abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:57:58 #51
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164936311
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:44 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

Denk niet dat ik softe seks ooit zal gaan waarderen inderdaad, kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan.. Ze is op reis en komt oorspronkelijk uit Zuid-Korea, ze gaat in september terug. Betwijfel dus sowieso al of het gaat werken.

Waw, zo te horen helemaal mijn type! Is ze ook lekker een beetje getint?
Vraag eens of ze interese heeft in een oudere jongere van 69. Laat me (heel snel !) iets weten.

^O^ *; :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164937292
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Waw, zo te horen helemaal mijn type! Is ze ook lekker een beetje getint?
Vraag eens of ze interese heeft in een oudere jongere van 69. Laat me (heel snel !) iets weten.

^O^ *; :W
Vind je dit nou echt een normale reactie? :')
pi_164937321
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je dit nou echt een normale reactie? :')
Op fok is het niet ongebruikelijk. ;)
pi_164941413
Houdt ze helemaal niet van wat steviger tussen de lakens? Of houdt ze van beide en mist ze het tedere?

Is het het laatste dan zou je de ene keer het een en de andere keer het andere kunnen proberen, al naar gelang waar beider petten naar staan. Ook teder beginnen en snoeihard eindigen kan dan een hele fijne oplossing zijn waardoor beide blij zijn met de seks die jullie samen hebben.

Begin dus eens met een liefdevolle massage, zachte aanrakingen e.d. om daarna zodra de geilheid een grote hoogte bereikt wilder te doen. Grote kans dat dat wel als prettig wordt ervaren.
Ook kan je eens denken aan sensationplaying, alleen dan met zachte aanrakingen (veertjes, ijsblokjes om wat cliche zaken te noemen, maar gebruik je fantasie). Dan kan je praten over de handen vastleggen en een blinddoek (die laatste is voor sensationplaying wel het beste). Kom je wat meer op gedeelde grond samen.

Misschien ook voor jezelf prettig om de geneugten van het meer tedere werk te leren waarderen.
Haar zacht maar beslist neuken bv, net iets rustiger dan ze naar verlangt tot ze smeekt om meer. Er kan veel geestelijks zitten in zulke manieren waardoor je toch weer meer bezig bent met jouw manier van seks hebben, met meer machtsoverdracht.
En voor het betere tedere werk raad ik je aan je eens te verdiepen in tantra, zitten erg veel ontzettend fijne en lekkere zaken in die je toe kan passen in de seks of iig in het voorspel.

Maar gewoon raggen terwijl zij dat niet prettig vindt gaat natuurlijk niet werken, het moet voor beide meer dan plezierig zijn. Kijk dus of je op gedeelde grond uit kan komen en neem wat zij zegt eens gewoon aan en kijk wat je daarmee kan doen.
Je kan wel denken shit dat zij dat niet wil, nu wordt het nooit iets, maar je komt er beide beter uit als je beide je horizon verbreed en gewoon eens aan het experimenteren slaat om er zaken uit te vissen die het goed doen bij beiden.

Dus niet alleen jammeren dat zij dat beperkte wat jij leuk vindt niet zo ziet zitten, maar kijk eens of je buiten je geeikte straatje dingen kan vinden die ook heerlijk zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 04:36:54 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164956988
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je dit nou echt een normale reactie? :')
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op fok is het niet ongebruikelijk. ;)
Pas mij gewoon aan, go with the flow hehehe!

*; ^O^ :O :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 september 2016 @ 13:31:38 #56
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_165149854
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:36 schreef erodome het volgende:
Houdt ze helemaal niet van wat steviger tussen de lakens? Of houdt ze van beide en mist ze het tedere?

Is het het laatste dan zou je de ene keer het een en de andere keer het andere kunnen proberen, al naar gelang waar beider petten naar staan. Ook teder beginnen en snoeihard eindigen kan dan een hele fijne oplossing zijn waardoor beide blij zijn met de seks die jullie samen hebben.

Begin dus eens met een liefdevolle massage, zachte aanrakingen e.d. om daarna zodra de geilheid een grote hoogte bereikt wilder te doen. Grote kans dat dat wel als prettig wordt ervaren.
Ook kan je eens denken aan sensationplaying, alleen dan met zachte aanrakingen (veertjes, ijsblokjes om wat cliche zaken te noemen, maar gebruik je fantasie). Dan kan je praten over de handen vastleggen en een blinddoek (die laatste is voor sensationplaying wel het beste). Kom je wat meer op gedeelde grond samen.

Misschien ook voor jezelf prettig om de geneugten van het meer tedere werk te leren waarderen.
Haar zacht maar beslist neuken bv, net iets rustiger dan ze naar verlangt tot ze smeekt om meer. Er kan veel geestelijks zitten in zulke manieren waardoor je toch weer meer bezig bent met jouw manier van seks hebben, met meer machtsoverdracht.
En voor het betere tedere werk raad ik je aan je eens te verdiepen in tantra, zitten erg veel ontzettend fijne en lekkere zaken in die je toe kan passen in de seks of iig in het voorspel.

Maar gewoon raggen terwijl zij dat niet prettig vindt gaat natuurlijk niet werken, het moet voor beide meer dan plezierig zijn. Kijk dus of je op gedeelde grond uit kan komen en neem wat zij zegt eens gewoon aan en kijk wat je daarmee kan doen.
Je kan wel denken shit dat zij dat niet wil, nu wordt het nooit iets, maar je komt er beide beter uit als je beide je horizon verbreed en gewoon eens aan het experimenteren slaat om er zaken uit te vissen die het goed doen bij beiden.

Dus niet alleen jammeren dat zij dat beperkte wat jij leuk vindt niet zo ziet zitten, maar kijk eens of je buiten je geeikte straatje dingen kan vinden die ook heerlijk zijn.
Hartstikke bedankt voor je tips en advies lieve erodome :)
Ze is inmiddels al een week weg, wat is liefdesverdriet toch vreselijk..
We hadden uiteindelijk een tussenweg gevonden een paar dagen nadat ik dit topic had geopend, en allebei dik tevreden! Kwam ook sneller klaar, allerlei standjes geprobeerd en rustig opgebouwd.

Maarja al dat leuke is nu dus voorbij.
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_165151338
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:24 schreef MrSalazar het volgende:
Gewoon keihard neuken. Als ze iets om je geeft laat ze dat gewoon toe.
precies ze accepteert je maar zoals je bent
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165151358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:02 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk hoor. Zo'n vriend als TS :{
:9~

beetje lastig neuken alleen wel

mja je moet eerst n beetje met je prooi spelen toch
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 9 september 2016 @ 23:42:22 #59
363519 slacKard.x
gek op meisjes met bruine ogen
pi_165213520
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:52 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

:9~

beetje lastig neuken alleen wel

mja je moet eerst n beetje met je prooi spelen toch
met jou kan ik praten
we cant feed the poor but we can fund a war
pi_165234562
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef slacKard.x het volgende:

[..]

met jou kan ik praten
Jim is de grappigste comedian _O_
pi_165238138
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jim is de grappigste comedian _O_
Stiekem toch een beetje een man diep van binnen, aardbeitje!? :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165240291
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 01:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Stiekem toch een beetje een man diep van binnen, aardbeitje!? :P
Zijn seksistische grappen zie ik door de vingers omdat hij gewoon zo grappig is ;)
pi_165246827
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 08:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn seksistische grappen zie ik door de vingers omdat hij gewoon zo grappig is ;)
Ik ben bang dat veel feministen alles wat ie zegt seksistisch vinden :P Maar dat maakt hem ook zo grappig _O_
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165266307
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2016 14:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik ben bang dat veel feministen alles wat ie zegt seksistisch vinden :P Maar dat maakt hem ook zo grappig _O_
Humor moet ook niet politiek correct zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')