abonnement Unibet Coolblue
pi_165319259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Paarden zweten anders prima
Ze zweten wel maar ze zweten bij mijn weten aanzienlijk minder dan mensen.

quote:
Maar paarden komen van origine uit koudere gebieden, die voelen zich het lekkerste bij lager dan 15 graden (en vooral droog). Dus als ik daar in mijn eskimopak bij de paarden loop te blauwbekken voelen zij zich kiplekker.
Ze zouden eens moeten onderzoeken hoe sterk het verschilt tussen mensen in functie van waar hun voorouders vandaan komen.

quote:
Blijf deze temp prima vinden, lekker een beetje lamballen, ben ik erg goed in ;)
En dat is nu precies de reden, naast dat ik hoofdpijn krijg bij aanhoudende warmte (echt waar), dat ik een hekel heb aan dit weer. Je kan niets anders doen dan lamballen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165319457
Mwaw, weet niet of ze minder zweten, als ik ze met dit weer (aangepast) aan het werk zet zijn ze binnen no time echt zeiknat. Het zweet kan er echt letterlijk afdruipen. Als het wat koeler is en ze wat harder aan het werk worden gezet is dat ook zo. Ze kunnen zelfs gaan schuimen soms, maar dat alleen bij echt hard aan het werk zijn.
Nu ze gewoon staan zonder aan het werk te zijn (met schaduw en beschutting) zijn ze goed nat achter de oren, oksels zijn klam, tussen de achterpoten en tussen de billen is klam/nat. En het enige wat ze doen nu tijdens die hitte is van de schaduw naar de waterbak lopen en naar de voerbakken lopen als er hooi is.

Lamballen is heerlijk. Rustig boswandelingetje, zonder schuldgevoel fokken, beetje hangen, bbq-en, in de avond vuurtje aan buiten. Dat noem ik het goede leven!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Milf woensdag 14 september 2016 @ 16:07:25 #103
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_165319491
Genieten dit
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_165320457
Zaterdag naar familie, die hebben een zwembad... wordt het 17 tot 20 graden.... heb ik weer...
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:49:51 #105
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_166105344
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:54 schreef vaarsuvius het volgende:
Zaterdag naar familie, die hebben een zwembad... wordt het 17 tot 20 graden.... heb ik weer...
als je deze zaterdag weer gaat kan je schaatsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')