abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 februari 2017 @ 13:34:26 #152
163650 Greys
pi_168614097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Zij zit nu weken in Afrika, dacht ik. Hij reist ook de wereld over, ik vraag me ook af hoe dat moet lukken om te laten slagen. Normaliter heeft er iemand een MEGA carrière en de partner niet. Hier zijn ze allebei over de wereld aan het reizen. Ik kan me best voorstellen dat het onmogelijk is als er niet 1 van de 2 stabiel ergens is.

Afrojack liet zijn vriendin toch naar NL komen. Armin van Buuren heeft ook zijn vrouw in Nederland.
Ik zeg ook nergens dat het een makkie is. Ben er alleen van overtuigd dat als je écht niet uit elkaar wilt, dan maak je dat het werkt. Dan pas je er samen een mouw aan. Dan zorg je dat het niet stuk loopt op schema's.

Zij zit weken in Afrika. Nou en, toch geen jaar? Vrouwen van wie de man marinier is zitten toch ook heel erg lang te wachten tot ze hem weer eens zien? En dan is het volgens mij nog fijner als je zelf in de tussentijd van alles te doen hebt dan dat je bij de kinderen thuis zit te wachten.

Kan me écht zeker wel voorstellen dat het moeilijker is, een grote uitdaging zelfs, maar als je allebei wilt dat het werkt is er serieus geen reisschema dat daar iets aan kan veranderen.
En daarbij als ik naar z'n tour kijk is hij het komende jaar nou niet bepaald nooit thuis: http://www.nickyromero.com/tour/

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:16 schreef superniger het volgende:

[..]

Hardop gelachen.
Graag gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 02-02-2017 13:46:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168614506
Ja, en dan wil je net niet graag genoeg een relatie omdat je in de bloei van je carrière zit, en het zo'n gedoe en gereis oplevert steeds. Hoe ga je zo'n afweging en verhaal in een persbericht zetten?
Dan kom je volgens mij inderdaad uit op zoiets als 'persoonlijke carrièredoelen'. Daaruit blijkt al dat hun prioriteit momenteel ergens anders ligt. Of dat komt omdat dit geen 'ware liefde' is, geen idee. Dat weten zij zelf misschien ook niet, zo ver waren ze wellicht nog niet eens. Geen kutsmoes dus, juist vrij eerlijk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 2 februari 2017 @ 13:55:37 #154
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168614551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 12:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat echt altijd zo'n enorme kutsmoes. Als het ware liefde is heb je echt schijt aan reisschema's en persoonlijke carrièredoelen. Het is maar net hoeveel je voor iemand over hebt. Niet genoeg dus, in dit geval. Zeg dát dan gewoon eens eerlijk. :D
In wat voor wereld leef jij?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 2 februari 2017 @ 14:07:26 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168614808
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:55 schreef static het volgende:

[..]

In wat voor wereld leef jij?
Jij gelooft niet in liefde?
The love you take is equal to the love you make.
pi_168615158
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:53 schreef Franny_G het volgende:
Ja, en dan wil je net niet graag genoeg een relatie omdat je in de bloei van je carrière zit, en het zo'n gedoe en gereis oplevert steeds. Hoe ga je zo'n afweging en verhaal in een persbericht zetten?
Dan kom je volgens mij inderdaad uit op zoiets als 'persoonlijke carrièredoelen'. Daaruit blijkt al dat hun prioriteit momenteel ergens anders ligt. Of dat komt omdat dit geen 'ware liefde' is, geen idee. Dat weten zij zelf misschien ook niet, zo ver waren ze wellicht nog niet eens. Geen kutsmoes dus, juist vrij eerlijk.
Dit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168615188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het een makkie is. Ben er alleen van overtuigd dat als je écht niet uit elkaar wilt, dan maak je dat het werkt. Dan pas je er samen een mouw aan. Dan zorg je dat het niet stuk loopt op schema's.

Zij zit weken in Afrika. Nou en, toch geen jaar? Vrouwen van wie de man marinier is zitten toch ook heel erg lang te wachten tot ze hem weer eens zien? En dan is het volgens mij nog fijner als je zelf in de tussentijd van alles te doen hebt dan dat je bij de kinderen thuis zit te wachten.

Kan me écht zeker wel voorstellen dat het moeilijker is, een grote uitdaging zelfs, maar als je allebei wilt dat het werkt is er serieus geen reisschema dat daar iets aan kan veranderen.
En daarbij als ik naar z'n tour kijk is hij het komende jaar nou niet bepaald nooit thuis: http://www.nickyromero.com/tour/

Ja ik snap je, maar...
Een man in de marine heeft niet de carrière van een topsporter of een DJ. Die is afwezig en voert plat gezegd zijn werk uit en dat is het.

Het lijkt me onwijs lastig, zelfs al is het wel geweldige liefde. Je hebt die mega carrière en zeker zij gaat niet voor minder. Dan is het keuzes maken.

Ik vond ze al zo'n poos samen, wat ik niet verwacht had, dat ik daarom dacht dat het juist lang goed zou gaan, nu.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168615334
http://www.telegraaf.nl/t(...)_vaak_eenzaam__.html

Dit filmpje schept wel wat duidelijkheid.
pi_168615448
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 14:34 schreef Reismeis het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_vaak_eenzaam__.html

Dit filmpje schept wel wat duidelijkheid.
Tja, dat kopt ook onwijs mooi, dat "iemand eenzaam was". Hallo Telegraaf :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 februari 2017 @ 15:09:09 #160
163650 Greys
pi_168616081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:55 schreef static het volgende:

[..]

In wat voor wereld leef jij?
Grappig, ik zou dit juist oprecht graag willen weten van degenen die het zo oneens zijn hiermee. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 februari 2017 @ 15:12:20 #161
163650 Greys
pi_168616139
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:53 schreef Franny_G het volgende:
Ja, en dan wil je net niet graag genoeg een relatie omdat je in de bloei van je carrière zit, en het zo'n gedoe en gereis oplevert steeds. Hoe ga je zo'n afweging en verhaal in een persbericht zetten?
Dan kom je volgens mij inderdaad uit op zoiets als 'persoonlijke carrièredoelen'. Daaruit blijkt al dat hun prioriteit momenteel ergens anders ligt. Of dat komt omdat dit geen 'ware liefde' is, geen idee. Dat weten zij zelf misschien ook niet, zo ver waren ze wellicht nog niet eens. Geen kutsmoes dus, juist vrij eerlijk.
Dat ben ik dan weer wél met je eens. Dat het idd wat lastig in een persbericht te plaatsen is dat je elkaar net niet leuk genoeg vond om dingen voor elkaar aan te passen en evt op te offeren. Heb je gelijk in. (Zo ben ik dan ook wel weer).
Toch zou het verfrissend zijn als mensen dat gewoon wél eerlijk zouden durven zeggen in een persbericht. Maar dat zal wel nooit gebeuren. Zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168616521
Het komende jaar steunen? En daarna niet meer?

Het gebeurt trouwens vaak dat 1 van de 2 na een breuk met zo'n reden (nog niet aan relatie toe enzo) toch weer snel een relatie heeft.
Is natuurlijk wel wat lastiger met twee drukke carrières. ..
pi_168618348
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ben ik dan weer wél met je eens. Dat het idd wat lastig in een persbericht te plaatsen is dat je elkaar net niet leuk genoeg vond om dingen voor elkaar aan te passen en evt op te offeren. Heb je gelijk in. (Zo ben ik dan ook wel weer).
Toch zou het verfrissend zijn als mensen dat gewoon wél eerlijk zouden durven zeggen in een persbericht. Maar dat zal wel nooit gebeuren. Zonde.
Maar misschien is niemand leuk genoeg en is het gewoon op de eerste plek carrière, ongeacht wie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168618357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het komende jaar steunen? En daarna niet meer?

Het gebeurt trouwens vaak dat 1 van de 2 na een breuk met zo'n reden (nog niet aan relatie toe enzo) toch weer snel een relatie heeft.
Is natuurlijk wel wat lastiger met twee drukke carrières. ..
Die Romero zie ik wel rondhoppen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168619206
Ik snap sowieso niet dat mensen wanneer ze rijk en beroemd zijn bij één en dezelfde vrouw/man blijven. Genieten van het leven ja toch.
U MAD?
  donderdag 2 februari 2017 @ 17:40:49 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168619313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen wanneer ze rijk en beroemd zijn bij één en dezelfde vrouw/man blijven. Genieten van het leven ja toch.
Sommige mensen hebben liever écht een maatje dan dat ze elke avond een nieuw geslachtsdeel ontmoeten..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168619410
quote:
15s.gif Op donderdag 2 februari 2017 17:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben liever écht een maatje dan dat ze elke avond een nieuw geslachtsdeel ontmoeten..
Ja dat werkt ook echt als je de ene dag in Miami zit en de andere in Dubai.
Lekker eens per kwartaal neuken, joepie.
Dat zal goed werken.

Laten we eerlijk zijn. Sterren met een vaste relatie gaan allemaal vreempd.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2017 @ 17:57:35 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168619636
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het een makkie is. Ben er alleen van overtuigd dat als je écht niet uit elkaar wilt, dan maak je dat het werkt. Dan pas je er samen een mouw aan. Dan zorg je dat het niet stuk loopt op schema's.

Zij zit weken in Afrika. Nou en, toch geen jaar? Vrouwen van wie de man marinier is zitten toch ook heel erg lang te wachten tot ze hem weer eens zien? En dan is het volgens mij nog fijner als je zelf in de tussentijd van alles te doen hebt dan dat je bij de kinderen thuis zit te wachten.

Kan me écht zeker wel voorstellen dat het moeilijker is, een grote uitdaging zelfs, maar als je allebei wilt dat het werkt is er serieus geen reisschema dat daar iets aan kan veranderen.
En daarbij als ik naar z'n tour kijk is hij het komende jaar nou niet bepaald nooit thuis: http://www.nickyromero.com/tour/

[..]

Graag gedaan.
Dat tour-schema is natuurlijk maar een fractie van wat hij doet :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 2 februari 2017 @ 18:56:52 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_168620870
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Grappig, ik zou dit juist oprecht graag willen weten van degenen die het zo oneens zijn hiermee. :)
Ik ook. Want een goede lange afstandsrelatie wil best, weet ik uit jarenlange persoonlijke ervaring. Je moet alleen wel willen investeren. En dan moet je de ander dus echt de moeite waard vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 februari 2017 @ 19:04:34 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168621070
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 18:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Want een goede lange afstandsrelatie wil best, weet ik uit jarenlange persoonlijke ervaring. Je moet alleen wel willen investeren. En dan moet je de ander dus echt de moeite waard vinden.
ze hebben niet alleen hele periodes uit elkaar. Ik denk dat de ze weken in hetzelfde land bijna op één hand kunnen tellen, daarbij hebben ze vaak ook nog een totaal ander dagritme. Dan moet de relatie wel heel sterk en de liefde van je leven zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168621250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 19:04 schreef rubbereend het volgende:

ze hebben niet alleen hele periodes uit elkaar. Ik denk dat de ze weken in hetzelfde land bijna op één hand kunnen tellen, daarbij hebben ze vaak ook nog een totaal ander dagritme. Dan moet de relatie wel heel sterk en de liefde van je leven zijn
:Y

Soms is liefde domweg niet genoeg. Komt genoeg voor. Om dan te zeggen dat ze niet genoeg van elkaar houden vind ik dan wat kort door de bocht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168635645
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y

Soms is liefde domweg niet genoeg. Komt genoeg voor. Om dan te zeggen dat ze niet genoeg van elkaar houden vind ik dan wat kort door de bocht.
:Y
Je houdt genoeg van de ander dat je het de ander gunt om voor zijn/haar doel(en) te gaan. Dat is ook liefde.
pi_168635931
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 10:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]

:Y
Je houdt genoeg van de ander dat je het de ander gunt om voor zijn/haar doel(en) te gaan. Dat is ook liefde.
Ja, precies. Dit gaat uiteindelijk over wat je onder liefde of 'ware' liefde verstaat en hoeveel je daar voor over zou (moeten) hebben en wat dat betekent. Iemand loslaten kan ook uit liefde voortkomen, als je het hebben van een relatie kunt relativeren. Sommige mensen vinden het prima om alleen door het leven te gaan, ook als ze zielsveel van een ander houden.. Maar dat zijn persoonlijke afwegingen en dat kun je niet voor een ander bepalen, bovendien kan het ook nog uitmaken in welke fase van je leven zit, en hoe je op basis daarvan je prioriteiten stelt. Als ze tien jaar ouder waren geweest, hadden ze wellicht een andere keuze gemaakt. Je weet het niet.
Moet je dit soort persoonlijke ontboezemingen, afwegingen en hoe je je prioriteiten stelt allemaal uitleggen in een persberichtje? Nee natuurlijk niet. |:( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168916303
Het huwelijk van Candy Dulfer heeft geen stand gehouden. Ze is sinds kort gescheiden.
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:46:09 #175
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168917286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:56 schreef kvd het volgende:
Het huwelijk van Candy Dulfer heeft geen stand gehouden. Ze is sinds kort gescheiden.


Toch 5 3 jaar geduurd..

[ Bericht 6% gewijzigd door Perrin op 15-02-2017 13:52:55 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2017 @ 13:51:46 #176
43556 miss_dynastie
pi_168917412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toch 5 jaar geduurd..
Het huwelijk? Nog geen drie toch?
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:53:07 #177
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168917442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het huwelijk? Nog geen drie toch?
Oeps, ja.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168919755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:56 schreef kvd het volgende:
Het huwelijk van Candy Dulfer heeft geen stand gehouden. Ze is sinds kort gescheiden.
Oh was ze getrouwd.
  woensdag 15 februari 2017 @ 16:10:15 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168920277
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Oh was ze getrouwd.
Wel met een beetje een engerd.. Ook behoorlijk wat jonger.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169209334
quote:
Relatie Ernst Daniël Smid voorbij

De relatie tussen Ernst Daniël Smid en Aly Burgers is voorbij. Eerder liet de bariton al weten dat de trouwplannen op de lange baan werden geschoven, maar zijn vriendin was daar niet van op de hoogte. Nu heeft zij de stekker uit de relatie getrokken.

Ernst Daniël vertelde afgelopen zaterdag in de Privé-pagina van De Telegraaf dat hij op de rem heeft getrapt voor wat de trouwplannen betreft. "Ineens dacht ik: het gaat allemaal toch wel heel snel. Een pas op de plaats is soms ook nodig en daartoe hebben we besloten. We kiezen ervoor een en ander even uit te stellen en hebben elkaar beloofd dat van uitstel geen afstel komt."

De 63-jarige zanger geeft toe dat er af en toe wrijvingen zijn. "Dat is in elke relatie zo, maar daar moet wel een oplossing voor komen voordat je vérder gaat. Ik moet eraan wennen dat er ineens iemand anders in mijn leven is, dat voelt zij ook zo. Het is voor Aly hartstikke moeilijk te leven met een man die zijn vrouw verloren heeft. Je denkt dat je hoteldebotel verliefd bent en grijpt je vast aan iets. Ik kan zo slecht alleen zijn…"

Op Facebook reageerde Aly op het interview van afgelopen zaterdag. Zo veranderde ze haar status in 'vrijgezel' en schreef ze volgens Shownieuws op haar pagina de harde woorden "Echte liefde ver te zoeken" en "Ernst Daniel Shit".
Wat volwassen, via Facebook :')
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:31:13 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169209562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat volwassen, via Facebook :')
Mwah, als je in de Telegraaf in een interview met je verkering moet lezen dat de trouwplannen op de lange baan geschoven zijn dan is een wijziging naar "vrijgezel" op FB niet eens een overdreven reactie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169210554
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als je in de Telegraaf in een interview met je verkering moet lezen dat de trouwplannen op de lange baan geschoven zijn dan is een wijziging naar "vrijgezel" op FB niet eens een overdreven reactie.
Ja ook dat interview is onvolwassen. Bedoelde alles zo via (social) media.
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 23:16:30 #183
368283 ato
pi_169210793
Wat een sukkel Daniël, ik geef zijn ex-vriendin groot gelijk.
Ook zeggen dat je slecht tegen alleen zijn kan, ik zou mij gebruikt voelen.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:26:18 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169211107
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja ook dat interview is onvolwassen. Bedoelde alles zo via (social) media.
Je status aanpassen is schijnbaar een van de eerste dingen die je doet als je weer vrijgezel bent.
Dat betekent nog niet dat ze hem al niet de deur gewezen had toen ze dat deed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169213426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je status aanpassen is schijnbaar een van de eerste dingen die je doet als je weer vrijgezel bent.
Dat betekent nog niet dat ze hem al niet de deur gewezen had toen ze dat deed.
Dat beweer ik ook niet. Ik snap ook helemaal dat ze hem wil uitschelden maar zou dat niet via social media doen. Hij zat natuurlijk als eerste fout als het waar is dat ze dingen via de media moest horen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 06:10:00 #186
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_169213432
According to reports, Katy Perry and Orlando Bloom have split after dating for 10 months.

According to a joint statement:
"Before rumors or falsifications get out of hand we can confirm that Orlando and Katy are taking respectful, loving space at this time."
The former couple were last seen on Sunday at the Vanity Fair Oscars afterparty. Although they were photographed together, they did NOT walk the red carpet as a duo.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_169215285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat volwassen, via Facebook :')
Goede vriendin van me is zangeres en heeft meegedaan in een theatertour met Ernst. Ernst kon vrijwel niet met zijn poten van haar afblijven (zij is nogal knap), en flikte ook dingen als op de bühne haar net iets te lang knuffelen, net iets te vaak kussen enzovoorts. En tijdens het afscheidsfeestje natuurlijk proberen om in haar broekje te komen.
Good riddance, zou ik zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LurkJeRot op 01-03-2017 11:20:08 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:28:18 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169215372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:31 schreef Leandra het volgende:

Mwah, als je in de Telegraaf in een interview met je verkering moet lezen dat de trouwplannen op de lange baan geschoven zijn dan is een wijziging naar "vrijgezel" op FB niet eens een overdreven reactie.
Klopt. Maar om dan de naam van je ex te gaan verbasteren tot 'shit' is wel erg puberaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 maart 2017 @ 15:15:24 #189
163650 Greys
pi_169220381
En dan ook nog maar te hopen dat Telegraaf niet weer een beetje 'creatief' heeft lopen quoten en/of duimzuigen in dat 'interview'. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:31:23 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169220639
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Maar om dan de naam van je ex te gaan verbasteren tot 'shit' is wel erg puberaal.
Typo misschien? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:47:42 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169220945
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:31 schreef Leandra het volgende:

Typo misschien? :+
Fake News!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:48:51 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169220968
quote:
11s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fake News!
SAD!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169222309
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Maar om dan de naam van je ex te gaan verbasteren tot 'shit' is wel erg puberaal.
Koester de puber in jezelf.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:54:36 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169222420
quote:
17s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:48 schreef potjecreme het volgende:

Koester de puber in jezelf.
Sommige aspecten zeker. Maar deze niet. Ik ben wat dat betreft enorm blij dat Facebook niet bestond toen ik puber was :@ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169223706
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sommige aspecten zeker. Maar deze niet. Ik ben wat dat betreft enorm blij dat Facebook niet bestond toen ik puber was :@ .
Woei, nogal. :P
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:29:04 #196
123170 alors
zlata1234
pi_169262657
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:10 schreef Turbomuis het volgende:
According to reports, Katy Perry and Orlando Bloom have split after dating for 10 months.

According to a joint statement:
"Before rumors or falsifications get out of hand we can confirm that Orlando and Katy are taking respectful, loving space at this time."
The former couple were last seen on Sunday at the Vanity Fair Oscars afterparty. Although they were photographed together, they did NOT walk the red carpet as a duo.
Gelukkig was het stiefkind nog niet geïntroduceerd.

Oh wacht :') Sjonge jonge, 10 hele maanden.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:14:58 #197
123170 alors
zlata1234
pi_169422048
quote:
Tim Douwsma en Jessie Jazz Vuijk uit elkaar

Gepubliceerd: 09 maart 2017 12:33
Laatste update: 09 maart 2017 18:46

Tim Douwsma en zijn vriendin Jessie Jazz Vuijk hebben besloten een punt achter hun relatie te zetten.
Dat bevestigt een woordvoerder van Douwsma (29) dinsdag aan Shownieuws.

Meer dan een maand geleden liet Douwsma nog weten "zeker te weten" dat hij met het model wilde gaan trouwen. Eerst wilde de acteur samenwonen. "Daarna ga ik wel eens denken hoe ik Jessie ga verrassen met een aanzoek, want dat zij ooit mijn bruid gaat worden, weet ik wel zeker."

De presentator en de voormalig Miss Nederland ontmoetten elkaar in 2016. Afgelopen augustus werd bekend dat Douwsma verliefd was geworden op de 22-jarige Vuijk. Zij deed onlangs mee aan Expeditie Robinson.

Door: NU.nl

Een bericht van 1 februari:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') :@
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 10 maart 2017 @ 22:19:29 #198
22592 crew  Ole
pi_169422178
vreemdgegaan?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_169427146
Best grappig hoe vaak de keuze van de breuk bij de vrouw ligt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 maart 2017 @ 10:15:52 #200
163650 Greys
pi_169428494
Hoe halen jullie uit de tekst dat het haar keuze was? Ik heb er nu al vijf keer overheen gelezen :@ (vergeef me het is vroeg)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169428551
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:15 schreef Greys het volgende:
Hoe halen jullie uit de tekst dat het haar keuze was? Ik heb er nu al vijf keer overheen gelezen :@ (vergeef me het is vroeg)
Hij schreef op zijn Insta "Het leven is zwaar, maar we gaan gewoon door".
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 maart 2017 @ 10:31:22 #202
163650 Greys
pi_169428691
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij schreef op zijn Insta "Het leven is zwaar, maar we gaan gewoon door".
Oh! Gemist.
(maar stel dat hij erachter is gekomen dat ZIJ vreemd is gegaan en hij het daarom moest uitmaken is het leven ook zwaar :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169428804
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij schreef op zijn Insta "Het leven is zwaar, maar we gaan gewoon door".
als het je eigen keuze is om relatie te verbreken kandat ook een prima reactie zijn imho
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:42:22 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169428909
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

als het je eigen keuze is om relatie te verbreken kandat ook een prima reactie zijn imho
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169429075
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

als het je eigen keuze is om relatie te verbreken kandat ook een prima reactie zijn imho
Klopt.
Ik heb ook nergens gezegd dat het een feit is.
Maar dit soort uitspraken passen minder snel bij een eigen keuze imo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169429100
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh! Gemist.
(maar stel dat hij erachter is gekomen dat ZIJ vreemd is gegaan en hij het daarom moest uitmaken is het leven ook zwaar :P )
Volgens mij was zij er ook klaar mee. Geen vreemdgaan maar gewoon een jonge meid die echt niet aan trouwen moet denken :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:31:00 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169430820
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:15 schreef Greys het volgende:
Hoe halen jullie uit de tekst dat het haar keuze was? Ik heb er nu al vijf keer overheen gelezen :@ (vergeef me het is vroeg)
Ik zie het ook niet. Men gaat er kennelijk vanuit dat hij niet zelf van mening/gevoel is veranderd?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 12:35:39 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169430929
Wiens keuze het ook was, ik krijg wel het idee dat het geen vriendschappelijke breuk is geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169536971
quote:
In deze Show Update:

het huwelijk van Michael en Samantha, die we natuurlijk allemaal kennen als Barbie, zou zo goed als voorbij zijn! Dat meldt de nieuwe Privé.
Michael is sinds begin deze maand weer in Spanje en Samantha zit met de kinderen in Scheveningen. Volgens een insider zou Michael het onlangs erg gezellig hebben gehad met een meisje uit Rotterdam, waardoor Samantha hem de deur zou hebben gewezen.
http://www.show.nl/video/(...)et-bonje-uit-elkaar/
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 15 maart 2017 @ 16:13:25 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169537907
quote:
Dat was te verwachten natuurlijk, net zoals de TV serie die gaat volgen dat het weer goedkomt.

Maar met Samantha die niet in Spanje wil zitten en Michael wel kon je er op rekenen dat het fout zou gaan, als ze erachter zijn dat ze elkaar niet nodig hebben is het zo voorbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169538247
quote:
Och, is er weer een nieuw seizoen dat in de aandacht moet? :D Hoe vaak zouden ze al uit elkaar zijn geweest?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:04:50 #212
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_169541946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Goede vriendin van me is zangeres en heeft meegedaan in een theatertour met Ernst. Ernst kon vrijwel niet met zijn poten van haar afblijven (zij is nogal knap), en flikte ook dingen als op de bühne haar net iets te lang knuffelen, net iets te vaak kussen enzovoorts. En tijdens het afscheidsfeestje natuurlijk proberen om in haar broekje te komen.
Good riddance, zou ik zeggen.
Jup, concert met studentenorkest, zelfde soort verhalen - iets te vieze grapjes en hijgerig etc
Kwak
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:28:14 #213
123170 alors
zlata1234
pi_169542557
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:35 schreef Copycat het volgende:
Wiens keuze het ook was, ik krijg wel het idee dat het geen vriendschappelijke breuk is geweest.
Hier nog een vage toelichting. Blijft raar dat je met zoiets in één maand van denken aan trouwen naar uit elkaar gaan gaat...
quote:
Tim Douwsma vertelt reden van breuk met Jessie Jazz Vuijk


De breuk tussen Tim Douwsma en Jessie Jazz Vuijk kwam voor velen als een donderslag bij heldere hemel. Het stel liet vorige week via hun management weten dat ze twee na ruim een jaar uit elkaar zijn gegaan. En dat terwijl de zanger een maand eerder nog liet weten dat hij vastberaden was om met Jessie Jazz in het huwelijksbootje te stappen. Tim en Jessie hielden beiden hun lippen stijf op elkaar over de breuk, maar daar is nu een einde aan gekomen.

Pijnlijk
Aan weekblad Story geeft de zanger opheldering over de breuk. “We kwamen tot de conclusie dat het voor nu niet werkt tussen ons. Het is erg pijnlijk.” Volgens Tim zitten ze op dit moment allebei in een andere levensfase, maar houden ze nog wel veel van elkaar. Hoewel de twee voor nu hebben besloten om zonder elkaar door te gaan, laat hij wel weten op een mooie periode terug te kijken.

Toekomst
“We hebben ongelooflijk veel mooie momenten beleefd samen en die zal ik altijd koesteren. Jessie Jazz zit heel diep in mijn hart en ik zal altijd van haar blijven houden.” Ook sluit hij niet uit dat ze in de toekomst wellicht weer naar elkaar toe groeien. “Je weet nooit wat de toekomst brengt. Als we echt meant to be zijn, vinden we onze weg”, aldus Tim.

Grazia.nl
know'm sayin?
×
word? word.
pi_169563048
manager Jake heeft gezegd dat het huwelijk van Barbie en Michael over is.
pi_169671571
Het huwelijk van Mel B is na tien jaar over.
pi_169671584
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:27 schreef kvd het volgende:
Het huwelijk van Mel B is na tien jaar over.
Heeft ze toch nog lang volgehouden.
pi_169671644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:27 schreef kvd het volgende:
Het huwelijk van Mel B is na tien jaar over.
"Is dan niks meer voor eeeeeeuwig?" ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169820948
quote:
Acteur Danny DeVito (72) en zijn vrouw Rhea Perlman (68) zijn uit elkaar.

''We gaan niet scheiden, maar we zijn uit elkaar'', aldus DeVito in een interview met CBS News.

Het koppel was al sinds 1971 bij elkaar. Ze trouwden in 1982 en hebben samen twee kinderen. In 2012 gingen ze ook al eens uit elkaar, maar een jaar later leek hun huwelijk na een verzoening weer gered.

Rhea Perlman was op 16 maart wel bij de opening van zijn show The Price op Broadway. DeVito: ''Natuurlijk, we zijn erg close. We zijn al meer dan veertig jaar vrienden. We houden van elkaar."
  maandag 27 maart 2017 @ 20:38:35 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169821218
Dat blijft gewoon een leuk stel. Ook als oude vrienden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 27 maart 2017 @ 20:45:52 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169821412
Jeroen Pauw is weer vrijgezel *O* Stond in de privé dus zal wel waar zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 maart 2017 @ 11:07:32 #221
22592 crew  Ole
pi_169857032
Zou het dan toch?

quote:
Humberto Tan is weg bij zijn gezin'

Humberto Tan (51) is weg bij zijn gezin. Dat meldt Privé. Volgens het blad heeft de presentator twee weken geleden de woning verlaten waar hij met zijn vrouw en kinderen woont. ,,Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet", zegt de presentator vandaag tegen het AD.

Tan zou zijn ingetrokken in een vrijgezellenflat van 36 vierkante meter, vlakbij de Zuidas in Amsterdam. Daar parkeert hij 's nachts na afloop van zijn talkshow zijn Audi A7 en probeert ongezien het appartementencomplex in te lopen. De RTL Late Night-presentator heeft de beschikking over een studio met een bed, badkamer en keuken.

Wie niet in dit verhaal mag ontbreken is Dionne Stax. Tans buren stonden in de lift oog in oog met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Ook de kinderen van Humberto Tan zijn bij hem op bezoek geweest, aldus Privé.

Eind februari meldde Privé dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van 'de ideale schoonzoon' fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen de RTL Late Night-presentator en La Stax.

Buren van Dionne zagen de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex. Afgelopen zomer al zou Tan genoten hebben van een kleine maaltijd; Stax gekleed in een huiselijke joggingbroek, luidden de details.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_169857140
OembertoGod
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:19:05 #223
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169857205
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:07 schreef Ole het volgende:
Zou het dan toch?

[..]

Byebye gezin.. :O


Hallo Dionne! :9


[ Bericht 26% gewijzigd door Perrin op 29-03-2017 14:02:30 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169857331
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

De wijde wereld in, zijn piemel achterna.
Inderdaad, wat een onwijze loser. Heb je een vrouw en drie kinderen :{ Zal wel een midlifecrisis zijn, 51 he?
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:28:05 #225
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169857352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:27 schreef JuliaJulia1 het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een onwijze loser. Heb je een vrouw en drie kinderen :{ Zal wel een midlifecrisis zijn, 51 he?
Ik had mijn post zojuist wat anders geformuleerd.. Maar idd, erg sneu om je gezin zo in de steek te laten. Ik hoop dat zijn vrouw flink wat alimentatie binnensleept.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169857383
quote:
18s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:28 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik had mijn post zojuist wat anders geformuleerd.. Maar idd, erg sneu om je gezin zo in de steek te laten. Ik hoop dat zijn vrouw flink wat alimentatie binnensleept.
Tja ze zijn niet getrouwd..... maar hopelijk is er iets geregeld
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:29:54 #227
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169857396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:29 schreef JuliaJulia1 het volgende:

[..]

Tja ze zijn niet getrouwd..... maar hopelijk is er iets geregeld
Ai..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:42:07 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169857603
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:29 schreef JuliaJulia1 het volgende:

[..]

Tja ze zijn niet getrouwd..... maar hopelijk is er iets geregeld
Qua kinderalimentatie zal het niet heel veel worden, gezien de leeftijden van de kinderen.
Neemt niet weg dat ze dat soort dingen wel op een andere manier geregeld kunnen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169859421
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Byebye gezin.. :O
[ afbeelding ]

Hallo Dionne! :9
[ afbeelding ]
je gifje doet t bij mij niet, bij anderen wel?

zielig voor die vrouw.. ze heeft m drie kinderen gegeven
pi_169859478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:

[..]

je gifje doet t bij mij niet, bij anderen wel?

zielig voor die vrouw.. ze heeft m drie kinderen gegeven
"asjeblieft"
"ja dank"
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:07:32 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169859565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:

[..]

je gifje doet t bij mij niet, bij anderen wel?

zielig voor die vrouw.. ze heeft m drie kinderen gegeven
Nee, alleen het bovenste plaatje doet het.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169859597
Wat een mooie vrouw, die Ineke. En die belazer je dan met een 13 in een dozijn blondje. Tja.
pi_169859827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:

[..]

zielig voor die vrouw.. ze heeft m drie kinderen gegeven
Hij haar ook.
pi_169859880
Beetje stom om zo te oordelen zonder dat iemand weet wat er speelt. Misschien loopt hij wel gewoon zijn lul achterna, maar misschien heeft zij allang aangegeven de relatie te willen beëindigen, leefden ze al jaren als broer en zus. Wij weten gewoon helemaal niet hoe het zit. Er kan van alles zijn.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:24:00 #235
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169859938
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje stom om zo te oordelen zonder dat iemand weet wat er speelt. Misschien loopt hij wel gewoon zijn lul achterna, maar misschien heeft zij allang aangegeven de relatie te willen beëindigen, leefden ze al jaren als broer en zus. Wij weten gewoon helemaal niet hoe het zit. Er kan van alles zijn.
Precies, en sowieso Dionne :9~

  woensdag 29 maart 2017 @ 14:01:07 #236
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169860734
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:01 schreef velden het volgende:

[..]

je gifje doet t bij mij niet, bij anderen wel?

Oh, ff fixen.. Dank!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:03:22 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169860785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje stom om zo te oordelen zonder dat iemand weet wat er speelt. Misschien loopt hij wel gewoon zijn lul achterna, maar misschien heeft zij allang aangegeven de relatie te willen beëindigen, leefden ze al jaren als broer en zus. Wij weten gewoon helemaal niet hoe het zit. Er kan van alles zijn.
Als dat laatste het geval is, is het wel zo netjes er eerst een einde aan te breien voor je een jong blaadje alle hoeken van de slaapkamer laat zien, niet?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169861991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hij haar ook.
drie keer flink pijn geleden versus drie keer klaargekomen
pi_169862093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:59 schreef velden het volgende:

[..]

drie keer flink pijn geleden versus drie keer klaargekomen
Jeetje zeg.... ;(
pi_169862155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Jeetje zeg.... ;(
ok ok, dat had ik anders kunnen zeggen
pi_169862224
Stom toevallig natuurlijk na die eerdere geruchten. :')
pi_169862230
Ben jaloers op Hoemberto :@
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169862327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:27 schreef JuliaJulia1 het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een onwijze loser. Heb je een vrouw en drie kinderen :{ Zal wel een midlifecrisis zijn, 51 he?
Een typische vrouwen opmerking.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:46:58 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169863190
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:08 schreef superniger het volgende:
Ben jaloers op Hoemberto :@
Je gezin verlaten om je te vergrijpen aan onzedelijke handelingen te plegen met iemand die je dochter had kunnen zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door Perrin op 29-03-2017 16:21:48 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:16 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169863615
quote:
15s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je gezin verlaten om je te vergrijpen aan iemand die je dochter had kunnen zijn?
Vergrijpen?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:05:25 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169863716
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vergrijpen?
'Onzedelijke handelingen te plegen met' :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:13:58 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169863891
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

'Onzedelijke handelingen te plegen met' :P
Ik zou het woord 'vergrijpen' voortaan maar mijden in dit soort contexten.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:21:58 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169864059
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou het woord 'vergrijpen' voortaan maar mijden in dit soort contexten.
Vooruit.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169864523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef superniger het volgende:

[..]

Een typische vrouwen opmerking.
Dus? Stel jij wordt gedumpt door je vrouw voor een twintig jaar jongere kerel, ben je dan happy?

[ Bericht 0% gewijzigd door JuliaJulia1 op 29-03-2017 23:05:54 ]
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:22:25 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_169865142
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:08 schreef Radegast het volgende:
Wat een mooie vrouw, die Ineke. En die belazer je dan met een 13 in een dozijn blondje. Tja.
Hoi. Dionne Stax. Die zou zelfs ik geven.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 maart 2017 @ 17:40:20 #251
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_169865464
quote:
13s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hoi. Dionne Stax. Die zou zelfs ik geven.
Dionne is toch saai man, :o? Ga dan voor Merel Westrik. Of als je van de blondines bent, voor Eva Jinek, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_169865694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Beetje stom om zo te oordelen zonder dat iemand weet wat er speelt. Misschien loopt hij wel gewoon zijn lul achterna, maar misschien heeft zij allang aangegeven de relatie te willen beëindigen, leefden ze al jaren als broer en zus. Wij weten gewoon helemaal niet hoe het zit. Er kan van alles zijn.
Precies. Misschien lag zij al jaren op de logeerkamer en is hij maar elders geluk gaan zoeken.

Overigens kan ik nooit langs die brede neus van Dionne kijken, maar ala.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169865713
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dionne is toch saai man, :o? Ga dan voor Merel Westrik. Of als je van de blondines bent, voor Eva Jinek, :+.
Ik denk dat Humberto te simpel voor Eva is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:57:15 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_169865794
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dionne is toch saai man, :o? Ga dan voor Merel Westrik. Of als je van de blondines bent, voor Eva Jinek, :+.
Merel Westrik is pas saai... :O
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_169866141
Ik vind Dionne ook wel leuk. Maarja blijft een verdrietige situatie, ongeacht hoe het gebeurd is.
pi_169866330
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:14 schreef Tegan het volgende:
Ik vind Dionne ook wel leuk. Maarja blijft een verdrietige situatie, ongeacht hoe het gebeurd is.
Ik vind die neus van Dionne echt afschuwelijk ik zou haar daarom niet geven :{w
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 maart 2017 @ 19:24:46 #257
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_169867756
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Merel Westrik is pas saai... :O
Ik vind haar wel leuk en zeker ook knap. Dionne vind ik zwaar irritant en niet heel erg aantrekkelijk, :+. Maar hoe dan ook, beetje triest wel deze situatie, -O-.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 maart 2017 @ 19:25:18 #258
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_169867770
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat Humberto te simpel voor Eva is.
Daar heb je denk ik wel gelijk in inderdaad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_169867843
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat Humberto te simpel voor Eva is.
Humberto houdt wel van veel jonger, net zoals hij zijn publiek infantiliseert.
pi_169868056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Humberto houdt wel van veel jonger, net zoals hij zijn publiek infantiliseert.
Hij maakt ook wat de doorsnee Nederlander wil zien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169868627
Is zij zoveel jonger dan? Had ik eigenlijk niet eens in de gaten. Schat haar ook rond de 40.
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:57:09 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169868700
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Is zij zoveel jonger dan? Had ik eigenlijk niet eens in de gaten. Schat haar ook rond de 40.
Begin 30.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169880832
haar neus was me eerst niet opgevallen, maar nu ik heb gegoogled zie ik alleen maar die neus :')
pi_169880912
Och, die neus heeft wel wat. :P Die van Britt vind ik lelijker.
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2017 @ 10:51:37 #265
43556 miss_dynastie
pi_169881141
Ik zie het de laatste tijd vrij regelmatig. Kerels van rond de 50 die helemaal verliefd worden op een begin dertiger en met hen opnieuw een gezinnetje starten om er deze keer wel van te genieten, maar dat goede voornemen is zodra de zwangerschapstest droog is zo'n beetje vergeten alweer :') /vooroordelen
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:00:55 #266
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169881308
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie het de laatste tijd vrij regelmatig. Kerels van rond de 50 die helemaal verliefd worden op een begin dertiger en met hen opnieuw een gezinnetje starten om er deze keer wel van te genieten, maar dat goede voornemen is zodra de zwangerschapstest droog is zo'n beetje vergeten alweer :') /vooroordelen
Volgens mij gaat het ze dan ook niet om het genieten van een nieuw gezinnetje maar om het verwekken daarvan..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:02:05 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169881318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie het de laatste tijd vrij regelmatig. Kerels van rond de 50 die helemaal verliefd worden op een begin dertiger en met hen opnieuw een gezinnetje starten om er deze keer wel van te genieten, maar dat goede voornemen is zodra de zwangerschapstest droog is zo'n beetje vergeten alweer :') /vooroordelen
Dat is toch ook zo'n beetje van alle tijden, zo'n midlife-hang naar een tweede leg met een jong hennetje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169881356
Ik heb altijd het idee dat die tweede leg helemaal niet hoeft, maar anders blijft dat jonge kipje niet bij ze, dus dat doen ze dan maar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:06:03 #269
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169881371
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die tweede leg helemaal niet hoeft, maar anders blijft dat jonge kipje niet bij ze, dus dat doen ze dan maar.
Yup. Die kinderen zijn maar een bijverschijnsel van alle bedpret.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2017 @ 11:06:11 #270
43556 miss_dynastie
pi_169881372
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo'n beetje van alle tijden, zo'n midlife-hang naar een tweede leg met een jong hennetje?
Ik weet niet, een aantal jaren terug zag ik vooral kerels die hun vrouw verlieten om er met een veertiger van door te gaan en lekker samen te gaan 'genieten'. Dus niet per se die tweede leg erbij. Maar wellicht ligt het aan mijn omgeving hoor (niet dat het nou met tientallen tegelijk voorkomt, maar toch, dit is nu meer de trend waar het een aantal jaren geleden vooral 'genieten van de rust met een nieuwe mevrouw' was).
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:07:12 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169881380
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die tweede leg helemaal niet hoeft, maar anders blijft dat jonge kipje niet bij ze, dus dat doen ze dan maar.
Oh, dat zou ook nog kunnen. Een speelkuikentje om het kipje zoet te houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 maart 2017 @ 11:34:03 #272
163650 Greys
pi_169881802
Kan. Of (maar nu zeg ik vast iets heel raars :+ ) ze zijn gewoon oprecht verliefd op elkaar en niks te maken met midlifecrisis. Iedereen kan verliefd worden op een ander. Ik vind niet dat iemand met kinderen dan maar per se nog jaren in de vorige ongelukkige relatie moet blijven hangen 'voor de kinderen'. Niemand wordt gelukkig van ouders die niet meer met elkaar willen zijn. Ook kinderen niet.
Misschien heeft moeders ook al een tijdje een vriendje, weten wij veel.

Maar oké, het is SHO dus ik zal wel even meedoen: Hé Humberto vuile schuinsmarcheerder dat je d'r bent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169882018
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef Greys het volgende:
Kan. Of (maar nu zeg ik vast iets heel raars :+ ) ze zijn gewoon oprecht verliefd op elkaar en niks te maken met midlifecrisis.
Nee hoor, we riepen niet allemaal dat het een klootzak is ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Precies. Misschien lag zij al jaren op de logeerkamer en is hij maar elders geluk gaan zoeken.

Wie weet heeft zij zelfs al een ander, we weten het niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:47:15 #274
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169882051
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef Greys het volgende:

Maar oké, het is SHO dus ik zal wel even meedoen: Hé Humberto vuile schuinsmarcheerder dat je d'r bent!
If it quacks like a duck..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169882082
Hoe oud zijn die kinderen van Humberto eigenlijk, woont die oudste nog thuis?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:50:43 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169882118
Maar ... er is toch nog helemaal niets bevestigd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:51:43 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_169882138
quote:
5s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Copycat het volgende:
Maar ... er is toch nog helemaal niets bevestigd?
Ga je mond spoelen, dit is SHO. }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_169882168
quote:
5s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Copycat het volgende:
Maar ... er is toch nog helemaal niets bevestigd?
Waar rook is, is vuur. :P
pi_169883812
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud zijn die kinderen van Humberto eigenlijk, woont die oudste nog thuis?
12 & 14

Stax is een vuile homewrecker :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2017 @ 13:59:59 #280
43556 miss_dynastie
pi_169884643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

12 & 14

Stax is een vuile homewrecker :r
Hier kom ik 19, 16 en 9 tegen... http://www.grazia.nl/show(...)ren-van-humberto-tan
pi_169884666
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef Greys het volgende:
Kan. Of (maar nu zeg ik vast iets heel raars :+ ) ze zijn gewoon oprecht verliefd op elkaar en niks te maken met midlifecrisis. Iedereen kan verliefd worden op een ander. Ik vind niet dat iemand met kinderen dan maar per se nog jaren in de vorige ongelukkige relatie moet blijven hangen 'voor de kinderen'. Niemand wordt gelukkig van ouders die niet meer met elkaar willen zijn. Ook kinderen niet.
Misschien heeft moeders ook al een tijdje een vriendje, weten wij veel.

Maar oké, het is SHO dus ik zal wel even meedoen: Hé Humberto vuile schuinsmarcheerder dat je d'r bent!
Helemaal mee eens wat je daar zegt. Zei ik gisteren ook wel. Iedereen oordeelt maar en omdat er kinderen zijn mag het blijkbaar niet, door het leeftijdsverschil wordt er meteen een ranzig stickertje op geplakt, maar niemand weet hoe het echt zit.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:01:56 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169884667
En ik vond haar bloesje met de zwaluwen nog zo leuk.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:23:31 #283
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_169885080
quote:
5s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:50 schreef Copycat het volgende:
Maar ... er is toch nog helemaal niets bevestigd?
Waarom zou dat moeten? Moet Humberto een persconferentie beleggen?
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:29:28 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169885170
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:23 schreef Piperidine het volgende:

Waarom zou dat moeten? Moet Humberto een persconferentie beleggen?
Als hij dat wil. Maar kans is dus nog steeds aanwezig dat er niks van waar is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:38:18 #285
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_169885288
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als hij dat wil. Maar kans is dus nog steeds aanwezig dat er niks van waar is.
Plottwist zou zijn als ze Humberto en Dionne stiekem al een jaar bezig zijn met een documentaire over roddeljournalistiek _O_.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:45:48 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169885390
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:38 schreef Piperidine het volgende:

Plottwist zou zijn als ze Humberto en Dionne stiekem al een jaar bezig zijn met een documentaire over roddeljournalistiek _O_.
:D !
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169886151
Nee, dat zou een hele saaie plottwist zijn. Beter scenario lijkt me als de ex van Humberto de ruiten gaat ingooien bij Dionne en daarna een interview gaat geven aan de Telegraaf.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:02:02 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169886676
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2017 15:29 schreef Franny_G het volgende:
Nee, dat zou een hele saaie plottwist zijn. Beter scenario lijkt me als de ex van Humberto de ruiten gaat ingooien bij Dionne en daarna een interview gaat geven aan de Telegraaf.
Even een boekje open doen.. Zou ze goed aan kunnen verdienen. En het is ook nog eens zoete wraak. Doen, zeg ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169891797
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:23 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten? Moet Humberto een persconferentie beleggen?
Eigen topic openen hier op fok.
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:27:37 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169892036
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eigen topic openen hier op fok.
Kan hij meteen wat meer vertellen over hoe het is om met Dionne te knuffelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 30-03-2017 21:54:09 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 maart 2017 @ 21:39:57 #291
163650 Greys
pi_169894270
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Even een boekje open doen.. Zou ze goed aan kunnen verdienen. En het is ook nog eens zoete wraak. Doen, zeg ik.
Heerlijk voor de kinderen ook.

Neh, de familie Tan lijkt me verstandiger dan dat. Jammer voor SHO.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169924848
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als hij dat wil. Maar kans is dus nog steeds aanwezig dat er niks van waar is.
Het is waar.

Ik weet dat weer van iemand die daar werkt. Betrouwbaar.

Van die Dionne had ik het dan weer niet verwacht overigens, maar goed, we zijn allemaal mensen. :P
  zaterdag 1 april 2017 @ 14:15:47 #293
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169924888
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Is zij zoveel jonger dan? Had ik eigenlijk niet eens in de gaten. Schat haar ook rond de 40.
Zij is 31 hij is 51
pi_169924926
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 21:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Heerlijk voor de kinderen ook.

Neh, de familie Tan lijkt me verstandiger dan dat. Jammer voor SHO.
Denk het ook.

Ik heb altijd al gezegd dat er rondom Humberto een soort van rel zou komen mbt vrouwen. Jongere vrouwen. Heb ik nog gelijk ook nog. Ik vond hem, hoewel hij dat perfecte imago had, toch altijd iets niet zo perfects hebben. Ofzo. Sta hier niet van te kijken iig.
  zaterdag 1 april 2017 @ 14:33:06 #295
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_169925173
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 5 april 2017 @ 03:29:37 #296
16715 Mylene
*schatje*
pi_170012310
Dit nieuws domineert de showbizz site's, Mel B. en haar scheiding.



quote:
Mel B: "Stephen was een monster. Hij sloeg me, wilde seksfilmpjes van mij lekken en perste me af voor triootjes"

"Stephen Belafonte was een monster. Hij sloeg mij, maakte onze kinderoppas zwanger, dreigde ermee seksfilmpjes van mij te lekken en perste me af voor triootjes met andere vrouwen." De beschuldigingen van Mel B aan het adres van haar ex zijn zeker niet min. Nu alles in de openbaarheid komt, vreest de Spice Girl zelfs voor haar leven en dat van haar drie kinderen. Haar advocaten wisten alvast een contactverbod af te dwingen. Gisteren kwam Belafonte zijn boeltje pakken en verliet hij hun gemeenschappelijke woonst in Hollywood. Zelf ontkent hij alle aantijgingen.

Volgens Mel B begonnen de mishandelingen al in 2007, het eerste jaar van hun huwelijk. "Ik was me aan het klaarmaken voor de finale van 'Dancing with the stars'. Hij legde zijn armen rond mijn nek, begon me te wurgen en sloeg me tegen de grond. Er zat een patroon in: als ik te veel succes kreeg, gaf hij me een stevige rammeling. Kwestie van duidelijk te maken wie thuis de baas was."

In 2012 sloegen de stoppen naar verluidt door toen Mel B in opdracht van 'X Factor' een opname had met Usher. Hij sloeg haar met zijn vuist vol in het gezicht, met een gebarsten lip tot gevolg. "Toen ik vroeg hoe ik zo onder de mensen moest komen, antwoordde hij dat ik daar eerder aan had moeten denken. 'Ik had maar niet moeten flirten en neuken met Usher', klonk het letterlijk uit zijn mond."

"Ik moest liegen in tweet"
Voor de slotceremonie van de Olympische Spelen in 2012 gaven de Spice Girls nog eens het beste van zichzelf. De dag erna zat het er volgens Mel B opnieuw bovenarms op. "Hij mepte me tegen de grond. De huid op mijn gezicht brandde van het contact met het tapijt. Hij dwong mij vervolgens een tweet te sturen waarin ik zei dat ik mezelf bezeerd had door op Louboutins te lopen."

Twee jaar later zat Mel B er zodanig onderdoor dat ze een overdosis aspirine slikte. Toen ze de hulpdiensten wilde bellen, zou hij haar echter tegengehouden hebben. "Hij sloot me op in de badkamer en riep dat ik moest sterven."

Abortus
Nog volgens Mel B zou Belafonte de oppas zwanger gemaakt hebben. "Hij stelde zelfs voor om met ons drietjes én de baby te gaan samenwonen. Uiteindelijk gaf hij toch de voorkeur aan een abortus. Die vrouw kreeg 300.000 dollar (ruim 280.000 euro; nvdr) van mijn geld voor 'bewezen babysitdiensten'."

En dan waren er nog de seksfilmpjes: Belafonte zou haar verplicht hebben om mee te doen aan triootjes, die hij in het geheim filmde. Als ze weigerde, dreigde hij ermee die pikante beelden te laten lekken. "Ik heb vaak geprobeerd om bij hem weg te gaan, maar dan begon hij met geweld te dreigen. Hij zou mijn carrière kapotmaken en de kinderen van mij afpakken."

Huiszoeking
Mel B beweert in het gerechtelijk dossier ook dat Belafonte een pistool bewaart in zijn slaapkamerkast, iets wat niet meer mag sinds zijn huiselijk dispuut met een andere vrouw. Toen agenten vorige vrijdag een huiszoeking kwamen uitvoeren, vonden ze echter niets verdachts.
Voor de camera van TMZ wuifde Belafonte alle beschuldigingen weg.

"Weet je wat me echt bezighoudt? Zij is de moeder van mijn kinderen. Wat voor effect gaat dit op hen hebben? Ik ben hier echt niet goed van. Ze wil me afschilderen als een slechterik, het is de ene beschuldiging na de andere. Maar die huiszoeking bij me thuis heeft wel niets opgeleverd. Twee weken geleden waren we nog dikke vriendjes, waarom dan ineens zo uithalen? Ach, we zullen elkaar wel in de rechtbank zien."

"Op die leeftijd wil je experimenteren"
Mel B en Belafonte hebben samen één dochter, de vijfjarige Madison. Achttien jaar geleden zette de Spice Girl al Phoenix Chi op de wereld, negen jaar geleden schonk ze niemand minder dan Eddie Murphy een dochter. Stephen heeft uit een vorige relatie nog een kind van twaalf jaar, Giselle.

De Spice Girl sprak niet vaak over haar seksleven. In 2014 liet ze wel weten dat ze als zeventienjarige een relatie had met een meisje. "Op die leeftijd wil je experimenteren", klonk het in het holebimagazine 'Attitude'. "Ik heb vijf geweldige jaren met haar beleefd en ik heb nu nog steeds contact met haar. Betekent dat dat ik nu nog lepeltje-lepeltje wil liggen met een vrouw? Nee, nu ben ik gelukkig getrouwd met mijn echtgenoot."

"Vijf keer per dag seks"
In 2010 biechtte Mel B op dat ze "vijf keer per dag seks heeft". "Ja, ik ben verslaafd. We halen de pervert bij elkaar naar boven. Ben ik lesbisch, bi of hetero? Het belangrijkste is dat ik weet wie in mijn bed ligt. Ik heb een enorm hoog libido."

Drie jaar geleden verklapte Playboy-model Luann Lee dat ze een wild nachtje met Mel B beleefd heeft. "Ze volgde mij naar het toilet en trok mijn kleren uit. We hebben daar een uur zitten kussen, allemaal heel passioneel en sensueel. Ze lijkt wel een man op dat vlak, ze gaat recht op haar doel af. Ik snap waarom ze haar 'Scary Spice' noemen."

"Compleet van de wereld door drank"
Maar ook Belafonte was allesbehalve een koorknaap. In 2003 pleitte hij schuldig in een zaak van huiselijk geweld tegen zijn ex-vrouw. "Ik was die avond compleet van de wereld door de drank", legde hij zelf uit. Mel B zou hem in die zaak echter altijd verdedigen. "Ze proberen hem af te schilderen als een agressieveling die vrouwen slaat, maar zo zit hij helemaal niet in elkaar. In die politierapporten staat trouwens niet dat hij haar in elkaar geslagen heeft."

In 2014 maakten de fans van Mel B zich toch grote zorgen toen ze haar met blauwe plekken en schrammen in de jury van 'X Factor' zagen zitten. Eerder had ze ook al de eerste liveshow gemist. "Ze is naar het ziekenhuis gebracht met buikpijn", klonk de officiële mededeling toen. Twee weken geleden vroeg Mel B na bijna tien jaar huwelijk de scheiding aan.
bron

Mel B echtscheiding aan nadat Stephen Belafonte ‘kreeg een pistool en sloeg haar HOND’ claims zijn broer

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 05-04-2017 03:41:56 ]
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2017 @ 10:29:52 #297
368283 ato
pi_170014391
Vreselijk, ik geloof dit wel.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170014445
Ja, wel jammer dat ze de filosofie van girl power van de Spice Girls zo slecht in de praktijk heeft gebracht. :') .

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170018244
Best wel girlpower als je engerd van een man je bedreigt met vanalles en toch besluit te gaan scheiden.

Sinds de scheiding in volle gang is heeft ze ook weer meer contact met Victoria Beckham en Mel C hintte ook al dat er misschien iets leuks gedaan kan worden volgend jaar. :-)
pi_170021402
quote:
Sneu voor haar en de kinderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')