abonnement Unibet Coolblue
pi_164777170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:51 schreef M.N.Ahmed het volgende:

[..]

Boy if you don't...

Ik blijf mezelf niet herhalen hé

Sykes-Picot betekent geen Koerdistan en geen Kalifaat.

tl;dr: sykes-picot geen kk
Je mag jezelf blijven herhalen als je denkt dat ze vechten tegen akkoorden van een een eeuw terug.

Waar was israel in dat akkoord eigenlijk?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_164777173
timing is interssant

quote:
Iraqi KRG head Barzani en route to Turkey for key talks

Barzani is expected to meet with President Recep Tayyip Erdoğan, Prime Minister Binali Yıldırım and Foreign Minister Mevlüt Çavuşoğlu during his visit.

Barzani’s visit will come one day before U.S. Vice President Joe Biden’s planned visit to Ankara on Aug. 24.

Biden is expected to discuss with his counterparts issues regarding Syria and the possible extradition of U.S.-based Islamic preacher Fethullah Gülen, who the Turkish government accuses of orchestrating the July 15 failed coup attempt.

Barzani’s last visit was in December 2015, when he had received a warm welcome in Ankara for key talks as Turkish jets had bombed outlawed Kurdistan Workers’ Party (PKK) targets in Iraq.

Peshmerga forces, which are backed by the U.S.-led coalition against the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL), of which Turkey is also a part, are readying to launch an assault on the jihadist group to take back Mosul.

Barzani’s office released a written statement condemning the terrorist attack at a wedding in the southern province of Gaziantep on Aug. 20, in which 54 people, mostly children, died. Turkey accuses ISIL of carrying out the bombing.

August/22/2016
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164777255
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helft van de doden van YPG gingen naar Turkije, hoeft niet perse dezelfde ratio binnen gehele YPG te hebben.
Helft ja? Kan je met bronnen komen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Las ik ergens een tijdje terug.
Dat zijn de goede bronnen ja.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164777268
waarom voeren de turken beschietingen bij manbij? en wat vinden amerikanen daarvan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164777296
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:05 schreef Slayage het volgende:
waarom voeren de turken beschietingen bij manbij? en wat vinden amerikanen daarvan?
VS is verrassend stil.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164777306
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:08 schreef mrstylo het volgende:

[..]

VS is verrassend stil.
ja daarom, de koerden zijn em aan het knijpen en willen hulp van de amerikanen.

quote:
The concerns were framed by the Kurdish “Military Council of Jarablus” as a warning that Turkey might reach agreement with the Islamic State to occupy the town.

They allowed huge numbers of ISIS militants through the border, to hit the stability in Syria. Turkey is also trying to activate terrorist groups like Al Qa’eda in Syria, which are celebrating the beheading of children in Aleppo….

We in the military council of Jarablus warn the Turkish government for its aggressive actions. We stress we will not stand idle towards such hostile acts.

We call on the US-led coalition to abide by its pledges to protect our region from the entry of Turkish forces, and its attempts to occupy Syria and hit the gains of our people.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164777322
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja daarom, de koerden zijn em aan het knijpen en willen hulp van de amerikanen.

[..]

Dat betwijfel ik dus. Ze zullen niet zomaar Assad aanvallen zonder tegen hun te zeggen. Want assad nu zomaar aanvallen is niet echt slim.

Andere reden kan zijn, dat ze nu juist bang zijn voor assad(door hun nieuwe banden met Turkije)
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164777367
krijgt assad uiteindelijk toch zijn zin. turkije valt tegelijkertijd twee van de vijanden van assad aan :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164777379
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:03 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Helft ja? Kan je met bronnen komen?

[..]

Dat zijn de goede bronnen ja.
http://www.atlanticcounci(...).Vqvh8TLq6XY.twitter

Kurds from Turkey total 49.24 percent of the YPG’s self-reported casualties between January 2013 and January 2016, according to an ongoing Atlantic Council study.
pi_164777418
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:18 schreef Slayage het volgende:
krijgt assad uiteindelijk toch zijn zin. turkije valt tegelijkertijd twee van de vijanden van assad aan :')
Iran wilt een Syrië met assad. Want Syrië zonder assad is Syrië zonder invloeden vanuit Iran. Dus als er een plan komt waar Iran mee gaat, dan zit assad er ook in. Het lijkt we wel op dus(dat Turkije vuile werk gaat doen).
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164777422
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Iran wilt een Syrië met assad. Want Syrië zonder assad is Syrië zonder invloeden vanuit Iran. Dus als er een plan komt waar Iran mee gaat, dan zit assad er ook in. Het lijkt we wel op dus(dat Turkije vuile werk gaat doen).
Er lopen meerdere Assads rond in Syrië.
pi_164777443
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

http://www.atlanticcounci(...).Vqvh8TLq6XY.twitter

Kurds from Turkey total 49.24 percent of the YPG’s self-reported casualties between January 2013 and January 2016, according to an ongoing Atlantic Council study.
quote:
To be sure, there are methodological problems with the data: The two authors relied on self-reported numbers and have not been able to cross-reference this information with the PYD.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164777478
Bijna alle data wat betreft deze oorlog is self-reported. Het is niet alsof men heel nauwkeurig zaken aan het bijhouden is.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:33:56 #64
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164779128
De YPG en overheidstroepen zijn nu in verschillende gebieden aan het vechten, niet alleen Hasakah:
quote:
Aleppo Media Center is reporting that Syrian Government airstrikes have just struck YPG-held Afrin canton. Source
markito0171 twitterde op maandag 22-08-2016 om 23:13:28 #Syria #YPG shelling regime loyal shiite enclave Nubbol & Zahraa in northern #Aleppohttps://t.co/ux0YHUSIfc reageer retweet
Syria_Rebel_Obs twitterde op maandag 22-08-2016 om 20:30:17 #SDF forces in #Sheikh_Maqsud reinforcing largely frontlines against regime in #Ashrafiyah and #Bani_Zaid. Mobilization ongoing. Tension. reageer retweet
Syria_Rebel_Obs twitterde op maandag 22-08-2016 om 22:43:50 #SDF launching waves of mortars from #Sheikh_Maqsud toward regime positions in Bani Zaid and along #Castello road, cutting it tonight. reageer retweet
De geest is uit de fles.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_164779205
AJABreaking twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 08:38:06 عاجل | الجيش التركي يقصف مواقع لتنظيم الدولة في #سوريا ردا على سقوط قذائف على غازي عنتاب reageer retweet
Turkije valt ISIS aan met raketaanvallen nadat ISIS met mortieren de stad Gaziantep heeft aangevallen.
pi_164779556
quote:
In a move that has the potential to represent the biggest shift of power in the Syrian territories since the Russian military joined the war, leaders of the major north Syrian groups have hinted that an announcement concerning their merger may be imminent.

It is purported that the following groups will merge into one group:

Jabha Fath Sham (formerly Al Qaida’s affiliate Jabha Nusra)

Ahrar Sham

Ajnad Sham

Nuruddin Zinky

It is rumoured that some members of Jund Al Aqsa will also join the new group. The above mentioned groups are the most powerful forces in northern Syria. While there has been much cooperation between these groups in the past they have never worked together as a single entity.

At the time of the publishing of this article we understand that the merger will be a complete one and not simply the groups working under a single umbrella organisation keeping the respective group names. A merger of this sort should, in effect, increase cooperation, intelligence, and military resources.

It appears that this merger was spurned on by the announcement by Abu Muhammad Joulani two weeks ago that his group, Jabha Nusra, no longer has ties to Al Qaida and is now known as Jabha Fath Sham. Joulani’s ties to Al Qaida has long been a sticking point for other groups who were leery of having the percieved Al Qaida stigma attached to their respective groups.

We will be following this story as it develops.
http://ogn.news/major-isl(...)towards-unification/
pi_164779733
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:33 schreef DustPuppy het volgende:
De YPG en overheidstroepen zijn nu in verschillende gebieden aan het vechten, niet alleen Hasakah:

[..]

markito0171 twitterde op maandag 22-08-2016 om 23:13:28 #Syria #YPG shelling regime loyal shiite enclave Nubbol & Zahraa in northern #Aleppohttps://t.co/ux0YHUSIfc reageer retweet
Syria_Rebel_Obs twitterde op maandag 22-08-2016 om 20:30:17 #SDF forces in #Sheikh_Maqsud reinforcing largely frontlines against regime in #Ashrafiyah and #Bani_Zaid. Mobilization ongoing. Tension. reageer retweet
Syria_Rebel_Obs twitterde op maandag 22-08-2016 om 22:43:50 #SDF launching waves of mortars from #Sheikh_Maqsud toward regime positions in Bani Zaid and along #Castello road, cutting it tonight. reageer retweet
De geest is uit de fles.
Wat een bende :') Kunnen we niet gewoon het hele gebied opdoeken? Nooit meer over praten?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:39:10 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164779945
quote:
Hiermee wordt Al Qaeda gewoon witgewassen voor support vanuit Clinton.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:40:40 #69
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164779983
JACM212 twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 01:51:36 Lost in the chatter today, #Kabanah #Kabani #Kabane #Latakia saw a renewed attempt by the #SAA & co. to take it. https://t.co/hBQkkIP7kl reageer retweet
Interessante reeks tweets. Waar het op neer komt is dat de NDF zeer sterk is in Latakia en ze kunnen blijven aanvallen op Kabane, ondanks dat het een zeer bloedige strijd wordt. Dat brengt de "rebellen" in een spagaat, want dan moeten ze de grens met Idlib en wat over is van Latakia verdedigen. Om dat te kunnen doen moeten ze strijders wegtrekken van het Aleppo front.
pi_164781074
quote:
wordt dat dan de grootste militie in syrie na de milities van assad? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164781107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat een bende :') Kunnen we niet gewoon het hele gebied opdoeken? Nooit meer over praten?
vroeger kon dat nog, maar tegenwoordig met de the global village is dat niet meer haalbaar en niet meer wenselijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164781147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Hiermee wordt Al Qaeda gewoon witgewassen voor support vanuit Clinton.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:42:42 #73
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164781169
Jarabalus wordt flink aangepakt nu:
BarzanSadiq twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 08:33:26 #BREAKING#Turkish artillery targeted #ISIL bases with 40 rockets in northern #Syria. reageer retweet
iNewsroom twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 08:33:24 ⚡ Turkey shells IS in Syria after mortar attacks on its territory: reports (AFP) reageer retweet
Met hulp van de Russen:
QASIOUN_NEWS twitterde op dinsdag 23-08-2016 om 07:57:33 #BREAKING: #Syria: Russian Warplanes Carry Out Airstrikes Over Jarablus City In #Aleppo Countryside https://t.co/heUFpkM1oa reageer retweet
Simpel IS artillerie uitschakelen of opmaat naar meer?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_164781251
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:33 schreef DustPuppy het volgende:
De YPG en overheidstroepen zijn nu in verschillende gebieden aan het vechten, niet alleen Hasakah:

[..]

markito0171 twitterde op maandag 22-08-2016 om 23:13:28 #Syria #YPG shelling regime loyal shiite enclave Nubbol & Zahraa in northern #Aleppohttps://t.co/ux0YHUSIfc reageer retweet
ja maar de koerden dat waren toch die hippie flower power kinderen? en ze beschermen toch alle minderheden? ze verdienen onze steun omdat ze "schone handen" hebben, toch?
oh wacht dat is het beeld wat de media portretteert.

eigenlijk zijn ze gewoon een van de vele milities in dit vreselijke conflict die in daden nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:48:13 #75
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164781268
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja maar de koerden dat waren toch die hippie flower power kinderen? en ze beschermen toch alle minderheden? ze verdienen onze steun omdat ze "schone handen" hebben, toch?
oh wacht dat is het beeld wat de media portretteert.

eigenlijk zijn ze gewoon een van de vele milities in dit vreselijke conflict die in daden nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn
Het is de meest effectieve militie, dat wel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')