abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:18:50 #251
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164815832
pi_164815833
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:14 schreef Slayage het volgende:
de reporters bij cnn turk (waaronder die dame van de facetime interview van erdogan tijdens de coup) zijn verbaasd dat de amerikanen zo vrijgevig zijn richting te wensen van de turken. :D
Misschien een zoethoudertje voor als ze Gülen niet uitleveren.
pi_164815883
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164815887
quote:
ALLAHU AKBAR *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164815928
Prachtig toch, nu hebben ze genoeg manschappen weten te behouden om de echte strijd te beginnen. Namelijk SDF uit west Eufraat flikkeren, daar draait het allemaal om. ISIS is slechts een bijzaak die Erdogan nodig heeft om als excuus te gebruiken natuurlijk.
pi_164815948
<O)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164815966
Conflicts twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:23:30 BREAKING: Syria rebels reach central Jarabulus: Turkish state media - AFP LIVE: https://t.co/eye21GdNDX reageer retweet
De slag om Jarablus lijkt te zijn geklaard. Proficiat Turkije *O* Nu is het tijd om Manbij, Al Bab, Azaz en Mare3 te zuiveren van YPG en ISIS gespuis!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:26:02 #258
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164815967
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:24 schreef JubaUrbicus het volgende:
Prachtig toch, nu hebben ze genoeg manschappen weten te behouden om de echte strijd te beginnen. Namelijk SDF uit oost Eufraat flikkeren, daar draait het allemaal om. ISIS is slechts een bijzaak die Erdogan nodig heeft om als excuus te gebruiken natuurlijk.
Doe nou eens rustig aan joh stuiterbal. Wie zegt dat jouw wensdenken daadwerkelijk in de praktijk wordt gebracht?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164815988
if true _O- _O- _O-

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:41 1st consequence of #EuphratesShield, even before fall of #Jarablus: #YPG pulling out its forces from Western bank of Euphrates. #Syria reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164816010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:24 schreef JubaUrbicus het volgende:
Prachtig toch, nu hebben ze genoeg manschappen weten te behouden om de echte strijd te beginnen. Namelijk SDF uit oost Eufraat flikkeren, daar draait het allemaal om. ISIS is slechts een bijzaak die Erdogan nodig heeft om als excuus te gebruiken natuurlijk.
Ee zijn alleen paar gewonde FSA vechters. Dat is het mooie aan luchtondersteuning. Je hoeft alleen paar pipo's nodig die een ak47 kunnen vasthouden en het gebied kunnen overnemen na de bombardering. Dit laat weer zien dat "de Koerden" hele goeie vechters zijn helemaal niet waar is. Gewoon een fabeltje dat verzonnen is door sommige Koerdenknuffelaars. De Arabieren en Turkmenen kunnen het net zo goed. Zelfs misschien beter.
pi_164816017
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:16:08 #BREAKING PYD's armed wing YPG says it is pulling its forces from the west bank of Euphrates, but leaving other factions of SDF behind reageer retweet
AP twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:48 Vice President Joe Biden calls on Syrian Kurdish forces to move back across the Euphrates River. https://t.co/PmKaCCxUEj reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:41 1st consequence of #EuphratesShield, even before fall of #Jarablus: #YPG pulling out its forces from Western bank of Euphrates. #Syria reageer retweet
News_Executive twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:28 UPDATE: YPG says its pulling its forces back from the west bank of Euphrates, but is leaving other factions of SDF behind for the meantime reageer retweet
pi_164816019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef JubaUrbicus het volgende:
Conflicts twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:23:30 BREAKING: Syria rebels reach central Jarabulus: Turkish state media - AFP LIVE: https://t.co/eye21GdNDX reageer retweet
De slag om Jarablus lijkt te zijn geklaard. Proficiat Turkije *O* Nu is het tijd om Manbij, Al Bab, Azaz en Mare3 te zuiveren van YPG en ISIS gespuis!
"slag" :P

isis voelde de bui al hangen en had geen zin om met zon grote coalitie de confrontatie aan te gaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164816034
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:26 schreef Slayage het volgende:
if true _O- _O- _O-

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:41 1st consequence of #EuphratesShield, even before fall of #Jarablus: #YPG pulling out its forces from Western bank of Euphrates. #Syria reageer retweet
Hoop van niet. Ik wil bloed zien. :@
pi_164816046
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:28 schreef zarGon het volgende:
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:16:08 #BREAKING PYD's armed wing YPG says it is pulling its forces from the west bank of Euphrates, but leaving other factions of SDF behind reageer retweet
AP twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:48 Vice President Joe Biden calls on Syrian Kurdish forces to move back across the Euphrates River. https://t.co/PmKaCCxUEj reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:41 1st consequence of #EuphratesShield, even before fall of #Jarablus: #YPG pulling out its forces from Western bank of Euphrates. #Syria reageer retweet
News_Executive twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:28 UPDATE: YPG says its pulling its forces back from the west bank of Euphrates, but is leaving other factions of SDF behind for the meantime reageer retweet
Damn ik ben teleurgesteld, had liever een confrontatie gezien _O-
pi_164816064
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:27 schreef Atak het volgende:

[..]

Ee zijn alleen paar gewonde FSA vechters. Dat is het mooie aan luchtondersteuning. Je hoeft alleen paar pipo's nodig die een ak47 kunnen vasthouden en het gebied kunnen overnemen na de bombardering. Dit laat weer zien dat "de Koerden" hele goeie vechters zijn helemaal niet waar is. Gewoon een fabeltje dat verzonnen is door sommige Koerdenknuffelaars. De Arabieren en Turkmenen kunnen het net zo goed. Zelfs misschien beter.
is gewoon een mythe idd dat de koerden de militie hebben die de beste resultaten hebben geboekt tegen isis. het was de luchtsteun van de VS dat ervoor heeft gezorgd dat ze succesvol waren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164816075
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Slayage het volgende:
<O)

[ afbeelding ]
Davidsterk op Turkse vlag + duivelsteken met zijn hand = kafir
mohammad
pi_164816079
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:25 schreef Slayage het volgende:
<O)

[ afbeelding ]
Huh is dat een Grijze wolf ofzo? Wat staat daar.... Aub vertalen!
pi_164816087
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:28 schreef Atak het volgende:

[..]

Hoop van niet. Ik wil bloed zien. :@
een kasteel overnemen zonder een druppel bloed te vergieten is de mooiste overwinning. 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164816088
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:28 schreef zarGon het volgende:
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:16:08 #BREAKING PYD's armed wing YPG says it is pulling its forces from the west bank of Euphrates, but leaving other factions of SDF behind reageer retweet
AP twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:48 Vice President Joe Biden calls on Syrian Kurdish forces to move back across the Euphrates River. https://t.co/PmKaCCxUEj reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:41 1st consequence of #EuphratesShield, even before fall of #Jarablus: #YPG pulling out its forces from Western bank of Euphrates. #Syria reageer retweet
News_Executive twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:28 UPDATE: YPG says its pulling its forces back from the west bank of Euphrates, but is leaving other factions of SDF behind for the meantime reageer retweet
Beter dit. Ypg moet ook gewoon Amerika niet meer helpen. Lijkt me veel beter. Hun domste keuze was om assad en Rusland te laten vallen voor Amerika. Amerika kan je niet vertrouwen en gelukkig weten ze nu dat.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164816097
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:29 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Damn ik ben teleurgesteld, had liever een confrontatie gezien _O-
eieren kiezen voor je geld :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164816107
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:28 schreef zarGon het volgende:
ragipsoylu twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:16:08 #BREAKING PYD's armed wing YPG says it is pulling its forces from the west bank of Euphrates, but leaving other factions of SDF behind reageer retweet
AP twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:48 Vice President Joe Biden calls on Syrian Kurdish forces to move back across the Euphrates River. https://t.co/PmKaCCxUEj reageer retweet
QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:41 1st consequence of #EuphratesShield, even before fall of #Jarablus: #YPG pulling out its forces from Western bank of Euphrates. #Syria reageer retweet
News_Executive twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:19:28 UPDATE: YPG says its pulling its forces back from the west bank of Euphrates, but is leaving other factions of SDF behind for the meantime reageer retweet
_O- _O- _O-
pi_164816131
Dalatrm twitterde op woensdag 24-08-2016 om 16:31:45 PT #Turkey backed #FSA now in #Jarablus centre at the #Serail, previously power seat of #IslamicState in town https://t.co/Olpj6uUixf reageer retweet
pi_164816140
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:30 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Huh is dat een Grijze wolf ofzo? Wat staat daar.... Aub vertalen!
"mijn turkije is gekomen, isis is gevlucht, allah aanschouw de turkse soldaat" met de turkse vlag getekend en de rabia groet

ik denk een turkmeense gast
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164816155
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

"mijn turkije is gekomen, isis is gevlucht, allah aanschouw de turkse soldaat" met de turkse vlag getekend en de rabia groet

ik denk een turkmeense gast
Ik zie vaker zo'n Rabia groet. Wat is dat?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164816164
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Beter dit. Ypg moet ook gewoon Amerika niet meer helpen. Lijkt me veel beter. Hun domste keuze was om assad en Rusland te laten vallen voor Amerika. Amerika kan je niet vertrouwen en gelukkig weten ze nu dat.
de ypg heeft assad/russen niet laten vallen. de ypg probeert gewoon met iedereen samen te werken om er sterker uit te komen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')