abonnement Unibet Coolblue
pi_164835177
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dinsdagavond was het wel 10 graden minder warm dan nu :P maar goed, ik heb ook wel eens op vakantie in 30+ graden gelopen, je niet te druk maken en dan gaat het inderdaad prima!

Edit: oooh het is nu pas 21 graden zie ik. Ik werd al een beetje bang van al die hardloopfreaks die om 5u gingen vanwege het weer :P
Genoeg drinken ook vooral, dat is voor mij in ieder geval het belangrijkst.

Heb vandaag een rustdag, valt toevallig samen met dit weer.
Gisterochtend was het nog wel te doen en ik vermoed morgenochtend ook wel. Zaterdag train ik wat later dus dan hoop ik dat het een beetje koeler word.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164835199
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:58 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Genoeg drinken ook vooral, dat is voor mij in ieder geval het belangrijkst.
Mja, zo lang ga ik niet, als ik minder dan 80 minuten ga neem ik geen water mee voor onderweg. Anyway ik ga maar eens ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164835236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja, zo lang ga ik niet, als ik minder dan 80 minuten ga neem ik geen water mee voor onderweg. Anyway ik ga maar eens ;)
Van tevoren drinken voornamelijk, en daarna bijtanken.

Ik drink vrijwel nooit onder een workout, er is nog nooit iemand in een uurtje uitgedroogd.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164835252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Van tevoren drinken voornamelijk, en daarna bijtanken.

Ik drink vrijwel nooit onder een workout, er is nog nooit iemand in een uurtje uitgedroogd.
In een uurtje niet nee, maar als ik voor hele of halve marathons train dan ben je vaak wel 1.5 tot 2.5 uur aan het trainen, dan moet je echt drinken en voedsel mee..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 09:10:04 #80
382129 crew  Donna
pi_164835373
Ik ga zo maar even op de fiets naar het dorp. Een van onze katten dineert buiten en nu is haar voerbakje spoorloos. Maar even zo'n zware stenen halen. :D

Dat vind ik wel genoeg beweging met dit weer.
pi_164835679
Vanavond een lopend buffet, dat gaat mijn B zijn van vandaag tenzij ik nog zin krijg om een ronde te wandelen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:36:15 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164835825
Vanavond nasi van mijn schoonmoeder. Da's werken, treinen, zitten, eten en met de auto naar huis.

Morgen bedrijfsuitje. We gaan o.a. zeepkisten bouwen en racen. Lijkt me tof, maar wel waaaaarm. En ik kan niet zo goed tegen warmte -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:44:02 #83
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164835950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dinsdagavond was het wel 10 graden minder warm dan nu :P maar goed, ik heb ook wel eens op vakantie in 30+ graden gelopen, je niet te druk maken en dan gaat het inderdaad prima!

Edit: oooh het is nu pas 21 graden zie ik. Ik werd al een beetje bang van al die hardloopfreaks die om 5u gingen vanwege het weer :P
Hier niet. Hier was t dinsdagavond ook gewoon volle zon en 28 graden. En hier is t nu pas 23 graden.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:46:12 #84
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164835984
Fuuuu. Training vanavond gecancelled doordat de ijsbaan weer eens geen reserve-onderdelen op voorraad heeft. Er is een glasplaat kapot in de boarding.


Als ik dat een uur eerder geweten had was ik nog gaan hardlopen. Nu laat ik t maar even afhangen van wat t weer vanavond doet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164835985
Ik hou het deze week bij wandelen (lijkt goed genoeg te werken).

Lijstje:
O: kwark
L: rijstwafels met kipfilet
D: pasta pesto met spinazie en hamblokjes
T: bites
S: 10,000 stappen
pi_164836122
Vanmorgen trouwens -0,4 (totaal nu -1,3 sinds maandag).
pi_164836783
Sporten was zo-zo. Denk 50% van wat ik kon. Matig.

Ahyhoe:
O: tosti met 30+kaas en ketchup.
S: 25 minuten AMRAP.
T: Chocoshake :9
L: Wrap met kort gebakken tonijn, avocado, mais, soja-gembersausje.
D: kip, aardappels en groente uit de oven.
T: Fruitjes en geroosterde aubergine met geitenkaas. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_164837296
Oeps, de route waarvan ik dacht dat het een rondje van +- 7km was, kwam na 8km ineens op een ander dorp uit :| Dus nu werd het 18km ipv 10-11, ik had gelukkig nog wel een zoet broodje op van tevoren. En onderweg nog wel een waterpompje tegengekomen. Lekker ideale wedstrijdvoorbereiding voor zaterdag :P Maarja ik was toch al niet in topvorm..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164837550
Maar qua weer was het prima, wel lekker zweten maar tussen de bomen en met een windje er bij goed uit te houden!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164837594
Zo LT! Aardig rondje :D
pi_164837670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Zo LT! Aardig rondje :D
Tja, niet de eerste keer dat ik verdwaald ben in het duingebied :P op een gegeven moment ben je je richtingsgevoel wel kwijt daar..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164837975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, niet de eerste keer dat ik verdwaald ben in het duingebied :P op een gegeven moment ben je je richtingsgevoel wel kwijt daar..
Kan ik me voorstellen, vind het al knap dat je uberhaupt de weg terug kan vinden :D ik ben niet zo'n postduif.
pi_164838038
Mijn sporten ging heel lekker, was met een meisje dat ik via een FB oproepje voor een sportmaatje ken, was eerste keer samen, en wou dus niet afgaan, dus lekker volle bak gegaan. Zeiknat wel nu, dus lekker douchen!
pi_164838056
Vanochtend kort rondje sportschool gedaan: roeien, kettlebell liften en loopband. Toch ruim 200 calorieën verbrand, schijnbaar. Roeien was eerste keer, viel me niet tegen.

Verder wordt vandaag hopeloos: we gaan straks naar het strand met vrienden, dus dat wordt (te) veel eten.
pi_164838078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mijn sporten ging heel lekker, was met een meisje dat ik via een FB oproepje voor een sportmaatje ken, was eerste keer samen, en wou dus niet afgaan, dus lekker volle bak gegaan. Zeiknat wel nu, dus lekker douchen!
Fijn dat je een sportmaatje gevonden hebt :) kan wel een motivatie zijn als straks de PT stopt.
pi_164838361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, vind het al knap dat je uberhaupt de weg terug kan vinden :D ik ben niet zo'n postduif.
Nouja, ik volgde dus de oranje pijltjes, het was alleen een beetje jammer dat bij het beginpunt van die route niet stond aangegeven hoe lang die was en of het een rondje was of een A-Btje :( Uit mijn hoofd dacht ik te herinneren dat dit niet zo'n lang rondje was, maar ik had denk ik blauw moeten hebben :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164838773
Vanavond weer vloer leggen bij schoonbroertje. Voelde gisteren als top sport met die warmte.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:22:55 #98
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_164838798
Oi mate, het is eeeeerg warm om buiten te buffelen. Ik heb meelij met mijn collega's die de rest van de week vol moeten maken :{
Fear is the path to the Dark Side.
pi_164838815
Vanochtend eindelijk weer heerlijk gezwommen O+ ging nog niet zo denderend met spaghetti armen.. maar toch.. de start is er weer! Woei!!

O: overnight oats met een beetje citroen sap
S: half uur zwemmen
T: appel met kaneel
L: 2 crackers, 60 g rundertartaar, 2 gekookte eitjes (ondanks de lunch meeting..overwinning!!l
T: mini avocado
D: gehakt(crap.. vergeten er uit te halen) , 200 g sperciebonen, 80 g rijst
T: eiwit shake

Wat voor wedstrijd heb je zaterdag l-t?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:36:16 #100
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164839166
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mijn sporten ging heel lekker, was met een meisje dat ik via een FB oproepje voor een sportmaatje ken, was eerste keer samen, en wou dus niet afgaan, dus lekker volle bak gegaan. Zeiknat wel nu, dus lekker douchen!
Gaaf! Klikt dus wel?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')