abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:15:36 #1
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164776573



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- Sunri5e
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:54:26 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164788381
Voor het eerst door SS een opdracht afgekeurd omdat de locatie niet goed zou zijn. Dit is onmogelijk want er zijn maar 2 AH's in het dorp en dezelfde check bij de andere AH is wel goedgekeurd. Ik heb dus een mailtje gestuurd, ben benieuwd naar het antwoord!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_164789168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:14 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Mijn luchtjes zijn niet in een parfumerie te koop, die vind ik echt mega erg stinken en ik mag sowieso niet meedoen aan die opdracht want ik ben geen vrouw :P
ik had ook niks nodig maar mijn moeder heeft er 1 uitgekozen, was ze erg blij mee, met de 30 euro korting :P nou moet hij nog ff goedgekeurd worden.
pi_164791955
Moet zeggen dat bij SS die extra foto's wel irritant zijn. Je geeft de informatie al dat ze een bepaalde actie in in een actiebak o.i.d. aanbieden en dan moet je nog op zoek gaan naar andere vergelijkbare acties, waar je geen extra geld voor krijgt. 1 ook afgekeurd omdat ik een bepaalde actiestelling 2 x er op had gezet, als derde extra foto. Werd niet op prijs gesteld, terwijl er eigenlijk maar 2 foto's hoefden te worden gemaakt. Voor de volledigheid om de hele actie erop te zetten die 3de foto gemaakt. Voortaan dus maar niet meer doen.
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:49:11 #5
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164792285
Ik heb net een paar SS-opdrachten gedaan, van die vrij korte waarbij geen optionele foto's nodig zijn als je de actiestellingen vindt. Zo gepiept, alleen moet je bij SS echt wel 3x lezen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:57:28 #6
21636 Feestkabouter
pi_164794109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:32 schreef jespertje het volgende:
Moet zeggen dat bij SS die extra foto's wel irritant zijn. Je geeft de informatie al dat ze een bepaalde actie in in een actiebak o.i.d. aanbieden en dan moet je nog op zoek gaan naar andere vergelijkbare acties, waar je geen extra geld voor krijgt. 1 ook afgekeurd omdat ik een bepaalde actiestelling 2 x er op had gezet, als derde extra foto. Werd niet op prijs gesteld, terwijl er eigenlijk maar 2 foto's hoefden te worden gemaakt. Voor de volledigheid om de hele actie erop te zetten die 3de foto gemaakt. Voortaan dus maar niet meer doen.
zet dat er dan bij in het commentaarveld
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:58:12 #7
21636 Feestkabouter
pi_164794129
de Etos-opdracht is dit keer echt vreselijk rommelig en onlogisch opgesteld!!
wat een mongool heeft die opdracht dit keer geschreven!!
  Moderator dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:13:58 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164794519
Ik vind SS tegenwoordig relaxter dan roamler. Makkelijke opdrachten, vaak in 1 winkel, en vrijwel altijd goedgekeurd :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:53:03 #9
21636 Feestkabouter
pi_164797817
Nou kijk dan maar eens naar die Etos opdracht, net bericht gehad dat ze allebei afgekeurd zijn.
pi_164797944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:53 schreef Feestkabouter het volgende:
Nou kijk dan maar eens naar die Etos opdracht, net bericht gehad dat ze allebei afgekeurd zijn.
Waarom zijn ze afgekeurd? Ik heb 'm vandaag ook uitgevoerd, vond 'm prima te doen en is goedgekeurd bij mij...
pi_164813070
En jullie ook al lekker verdiend vandaag met de opdrachten van Smart? Bij Roamler is zoals gewoonlijk weer eens niets te doen, maar bij Smart stond de app vanochtend helemaal vol met nieuwe opdrachten...
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2016 @ 16:59:32 #12
21636 Feestkabouter
pi_164816746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:23 schreef Miek95 het volgende:
En jullie ook al lekker verdiend vandaag met de opdrachten van Smart? Bij Roamler is zoals gewoonlijk weer eens niets te doen, maar bij Smart stond de app vanochtend helemaal vol met nieuwe opdrachten...
Deze middag 19,50 met SS en 126 met Roamler
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 17:23:21 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164817269
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Deze middag 19,50 met SS en 126 met Roamler
Zit zeker een hoop works tussen dan (en een hoop kilometers), want als ik hier kijk mag ik Maestroburgers halen bij de McDonald's, nou nee bedankt. Groenteprijscheck, promotiechecks, mixdrankje waar maar 1 per dag van mag, kattenvoeradvies. Dan zit ik nog maar op netto 17 euro ofzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164819350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:23 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Zit zeker een hoop works tussen dan (en een hoop kilometers), want als ik hier kijk mag ik Maestroburgers halen bij de McDonald's, nou nee bedankt. Groenteprijscheck, promotiechecks, mixdrankje waar maar 1 per dag van mag, kattenvoeradvies. Dan zit ik nog maar op netto 17 euro ofzo.
Hier precies hetzelfde, best wat opdrachten die redelijk wat tijd kosten en weinig opleveren. Drankcheck bijv. levert dan wel 10 euro op maar die is én best lastig én kost veel tijd...
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2016 @ 22:40:34 #15
21636 Feestkabouter
pi_164828037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde, best wat opdrachten die redelijk wat tijd kosten en weinig opleveren. Drankcheck bijv. levert dan wel 10 euro op maar die is én best lastig én kost veel tijd...
Die heb ik een aantal gedaan.
Als je eenmaal weet wat er wordt gevraagd kun je hem in een paar minuten netjes doen.
Aantal Braniff erbij (zijn er nog maar enkele in het land), een combinatie en een tankstation.
Na aftrek van benzine en veerpont dik 120 euro over, voor dik 5 uurtjes werk (waarvan ongeveer 3,5 a 4 uur autorijden).
pi_164848664
Iemand de Cross Sell opdracht gedaan? Hij is iets makkelijker geworden, maar nog steeds wel pittig.
Ik ben benieuwd of ik ze goed heb!
  † In Memoriam † donderdag 25 augustus 2016 @ 19:42:19 #17
21636 Feestkabouter
pi_164848694
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef Anne het volgende:
Iemand de Cross Sell opdracht gedaan? Hij is iets makkelijker geworden, maar nog steeds wel pittig.
Ik ben benieuwd of ik ze goed heb!
helemaal niet gezien vandaag
pi_164848708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:42 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

helemaal niet gezien vandaag
Ik heb hem 1 minuut geleden gedaan :Y.
Ik doel dus op de opdracht waarin je laat zien dat je het snapt.

Misschien heb je die al gedaan bij een vorig rondje?
pi_164848753
Vandaag ook even twee Sterke Dranken checks gedaan, maar beide gelegenheden wilden liever niet dat ik foto's ging maken (en ik moest het wel vragen, gezien de grootte (of klein-te, ha) van deze winkels). De eerste beste man was ook niet zo aardig; misschien kwam ik wel wat kopen; dan was ik dus afgehaakt. Bij de tweede had ik een lieve mevrouw die de beslissing niet durfde te maken; eigenaar was er niet. Géén probleem!

Wel alsnog de volle vergoeding ervoor ontvangen O+. Roamler lief.
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 20:40:56 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164850174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:54 schreef MaJo het volgende:
Voor het eerst door SS een opdracht afgekeurd omdat de locatie niet goed zou zijn. Dit is onmogelijk want er zijn maar 2 AH's in het dorp en dezelfde check bij de andere AH is wel goedgekeurd. Ik heb dus een mailtje gestuurd, ben benieuwd naar het antwoord!
Mail ontvangen dat de fout bij hen ligt en de vergoeding alsnog ontvangen ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:17:52 #21
21636 Feestkabouter
pi_164857077
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb hem 1 minuut geleden gedaan :Y.
Ik doel dus op de opdracht waarin je laat zien dat je het snapt.

Misschien heb je die al gedaan bij een vorig rondje?
Ja dat had ik eerder al gedaan, en ook een aantal opdrachten in winkels al uitgevoerd..... Maar het waren niet de fijnste!
  roze vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:19:35 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_164857105
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Deze middag 19,50 met SS en 126 met Roamler
:o
Your beauty never ever scared me.
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:20:26 #23
21636 Feestkabouter
pi_164857120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:56 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Waarom zijn ze afgekeurd? Ik heb 'm vandaag ook uitgevoerd, vond 'm prima te doen en is goedgekeurd bij mij...
De eerste moest een overzicht foto zijn van de gang in het midden.... Om die foto's zijn ze afgekeurd.

Maar niet elke Etos heeft een midden! De vragen zijn zo ontzettend vanuit een ideaal indeling geformuleerd, maar teveel winkels wijken qua indeling van dat ideaal af.
pi_164860688
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ja dat had ik eerder al gedaan, en ook een aantal opdrachten in winkels al uitgevoerd..... Maar het waren niet de fijnste!
Ik heb de opdracht in ieder geval goed gedaan :Y).
pi_164873888
Vandaag stonden er redelijk wat opdrachten in, jammer dat ik moest werken. Heb dus alleen een paar babymelk kunnen doen.
  Moderator zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:36:03 #26
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164893924
Kabouter doet zeker weer een rondje? Net toen ik bij de AH was waren alle combinatieopdrachten van 15 euro in de buurt opeens weg, net als de groenteopdrachten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164897386
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Kabouter doet zeker weer een rondje? Net toen ik bij de AH was waren alle combinatieopdrachten van 15 euro in de buurt opeens weg, net als de groenteopdrachten.
:D Waar is 'in de buurt'? :')
pi_164897415
Wat ik overigens wel storend vindt bij MV, is het bedrag dat bij 'vergoeding' staat. Daar staat het gehele bedrag, inclusief het maximum wat ze vergoeden voor eventuele boodschappen. Dus bijvoorbeeld ¤10 voor de opdracht en ¤5 voor eventuele producten die je koopt. Maar in het overzicht staat dat de vergoeding ¤15 is.

Maar als je dan voor ¤3 is koopt, krijg je die ¤3 vergoed. Dus geen ¤15.
pi_164898004
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Kabouter doet zeker weer een rondje? Net toen ik bij de AH was waren alle combinatieopdrachten van 15 euro in de buurt opeens weg, net als de groenteopdrachten.
Combinatieopdrachten in de buurt van Alkmaar zijn weer terug!
pi_164906080
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:44 schreef einschtein het volgende:
Wat ik overigens wel storend vindt bij MV, is het bedrag dat bij 'vergoeding' staat. Daar staat het gehele bedrag, inclusief het maximum wat ze vergoeden voor eventuele boodschappen. Dus bijvoorbeeld ¤10 voor de opdracht en ¤5 voor eventuele producten die je koopt. Maar in het overzicht staat dat de vergoeding ¤15 is.

Maar als je dan voor ¤3 is koopt, krijg je die ¤3 vergoed. Dus geen ¤15.
Bij MV kun je tot een maximum kopen. Bijv. bij Aldi is de vergoeding 10 euro en mag je voor max. 5 euro producten kopen. Ik doe dat dan ook altijd zodat ik meer gratis producten krijg. Als ik maar 1 ding van 0,50 koop vind ik dat zonde want ze vergoeden tot 5 euro.

Heb een aantal kruidvat opdrachten aangevraagd. Als ik ze krijg, woensdag rondje doen :) Alleen die verslagen zijn ruk maarja hoort erbij.
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 11:45:56 #31
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164907969
Ja opeens waren ze er weer :')
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164922505
heeft iemand nog een Invite voor Smartspotter over?
pi_164934097
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:57 schreef roodwit het volgende:
heeft iemand nog een Invite voor Smartspotter over?
Smartspotter kun je gewoon aanvragen, gaat redelijk snel, duurde bij mij 5 dagen. Gaat op basis van beschikbaarheid per postcode, voor zover ik weet.
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2016 @ 12:20:14 #34
21636 Feestkabouter
pi_164935520
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Kabouter doet zeker weer een rondje? Net toen ik bij de AH was waren alle combinatieopdrachten van 15 euro in de buurt opeens weg, net als de groenteopdrachten.
ik was het niet.
ik was toevallig wel in die buurt, maar met belangrijkere dingen bezig (een heel erg leuke date!)

overigens: er stonden in die regio tig Combinatie-opdrachten voor 15 euro open, en nu ook in Drente/Friesland, maar dan weet ik dat het geen zin heeft om ze te accepteren, want zodra je er 1 of 2 hebt geaccepteerd is de rest verdwenen omdat ze het target in de regio dan hebben gehaald.
  Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 12:37:59 #35
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164935892
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:20 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik was het niet.
ik was toevallig wel in die buurt, maar met belangrijkere dingen bezig (een heel erg leuke date!)

overigens: er stonden in die regio tig Combinatie-opdrachten voor 15 euro open, en nu ook in Drente/Friesland, maar dan weet ik dat het geen zin heeft om ze te accepteren, want zodra je er 1 of 2 hebt geaccepteerd is de rest verdwenen omdat ze het target in de regio dan hebben gehaald.
Da's veel belangrijker :D
Later was hij terug, maar toen was opeens de rest weg of verlaagd, dus ik heb het maar zo gelaten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164953547
Net even de Cross Selling-training gedaan. :) Ben benieuwd.
pi_164995329
8 MV opdrachten gedaan vandaag. Morgen kijken of ik nog wat bij SS kan doen.
pi_165042704
Vandaag een aantal promotiematerialenchecks gedaan voor 7,50, 10 of 12 euro per stuk. Dus dat liep wel lekker op. :)

Jullie ook een aantal meegepakt?
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:39:12 #39
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165044827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:30 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag een aantal promotiematerialenchecks gedaan voor 7,50, 10 of 12 euro per stuk. Dus dat liep wel lekker op. :)

Jullie ook een aantal meegepakt?
Hopelijk staan ze er morgen nog.
pi_165045991
Vandaag weer een paar verzorgingschecks gedaan. Ik ben gek op die check bij de Etos en voer 'm dan ook veel uit. Nu merk ik de laatste tijd dat het toestemmingsbericht wat door het hoofdkantoor verspreid wordt ofwel niet aankomt bij sommige winkels ofwel helemaal niet verzonden wordt. Ik was namelijk vanavond in een Etos, waar ik al heel vaak de check heb uitgevoerd. Dus ik zei zo even tegen een medewerker dat ik wat foto's maakte voor Smartspotter. En toen ik kreeg ik te horen dat het opeens niet meer mocht. Want ze kennen Smartspotter niet en hebben nooit een bericht gehad van het hoofdkantoor gekregen. Dus ik uitgelegd dat ze altijd contact op mogen nemen met Smartspotter. Maar daar hadden ze geen zin in. Uiteindelijk heeft een medewerker de baas gebeld en die heeft mij nog eens dringend verzocht geen foto's meer te nemen. Dit zal ik ook dan zeker niet meer doen. Ik begin nu te twijfelen of het hoofdkantoor de winkels wel op de hoogte stelt.

Dit was overigens niet het enige akkefietje in een Etos. Vorige week in een andere filiaal bij mij in de buurt geweest, maar ook daar kreeg ik geen toestemming. Medewerker ging zelfs intranet afzoeken maar kon niets vinden. Doordat ik zo lang moest wachten in die winkel heb ik de check daar wel kunnen doen als mysteryguest. Al met al heb ik nu afgelopen maand al meerdere keren te horen gekregen dat Etos-medewerkers niets van Smartspotter weten en dat begint mij nu wel te irriteren.

Herkenbaar voor jullie?
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 22:48:58 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165046826
Vandaag ook een promo check voor 12 euro gedaan, makkelijk verdiend *O*

Dit weekend 4 aldi checks voor MV, mijn favoriete check O+ gratis boodschappen én nog wat extra verdienen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2016 @ 23:43:43 #42
21636 Feestkabouter
pi_165048252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:30 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag een aantal promotiematerialenchecks gedaan voor 7,50, 10 of 12 euro per stuk. Dus dat liep wel lekker op. :)

Jullie ook een aantal meegepakt?
Jaaaa ik had er vanavond 10! Bijna binnen 3 uur, en nog wat bijvangst.
Morgen staan ze er ook nog, ik heb wel tijd maar er is geen interessant rondje te doen helaas.

Ik kreeg een flinke rekening van eigen risico zorgverzekering, dus mijn verdiensten van vandaag hebben al een bestemming ;(
pi_165048287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:48 schreef MaJo het volgende:
Vandaag ook een promo check voor 12 euro gedaan, makkelijk verdiend *O*

Dit weekend 4 aldi checks voor MV, mijn favoriete check O+ gratis boodschappen én nog wat extra verdienen :)
Dat is idd het fijne ervan maar de vragenlijst is wat minder. Wat vul je altijd in als ze vragen; wat mis je nog bij de Aldi? Of; wat zou Aldi kunnen doen om te verbeteren? Ik weet nooit wat ik daar moet invullen. En al helemaal niet als ik er meerdere doe.

In 2 dagen tijd 13 Kruidvat opdrachten gedaan voor MV. Nou ben ik er wel een tijdje klaar mee met die Kruidvat :') Wil er iemand nog paracetamol? Ik heb 13 doosjes van 50 stuks _O-
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2016 @ 23:47:40 #44
21636 Feestkabouter
pi_165048336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:14 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag weer een paar verzorgingschecks gedaan.
........
Herkenbaar voor jullie?
Nee helemaal niet.
Wat ik wel regelmatig heb gehoord, is dat er ooit een keer een bericht is geweest via Plaza (dat interne berichtensysteem van Etos). Maar dus niet elke 2 weken met de nieuwe acties. Misschien als je dat vertelt en daarbij vraagt of ze dat misschien zouden willen nagaan bij het hoofdkantoor en dat je later weer zult terugkomen om opnieuw een opdracht uit te voeren, dat ze het dan wel gaan toestaan.
Ik heb in de tig winkels waar ik regelmatig kom nooit problemen gehad.
pi_165051360
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:47 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Nee helemaal niet.
Wat ik wel regelmatig heb gehoord, is dat er ooit een keer een bericht is geweest via Plaza (dat interne berichtensysteem van Etos). Maar dus niet elke 2 weken met de nieuwe acties. Misschien als je dat vertelt en daarbij vraagt of ze dat misschien zouden willen nagaan bij het hoofdkantoor en dat je later weer zult terugkomen om opnieuw een opdracht uit te voeren, dat ze het dan wel gaan toestaan.
Ik heb in de tig winkels waar ik regelmatig kom nooit problemen gehad.
Dat interne systeem het tegenwoordig SAM. Er is sinds een periode een nieuw intern platform, mogelijk dat het nieuwsbericht met de mededeling over SmartSpotter daar niet op staat.

Misschien handig om dit ook bij SmartSpotter aan te geven, als je bij meerdere winkels tegen hetzelfde probleem aan loopt. Geldt ook voor:
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:14 schreef Miek95 het volgende:
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 08:41:40 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165052240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat is idd het fijne ervan maar de vragenlijst is wat minder. Wat vul je altijd in als ze vragen; wat mis je nog bij de Aldi? Of; wat zou Aldi kunnen doen om te verbeteren? Ik weet nooit wat ik daar moet invullen. En al helemaal niet als ik er meerdere doe.

In 2 dagen tijd 13 Kruidvat opdrachten gedaan voor MV. Nou ben ik er wel een tijdje klaar mee met die Kruidvat :') Wil er iemand nog paracetamol? Ik heb 13 doosjes van 50 stuks _O-
Het fijne van de aldi checks is juist dat je geen verslagen hoeft te typen :)

Ik ben zelf lactose intolerant dus ik zeg altijd dat ik die producten mis ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:28:15 #47
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165054877
Oké, ik ben klaar met Roamler. Vandaag een Wopper check gedaan bij de Burger King. Dus ik bestel netjes zoals aangegeven een Wopper en doe die check. Krijg ik als melding dat mijn check afgekeurd is omdat ik een Wopper Cheese besteld zou hebben. Blijkbaar heeft de kassamedewerker die mijn bestelling opgenomen heeft een fout of iets dergelijks gemaakt door mij een Wopper Cheese te verkopen ipv een Wopper. Ik kom nooit bij de Burger King dus ik zou niet weten wat een standaard Wopper inhoudt.

Krijg ik dit als reactie:

quote:
Hoi......
Wellicht dat je dat dan in de winkel op kunt lossen. Het product dat je bestelt staat niet op het bonnetje, ze geven jou dan niet het product waar je om vraagt. Hoop dat je er daar nog met ze uitkomt. Voor ons heb je nu een ander product beoordeeld dan waar we om vroegen, dat kunnen we helaas niet goedkeuren.
Groetjes Martijn
Wat denken ze daar wel niet? Dat ik 2 uur later terug ga naar de winkel om te klagen dat ik 2 uur geleden een Wopper heb besteld en heb opgegeven maar dat er achteraf kaas op zat? :D :') _O-
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2016 @ 13:01:49 #48
21636 Feestkabouter
pi_165055296
desnoods ga je met uitleg plus bericht naar de BK, mogelijk helpt dat om je geld terug te krijgen.

anderzijds is de opdracht alleen toegestaan voor mensen die minimaal 1 keer per jaar naar de BK gaan (meen ik me te herinneren).
maar goed, dat is een beetje bijdehand van me.

het is gewoon een kut situatie.
en ik zit ondanks mijn lekkere verdiensten van gisteren ook tegen het punt aan van 'klaar met Roamler'.
een volwassen gesprek of discussie over een kwestie zit er met hen niet echt in. ze gaan gewoon niet in op mijn argumenten, ze blijven bij hun standpunt met argumenten die ik al lang onderuit heb gehaald. ik heb het sterke vermoeden dat de organisatie vooral uit jonge mensen bestaat die nog niet de volwassenheid hebben om de verantwoordelijkheid te nemen voor het aandeel dat zij hebben in het ontstaan van een probleem.
pi_165056959
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:28 schreef Sunri5e het volgende:
Oké, ik ben klaar met Roamler. Vandaag een Wopper check gedaan bij de Burger King. Dus ik bestel netjes zoals aangegeven een Wopper en doe die check. Krijg ik als melding dat mijn check afgekeurd is omdat ik een Wopper Cheese besteld zou hebben. Blijkbaar heeft de kassamedewerker die mijn bestelling opgenomen heeft een fout of iets dergelijks gemaakt door mij een Wopper Cheese te verkopen ipv een Wopper. Ik kom nooit bij de Burger King dus ik zou niet weten wat een standaard Wopper inhoudt.

Krijg ik dit als reactie:

[..]

Wat denken ze daar wel niet? Dat ik 2 uur later terug ga naar de winkel om te klagen dat ik 2 uur geleden een Wopper heb besteld en heb opgegeven maar dat er achteraf kaas op zat? :D :') _O-
Ik vind Martijn ook wel erg streng moet ik zeggen. Het is wel een lastige situatie, ik snap ergens wel dat ze geen opdracht vergoeden die niet goed is uitgevoerd maar het is wel flink balen.

Heeft iemand de hondenvoer/kattenvoer check gedaan? Foto's maken van het hondenvoer in een dierenwinkel die vrij klein is voelt wat ongemakkelijk.
  zaterdag 3 september 2016 @ 15:51:51 #50
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165057864
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:41 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik vind Martijn ook wel erg streng moet ik zeggen. Het is wel een lastige situatie, ik snap ergens wel dat ze geen opdracht vergoeden die niet goed is uitgevoerd maar het is wel flink balen.
Als ik een gewone Wopper bestel dan ga ik er vanuit dat ik een gewone Wopper krijg. Als ze er moeilijk over gaan doen dat er blijkbaar een stuk kaas op zit wat er standaard niet op zit (en wat ik dus niet weet) dan moeten zij hun klant (Burger King) maar aangeven dat ik alsnog vergoed ga worden omdat hun werknemer (werknemer van de Burger King) een fout heeft gemaakt.

Ik vond de app al steeds minder worden en nu ben ik er ook klaar mee. Ik heb het geld over laten maken en ga wel verder met Smart Spotter.
pi_165059929
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 03:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat interne systeem het tegenwoordig SAM. Er is sinds een periode een nieuw intern platform, mogelijk dat het nieuwsbericht met de mededeling over SmartSpotter daar niet op staat.

Misschien handig om dit ook bij SmartSpotter aan te geven, als je bij meerdere winkels tegen hetzelfde probleem aan loopt. Geldt ook voor:

[..]

Ik heb contact opgenomen met Smartspotter. Ik zal jullie laten weten als ik antwoord heb van ze.
pi_165068376
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 08:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het fijne van de aldi checks is juist dat je geen verslagen hoeft te typen :)

Ik ben zelf lactose intolerant dus ik zeg altijd dat ik die producten mis ;)
Daarom is Aldi idd wel fijner ja. Maar ik vind het altijd zo moeilijk om die vragen te beantwoorden. Zelfde als die vraag bij Kruidvat; Zag het personeel eruit alsof ze plezier beleefden aan hun werk?

Ja hoor, ze stonden allemaal te springen van geluk dat ze weer een hele dag mogen werken :')
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 23:28:45 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165070088
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daarom is Aldi idd wel fijner ja. Maar ik vind het altijd zo moeilijk om die vragen te beantwoorden. Zelfde als die vraag bij Kruidvat; Zag het personeel eruit alsof ze plezier beleefden aan hun werk?

Ja hoor, ze stonden allemaal te springen van geluk dat ze weer een hele dag mogen werken :')
Dat vind ik ook altijd suf ja :') Maar bij de Aldi check zijn er maar 4 vragen ofzo. Bij de KV zeg ik gewoon zoiets als "de medewerksters waren druk bezig met hun werkzaamheden maar begroetten me wel vriendelijk". Laatst trouwens een verschrikkelijke medewerkster gehad, dat heb ik in weinig verbloemende taal meegedeeld :X Ik mag hopen dat ze haar baan is kwijtgeraakt, wat een draak :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165073853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat is idd het fijne ervan maar de vragenlijst is wat minder. Wat vul je altijd in als ze vragen; wat mis je nog bij de Aldi? Of; wat zou Aldi kunnen doen om te verbeteren? Ik weet nooit wat ik daar moet invullen. En al helemaal niet als ik er meerdere doe.
Als ik er meerdere doe van Aldi, dan heb ik altijd in een tekstfile de antwoorden klaar staan. Bij 10 aldi's verandert er echt niet waarom ik normaal naar de AH ga en wat ik bij de Aldi mis. Nooit commentaar op gehad.
pi_165076873
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 08:24 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Als ik er meerdere doe van Aldi, dan heb ik altijd in een tekstfile de antwoorden klaar staan. Bij 10 aldi's verandert er echt niet waarom ik normaal naar de AH ga en wat ik bij de Aldi mis. Nooit commentaar op gehad.
Maar wat geef je bijv. aan? Ik ga ook meestal naar AH omdat ik gewoon een aantal producten mis bij Aldi. Maar als ik dan zeg dat ik ook a-merken mis bij Aldi toen zei die reviewer laatst; ze hebben tegenwoordig ook a-merken bij Aldi.

Het assortiment is gewoon niet groot genoeg voor mij. Punt :P
pi_165086287
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 12:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Maar wat geef je bijv. aan? Ik ga ook meestal naar AH omdat ik gewoon een aantal producten mis bij Aldi. Maar als ik dan zeg dat ik ook a-merken mis bij Aldi toen zei die reviewer laatst; ze hebben tegenwoordig ook a-merken bij Aldi.

Het assortiment is gewoon niet groot genoeg voor mij. Punt :P
De AH heeft scherpe aanbiedingen op merkartikelen en een breder assortiment. Simpel :)
pi_165087113
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 18:47 schreef detulp050 het volgende:

[..]

De AH heeft scherpe aanbiedingen op merkartikelen en een breder assortiment. Simpel :)
Ik zal het onthouden als ik de opdracht weer doe ;)
  † In Memoriam † zondag 4 september 2016 @ 23:52:21 #58
21636 Feestkabouter
pi_165096207
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 12:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]
ze hebben tegenwoordig ook a-merken bij Aldi.
ik koop er altijd Coca Cola als ik een MV opdracht doe
  † In Memoriam † zondag 4 september 2016 @ 23:53:23 #59
21636 Feestkabouter
pi_165096224
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 08:24 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Als ik er meerdere doe van Aldi, dan heb ik altijd in een tekstfile de antwoorden klaar staan.
ik ook. heb ik denk ik al 25 a 30 keer ingevuld in de afgelopen 9 maanden.
copy & paste
pi_165130566
Vandaag in Maastricht een kpn service check van ¤15 gemist en zag dat er heel veel vaatwastabletten uitgingen voor ¤7,50, terwijl dat echt de allermakkelijkste zijn.
pi_165132562
Vaatwastablet is inderdaad easy, kon er vanavond ook nog 2 meepakken voor 7,50. Meestal is er niets meer te doen als ik thuis kom van stage, maar dat viel dit keer mee :-)
pi_165142704
Ik heb die vaatwas nog gedaan voor 2,50. Toen ik hem wilde versturen stond alles op 4,00 :( Morgen hele dag tijd om rondje te doen, hopelijk staat er iets fatsoenlijks in de app.
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2016 @ 00:13:24 #63
21636 Feestkabouter
pi_165144833
quote:
Ik denk dat het met betalingen via PayPal wel aardig safe zit, helemaal wanneer je er geen rekeningnummer aan koppelt (dus betalen met je PayPal wallet).
pi_165145937
Hebben jullie wel eens reiskosten gevraagd bij MV? Hoeveel vraag je dan, 0,19 per km? Ik heb laatst een keer parkeerkosten gevraagd en toen kreeg ik 3,50. Heb nog geen reiskosten gevraagd dus weet niet precies wat de marge daar is.
  Moderator woensdag 7 september 2016 @ 10:00:55 #66
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165146130
Ik doe dat meestal op de gok, gewoon "voor 10 euro reiskosten doe ik ze allebei" als er 2 open staan waar ik een stuk voor moet rijden. Is tot nu toe altijd goed geweest.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165147033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik doe dat meestal op de gok, gewoon "voor 10 euro reiskosten doe ik ze allebei" als er 2 open staan waar ik een stuk voor moet rijden. Is tot nu toe altijd goed geweest.
ik moet idd nogal een stukje rijden maar als ik vergoeding krijg wil ik er wel over nadenken. dan geef ik wel aan wat ik er ongeveer voor wil hebben en dan zien we wel.
pi_165203031
Heerlijk veel opdrachten vandaag zowel bij Roamler als bij Smart. Lekker veel checken met dit weer is dat echt geen straf ;)
pi_165204134
Die pampers opdracht, daar ga ik nachtmerries van krijgen denk ik _O- 1 keer en niet meer. Wat een ruk opdracht.
pi_165204222
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:51 schreef loezzzje het volgende:
Die pampers opdracht, daar ga ik nachtmerries van krijgen denk ik _O- 1 keer en niet meer. Wat een ruk opdracht.
Die van Smart of Roamler? Die van Roamler vond ik veel werk voor een baggere vergoeding, maar omdat ik toch in de AH was voor meerdere opdrachten heb ik 'm toch maar even gedaan.
pi_165204536
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 17:54 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Die van Smart of Roamler? Die van Roamler vond ik veel werk voor een baggere vergoeding, maar omdat ik toch in de AH was voor meerdere opdrachten heb ik 'm toch maar even gedaan.
van roamler. ja ik was idd ook in de AH, dus dacht ach laat ik hem proberen. ik ben er wel 15 min mee bezig geweest en denk dat ie nog afgekeurd gaat worden ook.
pi_165208502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

van roamler. ja ik was idd ook in de AH, dus dacht ach laat ik hem proberen. ik ben er wel 15 min mee bezig geweest en denk dat ie nog afgekeurd gaat worden ook.
Oei das balen zeg :( Ik ben er denk 8 minuten mee bezig geweest. Het scheelt natuurlijk wel of je vaker luierchecks hebt gedaan of niet, want dan herken je de soorten sneller. De luieractie is overigens zondag afgelopen dus maybe dat de check morgen nog oploopt. :)
pi_165212333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:57 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Oei das balen zeg :( Ik ben er denk 8 minuten mee bezig geweest. Het scheelt natuurlijk wel of je vaker luierchecks hebt gedaan of niet, want dan herken je de soorten sneller. De luieractie is overigens zondag afgelopen dus maybe dat de check morgen nog oploopt. :)
Ik heb de plaatjes vergeleken met wat ik voor mijn neus zag en dan is hij best goed te doen. De actieplek heb je alleen geen voorbeeldfoto's en dan ben ik echt lost _O- Maar hij is goedgekeurd :D Al had ik er wel een paar gemist bij de actieplek haha

Die bij de Etos ziet er nou wel heel verleidelijk uit met die bedragen maarja daar kun je niet zo lang bij een schap staan voordat ze je willen helpen.
  Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 23:54:12 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165213807
Hier staat de hele kast vol met Say yes to no-crackerdingen.
Inmiddels 14 zakken _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2016 @ 00:55:35 #75
21636 Feestkabouter
pi_165215116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
Hier staat de hele kast vol met Say yes to no-crackerdingen.
Inmiddels 14 zakken _O-
Ik heb ook ongeveer 20 zakken liggen..... En al een stuk of 30 weggegeven!
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 07:04:09 #76
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165217732
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik heb ook ongeveer 20 zakken liggen..... En al een stuk of 30 weggegeven!
Ik had van jou niet anders verwacht :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † zaterdag 10 september 2016 @ 09:03:24 #77
21636 Feestkabouter
pi_165218228
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 07:04 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik had van jou niet anders verwacht :P
haha!
en vandaag weer meer :)
en ik zie dus dat we vanaf deze week alweer met de Campina Actieve Dag aan de slag gaan...... ben benieuwd of we ze weer moeten gaan kopen ook.
pi_165218592
Ik wacht ff tot die games opdracht meer waard word. Die was opzich best te doen.
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 11:16:06 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165219787
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb de plaatjes vergeleken met wat ik voor mijn neus zag en dan is hij best goed te doen. De actieplek heb je alleen geen voorbeeldfoto's en dan ben ik echt lost _O- Maar hij is goedgekeurd :D Al had ik er wel een paar gemist bij de actieplek haha

Die bij de Etos ziet er nou wel heel verleidelijk uit met die bedragen maarja daar kun je niet zo lang bij een schap staan voordat ze je willen helpen.
Die van etos is juist heel makkelijk! In 5 minuten gedaan en je hoeft maar 4 foto's te maken.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165220843
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 11:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die van etos is juist heel makkelijk! In 5 minuten gedaan en je hoeft maar 4 foto's te maken.
Ik zie alleen dat ie weg is dus das jammer. Dan maar hopen dat de games opdracht nog wat op loopt. En voor volgende week heb ik bij MV een aantal Aldi opdrachten aangevraagd. Hopelijk krijg ik die.
pi_165222828
Iemand die promotie verwijderaar al gedaan bij de Jumbo? Wilde hem eigenlijk niet doen, maar staat nu op 12,50 waardoor ik toch ga twijfelen...
pi_165222953
Ik kan trouwens wel echt merken dat 'in de stad' mensen veel meer opdrachten doen. Woon tegenwoordig op kamers waar de opdrachten echt altijd meteen weg zijn. Als ik dan in het weekend 'thuis' kom, staat alles nog open voor een veel hoger bedrag ! Thuis lekker geen concurrentie.
pi_165225417
Bij Roamler gaat de lege plekken actie bij de AH inmiddels voor ¤10 weg. Lijkt me een vreselijke opdracht op een drukke zaterdag, iemand hem al gedaan?
pi_165225905
Heb hem de vorige keer gedaan en nooit meer! Was er 15 minuten mee bezig en uiteindelijk afgekeurd omdat 1 foto een heel klein beetje wazig was...
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 16:48:23 #85
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165226040
Gisteren die SS-opdracht bij de Trekpleister gedaan (Snoep!), dat was echt lastig in zo'n heel klein winkeltje als waar ik was. Maargoed, 7,50 was de moeite nog wel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 17:09:03 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165226417
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:42 schreef Vincentoo het volgende:
Heb hem de vorige keer gedaan en nooit meer! Was er 15 minuten mee bezig en uiteindelijk afgekeurd omdat 1 foto een heel klein beetje wazig was...
same here. Uiteindelijk goedgekeurd omdat ik hard gezeurd heb maar zou het niet snel weer doen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165227510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:42 schreef Vincentoo het volgende:
Heb hem de vorige keer gedaan en nooit meer! Was er 15 minuten mee bezig en uiteindelijk afgekeurd omdat 1 foto een heel klein beetje wazig was...
Dan bespaar ik mijzelf de frustratie ;)
pi_165227624
toch leuk om te zien hoe de moeilijke en lange opdrachten in de app blijven staan en de makkelijke snel weg zijn. elke keer ben ik weer blij dat er veel in de app staat maar als ik dan goed kijk dan denk ik ohja, vind niet gek dat deze erin staan, zijn allemaal kut opdrachten _O-
pi_165231871
Vandaag ook even een snoep opdracht uitgevoerd bij de trekpleister. Ik ging er eigenlijk vanuit dat niet zou gaan lukken, want de winkel waar ik vaak kom is maar klein maar de check lukte wel.
Ook nog even een pamper en alwayscheck meegepakt voor 5 per stuk en nog een paar babymelk.

Aankomend weekend schijnen er veel opdrachten te komen bij Roamler, ben benieuwd. Blij dat de vakantietijd over is, want nu zijn er weer veel meer opdrachten. :D
  zaterdag 10 september 2016 @ 21:02:09 #90
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165232074
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:52 schreef Miek95 het volgende:
Vandaag ook even een snoep opdracht uitgevoerd bij de trekpleister. Ik ging er eigenlijk vanuit dat niet zou gaan lukken, want de winkel waar ik vaak kom is maar klein maar de check lukte wel.
Ook nog even een pamper en alwayscheck meegepakt voor 5 per stuk en nog een paar babymelk.

Aankomend weekend schijnen er veel opdrachten te komen bij Roamler, ben benieuwd. Blij dat de vakantietijd over is, want nu zijn er weer veel meer opdrachten. :D
Hoezo "schijnt"? Dat is toch nooit bekend?
pi_165232913
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:02 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hoezo "schijnt"? Dat is toch nooit bekend?
Jawel dit staat in de nieuwsbrief 'September wordt weer een drukke maand, met als hoogtepunt vrijdag de 16e en zaterdag de 17e. Zet deze data vast in je agenda, want de app zal dan vol staan met betaalde opdrachten!'
  zaterdag 10 september 2016 @ 21:32:41 #92
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165233009
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:29 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Jawel dit staat in de nieuwsbrief 'September wordt weer een drukke maand, met als hoogtepunt vrijdag de 16e en zaterdag de 17e. Zet deze data vast in je agenda, want de app zal dan vol staan met betaalde opdrachten!'
Onderbetaalde opdrachten zullen ze bedoelen.
pi_165233175
Ik hoop dat er dan wat meer makkelijke opdrachten bij komen want 50 vragen voor 2 euro doe ik echt niet.
pi_165241299
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop dat er dan wat meer makkelijke opdrachten bij komen want 50 vragen voor 2 euro doe ik echt niet.
Ik vind de vragen niet eens zo erg, wel het ongemakkelijk foto's schieten van vanalles voor een schijntje.

Hoe maken jullie zo onopzichtig mogelijk foto's? Bijv dierenwinkels zijn vaak erg klein, daarnaast moet je foto's van de gevel maken terwijl de kassa vaak op de gevel uitkijkt.

[ Bericht 13% gewijzigd door GS-Raw op 11-09-2016 10:31:23 ]
  Moderator zondag 11 september 2016 @ 11:16:30 #95
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165242117
Gewoon in een kleine hoek, zodat je achter de cassiere staat, meestal lukt dat.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165245648
Net zolang wachten tot de vakkenvuller weg kijkt, wachten tot de cassiere met iets anders bezig is, buiten in een hoek een foto van de gevel maken. Dat soort dingen. Na een tijdje weet je hoe je het beste foto's kunt maken ;) Het is alleen wel irritant als mensen voor een schap staan en uren doen over een pak rijst te pakken :')
pi_165280156
Iemand de KPN wandencheck al uitgevoerd? Lijkt mij wel leuk om te doen, maar ziet er nogal ingewikkeld uit...
  maandag 12 september 2016 @ 22:06:52 #98
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165281364
Ik raad mensen aan om hun geld van SmartSpotter af te halen zodra dit kan.

Krijg vandaag midden in de les een melding dat ik een bedrijf van te voren had gemaild of ik een opdracht uit kon voeren. :')

Ja echt niet dus he. Maar wel even 200 euro hebben ze nu ingepikt. :(

En geen telefoonnummer of adres. Alles moet daar per mail.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165281543
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik raad mensen aan om hun geld van SmartSpotter af te halen zodra dit kan.

Krijg vandaag midden in de les een melding dat ik een bedrijf van te voren had gemaild of ik een opdracht uit kon voeren. :')

Ja echt niet dus he. Maar wel even 200 euro hebben ze nu ingepikt. :(

En geen telefoonnummer of adres. Alles moet daar per mail.
Wat????
pi_165281566
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:19 schreef Miek95 het volgende:
Iemand de KPN wandencheck al uitgevoerd? Lijkt mij wel leuk om te doen, maar ziet er nogal ingewikkeld uit...
Kan je beter het adviesgesprek doen :)
  maandag 12 september 2016 @ 22:23:15 #101
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_165281749
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik raad mensen aan om hun geld van SmartSpotter af te halen zodra dit kan.

Krijg vandaag midden in de les een melding dat ik een bedrijf van te voren had gemaild of ik een opdracht uit kon voeren. :')

Ja echt niet dus he. Maar wel even 200 euro hebben ze nu ingepikt. :(

En geen telefoonnummer of adres. Alles moet daar per mail.
:') smartspotter begint Roamler streken te vertonen.
  maandag 12 september 2016 @ 22:33:23 #102
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165282004
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 22:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

:') smartspotter begint Roamler streken te vertonen.
Daarom was ik al een tijd met roamler gestopt. Smartspotter liep wel goed. Tot nu.

En niet eens een waarschuwing of zo, nee meteen de blok erop :')

De reden zal dus gewoon geld zijn. }:|
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165282200
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Daarom was ik al een tijd met roamler gestopt. Smartspotter liep wel goed. Tot nu.

En niet eens een waarschuwing of zo, nee meteen de blok erop :')

De reden zal dus gewoon geld zijn. }:|
Maar nu kan je fluiten naar je totaal opgebouwde saldo?
  maandag 12 september 2016 @ 22:41:23 #104
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165282255
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 22:39 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Maar nu kan je fluiten naar je totaal opgebouwde saldo?
Daar lijkt het wel op. Vond het al zo gevaarlijk om het op te bouwen. :')
Ben natuurlijk wel aan het mailen. :)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 22:57:03 #105
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165282766
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Daarom was ik al een tijd met roamler gestopt. Smartspotter liep wel goed. Tot nu.

En niet eens een waarschuwing of zo, nee meteen de blok erop :')

De reden zal dus gewoon geld zijn. }:|
Heb van de week nog een leuk bedrag uit laten keren, heb nog nooit mot met ze gehad.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 12 september 2016 @ 23:08:05 #106
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165283083
Ze hebben gewoon de kans het op te lossen. :)
Zullen hier vast wel lezen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † maandag 12 september 2016 @ 23:12:43 #107
21636 Feestkabouter
pi_165283251
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 23:08 schreef Zelfscanner het volgende:

Zullen hier vast wel lezen.
dat betwijfel ik
pi_165283689
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:57 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Heb van de week nog een leuk bedrag uit laten keren, heb nog nooit mot met ze gehad.
ik ook niet. maar laat wel bijna elke week uitkeren. om dit soort dingen dus te voorkomen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 10:28:19 #109
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165288137
Nouja, hierbij toch wel een compliment voor SS.

Krijg net een hele lieve mail met excuses en dat mijn geld eraan komt. _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165290162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Nouja, hierbij toch wel een compliment voor SS.

Krijg net een hele lieve mail met excuses en dat mijn geld eraan komt. _O_
Mooi opgelost, maar hoe kon dit nou gebeuren?
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 12:49:54 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165290767
Zit de app weer te kutten? 2 checks gedaan maar bij verzenden de opmerking dat er iets misgaat. Kan de app nu niet meer openen -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165291453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:49 schreef MaJo het volgende:
Zit de app weer te kutten? 2 checks gedaan maar bij verzenden de opmerking dat er iets misgaat. Kan de app nu niet meer openen -O-
Roamler liep bij mij ook steeds vast. Net geprobeerd de Gilette actie te doen, appeltje eitje dacht ik. De scheermesjes staan alleen achter de kassa op heuphoogte en laten ze daar nou 2 foto's van willen hebben....
pi_165302848
oehh 9 aldi opdrachten gekregen. ff boodschappenlijstje gaan maken :P
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 21:29:01 #114
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165303244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:20 schreef loezzzje het volgende:
oehh 9 aldi opdrachten gekregen. ff boodschappenlijstje gaan maken :P
Ik heb er morgen 2 waarvan 1 met extra vergoeding omdat die bleef liggen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165305738
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:29 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb er morgen 2 waarvan 1 met extra vergoeding omdat die bleef liggen.
das ook altijd mooi. ik had bij een kruidvat opdracht 5 euro extra gehad voor reiskosten. dacht, probeer het gewoon en idd gekregen.
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 23:10:07 #116
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165307733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:18 schreef loezzzje het volgende:

[..]

das ook altijd mooi. ik had bij een kruidvat opdracht 5 euro extra gehad voor reiskosten. dacht, probeer het gewoon en idd gekregen.
Ik krijg ook reiskosten bij deze.
Kruidvat doe ik niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2016 @ 08:28:55 #117
21636 Feestkabouter
pi_165333932
Er kwam net een email binnen van MV dat ze met spoed nog iemand zoeken voor een Aldi opdracht (met verhoogde vergoeding) in een plaats die ik vandaag voor Roamler al op mijn planning heb staan. Heb aangegeven dat ik met 5 euro reiskostenvergoeding erbij de opdracht zal doen en binnen 30 seconden had ik een akkoord :-)
Dat wordt lekker makkelijk 30 euro verdienen!
pi_165334976
Ligt de app er bij jullie ook uit?

Toch niet :P.
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2016 @ 10:15:29 #119
21636 Feestkabouter
pi_165335239
nou hij lag er wel uit.
en tamelijk vaak de laatste tijd.
en de app knalt er ook een aantal keer per dag uit.
al met al mag het een flink stuk stabieler wat mij betreft.
pi_165336088
Ik heb ook vaak dat als je tekst moet invullen in het vak dat hij dan erg traag reageert en de app een beetje op hol slaat. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het is heel vervelend. Iemand van jullie die dit herkent?
pi_165344863
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook vaak dat als je tekst moet invullen in het vak dat hij dan erg traag reageert en de app een beetje op hol slaat. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar het is heel vervelend. Iemand van jullie die dit herkent?
Ja dat heb ik af en toe ook. Heel onhandig, vooral als je haast hebt...
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2016 @ 19:23:58 #122
21636 Feestkabouter
pi_165345764
toch weer 1240 XP verdiend vandaag...... lekker!
pi_165346276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:47 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik af en toe ook. Heel onhandig, vooral als je haast hebt...
idd! je wil snel iets typen maar het lijkt alsof je elke x 2 stappen voor loopt op de app. ze hebben wel veranderd dat je een melding krijgt als je opdracht bijna verloopt, dat vind ik opzich wel fijn.
pi_165346726
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

idd! je wil snel iets typen maar het lijkt alsof je elke x 2 stappen voor loopt op de app. ze hebben wel veranderd dat je een melding krijgt als je opdracht bijna verloopt, dat vind ik opzich wel fijn.
Soms moet ik de app zelfs opnieuw opstarten, omdat het typen helemaal niet lukt. Bij mij gebeurt het vaak net voordat de app weer storing heeft dus denk dat het daar mee te maken heeft...
pi_165347292
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:00 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Soms moet ik de app zelfs opnieuw opstarten, omdat het typen helemaal niet lukt. Bij mij gebeurt het vaak net voordat de app weer storing heeft dus denk dat het daar mee te maken heeft...
opnieuw opstarten moet ik ook vaak ja. als ik met een opdracht klaar ben dan wil ik gewoon de winkel uit maar dat versturen duurt vaak zo lang.
pi_165347594
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:20 schreef loezzzje het volgende:

[..]

opnieuw opstarten moet ik ook vaak ja. als ik met een opdracht klaar ben dan wil ik gewoon de winkel uit maar dat versturen duurt vaak zo lang.
Daarom verstuur ik zo veel mogelijk gewoon thuis! Ik doe meestal een rondje en afhankelijk of er wifi bij de winkels is en hoeveel ik tijd ik nog heb verstuur ik de checks in de winkel of gewoon thuis.

Bij smartspotter verstuur ik uiteraard wel op locatie, heb wel een bundel maar merk dat het versturen van checks best wat MB kost..
pi_165347986
Bij mij zitten de supermarkten allemaal in een betonnen bunker ofzo; geen bereik daar.
Bij de COOP heb ik een keer van de manager aldaar de wifi-code ontvangen ^O^.
pi_165348260
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef Anne het volgende:
Bij mij zitten de supermarkten allemaal in een betonnen bunker ofzo; geen bereik daar.
Bij de COOP heb ik een keer van de manager aldaar de wifi-code ontvangen ^O^.
Ah das ideaal! Ik heb hier alleen bij de Boni en Hoogvliet geen wifi, voor de rest wel. Ons gehele winkelcentrum had altijd een goede wifiverbinding, maar bij het aflopen van het contract met de provider is besloten dat er geen verlenging komt dus nu moet ik het doen met de wifi van de winkels zelf...
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2016 @ 20:44:06 #129
21636 Feestkabouter
pi_165348281
Bij nagenoeg elke AH en Jumbo kun je gratis WiFi gebruiken
pi_165348712
De enige die geen wifi heeft is de kruidvat/etos/trekpleister, maar die doe ik dan proberen te versturen bij de supermarkt als die in de buurt is. Coop heeft bij ons ook gratis wifi.
pi_165349076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:44 schreef Feestkabouter het volgende:
Bij nagenoeg elke AH en Jumbo kun je gratis WiFi gebruiken
In mijn durp niet heur :N.
pi_165349767
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:02 schreef Anne het volgende:

[..]

In mijn durp niet heur :N.
das ook gek. ben nog nooit een jumbo/ah tegen gekomen zonder wifi. das wel vervelend zeg!
  Moderator vrijdag 16 september 2016 @ 08:32:07 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165359124
Hebben jullie geen internet abonnement op je mobiel? :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165359597
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:32 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie geen internet abonnement op je mobiel? :')
Jawel, bijdehandje. Maar dat werkt dus niet echt, als je geen bereik hebt;

quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:38 schreef Anne het volgende:
Bij mij zitten de supermarkten allemaal in een betonnen bunker ofzo; geen bereik daar.
pi_165360149
Ik ga trouwens vanaf maandag mee doen met ConsumerClick.
Ben benieuwd hoe snel het sparen daarmee gaat.
pi_165360762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:32 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie geen internet abonnement op je mobiel? :')
weet je hoeveel je daarmee verbruikt per opdracht? ik heb elke maand 1,5 gb en ik ben er nou al bijna doorheen op de helft vd maand. nee dan zit ik liever op de wifi in de supermarkt.
  Moderator vrijdag 16 september 2016 @ 12:05:13 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165362369
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Jawel, bijdehandje. Maar dat werkt dus niet echt, als je geen bereik hebt;

[..]

Dat heb ik ook wel eens, dan laad ik de opdracht in voordat ik naar binnen ga en verstuur het als ik weer buiten kom.

quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:07 schreef Anne het volgende:
Ik ga trouwens vanaf maandag mee doen met ConsumerClick.
Ben benieuwd hoe snel het sparen daarmee gaat.
Ah zal ik ook eens checken ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

weet je hoeveel je daarmee verbruikt per opdracht? ik heb elke maand 1,5 gb en ik ben er nou al bijna doorheen op de helft vd maand. nee dan zit ik liever op de wifi in de supermarkt.
1,5 gig ben je inderdaad zo doorheen. Ik heb 5 gig, dat is prima te doen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 16 september 2016 @ 12:05:34 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165362382
Klote Roamler loopt weer helemaal vast met de babymelkcheck :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165362417
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef MaJo het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, dan laad ik de opdracht in voordat ik naar binnen ga en verstuur het als ik weer buiten kom.
Ja, dat doe ik meestal ook :Y.
Het enige wat ik dan wel vaak mis zijn voorbeeldfoto's; maar die stellen meestal toch geen fluit voor.
pi_165362644
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef MaJo het volgende:
Klote Roamler loopt weer helemaal vast met de babymelkcheck :X
ik word er idd heel agressief van, hij verstuurd ook niks :(
  Moderator vrijdag 16 september 2016 @ 12:18:53 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165362713
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik word er idd heel agressief van, hij verstuurd ook niks :(
Uiteindelijk na een kwartier vastlopen en heel vaak een opdracht proberen te pakken heb ik er uiteindelijk toch 1 weten te pakken. Maar was wel een kwartier frustratie :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165363729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uiteindelijk na een kwartier vastlopen en heel vaak een opdracht proberen te pakken heb ik er uiteindelijk toch 1 weten te pakken. Maar was wel een kwartier frustratie :X
Bij mij waren net 2 opdrachten aan het versturen om 12.00 dus ik had het idee dat ie daarom op hol sloeg. Maar idd hij doet nu weer enigzins normaal.
  Moderator vrijdag 16 september 2016 @ 13:59:47 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165364925
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Bij mij waren net 2 opdrachten aan het versturen om 12.00 dus ik had het idee dat ie daarom op hol sloeg. Maar idd hij doet nu weer enigzins normaal.
Net bij de check ging het inderdaad weer prima :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165370043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Net bij de check ging het inderdaad weer prima :Y
Vandaag wel een aantal keer gehad dat het versturen zo lang duurde. Ik deed een rondje dus moest echt in de winkel versturen. Als ze zoveel opdrachten online zetten moeten ze er gewoon voor zorgen dat die server/app het trekt.
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:37:36 #145
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165370892
Iemand SS laten uitbetalen en nog niks ontvangen?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165371051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand SS laten uitbetalen en nog niks ontvangen?
Jep. Heb het volgens mij 1x eerder gehad, toen kwam het zaterdag.
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2016 @ 01:24:07 #147
21636 Feestkabouter
pi_165377794
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:53 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Vandaag wel een aantal keer gehad dat het versturen zo lang duurde. Ik deed een rondje dus moest echt in de winkel versturen. Als ze zoveel opdrachten online zetten moeten ze er gewoon voor zorgen dat die server/app het trekt.
dit is op veel meer manieren een probleem.
als je level 5 of hoger bent en je kijkt in je browser naar het dashboard, zie je maar een deel van de beschikbare opdrachten. er zijn veel meer opdrachten beschikbaar dan de server bij een opvraging mag teruggeven.

op zich positief dat er zoveel opdrachten zijn, maar jammer dat de werking van de website en ook de app niet op de realiteit aansluiten.
1 opmerking wel over dat aantal opdrachten: een flink deel ervan zijn 'schijn'opdrachten, in de zin dat de meeste opdrachten worden gesloten zodra een bepaald aantal winkels is bezocht. dus het is leuk dat er nog op 300 cross sell opdrachten in de app te vinden zijn, maar mogelijk stopt de opdracht alweer als er nog 20 worden uitgevoerd.

maar goed, verder over het aantal opdrachten en de app: de app krijgt vaak niet de juiste actuele gegevens binnen helaas. waarschijnlijk vanwege dezelfde reden: bij een opvraging mag de server maar een bepaald aantal antwoorden (opdrachten) teruggeven (denk ik). dus stel dat je kijkt naar de beschikbare Bifi Vloersticker-opdrachten, en je bekijkt dit op de kaart en je schuift naar de provincie Noord-Holland, dan zie je elke keer als je de kaart een milimeter verschuift weer een andere selectie opdrachten. je weet nooit wanneer de kaart compleet is..... en hetzelfde geldt voor de lijst in je omgeving. ik heb wel meegemaakt dat een opdracht op nog geen 15 km afstand niet in de lijst stond (het was maar een lijstje van 3, wat dus eigenlijk een langer lijstje moest zijn), terwijl mijn instelling op 50km staat. als ik via de kaart ging kijken vond ik de opdracht na wat pogingen wel. het is jammerlijk triest dat dit niet goed werkt.
pi_165378924
ik zal in ieder geval vandaag niet om 12.00 weer een opdracht versturen want daardoor sloeg ie ook op hol gister.
pi_165384648
Net met 2 simpele opdrachten toch lekker kunnen verdienen. Cola voorraad check voor 12,50 en say yes to no bread voor 15 euro. 27,50 verdient voor 10 minuutjes werk
pi_165385530
KPN Wanden check was in mijn stad van de week weg, maar opeens weer terug dus ik naar de KPN voor 12,50 wilde ik het wel proberen. Medewerker aangesproken en die begon al te lachen toen ik over Roamler begon, ze zei 'Van de week was er iemand, echt een klungel, die er helemaal niets van snapte want die vroeg telkens aan mij, wat moet ik fotograferen?' :D :P Eh, dat moet je als Roamler toch wel weten, want de medewerker wist daar uiteraard niks van :)

Gisteren wat colachecks voor 3,00 euro gedaan stonden ze er vanmiddag in voor 7,50 of 10 euro grr. Stiekem toch een beetje spijt ;)
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 17:55:06 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165385973
Net twee leggen plekken checks gedaan aan 12,50. Op zich prima te doen maar als ze worden afgekeurd ga ik wel even iemand vermoorden :'))

Wilde ook nog een frisdrank voorraadcheck doen bij de jumbo maar daar waren ze net met zes man aan het bijvullen helaas -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165386348
Ik heb een aantal frisdrank & cola checks gedaan vandaag, gelukkig waren ze maar bij 1 aan het bijvullen dus die heb ik moeten annuleren, 7,50 dus was wel zuur. 8 van de plus gedaan voor 10 euro de stuk. 1 kwamen ze net aanvullen toen ik klaar was. Timing! ;)
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:16:30 #153
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165391187
Vandaag ook een flinke berg verdient met de frisdrank. Soms zie je wel eens een medewerker, maar die doen je niks op een zaterdagmiddag. Alleen de stropdassen moet je in de gaten houden.

En maar meteen wat gratis melk bij de AH meegenomen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † zaterdag 17 september 2016 @ 23:02:51 #154
21636 Feestkabouter
pi_165392316
nog mensen die willen klagen dat er zo weinig te verdienen is bij Roamler?
pi_165392515
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:02 schreef Feestkabouter het volgende:
nog mensen die willen klagen dat er zo weinig te verdienen is bij Roamler?
Haha, dit maakte de afgelopen weken weer helemaal goed! ;) Afgelopen week was een rustige week qua opdrachten bij Smart dus ik kon me heerlijk vermaken met de opdrachten van Roamler.

Ben wel benieuwd hoeveel jij verdiend hebt vandaag! ;)
pi_165393343
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Vandaag ook een flinke berg verdient met de frisdrank. Soms zie je wel eens een medewerker, maar die doen je niks op een zaterdagmiddag. Alleen de stropdassen moet je in de gaten houden.

En maar meteen wat gratis melk bij de AH meegenomen.
dit idd _O-

jammer dat ik om 3 uur moest werken, anders had ik nog meer supermarkten langs gekund. maar ik ben zeker niet ontevreden over vandaag.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2016 @ 00:24:57 #157
21636 Feestkabouter
pi_165394391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:12 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Haha, dit maakte de afgelopen weken weer helemaal goed! ;) Afgelopen week was een rustige week qua opdrachten bij Smart dus ik kon me heerlijk vermaken met de opdrachten van Roamler.

Ben wel benieuwd hoeveel jij verdiend hebt vandaag! ;)
ik kom tot 12 euro, 2 keer ice coffee en 2 keer melk.
ik had vandaag andere dingen te doen.
maar ik had woe/do/vr al ruim 400 euro opgeraapt.
pi_165399552
Weet iemand of je van Roamler ook een jaaropgave oid krijgt ivm eventuele belastingaangifte? Voor een klein bedrag ga ik geen aangifte doen maar voor honderden euro's wellicht wel.
pi_165400058
^nee krijg je niet. je moet zelf je inkomsten in de gaten houden en evt. opgeven aan de belastingdienst.
pi_165401967
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 11:56 schreef loezzzje het volgende:
^nee krijg je niet. je moet zelf je inkomsten in de gaten houden en evt. opgeven aan de belastingdienst.
Mocht ik aangifte gaan doen, zou een uitbetalingsoverzicht van Paypal dan volstaan als 'bewijsstuk'? Zijn er mensen die de inkomsten van Roamler etc opgeven en hoe doen deze dat?
  † In Memoriam † zondag 18 september 2016 @ 15:13:08 #161
21636 Feestkabouter
pi_165404436
En vergeet niet om de bonnetjes van al je aankopen te bewaren. Als je 1500 euro ontvangt van Roamler en daar zit 300 euro vergoeding voor Campina melk een andere producten in, dan hoef je die 300 natuurlijk niet bij je inkomsten op te tellen.
pi_165407044
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef Feestkabouter het volgende:
En vergeet niet om de bonnetjes van al je aankopen te bewaren. Als je 1500 euro ontvangt van Roamler en daar zit 300 euro vergoeding voor Campina melk een andere producten in, dan hoef je die 300 natuurlijk niet bij je inkomsten op te tellen.
Wel optellen, maar later aftrekken bij kosten;)
pi_165410381
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef Feestkabouter het volgende:
En vergeet niet om de bonnetjes van al je aankopen te bewaren. Als je 1500 euro ontvangt van Roamler en daar zit 300 euro vergoeding voor Campina melk een andere producten in, dan hoef je die 300 natuurlijk niet bij je inkomsten op te tellen.
Dat is helaas geen kosten officieel. Het is namelijk nog steeds een voordeel uit de werkzaamheden...
pi_165410455
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef remcosw het volgende:

[..]

Dat is helaas geen kosten officieel. Het is namelijk nog steeds een voordeel uit de werkzaamheden...
Hoezo? Als je kan aantonen dat de aankopen verplicht zijn en je er verder geen gebruik van maakt, bijvoorbeeld door iets weg te geven. Ik kan denk ik wel aantonen dat ik geen 17 pakken melk in een week drink namelijk
  zondag 18 september 2016 @ 22:32:30 #165
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165417790
Ik leef de komende week op melk. :{
Vandaag nog maar even 10 pakken erbij.

Dus: koude melk, warme melk, chocomel maken, griesmeelpudding koken :@

En die belasting, hoe willen ze er eigenlijk achterkomen? Dan moeten ze op je rekeningoverzicht kijken En dat mogen ze, zover ik weet, nog niet?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165418638
^maar moet roamler/ss misschien geen jaaroverzicht sturen naar de belastingdienst elk jaar over wat ze hebben verdiend/uitgekeerd?
pi_165418837
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 22:32 schreef Zelfscanner het volgende:

En die belasting, hoe willen ze er eigenlijk achterkomen? Dan moeten ze op je rekeningoverzicht kijken En dat mogen ze, zover ik weet, nog niet?
Ik weet niet welke informatie Roamler aan de fiscus af staat/moet staan maar als dit overzichten zijn aan wie/welke betalingen zijn gedaan dan hebben ze jouw rekeningoverzicht niet nodig.
  maandag 19 september 2016 @ 00:38:26 #168
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165420644
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 23:03 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik weet niet welke informatie Roamler aan de fiscus af staat/moet staan maar als dit overzichten zijn aan wie/welke betalingen zijn gedaan dan hebben ze jouw rekeningoverzicht niet nodig.
Heb er nog nooit last van gehad en zit er toch zeker al ruim 2 jaar.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165420914
Een van mijn opdrachten van zaterdagmiddag nog steeds niet nagekeken... :(
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 01:37:08 #170
21636 Feestkabouter
pi_165421009
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef remcosw het volgende:

[..]

Dat is helaas geen kosten officieel. Het is namelijk nog steeds een voordeel uit de werkzaamheden...
dat kan het zijn, maar de reden waarom ze je de aankoop laten doen is absoluut niet om jou een voordeel te geven, het is niet een cadeau of betaling in natura. het is een bijkomstigheid.
pi_165421014
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 01:16 schreef Vincentoo het volgende:
Een van mijn opdrachten van zaterdagmiddag nog steeds niet nagekeken... :(
bij mij moeten er nog 5 gekeurd worden van zaterdag.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 01:38:54 #172
21636 Feestkabouter
pi_165421017
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 22:57 schreef loezzzje het volgende:
^maar moet roamler/ss misschien geen jaaroverzicht sturen naar de belastingdienst elk jaar over wat ze hebben verdiend/uitgekeerd?
als Philips jaarlijks allerlei programmeurs inhuurt bij andere bedrijven en ook ZZP-ers, dan hoeven ze toch ook geen jaaroverzicht van die ZZP-ers en andere ingehuurde programmeurs naar de belastingdienst te sturen?
we zijn niet bij Roamler in dienst.
pi_165423698
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 01:38 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als Philips jaarlijks allerlei programmeurs inhuurt bij andere bedrijven en ook ZZP-ers, dan hoeven ze toch ook geen jaaroverzicht van die ZZP-ers en andere ingehuurde programmeurs naar de belastingdienst te sturen?
we zijn niet bij Roamler in dienst.
Ik transporteer het uitbetalingsoverzicht van Roamler naar een Excelsheet en maak daarbij uitdraaien van mijn Paypal overzicht. Dat moet ook voldoen lijkt me.
pi_165424292
De Roamler app crasht bij mij alleen maar. Na update iOS10.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 11:48:32 #175
21636 Feestkabouter
pi_165425436
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:52 schreef detulp050 het volgende:
De Roamler app crasht bij mij alleen maar. Na update iOS10.
is er weer een nieuwe update?
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 11:58:24 #176
21636 Feestkabouter
pi_165425716
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:20 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik transporteer het uitbetalingsoverzicht van Roamler naar een Excelsheet en maak daarbij uitdraaien van mijn Paypal overzicht. Dat moet ook voldoen lijkt me.
Behalve dan dat je jezelf tekort doet als je de kosten van bijvoorbeeld Campina melk of Danone er niet bij noemt.

stel dat je melk koopt bij een Campina opdracht:
Stel dat je 2 euro verdient met melk en je betaalt 6,36 voor 4 pakken, dan ontvang je 8,36 euro.
als je over dat hele bedrag 40,15% belasting betaalt (3,56) heb je dus in totaal 3,56 + 6,36 = 9,92 betaald en slechts 8,36 ontvangen.
je doet dan dus het opdrachtje (werk) gratis en je betaalt daarnaast 1,56 euro voor die 4 pakken melk die je anders mogelijk helemaal niet gekocht had.
pi_165426138
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 11:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Behalve dan dat je jezelf tekort doet als je de kosten van bijvoorbeeld Campina melk of Danone er niet bij noemt.

stel dat je melk koopt bij een Campina opdracht:
Stel dat je 2 euro verdient met melk en je betaalt 6,36 voor 4 pakken, dan ontvang je 8,36 euro.
als je over dat hele bedrag 40,15% belasting betaalt (3,56) heb je dus in totaal 3,56 + 6,36 = 9,92 betaald en slechts 8,36 ontvangen.
je doet dan dus het opdrachtje (werk) gratis en je betaalt daarnaast 1,56 euro voor die 4 pakken melk die je anders mogelijk helemaal niet gekocht had.
Ik heb op dit moment nog geen opdrachten gedaan waarbij ik iets moet kopen, maar goede tip om het er dan bij te noemen!
  † In Memoriam † maandag 19 september 2016 @ 12:27:12 #178
21636 Feestkabouter
pi_165426513
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:13 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment nog geen opdrachten gedaan waarbij ik iets moet kopen, maar goede tip om het er dan bij te noemen!
ok, dan is het wel lekker eenvoudig.
ik heb inmiddels wel ruim 700 euro aan aankopen gedaan denk ik, en daarvan zou ik niets zelf hebben gekocht als het niet werd vergoed.
ik drink normaalgesproken veel goedkopere melk namelijk :)
pi_165426711
alle aldi producten zijn ook wel handig. ik heb toen met dat rondje langs 9 aldi's flink wat producten ingeslagen en bij alles ook maar voor 5 euro besteed. denk dat ik in totaal 0,50 uit eigen zak heb hoeven betalen voor alles :P
  dinsdag 20 september 2016 @ 16:49:50 #180
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165453257
Het blijft toch elke keer weer leuk om in de pauze voor 2 euro lunch te halen en vervolgens er 4 euro verdienen. :9
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 19:33:47 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165456614
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:55 schreef MaJo het volgende:
Net twee leggen plekken checks gedaan aan 12,50. Op zich prima te doen maar als ze worden afgekeurd ga ik wel even iemand vermoorden :'))

Wilde ook nog een frisdrank voorraadcheck doen bij de jumbo maar daar waren ze net met zes man aan het bijvullen helaas -O-
Afgekeurd dus -O- ik heb gezegd dat ze erin konden zakken :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 september 2016 @ 19:34:58 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165456649
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Afgekeurd dus -O- ik heb gezegd dat ze erin konden zakken :')
Gaven ze er ook nog een reden bij? :')

Die lange checks die zonder pardon worden afgekeurd zijn echt de reden dat ik gestopt ben.

Korte checks zijn ook zeldzaam geworden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_165457814
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Afgekeurd dus -O- ik heb gezegd dat ze erin konden zakken :')
Dit had ik ook vorige week. dan voel je je echt flink genaaid..
pi_165457889
En hebben jullie nog kunnen shiften? Gisteravond rond 22:15 uur kwamen er shifts online. Echt jammer, op zo'n laat tijdstip :( 's avonds staan er vaak weinig checks meer in de app dus ben altijd blij als er weer shifts zijn maar waarom ze zo laat in de app werden gezet snap ik niet...
pi_165458723
Ik heb voor vandaag alleen trekpleisters bezocht voor MV. In de apps stond niet veel fatsoenlijks. Overigens zijn er 2 checks van zaterdag bij roamler nog steeds niet gekeurd. Duurt nou wel erg lang zeg.
  dinsdag 20 september 2016 @ 21:03:58 #186
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165458985
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb voor vandaag alleen trekpleisters bezocht voor MV. In de apps stond niet veel fatsoenlijks. Overigens zijn er 2 checks van zaterdag bij roamler nog steeds niet gekeurd. Duurt nou wel erg lang zeg.
Frisdrank zeker?

Wat is trouwens MV?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165459054
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb voor vandaag alleen trekpleisters bezocht voor MV. In de apps stond niet veel fatsoenlijks. Overigens zijn er 2 checks van zaterdag bij roamler nog steeds niet gekeurd. Duurt nou wel erg lang zeg.
Uiterlijk donderdag worden alle checks van het weekend nagekeken kreeg ik gisteren te horen. Geduld is een schone zaak ;)
pi_165459470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:05 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Uiterlijk donderdag worden alle checks van het weekend nagekeken kreeg ik gisteren te horen. Geduld is een schone zaak ;)
Ik ben zo benieuwd _O- Er is er tot nu toe pas 1 afgekeurd dus tis nog netjes van me.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:03 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Frisdrank zeker?

Wat is trouwens MV?
Jep. Dat is Multi Value. Ook leuk om te doen. Wel wat meer werk dan roamler of SS maar wel goeie vergoedingen. Ik heb vandaag 5 trekpleisters bezocht, je moet een adviesgesprek aangaan over medicijnen en dan moet je de geadviseerde medicijnen kopen en je krijgt voor max.10 euro aan producten vergoed + 3 euro voor de opdracht. Ik heb vandaag dus weer 50 euro bij de trekpleister besteed op kosten van MV O+
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 02:50:51 #189
21636 Feestkabouter
pi_165465011
Grappig: een aantal van de voorbeeldfoto's in de Scanner-opdracht op SS zijn gisterenochtend door mij gemaakt in de winkel onder mijn woning.
Of om het nog iets concreter te maken: als ik op mijn bank tv zit te kijken ben ik in feite dichter bij die scan-kassa's dan bij mijn TV :P
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 02:53:59 #190
21636 Feestkabouter
pi_165465013
vraagje, om te checken of het aan mijn toestel kan liggen:
SS, Drogist opdracht bij AH, voorbeeldfoto van stap 2/9
Is die bij iedereen zo waardeloos?

En ook: Pudding opdracht bij Jumbo, voorbeeldfoto van Arla LactoFree in stap 31/33
Ook bij iedereen zo waardeloos?
pi_165465648
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 02:53 schreef Feestkabouter het volgende:

En ook: Pudding opdracht bij Jumbo, voorbeeldfoto van Arla LactoFree in stap 31/33
Ook bij iedereen zo waardeloos?
Ik zie een heldere foto van een groen/witte 'fles' lactofree halfvolle yoghurt.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 08:46:26 #192
21636 Feestkabouter
pi_165465789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:25 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik zie een heldere foto van een groen/witte 'fles' lactofree halfvolle yoghurt.
Volledig in beeld? Of moet je omlaag scrollen om de onderkant van de fles te zien?
pi_165466202
bij mij is hij ook helder en volledig in beeld.
pi_165466297
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:46 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Volledig in beeld? Of moet je omlaag scrollen om de onderkant van de fles te zien?
Gewoon volledig in beeld, ik hoef niet te scrollen.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 10:29:07 #195
21636 Feestkabouter
pi_165467061
En deze dan?
SS, Drogist opdracht bij AH, voorbeeldfoto van stap 2/9

Blijkbaar verschilt het per toestel.....
pi_165467615
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:29 schreef Feestkabouter het volgende:
En deze dan?
SS, Drogist opdracht bij AH, voorbeeldfoto van stap 2/9

Blijkbaar verschilt het per toestel.....
Op de iphone werkt hij goed!
pi_165468470
Net zo'n bificheck gedaan bij roamler. Stond niet op de kopstelling, want het was een hele kleine ah. Moet ik foto's van 4 Actiemanden en 4 kopstellingen maken. Fijn roamler, net alsof het mijn schuld is dat die daar niet staan...
pi_165468554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:53 schreef Vincentoo het volgende:
Net zo'n bificheck gedaan bij roamler. Stond niet op de kopstelling, want het was een hele kleine ah. Moet ik foto's van 4 Actiemanden en 4 kopstellingen maken. Fijn roamler, net alsof het mijn schuld is dat die daar niet staan...
Die ellende had ik met Gillette, vond dat sowieso een vage opdracht.
pi_165468570
Ik blijf ook maar bij de Mac eten dankzij Roamler :P
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 12:02:42 #200
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165468655
Of je daar nou blij mee moet zijn.
Ik had er wel 1 willen doen om het vervolgens compleet met de grond gelijk te maken, gewoon omdat het echt niét te vreten is wat ze er voorschotelen. Maar hier stond niks open :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165468735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Of je daar nou blij mee moet zijn.
Ik had er wel 1 willen doen om het vervolgens compleet met de grond gelijk te maken, gewoon omdat het echt niét te vreten is wat ze er voorschotelen. Maar hier stond niks open :P
De vraag; "Laat Mc Donalds met dit product zien dat ze kwalitatief hoogwaardige producten leveren?"vind ik altijd wel geestig om te beantwoorden. Je kan idd 10 keer beter zelf een lekkere burger maken maar even een gratis burgertje eten en nog betaald krijgen ook vind ik in dit geval geen probleem.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 12:40:17 #202
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165469359
Ik vind een broodje vol conserveermiddel en glucose-fructosestroop altijd een probleem.
Als ik zelf een broodje maak zit daar meel, water, gist en zout in. Als ik zelf een hamburger maak zit daar kwalitatief goed rundergehakt met een goed vetpercentage, peper en zout in. Meer niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165470663
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:53 schreef Vincentoo het volgende:
Net zo'n bificheck gedaan bij roamler. Stond niet op de kopstelling, want het was een hele kleine ah. Moet ik foto's van 4 Actiemanden en 4 kopstellingen maken. Fijn roamler, net alsof het mijn schuld is dat die daar niet staan...
ik had hetzelfde. heb hem maar geannuleerd, dat vind ik de 2 euro echt niet waard.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 16:04:53 #204
21636 Feestkabouter
pi_165472981
Ben weer in 5 Jumbo's geweest voor Campina.
In slechts 2 was het materiaal aanwezig, en in 1 daarvan was het product al uit het assortiment. dus welgeteld 1 sticker geplakt. het wordt echt genant hoeveel geld er wordt weggegooid.
  woensdag 21 september 2016 @ 17:34:17 #205
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165474706
Wat lief dat ik weer een burger mag halen :9
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 18:43:36 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165476131
Net een paprikacheck volledig verneukt :X ik zag maar 1 soort paprika dus ik denk "chill, lekket makkelijk!" Ik kijk nog rond of er paprika's verderop liggen, nee echt niet. Dus ik doe de opdracht in 1 minuut en verzend het. Loop ik even later langs de andere kant van het schap, liggen er zeker 6 paprikasoorten :'( -O- :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165476773
Ik heb een aantal reiniging & tover rijst opdrachten gedaan. Heerlijk makkelijk.
pi_165478604
Grrr, nog meer mensen die helemaal GEK werden van de Roamler app vandaag/vanavond? De hele tijd bij het foto's schieten liep het vast.
pi_165480620
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 20:31 schreef GS-Raw het volgende:
Grrr, nog meer mensen die helemaal GEK werden van de Roamler app vandaag/vanavond? De hele tijd bij het foto's schieten liep het vast.
Ja vanavond weer flink last van gehad. :(
pi_165480823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:21 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ja vanavond weer flink last van gehad. :(
Ik heb het idee dat het helpt wanneer je je telefoon helemaal opnieuw opstart, maar dat begint op den duur behoorlijk irritant te worden.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 22:35:59 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165483434
Paprikacheck goedgekeurd :o _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165484265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:35 schreef MaJo het volgende:
Paprikacheck goedgekeurd :o _O-
als ze de andere paprika's niet zien op de foto dan is het goed he ;)
pi_165489123
Zo. Ook weer even drie opdrachten gedaan. Wel jammer dat ik dan weer iets tegenkom in de winkel en gelijk 50% van het (hopelijk) verdiende bedrag weer op maak aan dingen die ik niet nodig heb ofzo :').
pi_165489617
Ik weet niet wat het is met die app, maar hij ververst zo slecht. Eerst dacht ik dat het aan die frisdrank opdracht lag maar hij doet nu nog steeds zo. Echt bloed irritant.
pi_165489945
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:27 schreef loezzzje het volgende:
Ik weet niet wat het is met die app, maar hij ververst zo slecht. Eerst dacht ik dat het aan die frisdrank opdracht lag maar hij doet nu nog steeds zo. Echt bloed irritant.
Ik heb geregeld dat ik geen enkele opdracht zie staan. En dat hij dus compleet vastloopt terwijl je bijna klaar bent met een opdracht, heeft er al meerdere malen voor gezorgd dat ik een beetje zenuwachtig in de winkel stond te wachten totdat de software het eindelijk weer deed.
pi_165490013
Die shifts zijn trouwens ook snel gedaan steeds :o. Kom niet eens meer aan de beurt.
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 13:46:10 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165492914
quote:
3s.gif Op donderdag 22 september 2016 10:54 schreef Anne het volgende:
Die shifts zijn trouwens ook snel gedaan steeds :o. Kom niet eens meer aan de beurt.
Het is me nog nooit gelukt om een shift te pakken, ze zitten steeds vol :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 22:30:40 #218
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165504314
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is me nog nooit gelukt om een shift te pakken, ze zitten steeds vol :')
En prompt had ik daarna een shift te pakken _O- Wel relaxed, beetje vanachter je pc. Waarom doen ze deze shifts eigenlijk? Om te kijken of anderen ook hetzelfde zien? Aangezien de meeste foto's niet zo goed waren.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165505963
Ik vind het best lang duren. Ik ben zo 15 min bezig met 1 opdracht en daar krijg je dan maar 2 euro voor. Ik doe dan liever opdrachten in de winkel.
  Moderator donderdag 22 september 2016 @ 23:49:27 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165506470
Op de vingers getikt vanwege de paprika check, ze lezen hier mee :@ zal niet meer stout zijn ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 september 2016 @ 23:51:20 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165506494
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Op de vingers getikt vanwege de paprika check, ze lezen hier mee :@ zal niet meer stout zijn ;)
:D

Roamler, jullie weten waarom ik gestopt ben. Fix dat :*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 00:54:37 #222
21636 Feestkabouter
pi_165507078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 23:49 schreef MaJo het volgende:
Op de vingers getikt vanwege de paprika check, ze lezen hier mee :@ zal niet meer stout zijn ;)
sja, ach ja, je dacht (zoals je het beschreef) in eerste instantie oprecht dat je de opdracht goed uitvoerde.
het is ook wel ongebruikelijk dat 1 van de soorten paprika heel ergens anders ligt dan de andere soorten.

jammer van ze dat ze niet effe wat reageren op alle klachten over de storingen. zou toch wenselijk zijn dat ze enig begrip tonen voor onze frustratie en misschien iets of wat kunnen zeggen over wat we wel en niet kunnen verwachten, maar het is al vanaf het begin dat ik bij ze klaag over hun gebrek aan begripvolle communicatie richting de Roamlers.......

ik heb toevallig eerder vanavond gevraagd om wat communicatie richting iedereen over de vele storingen, ben benieuwd of ik er wat van terughoor.
pi_165507815
Misschien kun je proberen een beetje voor jezelf te praten, want ik heb wel gewoon feedback over de storingen.

Dus niet "we", maar "ik" in het vervolg.
pi_165508220
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:17 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je proberen een beetje voor jezelf te praten, want ik heb wel gewoon feedback over de storingen.

Dus niet "we", maar "ik" in het vervolg.
wat zeggen ze erover? ik heb nog niet echt met ze gesproken erover.
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 09:05:48 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165508466
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 00:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

sja, ach ja, je dacht (zoals je het beschreef) in eerste instantie oprecht dat je de opdracht goed uitvoerde.
het is ook wel ongebruikelijk dat 1 van de soorten paprika heel ergens anders ligt dan de andere soorten.

jammer van ze dat ze niet effe wat reageren op alle klachten over de storingen. zou toch wenselijk zijn dat ze enig begrip tonen voor onze frustratie en misschien iets of wat kunnen zeggen over wat we wel en niet kunnen verwachten, maar het is al vanaf het begin dat ik bij ze klaag over hun gebrek aan begripvolle communicatie richting de Roamlers.......

ik heb toevallig eerder vanavond gevraagd om wat communicatie richting iedereen over de vele storingen, ben benieuwd of ik er wat van terughoor.
Klopt :Y ik had de opdracht al ingestuurd toen ik er achter kwam. Maar het is natuurlijk niet echt netjes.

Ik heb tot nu toe altijd wel een goed contact met ze. Ik ben het er niet altijd mee eens maar ze antwoorden altijd op vragen of opmerkingen. Maar dat van die storingen kunnen ze wel iets over
zeggen inderdaad want het komt wel vaak voor.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165508568
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:39 schreef loezzzje het volgende:

[..]

wat zeggen ze erover? ik heb nog niet echt met ze gesproken erover.
In ieder geval dat álle technische krachten die ze hebben eraan werken om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
pi_165508635
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:18 schreef Anne het volgende:

[..]

In ieder geval dat álle technische krachten die ze hebben eraan werken om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
het is mooi dat ze er in ieder geval iets aan doen. dan is het gewoon geduld hebben.
pi_165508659
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

het is mooi dat ze er in ieder geval iets aan doen. dan is het gewoon geduld hebben.
Ja, ik denk dat ze er zelf ook niet heel veel baat bij hebben dat de app continue crasht :P.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 09:55:10 #229
21636 Feestkabouter
pi_165509020
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 07:17 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je proberen een beetje voor jezelf te praten, want ik heb wel gewoon feedback over de storingen.

Dus niet "we", maar "ik" in het vervolg.
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:05 schreef MaJo het volgende:

Ik heb tot nu toe altijd wel een goed contact met ze. Ik ben het er niet altijd mee eens maar ze antwoorden altijd op vragen of opmerkingen. Maar dat van die storingen kunnen ze wel iets over
zeggen inderdaad want het komt wel vaak voor.
Anne, ik heb het in mijn post over 'alle Roamlers' en wat 'we' (=alle Roamlers) kunnen verwachten.
Ik heb dat zo geschreven nav de verschillende klachten hier op het forum, dus ik denk dat het niet misplaatst was om 'we' te gebruiken.
Waar het me om gaat: ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
Is dat zo heel vreemd?

Vervolgens schrijf ik dat ik benieuwd ben of 'ik' er wat van terughoor. Dat was eigenlijk onhandig geformuleerd, want ik weet net als iedereen hier dat Roamler heel duidelijk een policy heeft dat ze op elk berichtje reageren. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: ik ben benieuwd of ze ook een inhoudelijke reactie gaan geven.

Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
Ja het heeft hun hoogste prioriteit (duh)..... maar verder staat er niks in waar iemand iets aan heeft.
Laat ze er iets in zetten: dat ze weten wat het probleem is en dat het moeilijk op te lossen is, dat ze een vermoeden hebben wat het probleem is, of dat ze nog geen idee hebben wat het probleem is. En dat ze verwachten dat de problemen dan en dan minder zullen worden, of dat ik er rekening mee moet houden dat het nog wel even kan aanhouden, of dat ze er gewoon even helemaal geen inschatting van kunnen maken.

Als ze nou uit eigen initiatief het bericht aan iedereen hadden gestuurd dan zou het best een aardige tekst zijn geweest (qua 'sorry Roamlers, we weten dat er problemen zijn en dat is rot voor jullie, we zijn er heel druk mee bezig'), maar als reactie op de vragen die ik heb gestuurd is het een flutbericht.

En dat is wat ik veel vaker heb: ja ik stel vaak kritische vragen en benoem vaak mindere punten (inclusief feedback hoe het volgens mij beter kan), dit alles met het doel om het voor zowel henzelf als de Roamlers beter/leuker/makkelijker te maken, maar er wordt inhoudelijk weinig op gereageerd. Ja MaJo ik krijg ook nagenoeg elke keer een bericht terug, maar dat gaat niet altijd in op wat ik schrijf.
pi_165509078
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

[..]

Anne, ik heb het in mijn post over 'alle Roamlers' en wat 'we' (=alle Roamlers) kunnen verwachten.
Ik heb dat zo geschreven nav de verschillende klachten hier op het forum, dus ik denk dat het niet misplaatst was om 'we' te gebruiken.
Waar het me om gaat: ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
Is dat zo heel vreemd?

Vervolgens schrijf ik dat ik benieuwd ben of 'ik' er wat van terughoor. Dat was eigenlijk onhandig geformuleerd, want ik weet net als iedereen hier dat Roamler heel duidelijk een policy heeft dat ze op elk berichtje reageren. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: ik ben benieuwd of ze ook een inhoudelijke reactie gaan geven.

Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
Ja het heeft hun hoogste prioriteit (duh)..... maar verder staat er niks in waar iemand iets aan heeft.
Laat ze er iets in zetten: dat ze weten wat het probleem is en dat het moeilijk op te lossen is, dat ze een vermoeden hebben wat het probleem is, of dat ze nog geen idee hebben wat het probleem is. En dat ze verwachten dat de problemen dan en dan minder zullen worden, of dat ik er rekening mee moet houden dat het nog wel even kan aanhouden, of dat ze er gewoon even helemaal geen inschatting van kunnen maken.

Als ze nou uit eigen initiatief het bericht aan iedereen hadden gestuurd dan zou het best een aardige tekst zijn geweest (qua 'sorry Roamlers, we weten dat er problemen zijn en dat is rot voor jullie, we zijn er heel druk mee bezig'), maar als reactie op de vragen die ik heb gestuurd is het een flutbericht.

En dat is wat ik veel vaker heb: ja ik stel vaak kritische vragen en benoem vaak mindere punten (inclusief feedback hoe het volgens mij beter kan), dit alles met het doel om het voor zowel henzelf als de Roamlers beter/leuker/makkelijker te maken, maar er wordt inhoudelijk weinig op gereageerd. Ja MaJo ik krijg ook nagenoeg elke keer een bericht terug, maar dat gaat niet altijd in op wat ik schrijf.
Spijker op zijn kop, zal het niet ook zo zijn dat er voor 'ons' tien anderen zijn die het werk wel willen doen? Dat verklaart wellicht de (niet prettige) houding.
pi_165509232
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik heb net als jij een reactie gehad, maar dat was een extreem algemene en in mijn ogen niet-inhoudelijke tekst. Ik neem aan dat het een copy/paste bericht is, waarschijnlijk exact hetzelfde als wat jij kreeg.
Nee. Aanname. Maar ik ga niet alles wat Roamler mij vertelt hier neer gooien. Dat vind ik niet netjes.
Ik kan mijzelf in ieder geval totaal niet in jouw berichten vinden. De negatief straalt er echt continu vanaf en ik vraag me ook elke weer weer af waarom je überhaupt nog Roamler bent.

En op de rest van je bericht ga ik niet meer reageren; dat heb ik al eerder gedaan. Iets met toon en muziek.
Ik ga er vanaf nu weer proberen overheen te lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 10:13:23 #232
21636 Feestkabouter
pi_165509266
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 09:59 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Spijker op zijn kop, zal het niet ook zo zijn dat er voor 'ons' tien anderen zijn die het werk wel willen doen? Dat verklaart wellicht de (niet prettige) houding.
dank voor je bevestiging.

over je vraag: ergens betwijfel ik dat.
als ik kijk naar de top10 waar ik vaak in sta, dan kom ik tot de conclusie dat er echt maar een paar mensen zijn die echt heel veel doen (zoals ik), en dat het aantal gescoorde XP vervolgens hard omlaag gaat als je naar beneden in de lijst gaat kijken. het aantal uitslovers is dus erg klein.
en als ik dan kijk naar wat er de afgelopen tijden aan opdrachten beschikbaar is geweest (ja het is heel even ook erg rustig geweest), en hoe sommige opdrachten flink moeten oplopen qua vergoeding, dan is het geen moeilijke rekensom om te bedenken dat zij er meer aan zouden verdienen als er meer Roamlers zouden zijn.
ik ben ietsje aan het minderen, als ik meer tijd zou nemen voor Roamler zou ik nog veel meer kunnen verdienen dan ik nu doe, er liggen bakken met geld voor het oprapen (zoals ik het zelf steeds zeg).
en hoe moeilijk vinden we het allemaal om onze uitnodigingen aan de juiste mensen uit te delen? het klinkt voor veel mensen leuker dan het is, wat we doen past niet bij iedereen.
voor jou of mij 10 anderen? volgens mij niet.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 10:16:42 #233
21636 Feestkabouter
pi_165509311
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Aanname.
Dat weet ik, dat liet ik zelf ook al blijken door gebruik te maken van het woord 'waarschijnlijk'.

1 directe vraag aan jou, ik val je verder niet meer lastig:
ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
ben je het daar niet een klein beetje mee eens?
pi_165509547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat liet ik zelf ook al blijken door gebruik te maken van het woord 'waarschijnlijk'.

1 directe vraag aan jou, ik val je verder niet meer lastig:
ik denk dat het voor een bedrijf netjes en fatsoenlijk en vanzelfsprekend is om bij een aanhoudende stroom storingen zoals nu van toepassing is, de community van honderden mensen met wie je actief samenwerkt en op wie die storingen negatieve impact hebben, vanuit een eigen initiatief iets richting die community te communiceren over wat er gaande is en wat de verwachtingen zijn.
ben je het daar niet een klein beetje mee eens?
Daarnaast zorgt het informeren/communiceren er ook voor dat de frustratie onder de Roamlers iets kleiner wordt.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 10:35:07 #235
21636 Feestkabouter
pi_165509604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:30 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Daarnaast zorgt het informeren/communiceren er ook voor dat de frustratie onder de Roamlers iets kleiner wordt.
precies mijn punt, en daarom denk ik ook dat het in het belang van henzelf is!!
pi_165509878
het meest irritante (en dat is nog niet eens de storing) vind ik nog wel dat ik 's ochtends in de app kijk (regelmatig lig ik dan nog in bed) en dan denk ik oh mooi er staan wat opdrachten in, kan mezelf vandaag nog een beetje nuttig maken. vervolgens een uur later als ik klaar ben om te gaan, zijn zo goed als alle opdrachten weg. goed, dat komt gewoon omdat er teveel roamlers zijn, als ik naar een jaar terug kijk was dit naar mijn mening een heel stuk minder en heb ik wat mooie rondjes kunnen maken. en als ik dan geirriteerd ben doordat de opdrachten zo snel weg zijn (en dan heb ik het nog niet eens over de babymelk want die is standaard snel weg), en de app heeft ook nog eens continu storing, dan helpt dat niet echt mee ;)
pi_165510212
Bificheck voor 2 euro, ik dacht vooruit dan maar. Vervolgens was er geen actieplek en moest ik 8(!!!) extra foto's maken. Ik heb hem geannuleerd, je word gewoon afgestraft als er geen actieplek te vinden is.
  Moderator vrijdag 23 september 2016 @ 11:15:15 #238
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165510230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:14 schreef Lvdgvb het volgende:
Bificheck voor 2 euro, ik dacht vooruit dan maar. Vervolgens was er geen actieplek en moest ik 8(!!!) extra foto's maken. Ik heb hem geannuleerd, je word gewoon afgestraft als er geen actieplek te vinden is.
Omdat anders iedereen gewoon nee zou antwoorden. Vaak als je nog een extra rondje loopt vind je die actieplek toch (op een totaal onverwachte plek), dus ik vind het zo gek niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165510274
En 8 foto's maken van actieplekken is toch zo gepiept :P ?
pi_165510289
Ik heb nog niks op het menu staan vandaag, dus ik ga straks eens even kijken of er nog een McDonalds opdrachtje open staat :Y) :P.
pi_165510720
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2016 11:17 schreef Anne het volgende:
En 8 foto's maken van actieplekken is toch zo gepiept :P ?
in een kleine ah is dat behoorlijk moeilijk! 4 actiemanden & 4 kopstellingen. ik kon niet eens 4 actiemanden vinden :')
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 12:05:51 #242
21636 Feestkabouter
pi_165511452
heeft er iemand alweer contact met de server?
pi_165511514
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 12:09:29 #244
21636 Feestkabouter
pi_165511542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
die had ik ook al een paar in mijn planning ja
pi_165511599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
heeft er iemand alweer contact met de server?
het was een hele bevalling maar ik heb er een paar.
pi_165511783
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef Feestkabouter het volgende:
heeft er iemand alweer contact met de server?
Nope... en had net een lading chocolade-automaten in de planning staan :(
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 12:30:26 #247
21636 Feestkabouter
pi_165511901
ik heb nu wel met een hoop moeite een paar opdrachten geaccepteerd........ maar ik ben bang voor de hoeveelheid frustratie die de systemen me gaan opleveren als ik ze nu ga uitvoeren.
pi_165517376
Volgens mij raken ze die opdrachten van AH bij MV weer niet kwijt. Ik vond het ook echt geen leuke opdracht.
pi_165517629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanaf 3 uur staan er bij de AH Corona check's voor 7,50 lijkt me behoorlijke vergoeding voor niet zoveel werk
Alweer weg :P ?
pi_165517823
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:41 schreef Anne het volgende:

[..]

Alweer weg :P ?
Om 3 uur waren ze ineens nog maar 3 euro dat vond ik de moeite niet.
pi_165518761
Dat flikt SS wel vaker. Dan gooien ze ineens de vergoeding omlaag.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 18:55:47 #252
21636 Feestkabouter
pi_165520115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 16:31 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij raken ze die opdrachten van AH bij MV weer niet kwijt. Ik vond het ook echt geen leuke opdracht.
welke bedoel je?
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 18:57:32 #253
21636 Feestkabouter
pi_165520158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 17:44 schreef loezzzje het volgende:
Dat flikt SS wel vaker. Dan gooien ze ineens de vergoeding omlaag.
Ja en flink omlaag ook! :(
Ons eerst lekker maken met een leuke opdracht voor een leuk bedrag... en dan als het eindelijk zover is blijkt de vergoeding een stuk lager.
Verre van vriendelijk van ze, dit is echt een gevalletje dooie mus.
pi_165520753
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

welke bedoel je?
de opdracht waar je de service moet checken. ik heb hem afgelopen donderdag gedaan en vond hem echt ruk. niemand bij het brood, niemand bij de vleeswaren. wel een half uur in die winkel gehangen, toen was ik er klaar mee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 18:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ja en flink omlaag ook! :(
Ons eerst lekker maken met een leuke opdracht voor een leuk bedrag... en dan als het eindelijk zover is blijkt de vergoeding een stuk lager.
Verre van vriendelijk van ze, dit is echt een gevalletje dooie mus.
vind het idd een beetje aso van ze. eerst met 3 euro beginnen en vervolgens naar 7,50 ok. maar dit is gewoon niet chill. de verzorging opdracht gaat ook heel vaak omlaag. dan zag ik hem voor 6,75 staan en ineens is ie dan weer 3,75.
pi_165521652
Verzorgingsopdracht is aan het eind van de week een stuk meer waard dan aan het begin van de week, daarom wacht ik altijd even :)

Van die biercheck vind ik idd een beetje asociaal van Smart. Ik moest na 15.00 uur weg dus accepteren had voor mij geen zin dus dacht doe 'm vanavond wel even voor 7,50. Mooi niet dus, voor 3 euro heb ik geen zin wacht nog wel even.. Degene die rond 14.00 uur hebben geaccepteerd hebben dus echt mazzel gehad!

Het zou wel tof zijn als Smart ze er morgen weer inzet voor 7,50 en dan niet weer omlaag doet...
pi_165522105
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 20:04 schreef Miek95 het volgende:
Verzorgingsopdracht is aan het eind van de week een stuk meer waard dan aan het begin van de week, daarom wacht ik altijd even :)

Van die biercheck vind ik idd een beetje asociaal van Smart. Ik moest na 15.00 uur weg dus accepteren had voor mij geen zin dus dacht doe 'm vanavond wel even voor 7,50. Mooi niet dus, voor 3 euro heb ik geen zin wacht nog wel even.. Degene die rond 14.00 uur hebben geaccepteerd hebben dus echt mazzel gehad!

Het zou wel tof zijn als Smart ze er morgen weer inzet voor 7,50 en dan niet weer omlaag doet...
ik had dat met die frisdrank opdracht bij roamler. vrijdag voor 2 euro gedaan, toen werden ze rond 17.30 7,50 & zaterdag waren ze de hele dag 10 euro. vond ik wel mooi van ze. ze hadden ze ook weer op 2 euro kunnen zetten 's ochtends maar hebben ze niet gedaan.
  vrijdag 23 september 2016 @ 20:47:30 #257
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165522634
SS Doet het dan ook andersom. In plaats van bedrag omhoog als er weinig animo is, gaat het omlaag als het te snel gaat. :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165523507
Ik heb weer lekker wat kruidvat opdrachten aangevraagd, want ik had nog geen paracetamol genoeg :')
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2016 @ 23:02:29 #259
21636 Feestkabouter
pi_165526320
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 19:24 schreef loezzzje het volgende:

[..]

de opdracht waar je de service moet checken. ik heb hem afgelopen donderdag gedaan en vond hem echt ruk. niemand bij het brood, niemand bij de vleeswaren. wel een half uur in die winkel gehangen, toen was ik er klaar mee.

oh ja, die.
eens maar nooit weer, was het bij mij. jeweetwel, toen ik later ook in de winkel werd aangesproken vanwege het rapport.
pi_165527599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 23:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

oh ja, die.
eens maar nooit weer, was het bij mij. jeweetwel, toen ik later ook in de winkel werd aangesproken vanwege het rapport.
Ja, ik dacht probeer het gewoon nog eens. Maar idd nooit meer. Gewoon een vervelende opdracht. Vind niet gek dat er nog zoveel open staan.
pi_165533085
Heb ik weer, de hele ochtend stond de paprika check open voor 10 euro, wil ik hem net accepteren, staat ie er niet meer tussen.
pi_165534515
Oké, dat was best wel genant. Ik was een babymelkcheck aan het doen, maar er stond net zo'n vulploeger daar te vullen. Maar ja, ze hadden alles op voorraad, dus lekker makkelijk, dus ik dacht fack it. Die kop van hem toen ik die foto's aan het maken was. Voelde me echt een mongool :P

Overigens wel heel snel nagekeken. Ik stuurde hem in en 2 minuten later al een berichtje dat ie was goedgekeurd ! ^O^
  Moderator zondag 25 september 2016 @ 10:49:50 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165549275
Net 4 checks bij de plus kunnen doen, 3 van SS en 1 van roamler. Toch altijd lekker, meerdere checks in 1 winkel ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165559345
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 10:49 schreef MaJo het volgende:
Net 4 checks bij de plus kunnen doen, 3 van SS en 1 van roamler. Toch altijd lekker, meerdere checks in 1 winkel ^O^
Zeker lekker, maar wel opvallend... Ik kon er een paar maanden geleden 7 doen in 1 winkel, met toestemming.
  maandag 26 september 2016 @ 13:09:11 #265
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165574042
Ik kan inmiddels een zwembad met melk vullen en een schuur bouwen van de melkdozen :@

Heel veel mensen maak ik er nu blij mee. *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 15:39:29 #266
21636 Feestkabouter
pi_165578402
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:22 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Zeker lekker, maar wel opvallend... Ik kon er een paar maanden geleden 7 doen in 1 winkel, met toestemming.
Wow, dat is wel heel veel! Ik geloof ik 1 keer 6, en een paar keer 5. Vaak heb ik in mijn buurt dat ik wel bij Etos plus AH plus nog iets 7 of 8 opdrachten in 1 keer kan meepikken, en dat dan in 3 of 4 winkel centra, dan tikt het ook vlot aan.
  † In Memoriam † maandag 26 september 2016 @ 15:40:54 #267
21636 Feestkabouter
pi_165578452
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 13:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kan inmiddels een zwembad met melk vullen en een schuur bouwen van de melkdozen :@

Heel veel mensen maak ik er nu blij mee. *O*
Zijn de melk opdrachten er nog? Ik zit nu even in een andere provincie en zie ze niet. Ik denk dat ik de 500 liter al wel ruim gepasseerd ben..... Misschien zelfs wel 500 pakken.
pi_165582665
Ik had er laatst 1 van 5 euro gedaan en toen hadden ze maar 2 pakken dus mocht ik niks kopen en ik had net melk nodig :')
pi_165584494
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 10:49 schreef MaJo het volgende:
Net 4 checks bij de plus kunnen doen, 3 van SS en 1 van roamler. Toch altijd lekker, meerdere checks in 1 winkel ^O^
Vandaag 6 checks in 1 Plus kunnen doen. 11,50 _O_
Maximaal 10 minuten werk.
  maandag 26 september 2016 @ 21:51:27 #270
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165587902
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Zijn de melk opdrachten er nog? Ik zit nu even in een andere provincie en zie ze niet. Ik denk dat ik de 500 liter al wel ruim gepasseerd ben..... Misschien zelfs wel 500 pakken.
Staat er niet meer tussen. Maar wie weet aan het eind van de week weer?

Zulke acties mogen gerust vaker langskomen, je maakt er veel mensen blij mee die elke cent kunnen gebruiken. :)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165590846
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 21:51 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Staat er niet meer tussen. Maar wie weet aan het eind van de week weer?

Zulke acties mogen gerust vaker langskomen, je maakt er veel mensen blij mee die elke cent kunnen gebruiken. :)
is de voedselbank er ook blij mee? omdat die melk toch maar een dag of 4 goed is. anders breng ik het daar voortaan wel heen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 15:18:40 #272
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165602911
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 23:19 schreef loezzzje het volgende:

[..]

is de voedselbank er ook blij mee? omdat die melk toch maar een dag of 4 goed is. anders breng ik het daar voortaan wel heen.
De korte datums vallen mij ook op. Nog een wonder dat ik geen 35% stickers ben tegengekomen.

Ik heb ze gegeven aan onder andere dagopvangs van bejaardencentra. Voedselbank ligt er een beetje aan wanneer die uitdelen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 15:29:33 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165603179
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:18 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

De korte datums vallen mij ook op. Nog een wonder dat ik geen 35% stickers ben tegengekomen.

Ik heb ze gegeven aan onder andere dagopvangs van bejaardencentra. Voedselbank ligt er een beetje aan wanneer die uitdelen.
Ik had laatst 3 pakken met 35% korting, tot die dag houdbaar. Beetje jammer met 4,5 liter melk en ik ben ook nog eens lactose intolerant :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165603251
Ugh, ik zit al 3,5 uur te wachten op de beoordeling van mijn eerste cross sell opdracht. Als die goedgekeurd is ga ik hier alles in de buurt voor 12,50 per stuk pakken.
pi_165604832
Ik ben inmiddels een expert qua honden- en kattenvoeding aan het worden. Inmiddels al zo'n 10 winkels gehad....
pi_165624090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:57 schreef GS-Raw het volgende:
Ik ben inmiddels een expert qua honden- en kattenvoeding aan het worden. Inmiddels al zo'n 10 winkels gehad....
Ik heb er net een gedaan en de katten zijn as we speak aan het smikkelen van een proefverpakking die ik meekreeg :O
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 14:17:28 #277
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165624204
Net een rondje Yoghurt! gedaan, goed voor 33,50 en er was 1 combinatiecheck (toen ik die accepteerde gingen alle andere in de wijde omgeving weg) die ook 18 euro zou moeten opleveren.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165631660
Net even een paar opdrachten bij de Boni en Jumbo gedaan. Brokkenopdracht is best wat werk, vooral als er veel niet aanwezig is, 7 optionele foto's van kopstellingen vind ik behoorlijk wat...
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2016 @ 00:38:07 #279
21636 Feestkabouter
pi_165639237
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 20:05 schreef Miek95 het volgende:
Net even een paar opdrachten bij de Boni en Jumbo gedaan. Brokkenopdracht is best wat werk, vooral als er veel niet aanwezig is, 7 optionele foto's van kopstellingen vind ik behoorlijk wat...
8 zelfs
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2016 @ 10:46:05 #280
21636 Feestkabouter
pi_165642068
Dit soort slordigheden in de teksten komt wel erg vaak voor bij Smartspotter:

Dag,

gisteren voerde ik een Speciaal Bier opdracht uit in de Jumbo, <daar en daar>.
Deze is afgekeurd.
De reden daarvoor is dat ik de extra foto's niet heb gemaakt, omdat ik het display (2e actieplek) niet heb gevonden.

Ik zou jullie willen vragen om in de opdrachten beter te formuleren wat precies de bedoeling is.
In de opdracht staat namelijk dat je de extra foto's moet maken als je "een of meer aanbiedingen niet op een speciale plek hebt gevonden".
Gaat het nu om aanbiedingen of om actieplekken?
Op de eerste actieplek staan zowel de Hertog Jan aanbieding als de Leffe aanbieding, dus ik hoefde volgens de formulering van de opdracht de extra foto's niet te maken.

Dank en groeten,
Feestkabouter
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 10:49:58 #281
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165642125
Gisteren bij de Yoghurtchecks ook veel slordigheid.

Hangen er banners?

Ja
Nee, geen wobblers

etc.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2016 @ 11:47:11 #282
21636 Feestkabouter
pi_165643135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
Gisteren bij de Yoghurtchecks ook veel slordigheid.

Hangen er banners?

Ja
Nee, geen wobblers

etc.
oh ja die had ik ook gezien
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2016 @ 12:37:11 #283
21636 Feestkabouter
pi_165644199
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Dit soort slordigheden in de teksten komt wel erg vaak voor bij Smartspotter:

Dag,

gisteren voerde ik een Speciaal Bier opdracht uit in de Jumbo, <daar en daar>.
Deze is afgekeurd.
De reden daarvoor is dat ik de extra foto's niet heb gemaakt, omdat ik het display (2e actieplek) niet heb gevonden.

Ik zou jullie willen vragen om in de opdrachten beter te formuleren wat precies de bedoeling is.
In de opdracht staat namelijk dat je de extra foto's moet maken als je "een of meer aanbiedingen niet op een speciale plek hebt gevonden".
Gaat het nu om aanbiedingen of om actieplekken?
Op de eerste actieplek staan zowel de Hertog Jan aanbieding als de Leffe aanbieding, dus ik hoefde volgens de formulering van de opdracht de extra foto's niet te maken.

Dank en groeten,
Feestkabouter

met excuses en zonder gesputter is het snel rechtgezet.
pi_165649257
Aanbiedingen staan toch meestal op een actieplek dus wat heb je volgens hun dan fout gedaan?
pi_165649837
Hoihoi, heeft iemand toevallig nog een invite over? Lijkt me ook leuk om mee te doen :)
pi_165651396
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 17:14 schreef SLP_ het volgende:
Hoihoi, heeft iemand toevallig nog een invite over? Lijkt me ook leuk om mee te doen :)
stuur maar een pm, ik heb er nog wel 1 :)
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2016 @ 18:55:07 #287
21636 Feestkabouter
pi_165651852
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:47 schreef loezzzje het volgende:
Aanbiedingen staan toch meestal op een actieplek dus wat heb je volgens hun dan fout gedaan?
simpel gezegd: er werd gevraagd naar 2 actie plekken.
en het ging om 2 merken.
maar op de eerste actie plek had ik allebei de merken al gespot.
daar was er zelfs de vraag: welk merk staat hier? Leffe, Hertog Jan, beide, of geen?
ik had uiteraard aangegeven: beide

vervolgens blijft de optionele foto voor de 2e actieplek leeg.
vervolgens blijven ook de laatste optionele check-foto's leeg.
dat is misschien wat ongebruikelijk, meestal is het het een of het ander.

maar gezien de vraagstelling heb ik het precies juist gedaan: de optionele check-foto's waren alleen nodig indien ik 1 van de merken niet op een actie-plek had gevonden.
en dus niet (wat meer zou aansluiten bij de normale gang van zaken) indien ik geen 2e actieplek had gevonden.
  donderdag 29 september 2016 @ 20:20:48 #288
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165654283
Even 75 euro binnengeharkt met 3x combinatie opdracht in 1 plaats. w/

Dat verdien ik niet ergens anders in een uur. :P
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 20:46:53 #289
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165655190
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:20 schreef Zelfscanner het volgende:
Even 75 euro binnengeharkt met 3x combinatie opdracht in 1 plaats. w/

Dat verdien ik niet ergens anders in een uur. :P
Wilde ik laatst ook doen, 4 op een rij, maar toen ik de 1e accepteerde ging alles in een straal van 40km uit de app :(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165661390
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

simpel gezegd: er werd gevraagd naar 2 actie plekken.
en het ging om 2 merken.
maar op de eerste actie plek had ik allebei de merken al gespot.
daar was er zelfs de vraag: welk merk staat hier? Leffe, Hertog Jan, beide, of geen?
ik had uiteraard aangegeven: beide

vervolgens blijft de optionele foto voor de 2e actieplek leeg.
vervolgens blijven ook de laatste optionele check-foto's leeg.
dat is misschien wat ongebruikelijk, meestal is het het een of het ander.

maar gezien de vraagstelling heb ik het precies juist gedaan: de optionele check-foto's waren alleen nodig indien ik 1 van de merken niet op een actie-plek had gevonden.
en dus niet (wat meer zou aansluiten bij de normale gang van zaken) indien ik geen 2e actieplek had gevonden.
Dan zou ik idd hetzelfde als jij hebben gedaan. Duidelijk hun fout. Je had volgens hun dus die optionele foto's moeten maken?
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 01:17:26 #291
21636 Feestkabouter
pi_165662709
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dan zou ik idd hetzelfde als jij hebben gedaan. Duidelijk hun fout. Je had volgens hun dus die optionele foto's moeten maken?
Dat was wel wat ze in de afwijzing schreven ja.

Maar uiteindelijk gaven ze dus aan dat ik het toch goed had gedaan.
pi_165670894
Vreemd dat er geen nieuwe verzorgingscheck in de app is verschenen! De nieuwe folder van de Etos is immers maandag verschenen...
  vrijdag 30 september 2016 @ 17:46:25 #293
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165672801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 15:54 schreef Miek95 het volgende:
Vreemd dat er geen nieuwe verzorgingscheck in de app is verschenen! De nieuwe folder van de Etos is immers maandag verschenen...
Etos is ons gewoon zat
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165672854
De promo check van ah & jumbo kwam eerst ook altijd bijna elke week, nu zie ik hem bijna nooit meer.
pi_165673196
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:50 schreef loezzzje het volgende:
De promo check van ah & jumbo kwam eerst ook altijd bijna elke week, nu zie ik hem bijna nooit meer.
Maar in de plaats daarvan zijn er nu wel bijna iedere week actiechecks bij zowel Roamler als Smart bij Jumbo en/of AH. Promochecks kwamen iedere 2/3 weken dus dit is beter. ;)
  Moderator vrijdag 30 september 2016 @ 18:19:02 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165673277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Dit soort slordigheden in de teksten komt wel erg vaak voor bij Smartspotter:

Dag,

gisteren voerde ik een Speciaal Bier opdracht uit in de Jumbo, <daar en daar>.
Deze is afgekeurd.
De reden daarvoor is dat ik de extra foto's niet heb gemaakt, omdat ik het display (2e actieplek) niet heb gevonden.

Ik zou jullie willen vragen om in de opdrachten beter te formuleren wat precies de bedoeling is.
In de opdracht staat namelijk dat je de extra foto's moet maken als je "een of meer aanbiedingen niet op een speciale plek hebt gevonden".
Gaat het nu om aanbiedingen of om actieplekken?
Op de eerste actieplek staan zowel de Hertog Jan aanbieding als de Leffe aanbieding, dus ik hoefde volgens de formulering van de opdracht de extra foto's niet te maken.

Dank en groeten,
Feestkabouter

Die is bij mij ook afgekeurd omdat het mij niet duidelijk was dat het om 2 verschillende displays ging. Ik heb 2x dezelfde gefotografeerd omdat het om 2 merken ging. Best verwarrend dus!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165695131
Na meer dan een maand weer een Roamler opdracht gedaan. Dat was een prima Cheeseburger:)
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 22:54:07 #298
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165697610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 20:43 schreef eenjongen... het volgende:
Na meer dan een maand weer een Roamler opdracht gedaan. Dat was een prima Cheeseburger:)
Vind je die serieus 'prima'?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165697748
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 22:54 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Vind je die serieus 'prima'?
Als ik er betaald voor krijg vind ik hem goed genoeg :P
  Moderator zaterdag 1 oktober 2016 @ 23:33:03 #300
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165698308
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 23:00 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Als ik er betaald voor krijg vind ik hem goed genoeg :P
Al krijg ik er 100 euro voor vind ik het nog vies (maar ik zou dat ook gewoon melden in Roamler.)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 2 oktober 2016 @ 18:49:19 #301
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165713235
Slot
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')