar dat kwam door een ander spel en met deze denk ik dat ik het alsnog had gekocht na de negativiteitsexplosie van de release, gewoon omdat dit genre volledig mijn ding is :P.
ik voel me zo:


  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:38:39 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164869155
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef redboyke het volgende:

[..]

het is leuk tot je aan je 3de planeet komt.
en dan heb je zoiets van hey did heb ik al eens eerder gezien.
dan hadden ze beter minder planeten kunnen maken en ze zelf maken die echt boeiend zijn om te bezoeken.
hadden ze maar een tool moeten maken dat iedereen zijn eigen planeet kan ontwerpen ofzo. en
dat die pas gedownload word als je in de buurt bent.
maar nu voelen ze leeg aan. zeker niet zoals in de trailer van het spel.

[..]

ik voel me zo:


Ik begrijp die van Angry Joe zeker wel ja, die zat er echt al jaren reikhalzend naar uit te kijken en legt zijn makke heel duidelijk uit. Ik behandel het spel als /r/nomanshigh . Ik had geen verwachtingen en daar voldoet ie aan, later kwam ik erachter wat er allemaal bij belooft en gesuggereerd is en welke valse reclame met play-sessies er is gedaan (geprepareerde planeten en gescripte events etc) maar dat boeit me dus niet omdat het spel leuk is zoals het is, als je er 'blanco' in springt. Dus ik voel me zo

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164870213
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik begrijp die van Angry Joe zeker wel ja, die zat er echt al jaren reikhalzend naar uit te kijken en legt zijn makke heel duidelijk uit. Ik behandel het spel als /r/nomanshigh . Ik had geen verwachtingen en daar voldoet ie aan, later kwam ik erachter wat er allemaal bij belooft en gesuggereerd is en welke valse reclame met play-sessies er is gedaan (geprepareerde planeten en gescripte events etc) maar dat boeit me dus niet omdat het spel leuk is zoals het is, als je er 'blanco' in springt. Dus ik voel me zo

[ afbeelding ]
ik heb niet zoveel ervaring met ruimte games
maar mass effect vond ik cool en het idee van ruimte battle zoals star wars ook
en dat no man sky nog betaalde DLC wil uitbrengen gaat er bij mij over.
ik boycott al EA dus hello games toevoegen is kleine moeite.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:33:10 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164870277
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb niet zoveel ervaring met ruimte games
maar mass effect vond ik cool en het idee van ruimte battle zoals star wars ook
en dat no man sky nog betaalde DLC wil uitbrengen gaat er bij mij over.
ik boycott al EA dus hello games toevoegen is kleine moeite.
Oh eens, als NMS betaalde DLC's gaat uitbrengen voor zaken waarvan ze zeiden dat het in de base game zou komen dan kunnen ze van mij ook de pest krijgen. Ze zitten bij mij in de coulance tijd, ze hebben nu genoeg geld binnen geharkt om het spel piekfijn in orde te krijgen en dat moeten ze dan ook doen ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164874295
Paar kleine vragen: Ik ben nu op zoek naar Plutonium. Moet ik dan ook echt specifiek Plutonium hebben of is elke rode grondstof voldoende? Vraag 2: Hoe kan ik scannen naar Plutonium? Ik loop nu al een poosje rond, maar alle rode grondstoffen zijn andere dingen :P

Vraag 3: Hoe kan ik nieuwe planeten zoeken? Ik heb er nu 5/6 gehad. Kan ik gewoon met die stuwrakketten naar andere stelsels o.i.d.?

Vraag 4: Hoe kan ik dieren planten registreren en/of uploaden? Ik zie die mogelijkheid nergens als ik ervoor sta..

Edit: kan dit een bug zijn: Ik mine nu Heridium voor die Hyperdrive. Ik heb 200 nodig en zit op 186 maar ik kan niet meer minen. Ik schiet dat gesteente wel kapot maar krijg het niet bij mijn inventory (en deze zit ook niet vol).

[ Bericht 14% gewijzigd door WaikikiWim op 26-08-2016 20:47:21 ]
pi_164880391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 19:43 schreef nickhguitar het volgende:
Paar kleine vragen: Ik ben nu op zoek naar Plutonium. Moet ik dan ook echt specifiek Plutonium hebben of is elke rode grondstof voldoende? Vraag 2: Hoe kan ik scannen naar Plutonium? Ik loop nu al een poosje rond, maar alle rode grondstoffen zijn andere dingen :P

Vraag 3: Hoe kan ik nieuwe planeten zoeken? Ik heb er nu 5/6 gehad. Kan ik gewoon met die stuwrakketten naar andere stelsels o.i.d.?

Vraag 4: Hoe kan ik dieren planten registreren en/of uploaden? Ik zie die mogelijkheid nergens als ik ervoor sta..

Edit: kan dit een bug zijn: Ik mine nu Heridium voor die Hyperdrive. Ik heb 200 nodig en zit op 186 maar ik kan niet meer minen. Ik schiet dat gesteente wel kapot maar krijg het niet bij mijn inventory (en deze zit ook niet vol).
1. Plutonium zijn die rode stekels. Als er plutonium staat moet je die ook echt hebben. Bij isotope komt het niet zo nauw.

2. Door de scanner te gebruiken. Bij ps is het links induwen, computer geen idee.

3. Met hyperdrive. Via de map.

4. Met de analysis visor. Dat zit bij je wapen en anders kan je die installeren.

En als dat gebeurt moet je gewoon even wat anders minen.
pi_164889463
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:17 schreef isax het volgende:

[..]

1. Plutonium zijn die rode stekels. Als er plutonium staat moet je die ook echt hebben. Bij isotope komt het niet zo nauw.

2. Door de scanner te gebruiken. Bij ps is het links induwen, computer geen idee.

3. Met hyperdrive. Via de map.

4. Met de analysis visor. Dat zit bij je wapen en anders kan je die installeren.

En als dat gebeurt moet je gewoon even wat anders minen.
Maar je kunt niet specifiek naar een grondstof zoeken. Je ziet een rood symbooltje en hoopt dan maar dat het wat goeds is.

Wat betreft dat scannen van planten/dieren; ik moest eerst een baken activeren op de planeet o.i.d. Nu kan ik met L2 die planten en dieren opslaan.

Maar hoe kom ik nu in godsnaam aan antimatter? Die kooplui in de ruimte hebben het niet en geen idee hoe ik dat kan maken?
pi_164890411
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Maar je kunt niet specifiek naar een grondstof zoeken. Je ziet een rood symbooltje en hoopt dan maar dat het wat goeds is.

Wat betreft dat scannen van planten/dieren; ik moest eerst een baken activeren op de planeet o.i.d. Nu kan ik met L2 die planten en dieren opslaan.

Maar hoe kom ik nu in godsnaam aan antimatter? Die kooplui in de ruimte hebben het niet en geen idee hoe ik dat kan maken?
moet je blueprint voor hebben.
pi_164896925
PS4 Patch 1.07
670 MB
SOONY
pi_164897158
ben nog eens een poging aan het doen vooor een refund. lees net:

https://www.reddit.com/r/(...)ISDDDY07&sh=f763640d

dus is beetje mijn situatie. hopelijk dat het deze keer wel goedgekeurd word.
heb er deze keer deze video bij de note toegevoegd.


edit: pffffff net automatic mail gehad dat het ge-denied was omdat ik meer dan 2 uur speeltijd heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 21:54:01 ]
pi_164897640
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef redboyke het volgende:

[..]

moet je blueprint voor hebben.
Tips waar ik die kan vinden?
pi_164897786
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tips waar ik die kan vinden?
planeten afgaan en tegen npc praten.
pi_164905476
Die twee uur refundtijd voor een procedurally generated spel is wel wat kort. Je merkt immers pas na een paar uur dat alles hetzelfde is meer andere kleuren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_164908998
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 07:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die twee uur refundtijd voor een procedurally generated spel is wel wat kort. Je merkt immers pas na een paar uur dat alles hetzelfde is meer andere kleuren.
https://tweakers.net/nieu(...)ers-no-mans-sky.html

maar heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn ticket sinds gisteren.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:44:00 #37
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164910653
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

30min is zeker van die steam installer want steam telt de tijd mee van het installeren als game launch.

maar ja kan wel dat ik wel meer dan 2 uur gespeeld heb maar als je zonder walktrough begint aan dat spel ben je al 2 uur bezig om uit te vogelen hoe je van de grond komt dus playtime bij dit spel is niet echt fair vind ik. want je kan het niet echt uitspelen en zeggen dat je alles hebt bezocht.

maar heb m'n lesje wel geleerd

- geen preorders meer
- geen early access meer
- geen game kopen als je al op voorhand weet dat er dlc komen en dan pas GoTY editie kopen.
Goedzo! Ik hoop dat je ook echt je woorden nakomt ipv je te laten leiden door marketing.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164913648
Nog steeds geen Atlas pas gevonden. Waar moet ik op letten?
  zondag 28 augustus 2016 @ 15:06:20 #39
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164913764
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Nog steeds geen Atlas pas gevonden. Waar moet ik op letten?
Space anomaly
pi_164913820
quote:
6s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:06 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Space anomaly
Ja geloof dat ik al dat ben tegen gekomen maar nog steeds geen pas :p

Wat trouwens wel beetje raar is. Ik had de laatste keer dat ik gespeeld had zo'n save point op een kleine planeet opgeslagen en het spel afgesloten. Toen ik hem net dus weer opstartte begon ik weer op de planeet die ik ervoor had bezocht? Hebben jullie dit ook?
  zondag 28 augustus 2016 @ 15:10:48 #41
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164913919
Dum de dum
pi_164914002
Werd trouwens ook voor het eerst aangevallen door vijandige schepen op weg naar een planeet. Was echt gewoon niet te doen om terug te schieten, die dingen gaan veel te snel. Dus ben er met de staart tussen de benen vandoor gegaan :'(
pi_164915179
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Werd trouwens ook voor het eerst aangevallen door vijandige schepen op weg naar een planeet. Was echt gewoon niet te doen om terug te schieten, die dingen gaan veel te snel. Dus ben er met de staart tussen de benen vandoor gegaan :'(
je word aangevallen als je teveel cargo bij je hebt.
pi_164915208
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

je word aangevallen als je teveel cargo bij je hebt.
Oh _O-

Maar lukte het jouw wel om ze kapot te schieten?
pi_164915293
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh _O-

Maar lukte het jouw wel om ze kapot te schieten?
je moet dat rode pijltje volgen en dan mikken op dat vierkantje voor het ship dus niet op het ship zelf tenzij er geen vierkantje is.
maar heb een muis en toetsenbord dus easy :P
maar heb het spel al uninstalled in afwachting van mijn refund.
hoop dat ze het goedkeuren.
pi_164915349
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef redboyke het volgende:

[..]

je moet dat rode pijltje volgen en dan mikken op dat vierkantje voor het ship dus niet op het ship zelf tenzij er geen vierkantje is.
maar heb een muis en toetsenbord dus easy :P
maar heb het spel al uninstalled in afwachting van mijn refund.
hoop dat ze het goedkeuren.
Hoop het ook voor je :)

Ik vind het wel leuk. Maar had ook geen verwachtingen dus dat scheelt veel denk ik.
  Eindredactie Games zondag 28 augustus 2016 @ 16:48:29 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164916626
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:59 schreef redboyke het volgende:
maar heb het spel al uninstalled in afwachting van mijn refund.
hoop dat ze het goedkeuren.
Ik heb je gefaalde refund-poging ook ff op de FP genoemd if you don't mind. Ben benieuwd of het uiteindelijk lukt.
Ontevreden kopers No Man's Sky kunnen geld terug krijgen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164916751
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb je gefaalde refund-poging ook ff op de FP genoemd if you don't mind. Ben benieuwd of het uiteindelijk lukt.
Ontevreden kopers No Man's Sky kunnen geld terug krijgen
heb nog geen antwoord gehad op mijn support ticket. zal wel iets voor maandag of dinsdag worden. en steam staat niet bekend voor hun snelle antwoorden.
pi_164918892
Je hebt het spel gekocht onder hun spelregels, o.a. dat je een return policy hebt gekregen als je niet meer dan 2 uur speeltijd hebt. Wetteliik zit je vast. Hoeveel uur heb je er inmiddels inzitten?
pi_164918951
Overigens voor iedereen die No Man Sky zat is: http://store.steampowered.com/app/359320/
pi_164919004
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:44 schreef videonatic het volgende:
Je hebt het spel gekocht onder hun spelregels, o.a. dat je een return policy hebt gekregen als je niet meer dan 2 uur speeltijd hebt. Wetteliik zit je vast. Hoeveel uur heb je er inmiddels inzitten?
Ik heb op reddit gelezen dat er mensen zijn die een stuk langer hadden gespeeld maar desalniettemin het bedrag teruggestort hebben gekregen na een uitgebreide klachtenbrief.

Dus inderdaad, wettelijk hoeven ze er niets aan te doen. Maar de terugslag is momenteel dermate groot dat ze het allicht wel willen accommoderen. Te meer ook omdat, ongeacht of je het spel leuk vindt of niet, de developer simpelweg gelogen heeft over het product.
Conscience do cost.
pi_164923096
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:53 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb nog geen antwoord gehad op mijn support ticket. zal wel iets voor maandag of dinsdag worden. en steam staat niet bekend voor hun snelle antwoorden.
Na 4 uur spelen vanmiddag refund aangevraagd, nu net akkoord gekregen. :D

Hoewel 4 uur :') , 2 uur instaleren, een uur tutorial en een uur vrij spel met tig vastlopers :') . Zelfs sim city was beter :')
pi_164923204
Heb Sony email gestuurd
(she/her)
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:13:13 #54
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164923227
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Na 4 uur spelen vanmiddag refund aangevraagd, nu net akkoord gekregen. :D

Hoewel 4 uur :') , 2 uur instaleren, een uur tutorial en een uur vrij spel met tig vastlopers :') . Zelfs sim city was beter :')
PC pleb?
pi_164923313
quote:
6s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:13 schreef Friday12 het volgende:

[..]

PC pleb?
Master race, dus ja :P
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:17:26 #56
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164923417
quote:
12s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Master race, dus ja :P
Vandaar da op de consoles ik ook echt 4 uur heb gespeeld van de 4 uur :P
pi_164923486
Doe je beter dan ik. Dit is echt de eerste keer dat ik een refund aanvraag. Dat zegt wel wat ( kleine 200 games op steam). :P
pi_164923552
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Na 4 uur spelen vanmiddag refund aangevraagd, nu net akkoord gekregen. :D

Hoewel 4 uur :') , 2 uur instaleren, een uur tutorial en een uur vrij spel met tig vastlopers :') . Zelfs sim city was beter :')
was het via ticket or automatisch refund pagina? want die canceled automatisch na 2uur
pi_164923567
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

was het via ticket or automatisch refund pagina? want die canceled automatisch na 2uur
Ticket systeem, wel op geven dat het een valse advertentie betreft O-)
pi_164923641
Tevens, een ieder die hier plezier aan beleeft, veel plezier :)
pi_164925796
De Nederlandse PlayStation support doet niet mee aan dit geintje. Het is onmogelijk om je geld terug te krijgen.

Ten eerste de aanvraag. Waar ik uitlegde dat ik me misleid voelde door de promo's van NMS. (Features die niet in de release versie aanwezig zijn). En ten tweede dat het spel gebroken is. Het spel loopt om de zoveel minuten vast of crasht met een C-nogwat melding. Hun reactie:

quote:
Je hebt bij ons een refund-verzoek ingediend voor No Man's Sky.

Conform onze servicevoorwaarden is het niet mogelijk om games, game add-ons/DLC, Season Passes, in-game consumables (zoals Fifa punten) of PlayStation® Video titels te vergoeden als de download/stream reeds is gestart.

Wij hebben in dit geval jouw verzoek behandeld en we zien dat de download/stream reeds is gestart. Hierdoor is het niet mogelijk om het aankoopbedrag te vergoeden en terug te storten in de PlayStation-Portemonnee.

Op de volgende link kun je de voorwaarden lezen voor een refund-verzoek: https://www.playstation.c(...)cancellation-policy/
Ik heb een mail teruggestuurd en aangegeven dat andere spelers wel hun geld terug hebben kunnen krijgen. Heb een Reddit link als referentie gebruikt. Hun reactie:

quote:
Bedankt voor je e-mail naar PlayStation Support.

Ik begrijp dat je graag het een en ander wilt weten m.b.t. de servicevoorwaarden.

De link die je door stuurt is geen officiele link naar Playstation North America voorwaarden. Voor zover wij weten zijn de voorwaarden praktisch hetzelfde aangaande refunds. Dat enkele spelers in het forum aangeven een refund te hebben ontvangen voor een spel wat zij gespeelt hebben, lijkt ons erg opmerkelijk. Hoe dan ook is dat niet relevant, wij handelen volledig volgens de Nederlandse en Europese wetten, mogelijk dat de servicevoorwaarden per land verschillen in afstemming met de wetgeving van het land. Het is ook mogelijk dat de consument andere en misschien meer vrijheden heeft in Europa in tegenstelling tot de Amerikaanse voorwaarden.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: 160818-002703
:W daag 60 euro. Het is m'n eigen grote fout om het spel voor de volle pond aan te schaffen. Ik heb m'n lesje hierbij wel geleerd. Niet meer beïnvloed raken door hypes. Toch ben ik teleurgesteld in de service van Sony.
  zondag 28 augustus 2016 @ 22:32:56 #62
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164926638
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:12 schreef Donderjagers het volgende:
De Nederlandse PlayStation support doet niet mee aan dit geintje. Het is onmogelijk om je geld terug te krijgen.

Ten eerste de aanvraag. Waar ik uitlegde dat ik me misleid voelde door de promo's van NMS. (Features die niet in de release versie aanwezig zijn). En ten tweede dat het spel gebroken is. Het spel loopt om de zoveel minuten vast of crasht met een C-nogwat melding. Hun reactie:

[..]

Ik heb een mail teruggestuurd en aangegeven dat andere spelers wel hun geld terug hebben kunnen krijgen. Heb een Reddit link als referentie gebruikt. Hun reactie:

[..]

:W daag 60 euro. Het is m'n eigen grote fout om het spel voor de volle pond aan te schaffen. Ik heb m'n lesje hierbij wel geleerd. Niet meer beïnvloed raken door hypes. Toch ben ik teleurgesteld in de service van Sony.
Hoezo... Als het je eigen schuld is moeten zei als bedrijf niet de dupe worden
pi_164926678
quote:
6s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hoezo... Als het je eigen schuld is moeten zei als bedrijf niet de dupe worden
Als andere spelers wel hun geld terug kunnen krijgen vind ik dat ik dat recht ook heb.
pi_164926873
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:34 schreef Donderjagers het volgende:

[..]

Als andere spelers wel hun geld terug kunnen krijgen vind ik dat ik dat recht ook heb.
Zelfde systeem, zelfde land et cetera?
  zondag 28 augustus 2016 @ 22:40:33 #65
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164926929
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:34 schreef Donderjagers het volgende:

[..]

Als andere spelers wel hun geld terug kunnen krijgen vind ik dat ik dat recht ook heb.
De andere hadden er ook gewoon geen recht op moeten hebben.. Ik geef ze groot gelijk
pi_164926960
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:12 schreef Donderjagers het volgende:
De Nederlandse PlayStation support doet niet mee aan dit geintje. Het is onmogelijk om je geld terug te krijgen.

Ten eerste de aanvraag. Waar ik uitlegde dat ik me misleid voelde door de promo's van NMS. (Features die niet in de release versie aanwezig zijn). En ten tweede dat het spel gebroken is. Het spel loopt om de zoveel minuten vast of crasht met een C-nogwat melding. Hun reactie:

[..]

Ik heb een mail teruggestuurd en aangegeven dat andere spelers wel hun geld terug hebben kunnen krijgen. Heb een Reddit link als referentie gebruikt. Hun reactie:

[..]

:W daag 60 euro. Het is m'n eigen grote fout om het spel voor de volle pond aan te schaffen. Ik heb m'n lesje hierbij wel geleerd. Niet meer beïnvloed raken door hypes. Toch ben ik teleurgesteld in de service van Sony.
Verdomme :')
(she/her)
pi_164927392
quote:
6s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

De andere hadden er ook gewoon geen recht op moeten hebben.. Ik geef ze groot gelijk
Nou. Toch fijn dat mijn frustratie jou een goed gevoel geeft. ^O^
  zondag 28 augustus 2016 @ 22:55:32 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164927606
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Donderjagers het volgende:

[..]

Nou. Toch fijn dat mijn frustratie jou een goed gevoel geeft. ^O^
Geen probleem ^O^
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:01:31 #69
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164927861
Wat een draak van een ontwikkelaar trouwens, al sinds 18 augustus geen twitter bericht meer gepost.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2016 @ 23:09:26 #70
230491 Zith
pls tip
pi_164928147
Beste diefstal van 2016 _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 29 augustus 2016 @ 00:18:06 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164929894
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:41 schreef Fylax het volgende:

[..]

Verdomme :')
Jij hebt helemaal niks te zeggen want je wilde hem inwisselen en dan fysiek tweede hands kopen zodat het je minder geld kost. Dat vind ik nog erger dan gewoon je geld terug vragen en niet meer spelen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164929921
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal niks te zeggen want je wilde hem inwisselen en dan fysiek tweede hands kopen zodat het je minder geld kost. Dat vind ik nog erger dan gewoon je geld terug vragen en niet meer spelen.
Wat lul je? Ik heb gezegd dat ik het op disc wilde kopen, heb nooit tweede hands gezegd.
(she/her)
pi_164931670
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een draak van een ontwikkelaar trouwens, al sinds 18 augustus geen twitter bericht meer gepost.
Sean niet, maar wel via de officiële HelloGames twitter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164931944
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een draak van een ontwikkelaar trouwens, al sinds 18 augustus geen twitter bericht meer gepost.
Die hebben lekker een bedrijfsuitje naar de Bahama's. Dat kan er wel af. :7
For great justice!
pi_164932001
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef Q. het volgende:

[..]

Die hebben lekker een bedrijfsuitje naar de Bahama's. Dat kan er wel af. :7
Gelukkig hebben ze daar blijkbaar wel wifi :P

hellogames twitterde op zondag 28-08-2016 om 01:08:39 Experimental branch on Steam has been updated:https://t.co/7yLHfvisbc reageer retweet
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164932709
Ik snap de ophef om dit spel niet. Speel het op de PS4 en ik geniet er echt van. Tuurlijk is het geen standaard spel waar je misssies/levels speelt, maar dat weet je van tevoren toch? Ik vind dit een heerlijk spel om wat bij te relaxen na het werk.
pi_164932748
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:30 schreef nickhguitar het volgende:
Ik snap de ophef om dit spel niet. Speel het op de PS4 en ik geniet er echt van. Tuurlijk is het geen standaard spel waar je misssies/levels speelt, maar dat weet je van tevoren toch? Ik vind dit een heerlijk spel om wat bij te relaxen na het werk.
Het probleem van dit spel is dat er verwachtingen gewekt zijn die in de verste verte niet waargemaakt worden. Ik stapte ook pas na de hype in en vind het prima voor af en toe uurtje ontspanning (mits ze de crashes eens goed fixen, kijk over paar weken wel weer een keer). Mensen voelen zich gewoon opgelicht en dat snap ik helemaal.
For great justice!
  maandag 29 augustus 2016 @ 10:00:36 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164933052
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:30 schreef nickhguitar het volgende:
Ik snap de ophef om dit spel niet. Speel het op de PS4 en ik geniet er echt van. Tuurlijk is het geen standaard spel waar je misssies/levels speelt, maar dat weet je van tevoren toch? Ik vind dit een heerlijk spel om wat bij te relaxen na het werk.
Het ligt er dus net aan of je het spel gekocht hebt op basis van een 3 jaar durende hypetrain of dat je het gekocht hebt zonder al te veel verwachtingen. De 3 jarige hypetrain passagiers zijn nogal teleurgesteld in het spel en de 'verse' kopers zien het probleem niet echt. Ik ben gelukkig één van de laatste variant kopers.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164933167
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Het ligt er dus net aan of je het spel gekocht hebt op basis van een 3 jaar durende hypetrain of dat je het gekocht hebt zonder al te veel verwachtingen. De 3 jarige hypetrain passagiers zijn nogal teleurgesteld in het spel en de 'verse' kopers zien het probleem niet echt. Ik ben gelukkig één van de laatste variant kopers.
Na release gekocht, nog steeds teleurgesteld. Spel crasht etc

Jammer. Als het opgelost is wie weet
  maandag 29 augustus 2016 @ 10:13:54 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164933259
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Na release gekocht, nog steeds teleurgesteld. Spel crasht etc

Jammer. Als het opgelost is wie weet
Weinig crashes gehad dus ik ben één van de 'lucky few' die wel gewoon kan spelen zonder die ergernis.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164933407
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Weinig crashes gehad dus ik ben één van de 'lucky few' die wel gewoon kan spelen zonder die ergernis.
ik had sporadische crashes (soms kon ik 5 minuten spelen, soms kon ik 6+ het spel hebben draaien), maar sinds patch 4 of 5 zijn die ook verleden tijd gelukkig :)
pi_164933421
Denk niet dat HelloGames het eind van het jaar haalt :')
  maandag 29 augustus 2016 @ 10:29:42 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164933495
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:24 schreef byah het volgende:
Denk niet dat HelloGames het eind van het jaar haalt :')
Dat denk ik wel. Maar qua 'nazorg' vallen ze op het moment ietwat te kort. Maar ik zie graag hoe ze de rest van de kritiek oppakken als het spel beter geoptimaliseerd is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164933774
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Het ligt er dus net aan of je het spel gekocht hebt op basis van een 3 jaar durende hypetrain of dat je het gekocht hebt zonder al te veel verwachtingen. De 3 jarige hypetrain passagiers zijn nogal teleurgesteld in het spel en de 'verse' kopers zien het probleem niet echt. Ik ben gelukkig één van de laatste variant kopers.
Ik ook hoor. Ik zag een trailer, las hier wat reacties en dacht ooh, dat is ook wel leuk. Het ligt ook een beetje aan wat voor type gamer je bent. Ik ben ook wel een beetje die gast in die open world games bijna geen missies speelt en alleen wat rond loopt te kutten :P Dan is dat dit spel best aardig. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je na 50 planeten het wel een keer hebt gezien.
pi_164933798
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:24 schreef byah het volgende:
Denk niet dat HelloGames het eind van het jaar haalt :')
Ze halen nog meer dan genoeg geld binnen hoor. Ondanks alle returns.
For great justice!
pi_164934734
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze halen nog meer dan genoeg geld binnen hoor. Ondanks alle returns.
Aantal spelers op Steam lijkt ook gestabiliseerd, zo'n massale exodus zal het ook wel weer niet geweest zijn. Maar sensatie verkoopt beter natuurlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164934792
Ik was niet zo gehyped en heb het niet gekocht. Maar die video's van de dev die glashard zit te liegen zijn toch wel erg misselijkmakend. (Gladjakker met z'n stoppelbaard en weglachen van vragen a la Jezus: "Ben je de zoon van God?" - "U zegt het." // "Zit er multiplayer in?" - "U zegt het.") Het enige wat je kunt hopen is dat mensen niet meer zo vaak gaan preorderen. Het hele probleem is dat de gamer/consument die rommel blijft preorderen waardoor dit blijkbaar wordt gezien als een rendabele manier om games te maken. Al die preorder packages en preorder DLC bullshit heeft een grote groep gamers gewoon geslikt. Erg jammer.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_164936963
Het zal wel loslopen allemaal maar ik ben benieuwd of het legaal nog een staartje krijgt. Deze dude legt wel redelijk uit waarom dat eventueel zou kunnen.

Conscience do cost.
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:33:36 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_164946223
Ik heb het nog steeds naar mijn zin met deze game :)

Ik heb ondertussen schip van 48, suit van 48, tool van 24, alle atlas passen.

Nu richting het midden, om de game voor mezelf af te ronden ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_164947295
Een vriend van mij zat ook aan boord van de hype trein... Ook ge pre ordered en gelijk gekocht.

Ik zag gelijk toen het aangekondigd was dat dit een project was die de verwachtingen nooit waar zou kunnen maken.

Je kan met 10 man niet genoeg assets/lore/verschillende gameplay elementen maken. Als je weet dat er 4 jaar lang honderden mensen werken aan games als de Witcher of Fallout, terwijl die games bestaan uit relatief kleine omgevingen.... hoe kan je verwachten dat 10 man zorgen voor veel variatie en exploratie mogelijkheden...

Puur wishful thinking. Maar No Man's Sky developers zelf hebben t deels ook verpest. Als ze nou niet zoveel hadden beloofd en NMS als indie voor 20 euro hadden uitgebracht was iedereen blij.
pi_164955979
Dit was het eerste (nouja niet helemaal misschien) en laatste spel van HelloGames en Sean Murray. Geboycot voor het leven. :D
The show must go on
pi_164956206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 01:08 schreef Kokoswater het volgende:
Dit was het eerste (nouja niet helemaal misschien) en laatste spel van HelloGames en Sean Murray. Geboycot voor het leven. :D
en nooit meer preorders nog op je lijstje zetten :P
op steam vind al 40% vind het spel leuk op steam en gisteren stond het nog op 48%
komen meer en meer negatieve reviews bij. en staat als mixed maar zou eigenlijk moeten zijn mostely negative.
pi_164956563
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 01:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

en nooit meer preorders nog op je lijstje zetten :P
op steam vind al 40% vind het spel leuk op steam en gisteren stond het nog op 48%
komen meer en meer negatieve reviews bij. en staat als mixed maar zou eigenlijk moeten zijn mostely negative.
Snap sowieso niet waarom mensen iets pre orderen. :P

Je kan gewoon tot de dag van release wachten en dat op Metacritic kijken en dan pas naar MediaMarkt gaan...
pi_164956626
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 01:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

en nooit meer preorders nog op je lijstje zetten :P
op steam vind al 40% vind het spel leuk op steam en gisteren stond het nog op 48%
komen meer en meer negatieve reviews bij. en staat als mixed maar zou eigenlijk moeten zijn mostely negative.
Ik heb hem ook niet gekocht, maar heb wel een paar "No Man's Lie" video's bekeken. Wat een rare vogel is die Murray zeg. :')
The show must go on
pi_164957104
De mensen die zeggen dat ze voorgelogen zijn door de marketing, ik krijg toevalligerwijs nu een hamburgertent reclame te zien op de foto's zien die dingen er altijd 2* zo groot en beter belegd uit toch draait dit concern als een tierelier. :D
pi_164957561
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 02:07 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom mensen iets pre orderen. :P

Je kan gewoon tot de dag van release wachten en dat op Metacritic kijken en dan pas naar MediaMarkt gaan...
Dat heb ik ook gedaan, maar toch deze miskoop gedaan. Van tevoren nog wat streams gekeken om het echt zeker te weten en dat zag er gewoon vermakelijk uit.

Blijkt het dat elke planeet hetzelfde is en de gameplay nooit uitgebreider wordt dat wat ik in de streams heb gezien. Deze game is heel leuk, maar na de eerste paar uur is al het plezier op. Verder natuurlijk nog alle trailers van waaruit ik op denk te kunnen maken dat er nog allerlei toffe features in zouden moeten zitten die ik in de streams niet heb gezien. Maar hey, van een developer mag je toch verwachten dat er een soort van progressie in je mogelijkheden zit en dat er later toffe dingen unlocked worden. Blijkt ook dat helemaal niet het geval.

Dus nee, ook iemand die niet pre-ordered is hier gewoon voor de bijl gegaan.

En het vervelende met dit soort games is dat de eerste echt goede reviews pas na een week komen. Het duurde ook een paar dagen voor de gamers massaal door de bubbel heen begonnen te prikken.
pi_164958905
Hoewel ik jullie punten snap heb ik nog steeds de nieuwsgierigheid naar wat ik kan vinden :p En als ik het speel ben ik voordat ik het weet zo een paar uur verder :P

Maar vind het idee van het spel nog steeds super vet. Misschien dat er nu een gameontwikkelaar komt die met een nog beter spel komt. Al begrijp ik dat het maken van zo iets allemaal lang duurt:p
pi_164960426
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoewel ik jullie punten snap heb ik nog steeds de nieuwsgierigheid naar wat ik kan vinden :p En als ik het speel ben ik voordat ik het weet zo een paar uur verder :P

Maar vind het idee van het spel nog steeds super vet. Misschien dat er nu een gameontwikkelaar komt die met een nog beter spel komt. Al begrijp ik dat het maken van zo iets allemaal lang duurt:p
maar da's mss omdat je pas je ps4 hebt.
ik heb 400 games op steam en dit is de eerste keer dat ik om een refund vraag
dus ja voel me wel behoorlijk genaaid door de makers van dit spel maar ook door steam
om mijn refund te weigeren. gewoon omdat ik voorbij de 2uur zit
terwijl je pas echt het spel kunt beoordelen nadat je meerdere planeten hebt bezocht en dan heb je meer tijd nodig dan 2 uur.

toen ik het preorderde dacht ik van ok de prijs is wel duur maar dit lijkt me wel een game waar ik uren in kan steken en fun hebben.

http://store.steampowered.com/app/275850/#app_reviews_hash

the screenshots en videos tonen een totaal andere wereld vind ik

no man sky is gewoon pure oplichting
beloofd je alles waar je van droom om dan met een teleurstellende game te komen met de beloftes die niet in het spel zitten maar wel de hoofdprijs vragen van 60euro!!!
pi_164960749
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

maar da's mss omdat je pas je ps4 hebt.
ik heb 400 games op steam [...]
Moet dat uitmaken dan? Ik heb meer dan 800 spellen staan (al dan niet digitaal) en ik vermaak me hiet opperbest mee, maar mede juist door het gebrek aan diepgang... had ook niets anders verwacht en vind het een lekkere zen-game om tussendoor even op te pakken.

quote:
http://store.steampowered.com/app/275850/#app_reviews_hash

the screenshots en videos tonen een totaal andere wereld vind ik

En dat had je ook wel door toen je er 2 uur in had zitten of niet?
Overigens heb je het steeds over de installatie-tijd die bij je speeltijd wordt geteld, dat heb ik echt nog nooit gezien... hier niet en bij geen enkel ander spel niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:25:34 #100
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164961029
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 02:07 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom mensen iets pre orderen. :P

Je kan gewoon tot de dag van release wachten en dat op Metacritic kijken en dan pas naar MediaMarkt gaan...
Metacritic vind ik ook geen doorslaggevend advies. Tuurlijk is het een indicatie, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik games met een 80+ rating op een meta-site geen ruk aan vond.

Dan kun je bij twijfel m.i. beter streams en videoreviews bekijken. Pre-orderen doe ik ook nooit trouwens, om de doodeenvoudige reden dat het nog nooit nodig is geweest. Voor een day1-aanschaf ben ik niet te beroerd om ff bij de Nedgame of Mediamarkt te remmen en ik heb nog nooit meegemaakt dat een game niet op voorraad was.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:30:01 #101
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164961118
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Metacritic vind ik ook geen doorslaggevend advies. Tuurlijk is het een indicatie, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik games met een 80+ rating op een meta-site geen ruk aan vond.

Dan kun je bij twijfel m.i. beter streams en videoreviews bekijken. Pre-orderen doe ik ook nooit trouwens, om de doodeenvoudige reden dat het nog nooit nodig is geweest. Voor een day1-aanschaf ben ik niet te beroerd om ff bij de Nedgame of Mediamarkt te remmen en ik heb nog nooit meegemaakt dat een game niet op voorraad was.
Bij NMS had je dan meerdere uren streams moeten kijken. Op het eerste gezicht is het namelijk een mooie game die er erg interessant uit ziet. Pas na 5+ uur begint op te vallen hoe simpel de gameplay is.
Ik ben er ook even klaar mee en wacht met verder spelen op updates.

Ik werk zelf met product ontwikkeling en herken het principe van een minimaal product lanceren en dan verder ontwikkelen naar gelang adoptie en interesse, liefst samen met klanten. Heel goed concept mits goed uitgewerkt en goed verkocht.
I love my mispoken words.
  Eindredactie Games dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:40:32 #102
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164961304
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:30 schreef Sejt het volgende:

[..]

Bij NMS had je dan meerdere uren streams moeten kijken. Op het eerste gezicht is het namelijk een mooie game die er erg interessant uit ziet. Pas na 5+ uur begint op te vallen hoe simpel de gameplay is.
Oh dat geloof ik meteen. Ik reageerde eigenlijk alleen op het argumentum ad populum van studentje :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164961309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Moet dat uitmaken dan? Ik heb meer dan 800 spellen staan (al dan niet digitaal) en ik vermaak me hiet opperbest mee, maar mede juist door het gebrek aan diepgang... had ook niets anders verwacht en vind het een lekkere zen-game om tussendoor even op te pakken.

[..]

En dat had je ook wel door toen je er 2 uur in had zitten of niet?
Overigens heb je het steeds over de installatie-tijd die bij je speeltijd wordt geteld, dat heb ik echt nog nooit gezien... hier niet en bij geen enkel ander spel niet.
Steam telt de installatie tijd mee omdat je het spel hebt gestart :')
pi_164961855
Arg heb net een nieuwe multitool gehad bij zo'n monoliet. Ben ik die scanner kwijt, zegt die dat ik geen analyzer heb. Ik wil al die beestjes scannen :'(
pi_164961867
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Arg heb net een nieuwe multitool gehad bij zo'n monoliet. Ben ik die scanner kwijt, zegt die dat ik geen analyzer heb. Ik wil al die beestjes scannen :'(
installeer je de scanner toch gewoon weer?

heb nu 3 multitools versleten en telkens mocht ik van alles opnieuw installeren..
pi_164961889
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Steam telt de installatie tijd mee omdat je het spel hebt gestart :')
Echt nog nooit opgevallen... in mijn geval was het spel met 5 minuten binnen, maar zal er bij wat groters eens op letten dan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164961904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:06 schreef mschol het volgende:

[..]

installeer je de scanner toch gewoon weer?

heb nu 3 multitools versleten en telkens mocht ik van alles opnieuw installeren..
Ja dat deed ik maar nu zegt die dat ik geen analyzer heb. Misschien is deze multitool te geavanceerd voor mijn verouderde techniek? :P
pi_164961905
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Echt nog nooit opgevallen... in mijn geval was het spel met 5 minuten binnen, maar zal er bij wat groters eens op letten dan.
met installatie bedoelt hij het uitvoeren van b.v. de installatie van direct X enzo ;)
pi_164961956
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat deed ik maar nu zegt die dat ik geen analyzer heb. Misschien is deze multitool te geavanceerd voor mijn verouderde techniek? :P
hmm.. je hebt een aantal zaken die je kan installeren:


je moet die analysis visor ook installeren
pi_164961962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:07 schreef mschol het volgende:

[..]

met installatie bedoelt hij het uitvoeren van b.v. de installatie van direct X enzo ;)
ah, het stuk NA je op play hebt gedrukt okay...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164961973
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:09 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm.. je hebt een aantal zaken die je kan installeren:
[ afbeelding ]

je moet die analysis visor ook installeren
Oh zal daar even naar kijken dan :P

Had niet genoeg ijzer om die te kunnen installeren. Nu wel. Wat wel irritant is trouwens dat als je dus bv ook die Boltcaster heb geïnstalleerd dat je dat ijzer dus niet kan minen. Of doe ik wat verkeerd?
pi_164962169
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zal daar even naar kijken dan :P

Had niet genoeg ijzer om die te kunnen installeren. Nu wel. Wat wel irritant is trouwens dat als je dus bv ook die Boltcaster heb geïnstalleerd dat je dat ijzer dus niet kan minen. Of doe ik wat verkeerd?
voordat je een multitool accepteert alle andere items (oude multitool) deinstalleren? :P

anders gewoon meppen met melee attack..
pi_164963721
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:17 schreef mschol het volgende:

[..]

voordat je een multitool accepteert alle andere items (oude multitool) deinstalleren? :P

anders gewoon meppen met melee attack..
Ja nu switch ik dus handmatig. Is wel een gemiste kans in het spel :p

Ik heb nog steeds die klote Atlaspassen niet.
pi_164965003
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoewel ik jullie punten snap heb ik nog steeds de nieuwsgierigheid naar wat ik kan vinden :p En als ik het speel ben ik voordat ik het weet zo een paar uur verder :P

Maar vind het idee van het spel nog steeds super vet. Misschien dat er nu een gameontwikkelaar komt die met een nog beter spel komt. Al begrijp ik dat het maken van zo iets allemaal lang duurt:p
Inderdaad. Als er nu een AAA ontwikkelaar met 300 man aan gaat werken kan het gaaf worden.
pi_164965071
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Metacritic vind ik ook geen doorslaggevend advies. Tuurlijk is het een indicatie, maar ik heb vaak genoeg gehad dat ik games met een 80+ rating op een meta-site geen ruk aan vond.


Metacritic is inderdaad niet doorslaggevend. Maar als een game lager dan 75 scoort kan je het bijna altijd sowieso gelijk afstrepen.

Als een game boven 75 krijgt kun je altijd nog extra streams enz kijken.
  Eindredactie Games dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:59:45 #116
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164967723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

maar da's mss omdat je pas je ps4 hebt.
ik heb 400 games op steam en dit is de eerste keer dat ik om een refund vraag
dus ja voel me wel behoorlijk genaaid door de makers van dit spel maar ook door steam
om mijn refund te weigeren. gewoon omdat ik voorbij de 2uur zit
terwijl je pas echt het spel kunt beoordelen nadat je meerdere planeten hebt bezocht en dan heb je meer tijd nodig dan 2 uur.

toen ik het preorderde dacht ik van ok de prijs is wel duur maar dit lijkt me wel een game waar ik uren in kan steken en fun hebben.

http://store.steampowered.com/app/275850/#app_reviews_hash

the screenshots en videos tonen een totaal andere wereld vind ik

no man sky is gewoon pure oplichting
beloofd je alles waar je van droom om dan met een teleurstellende game te komen met de beloftes die niet in het spel zitten maar wel de hoofdprijs vragen van 60euro!!!
Dit nog gezien?
http://www.vg247.com/2016(...)any-refund-requests/
quote:
It seems Steam was inundated with so many refund tickets for No Man’s Sky that it had to put up a notice on the game’s Steam store page to advice players that no, there are no special exemptions available for the game – unlike what reports on the internet may have you believe.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164969088
quote:
Ik heb al alle links afgegaan op internet denk ik.
denk dat het paar dagen geleden mss ook wel makkelijker was om een refund te krijgen dan nu
maar je hebt bij de klantendienst altijd verschillende mensen.

- degene die je probleem snappen en je willen helpen
- degene die hun job tot de letter uitvoeren en policy's tegen je gebruiken om zich af te dekken

en je weet op voorhand niet welke je gaat krijgen

steam heeft een 2 uur policy wat eigenlijk goed werkt voor games die met levels werken
maar in No man skie stelt 2uur niks voor dan heb je je spaceship niet gemaakt.



dit is een plaatje van iemand die een refund kreeg ondanks de 2 uur policy.
dus waarom word het bij mij dan afgekeurd.

https://steamdb.info/app/275850/graphs/
kijk naar de getallen bij total owners helemaal vanonder.
een daling van 14K dus dat zal vast de reden zijn dat er nu een balkje staat van geen uitzonderingen. maar toen ik mijn ticket aanmaakte stond het er nog niet.
pi_164971135
Alles een blauwe tint gegeven :P

My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_164973390
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:02 schreef redboyke het volgende:

[..]

Ik heb al alle links afgegaan op internet denk ik.
denk dat het paar dagen geleden mss ook wel makkelijker was om een refund te krijgen dan nu
maar je hebt bij de klantendienst altijd verschillende mensen.

- degene die je probleem snappen en je willen helpen
- degene die hun job tot de letter uitvoeren en policy's tegen je gebruiken om zich af te dekken

en je weet op voorhand niet welke je gaat krijgen

steam heeft een 2 uur policy wat eigenlijk goed werkt voor games die met levels werken
maar in No man skie stelt 2uur niks voor dan heb je je spaceship niet gemaakt.

[ afbeelding ]

dit is een plaatje van iemand die een refund kreeg ondanks de 2 uur policy.
dus waarom word het bij mij dan afgekeurd.

https://steamdb.info/app/275850/graphs/
kijk naar de getallen bij total owners helemaal vanonder.
een daling van 14K dus dat zal vast de reden zijn dat er nu een balkje staat van geen uitzonderingen. maar toen ik mijn ticket aanmaakte stond het er nog niet.
Kun je ze niet nog een aparte mail sturen?
pi_164973729
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:02 schreef redboyke het volgende:

steam heeft een 2 uur policy wat eigenlijk goed werkt voor games die met levels werken
maar in No man skie stelt 2uur niks voor dan heb je je spaceship niet gemaakt.

Ah jawel joh, zelfs op mijn compleet idiote hostile startplaneet was ik er met een half uur vanaf.

Maar jij zat toch over de 8 uur heen qua speeltijd?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:39:49 #121
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164974193
Zo vaak er wel niet kut spellen zijn verkocht :')

Iedereen bij deze game als een stel verzuurde egels per direct een refund eisen (ook al heeft iedereen al minimaal er acht uur op zitten).

Als ik dat deed bij elke film die hoog gewaardeerd werd in de bios dan zou ik nu een rijk man zijn.
pi_164974572
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Als ik dat deed bij elke film die hoog gewaardeerd werd in de bios dan zou ik nu een rijk man zijn.
Laatst nog met z'n tweetjes naar een film geweest die niet leuk bleek te zijn. In totaal 30 euro kwijt voor een film van 80 minuten (en versnaperingen)... Wat dat betreft zijn spellen een koopje.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164977295
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah jawel joh, zelfs op mijn compleet idiote hostile startplaneet was ik er met een half uur vanaf.

Maar jij zat toch over de 8 uur heen qua speeltijd?
ah nee ik heb er langer over gedaan omdat ik in begin niet wist wat ik moest doen en in het begin denk je dat je alles nodig hebt.

maar ja 8 uur

en heb nog al eens spellen gekocht waarvan ik dacht ok dit is rommel maar die kosten wel maar 15euro

dit spel kost 60 !!!!!!!!!!!!!! dat is toch wel moeilijk om in te slikken alsof die leugens er niet toe doen.

heb me nog nooit zo boos en opgelicht gevoeld als met deze game.
echt ik word al super intense kwaad als ik de naam no man sky zie
zit zelfs te denken om wat medicatie te vragen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Laatst nog met z'n tweetjes naar een film geweest die niet leuk bleek te zijn. In totaal 30 euro kwijt voor een film van 80 minuten (en versnaperingen)... Wat dat betreft zijn spellen een koopje.
ik durf niet naar de cinema te gaan maar heb wel netflix ondanks dat de films daarop kut zijn en ik amper kijk en ze vpn geblokked hebben en de prijs verhoogd.
gelukkig zijn de series nog beetje te pruimen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Zo vaak er wel niet kut spellen zijn verkocht :')

Iedereen bij deze game als een stel verzuurde egels per direct een refund eisen (ook al heeft iedereen al minimaal er acht uur op zitten).

Als ik dat deed bij elke film die hoog gewaardeerd werd in de bios dan zou ik nu een rijk man zijn.
hoe zou jij je voelen als je een trailer ziet van angelina jolie en dat de regisseur zegt van je gaat haar naakt zien. en vervolgens die film gaat kijken en blijkt dat ze er helemaal niet inzit?
denk dat er dan ook zelfde hype zou onstaan :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 23:14:38 ]
pi_164978010
deze is wel grappig:

pi_164980045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:02 schreef redboyke het volgende:

[..]

Ik heb al alle links afgegaan op internet denk ik.
denk dat het paar dagen geleden mss ook wel makkelijker was om een refund te krijgen dan nu
maar je hebt bij de klantendienst altijd verschillende mensen.

- degene die je probleem snappen en je willen helpen
- degene die hun job tot de letter uitvoeren en policy's tegen je gebruiken om zich af te dekken

en je weet op voorhand niet welke je gaat krijgen

steam heeft een 2 uur policy wat eigenlijk goed werkt voor games die met levels werken
maar in No man skie stelt 2uur niks voor dan heb je je spaceship niet gemaakt.

[ afbeelding ]

dit is een plaatje van iemand die een refund kreeg ondanks de 2 uur policy.
dus waarom word het bij mij dan afgekeurd.

https://steamdb.info/app/275850/graphs/
kijk naar de getallen bij total owners helemaal vanonder.
een daling van 14K dus dat zal vast de reden zijn dat er nu een balkje staat van geen uitzonderingen. maar toen ik mijn ticket aanmaakte stond het er nog niet.
In mijn ogen is twee uur meer dan genoeg, voor alle games.
Er zijn zelfs games waar twee uur eigenlijk te veel is.

Maar goed, je krijgt geen refund (meer).
Je zegt dat het je eerste game is waar je een refund voor gevraagd hebt.
Het maakt je zelfs boos.
Als je één dag gewacht had, kritisch naar meningen over het spel had gekeken en streams of videos had gekeken, had je precies geweten wat je te wachten stond.

Geef het op, probeer misschien nog wat plezier uit het spel te halen, en gebruik het verder om er van te leren.
Doe eens niet.
pi_164980927
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:11 schreef redboyke het volgende:

[..]

ah nee ik heb er langer over gedaan omdat ik in begin niet wist wat ik moest doen en in het begin denk je dat je alles nodig hebt.

maar ja 8 uur

en heb nog al eens spellen gekocht waarvan ik dacht ok dit is rommel maar die kosten wel maar 15euro

dit spel kost 60 !!!!!!!!!!!!!! dat is toch wel moeilijk om in te slikken alsof die leugens er niet toe doen.

heb me nog nooit zo boos en opgelicht gevoeld als met deze game.
echt ik word al super intense kwaad als ik de naam no man sky zie
zit zelfs te denken om wat medicatie te vragen.
Tja, dat doe je toch echt jezelf aan. Als je 1 of 2 dagen had gewacht had je deze hele teleurstelling kunnen voorkomen (wat Necrodeath ook zegt). Dan kun je jezelf wel gek zitten maken en op zitten fokken maar daar schiet je geen fuck mee op. Zie het als leergeld en ga je energie ergens anders in steken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164997370
For great justice!
pi_165002841
quote:
Sinds dat hij zijn 'review' voor Monster Hunter Tri heeft gemaakt, waar uit bleek dat hij niet voorbij de tutorial was geweest maar toch de game compleet afkraakte, heb ik niks meer van hem gekeken.
Doe eens niet.
pi_165005427
Ik zat gister wat screenshots in de psstore te bekijken en daar zag ik van die grote lopende robots. Iemand dat al tegengekomen?
pi_165005442
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zat gister wat screenshots in de psstore te bekijken en daar zag ik van die grote lopende robots. Iemand dat al tegengekomen?
yup, kwestie van genoeg sentinels neerknallen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165005502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

yup, kwestie van genoeg sentinels neerknallen.
ah had al een vermoeden, vanavond proberen dan :9
  maandag 5 september 2016 @ 00:16:41 #132
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_165096508
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 08:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, dat doe je toch echt jezelf aan. Als je 1 of 2 dagen had gewacht had je deze hele teleurstelling kunnen voorkomen (wat Necrodeath ook zegt). Dan kun je jezelf wel gek zitten maken en op zitten fokken maar daar schiet je geen fuck mee op. Zie het als leergeld en ga je energie ergens anders in steken.
Ik vind NMS eigenlijk een heerlijke afwisseling met alle shooters en racers, ik word er lekker relaxt van.
PSN: SneakyDutchDude
pi_165099085
ik denk dat NMS een leuk spel had geweest als ik hier kon blowen en stoned het kon spelen.
  maandag 5 september 2016 @ 16:55:10 #134
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_165106346
Ik ben nu voor het eerst op een planeet terecht gekomen die al door een andere speler ontdekt was. Ik heb hem via PSN een berichtje gestuurd :P
PSN: SneakyDutchDude
  dinsdag 6 september 2016 @ 00:40:31 #135
28033 Pek
je moet wat
pi_165119839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:11 schreef redboyke het volgende:

zit zelfs te denken om wat medicatie te vragen.

Lijkt me een goede beslissing :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_165120702
boyke :D _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 6 september 2016 @ 07:44:20 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165120770
Topic dood? Ik speel nog steeds en nog niks bereikt. Wat jullie?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 6 september 2016 @ 08:49:29 #138
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_165121397
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 07:44 schreef maniack28 het volgende:
Topic dood? Ik speel nog steeds en nog niks bereikt. Wat jullie?
Ik ook en nog niets bereikt maar op de een of andere manier blijft het leuk.
PSN: SneakyDutchDude
pi_165122105
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 08:49 schreef Radjan het volgende:

[..]

Ik ook en nog niets bereikt maar op de een of andere manier blijft het leuk.
Dit, heb het dit weekend even met rust gelaten en net weer opgepakt. Vond het weer echt heel tof om te spelen, maar het juist ook de kwestie om het niet te vaak te doen. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165443220
Volgens mij ben ik niet alleen...
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  dinsdag 20 september 2016 @ 18:21:57 #141
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_165455101
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:45 schreef rickyszz het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf wel klaar met deze game, de Galactic Core bereikt, alles gerepareerd, voorraden weer aangevuld, op een ruimte station geparkeerd en klaar.

Misschien tot er basebuilding of fregatten kopen komt. ;)
&lt;signature here&gt;.
  Eindredactie Games woensdag 28 september 2016 @ 18:58:09 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165629999
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 28 september 2016 @ 19:44:56 #144
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165631091
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef mschol het volgende:

[..]

:')
u mad?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 28 september 2016 @ 19:49:00 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165631204
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_165631210
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

u mad?
ik vind het gewoon vrij triest dat ze daar aandacht aan besteden.
  Eindredactie Games woensdag 28 september 2016 @ 19:50:17 #147
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165631239
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind het gewoon vrij triest dat ze daar aandacht aan besteden.
Ik vind het vooral selectief aangezien het bij zoveel games gedaan wordt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 28 september 2016 @ 19:53:50 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165631339
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik vind het vooral selectief aangezien het bij zoveel games gedaan wordt.
Dat, en het feit dat de studio van Hello Games onder water was gelopen waardoor ze veel shit zijn kwijtgeraakt.

Hoe zit het met games als Watch Dogs en 20 andere titels waarbij dingen getoond werden die uiteindelijk niet in de volledige game zaten?

Het enige foutieve vind ik dat er screenshots gebruikt worden om een game te adverteren op Steam/PSN welke niet gebaseerd zijn op de final build.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_165640578
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik vind het vooral selectief aangezien het bij zoveel games gedaan wordt.
Daar heeft de consument natuurlijk niets mee te maken. Iemand dient een klacht in, en die klacht wordt onderzocht.Dat anderen het ook doen is natuurlijk niet van belang vanuit de consument bezien. Daar moet de commissie iets mee doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat, en het feit dat de studio van Hello Games onder water was gelopen waardoor ze veel shit zijn kwijtgeraakt.

Hoe zit het met games als Watch Dogs en 20 andere titels waarbij dingen getoond werden die uiteindelijk niet in de volledige game zaten?

Het enige foutieve vind ik dat er screenshots gebruikt worden om een game te adverteren op Steam/PSN welke niet gebaseerd zijn op de final build.
Er staat een trailer op Steam waar allerlei elementen in worden getoond die niet in de game zitten. In interviews zijn vele features genoemd die gewoonweg niet bestaan en een dag voor release heeft de developer nog een guide op Reddit aanbevolen over de aard en het doel van de game die dus helemaal niet klopt omdat allerlei features niet geleverd zijn.

Ik vind dat toch wel vrij ernstig. Dat gaat wel wat verder dan een trailertje of een screenshot tonen waarvan de UI niet overeen komt. De developer moet geweten hebben bij het geven van interviews zo kort voor de release dat allerlei zaken er niet in zouden zitten. Neem dan ook een beetje verantwoordelijkheid voor je werk, en ga niet na de release je kop in het zand steken maar kom gewoon met een verklaring of rectificatie.

De grootste tegenvaller is het opkloppen van wat er in het centrum van het sterrenstelsel zou moeten zijn. Dat móet je toch zien. Dat is dé reden om het te blijven spelen en gaat een grote verrassing worden (niet mijn woorden, maar die van Hello Games). Ik weet niet of ik het nog in spoilertags moet zetten, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om dat het een tegenvallende game is. Er zijn wel meer tegenvallende games, niet alles wat je koopt kan een winnaar zijn. Het gaat er om dat deze game van tevoren is getoond als iets véél uitgebreiders dan wat je krijgt. Lullig voor Hello Games dat zij er op aangepakt worden, zal iets met de enorme hype te maken hebben, maar deze praktijken mogen wel eens aan de kaak gesteld worden. Wat mij betreft volgen er meer developers en publishers.

En ja, natúúrlijk moet je als kritische consument op reviews afgaan. Nooit iets pre-orderen, ik denk dat veel mensen hun les wel weer geleerd hebben. Maar dat je als consument kritisch moet zijn ontslaat de developer niet van de plicht om juist voor te lichten. Dit is niet een pak koekjes verkopen met een mooiere foto op de verpakking dan de koekjes die er in zitten, dit is een pak koekjes verkopen met ingrediënten op de verpakking die helemaal niet in de koekjes zitten.
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2016 @ 08:56:01 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165640797
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 08:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar heeft de consument natuurlijk niets mee te maken. Iemand dient een klacht in, en die klacht wordt onderzocht.Dat anderen het ook doen is natuurlijk niet van belang vanuit de consument bezien. Daar moet de commissie iets mee doen.

Daar heeft de consument natuurlijk alles mee te maken, het draait immers allemaal om de consument. En nee, niet iemand dient een klacht in, duizenden consumenten dienen een klacht in. En dat is dus al veel vaker gebeurd in andere gevallen waarna er geen gehoor aan werd gegeven door de ASA of soortgelijke organisaties. Prima hoor, dat mag de ASA namelijk zelf weten. Maar ik heb in het verleden wel 'ernstigere' of in ieder geval soortgelijke gevallen gezien van misleidende, pimped-up screenshots en ander beeldmateriaal dat nauwelijks overeenkwam met de werkelijkheid. Daarom dus selectief in mijn optiek, maar wellicht is er nu een soort threshold bereikt van aantal klachten, ik weet niet precies hoe die partijen te werk gaan.

En nee, de commissie 'moet' daar als NGO helemaal niet iets mee doen, dat staat ze geheel vrij. Dat blijkt ook wel uit eerdere klachten.

Ik vond de reactie van Yoshida in ieder geval op z'n zachtst gezegd opmerkelijk.

quote:
At Tokyo Game Show this month, Shuhei Yoshida, the president of Sony's Worldwide Studios, told Eurogamer he understood why some fans were critical of No Man's Sky - and blamed Hello Games' pre-release PR strategy for building up unrealistic expectations.
Zo van, dikke vinger Sean Murray, wij hebben hier niets meer mee te maken. Dat is nogal een verschil met wat ze zeiden toen de hype nog in volle gang was.

quote:
Talking about No Man's Sky to demonstrate the level of commitment to promising indie titles, Gara said "we are going to put the full weight of PlayStation behind it. If it all comes together as well as expected, it will be treated like a first-party release
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2016 @ 09:05:56 #151
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165640878
Dat YouTube-filmpje is overigens oprecht verneukeratief. De screenshots, tsja, dat is gewoon gemeengoed geworden dat die (veel) mooier worden aangekleed dan de werkelijkheid. Als we dat aan willen pakken heb ik nog een paar duizend titels voor de ASA. Beloftes of toezeggingen uit interviews die later niet geïmplementeerd blijken te zijn, dat is kut maar daar kun je verder volgens mij niet zoveel mee in juridische zin.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165640960
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 08:56 schreef 2dope het volgende:

[..]

Daar heeft de consument natuurlijk alles mee te maken, het draait immers allemaal om de consument. En nee, niet iemand dient een klacht in, duizenden consumenten dienen een klacht in. En dat is dus al veel vaker gebeurd in andere gevallen waarna er geen gehoor aan werd gegeven door de ASA of soortgelijke organisaties. Prima hoor, dat mag de ASA namelijk zelf weten. Maar ik heb in het verleden wel 'ernstigere' of in ieder geval soortgelijke gevallen gezien van misleidende, pimped-up screenshots en ander beeldmateriaal dat nauwelijks overeenkwam met de werkelijkheid. Daarom dus selectief in mijn optiek, maar wellicht is er nu een soort threshold bereikt van aantal klachten, ik weet niet precies hoe die partijen te werk gaan.

En nee, de commissie 'moet' daar als NGO helemaal niet iets mee doen, dat staat ze geheel vrij. Dat blijkt ook wel uit eerdere klachten.

Ik vond de reactie van Yoshida in ieder geval op z'n zachtst gezegd opmerkelijk.

[..]

Zo van, dikke vinger Sean Murray, wij hebben hier niets meer mee te maken. Dat is nogal een verschil met wat ze zeiden toen de hype nog in volle gang was.

[..]

De opmerking van Sony is inderdaad opmerkelijk. Maar Hello Games heeft gewoon veel te veel beloofd en dat keer op keer benadrukt, en als het er dan niet in zit dan snap ik dat de consument over de zeik is, maar snap ik ook dat Sony ze gewoon laat vallen. Dat is verre van netjes, maar corporate assholes gonna be corporate assholes.

Ja, beter hadden ze een PR-mannetje voor ze ingehuurd, maar ik vind het ook wel heel makkelijk om te zeggen dat Hello Games geen ervaring met interviews heeft en daardoor dingen heeft beloofd die ze niet waar konden maken. Wat ik daar het meest verbazend aan vind is dat de trailers die getoond zijn features en assets bevatten die helemaal niet in de game files zitten. Dus het is ontwikkeld voor de trailer, en later weer geschrapt? Hoe werkt dat? En hoe is zoiets de schuld van Sony? Een developer heeft zelf toch ook integriteit? En op die integriteit mogen ze best aangesproken worden.
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2016 @ 09:31:26 #153
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165641149
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De opmerking van Sony is inderdaad opmerkelijk. Maar Hello Games heeft gewoon veel te veel beloofd en dat keer op keer benadrukt, en als het er dan niet in zit dan snap ik dat de consument over de zeik is, maar snap ik ook dat Sony ze gewoon laat vallen. Dat is verre van netjes, maar corporate assholes gonna be corporate assholes.

Ja, beter hadden ze een PR-mannetje voor ze ingehuurd, maar ik vind het ook wel heel makkelijk om te zeggen dat Hello Games geen ervaring met interviews heeft en daardoor dingen heeft beloofd die ze niet waar konden maken. Wat ik daar het meest verbazend aan vind is dat de trailers die getoond zijn features en assets bevatten die helemaal niet in de game files zitten. Dus het is ontwikkeld voor de trailer, en later weer geschrapt? Hoe werkt dat? En hoe is zoiets de schuld van Sony? Een developer heeft zelf toch ook integriteit? En op die integriteit mogen ze best aangesproken worden.
Goeie vraag. die assets die later helemaal niet aanwezig bleken te zijn zouden misschien in eerste instantie wel onderdeel van de game kunnen zijn geweest. Daar gooide Ubisoft het ook op met Watch Dogs, dat het uiteindelijk niet haalbaar bleek om het grafische niveau uit de aankondigingstrailers te halen (waarna je nog dat 'hidden files'-debacle kreeg).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165641285
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

Goeie vraag. die assets die later helemaal niet aanwezig bleken te zijn zouden misschien in eerste instantie wel onderdeel van de game kunnen zijn geweest. Daar gooide Ubisoft het ook op met Watch Dogs, dat het uiteindelijk niet haalbaar bleek om het grafische niveau uit de aankondigingstrailers te halen (waarna je nog dat 'hidden files'-debacle kreeg).
Geen probleem als features geschrapt worden. Dat is de aard van softwareontwikkeling. Maar een dag voor release nog doen alsof het er wel in zit en niet de verwachtingen managen vind ik best wel laakbaar. Net als het gedoe om multiplayer. Nee, natuurlijk koop je daar de game niet voor, maar als developer doen alsof mensen elkaar zouden moeten zien en dat zelfs volhouden terwijl hij geweten moet hebben dat het niet eens kon is toch wel slecht.

Nou ja, het punt is duidelijk. Dit is voor mij niet een geval van "aww, die arme developers die zo hun best doen" maar meer een geval van moedwillig liegen, en dat vind ik verre van netjes. Niet bij deze developer en ook niet bij de grote reuzen. Die mogen wat mij betreft allemaal aangepakt worden. Maar ja, dat is dus aan de commissie zelf, en niet aan mij.
pi_165650564
Ik speel het sinds gister en ik ben helemaal in m'n element. En ik ben nog 'steeds' op de eerste planeet overigens.

Het voelt voor mij gewoon zo bizar 'groots' aan dat ik alleen daarom al met open mond zit te gamen. Echt geweldig!

Ik had alleen erg last van motion sickness. Meer mensen daar last van? En tips?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2016 17:46:56 ]
  donderdag 29 september 2016 @ 17:54:22 #156
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_165650732
Tips?

Zorg dat je onder de 2 uur blijft voor je refund.
Dum de dum
pi_165651386
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:54 schreef Fe2O3 het volgende:
Tips?

Zorg dat je onder de 2 uur blijft voor je refund.
Dat is een slechte tip, en gaat niet gebeuren.
pi_165651594
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is een slechte tip, en gaat niet gebeuren.
Dat kan tegenvallen. Ik vond het in het begon ook prachtig. Toen 2 dagen later nooit meer naar omgekeken. Ik weet dat het klinkt als gebitch en dat is het in zekere zin ook, maar je zal heel snel ontdekken dat de 'grootsheid' eigenlijk gewoon verborgen kleinheid is.

Maar als tip zou ik eerst maar eens je planeet verlaten. Dan heb je daarna nog de "oooh" en "ahhh" momenten bij een warpjump en daarna kan je de rest van de tijd exact dezelfde dingen doen op net planeten die eigenlijk gewoon allemaal hetzelfde zijn.
Conscience do cost.
pi_165651741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat kan tegenvallen. Ik vond het in het begon ook prachtig. Toen 2 dagen later nooit meer naar omgekeken. Ik weet dat het klinkt als gebitch en dat is het in zekere zin ook, maar je zal heel snel ontdekken dat de 'grootsheid' eigenlijk gewoon verborgen kleinheid is.

Maar als tip zou ik eerst maar eens je planeet verlaten. Dan heb je daarna nog de "oooh" en "ahhh" momenten bij een warpjump en daarna kan je de rest van de tijd exact dezelfde dingen doen op net planeten die eigenlijk gewoon allemaal hetzelfde zijn.
Misschien. Maar ter verdediging; ben me hier pas mee bezig gaan houden ná de release en ook alle slechte dingen erover gelezen :).

En die planeet ga ik morgen verlaten idd. Ben heel benieuwd!
pi_165652920
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik speel het sinds gister en ik ben helemaal in m'n element. En ik ben nog 'steeds' op de eerste planeet overigens.

Het voelt voor mij gewoon zo bizar 'groots' aan dat ik alleen daarom al met open mond zit te gamen. Echt geweldig!

Ik had alleen erg last van motion sickness. Meer mensen daar last van? En tips?
eens je ship gemaakt is word je zo hard in je kont geneukt!
doe gewoon een refund nu je nog onder 2 uur zit!
  donderdag 29 september 2016 @ 19:48:53 #161
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_165653326
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En die planeet ga ik morgen verlaten idd. Ben heel benieuwd!
O+ Zo heerlijk naief.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  donderdag 29 september 2016 @ 19:49:47 #162
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165653351
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien. Maar ter verdediging; ben me hier pas mee bezig gaan houden ná de release en ook alle slechte dingen erover gelezen :).

En die planeet ga ik morgen verlaten idd. Ben heel benieuwd!
Dat heb ik ook gedaan. Ik dacht; ach, wat een zeikneuzen, ik ga me hier zeker nog wel een maand mee vermaken.

Heb het spel twee keer aangeraakt. (Was wel allebei in de vakantie, twee keer zes uur ofzo).
Maar het wordt jammer genoeg erg herhalend ;(
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2016 @ 19:53:30 #163
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165653459
Sommige mensen kicken dan weer op herhaling.
Ik ben zelf bijv. liefhebber van (veel) Ubisoft-games.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165661085
Godverdomme zeg, wel fijn om hier je enthousiasme te delen. De tering, wat een stel beroepskankeraars zijn jullie.

Dit was mijn laatste post dan hier ook, ik zoek wel een forum op waar ik niet zo'n beetje gedwongen word te refunden (op een PS4 dames, dat kan helemaal niet).
pi_165661306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:23 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, wel fijn om hier je enthousiasme te delen. De tering, wat een stel beroepskankeraars zijn jullie.

Dit was mijn laatste post dan hier ook, ik zoek wel een forum op waar ik niet zo'n beetje gedwongen word te refunden (op een PS4 dames, dat kan helemaal niet).
Rustig aan Scrummie, door typisch heb ik dit spel ook gehaald maar ik wacht nog op de update met nieuwe shit.
pi_165661434
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:23 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, wel fijn om hier je enthousiasme te delen. De tering, wat een stel beroepskankeraars zijn jullie.

Dit was mijn laatste post dan hier ook, ik zoek wel een forum op waar ik niet zo'n beetje gedwongen word te refunden (op een PS4 dames, dat kan helemaal niet).
we zijn allemaal gefrustreerd door dit klote spel dat we erin getuimeld zijn door al dat bedrog dat we er iedereen voor willen waarschuwen.

lees anders de reviews op http://store.steampowered.com/app/275850/
ze liegen niet en delen onze mening.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Rustig aan Scrummie, door typisch heb ik dit spel ook gehaald maar ik wacht nog op de update met nieuwe shit.
je wacht zeker op de multiplayer update :+ :+ :+ :')
pi_165661546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

we zijn allemaal gefrustreerd door dit klote spel dat we erin getuimeld zijn door al dat bedrog dat we er iedereen voor willen waarschuwen.

lees anders de reviews op http://store.steampowered.com/app/275850/
ze liegen niet en delen onze mening.

[..]

je wacht zeker op de multiplayer update :+ :+ :+ :')
uh nee, multiplayer boeit me geen kk en dat je je genaaid voelt slaat ook nergens op maargoed daar heeft dit topic niet zoveel aan
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2016 @ 23:42:34 #168
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165661557
Lekker belangrijk wat een ander vindt. Het lijkt me ook niet erg zinvol om een soort anti-propagandakruistocht te beginnen tegen mensen die het toch willen proberen. Er valt inmiddels genoeg te lezen en te bekijken en er zijn zat mensen die het wel kunnen waarderen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165661985
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

uh nee, multiplayer boeit me geen kk en dat je je genaaid voelt slaat ook nergens op maargoed daar heeft dit topic niet zoveel aan
jawel want ik ben verder wel nog on topic.
wat had je verder nog van updates verwacht dan?

quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:42 schreef 2dope het volgende:
Lekker belangrijk wat een ander vindt. Het lijkt me ook niet erg zinvol om een soort anti-propagandakruistocht te beginnen tegen mensen die het toch willen proberen. Er valt inmiddels genoeg te lezen en te bekijken en er zijn zat mensen die het wel kunnen waarderen.
developers die games verkopen met bedrog zouden geen voordeel moeten krijgen op eerlijke indie developers. en dit topic is ook niet echt een stormloper met "active" spelers.
maar ja ik mijn kruistocht in spijkerbroek houd pas op als ik m'n geld terug heb.
zal het dan vast wel vieren met een ander steam spel te kopen.
eigenlijk is dit topic meer een verzamelplek van mensen die niet tevreden zijn dan mensen die wel tevreden zijn want de groep die ontevreden is is groter.
pi_165662526
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:23 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, wel fijn om hier je enthousiasme te delen. De tering, wat een stel beroepskankeraars zijn jullie.

Dit was mijn laatste post dan hier ook, ik zoek wel een forum op waar ik niet zo'n beetje gedwongen word te refunden (op een PS4 dames, dat kan helemaal niet).
Dikke doei.
We gaan je niet missen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_165662571
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:53 schreef 2dope het volgende:
Sommige mensen kicken dan weer op herhaling.
Ik ben zelf bijv. liefhebber van (veel) Ubisoft-games.

[ afbeelding ]
FC 3 vind ik nog altijd de beste van de serie. Op de PS3 flink gespeeld
En als ze het op de PS4 als remake uitbrengen
koop ik FC 3 weer.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_165662618
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

we zijn allemaal gefrustreerd door dit klote spel dat we erin getuimeld zijn door al dat bedrog dat we er iedereen voor willen waarschuwen.

lees anders de reviews op http://store.steampowered.com/app/275850/
ze liegen niet en delen onze mening.

[..]

je wacht zeker op de multiplayer update :+ :+ :+ :')
De tering, ben je nog steeds gefrustreerd? Is dit je eerste miskoop ooit geweest?
Als je al die tijd die je hebt gebruikt om te zeiken, in plaats daarvan aan werk had besteed, had je je geld al terug gehad.
Doe eens niet.
pi_165662886
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 01:00 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

De tering, ben je nog steeds gefrustreerd? Is dit je eerste miskoop ooit geweest?
Als je al die tijd die je hebt gebruikt om te zeiken, in plaats daarvan aan werk had besteed, had je je geld al terug gehad.
dit was geen miskoop maar pure oplichting. groot verschil.
je doet alsof ik hier dagelijks over no man sky zit te posten :')
als iemand geld van je steelt zeg je ook niet gras erover jongen ik zorg dat ik volgende keer wat meer geld bij heb.
btw als je 60 euro teveel hebt laat het me dan maar weten.
pi_165663505
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 01:47 schreef redboyke het volgende:

[..]

dit was geen miskoop maar pure oplichting. groot verschil.
je doet alsof ik hier dagelijks over no man sky zit te posten :')
Nee, maar je was wel degene die hier zo gefrustreerd zat te posten dat je extra medicatie nodig had. ;)

Heb het al weken niet meer gespeeld, ben verder gegaan naar andere spellen en hou het even in de gaten wanneer er weer wat gepatched wordt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 30 september 2016 @ 14:28:32 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165669394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 01:47 schreef redboyke het volgende:

[..]

dit was geen miskoop maar pure oplichting. groot verschil.
je doet alsof ik hier dagelijks over no man sky zit te posten :')
als iemand geld van je steelt zeg je ook niet gras erover jongen ik zorg dat ik volgende keer wat meer geld bij heb.
btw als je 60 euro teveel hebt laat het me dan maar weten.
:O

Research doen voor je iets koopt
pi_165708687
Verklapt het einde van de game, voor zover iemand dat nog niet weet. En wat voor einde :')


_O-
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_165710225
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 14:58 schreef Leatherneck het volgende:
Verklapt het einde van de game, voor zover iemand dat nog niet weet. En wat voor einde :')


_O-
Oké, dit is wel heel triest. Wat slecht... nog nooit een slechtere einde gezien van een game...
pi_165711749
Voor de haters; al genoeg uren vermaakt om de aankoop te verdedigen.
pi_165711882
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:26 schreef Scrummie het volgende:
Voor de haters; al genoeg uren vermaakt om de aankoop te verdedigen.
Niet iedereen heeft goede smaak.
pi_165724959
Ik heb gisteren voor het eerst een echte jungle planeet gevonden met vele soort flora en fauna. Daar heb ik mij uren kunnen vermaken aangezien het een stabiele ecosysteem heeft met normale temperaturen. :)

Sterrenstelsel: hot
naam planeet: Groen Bolletje
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165727896
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:20 schreef HSG het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een echte jungle planeet gevonden met vele soort flora en fauna. Daar heb ik mij uren kunnen vermaken aangezien het een stabiele ecosysteem heeft met normale temperaturen. :)

Sterrenstelsel: hot
naam planeet: Groen Bolletje
Ik merk dat die planeten mij ook wel het meeste trekken; veel flora en fauna, stabiel klimaat. Gister voor 't eerst een groen system ingevlogen (mijn warp drive was nog niet goed genoeg) en de eerste planeet dacht ik "oke.. wtf" maar de tweede was echt schitterend. Veel boompjes, beetje water, kleuren echt prachtig (maar dat is meestal eigenlijk).

Al kan ik ook genieten van een vrijwel dode planeet met veel bergen. Zit ik echt over een uitgestrekte vlakte te kijken vanaf het topje van een berg. Schitterend _O_
pi_165728003
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 14:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik merk dat die planeten mij ook wel het meeste trekken; veel flora en fauna, stabiel klimaat. Gister voor 't eerst een groen system ingevlogen (mijn warp drive was nog niet goed genoeg) en de eerste planeet dacht ik "oke.. wtf" maar de tweede was echt schitterend. Veel boompjes, beetje water, kleuren echt prachtig (maar dat is meestal eigenlijk).

Al kan ik ook genieten van een vrijwel dode planeet met veel bergen. Zit ik echt over een uitgestrekte vlakte te kijken vanaf het topje van een berg. Schitterend _O_
Dat belooft nog wat want mijn planeet zit in een geel systeem. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165747416
Mensen ik heb goed nieuws.

ik heb dan toch eindelijk m'n refund dankzij de ECC.

ik kreeg net dit mailtje binnen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht eerst dat het om een grapje ging dus toch maar de steam website gechecked.
Daar staat bij account history de aankoop doorstreept en dan no man sky refund.
dus ik verwacht het geld binnenkort op m'n rekening.

Ben enorm happy!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2016 12:51:44 ]
pi_165747968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:50 schreef redboyke het volgende:
Mensen ik heb goed nieuws.

ik heb dan toch eindelijk m'n refund dankzij de ECC.

ik kreeg net dit mailtje binnen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht eerst dat het om een grapje ging dus toch maar de steam website gechecked.
Daar staat bij account history de aankoop doorstreept en dan no man sky refund.
dus ik verwacht het geld binnenkort op m'n rekening.

Ben enorm happy!
Belachelijk maar gefeliciteerd.

Heb je er iets van geleerd?
pi_165748547
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Belachelijk maar gefeliciteerd.

Heb je er iets van geleerd?
ja nooit meer preorders doen
en nooit meer iets kopen van sean murray. of hello games
geen game kopen die niet op voorhand gereviewed mag worden door reviewers.
volgende keer ook eens op de filesize van een game letten.
maar is erg dat je een developer niet op zo'n woord kan vertrouwen eigenlijk.
maar ben blij om m'n geld terug te hebben en hopelijk let steam ook van z'n fouten om dit soort games gewoon als early access te markeren. en met materiaal op de store page komt dat representative is met de game.
pi_165748660
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:31 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja nooit meer preorders doen
en nooit meer iets kopen van sean murray. of hello games
geen game kopen die niet op voorhand gereviewed mag worden door reviewers.
volgende keer ook eens op de filesize van een game letten.
maar is erg dat je een developer niet op zo'n woord kan vertrouwen eigenlijk.
maar ben blij om m'n geld terug te hebben en hopelijk let steam ook van z'n fouten om dit soort games gewoon als early access te markeren. en met materiaal op de store page komt dat representative is met de game.
van al die dingen zegt filesize natuurlijk 3x niets he?

En wat heeft steam fout gedaan in deze? ze markeren een game als 'early access' als de developer aangeeft dat het dat is. Idem met promotiemateriaal.

Nog even daargelaten dat er vanalles fout is met het huidige Greenlight / Early Access gebeuren van Steam.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165749251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:50 schreef redboyke het volgende:
Mensen ik heb goed nieuws.

ik heb dan toch eindelijk m'n refund dankzij de ECC.

ik kreeg net dit mailtje binnen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht eerst dat het om een grapje ging dus toch maar de steam website gechecked.
Daar staat bij account history de aankoop doorstreept en dan no man sky refund.
dus ik verwacht het geld binnenkort op m'n rekening.

Ben enorm happy!
Gefeliciteerd.

En dan zie ik hier mensen in dit topic die zich door Sony laten afschepen met Sony's voorwaarderen.
Voorwaarderen staan niet boven de Nederlandse en Europese wet.
pi_165749259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

van al die dingen zegt filesize natuurlijk 3x niets he?

En wat heeft steam fout gedaan in deze? ze markeren een game als 'early access' als de developer aangeeft dat het dat is. Idem met promotiemateriaal.

Nog even daargelaten dat er vanalles fout is met het huidige Greenlight / Early Access gebeuren van Steam.
2.5GB voor een spel als dit zou wel grote waarschuwing moeten zijn voor herhaling van texture/gebouwen.

als deze game early access was geweest had er mss meer vertrouwen geweest.
dat er meer dingen in de game gaan komen en dat de dev's feedback hebben over de game.

als je een game released voor 60euro word het toch grootendeels als "het is klaar"
bestempeld. dit spel is eerlijk gezegd meer een tech demo. hell ik heb vroeger meer fun gehad aan demo's waar je gewoon het eerste level kon spelen en die waren GRATIS.

waar zijn de pc demo's gebleven?
pi_165749424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:02 schreef redboyke het volgende:

[..]

2.5GB voor een spel als dit zou wel grote waarschuwing moeten zijn voor herhaling van texture/gebouwen.

als deze game early access was geweest had er mss meer vertrouwen geweest.
dat er meer dingen in de game gaan komen en dat de dev's feedback hebben over de game.

als je een game released voor 60euro word het toch grootendeels als "het is klaar"
bestempeld. dit spel is eerlijk gezegd meer een tech demo. hell ik heb vroeger meer fun gehad aan demo's waar je gewoon het eerste level kon spelen en die waren GRATIS.

waar zijn de pc demo's gebleven?
Jouw mening zegt niets over de kwaliteit van het spel verder. Jij kon je niet vermaken, ik bijv. wel, en nog velen met mij. Je kan inderdaad twisten over valse beloftes, maar dat doet niets af aan het feit dat deze game voor genoeg mensen wel voldoet aan *hun* verwachtingen.

Ik heb helemaal niets van de hype mee gekregen, ging het spel pas volgen vlak voor de release, en vlak erna toen alle ophef zich afspeelde. Desondanks vond ik dat de game voor mij persoonlijk genoeg potentie had, om een aanschaf te verantwoorden. En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad en ik ben nu redelijk wat systems en planeten verder.
pi_165749898
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jouw mening zegt niets over de kwaliteit van het spel verder. Jij kon je niet vermaken, ik bijv. wel, en nog velen met mij. Je kan inderdaad twisten over valse beloftes, maar dat doet niets af aan het feit dat deze game voor genoeg mensen wel voldoet aan *hun* verwachtingen.

Ik heb helemaal niets van de hype mee gekregen, ging het spel pas volgen vlak voor de release, en vlak erna toen alle ophef zich afspeelde. Desondanks vond ik dat de game voor mij persoonlijk genoeg potentie had, om een aanschaf te verantwoorden. En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad en ik ben nu redelijk wat systems en planeten verder.
heb eigenlijk geen zin meer in een welles/nietes verhaal. ik heb m'n geld terug ondanks hun

quote:
The standard Steam refund policy applies to No Man's Sky. There are no special exemptions available. Click here for more detail on the Steam refund policy.
dus ik ben tevreden. mss komt het wel doordat er recent onderzoek word gedaan in de uk naar no man sky.

anyway veel plezier met je game. hopelijk blijf je ervan genieten.
pi_165786431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb eigenlijk geen zin meer in een welles/nietes verhaal. ik heb m'n geld terug ondanks hun

[..]

dus ik ben tevreden. mss komt het wel doordat er recent onderzoek word gedaan in de uk naar no man sky.

anyway veel plezier met je game. hopelijk blijf je ervan genieten.
Jij hebt gewoon geen geduld en de know-how voor dit soort games. Ga maar lekker terug naar je Call of Duty of zo.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165786765
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon geen geduld en de know-how voor dit soort games. Ga maar lekker terug naar je Call of Duty of zo.
ik speel nieteens call of duty/battlefield. slechte troll. ik hoef ook helemaal geen geduld te hebben. als jij een developer bent en je beloofd vanalles in je game en het zit er vervolgens niet in hebben mensen toch recht van klagen? dan moet je ook niet aankomen met:

" we are working at bugfixes and at a later date we will add some more content"

als je dit soort praktijken toelaat worden games alleen een zandbak en alles betaalde DLC's of zit je jaren op updates te wachten die niet komen. in die 8uur dat ik gespeeld heb ben ik 1 keer doodgegaan en dat kwam omdat ik werd aangevallen door die space pirates.omdat shield down was en ik niet wist dat ik door het menu moest ploegen om het up te houden. hoeveel andere games ken je waar je maar 1 keer doodgaat in 8uur?
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2016 @ 11:59:08 #193
230491 Zith
pls tip
pi_165787248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon geen geduld en de know-how voor dit soort games. Ga maar lekker terug naar je Call of Duty of zo.
Ah ja, die enorme diepgang in NMS _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:54:58 #194
277865 Sejt
Ondertitel
pi_165788277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:36 schreef redboyke het volgende:

als je dit soort praktijken toelaat worden games alleen een zandbak en alles betaalde DLC's of zit je jaren op updates te wachten die niet komen. in die 8uur dat ik gespeeld heb ben ik 1 keer doodgegaan en dat kwam omdat ik werd aangevallen door die space pirates.omdat shield down was en ik niet wist dat ik door het menu moest ploegen om het up te houden. hoeveel andere games ken je waar je maar 1 keer doodgaat in 8uur?
Op zich is het concept van DLC's en vroege releases met 'early access' een heel mooi concept, maar NMS heeft de plank volledig mis geslagen door het als volledig product aan te bieden en volledig verkeerde verwachtingen te scheppen.
Het had zoveel beter kunnen zijn als een standaard early access, waar elke build een stapje in de juiste richting was.

Het aantal keren dood gaan vind ik geen definitie van een goed of slecht spel. Wat ik wel een definitie vind, is dat er maar 4-5 verschillende gebouwen, aliens, schepen zijn, waar je niks mee kan doen qua diepgang. Alles ziet er hetzelfde uit, elke handeling is hetzelfde, en de UI is onder de maat. (jouw voorbeeld is een goede)

De basis voor de game is zo goed, en er is zo enorm veel potentie, dat het enorm zonde is dat de developer niet zichzelf de tijd en resources heeft gegunt om dit tot een parel te maken.
I love my mispoken words.
pi_165791154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:36 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik speel nieteens call of duty/battlefield. slechte troll. ik hoef ook helemaal geen geduld te hebben. als jij een developer bent en je beloofd vanalles in je game en het zit er vervolgens niet in hebben mensen toch recht van klagen? dan moet je ook niet aankomen met:

" we are working at bugfixes and at a later date we will add some more content"

als je dit soort praktijken toelaat worden games alleen een zandbak en alles betaalde DLC's of zit je jaren op updates te wachten die niet komen. in die 8uur dat ik gespeeld heb ben ik 1 keer doodgegaan en dat kwam omdat ik werd aangevallen door die space pirates.omdat shield down was en ik niet wist dat ik door het menu moest ploegen om het up te houden. hoeveel andere games ken je waar je maar 1 keer doodgaat in 8uur?
Zie je wel.. je hebt geen geduld want jij wil alles in een keer.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165802039


[ Bericht 33% gewijzigd door HSG op 06-10-2016 22:56:01 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:44:19 #197
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_166111381
Wat een stilte hier na de storm. :o Speelt niemand dit spel nog? Ik ook niet, maar puur vanwege tijdgebrek/gebrek aan interesse. Refund ga ik zeker niet aanvragen, heb in het begin toch wel wat uurtjes gespeeld. En zie het mezelf in de toekomst nog wel spelen, hopelijk in VR. :Y
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_166111952
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 19:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wat een stilte hier na de storm. :o Speelt niemand dit spel nog? Ik ook niet, maar puur vanwege tijdgebrek/gebrek aan interesse. Refund ga ik zeker niet aanvragen, heb in het begin toch wel wat uurtjes gespeeld. En zie het mezelf in de toekomst nog wel spelen, hopelijk in VR. :Y
:Y
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_166112093
Ideaal spel voor de PS VR w/
SOONY
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:16:54 #200
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_166112124
Als iemand het spel nog zoekt, er stonden er ruim 25+ voor de playstation alleen al bij de used games winkel hier :')

Voor 40, - ! lmao
Dum de dum
pi_166114305
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:15 schreef DKUp het volgende:
Ideaal spel voor de PS VR w/
Hopelijk komt er een patch voor de PS4 Pro
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_166114430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:21 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Hopelijk komt er een patch voor de PS4 Pro
Ze zijn bezig.
SOONY
pi_166114599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:21 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Hopelijk komt er een patch
Hier stopte ik met lezen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:17:13 #204
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166259906
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze zijn bezig.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze zijn bezig.
Na wat Reddit posts te hebben gelezen betwijfel ik dat ten zeerste :D

Iemand heeft ingeschat op basis van publieke info hoevel Sean verdient heeft aan NMS:



Die kerel zit ergens op een prive eiland met z'n laptopje op het strand onder een palmboon te lachen om al die boze Reddit posts.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:33:59 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166260155
Ik heb het een tijdje niet gevolgd maar zijn ze eigenlijk nog bezig met updates en het uitbreiden van het spel qua speelervaring? Of alleen bugfixes en verder niets?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:52:22 #206
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166260519
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[..]

Na wat Reddit posts te hebben gelezen betwijfel ik dat ten zeerste :D

Iemand heeft ingeschat op basis van publieke info hoevel Sean verdient heeft aan NMS:

[ afbeelding ]

Die kerel zit ergens op een prive eiland met z'n laptopje op het strand onder een palmboon te lachen om al die boze Reddit posts.
46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166260544
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:33 schreef jogy het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gevolgd maar zijn ze eigenlijk nog bezig met updates en het uitbreiden van het spel qua speelervaring? Of alleen bugfixes en verder niets?
Vooralsnog zijn ze heel erg stil. Ik vraag me af of er ooit nog een update komt.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:16:14 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166260977
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vooralsnog zijn ze heel erg stil. Ik vraag me af of er ooit nog een update komt.
Zonde. Hello games had zichzelf helemaal kunnen herpakken als ze er nu gewoon vol voor waren gegaan. Nu zijn ze het initiatief kwijtgeraakt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:22:06 #209
230491 Zith
pls tip
pi_166261093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
Heh wat?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:25:30 #210
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_166261182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
Als je niet meer dan een miljoen per jaar uitgeeft kun je het een jaar of 40 volhouden.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:28:10 #211
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166261248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_166263142
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
pi_166263187
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
Gehackt?

Het account is al afgeschermd ;(
pi_166263308
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. maar iedereen kan dit toch aanpassen? sean murray lied! reageer retweet
pi_166263395
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

Doe eens niet.
pi_166265308
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
Update: Forbes is reporting that they have spoken to a representative who verified that the tweet was sent from a “disgruntled employee.”

Update 2: Mashable is reporting that Sean Murray told them, “The tweet came from a disgruntled employee” and “We're currently trying to solve the issue internally.”
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:39:29 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166265350
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
Oef _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:41:43 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166265393
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

:')
Als jij denkt dat dat serieus zo is ben je enig besef kwijt.
Denk je dat je een soevereine staat hebt zonder belastingen? En wil je ook de robinson gaan uithangen of nog een beetje leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166266990
pi_166267087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Update: Forbes is reporting that they have spoken to a representative who verified that the tweet was sent from a “disgruntled employee.”

Update 2: Mashable is reporting that Sean Murray told them, “The tweet came from a disgruntled employee” and “We're currently trying to solve the issue internally.”
Twee maanden geen woord over de flop die je game is geworden, maar wel volop tweeten over deze hack. Onvoorstelbaar :N
pi_166267149
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Twee maanden geen woord over de flop die je game is geworden, maar wel volop tweeten over deze hack. Onvoorstelbaar :N
Misschien is dit de trigger om het stilzwijgen te doorbreken...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:21:20 #222
230491 Zith
pls tip
pi_166267243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
Ik koop dit eiland 8 miljoen USD. Op de Bahama's waar er geen hoge belastingdruk is. :

http://www.privateislandsonline.com/islands/sandy-cay-bahamas






Goed, heb ik nog $35,000,000 over. Dat is - zonder rente of divident - $437.500 per jaar (36,500 per maand), tachtig jaar lang.

Er is al stroom zie ik, maar boeien: Ik koop een reeks zonnepanelen, energieopslag en zonneboilers @~30,000 USD

Bootje $100,000,

inrichting huis $50,000....

Boeit allemaal eigenlijk niet want het is een maandje sparen voor weer 40.000 USD extra.

Maandelijkse kosten

Tuinman 1000 USD per maand

Huisvrouw 1000 USD per maand

1x per week laat ik iemand met een bootje de boodschappen afleveren, ik koop lekker luxe eten en WC-papier en de bezorger krijgt een extra fooi: $10,000 per maand

Onderhoud huis en boot: $3000 per maand

Verzekeringen: $2000 per maand

Elke maand lekker een weekje op vakantie, en niet te zuinig ook! $15,000 per maand

---

Zit ik op: 32,000 USD per maand, bijna 5000 USD onder mijn budget per maand, daar kan ik 91 jaar van leven zonder rente of divident (of inflatie).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:31:33 #223
230491 Zith
pls tip
pi_166267376
Oh en jaja belastingen dit en dat.. maar

1) het zjin de bahama's
2) ik registreer me als bedrijf en haal kosten die ik maak van de renteinkomsten af en dat soort truukjes
3) Als het krap wordt ga ik misschien niet meer 10k per maand aan eten kopen en 15k per maand aan vakantie doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166270059
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doe eens niet.
ik dacht dat je het verzonnen had dermee lol :P
pi_166270805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 20:39 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik dacht dat je het verzonnen had dermee lol :P
hahaha lol!!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 04:46:37 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166277530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dat serieus zo is ben je enig besef kwijt.
Denk je dat je een soevereine staat hebt zonder belastingen? En wil je ook de robinson gaan uithangen of nog een beetje leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
Buiten het hele punt om wat een eiland kost wou ik gewoon zeggen dat die ergens zit te chillen met z'n geld. Niet of dat nou op een prive eiland moet zijn oid.

M'n punt is, die gast komt niet meer aan NMS werken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 2 november 2016 @ 10:18:07 #227
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166364178
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 04:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Buiten het hele punt om wat een eiland kost wou ik gewoon zeggen dat die ergens zit te chillen met z'n geld. Niet of dat nou op een prive eiland moet zijn oid.

M'n punt is, die gast komt niet meer aan NMS werken.
Eensch, denk dat hij het niet voor elkaar krijgt ooit nog een hype te maken voor een release :D
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166364187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eensch, denk dat hij het niet voor elkaar krijgt ooit nog een hype te maken voor een release :D
Dat roept men ook al 20 jaar over Peter Molyneux :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166366769
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat roept men ook al 20 jaar over Peter Molyneux :P
Met het verschil dat Molyneux al daadwerkelijk toffe games heeft gemaakt :P Als je Dungeon Keeper op je CV hebt staan dan mag je best een potje breken wat mij betreft.
Conscience do cost.
pi_166366828
Update joehoe?
SOONY
pi_166367152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Met het verschil dat Molyneux al daadwerkelijk toffe games heeft gemaakt :P Als je Dungeon Keeper op je CV hebt staan dan mag je best een potje breken wat mij betreft.
Alleen heeft ie inmiddels een hele porseleinwinkel aan gort geholpen ;)

had de man hoog zitten door Populous, Dungeon Keeper en (in mindere mate) black & white, maar vanaf Fable begon hij toch echt zwaar met overpromis and underdeliver. Met als dieptepunt het godus debacle.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166368586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alleen heeft ie inmiddels een hele porseleinwinkel aan gort geholpen ;)

had de man hoog zitten door Populous, Dungeon Keeper en (in mindere mate) black & white, maar vanaf Fable begon hij toch echt zwaar met overpromis and underdeliver. Met als dieptepunt het godus debacle.
True, maar Fable was ondanks de beloftes toch nog een zeer vermakelijke game. Althans, dat vond ik. Dat is wat mij betreft van een heel ander kaliber dan Sean die allemaal dingen roept die ronduit leugens zijn en een spel tevoorschijn tovert wat echt verschrikkelijk kut is.

Qua beloftes doen komen ze misschien overeen, maar het verschil is dat Molyneux iig enigszins degelijke games heeft voortgebracht. :P
Conscience do cost.
pi_166368640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:59 schreef ems. het volgende:

[..]

True, maar Fable was ondanks de beloftes toch nog een zeer vermakelijke game. Althans, dat vond ik. Dat is wat mij betreft van een heel ander kaliber dan Sean die allemaal dingen roept die ronduit leugens zijn en een spel tevoorschijn tovert wat echt verschrikkelijk kut is.
Fable was een leuke game, maar de lijst met features die Molyneux presenteerde kwamen behoorlijk overeen met wat Sean deed :D
In het geval van Fable bleef er alleen een goede game over itt NMS :)

quote:
Qua beloftes doen komen ze misschien overeen, maar het verschil is dat Molyneux iig enigszins degelijke games heeft voortgebracht. :P
Lees voor de grap even de steamfora van Godus en Godus Wars over en over de hele soap rondom de winnaar van die cubus-game van Molyneux. Dat is ook een prachtig staaltje mismanagement / miscommunicatie.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166368774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lees voor de grap even de steamfora van Godus en Godus Wars over en over de hele soap rondom de winnaar van die cubus-game van Molyneux. Dat is ook een prachtig staaltje mismanagement / miscommunicatie.
Ik had laatst op een nerdig youtube kanaal al het hele verhaal gehoord inderdaad. Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds ik fable 3 20 minuten had gespeeld me verder ook nooit meer wat van de man heb aangetrokken :P
Conscience do cost.
pi_166368997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik had laatst op een nerdig youtube kanaal al het hele verhaal gehoord inderdaad. Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds ik fable 3 20 minuten had gespeeld me verder ook nooit meer wat van de man heb aangetrokken :P
ik ben een van de kickstarter-backers van Godus, want 'jeej nieuwe god-game van peter molyneux'

wat een ellende...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166895345
quote:
Foundation Update Incoming

Hello Games | November 25, 2016
Hello,
This week Hello Games will be releasing an update to No Man’s Sky. We’re calling it The Foundation Update, because we have added the foundations of base building, and also because this is putting in place a foundation for things to come.
Detailed patch notes will follow, and release will be soon.
Coming from five years of intense development, immediately after No Man’s Sky released the team spent six weeks updating the game with 7 patches across both platforms (the last of these was 1.09 on Sept 24th which you can read about them all here http://www.no-mans-sky.com/log/). These fixed many of the most common or critical bugs and issues post-release.
In the nine weeks since then our small team has been hard at work on development, testing and certification for the Foundation Update. It won’t be our biggest update, but it is the start of something.
The discussion around No Man’s Sky since release has been intense and dramatic. We have been quiet, but we are listening and focusing on improving the game that our team loves and feels so passionately about.
Positive or negative feedback, you have been heard and that will truly help to make this a better game for everyone.
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
Thank you,
Hello Games
Bron: http://www.no-mans-sky.com/news/
Dat was een lange stilte :D
SOONY
pi_166895918
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:33 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat was een lange stilte :D
Yup, maar stiekem wel benieuwd wat ze gemaakt hebben.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166897378
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup, maar stiekem wel benieuwd wat ze gemaakt hebben.
het zelfde gebouw in eindeloos mogelijkheden aan kleuren? :P
pi_166910142
Ik ben die kleuren zat als je in de ruimte wel zat. Gewoon een zwarte ruimte ...
Dat ze dat maar eens veranderen is voor mij genoeg (voorlopig)
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_166910291
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 13:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben die kleuren zat als je in de ruimte wel zat. Gewoon een zwarte ruimte ...
Dat ze dat maar eens veranderen is voor mij genoeg (voorlopig)
Dit ja. In het begin is het 'mooi' maar het gaat gewoon irriteren.

Benieuwd naar de update overigens, blijf het een prachtige game vinden.
pi_166911249

_O-
pi_166913228
Als er telkens updates komen, heb ik er eigenlijk wel weer zin in.
SOONY
pi_166920513
Eerlijk gezegd vind ik het idee van een base bouwen in een game die voornamelijk om het exploren van het heelal gaat, een beetje tegenstrijdig.
Doe eens niet.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2016 @ 22:12:32 #244
230491 Zith
pls tip
pi_166921115
Als ze nou eens multiplayer doen met handelen en alliances maken... een soort FPS EVE :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166921310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:47 schreef Necrodeath het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het idee van een base bouwen in een game die voornamelijk om het exploren van het heelal gaat, een beetje tegenstrijdig.
Het is een keuze die jezelf maakt...

Misschien is dit een voorbode voor een multiplayer mode.
Dan is dit wel een zinnige update
Dan kun je een handelpost gaan beginnen
totdat je zoveel geld hebt om het beste schip
en alle upgrades in 1 keer te kunnen kopen.
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_166925772
meest domme update ooit. Ze zouden wat moeten doen aan de basis gameplay die zo saai is.

Wat is het nut van een basis als er daadwerkelijk geen reet te doen is in het spel.

Ik heb dit spel allang opgegeven, tenzij ze een update maken waarin alles zit wat er vanaf het begin al in had moeten zitten ga ik nooit meer terug.
pi_166926365
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 08:01 schreef totalvamp het volgende:
meest domme update ooit. Ze zouden wat moeten doen aan de basis gameplay die zo saai is.

Wie zegt dat ze dat niet gedaan hebben? De patchnotes zijn er nog niet eens.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166926597
quote:
"It won’t be our biggest update, but it is the start of something.
The discussion around No Man’s Sky since release has been intense and dramatic. We have been quiet, but we are listening and focusing on improving the game that our team loves and feels so passionately about.
Positive or negative feedback, you have been heard and that will truly help to make this a better game for everyone.
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us."
In 2017 krijgen we dus grotere updates.
SOONY
pi_166927475
Patch 1.1 Patch Notes The Foundation Update (Base Building en Freighters o.a.)
quote:
General Gameplay
-Fixed technology becoming instantly fully charged when repaired
-Fixed ship appearing on incorrect pad in space station after loading
-Added interactable objects that required certain tech to collect
-Added shootable objects that require certain tech to mine
-Rebalanced resource availability and technology charge requirements
-Fixed initial game flow - where travelling to space too quickly after visiting the monolith could prevent the first atlas station notification appearing
-Prevented player being prompted to scan for buildings before leaving the system after visiting the monolith
-Prevented laser and melee attacks while in space from attempting to edit terrain
-Improved calculation of resources received when mining terrain
-Renamed Signal Scanners to Signal Boosters
-Signal booster objects updated to search for playable bases, suit upgrade pods, and mineable resources
-Removed signal booster from being distributed on terrain, as player can now build them
-Improved accuracy of environment detection, fixing cases where it rained inside caves
-Fixed galactic waypoints not loading correctly across saves
-Removed atlas pass v1 requirement from doors in stations
-Suit upgrade pods are no longer spawned in stations
-Suit upgrade pods can now only be used once
-Fixed collision in anomaly that was causing issues when exiting larger ships
-Increased the number of different NPC character models generated per system
-Fixed the game always remaining in day time for players who began their save prior to patch 1.03
-Fixed a potential crash in foliage instance renderer
-Localisation
-Fixed stats page in asian languages
-Fixed multiple issues with asian language formatting
-Multiple improvements and fixes to localisation text in all languages

UI
-Added new icons for specific types of primary resources
-Fixed health bars not appearing on some targets
-Added hazard and life support drain indicators
-Fixed mission messages not appearing in a timely fashion
-Beacons now notify the player that they will save the game
-Fixed crash when creature IK animations were updated under certain conditions on the discovery screen
-Improved navigation in discovery UI
-Massive speed improvements to browsing huge discovery lists
-Increased size of discovery storage
-Added option to load "Earliest" previous save in Options menu
-Fixed weapon naming
-Added icon to remind players of the reload button when weapon is empty
-Multiple fixes for viewing discoveries

PS4
-Added photo mode
-Large optimisations to the engine to accommodate base building

PC
-Added support for up to 8 mouse buttons
-Fixed better order position history for mouse smoothing
-Fixed bug where setting gamma to zero gave a fully bright rather than fully dark image
-Fixed hard-limiting on save sizes, with appropriate warning about free space on boot
-Player is now notified when shaders are being loaded
-Fixed occasional crash on exit
-Fixed performance of trail renderer for some AMD cards
-Large optimisations to the engine to accommodate base building

Generation
-Added biome specific plants
-Adopted new method of distributing resource plants on terrain, for more lifelike clumps of plants
-Improved distribution of plant life across all terrain types
-Introduced visual differentiation of red, green and blue star systems
-Introduced new mineable terrain resources found only in red, green and blue star systems
-Reduced average building frequency
-Introduced planets with elevated building density
-Introduced planets with no buildings or sentient life
-Increased the proportion of lush and tropical planets
-Decreased the proportion of lifeless planets
-Fixed bug where multiple ships could appear, overlapping, at the player's start scene
-Prevented certain building types being incorrectly placed underwater
-Prevented multiple buildings occasionally being placed in overlapping positions
-Prevented buildings occasionally being placed intersecting with the terrain
-Improved and altered per-planet terrain resource generation, improving gameplay and visuals

Creatures
-Fixed elevation cache mismatches, causing errors in creature knowledge and pathing
-Fixed slow memory leak in creature role allocation
-Improved creature animation speeds
-Fixed issues where some creatures turns had the incorrect frame count
-Fixed occasional crash when interacting with creatures

Atmospherics
-Increased proportion of vibrant blue skies
-Corrected cloud levels for clear skies
-Improved average cloud level settings
-Fixed cloud rendering while flying in your ship
-Improved atmosphere depth when transitioning to space
-Increased fidelity of atmosphere rendering on nearest planet
-Improved atmospheric fog as you fly to a planet
-Improved fog method for planets seen on the horizon

Terrain
-Improved terrain generation algorithms
-Improved and extended blend areas between different terrain noise types
-Terrains now generate more open spaces
-Smaller features now appear at nearer lods to improve visuals in the distance
-Fixed objects being placed on incorrect terrain material types
-Improved resolution of distant planet terrain
-Decreased differences between planet as seen from space and actual planet terrain
-Fixed seams on planets when seen from space
-Improvements to terrain material selection and terrain material blending
-Terrain generation priority and cost calculation improvements
-Fixed terrain generation angle calculations, which would previously prevent nearest region being generated first
-We now generate caves on lower terrain lods to decrease visual differences in lower detail terrain
-Introduced more varied and vibrant colouring to terrain for each biome
-Decreased frequency of brown terrain colour selections
-Changed texture scales to improve transition between terrain lods
-Improved terrain colour combinations to add variety and better match terrain contouring
-Improved terrain texture blending method to better retain vibrant colours
-Improved settings for hue, saturation and value noise variation on terrain
-Fixed a number of issues causing holes to be seen in the planet terrain
-Fixed occasional crash when mining terrain

Visuals
-Fixed colour of muzzle flashes on player weapons
-Added muzzle flashes to ship weapons
-Added cockpit lighting for damage and weapon firing
-Added debris to freighter explosion effect
-Improved freighter cargo explosions
-Improved photon cannon hit and space explosion effects
-Improved turret explosion effect
-Improved grass colour selection
-Improved grass colouring method to match underlying terrain colour
-Improved grass placement to match gradient of terrain, and rocky terrain slope patches
-Improved lighting on grass
-Improved alpha cutoffs and blending for grass in the distance
-Improved colouring method for on-planet buildings
-Fixed "pop" in lighting when flying between planets
-Fixed incorrect lighting seen in shadow areas
-Improved lighting method when rendering tree leaves
-Fixed procedural texturing on objects with multiple overlapping textures
-Fixed size of certain texture atlas normal maps
-Fixed texture scaling on asteroids
-Zinc plant is now more obvious when it has been gathered
-Fixed occasional rendering errors due to precision on cockpit during warp
-Fixed pulse lines not appearing when pulse driving out from planet atmosphere
-Fixed shadowing artefacts on imposters

Space
-Improved asteroids to allow much denser fields
-Improved explosion effects
-Fixed scale of moons on the space map
-Added freighter groups to the space map
-Changed distribution of resources in asteroids
-AI ships will now clear asteroids in their path
-Planets are now scannable from space to see their resources

Space Combat
-Fixed bounty targets warping out too soon
-Improved HUD indicators in space combat
-Added damaged ship effect on AI starships
-Added formation flying
-Improved locking on passive starships
-Improved AI combat flight patterns
-Added new ship weapon technology
-Holding brake whilst turning now activates drift for fast turns
-Improved AI ship freighter attacking
-Improved freighter targeting code when under attack by enemy ships

Freighters
-Fixed pulse drive to prevent travel through freighters
-Improved docking code
-Added hangar to the lead freighter
-Added docking in freighters
-Added icon to accessible freighter hangars
-Added colouring to cargo drops to identify what is in them
-You can now only pick up cargo drops that will fit in your inventory
-Added auxiliary freight ships to freighter groups
-Added alert lights and alarm audio for when freighters are in combat
-Improved turret lights and explosions
-Improved muzzle flashes on freighter turrets
-Added indicator of cargo contents
-Freighter Commanders now give rewards for rescuing them from pirate attack
-Fixed collision on freighter cargo containers

Audio
-Updated the lush ambience to make the wind sounds less noisy
-Ambient background fauna now checks for the presence of creatures
-Added rain on foliage
-Added rain on ship
-Added freighter specific footsteps
-When on a dead planet, no music will play
-Round table prop now plays an appropriate sound
-Added more music to the loading sequence and game start
-Added audio to new base building props
-Created sounds for new base building props
-Added audio to freighter doors and internal freighter ambiences
-Added freighter explosions
-Added freighter alarm
-Added ambient radio comms when approaching a freighter
-Fixed missing sounds when in a space station due to the mix settings
-Multi-tool upgrades now affect audio
-Lots of minor mix changes
-Changed some compression settings for PS4 audio to make the sub-channel audio play more reliably


[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 27-11-2016 11:27:21 ]
SOONY
pi_166927673
Dat is een flinke lijst _O_ En ziet er goed uit. Krijg meteen zin om te spelen om te kijken wat er veranderd is.
pi_166927748
Patch 1.11 is nu te downloaden op de PS4 :)
2,7GB volgens mij.
SOONY
  zondag 27 november 2016 @ 11:44:52 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166927902
Dit had ik echt niet meer verwacht. Goede actie van Hello Games :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166928237
SOONY
pi_166928834
Dat lijkt er al meer op wat het hoort te zijn.

Erg cool een freighter basis.
  zondag 27 november 2016 @ 13:02:22 #255
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_166928974
Damn. Ziet er interessant uit. Misschien toch maar weer eens aanzwengelen :)
&lt;signature here&gt;.
pi_166929124
Benieuwd of redboyke de game nu weer gaat kopen om weer 3 weken lang te jengelen dat ie z'n geld niet terug krijgt.
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 13:32:35 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166929488
Ziet er goed uit die update :Y Ben wel benieuwd naar hoe die base building gaat zijn, ben een beetje bang dat het vrij beperkt is en niet zoals in Fallout 4 bijvoorbeeld.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 november 2016 @ 13:41:49 #258
194233 Friday12
Originele kloon
pi_166929635
quote:
Damn dat ziet er best vet uit.. gaat de goede kant op :D
pi_166929841
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd of redboyke de game nu weer gaat kopen om weer 3 weken lang te jengelen dat ie z'n geld niet terug krijgt.
lol ik ga echt nooit meer iets kopen van hello games. hoef hem zelfs niet gratis.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2016 13:53:59 ]
pi_166930569
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
pi_166930944
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er goed uit die update :Y Ben wel benieuwd naar hoe die base building gaat zijn, ben een beetje bang dat het vrij beperkt is en niet zoals in Fallout 4 bijvoorbeeld.
Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166931502
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben ;)
MP zal ook wel komen. Want deze update schreeuwt naar MP
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 15:01:28 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166931851
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben ;)
Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeld :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_166932106
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeld :P
Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.
Vond Fallout 4 ergens een grotere deceptie dan NMS.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166932313
Ik ben nog geen seconde bezig geweest met die base building en outpost dingen.
Dat soort dingen boeien mij dus echt niet.
Doe eens niet.
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 16:08:38 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166933992
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.
Vond Fallout 4 ergens een grotere deceptie dan NMS.
Mja zal persoonlijk zijn dan denk ik, ik vond het heerlijk om een heel dorpje te bouwen met allemaal gezellige aankleding :P En ze hadden wel enigszins nut, je kreeg passief een hele hoop caps en je had veel vendors om zooi aan te verkopen. Maar dit gaat teveel offtopic gok ik :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_166935465
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit _O_
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
SOONY
pi_166939189
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit _O_
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
Loopt allemaal weer een stukje soepeler idd. Had voor de zekerheid alle mods gedeinstalleerd, maar ik mis m'n fast-select nog het meeste :D

morgen eens kijken hoe dat basebuilding e.d. werkt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166940188
Dat filmpje trekt me toch weer aan om te gaan spelen :) Genieten als ze daadwerkelijk een berg grote updates gaan releasen :)
pi_166948868
Gisteravond even aangeslingerd om te zien hoe het nu is. Het is wel beter, maar er zijn nog meer updates nodig om dit geen slechte game meer te laten zijn. Nog zoveel features die beloofd waren die er niet in zitten, en nog zoveel frustrerende gameplayelementen die mijn plezier nog aardig bederven.

Maar in elk geval komen ze over de brug met patches. Dus misschien dat het bij versie 1.3 of 1.4 een beetje z'n potentieel waar gaat maken. Ik had niet meer verwacht dat er patches zouden komen, dus dat is een plus. Maar om realistisch te blijven, alles wat nu wordt toegevoegd had er gewoon op de eerste dag in moeten zitten.
pi_166948938
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 07:05 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteravond even aangeslingerd om te zien hoe het nu is. Het is wel beter, maar er zijn nog meer updates nodig om dit geen slechte game meer te laten zijn. Nog zoveel features die beloofd waren die er niet in zitten, en nog zoveel frustrerende gameplayelementen die mijn plezier nog aardig bederven.

Maar in elk geval komen ze over de brug met patches. Dus misschien dat het bij versie 1.3 of 1.4 een beetje z'n potentieel waar gaat maken. Ik had niet meer verwacht dat er patches zouden komen, dus dat is een plus. Maar om realistisch te blijven, alles wat nu wordt toegevoegd had er gewoon op de eerste dag in moeten zitten.
Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166949001
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit _O_
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
Die van mij had ik nog wel maar bewust gewist voor een nieuwe normale save te beginnen.
En denk dat het wel een goeie beslissing is geweest, er is redelijk wat veranderd dus als je dan middenin plots ergens aan moet beginnen, na maanden niet gespeeld te hebben, hekel aan. :P
pi_166949064
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.
Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.
pi_166949642
Het spel is wel moeilijker geworden. Plutonium is bijna niet meer te vinden en veel elementen kan je pas minen met een nieuwe miningbeam.
Ik speel gewoon in de normale modus.
SOONY
pi_166949679
Hier ook normal modus, maar ik vind het weer briljant hoor. Net als ik het zonder patch briljant vond. Maar ik merk al direct meer diversiteit in dieren, flora, hogere bergen etc. Kwam weer de planeet niet af waar ik begon, net als de eerste keer omdat ik te druk was met minen etc. Toen later toch maar afgegaan, eerstvolgende planeet kon ik base bouwen, nou, daar ga je dan. Nieuwe doelen, en ik vind het briljant.

Deze game is echt zo chill om mee te ontspannen _O_
pi_166950378
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_166950462
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook normal modus, maar ik vind het weer briljant hoor. Net als ik het zonder patch briljant vond. Maar ik merk al direct meer diversiteit in dieren, flora, hogere bergen etc. Kwam weer de planeet niet af waar ik begon, net als de eerste keer omdat ik te druk was met minen etc. Toen later toch maar afgegaan, eerstvolgende planeet kon ik base bouwen, nou, daar ga je dan. Nieuwe doelen, en ik vind het briljant.

Deze game is echt zo chill om mee te ontspannen _O_
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.
Tenminste ik heb nergens de quest of missie daarvoor gekregen.

Net van de eerste planeet af (1 plant kunnen vinden met zinc lol xD) en even op een freighter geland + station + 1 levensloze planeet.
pi_166950533
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.
Tenminste ik heb nergens de quest of missie daarvoor gekregen.

Net van de eerste planeet af (1 plant kunnen vinden met zinc lol xD) en even op een freighter geland + station + 1 levensloze planeet.
Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwen :). Geen idee of dat atlas er mee te maken had, of dat het gewoon het eerste system was waar ik kwam die een planeet met een base station had. Daarna is het build menu beschikbaar in elk geval en geloof dat je dan overal op elke planeet een basis kan bouwen.

Echt dode planeten zijn overigens ook gaaf vind ik, die verwacht je in 't 'echt' ook veel te vinden natuurlijk.
pi_166950562
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwen :). Geen idee of dat atlas er mee te maken had, of dat het gewoon het eerste system was waar ik kwam die een planeet met een base station had. Daarna is het build menu beschikbaar in elk geval en geloof dat je dan overal op elke planeet een basis kan bouwen.

Echt dode planeten zijn overigens ook gaaf vind ik, die verwacht je in 't 'echt' ook veel te vinden natuurlijk.
Het ziet er nu wel anders uit, geluid klinkt ook anders op dode planeten.
Een soort van gure holle wind die waait en verder geen geluid, behalve in grotten waar het soms lijkt alsof er toch iets rondloopt.
  maandag 28 november 2016 @ 10:33:01 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166950596
quote:
_O-. Ik ga het zeker wel een kans geven. Hello Games heeft verdiende haat gekregen maar dan vind ik ook wel dat ze een kans moeten krijgen als ze zich inzetten om het goed te maken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 28 november 2016 @ 10:47:48 #281
141482 Q.
JurassiQ
pi_166950868
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 10:33 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-. Ik ga het zeker wel een kans geven. Hello Games heeft verdiende haat gekregen maar dan vind ik ook wel dat ze een kans moeten krijgen als ze zich inzetten om het goed te maken.
Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.
For great justice!
  maandag 28 november 2016 @ 10:57:37 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166951048
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 10:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.
Ja zoiets heb ik dan ook weer wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166951497
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot *O*


[ Bericht 32% gewijzigd door DKUp op 28-11-2016 11:51:43 ]
SOONY
pi_166952109
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot *O*
[ afbeelding ]
Damn, dat zou ik echt briljant tof vinden.
pi_166952140
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot *O*
[ afbeelding ]
Dit zou een hoop frustratie bij het verkennen wegnemen.

Tenzij je dit ding ook weer elke honderd meter van nieuwe fuel moet voorzien :')
pi_166952653
Ze zijn in ieder geval er mee bezig *O*
SOONY
pi_166967894
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_166995411
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/

niet misleading :')
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
pi_166996315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/

niet misleading :')
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.
pi_166997718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.
  woensdag 30 november 2016 @ 13:02:19 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_166998028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/

niet misleading :')
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,
pi_166999028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,
Of binnen 2 uur besluiten dat het niet bevalt ipv een uur of 8.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 november 2016 @ 15:11:46 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167000896
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 08:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.
Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.
Het was een hype voor het spel uitkwam om t cool te vinden.
Het is een hype ze nu te haten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167001037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.
Het was een hype voor het spel uitkwam om t cool te vinden.
Het is een hype ze nu te haten.
Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.
Zodra er wat patches uit zijn verkoopt het spel bij de eerste de beste steamsale als een malle.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167001135
Spel schijnt nu op de pc goed te worden verkocht.
SOONY
  woensdag 30 november 2016 @ 15:34:14 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167001315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.
Zodra er wat patches uit zijn verkoopt het spel bij de eerste de beste steamsale als een malle.
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167001877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
Laatste reviews zijn overwegend positief te noemen na de update.

En het wordt nog redelijk gespeeld nu.

http://steamcharts.com/app/275850

2 updates verder en het spel in een steam sale en het gaat wel vliegen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 november 2016 @ 16:37:58 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167002756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_167002871
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:37 schreef jogy het volgende:

[..]

True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.
Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.

Dus mja. Goed bezig. Maar om nou te zeggen dat ze het geheel doen uit de goedheid van hun hart lijkt me wat voorbarig :P

Voor mij is het trouwens te laat voor NMS. Ik wacht rustig op Star Citizen. 8-)
Conscience do cost.
pi_167002952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.

Dus mja. Goed bezig. Maar om nou te zeggen dat ze het geheel doen uit de goedheid van hun hart lijkt me wat voorbarig :P

Voor mij is het trouwens te laat voor NMS. Ik wacht rustig op Star Citizen. 8-)
En met medewerkers bedoel je 'Sean Murray'... toch? ;)

De hele hetze heeft deze gozer iig geen windeieren gelegd;
http://www.idigitaltimes.(...)-star-citizen-568549
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167009661
Nieuw deel
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')