abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:57:05 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164772096
g

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164772604
Naast Strava en Runkeeper en Nike+ en tomtom mysports houd ik ook mn wedstrijdtijden nog in een excelsheetje bij. Als iemand dat ook handig lijkt, hier te vinden:

https://www.dropbox.com/s(...)jdsnelheid.xlsx?dl=0

pi_164772677
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef thettes het volgende:
Naast Strava en Runkeeper en Nike+ en tomtom mysports houd ik ook mn wedstrijdtijden nog in een excelsheetje bij. Als iemand dat ook handig lijkt, hier te vinden:

https://www.dropbox.com/s(...)jdsnelheid.xlsx?dl=0

[ afbeelding ]
Cool! Mijn trainer heeft ook zoiets gemaakt waar dan ook nog de prestaties op verschillende afstanden met elkaar vergeleken worden.. Ik ga die van jou eens proberen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164772722
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Cool! Mijn trainer heeft ook zoiets gemaakt waar dan ook nog de prestaties op verschillende afstanden met elkaar vergeleken worden.. Ik ga die van jou eens proberen ;)
Ik zou willen dat ik handig was met excel en de optie had om zowel pace als km/u in te vullen, of tijden automatisch om te laten rekenen, of zelfs alles terugrekenen naar een bepaalde score op de riegelformule.

Helaas ben ik dat dus niet :p


edit:
het handige vind ik vooral dat ik
1. Zie dat ik vooruit ga
2. Zie dat ik relatief beter ben op langere afstanden (halve en hele ben ik tevreden mee)
3. Na m'n eerste twee marathons te snel weer begon met lopen (waarop een dip en blessure volgde) en dat na m'n derde beter heb aangepakt.

Hoewel ik dat zonder sheet vast ook wel had doorgehad.
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:21:10 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164772876
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:16 schreef thettes het volgende:

Hoewel ik dat zonder sheet vast ook wel had doorgehad.
Dit dus :D
heel vaak denk ik "dat is wel handig" om er vervolgens nooit meer naar te kijken,
Ik moet mijn Garmin dan ook onder een dikke laag stof vandaan halen voor komend weekend

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-08-2016 22:30:33 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164772944
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dit dus :D
heel vaak denk ik "dat is wel handig" om er vervolgens nooit meer naar te kijken,
Ik met mijn Garmin dan ook onder een dikke laag stof vandaan halen voor komend weekend
Ik vind al dat geanalyseer ook vooral leuk, echt zin heeft het niet op mijn niveau denk ik. Hoewel, ik heb in heel 2015 1 week meer dan 70km gelopen. Nu doe ik dat al zes weken op rij en door strava wordt dat wel duidelijk. Mentaal een lekker gevoel met het oog op m'n najaarsmarathon, het moet dus wel sneller kunnen :P
pi_164772973
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:23 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik vind al dat geanalyseer ook vooral leuk, echt zin heeft het niet op mijn niveau denk ik. Hoewel, ik heb in heel 2015 1 week meer dan 70km gelopen. Nu doe ik dat al zes weken op rij en door strava wordt dat wel duidelijk. Mentaal een lekker gevoel met het oog op m'n najaarsmarathon, het moet dus wel sneller kunnen :P
Ja ik vind de cijfers ook een leuk deel van het hardlopen! Je commentaren bij de wedstrijden zijn ook grappig haha!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164777908
Juist door in de ochtend met een businessteam te lopen geeft me ruim de tijd om weer terug te komen in A'dam voor de tweede loop. Het lastigst is om een startbewijs voor een businessteam te vinden. Die voor recreanten zullen over een week of twee wel overal op internet staan.
Als het niet lukt doe ik wel weer een duurloop een week eerder bij de BtB.
Pijll, deed ik vorig jaar mijn langste duurloop nou zelfs een week na de Damloop, in het laatste weekend van september?

Ik had 4 dagen niet gesport om mijn kuit te laten herstellen en in de namiddag weer 18 gelopen. Dat ging prima. O+
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 05:17:21 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164778414
Omdat....



toch maar het zekere voor het onzekere genomen en dit nog even aangeschaft om paar schoenen sneeuwproef te maken


[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 23-08-2016 05:27:29 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164778562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 05:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Omdat....

[ afbeelding ]

toch maar het zekere voor het onzekere genomen en dit nog even aangeschaft om paar schoenen sneeuwproef te maken
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat? Zijn die niet te groot om geen last van te krijgen?
En is woensdag de Naseby Water Race weer? _O_

Ah ik zie zaterdag, lijkt me al iets handiger ja. ;)
pi_164778635
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:56 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Wat staat er voor jou dan ook al weer op het programma? De nk?
Dat is pas eind okt, maar daar moet natuurlijk wel serieus voor getraind worden:
In het TTM weekend staat een heuse buitenlandse trainingsstage op de agenda, als zal het meer van natuur, BBQ en bier genieten worden dan een effectieve training :D

Vanochtend weer trouw mijn dinsdag ochtend rondje gemaakt en, geloof het of niet, ik zag iemand fietsen met zo'n hoofdband om zijn oren 8)7 Het wordt vandaag eindelijk een beetje zomer en dan zie je dat.... :')
Wel een mooie tijd van het jaar nu, lopen bij zonsopkomst, in de wetenschap dat het een mooie dag wordt.
Loopt wel lekker en dat blijkt ook wel het logje. Hopelijk zet dit zich voort tot en met Eindhoven :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:46:36 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164778698
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:19 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Zijn die niet te groot om geen last van te krijgen?
En is woensdag de Naseby Water Race weer? _O_

Ah ik zie zaterdag, lijkt me al iets handiger ja. ;)
Ik schroef ze gewoon in de zool en desnoods haal ik wat van het schroefdraad af met een haakse slijper om er geen last van te krijgen.
Maar de zool is dik genoeg volgens mij. Vanavond knutselen en morgen een klein stukje op de track wandelen on te zien hoe dat gaat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164778728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik schroef ze gewoon in de zool en desnoods haal ik wat van het schroefdraad af met een haakse slijper om er geen last van te krijgen.
Maar de zool is dik genoeg volgens mij. Vanavond knutselen en morgen een klein stukje op de track wandelen on te zien hoe dat gaat
Zelf geknutselde spikes :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164778821
Denk ik ga m'n loopafstand uitbreiden naar 20km na 4 dagen niet gelopen te hebben.

Voelen m'n benen aan als ijzer en buiten adem binnen de eerste 5 kilometer, like wtf....

Maar een rustig 8km loopje van gemaakt, had dit niet verwacht :{
pi_164778921
Hoop dat het zaterdag toch wat minder warm wordt dan ze voorspellen. Bijna 30 graden is wel heel akelige temperatuur om te lopen.
pi_164779130
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:04:59 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164779416
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zelf geknutselde spikes :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164779474
quote:
Hmm, zou je die uit het hielblok niet beter weg kunnen halen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:14:18 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164779532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, zou je die uit het hielblok niet beter weg kunnen halen?
Ik denk dat die juist wel zo handig zijn bij afdalingen
F means you're fucked
pi_164779562
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat die juist wel zo handig zijn bij afdalingen
Dan zet je je toch ook meer schrap op je voorvoet? Kan me voorstellen dat je juist dan ook gaat glijden als je op je hielen loopt. Die sneeuwdingen die oude mensen onder hun schoenen kunnen binden in de winter hebben ook alleen dingen onder de voorkant volgens mij. :P
Maar goed, even testen zal het beste zijn denk ik!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:32:54 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164779828
L_T, ik heb een knijptang mee dus alles wat er teveel blijkt in te zitten kan er 1,2,3 weer uit :D
En hopeljjk heb ik ze helemaal niet nodig, maar icm tracking poles moet ik een heel end komen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:33:09 #22
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164780956
quote:
Cool! :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_164781137
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef thettes het volgende:
Naast Strava en Runkeeper en Nike+ en tomtom mysports houd ik ook mn wedstrijdtijden nog in een excelsheetje bij. Als iemand dat ook handig lijkt, hier te vinden:

https://www.dropbox.com/s(...)jdsnelheid.xlsx?dl=0

[ afbeelding ]
Grappig, ben ook even bezig geweest om zoiets te verzinnen. Maar heb uiteindelijk gewoon voor voorwaardelijke opmaak gekozen.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:16 schreef thettes het volgende:
Ik zou willen dat ik handig was met excel en de optie had om zowel pace als km/u in te vullen, of tijden automatisch om te laten rekenen,
bedoel je zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_164784651
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef thettes het volgende:
Naast Strava en Runkeeper en Nike+ en tomtom mysports houd ik ook mn wedstrijdtijden nog in een excelsheetje bij. Als iemand dat ook handig lijkt, hier te vinden:

https://www.dropbox.com/s(...)jdsnelheid.xlsx?dl=0

[ afbeelding ]
Best vervelend inderdaad, maar het gaat de goede kant op. :P

  dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:49:53 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164785088
Vanavond voor m'n langste afstand sinds Schotland afgelopen april. 15 kilometer ofzo...het is er in ieder geval schitterend weer voor :Y
F means you're fucked
pi_164786981
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:40 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Grappig, ben ook even bezig geweest om zoiets te verzinnen. Maar heb uiteindelijk gewoon voor voorwaardelijke opmaak gekozen.

[..]

bedoel je zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet echt even onderzoeken hoe ik die naamgeving goed werkend krijg. Bij mij ziet bijvoorbeeld de formule voor de Riegel er zo uit... :X

1=ALS(B4;B4*($M$3/$B$3)^1,06;ALS(C4;C4*($M$3/$C$3)^1,06;ALS(D4;D4*($M$3/$D$3)^1,06;ALS(E4;E4*($M$3/$E$3)^1,06;F4*($M$3/$F$3)^1,06))))

/prutser
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:18:13 #27
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164788994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik moet echt even onderzoeken hoe ik die naamgeving goed werkend krijg. Bij mij ziet bijvoorbeeld de formule voor de Riegel er zo uit... :X
[ code verwijderd ]

/prutser
Deze formule kan ik echt niet lezen, krijg je ervan als je altijd alleen maar in Engelstalige Excel versies gewerkt hebt...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_164789580
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 02:35 schreef wyccie het volgende:
Pijll, deed ik vorig jaar mijn langste duurloop nou zelfs een week na de Damloop, in het laatste weekend van september?
Ik heb geen idee wanneer de Damloop was, maar ons loopje Driebergen-De Klomp was idd op 27 september.
pi_164789896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:35 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is pas eind okt, maar daar moet natuurlijk wel serieus voor getraind worden:
In het TTM weekend staat een heuse buitenlandse trainingsstage op de agenda, als zal het meer van natuur, BBQ en bier genieten worden dan een effectieve training :D

Vanochtend weer trouw mijn dinsdag ochtend rondje gemaakt en, geloof het of niet, ik zag iemand fietsen met zo'n hoofdband om zijn oren 8)7 Het wordt vandaag eindelijk een beetje zomer en dan zie je dat.... :')
Wel een mooie tijd van het jaar nu, lopen bij zonsopkomst, in de wetenschap dat het een mooie dag wordt.
Loopt wel lekker en dat blijkt ook wel het logje. Hopelijk zet dit zich voort tot en met Eindhoven :)
Indrukwekkend logje inderdaad!!
pi_164791137
*O* Aftermovie *O*


Zulke gave beelden O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:24:35 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164791847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:46 schreef Guard het volgende:
*O* Aftermovie *O*


Zulke gave beelden O+
Ik wil ook wel weer terug O+
Net zoals ik deze week strontjaloers zit te wezen op alle mooie beelden van de UTMB-week...
F means you're fucked
pi_164792345
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik wil ook wel weer terug O+
Net zoals ik deze week strontjaloers zit te wezen op alle mooie beelden van de UTMB-week...
2018, staat al met potlood op de planning :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164793926
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:46 schreef Guard het volgende:
*O* Aftermovie *O*


Zulke gave beelden O+
Krijg er bijna zelf zin in!
pi_164794480
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik moet echt even onderzoeken hoe ik die naamgeving goed werkend krijg. Bij mij ziet bijvoorbeeld de formule voor de Riegel er zo uit... :X
[ code verwijderd ]

/prutser
Dat gaat toch het handigste met een klein beetje programmeerwerk.
Als je een module toevoegt met de volgende functie:

Function Riegel (x1, t1, x2)
Riegel= t1*(x2/x1)^1.06
End Function

wordt het een stuk simpeler, en kan je in de cel bv het volgende zetten: =Riegel ($B3, $C3, D$4)

Ik zal zo een voorbeeld sturen, nog even een uploadplek zoeken.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:41:08 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164795403
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:51 schreef Guard het volgende:

[..]

2018, staat al met potlood op de planning :D
hoeveel punten heb je tot nu toe?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164795688
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoeveel punten heb je tot nu toe?
genoeg voor de OCC en meer niet, maar ik bedoelde dat de E101 voor 2018 in mijn hoofd zit.
Ga me voor OCC 2017 inschrijven, maar de kans dat ik daar ingeloot wordt is bijzonder klein natuurlijk.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164795725
Prachtig filmpje van de Eiger trail. ^O^
Jack does it in real time...
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:02:46 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164796051
Mooi filmpje!!

staat niet op de bucket list maar wie weet :D

Hier begint het gebruikelijke "ik word ziek" ritueel, zoals altijd voel ik me een paar dagen voor een wedstrijd, zwak, ziek en misselijk en lijkt het er op of ik koorts heb ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164796634
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:12 schreef BlueT het volgende:

[..]

Dat gaat toch het handigste met een klein beetje programmeerwerk.
Als je een module toevoegt met de volgende functie:

Function Riegel (x1, t1, x2)
Riegel= t1*(x2/x1)^1.06
End Function

wordt het een stuk simpeler, en kan je in de cel bv het volgende zetten: =Riegel ($B3, $C3, D$4)

Ik zal zo een voorbeeld sturen, nog even een uploadplek zoeken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:12 schreef BlueT het volgende:

[..]

Dat gaat toch het handigste met een klein beetje programmeerwerk.
Als je een module toevoegt met de volgende functie:

Function Riegel (x1, t1, x2)
Riegel= t1*(x2/x1)^1.06
End Function

wordt het een stuk simpeler, en kan je in de cel bv het volgende zetten: =Riegel ($B3, $C3, D$4)

Ik zal zo een voorbeeld sturen, nog even een uploadplek zoeken.
Bij deze een voorbeeldje met deze formule en een grafiek waarin de tijden zijn omgerekend naar de 10km via Riegel. De berenloop uit 2015 is dan de beste prestatie..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164798358
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:21 schreef BlueT het volgende:

[..]

[..]

Bij deze een voorbeeldje met deze formule en een grafiek waarin de tijden zijn omgerekend naar de 10km via Riegel. De berenloop uit 2015 is dan de beste prestatie..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal morgen eens even kijken, thanks! ^O^

Ondertussen ook een verslagje geschreven van de Trail des Fantomes, was weer een heerlijk weekend! :)

http://naturailrunner.blo(...)-65km-samen-sta.html
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:26:16 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164799113
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:51 schreef Guard het volgende:

[..]

2018, staat al met potlood op de planning :D
Sja...die planning heeft me al heel wat potloden gekost :D

Ik heb genoeg punten voor een mooie afstand in de UTMB-week volgend jaar, maar ik weet nu al dat ik me niet in ga schrijven voor de loting

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 23-08-2016 22:34:08 ]
F means you're fucked
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:29:38 #42
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164799234
Ik vraag het nog maar een keer, mag ik uit de OP? Ik kan de Bridge2bridge sowieso niet lopen en ik denk dat de 7^^ ook nog te vroeg zal zijn.
pi_164803983
Was mij vandaag veel te warm. Dat wordt morgen gewoon binnen op de loopband rennen hoor.
pi_164804126
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:21 schreef BlueT het volgende:

[..]

[..]

Bij deze een voorbeeldje met deze formule en een grafiek waarin de tijden zijn omgerekend naar de 10km via Riegel. De berenloop uit 2015 is dan de beste prestatie..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 10:40 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Grappig, ben ook even bezig geweest om zoiets te verzinnen. Maar heb uiteindelijk gewoon voor voorwaardelijke opmaak gekozen.

[..]

bedoel je zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig dat jullie nog steeds met mijn data bezig zijn :p de Berenloop voelde ook als mn sterkste race ooit denk ik.

Als er echt een toffe werkende excel sheet uitkomt zie ik die graag natuurlijk. Zou ook graag helpen maar ja, I lack the skills.
pi_164804986
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Sja...die planning heeft me al heel wat potloden gekost :D

Ik heb genoeg punten voor een mooie afstand in de UTMB-week volgend jaar, maar ik weet nu al dat ik me niet in ga schrijven voor de loting
ja de punten zijn natuurlijk maar beperkt houdbaar en je vergroot er wel je kansen mee voor het jaar erop.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 07:18:19 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164804990
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:16 schreef Guard het volgende:

[..]

ja de punten zijn natuurlijk maar beperkt houdbaar en je vergroot er wel je kansen mee voor het jaar erop.
Dat is wel zo...maar dan moet je ook je puntentotaal onderhouden denk ik? Ik weet niet of ik daar volgend jaar prioriteit, tijd en/of geld voor ga hebben
F means you're fucked
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:03:38 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164805200
https://www.yr.no/place/New_Zealand/Otago/Naseby/long.html

It's gonna be a whole lot of fun...... ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164805216
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 07:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is wel zo...maar dan moet je ook je puntentotaal onderhouden denk ik? Ik weet niet of ik daar volgend jaar prioriteit, tijd en/of geld voor ga hebben
Punten zijn 2 jaar geldig, dus wat je dit jaar hebt gelopen kan je tot en met volgend jaar gebruiken.
In december opent de inschrijving voor 2017, de benodigde punten moeten behaald zijn tussen 1 jan 2015 en 31 dec 2016. Mocht je in 2017 uitgeloot worden (en dat is wel heel waarschijnlijk) kun je voor 2018 inschrijven (voor dezelfde race) en dan krijg je coefficient 2 bij de loting.
Mocht je dan nog niet ingeloot zijn moet je voor 2019 ervoor zorgen dat je in 2017 of 2018 weer het benodigde puntenaantal behaald. Dan mag je met "priority" inschrijven (weer voor dezelfde race) en hoef je niet meer door de draw, als ik het goed begrijp.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:07:24 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164805234
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Punten zijn 2 jaar geldig, dus wat je dit jaar hebt gelopen kan je tot en met volgend jaar gebruiken.
In december opent de inschrijving voor 2017, de benodigde punten moeten behaald zijn tussen 1 jan 2015 en 31 dec 2016. Mocht je in 2017 uitgeloot worden (en dat is wel heel waarschijnlijk) kun je voor 2018 inschrijven (voor dezelfde race) en dan krijg je coefficient 2 bij de loting.
Mocht je dan nog niet ingeloot zijn moet je voor 2019 ervoor zorgen dat je in 2017 of 2018 weer het benodigde puntenaantal behaald. Dan mag je met "priority" inschrijven (weer voor dezelfde race) en hoef je niet meer door de draw, als ik het goed begrijp.
Ah, dan moet ik maar eens op een rijtje zetten wanneer ik welke punten heb gehaald :Y
F means you're fucked
pi_164805312
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Ah, dan moet ik maar eens op een rijtje zetten wanneer ik welke punten heb gehaald :Y
http://www.i-tra.org/community/
Je bent zowel Nederlander als Brit zie ik :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:18:07 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164805336
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:15 schreef Guard het volgende:

[..]

http://www.i-tra.org/community/
Je bent zowel Nederlander als Brit zie ik :D
Ja, ze hebben iets niet helemaal goed gedaan :D
F means you're fucked
pi_164805448
Ingewikkeld met die punten! Over hoe lange tijd mag je die verzamelen?

Verder herstel ik op een of andere manier totaal niet deze week. Gisteren 20km op drollentempo gefietst maar nog steeds zware benen en een ietwat verhoogde rustpols. Maar sinds ik vakantie heb is het me ook nog geen één keer gelukt om 8 uur door te slapen dus dat zal er wel mee te maken. Misschien komt de moeheid van afgelopen halfjaar naar boven of zo. Dus ik sla vandaag maar even over om zaterdag nog ietwat fit aan de start te verschijnen.

Verder moet ik ergens begin september beslissen of ik me in ga schrijven voor Boston :o Ik wil heeeel graag maar ik heb nog niet het volle vertrouwen dat ik in april een marathon aan kan qua belastbaarheid..stomme pijntjes.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164805649
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef thettes het volgende:
Naast Strava en Runkeeper en Nike+ en tomtom mysports houd ik ook mn wedstrijdtijden nog in een excelsheetje bij. Als iemand dat ook handig lijkt, hier te vinden:

https://www.dropbox.com/s(...)jdsnelheid.xlsx?dl=0

[ afbeelding ]
Bij deze een nieuwe versie van mijn voorbeeld. Daarin alles omgezet naar een relatieve prestatie tov je eigen beste tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zelf de komende tijd nog eens kijken naar een format wat makkelijk door anderen te gebruiken is. Ben zelf erg van het knutselen met cijfertjes.. :)

Zelf wil ik nog kijken of afstanden te 'normaliseren' zijn mbv hartslag. Vorige week liep ik bv. 16 km met een gemiddelde hartslag van 135. Tijd was niet bijzonder, maar dit voelde als een goede prestatie qua fitness. Dus: kent iemand de relatie tussen hartslag en snelheid? Ik meen ergens gelezen te hebben dat 10% hogere hartslag gelijk is aan 10% hogere snelheid. (mits niet boven anaerobe drempel)

o ja, en is de forumule van Riegel nu met 1,06 of 1,07?. Meest recente artikelen gebruiken vaker 1,07 namelijk.
pi_164805671
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:52 schreef BlueT het volgende:

[..]

Bij deze een nieuwe versie van mijn voorbeeld. Daarin alles omgezet naar een relatieve prestatie tov je eigen beste tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zelf de komende tijd nog eens kijken naar een format wat makkelijk door anderen te gebruiken is. Ben zelf erg van het knutselen met cijfertjes.. :)

Zelf wil ik nog kijken of afstanden te 'normaliseren' zijn mbv hartslag. Vorige week liep ik bv. 16 km met een gemiddelde hartslag van 135. Tijd was niet bijzonder, maar dit voelde als een goede prestatie qua fitness. Dus: kent iemand de relatie tussen hartslag en snelheid? Ik meen ergens gelezen te hebben dat 10% hogere hartslag gelijk is aan 10% hogere snelheid. (mits niet boven anaerobe drempel)

o ja, en is de forumule van Riegel nu met 1,06 of 1,07?. Meest recente artikelen gebruiken vaker 1,07 namelijk.
Die relatie is in principe niet lineair, bij mij is bijvoorbeeld het stuk tussen aerobe drempel en anearobe drempel vrij vlak, maar daaronder en daarboven stijgt het een stuk sneller. Dat kun je alleen weten met een inspanningstest.
Maar als je alle data van je loopjes hebt kun je het natuurlijk wel empirisch afleiden en kijken of een bepaalde training veel afwijkt van het gemiddelde..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164805775
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ingewikkeld met die punten! Over hoe lange tijd mag je die verzamelen?

Verder herstel ik op een of andere manier totaal niet deze week. Gisteren 20km op drollentempo gefietst maar nog steeds zware benen en een ietwat verhoogde rustpols. Maar sinds ik vakantie heb is het me ook nog geen één keer gelukt om 8 uur door te slapen dus dat zal er wel mee te maken. Misschien komt de moeheid van afgelopen halfjaar naar boven of zo. Dus ik sla vandaag maar even over om zaterdag nog ietwat fit aan de start te verschijnen.

Verder moet ik ergens begin september beslissen of ik me in ga schrijven voor Boston :o Ik wil heeeel graag maar ik heb nog niet het volle vertrouwen dat ik in april een marathon aan kan qua belastbaarheid..stomme pijntjes.
Je moet de benodigde punten in de twee kalenderjaren voor het moment van inschrijving bij elkaar gelopen hebben.
Daarbij komt nog dat je een minimaal aantal punten, behaald in een maximaal aantal qualifying races, moet hebben voor een bepaalde race (de UTMB bestaat uit meerdere races die allemaal een ander minimum aan benodigde punten hebben).
Beetje een puntenbrij wel ja, moest het zelf ook even goed nalezen voordat ik het snapte :+

In hoeverre heb je nu nog last van allerlei pijntjes enzo?
Blijven er nieuwe bijkomen of zijn het steeds dezelfde symptomen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 09:10:52 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164805798
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:52 schreef BlueT het volgende:

[..]

Bij deze een nieuwe versie van mijn voorbeeld. Daarin alles omgezet naar een relatieve prestatie tov je eigen beste tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zelf de komende tijd nog eens kijken naar een format wat makkelijk door anderen te gebruiken is. Ben zelf erg van het knutselen met cijfertjes.. :)

Zelf wil ik nog kijken of afstanden te 'normaliseren' zijn mbv hartslag. Vorige week liep ik bv. 16 km met een gemiddelde hartslag van 135. Tijd was niet bijzonder, maar dit voelde als een goede prestatie qua fitness. Dus: kent iemand de relatie tussen hartslag en snelheid? Ik meen ergens gelezen te hebben dat 10% hogere hartslag gelijk is aan 10% hogere snelheid. (mits niet boven anaerobe drempel)

o ja, en is de forumule van Riegel nu met 1,06 of 1,07?. Meest recente artikelen gebruiken vaker 1,07 namelijk.
Ik denk dat het niet eenvoudig is om een duidelijke relatie tussen hartslag en snelheid te leggen, omdat er heel veel factoren invloed kunnen hebben op je hartslag. Denk aan lichamelijke gesteldheid, weersomstandigheden etc etc
F means you're fucked
pi_164805905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:50 schreef Guard het volgende:

[..]

genoeg voor de OCC en meer niet, maar ik bedoelde dat de E101 voor 2018 in mijn hoofd zit.
Ga me voor OCC 2017 inschrijven, maar de kans dat ik daar ingeloot wordt is bijzonder klein natuurlijk.
Heel tof dat je OCC gaat doen :Y . Ik ben echt jaloers dat jullie al genoeg punten hebben voor een leuke afstand. Het is nog steeds suf dat je voor de Matterhorn Ultraks sinds twee jaar geen punten meer kunt krijgen, want anders had ik ook genoeg punten voor OCC :( . Nou ja, je moet ook nog wat te wensen hebben denk ik dan maar. En het veranderd voor mij niets aan de planning voor volgend jaar. Ik zit eraan te denken om mij misschien een keer als vrijwilliger aan te melden voor het UTMB weekend. Dus laat even weten wanneer je ingeloot bent, want dan ga ik je drinken aangeven :D .
pi_164805982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Je moet de benodigde punten in de twee kalenderjaren voor het moment van inschrijving bij elkaar gelopen hebben.
Daarbij komt nog dat je een minimaal aantal punten, behaald in een maximaal aantal qualifying races, moet hebben voor een bepaalde race (de UTMB bestaat uit meerdere races die allemaal een ander minimum aan benodigde punten hebben).
Beetje een puntenbrij wel ja, moest het zelf ook even goed nalezen voordat ik het snapte :+

In hoeverre heb je nu nog last van allerlei pijntjes enzo?
Blijven er nieuwe bijkomen of zijn het steeds dezelfde symptomen?
Ah, dan moet je flink veel loopreisjes maken in 2 jaar om die punten bij elkaar te lopen denk ik? Maar wel een gaaf groter doel!

Tja het blijft een vaag verhaal. Het is ook niet alleen met hardlopen, ik heb ook vaak last van mijn bekken/liezen in rust, met zitten, autorijden, wandelen. Soms straalt dat uit naar mijn voeten/enkels. Dan laat ik mijn rug/bekken weer mobiliseren bij de manueel therapeut en dan is dat weer beter. Het weerhoudt me niet echt van lopen, maar echt over gaat het ook niet. En ik ben bang voor wat er gebeurt als ik 2 uur ga lopen of zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164807068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:21 schreef BlueT het volgende:

[..]

[..]

Bij deze een voorbeeldje met deze formule en een grafiek waarin de tijden zijn omgerekend naar de 10km via Riegel. De berenloop uit 2015 is dan de beste prestatie..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Zo handig ben ik ook weer niet

Maar deze gaan we integreren met mijn huidige bestand, bedankt
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_164807095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:19 schreef Devv het volgende:

[..]

Heel tof dat je OCC gaat doen :Y . Ik ben echt jaloers dat jullie al genoeg punten hebben voor een leuke afstand. Het is nog steeds suf dat je voor de Matterhorn Ultraks sinds twee jaar geen punten meer kunt krijgen, want anders had ik ook genoeg punten voor OCC :( . Nou ja, je moet ook nog wat te wensen hebben denk ik dan maar. En het veranderd voor mij niets aan de planning voor volgend jaar. Ik zit eraan te denken om mij misschien een keer als vrijwilliger aan te melden voor het UTMB weekend. Dus laat even weten wanneer je ingeloot bent, want dan ga ik je drinken aangeven :D .
Met de nieuwe punten zit je al vrij snel aan de punten voor de OCC. Trail des Fantomes en X-trails Vaals zijn bijvoorbeeld al voldoende voor de OCC. Hoef je niet heel europa voor af te reizen :P
Alle andere races zijn wel een boel punten meer.
Als ik ingeloot wordt zal ik het zeker laten weten :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:55:30 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164807812
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Met de nieuwe punten zit je al vrij snel aan de punten voor de OCC. Trail des Fantomes en X-trails Vaals zijn bijvoorbeeld al voldoende voor de OCC. Hoef je niet heel europa voor af te reizen :P
Alle andere races zijn wel een boel punten meer.
Als ik ingeloot wordt zal ik het zeker laten weten :)
Ik zou de CCC of de TDS mogen doen, maar voor de UTMB moet ik toch flink meer m'n best doen zie ik :@
F means you're fucked
pi_164808058
OCC zou voor mij ook nog wel haalbaar zijn. Er zijn genoeg mogelijkheden om voor eind december de punten alsnog te halen. Het probleem is dat ik in november en december vrijwel geen vakantiedagen meer heb en er volgend jaar ook een paar dure reisjes in de planning staan. Dus laat ik het maar even zo. Je kunt niet alles doen.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:10:14 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164808238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:04 schreef Devv het volgende:
OCC zou voor mij ook nog wel haalbaar zijn. Er zijn genoeg mogelijkheden om voor eind december de punten alsnog te halen. Het probleem is dat ik in november en december vrijwel geen vakantiedagen meer heb en er volgend jaar ook een paar dure reisjes in de planning staan. Dus laat ik het maar even zo. Je kunt niet alles doen.
Precies, we kunnen nog een paar jaartjes punten halen ^O^
F means you're fucked
pi_164808257
ach ja ik heb de punten nu toch :P
als ik me in december inschrijf, dat weet ik zeker dat ik uiterlijk 2019 de OCC kan lopen *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164808263
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:52 schreef BlueT het volgende:

[..]

Bij deze een nieuwe versie van mijn voorbeeld. Daarin alles omgezet naar een relatieve prestatie tov je eigen beste tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zelf de komende tijd nog eens kijken naar een format wat makkelijk door anderen te gebruiken is. Ben zelf erg van het knutselen met cijfertjes.. :)

Zelf wil ik nog kijken of afstanden te 'normaliseren' zijn mbv hartslag. Vorige week liep ik bv. 16 km met een gemiddelde hartslag van 135. Tijd was niet bijzonder, maar dit voelde als een goede prestatie qua fitness. Dus: kent iemand de relatie tussen hartslag en snelheid? Ik meen ergens gelezen te hebben dat 10% hogere hartslag gelijk is aan 10% hogere snelheid. (mits niet boven anaerobe drempel)

o ja, en is de forumule van Riegel nu met 1,06 of 1,07?. Meest recente artikelen gebruiken vaker 1,07 namelijk.
Toch blijft die code om de afstand te neer te zetten erg lang. Daar zat ik dus ook mee. Wel handig dat je inderdaad een nieuwe rij maakt met afstand en 1 met tijd, slim. Had ik niet aan gedacht.
Die formule gewoon aanmaken werkt een stuk netter, wist wel dat het kon, maar dan moet je er ook wel aan denken. :D
Bedankt voor de les! ;)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:55:27 #66
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164809366
Thanks BlueT voor de file, heb mn eigen wedstrijden er in gezet en geeft een leuk beeld weer :Y

Ik analyseer mijn eigen wedstrijden ook altijd qua km tijden, doe dat wel per afstand. Om te zien hoe vlak ik heb gelopen (gelukkig loop ik niet van die trails waar je niets aan deze analyse zou hebben :P )
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_164809426
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
(gelukkig loop ik niet van die trails waar je niets aan deze analyse zou hebben :P )
_O- Ja die heb ik er maar uitgelaten

en heb de 42km kolom maar omgeboekt naar 'incourante afstanden'
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:06:05 #68
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164809626
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:58 schreef CaLeX het volgende:

[..]

_O- Ja die heb ik er maar uitgelaten

en heb de 42km kolom maar omgeboekt naar 'incourante afstanden'
Ik heb de 30 km vervangen door 5 EM...

En als je iets met trails wil doen, denk ik dat je de hoogtemeters als variabele moet toevoegen :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_164809926
Toch maar eens leren eerder te gaan lopen.
Het was in ieder geval een hittetraininkje geworden ipv interval. Gelukkig hebben we hier drinkwaterpunten. :9~
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:28:12 #70
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164810157
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:18 schreef wyccie het volgende:
Toch maar eens leren eerder te gaan lopen.
Het was in ieder geval een hittetraininkje geworden ipv interval. Gelukkig hebben we hier drinkwaterpunten. :9~
Die zijn er hier in de parken ook voldoende, dat is wel fijn, want dan hoef ik niks mee te sjouwen tijdens een loopje. Helaas is dat voorlopig niet van toepassing.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 14:17:50 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164812902
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ingewikkeld met die punten! Over hoe lange tijd mag je die verzamelen?

Verder herstel ik op een of andere manier totaal niet deze week. Gisteren 20km op drollentempo gefietst maar nog steeds zware benen en een ietwat verhoogde rustpols. Maar sinds ik vakantie heb is het me ook nog geen één keer gelukt om 8 uur door te slapen dus dat zal er wel mee te maken. Misschien komt de moeheid van afgelopen halfjaar naar boven of zo. Dus ik sla vandaag maar even over om zaterdag nog ietwat fit aan de start te verschijnen.

Verder moet ik ergens begin september beslissen of ik me in ga schrijven voor Boston :o Ik wil heeeel graag maar ik heb nog niet het volle vertrouwen dat ik in april een marathon aan kan qua belastbaarheid..stomme pijntjes.
Jeetje wat vervelend :(
Zou je anders ook in 2018 Boston kunnen doen, of is dan je BQ verlopen?

Mbt de punten: niet dat ik van plan ben de UTMB te gaan doen, maar ik heb wel al 1 punt *O* Vind ik toch best cool :7
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_164812979
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:06 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik heb de 30 km vervangen door 5 EM...

En als je iets met trails wil doen, denk ik dat je de hoogtemeters als variabele moet toevoegen :Y
ja en met de flexibele afstanden die meestal niet zo heel goed kloppen met de geadverteerde afstanden ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_164813231
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jeetje wat vervelend :(
Zou je anders ook in 2018 Boston kunnen doen, of is dan je BQ verlopen?
Volgens de website van de organisatoren:
"For the 2017 Boston Marathon, qualifying times must be run on or after Saturday, September 19, 2015. "

Dus voor de editie van 2018 is een tijd uit 2015 hoogst waarschijnlijk niet meer geldig.
pi_164813675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:29 schreef pijll het volgende:

[..]

Volgens de website van de organisatoren:
"For the 2017 Boston Marathon, qualifying times must be run on or after Saturday, September 19, 2015. "

Dus voor de editie van 2018 is een tijd uit 2015 hoogst waarschijnlijk niet meer geldig.
Ja, scheelt net een paar weken.. Maar dat zal wel expres zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164816450
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder moet ik ergens begin september beslissen of ik me in ga schrijven voor Boston :o Ik wil heeeel graag maar ik heb nog niet het volle vertrouwen dat ik in april een marathon aan kan qua belastbaarheid..stomme pijntjes.
Herkenbaar, helaas...

Ik heb nu ook wat vergelijkbare klachten en heb de afgelopen tijd weinig getraind (de reden ook waarom ik hier niet vaak meer geweest ben).
Hoewel je er natuurlijk nooit zeker van kunt zijn hoe je er in april volgend jaar aan toe bent, heb ik weinig trek om nu een dure reis te plannen terwijl het uiterst onzeker is hoe het vanaf nu met de pijntjes zal verlopen. Daarbij geldt voor mij ook dat als ik Boston ga lopen, ik dit ook wel goed wil doen. Het risico is nu denk ik toch best redelijk groot dat een voorbereiding niet optimaal zal verlopen.

Volgend jaar dus maar eerst (hopelijk) revanche in Rotterdam en het jaar daarna kan Boston altijd nog.
pi_164818824
Ok. In dubio.. Op 4 september de Afsluitdijk met 32,8 km op de agenda. Heb in de voorbereiding max 22 km gelopen en wilde afgelopen weekend 25+ lopen. Na 16km echter afgebroken ivm pijn in de knie. Die was snel weer weg de volgende dag. Wat me echter meer dwars zit is liespijn daarna, die ook met gewoon wandelen flink dwars zit. Dat trekt nu echter weer weg na 4 dagen, dus wat zal ik doen: dit weekend nog een flinke duurloop 25+ doen, of maar gewoon rustig aan en lies rust geven en accepteren dat ik minder km heb gelopen in de voorbereiding?

Ben hier vrij nieuw in dus hoor graag jullie advies/ervaringen!

PS voorspelling is 12-19 graden met ZW3 in de rug, dus dat klinkt gunstig ☺
pi_164818935
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:30 schreef BlueT het volgende:
Ok. In dubio.. Op 4 september de Afsluitdijk met 32,8 km op de agenda. Heb in de voorbereiding max 22 km gelopen en wilde afgelopen weekend 25+ lopen. Na 16km echter afgebroken ivm pijn in de knie. Die was snel weer weg de volgende dag. Wat me echter meer dwars zit is liespijn daarna, die ook met gewoon wandelen flink dwars zit. Dat trekt nu echter weer weg na 4 dagen, dus wat zal ik doen: dit weekend nog een flinke duurloop 25+ doen, of maar gewoon rustig aan en lies rust geven en accepteren dat ik minder km heb gelopen in de voorbereiding?

Ben hier vrij nieuw in dus hoor graag jullie advies/ervaringen!

PS voorspelling is 12-19 graden met ZW3 in de rug, dus dat klinkt gunstig ☺
Die 25+ zal je niet veel of helemaal niks meer opleveren als training denk ik.
pi_164823894
Dat worden dus weer hele volksstammen in het lang-lang met windjackje eroverheen... _O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:48:37 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164825307
Mrs.RD gaat niet mee dit weekend naar Naseby dus ik had een bed over.
Aan wie kan je dat beter aanbieden dan de coolest runner in town..... Naresh!!


Dit vind ik het allermooiste van mijn hardlopen tot nu toe, the people you meet along the way <3

Bed in ruil voor "bear and beer stories" :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 24 augustus 2016 @ 22:01:49 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164825937
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:30 schreef BlueT het volgende:
Ok. In dubio.. Op 4 september de Afsluitdijk met 32,8 km op de agenda. Heb in de voorbereiding max 22 km gelopen en wilde afgelopen weekend 25+ lopen. Na 16km echter afgebroken ivm pijn in de knie. Die was snel weer weg de volgende dag. Wat me echter meer dwars zit is liespijn daarna, die ook met gewoon wandelen flink dwars zit. Dat trekt nu echter weer weg na 4 dagen, dus wat zal ik doen: dit weekend nog een flinke duurloop 25+ doen, of maar gewoon rustig aan en lies rust geven en accepteren dat ik minder km heb gelopen in de voorbereiding?

Ben hier vrij nieuw in dus hoor graag jullie advies/ervaringen!

Wat de Cowboy ook al zei, een 25km zal niets meer toevoegen aan je prestaties; wel zou ik de benen in beweging houden en voor een +/- 15km run gaan.

En maak je niet druk om de laatste 10km die je niet gelopen hebt.... een zeer ervaren loper zei laatst tegen mij "distance running training is like a good steak, better a little bit underdone than burned to a crisp"

[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-08-2016 22:07:32 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164827841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:45 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Herkenbaar, helaas...

Ik heb nu ook wat vergelijkbare klachten en heb de afgelopen tijd weinig getraind (de reden ook waarom ik hier niet vaak meer geweest ben).
Hoewel je er natuurlijk nooit zeker van kunt zijn hoe je er in april volgend jaar aan toe bent, heb ik weinig trek om nu een dure reis te plannen terwijl het uiterst onzeker is hoe het vanaf nu met de pijntjes zal verlopen. Daarbij geldt voor mij ook dat als ik Boston ga lopen, ik dit ook wel goed wil doen. Het risico is nu denk ik toch best redelijk groot dat een voorbereiding niet optimaal zal verlopen.

Volgend jaar dus maar eerst (hopelijk) revanche in Rotterdam en het jaar daarna kan Boston altijd nog.
He shit dat wist ik helemaal niet, al was me wel opgevallen dat je minder loopt. Vergelijkbaar als in, ook in je bekkenregio of vergelijkbaar dat het vage klachten zijn die maar niet weggaan?

Ik vind het wel heel dubbel want aan de ene kant denk ik inderdaad, me nu inschrijven en het dan toch niet redden zou echt een mega teleurstelling zijn en dan ga je misschien ook dingen forceren, aan de andere kant denk ik, maar misschien red ik zo'n goede tijd wel nooit meer, dit is mijn kans, en desnoods doe je 5 uur over die marathon, iedereen zegt dat je hem gelopen moet hebben.. heel dubbel!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164827924
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

He shit dat wist ik helemaal niet, al was me wel opgevallen dat je minder loopt. Vergelijkbaar als in, ook in je bekkenregio of vergelijkbaar dat het vage klachten zijn die maar niet weggaan?

Ik vind het wel heel dubbel want aan de ene kant denk ik inderdaad, me nu inschrijven en het dan toch niet redden zou echt een mega teleurstelling zijn en dan ga je misschien ook dingen forceren, aan de andere kant denk ik, maar misschien red ik zo'n goede tijd wel nooit meer, dit is mijn kans, en desnoods doe je 5 uur over die marathon, iedereen zegt dat je hem gelopen moet hebben.. heel dubbel!
Inderdaad bekken / lies regio. Ik ga morgen voor het eerst bij een manueel therapeut langs. Kijken of dat wat oplevert.

Jij zit toch ook ruim onder die limiet? Ik ga er iig vanuit dat ik makkelijk ook nog wel een volgende keer daaronder loop. Die kans komt dus toch wel
  woensdag 24 augustus 2016 @ 22:41:19 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_164828065
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:30 schreef BlueT het volgende:
Ok. In dubio.. Op 4 september de Afsluitdijk met 32,8 km op de agenda. Heb in de voorbereiding max 22 km gelopen en wilde afgelopen weekend 25+ lopen. Na 16km echter afgebroken ivm pijn in de knie. Die was snel weer weg de volgende dag. Wat me echter meer dwars zit is liespijn daarna, die ook met gewoon wandelen flink dwars zit. Dat trekt nu echter weer weg na 4 dagen, dus wat zal ik doen: dit weekend nog een flinke duurloop 25+ doen, of maar gewoon rustig aan en lies rust geven en accepteren dat ik minder km heb gelopen in de voorbereiding?

Ben hier vrij nieuw in dus hoor graag jullie advies/ervaringen!

PS voorspelling is 12-19 graden met ZW3 in de rug, dus dat klinkt gunstig ☺
Pak juist nog extra herstel. 33 lukt wel ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_164828175
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Inderdaad bekken / lies regio. Ik ga morgen voor het eerst bij een manueel therapeut langs. Kijken of dat wat oplevert.

Jij zit toch ook ruim onder die limiet? Ik ga er iig vanuit dat ik makkelijk ook nog wel een volgende keer daaronder loop. Die kans komt dus toch wel
Ja dat wel.. maar het lijkt me ook zo leuk om het als cadeau voor mijn promotie te vragen, bijdrages voor deze marathonreis. En ik vind gewoon dat ik 1.5 jaar na Eindhoven weer een goede marathon moet kunnen lopen :( Maarja helaas vind mijn lichaam dat misschien wel niet. Stom hardlopen ook af en toe.. jaren gaat het goed en ineens is er iets uit balans en dan wil het maar niet weggaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 22:45:26 #85
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164828227
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind het wel heel dubbel want aan de ene kant denk ik inderdaad, me nu inschrijven en het dan toch niet redden zou echt een mega teleurstelling zijn en dan ga je misschien ook dingen forceren, aan de andere kant denk ik, maar misschien red ik zo'n goede tijd wel nooit meer, dit is mijn kans, en desnoods doe je 5 uur over die marathon, iedereen zegt dat je hem gelopen moet hebben.. heel dubbel!
inderdaad L_T, het grote nadeel van een buitenlandse wedstrijd is altijd de kosten.
Ik heb het zelfde als ik zit te dagdromen over Tahoe200 of Bigfoot200; want zo'n wedstrijd zal voor mij toch in de buurt van 5000 euro komen.
En natuurlijk is het meedoen al een hele belevenis maar dat zou voor mij toch niet genoeg zijn, als ik aan zo'n wedstrijd begin wil ik hem uitlopen ook....
Dus ik heb mijzelf voorgenomen dat ik eerst Northburn100 moet finishen voordat ik sowieso naar Tahoe ga kijken.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164829551
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad L_T, het grote nadeel van een buitenlandse wedstrijd is altijd de kosten.
Ik heb het zelfde als ik zit te dagdromen over Tahoe200 of Bigfoot200; want zo'n wedstrijd zal voor mij toch in de buurt van 5000 euro komen.
En natuurlijk is het meedoen al een hele belevenis maar dat zou voor mij toch niet genoeg zijn, als ik aan zo'n wedstrijd begin wil ik hem uitlopen ook....
Dus ik heb mijzelf voorgenomen dat ik eerst Northburn100 moet finishen voordat ik sowieso naar Tahoe ga kijken.
Jij blijft wel grotendeels bespaard door blessures toch? Knap hoor, met die enorme afstanden! Dat is denk ik wel het voordeel van ultralopen, afwisselende ondergrond, niet letten op tempo maar op gevoel, dan kan je lichaam toch wel meer aan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164829822
Loopreizen O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 23:41:42 #88
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164830085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 23:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jij blijft wel grotendeels bespaard door blessures toch? Knap hoor, met die enorme afstanden! Dat is denk ik wel het voordeel van ultralopen, afwisselende ondergrond, niet letten op tempo maar op gevoel, dan kan je lichaam toch wel meer aan.
ja, ik mag mijzelf echt gelukkig prijzen. In 6 jaar lopen nog nooit echt een blessure gehad.
En je hebt waarschijnlijk gelijk, ik denk dat ultralopen minder vraagt van je gestel dan een snelle marathon.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164834883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Wat de Cowboy ook al zei, een 25km zal niets meer toevoegen aan je prestaties; wel zou ik de benen in beweging houden en voor een +/- 15km run gaan.

En maak je niet druk om de laatste 10km die je niet gelopen hebt.... een zeer ervaren loper zei laatst tegen mij "distance running training is like a good steak, better a little bit underdone than burned to a crisp"
Bedankt voor de geruststelling en tip (evenals Daywalk3r en TWC).
Dan ga ik voor de medium rare. :) en hou de benen in beweging.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueT op 25-08-2016 09:37:08 ]
pi_164834943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef Guard het volgende:
Dat worden dus weer hele volksstammen in het lang-lang met windjackje eroverheen... _O-
o ja, thermo ondergoed niet vergeten. :P
pi_164836535
Nu ik de foto's en persoonlijke verhalen van UTMB voorbij zie komen, begint het toch wel erg te kriebelen O+ . Ik heb in december nog twee vakantiedagen over en er is dan nog een trail in Dorset die goed is voor 3-UTMB punten. Zou ik dan toch...
pi_164836596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:23 schreef Devv het volgende:
Nu ik de foto's en persoonlijke verhalen van UTMB voorbij zie komen, begint het toch wel erg te kriebelen O+ . Ik heb in december nog twee vakantiedagen over en er is dan nog een trail in Dorset die goed is voor 3-UTMB punten. Zou ik dan toch...
:D
Whatever happened to handing me my drinks? :P >:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164837477
Nou, mijn wedstrijdvoorbereiding voor zaterdag was toch al niet ideaal, maar de verkeerde route door het duin lopen en daardoor nog 9km uit moeten lopen na je 15x200m helpt vast ook niet :P Gelukkig viel de lies/bekkenpijn mee, schoot er wel af en toe in maar met rekken en bekken een beetje kantelen ging het dan wel weer..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164838792
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja dat wel.. maar het lijkt me ook zo leuk om het als cadeau voor mijn promotie te vragen, bijdrages voor deze marathonreis. En ik vind gewoon dat ik 1.5 jaar na Eindhoven weer een goede marathon moet kunnen lopen :( Maarja helaas vind mijn lichaam dat misschien wel niet. Stom hardlopen ook af en toe.. jaren gaat het goed en ineens is er iets uit balans en dan wil het maar niet weggaan.
Wil je graag naar Boston/New England, zelfs als je geen marathon zou kunnen lopen?

Hoe erg zou je het vinden om een teleurstellende tijd te lopen daar?

Waarom zou je in Boston de marathon willen doen? Omdat je het een bijzondere wedstrijd vindt, omdat je iets met die marathon hebt, of voor de bragging rights?

Hoe goed kon je 8 maanden voor de M van Eindhoven inschatten in wat voor vorm je tijdens de wedstrijd zou zijn (en voel je je nu anders dan toen)?
pi_164839020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Wil je graag naar Boston/New England, zelfs als je geen marathon zou kunnen lopen?

Hoe erg zou je het vinden om een teleurstellende tijd te lopen daar?

Waarom zou je in Boston de marathon willen doen? Omdat je het een bijzondere wedstrijd vindt, omdat je iets met die marathon hebt, of voor de bragging rights?

Hoe goed kon je 8 maanden voor de M van Eindhoven inschatten in wat voor vorm je tijdens de wedstrijd zou zijn (en voel je je nu anders dan toen)?
Ik heb natuurlijk 3 maanden in New England gewoond en Boston al gezien. Maar het lijkt me alsnog heel bijzonder om de marathon daar te lopen. Het is soort van mijn droommarathon, zoals dat voor sommige New York of Rotterdam of de Eiger is. Bragging rights snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt.. elke marathon uitlopen is een enorme prestatie waar je wel over mag opscheppen natuurlijk. Maar het feit dat je je via een tijd kan kwalificeren die ik nu gelopen heb speelt allicht wel mee, het is al een eer om daar te mogen lopen. Ook heb ik verschillende Amerikanen gesproken die ook lopen, op conferenties en zo, en die zeggen dat Boston gewoon qua sfeer en alles met geen enkele andere marathon te vergelijken is.

Toen ik me inschreef voor Eindhoven ging alles van een leien dakje, in Schoorl liep ik 30km vrijwel zonder serieuze duurtraining, verder brak ik op elke wedstrijd die ik liep een PR en had ik nauwelijks last van serieuze pijntjes.. totaal niet vergelijkbaar dus.
Als je neutraal naar mijn tijden in trainingen nu en vorig jaar kijkt zit er niet eens zoveel verschil tussen, maar qua gevoel een wereld van verschil. Maar misschien kijk ik er nu ook te biased tegenaan, toen ging natuurlijk ook niet alles vanzelf.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:45:24 #96
442544 schoonmams
2 stuks fruit per dag
pi_164839423
Ik ben van plan de garmin forerunner 235 te halen. Met name omdat ik dan geen hartslagband hoef te hebben.

Is er iemand die mij kan vertellen of het bandje van het horloge van siliconen of van rubber is gemaakt?
pi_164839655
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:45 schreef schoonmams het volgende:
Ik ben van plan de garmin forerunner 235 te halen. Met name omdat ik dan geen hartslagband hoef te hebben.

Is er iemand die mij kan vertellen of het bandje van het horloge van siliconen of van rubber is gemaakt?
Ik heb dat horloge. Maar ik heb geen idee van welke stof het is. .
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:05:46 #98
442544 schoonmams
2 stuks fruit per dag
pi_164840008
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:53 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik heb dat horloge. Maar ik heb geen idee van welke stof het is. .
Oke, klopt het wel dat het een rubber/siliconen achtige stof is?
pi_164840087
Leuk dat mossel en Gogo weer terug zijn. ^O^

Ik zit te denken aan de Tilburg Ten Miles. Dat is toch best wel een feestje?
Oh, en is het (vernieuwde) parcours van de Posbankloop volledig verhard?
pi_164840196
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:08 schreef wyccie het volgende:
Leuk dat mossel en Gogo weer terug zijn. ^O^

Ik zit te denken aan de Tilburg Ten Miles. Dat is toch best wel een feestje?
Ik heb nog nooit zoveel publiek aan de kant zien staan als in de laatste kilometer of 2 van de TTM. En enthousiast ook.

Aanrader.
pi_164842469
Tilburg ten miles is leuk :Y

Maar ja, is ook een thuis wedstrijd voor mij. Wel veel publiek, bandjes en zo. Leuke sfeer.
pi_164842752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:05 schreef schoonmams het volgende:

[..]

Oke, klopt het wel dat het een rubber/siliconen achtige stof is?
Dat klopt ja, maar zou inderdaad ook niet weten of het de een of de ander is...
pi_164842762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:05 schreef schoonmams het volgende:

[..]

Oke, klopt het wel dat het een rubber/siliconen achtige stof is?
Dat klopt wel ja.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:08 schreef wyccie het volgende:
Leuk dat mossel en Gogo weer terug zijn. ^O^

Ik zit te denken aan de Tilburg Ten Miles. Dat is toch best wel een feestje?
Oh, en is het (vernieuwde) parcours van de Posbankloop volledig verhard?
TTM is supergaaf! Echt na de kustmarathon wat mij betreft de leukste loop. Superveel publiek. En echt langs heel de route, en vooral de laatste twee drie kilometer ja.

En de Posbankloop was toch al bijna helemaal verhaard? (Ik heb alleen de 6km gelopen daar, drie keer)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:39:40 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164845173
Geen geld :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164847229
quote:
Zelfs met regen is het nog :9~
Hij staat hier op het lijstje :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164847479
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb natuurlijk 3 maanden in New England gewoond en Boston al gezien. Maar het lijkt me alsnog heel bijzonder om de marathon daar te lopen. Het is soort van mijn droommarathon, zoals dat voor sommige New York of Rotterdam of de Eiger is. Bragging rights snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt.. elke marathon uitlopen is een enorme prestatie waar je wel over mag opscheppen natuurlijk. Maar het feit dat je je via een tijd kan kwalificeren die ik nu gelopen heb speelt allicht wel mee, het is al een eer om daar te mogen lopen. Ook heb ik verschillende Amerikanen gesproken die ook lopen, op conferenties en zo, en die zeggen dat Boston gewoon qua sfeer en alles met geen enkele andere marathon te vergelijken is.

Toen ik me inschreef voor Eindhoven ging alles van een leien dakje, in Schoorl liep ik 30km vrijwel zonder serieuze duurtraining, verder brak ik op elke wedstrijd die ik liep een PR en had ik nauwelijks last van serieuze pijntjes.. totaal niet vergelijkbaar dus.
Als je neutraal naar mijn tijden in trainingen nu en vorig jaar kijkt zit er niet eens zoveel verschil tussen, maar qua gevoel een wereld van verschil. Maar misschien kijk ik er nu ook te biased tegenaan, toen ging natuurlijk ook niet alles vanzelf.
Als ik ooit Boston zou mogen lopen wil ik toch wel een tijd lopen die een beetje in de buurt ligt van de BQ time. Anders lijkt me dat zo'n "onverdiend gevoel" :@

Ik denk dat ik voorlopig alleen een poging tot kwalificatie kan gaan wagen als ik London ooit mag lopen.
Voor de rest wil ik eigenlijk alleen nog maar marathons lopen in een mooie omgeving, ipv alleen op tijd te focussen.
Sowieso minder marathons en meer ultra's, veel gaver 8-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:33:53 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164848507
Raceday....en veel te vroeg wakker ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164849070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
Raceday....en veel te vroeg wakker ;(
*O* race day
Hoe is het weer?
Epische sneeuwhoogten?
Veel succes en plezier vandaag
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164849096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
Raceday....en veel te vroeg wakker ;(
Succes!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:02:13 #112
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164849139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
Raceday....en veel te vroeg wakker ;(
Zoals het hoort dus *O*

Maak er wat moois van! ^O^
F means you're fucked
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:25:53 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164849742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:59 schreef Guard het volgende:

[..]

*O* race day
Hoe is het weer?
Epische sneeuwhoogten?
Veel succes en plezier vandaag
Geen sneeuw tot nu toe....en ook nog geen regen en rond een graad of 6.
Ik ga mijn best doen!

Terwijl ik vorig jaar zoiets had van "I give it a crack and if I don't make it at least I tried" heb ik nu zo iets van "oke, je weet dat je de afstand aan kunt dus opgeven is geen optie"
Ik ben er nog niet over uit wel gevoel fijner is :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164849744
quote:
Met houten doos ^O^
pi_164849758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
Raceday....en veel te vroeg wakker ;(
Have fun !
pi_164850127
Succes, RD!
Slapen kan later nog.
pi_164851353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Als ik ooit Boston zou mogen lopen wil ik toch wel een tijd lopen die een beetje in de buurt ligt van de BQ time. Anders lijkt me dat zo'n "onverdiend gevoel" :@

Je wil er het maximale uithalen wat op dat moment mogelijk is, maar dat geldt voor alle wedstrijden lijkt me.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164851362
RD succes als je dit nog leest!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164851543
RD have fun.
pi_164851679
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je wil er het maximale uithalen wat op dat moment mogelijk is, maar dat geldt voor alle wedstrijden lijkt me.
Altijd, maar dan is soms het resultaat niet bevredigend, ondanks al mijn goede intenties en er niet meer in zat op dat moment.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164851687
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je wil er het maximale uithalen wat op dat moment mogelijk is, maar dat geldt voor alle wedstrijden lijkt me.
Zelf boeit mij dat steeds minder om het maximale eruit te halen. Trail de tantomes dan ook absoluut niet voluit gelopen en gewoon lekker relaxed een verkapte training van gemaakt wat dan ook de bedoeling was. Laatste kilometers dan wel weer mijzijlf lekker wat meer op wedstrijdtempo naar beneden laten storten.
pi_164851792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zelf boeit mij dat steeds minder om het maximale eruit te halen. Trail de tantomes dan ook absoluut niet voluit gelopen en gewoon lekker relaxed een verkapte training van gemaakt wat dan ook de bedoeling was. Laatste kilometers dan wel weer mijzijlf lekker wat meer op wedstrijdtempo naar beneden laten storten.
Hmm ja oke, maar een marathon kan je niet vaak doen en als je dan ook nog de halve wereld er voor over vliegt wil je er wel vol voor gaan lijkt me :P Al kan 'er volop van genieten' ook een doel zijn, maar daar schakel ik misschien op over als ik wat ouder en minder competitief ben (as if, dat laatste ;) )
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164852130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm ja oke, maar een marathon kan je niet vaak doen en als je dan ook nog de halve wereld er voor over vliegt wil je er wel vol voor gaan lijkt me :P Al kan 'er volop van genieten' ook een doel zijn, maar daar schakel ik misschien op over als ik wat ouder en minder competitief ben (as if, dat laatste ;) )
Wat vind jij niet vaak? Een marathon elke maand bijvoorbeeld zou voor een aantal mensen in dit topic geen enkel probleem zijn zolang ze maar niet elke keer voluit gaan.

In jouw geval lijkt het mij ook onmogelijk dat jij er niet vol voor gaat.
pi_164852335
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat vind jij niet vaak? Een marathon elke maand bijvoorbeeld zou voor een aantal mensen in dit topic geen enkel probleem zijn zolang ze maar niet elke keer voluit gaan.

In jouw geval lijkt het mij ook onmogelijk dat jij er niet vol voor gaat.
Ja, oke, maar als ultralopen niet je hobby is en een marathon echt een pittige afstand om uberhaupt te halen, is 2-3 keer per jaar toch wel het maximum ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164853116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, oke, maar als ultralopen niet je hobby is en een marathon echt een pittige afstand om uberhaupt te halen, is 2-3 keer per jaar toch wel het maximum ;)
Dan loop je toch gewoon niet meer dan een marathon elke keer dan ben je ook geen ultra loper. :P
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:36:24 #126
3878 Vork
Manisch creatief
pi_164866313
Het is nog geen marathon, maar ik heb intussen flexibeler gips (en zo'n hele lelijke grote slipper) en ik mag er op lopen. Dat is nu nog wat pijnlijk, maar de eerste stapjes zullen weldra worden gezet. *O*
pi_164868966
De nummer 1 is binnenn bij The Great Naseby Water. 100 mijl in 14 uur en 37 minuten. :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:26:26 #128
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_164870144
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef CaLeX het volgende:
De nummer 1 is binnenn bij The Great Naseby Water. 100 mijl in 14 uur en 37 minuten. :o
Dat is ruim 11 km/u. 14 uur lang. 8)7
pi_164870427
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef CaLeX het volgende:
De nummer 1 is binnenn bij The Great Naseby Water. 100 mijl in 14 uur en 37 minuten. :o
Dat is rap. Het ziet er trouwens aardig nat uit daar. Het lijkt me geen pretje om zo lang in doorweekte schoenen te moeten lopen.
pi_164876196
Ik heb morgen mijn eerste wedstrijd in 4 maanden :o En ik ben best wel zenuwachtig, maar tegelijkertijd maak ik me niet te druk om het resultaat. Ik heb geen idee hoe fit ik nu precies ben, en de een zegt dat je 3 levens hebt in een du/triatlon dus dat je jezelf niet moet sparen in het begin en de ander zegt weer; niet te hard tijdens de eerste run, dat betaal je later terug.
Dus mijn conclusie is; we'll wing it, en ik wil vooral een leuke dag hebben.

Zijn jullie niet trots op me, RD & Yur? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:01:02 #131
155227 crew  Guppy
dus
pi_164876384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste wedstrijd in 4 maanden :o En ik ben best wel zenuwachtig, maar tegelijkertijd maak ik me niet te druk om het resultaat. Ik heb geen idee hoe fit ik nu precies ben, en de een zegt dat je 3 levens hebt in een du/triatlon dus dat je jezelf niet moet sparen in het begin en de ander zegt weer; niet te hard tijdens de eerste run, dat betaal je later terug.
Dus mijn conclusie is; we'll wing it, en ik wil vooral een leuke dag hebben.

Zijn jullie niet trots op me, RD & Yur? ;)
Héél veel plezier *O* ik ben superbenieuwd naar je ervaringen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164878048
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 20:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste wedstrijd in 4 maanden :o En ik ben best wel zenuwachtig, maar tegelijkertijd maak ik me niet te druk om het resultaat. Ik heb geen idee hoe fit ik nu precies ben, en de een zegt dat je 3 levens hebt in een du/triatlon dus dat je jezelf niet moet sparen in het begin en de ander zegt weer; niet te hard tijdens de eerste run, dat betaal je later terug.
Dus mijn conclusie is; we'll wing it, en ik wil vooral een leuke dag hebben.

Zijn jullie niet trots op me, RD & Yur? ;)
Hoeveel en waar? Want als je zo gaat beginnen kan ik wel met een zakje kleurenpoeder langs de kant komen staan... :{
Funrunner :6
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164878111
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoeveel en waar? Want als je zo gaat beginnen kan ik wel met een zakje kleurenpoeder langs de kant komen staan... :{
Funrunner :6
Eerst 3.8km lopen, dan 20 fietsen, dan 5 lopen.. Als ik ook nog wissels moet maken naar het kleurplatenonderdeel flip ik helemaal, het is al ingewikkeld genoeg :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164878425
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Eerst 3.8km lopen, dan 20 fietsen, dan 5 lopen.. Als ik ook nog wissels moet maken naar het kleurplatenonderdeel flip ik helemaal, het is al ingewikkeld genoeg :P
Ah,dan kom ik wel kleurenpoeder gooien bij de wissel van het zwemmen naar het fietsen, blijft het lekker plakken
:D

Succes ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164878595
Zwemmen doe ik niet aan ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164878687
Met deze temperaturen blijft het ook zonder zwemonderdeel wel plakken. Succes!
pi_164878892
Een run-bike-run, leuk!
Veel plezier, LT.
pi_164879718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwemmen doe ik niet aan ;)
:( Dan kan je dus ook mooi fluiten naar dat kleurenpoeder
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164880078
28 mei 2017, marathon van Tilburg
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164880988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:07 schreef Guard het volgende:
28 mei 2017, marathon van Tilburg
Is het parcours al bekend?
Als ik in Eindhoven onder de 1:45 loop op de halve ga ik dan misschien wel de hele lopen.
pi_164881690
Testrondje gedaan op mijn nieuwe Hoka's, helemaal goedgekeurd.
Een of ander raar spiertje of peesje in mijn bil pest me een beetje. Kreeg er last van na een autorit naar Scarabee. Maar als ik harder loop merk ik er niks van. Dus dat heb ik maar gedaan, het ging heel lekker. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:35 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Is het parcours al bekend?
Als ik in Eindhoven onder de 1:45 loop op de halve ga ik dan misschien wel de hele lopen.
Waarom houd je die tijd aan?

Ik ga de Tilburg Ten Miles maar doen, maar wacht nog even of er een goedkoop startbewijs opduikt.
Verder nog Bridge to Bridge, Bruggenloop NMG en Damloop op de planning komende maand. Damloop waarschijnlijk dubbel, en BtB wordt ook een duurloop. De Posbankloop ga ik waarschijnlijk ook doen.
Na de marathon sta ik nog ingeschreven voor een trail, maar dat ga ik niet meer doen.
  Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 00:06:16 #142
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164881910
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwemmen doe ik niet aan ;)
Dat is het beste onderdeel van een triatlon
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164882885
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:35 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Is het parcours al bekend?
Als ik in Eindhoven onder de 1:45 loop op de halve ga ik dan misschien wel de hele lopen.
Geloof dat ze nog wachten op de laatste vergunningen.
Maar parcours zal wel duidelijk voordat de inschrijving opent
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164884211
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 00:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat is het beste onderdeel van een triatlon
Gelukkig doe k geen triathlon dan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:00:20 #145
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164885176
Naseby.... regen, modder en heel veel blaren.

Uitgebeider verslag volgt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164885917
Waahh het is een en al chaos hier! Maar ziet er wel heel tof uit!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164886386
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
Naseby.... regen, modder en heel veel blaren.

Uitgebeider verslag volgt
_O_

Ik had gezien dat het erg nat was ja.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2016 11:22:26 ]
pi_164887311
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 23:58 schreef wyccie het volgende:


[..]

Waarom houd je die tijd aan?

Ik vind dat ik eerst de HM afstand redelijk onder de knie moet hebben, voordat ik aan een marathon kan gaan denken. Ik wil niet te vroeg beginnen aan een m, bang dat ik m dan één keer uitloop en vervolgens geblesseerd afhaak. Weet niet of dat terecht is, maar ik vind het wel een fijne volgorde zo.

De tijd van 1:45 is overigens redelijk arbitrair gekozen. Dacht dat het nog heel lang zou duren voordat ik dat zou kunnen halen, maar in juni liep ik 1:46:30. Toen was ik wel beter in vorm dan nu, maar mss kan ik over ruim een maand wel weer richting 1:45.
pi_164887389
Sinds een maandje of zo heb ik een nieuw probleem bij de lange duurloop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164888296
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:16 schreef steffelonio het volgende:
Sinds een maandje of zo heb ik een nieuw probleem bij de lange duurloop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou weleens aan het warme, klamme weer kunnen liggen. Je verliest veel vocht en zout. Blijkbaar reageren je darmen daar op.
pi_164888584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het zou weleens aan het warme, klamme weer kunnen liggen. Je verliest veel vocht en zout. Blijkbaar reageren je darmen daar op.
Daar had ik nog niet aan gedacht. Zou mooi zijn als dat de oorzaak zou zijn!
pi_164888730
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:18 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Daar had ik nog niet aan gedacht. Zou mooi zijn als dat de oorzaak zou zijn!
En anders: niet te veel vezelrijk eten, niet te pittig eten, geen dingen als melk drinken. Dit alles alleen vóór de training, erna maakt het niks meer uit natuurlijk.
pi_164890636
Wooow dat was gaaf! En zwaar, maar op een heel andere manier dan een hardloopwedstrijd. Mijn benen voelen nu alweer of ik weer sprintjes kan trekken, maar de laatste km voelde het echt of ik niet meer vooruit kwam. Het waren ook wel zware omstandigheden, warm en heel veel wind.. De runbikerin was wel een beetje chaotisch georganiseerd, was ook ineens 2x 5.3km lopen ipv eerst 3.5, maar ja dat was alleen maar in mijn voordeel want tijdens het fietsen werd ik door een vrouw ingehaald maar dat kon ik met lopen weer goedmaken. Oja ik heb dus gewonnen! :D en het was super cool!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164890863
Is het een goed idee om tijdens een regionale hittegolf in de Limburgse heuvels te gaan lopen? Waarschijnlijk niet, maar wel mooi O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164890919
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Wooow dat was gaaf! En zwaar, maar op een heel andere manier dan een hardloopwedstrijd. Mijn benen voelen nu alweer of ik weer sprintjes kan trekken, maar de laatste km voelde het echt of ik niet meer vooruit kwam. Het waren ook wel zware omstandigheden, warm en heel veel wind.. De runbikerin was wel een beetje chaotisch georganiseerd, was ook ineens 2x 5.3km lopen ipv eerst 3.5, maar ja dat was alleen maar in mijn voordeel want tijdens het fietsen werd ik door een vrouw ingehaald maar dat kon ik met lopen weer goedmaken. Oja ik heb dus gewonnen! :D en het was super cool!
^O^ *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164891178
_O_ L_T _O_
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164891739
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef Guard het volgende:
Is het een goed idee om tijdens een regionale hittegolf in de Limburgse heuvels te gaan lopen? Waarschijnlijk niet, maar wel mooi O+
Dat is inderdaad een mooie omgeving!
pi_164892162
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Wooow dat was gaaf! En zwaar, maar op een heel andere manier dan een hardloopwedstrijd. Mijn benen voelen nu alweer of ik weer sprintjes kan trekken, maar de laatste km voelde het echt of ik niet meer vooruit kwam. Het waren ook wel zware omstandigheden, warm en heel veel wind.. De runbikerin was wel een beetje chaotisch georganiseerd, was ook ineens 2x 5.3km lopen ipv eerst 3.5, maar ja dat was alleen maar in mijn voordeel want tijdens het fietsen werd ik door een vrouw ingehaald maar dat kon ik met lopen weer goedmaken. Oja ik heb dus gewonnen! :D en het was super cool!
Ja, dit zagen we allemaal al heel ver van tevoren aankomen. Je maakte je namelijk zó druk dat het wel moest leiden naar deze topprestatie!

Chapeau.
  Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:22:38 #159
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164892429
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Wooow dat was gaaf! En zwaar, maar op een heel andere manier dan een hardloopwedstrijd. Mijn benen voelen nu alweer of ik weer sprintjes kan trekken, maar de laatste km voelde het echt of ik niet meer vooruit kwam. Het waren ook wel zware omstandigheden, warm en heel veel wind.. De runbikerin was wel een beetje chaotisch georganiseerd, was ook ineens 2x 5.3km lopen ipv eerst 3.5, maar ja dat was alleen maar in mijn voordeel want tijdens het fietsen werd ik door een vrouw ingehaald maar dat kon ik met lopen weer goedmaken. Oja ik heb dus gewonnen! :D en het was super cool!
_O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164892509
Gaaf LT _O_ _O_
pi_164892979
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja, dit zagen we allemaal al heel ver van tevoren aankomen. Je maakte je namelijk zó druk dat het wel moest leiden naar deze topprestatie!

Chapeau.
Nou, ik maakte me druk om alles eromheen, en dat was ook terecht. Het is toch best wel ingewikkeld met al die stickers en zones en tijdwaves, zeker als je in je eentje bent en niemand op je fiets kan letten etc. etc. etc.
Over het lopen en fietsen zelf heb ik me nooit echt druk gemaakt, aangezien nog helemaal geen tempoharde trainingen gedaan heb, ik de laatste 2 weken vooral vakantie gevierd heb en ik ook niet wist of ik last ging krijgen van die pijntjes/blessures. Ik kwam er 1 minuut voor de start achter dat ik 2km langer moest rennen dan op de website en zelfs daar was ik zen over ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:05:05 #162
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164893141
Wakker met kramp en de pijn van blaren zo groot als stuiterballen...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164893168
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wakker met kramp en de pijn van blaren zo groot als stuiterballen...
Au.. Maar was het het waard?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:20:02 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164893579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Au.. Maar was het het waard?
Absoluut! Volgend jaar weer!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:43:15 #165
155227 crew  Guppy
dus
pi_164894066
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou, ik maakte me druk om alles eromheen, en dat was ook terecht. Het is toch best wel ingewikkeld met al die stickers en zones en tijdwaves, zeker als je in je eentje bent en niemand op je fiets kan letten etc. etc. etc.
Over het lopen en fietsen zelf heb ik me nooit echt druk gemaakt, aangezien nog helemaal geen tempoharde trainingen gedaan heb, ik de laatste 2 weken vooral vakantie gevierd heb en ik ook niet wist of ik last ging krijgen van die pijntjes/blessures. Ik kwam er 1 minuut voor de start achter dat ik 2km langer moest rennen dan op de website en zelfs daar was ik zen over ;)
Wat tof! *O* dat ga je vaker doen dus!

En wat heb je gewonnen, naast eeuwige roem?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164894099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat tof! *O* dat ga je vaker doen dus!

En wat heb je gewonnen, naast eeuwige roem?
Een tweede medaille, de gouden versie ;)
Valt toch tegen he, voor bijna 50 euro inschrijfgeld :+
Mijn benen beginnen wel steeds zwaarder te voelen zeg..

Het was trouwens wel grappig, die wisselzone en dat hele terrein was allemaal met meticuleuze precisie geregeld, maar de RBR was duidelijk het ondergeschoven kindje, wij hadden namelijk niet eens een startlijn/vak :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:14:11 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_164894513
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een tweede medaille, de gouden versie ;)
Valt toch tegen he, voor bijna 50 euro inschrijfgeld :+
Mijn benen beginnen wel steeds zwaarder te voelen zeg..

Het was trouwens wel grappig, die wisselzone en dat hele terrein was allemaal met meticuleuze precisie geregeld, maar de RBR was duidelijk het ondergeschoven kindje, wij hadden namelijk niet eens een startlijn/vak :D
Hahaha :D nou ja, ook leuk toch! Voor dat inschrijfgeld kun je maar beter ook maar meteen winnen :P

Ik was vandaag kijken bij het NK Sprint Triatlon, erg cool. Een grote wedstrijd, tot in de puntjes geregeld en alle nationale toppers aan de start. Heel indrukwekkend, het gaat meteen kriebelen om ook weer aan de slag te gaan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164895331
L_T en RD, weer supermooie prestaties! _O_ Gefeliciteerd beiden!
pi_164895419
Supervet L_T!

En RD, ik blijf het maar raar vinden, die dingen die jij loopt, maar wel klasse gedaan! (duim omhoog, kan emoti niet vinden)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_164895456
Gefeliciteerd rd! Knappe prestatie weer!! _O_
pi_164896104
Rd, iets meer details mag hoor ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:15:17 #172
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164896695
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 19:47 schreef Guard het volgende:
Rd, iets meer details mag hoor ;)
Kont morgen of zo :D
Maar het was een slagveld, met modder en bagger everywhere (Naseby Forestery ondergrond is gele klei) dus de hele nacht lopen glidderen en glijden in de stromende regen.
De eerste 4 ronden (toen het nog droog was ;( ) gingen beroert, de benen voelden goed maar in mijn hoofd voelde ik me superonrustig en nerveus, waarom weet ik niet maar het was zo erg dat ik heel dicht op het punt stond om uit te stappen.
Met de duisternis kwam ook de rust en terwijl ik mij alleen voortbewoog door de nacht voelde ik mij beter worden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:41:50 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_164897353
Vandaag de Veldhoven Ten Miles gelopen, samen O+
Tijdens de start was het 30 graden, bij het finishen ietsje gezakt naar 29/28,6. We hebben er 1:38 over gedaan, met deze temperaturen vind ik dat prima.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_164897637
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Kont morgen of zo :D
Maar het was een slagveld, met modder en bagger everywhere (Naseby Forestery ondergrond is gele klei) dus de hele nacht lopen glidderen en glijden in de stromende regen.
De eerste 4 ronden (toen het nog droog was ;( ) gingen beroert, de benen voelden goed maar in mijn hoofd voelde ik me superonrustig en nerveus, waarom weet ik niet maar het was zo erg dat ik heel dicht op het punt stond om uit te stappen.
Met de duisternis kwam ook de rust en terwijl ik mij alleen voortbewoog door de nacht voelde ik mij beter worden.
^O^ klinkt als een zware, benieuwd naar het hele verhaal
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164898978
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag de Veldhoven Ten Miles gelopen, samen O+
Tijdens de start was het 30 graden, bij het finishen ietsje gezakt naar 29/28,6. We hebben er 1:38 over gedaan, met deze temperaturen vind ik dat prima.
[ afbeelding ]
Bijpassend kleurende medailles bij de outfit!

En RD, wat een tocht weer, aan die foto op facebook te zien!
Was dit nou 100 mijl? En in hoeveel ronden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:50:20 #176
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164902366
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bijpassend kleurende medailles bij de outfit!

En RD, wat een tocht weer, aan die foto op facebook te zien!
Was dit nou 100 mijl? En in hoeveel ronden?
100 miles inderdaad, 16 rondes.
Een DNF rate van 45% maakt deze finish extra speciaal
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164902389
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Wooow dat was gaaf! En zwaar, maar op een heel andere manier dan een hardloopwedstrijd. Mijn benen voelen nu alweer of ik weer sprintjes kan trekken, maar de laatste km voelde het echt of ik niet meer vooruit kwam. Het waren ook wel zware omstandigheden, warm en heel veel wind.. De runbikerin was wel een beetje chaotisch georganiseerd, was ook ineens 2x 5.3km lopen ipv eerst 3.5, maar ja dat was alleen maar in mijn voordeel want tijdens het fietsen werd ik door een vrouw ingehaald maar dat kon ik met lopen weer goedmaken. Oja ik heb dus gewonnen! :D en het was super cool!
Tof! _O_
pi_164902435
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 23:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

100 miles inderdaad, 16 rondes.
Een DNF rate van 45% maakt deze finish extra speciaal
Jij ook _O_
pi_164902606
Wat een mooie verhalen!
LT, gefeliciteerd met je winst bij je eerste Run Bike Run!
RD, je verhaal is waardeloos zonder foto's (van de blaren).

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:11 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik vind dat ik eerst de HM afstand redelijk onder de knie moet hebben, voordat ik aan een marathon kan gaan denken. Ik wil niet te vroeg beginnen aan een m, bang dat ik m dan één keer uitloop en vervolgens geblesseerd afhaak. Weet niet of dat terecht is, maar ik vind het wel een fijne volgorde zo.
De volgorde lijkt me niet meer dan logisch.
Maar een HM redelijk onder de knie krijgen zou voor mij wat anders betekenen. Sowieso haal ik die streeftijd niet. :P
Als ik jou was zou ik me gewoon inschrijven voor Rotterdam, met of zonder die 1:46, en dan rustig opbouwen. In de loop van je trainingsopbouw haal je dat waarschijnlijk toch wel.
Hoe vaak heb je nou een HM gelopen?
pi_164905820
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 00:00 schreef wyccie het volgende:
Wat een mooie verhalen!
LT, gefeliciteerd met je winst bij je eerste Run Bike Run!
RD, je verhaal is waardeloos zonder foto's (van de blaren).

[..]

De volgorde lijkt me niet meer dan logisch.
Maar een HM redelijk onder de knie krijgen zou voor mij wat anders betekenen. Sowieso haal ik die streeftijd niet. :P
Als ik jou was zou ik me gewoon inschrijven voor Rotterdam, met of zonder die 1:46, en dan rustig opbouwen. In de loop van je trainingsopbouw haal je dat waarschijnlijk toch wel.
Hoe vaak heb je nou een HM gelopen?
Wat een "hm onder de knie krijgen" precies is, en wat voor tijd daarbij hoort, is voor iedereen natuurlijk anders. Ik had vorig jaar voor mezelf de tijd van 1:45 gesteld als "drempel", die tijd heb ik redelijk uit de lucht gegrepen (gemiddeld iets onder de 5:00/km).

Sinds ik (bijna) 2 jaar geleden ben begonnen met hardlopen heb ik 3 keer een HM gelopen:
1. Eindhoven, oktober 2015, tijd 1:59:02. Ging niet optimaal, vooral aan het begin had ik pijn aan mijn voeten vanwege achteraf gezien verkeerde schoenen;
2. Kempenrun, maart 2016, 1:54:49. Ging goed, iets te voorzichtig gestart misschien, in de 2e helft flink versneld. Voorbereiding was niet optimaal, niet heel veel langere afstanden gelopen tijdens training.
3. Roosendaal, juni 2016, 1:46:32. Dit was eigenlijk de perfecte race. Heel goed voorbereid, en in staat geweest om heel vlak te lopen. Kon niet beter op dat moment.

In oktober loop ik in Eindhoven weer de HM. Ik weet niet of ik de tijd van 1:46 kan verbeteren. Ik ben nu echt in mindere vorm dan in juni, maar misschien dat ik de komende weken nog e.e.a. kan verbeteren. Als ik dan wel onder de 1:45 loop, dan weet ik nog steeds niet of ik me meteen ga inschrijven voor Rotterdam. Ik weet namelijk niet of ik wel genoeg tijd kan vrijmaken voor een marathontraining. In de tussentijd ben ik wel bezig om mijn kilometers per week wat uit te breiden, en ook om wat langere duurlopen te gaan doen. Mijn langste duurloop is nu 26km, maar wil eens gaan kijken of ik richting de 30+ kan gaan komen. Dan weet ik ook beter of een marathon wel iets voor mij is.

Sorry. Lang verhaal geworden. Kern is: ik zie nogal op tegen een marathon (al kriebelt het wel om een keer een marathon te gaan lopen). Ik denk dat ik nog wat sterker en taaier moet worden voordat ik eraan kan beginnen.
pi_164905912
Ik heb nu een rugzakje met waterzak erin, met zo'n slang (vd Decathlon).
Ik vind zo'n slang niet echt fijn drinken. Ook weet ik dan niet hoeveel ik heb gedronken.

Ik wil eigenlijk voor die langere duurlopen een vest met daarin één of twee softflasks aan de voorkant. Dat lijkt met het fijnste. Heeft iemand tips?
pi_164906153
Steffelonio, als je nu minder in vorm bent, maar gaat pushen om in Eindhoven onder 1:45 te lopen, heb je wel je streeftijd gehaald, maar dat betekent inderdaad niet dat je dan per se klaar bent voor een marathon. De kans is dan groter dat je geblesseerd raakt.
Het zijn inderdaad de duurlopen die je meer zeggen of je een M kunt lopen. Het kost veel tijd, maar als jij al 3 of 4 keer per week traint valt dat wel mee. Het verschil voor mij is dat 1 van die trainingen hooguit 2-3 uur langer wordt. Of ik nou op zondag 1 uur loop of 3, maakt voor mij niets uit, want mijn dag is niet zo volgepland dat het op die 2 uur extra aankomt. Maar ik weet niet meer of jij kinderen hebt, dan wordt het misschien een ander verhaal. :P
pi_164906188
Ik denk ook dat of je die HM nou in 1.46 of 1.45 hebt gelopen niet het verschil gaat maken of je klaar bent voor de marathon ;) Dat is meer een mentale kwestie, je moet er wel zin in hebben!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164906306
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 09:25 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb nu een rugzakje met waterzak erin, met zo'n slang (vd Decathlon).
Ik vind zo'n slang niet echt fijn drinken. Ook weet ik dan niet hoeveel ik heb gedronken.

Ik wil eigenlijk voor die langere duurlopen een vest met daarin één of twee softflasks aan de voorkant. Dat lijkt met het fijnste. Heeft iemand tips?
Mijn vest van Salomon heeft dat, maar ook een waterzak. Die vul ik niet altijd. De softflasks zijn 0.5l elk. Zit als gegoten, ik voel het nergens schuren. Het is een S-Lab Adv Skin 5 liter (waterzak is 1.5 liter). Genoeg ruimte en vakjes om spulletjes in kwijt te kunnen (gels, telefoon, jackje etc).
Ze hebben 'm ook in 12 liter.
Als je alleen de softflasks wilt, heb je de S-Lab Sense. Dat is een vest met alleen de flessen voorop. Ik weet niet of er daar extra vakjes zijn. Aan de foto's te zien in ieder geval niet aan de achterkant.
pi_164906355
Het is inderdaad meer een mentale kwestie :P Heeft ook met zelfvertrouwen te maken natuurlijk.

Maar het is ook wel zo dat ik vind dat ik voldoende loop-hardheid moet hebben voordat ik aan een m-voorbereiding kan beginnen. En dat heb ik aan een tijd gekoppeld. Ik had ook kunnen zeggen dat ik eerst 5 of 6 HM's wil lopen, of dat ik eerst in staat ben om een lange duurloop van 28km goed te verteren, of weet ik veel wat.
En ja, tijd vinden om te lopen is nu soms al passen en meten (met 2 kids, van 4 en 6, en mijn vrouw heeft een drukke baan met wisselende werktijden). Dat logistieke probleem speelt dus ook wel een beetje mee als een soort handrem.
pi_164906573
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 10:07 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mijn vest van Salomon heeft dat, maar ook een waterzak. Die vul ik niet altijd. De softflasks zijn 0.5l elk. Zit als gegoten, ik voel het nergens schuren. Het is een S-Lab Adv Skin 5 liter (waterzak is 1.5 liter). Genoeg ruimte en vakjes om spulletjes in kwijt te kunnen (gels, telefoon, jackje etc).
Ze hebben 'm ook in 12 liter.
Als je alleen de softflasks wilt, heb je de S-Lab Sense. Dat is een vest met alleen de flessen voorop. Ik weet niet of er daar extra vakjes zijn. Aan de foto's te zien in ieder geval niet aan de achterkant.
Thanks! Ga er eens naar kijken.
Had tot nu toe alleen de UD vests bekeken.
  zondag 28 augustus 2016 @ 10:58:11 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164907019

Wyccie, ik zal je een foto van de onderkant besparen maar de kleine teen is ingepakt met gaas en antiseptic zalf omdat daar de nagel van af ligt en er totaal geen vel meer op zit.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164907230
Precies de details waar we op zaten te wachten ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164909245
RD, jij masochist. Pijn is fijn, hè? :P

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 10:11 schreef steffelonio het volgende:
En ja, tijd vinden om te lopen is nu soms al passen en meten (met 2 kids, van 4 en 6, en mijn vrouw heeft een drukke baan met wisselende werktijden). Dat logistieke probleem speelt dus ook wel een beetje mee als een soort handrem.
Ah, dan wordt het al moeilijker. Zou voor mij ook een probleem zijn. Dan maar wachten tot ze oud genoeg zijn. ;)


Zit eraan te denken om eens een back-to-back training te doen, weet niet of dat nut heeft. Twijfel sowieso wanneer ik mijn langste duurloop ga doen. Ik heb niet echt een plan, ik doe maar wat. :')
pi_164909366
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:50 schreef wyccie het volgende:
RD, jij masochist. Pijn is fijn, hè? :P

[..]

Ah, dan wordt het al moeilijker. Zou voor mij ook een probleem zijn. Dan maar wachten tot ze oud genoeg zijn. ;)

Zit eraan te denken om eens een back-to-back training te doen, weet niet of dat nut heeft. Twijfel sowieso wanneer ik mijn langste duurloop ga doen. Ik heb niet echt een plan, ik doe maar wat. :')
wat is een back-to-back training?
pi_164909770
Ook niet even in een spoilertje plakken he? :P
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164909833
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:55 schreef steffelonio het volgende:

[..]

wat is een back-to-back training?
Vanavond duurloopje en morgen ook weer.

Het heeft hier net even gewaaid, dus hopelijk vanavond lekker koel lopen.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:41:55 #193
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164910597
Pfff dat viel even tegen. Wind, warmte en klein deelnemersveld. Dus ruim een minuut boven m'n PR gelopen helaas. Maar het kan ook niet altijd feest zijn
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164914892
http://nl.mylaps.com/even(...)rkadamstel/RBRV.html

Mijn uitslag staat er inmiddels ook op, 7 vrouwen dus maar :o En op de wissels valt ook nog wel wat te winnen :P
Maar ter geruststelling, bij de triathlon vrouwen, wat er heel veel waren, was er maar één sneller met lopen, en 5 met fietsen, terwijl de overgang zwemmen-fietsen beter schijnt te gaan dan lopen-fietsen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164916576
Het lijkt erop dat ik dit jaar toch nog een reisje extra ga maken. Het streven is om in december punten voor UTMB OCC te pakken :D .
pi_164916934
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:46 schreef Devv het volgende:
Het lijkt erop dat ik dit jaar toch nog een reisje extra ga maken. Het streven is om in december punten voor UTMB OCC te pakken :D .
Dorset had je het over?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164919664
Ja, Dorset Coastal Trail Run Ultra 53K :s) . Ik heb dit weekend twee mensen geronseld om mee te gaan.
pi_164919763
Ik heb vandaag de Royal run in de tuinen van paleis Soestdijk gelopen. Leuk loopje ,goed georganiseerd. Echter was het parcours volgens mijn horloge 200 meter te kort. Jammer maar niks aan te doen, ik heb dus 3,3 km gelopen in 23:30.. Baal er wel van. Parcours was bijna volledig onverhard, heel hobbelig, ook met van die boomwortels waar je moest uitkijken dat je enkel niet verzwikte( wat dus bijna gebeurde bij mij..) Ik kon niet echt vaart maken eerlijk gezegd. En de knie was door dat onverharde best pijnlijk. Achja de ene keer gaat het beter dan de andere he :p

Volgende week de afsluitdijk, ben toch wel zenuwwachtig... En hopen dat we de wind meehebben :)

Medaille:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164919818
LT ^O^
RD ^O^ Mooi dat je echt jouw ding hebt gevonden.

Zelf deze week over de 10.000 km gelogde km's op garmin connect gegaan. *O*
Eerste log was 17 februari 2012. Nu 722 activiteiten gelogd met 10013,63 km.
pi_164919857
Kunnen jullie meehelpen een keus maken?
Ik weet niet wanneer en hoe ik mijn langste duurloop ga doen.

De komende weekenden heb ik gepland:
-4 sept TTM 10EM
-11 sept BtB 10EM -> vorig jaar ben ik gedeeltelijk naar Arnhem gelopen waardoor ik bij elkaar 30k liep. Er is ook eem 3EM. Zou dus evt 35k kunnen worden.
-18 sept Damloop 10EM -> ik doe de businessrun, voor de middag kan ik ook een startbewijs krijgen, dus dan kan ik 2x16k lopen.
-25 sept Posbank 4 of 10EM

Ik kan dus de BtB of Damloop verlengen, maar beide zijn dan niet aaneengesloten.
Of zal ik gewoon op een zaterdag voorafgaand aan de BtB, Damloop of Posbankloop zelf een 30+ doen, en zondag dus een enkele afstand.
pi_164919882
RD, ik vind het er allemaal nog netjes uit zien na 100 mijl in natte schoenen.
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:32:46 #202
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164919941
Voor de liefhebbers een blogje over mijn eerste wedstrijd van 2016:
https://allergenenhardlop(...)8/28/3x-schoonhoven/
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164920227
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:32 schreef MaleDuck het volgende:
Voor de liefhebbers een blogje over mijn eerste wedstrijd van 2016:
https://allergenenhardlop(...)8/28/3x-schoonhoven/
"Dus op een of andere manier is Schoonhoven geen plek waar ik boven mezelf kan uitstijgen."
Niet gek hè, als je net weer een maandje traint na een half jaar kwakkelen. Niet zo streng zijn voor jezelf, gewoon weer lekker blijven trainen en die tijden gaan vanzelf weer naar beneden. Komt goed! ^O^
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:46:44 #204
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164920343
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:41 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

"Dus op een of andere manier is Schoonhoven geen plek waar ik boven mezelf kan uitstijgen."
Niet gek hè, als je net weer een maandje traint na een half jaar kwakkelen. Niet zo streng zijn voor jezelf, gewoon weer lekker blijven trainen en die tijden gaan vanzelf weer naar beneden. Komt goed! ^O^
Klopt, alleen moet dat gevoel nog even parkeren. Want in de trainingen ging het juist boven verwachting. Misschien wat meer 1000tjes in m'n training stoppen.
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164920597
Mooie medaille van de Royal Run.
Hoe was de omgeving? Zag je het paleis ook van dichtbij?

Maleduck, je hebt ook een behoorlijk warme dag uitgekozen voor je eerste wedstrijd.
Ik kan alleen maar jaloers zijn op die 19:34 als je slechtste tijd. _O_
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:01:52 #206
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164920721
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
RD, ik vind het er allemaal nog netjes uit zien na 100 mijl in natte schoenen.
Where is the "I feel your pain" when you need it :D
Lopen gaat nog zeer moeizaam, de benen voelen prima maar het zijn echt de voeten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164920813
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Where is the "I feel your pain" when you need it :D
Lopen gaat nog zeer moeizaam, de benen voelen prima maar het zijn echt de voeten
Ik heb vorige week een hele dag op hakken gelopen.
I feel your pain. :Y
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:06:08 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164920834
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:05 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik heb vorige week een hele dag op hakken gelopen.
I feel your pain. :Y
:D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:13:27 #209
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164921007
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:56 schreef wyccie het volgende:
Mooie medaille van de Royal Run.
Hoe was de omgeving? Zag je het paleis ook van dichtbij?

Maleduck, je hebt ook een behoorlijk warme dag uitgekozen voor je eerste wedstrijd.
Ik kan alleen maar jaloers zijn op die 19:34 als je slechtste tijd. _O_
Thanks, daarom zet ik hier meestal geen tijden neer, omdat ik het in perspectief probeer te bekijken...

En RD, sorry I don't feel your pain, my pain only lasted less than 20 minutes...
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164921234
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:32 schreef MaleDuck het volgende:
Voor de liefhebbers een blogje over mijn eerste wedstrijd van 2016:
https://allergenenhardlop(...)8/28/3x-schoonhoven/
Ik was er helaas niet bij, voor mij is dit geen loopweer. Wel een erg leuke route! Misschien loop ik eind dit jaar daar de oliebollenloop weer eens...

quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:46 schreef Devv het volgende:
Het lijkt erop dat ik dit jaar toch nog een reisje extra ga maken. Het streven is om in december punten voor UTMB OCC te pakken :D .
Krijg je punten voor het uitlopen alleen, of zijn er ook nog strenge tijdslimieten?

quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:30 schreef wyccie het volgende:
Kunnen jullie meehelpen een keus maken?
Ik weet niet wanneer en hoe ik mijn langste duurloop ga doen.

De komende weekenden heb ik gepland:
-4 sept TTM 10EM
-11 sept BtB 10EM -> vorig jaar ben ik gedeeltelijk naar Arnhem gelopen waardoor ik bij elkaar 30k liep. Er is ook eem 3EM. Zou dus evt 35k kunnen worden.
-18 sept Damloop 10EM -> ik doe de businessrun, voor de middag kan ik ook een startbewijs krijgen, dus dan kan ik 2x16k lopen.
-25 sept Posbank 4 of 10EM

Ik kan dus de BtB of Damloop verlengen, maar beide zijn dan niet aaneengesloten.
Of zal ik gewoon op een zaterdag voorafgaand aan de BtB, Damloop of Posbankloop zelf een 30+ doen, en zondag dus een enkele afstand.
Hoeveel tijd zit er tussen die twee DtD's? Als dat lang is koel je tussendoor af en dat is vragen om blessures.
Ik zou persoonlijk andere deelnemers niet willen vermoeien met een LDL-tempo in een wedstrijd en meedoen met een marathontrainingsloop die er altijd wel ergens is.
pi_164921428
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:32 schreef MaleDuck het volgende:
Voor de liefhebbers een blogje over mijn eerste wedstrijd van 2016:
https://allergenenhardlop(...)8/28/3x-schoonhoven/
Zeker 5 kilometers heb je ook gewoon wat meer wedstrijdjes voor nodig voor toptijden, komt wel weer goed ja. ^O^

Mijn kuiten blijven wat gevoelig, toch getraind vandaag en het ging wel ok. Woensdag een 1000 meter indoor lopen. :D En dan zaterdag 10 kilometer op het vliegveld van Budapest, best wel zin in. :D :Y
Jack does it in real time...
pi_164921619
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Where is the "I feel your pain" when you need it :D
Lopen gaat nog zeer moeizaam, de benen voelen prima maar het zijn echt de voeten
Ik dacht ik eigenlijk: mijn voeten zien er gehavender uit :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164921717
Vandaag weer ingeschreven voor mijn persoonlijke klassieker: De Mescherbergloop *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164921774
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:22 schreef Devv het volgende:
Ja, Dorset Coastal Trail Run Ultra 53K :s) . Ik heb dit weekend twee mensen geronseld om mee te gaan.
Cool!
Met een beetje geluk staan we in dezelfde editie van de UTMB aan de start van de OCC
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164921801
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zit er tussen die twee DtD's? Als dat lang is koel je tussendoor af en dat is vragen om blessures.
Ik zou persoonlijk andere deelnemers niet willen vermoeien met een LDL-tempo in een wedstrijd en meedoen met een marathontrainingsloop die er altijd wel ergens is.
Dat weet ik niet precies omdat ik niet weet in welk startvak ik sta bij de businessrun. Ik moet ook weer vanuit Zaandam terug naar Amsterdam. Met de recreanten kan ik altijd in een later startvak beginnen zodat ik niet tussen snelle lopers jog.
Met dat afkoelen zal het toch wel meevallen? Het blijft nog wel warm en ik ga niet superhard.
In het najaar ken ik hier geen marathontrainingen, alleen in het voorjaar de Road to Rotterdam.
pi_164922689
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:30 schreef wyccie het volgende:
Kunnen jullie meehelpen een keus maken?
Ik weet niet wanneer en hoe ik mijn langste duurloop ga doen.

De komende weekenden heb ik gepland:
-4 sept TTM 10EM
-11 sept BtB 10EM -> vorig jaar ben ik gedeeltelijk naar Arnhem gelopen waardoor ik bij elkaar 30k liep. Er is ook eem 3EM. Zou dus evt 35k kunnen worden.
-18 sept Damloop 10EM -> ik doe de businessrun, voor de middag kan ik ook een startbewijs krijgen, dus dan kan ik 2x16k lopen.
-25 sept Posbank 4 of 10EM

Ik kan dus de BtB of Damloop verlengen, maar beide zijn dan niet aaneengesloten.
Of zal ik gewoon op een zaterdag voorafgaand aan de BtB, Damloop of Posbankloop zelf een 30+ doen, en zondag dus een enkele afstand.
Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar als ik in een marathontraining zou zitten, en ik had deze planning, dan zou ik een van de wedstrijden afzeggen en in dat weekend zelf een rondje van 35 km uitzetten.
pi_164922815
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:32 schreef MaleDuck het volgende:
Voor de liefhebbers een blogje over mijn eerste wedstrijd van 2016:
https://allergenenhardlop(...)8/28/3x-schoonhoven/
Ik vind het best een nette tijd onder die omstandigheden! Kan alleen maar beter gaan vanaf hier toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164923157
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:30 schreef wyccie het volgende:
Kunnen jullie meehelpen een keus maken?
Ik weet niet wanneer en hoe ik mijn langste duurloop ga doen.

De komende weekenden heb ik gepland:
-4 sept TTM 10EM
-11 sept BtB 10EM -> vorig jaar ben ik gedeeltelijk naar Arnhem gelopen waardoor ik bij elkaar 30k liep. Er is ook eem 3EM. Zou dus evt 35k kunnen worden.
-18 sept Damloop 10EM -> ik doe de businessrun, voor de middag kan ik ook een startbewijs krijgen, dus dan kan ik 2x16k lopen.
-25 sept Posbank 4 of 10EM

Ik kan dus de BtB of Damloop verlengen, maar beide zijn dan niet aaneengesloten.
Of zal ik gewoon op een zaterdag voorafgaand aan de BtB, Damloop of Posbankloop zelf een 30+ doen, en zondag dus een enkele afstand.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je één van die wedstrijden moet schrappen als je een kwalitatief goede duurloop wilt doen in die periode.. Natuurlijk, je kunt de wedstrijden als trainingen lopen maar dan nog zal het belastender zijn dan zelfstandig trainen denk ik. En zeker die 2x DtD loop, met nog terugwandelen na de start, afkoelen/stijf worden en dan nog een keer gaat erin hakken denk ik..
Je marathon is 9 oktober? Idealiter doe je je lange duurloop 3 weken van tevoren.. Geld vangen voor je DtD startbewijs, die drukte lekker overslaan en op 25 september nog de 10 EM om de vorm te testen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164924922
Wat een prestaties LT en RD _O_

Ik heb gisteren ook weer met m'n broer aan de Run bike run meegedaan. Was nog stukje warmer dan vorig jaar en heb de laatste tijd heel weinig gelopen. Liep stuk minder hard dan vorig jaar, maar was wel een stuk zwaarder. Heb nog een eindsprint eruit kunnen persen en met hartslag van 198 nog 6 slagen hoger dan wat ik ooit gemeten heb.
pi_164925159
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:52 schreef Voccar het volgende:
Wat een prestaties LT en RD _O_

Ik heb gisteren ook weer met m'n broer aan de Run bike run meegedaan. Was nog stukje warmer dan vorig jaar en heb de laatste tijd heel weinig gelopen. Liep stuk minder hard dan vorig jaar, maar was wel een stuk zwaarder. Heb nog een eindsprint eruit kunnen persen en met hartslag van 198 nog 6 slagen hoger dan wat ik ooit gemeten heb.
Dezelfde als ik of die in Borne?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164927312
Voor wie nog de DtD wil lopen trouwens: https://www.dutchies.nl/categorie/sportactiviteiten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164928273
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dezelfde als ik of die in Borne?
Ik heb in Borne gelopen. Kan lopend naar de start en veel bekenden die meedoen en langs de kant staan.
pi_164928505
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef Voccar het volgende:

[..]

Ik heb in Borne gelopen. Kan lopend naar de start en veel bekenden die meedoen en langs de kant staan.
Gaaf hoor! Dat schijnt dé Run Bike Run te zijn ;)
Welke afstanden deed je? En hoe ging het fietsen, en hoe dood ging je tijdens de 2e run? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164930015
Ik wil gewoon te veel loopevenementen doen, ik vind ze allemaal leuk. ;(
Of de BtB of Posbank omzetten naar de kortere afstand en dag ervoor de duurloop doen, maar dat is ook niet ideaal wat betreft herstel. Toch maar even over nadenken.

Zojuist toch maar een duurloop van 23 gedaan, op de nieuwe schoenen. Dat merk ik wel, maar zal ook wel weer snel wennen.
Ik heb de Zevenheuvelenroute gedaan, niet slim om dat in het donker te doen. Een groot stuk is onverlicht, tussen de bomen. Gelukkig had ik mijn telefoon bij me, dus de zaklamp aangezet.
pi_164931651
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:56 schreef wyccie het volgende:
Mooie medaille van de Royal Run.
Hoe was de omgeving? Zag je het paleis ook van dichtbij?
Ja je rent vlak langs het paleis. Daarna kom je in een soort bebosd gebied, wat normaal afgesloten schijnt te zijn. En ik vond het niet spectaculair mooi ofzo.Ik vond het wel leuk :)
Ik ben 119/243 geworden en 65/167 van de vrouwen. Mooi in de middenmoot haha w/.


Superknap van je Maleduck! En die tijd.. Ik ben er jaloers op...
  maandag 29 augustus 2016 @ 07:55:07 #226
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164931856
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik was er helaas niet bij, voor mij is dit geen loopweer. Wel een erg leuke route! Misschien loop ik eind dit jaar daar de oliebollenloop weer eens...
Jammer dat je er niet was, had ik je kunnen hazen naar een sub 20 :P
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:31 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Zeker 5 kilometers heb je ook gewoon wat meer wedstrijdjes voor nodig voor toptijden, komt wel weer goed ja. ^O^

Mijn kuiten blijven wat gevoelig, toch getraind vandaag en het ging wel ok. Woensdag een 1000 meter indoor lopen. :D En dan zaterdag 10 kilometer op het vliegveld van Budapest, best wel zin in. :D :Y
Ja, het was een jaar geleden dat ik een 5 km gelopen had en dus nu maar meer 5 kms lopen en niet snel naar de 10 switchen ;)
Nice, jij loopt lekker internationaal zeg :Y
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vind het best een nette tijd onder die omstandigheden! Kan alleen maar beter gaan vanaf hier toch?
Ja, het was pittig dat is zeker zo. Gelukkig kan ik het nu na een nachtje erover slapen het al meer relativeren.
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 06:57 schreef xMissi het volgende:
Superknap van je Maleduck! En die tijd.. Ik ben er jaloers op...
Tijd is relatief ;) Ik heb meer respect voor langzamere lopers dan voor supersnelle lopers, maar misschien komt het omdat ik altijd enorm prestatiegericht ben als het gaat om dit soort dingen.
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164933470
Ik ben mezelf lekker aan het slopen, ik ging gisteren een beetje doelloos in de rondte vliegen, heel langzaam, maar was op mijn telefoon de route aan het checken en toen remde ik en vloog ik over de kop. Vooral veel schaafwonden maar mijn enkel is ook een beetje stijf, hopelijk is dat snel weer over. Ga vanavond toch even naar de training, al is het maar omdat ik gewoon het huis uit wil :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164933519
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Krijg je punten voor het uitlopen alleen, of zijn er ook nog strenge tijdslimieten?

[..]

Je moet de wedstrijd gewoon uitlopen. De enige tijdslimieten zijn onderweg.
pi_164933636
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben mezelf lekker aan het slopen, ik ging gisteren een beetje doelloos in de rondte vliegen, heel langzaam, maar was op mijn telefoon de route aan het checken en toen remde ik en vloog ik over de kop. Vooral veel schaafwonden maar mijn enkel is ook een beetje stijf, hopelijk is dat snel weer over. Ga vanavond toch even naar de training, al is het maar omdat ik gewoon het huis uit wil :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja telefoon checken en fietsen, niet echt een ideale combi..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164936492
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 06:57 schreef xMissi het volgende:

[..]

Ja je rent vlak langs het paleis. Daarna kom je in een soort bebosd gebied, wat normaal afgesloten schijnt te zijn. En ik vond het niet spectaculair mooi ofzo.Ik vond het wel leuk :)
Ik ben 119/243 geworden en 65/167 van de vrouwen. Mooi in de middenmoot haha w/.

Superknap van je Maleduck! En die tijd.. Ik ben er jaloers op...
Linker rijtje ^O^

RD _O_ Ik zat met een oog de FB pagina in de gaten te houden, en daar regende het al DNF's.
Super knap uitgelopen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_164936734
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben mezelf lekker aan het slopen, ik ging gisteren een beetje doelloos in de rondte vliegen, heel langzaam, maar was op mijn telefoon de route aan het checken en toen remde ik en vloog ik over de kop. Vooral veel schaafwonden maar mijn enkel is ook een beetje stijf, hopelijk is dat snel weer over. Ga vanavond toch even naar de training, al is het maar omdat ik gewoon het huis uit wil :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen. Blessuregevoelige sport, nooit aan beginnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 augustus 2016 @ 13:29:40 #232
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164937064
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 10:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben mezelf lekker aan het slopen, ik ging gisteren een beetje doelloos in de rondte vliegen, heel langzaam, maar was op mijn telefoon de route aan het checken en toen remde ik en vloog ik over de kop. Vooral veel schaafwonden maar mijn enkel is ook een beetje stijf, hopelijk is dat snel weer over. Ga vanavond toch even naar de training, al is het maar omdat ik gewoon het huis uit wil :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes LT met de innerlijke en uiterlijke verwondingen :Y
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_164943693
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers.
pi_164943894
L_T wel heel blijven! o|O
Misschien beter gaan skaten ;).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164945585
Ik sluit me ook aan bij de rest. Sterkte :*.

Vanavond ga ik niet rennen. Ik gun mijn knie even wat rust. En ik moet naar een condoleance.. Donderdag weer, lekker rustig want zondags de afsluitdijk :D
pi_164946316
Ook sterkte gewenst. Hardlopen maar als uitlaatklep gebruiken dan?

Zelf dit weekend 13km gelopen maar lies deed veel pijn en daarom gestopt. Kon afgelopen zondag nauwelijks meer wandelen. Vandaag maar afspraak gemaakt met fysiotherapeut voor woensdag. Vrees echter đat die negatief adviseert voor afsluitdijk zondag.
Iemand nog last minute tips?
Vandaag sporttape gebruikt en dat verlicht al wel overdag.
Edit: en mijn vrouw heeft haar massage diploma, dus die hulp heb ik vast ingezet :)
pi_164947341
Sterkte xmissi en L_T.

Vandaag een route uitgezet in een voor mij onbekend stukje bos. Auto geparkeerd op een parkeerplaats daar waar een paar wandelroutes beginnen. Het ging lekker en was een erg mooi stukje bos, totdat bij het aangeven van km 4 en de bijbehorende km tijd hij vastliep en op dit scherm bleef staan. Juist ja midden in een stukje bos en geen idee welke kant ik op moet voor mijn auto. Garmin uiteindelijk kunnen soft resetten en wonder boven wonder ging hij gewoon verder waar ik gebleven was.

Ik heb sterk het vermoeden dat het val was een kolonie muggen. Ik was echt al muggenmeppend mijn garmin weer aan de praat aan het krijgen. In korte tijd ben ik minimaal 4 keer door een mug te grazen genomen en 1 daas.

Bij mijn auto aangekomen was het er opeens redelijk druk. Verdacht veel mannen die alleen waren en schichtig om zich heen keken. Politie kwam ook nog even buurten.

Bij het overzetten van de data bleek mijn garmin wel een beetje in de war. Volgens hem had ik een nieuw pr op de 5 en 10 km. Op de 5 in maar liefst 13:35.
pi_164950530
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Sterkte xmissi en L_T.

Vandaag een route uitgezet in een voor mij onbekend stukje bos. Auto geparkeerd op een parkeerplaats daar waar een paar wandelroutes beginnen. Het ging lekker en was een erg mooi stukje bos, totdat bij het aangeven van km 4 en de bijbehorende km tijd hij vastliep en op dit scherm bleef staan. Juist ja midden in een stukje bos en geen idee welke kant ik op moet voor mijn auto. Garmin uiteindelijk kunnen soft resetten en wonder boven wonder ging hij gewoon verder waar ik gebleven was.

Ik heb sterk het vermoeden dat het val was een kolonie muggen. Ik was echt al muggenmeppend mijn garmin weer aan de praat aan het krijgen. In korte tijd ben ik minimaal 4 keer door een mug te grazen genomen en 1 daas.

Bij mijn auto aangekomen was het er opeens redelijk druk. Verdacht veel mannen die alleen waren en schichtig om zich heen keken. Politie kwam ook nog even buurten.

Bij het overzetten van de data bleek mijn garmin wel een beetje in de war. Volgens hem had ik een nieuw pr op de 5 en 10 km. Op de 5 in maar liefst 13:35.
Mooie tijd! Dat is ook zo'n beetje de streeftijd van mijn zwager op de 5km. Al moet hij volgens mij nog steeds beginnen met hardlopen... Onder de 15 minuten zou hij wel moeten kunnen lopen, met een klein beetje trainen.

En muggen/dazen kunnen echt super irritant zijn. Heb ik ook wel eens last van gehad. Ik ben toen snel bos uit gevlucht.
pi_164950683
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gaaf hoor! Dat schijnt dé Run Bike Run te zijn ;)
Welke afstanden deed je? En hoe ging het fietsen, en hoe dood ging je tijdens de 2e run? :P
Ik deed samen met m'n broer die het fietagedeelte deed. Ging behoorlijk dood 2e run, wat ook wel te zien was aan m'n hartslag.
pi_164953094
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164954732
Weer terug van vakantie. (Maar) 2 keer kunnen lopen helaas. Eén sightseeing rondje in Praag en 1 onverharde loop door de modder aan de rand van een bos in Slowakije.

Helaas wil mijn Polar sinds net voor de vakantie niet meer met mijn telefoon communiceren. Dus de loopjes pas thuis weer via de PC met kabel kunnen synchroniseren.

Die kan dus denk ik weer naar de reparatieservice.

Mooie prestaties hier voorbij zien komen trouwens op alle vlakken, van trails tot triathlon.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Rond die tijd wil ik misschien toch wel een keer voor een marathon gaan, maar als eerste lijkt me Rotterdam dan leuker.
pi_164955474
LT, wat naar, sterkte.

quote:
Die reacties ook. :D

Ik vind eind mei helaas te warm voor marathons.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 06:30:25 #243
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164957112
oke, my dear friends, ik heb nog geen tijd gehad om mijn verslag af te maken maar ik ben begonnen dus nog even geduld (ik ben bij 20km dus nog 140 te gaan :D )

Wel kan ik jullie vertellen dat mijn lichaam langzaam over de schok heen is, maar voeten is nog een heel ander verhaal :D maar dat zal ook wel goed komen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164957254
Ik heb gisteren met mijn trainer overlegd en ik ga me inschrijven voor Boston :)

In december moet ik een volledig trainingsprogramma kunnen draaien, en dan is het nog op tijd volgens hem. Geen idee hoe dat gaat worden met nieuwe baan en zo, maar ach, het lukt ministers en CEOs ook dus waarom niet. Mocht er iets misgaan is er wel 250 dollar weg.. maar goed.. soit.

En de schade van mijn judorol valt gelukkig ook mee, heb gisteren wel voorzichtig aan gedaan met de training maar het werd er niet erger van en voelt vandaag alweer wat beter. ^O^
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164957265
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 06:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, my dear friends, ik heb nog geen tijd gehad om mijn verslag af te maken maar ik ben begonnen dus nog even geduld (ik ben bij 20km dus nog 140 te gaan :D )

Wel kan ik jullie vertellen dat mijn lichaam langzaam over de schok heen is, maar voeten is nog een heel ander verhaal :D maar dat zal ook wel goed komen
Een pagina per km? :P

Heeft het nog zin om naar een pedicure te gaan voor je voeten of zo?
Zal ook wel erger zijn geweest door de nattigheid zeker? Het lijkt me dat jouw voeten toch ook wel wat gewend zijn normaliter..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164957270
quote:
2500 op de hele marathon? Lijkt me absurd veel, gaan ze nooit halen. Op alle evenementen bij elkaar misschien..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:11:50 #247
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164957302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 07:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een pagina per km? :P

Heeft het nog zin om naar een pedicure te gaan voor je voeten of zo?
Zal ook wel erger zijn geweest door de nattigheid zeker? Het lijkt me dat jouw voeten toch ook wel wat gewend zijn normaliter..
De nattigheid heeft zeer zeker de grootste schade aangericht,dit in combinatie met al de modder en blubber, wat voor schuren zorgde, in mijn schoenen, ondanks regelmatig droge sokken. Ik heb normaal gesproken nooit last van blaren.
Het meeste last heb ik van mijn kleine teen (de rest van de blazren zijn goed opgedroogd) waar de nagel en al het vel vanaf is en het nagelbed dus rauw is.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:12:24 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164957306
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 07:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

2500 op de hele marathon? Lijkt me absurd veel, gaan ze nooit halen. Op alle evenementen bij elkaar misschien..
dat dacht ik ook, wishful thinking!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164958040
2500 deelnemers? Dat zou dan de derde marathon van Nederland zijn, na Rotterdam en Amsterdam en nog voor Eindhoven. Lijkt me erg optimistisch.

LT wat gaaf dat je toch voor Boston gaat! Hopelijk krijg je wat extra energie van de voorpret :)
pi_164958643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 07:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb gisteren met mijn trainer overlegd en ik ga me inschrijven voor Boston :)

[..]

Ja, tof dat je ervoor gaat! Ik denk dat je anders ook nog wel de kans had gekregen, want BQ is voor jou niet iets onbereikbaar maar toch leuk dat je het durft te doen. Het geeft je toch wel bragging rights voor de rest van je leven als je Boston hebt gelopen ;) .
pi_164958926
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 07:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb gisteren met mijn trainer overlegd en ik ga me inschrijven voor Boston :)
Goede beslissing denk ik! Daar ga je geen spijt van krijgen.
pi_164958955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 08:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
2500 deelnemers? Dat zou dan de derde marathon van Nederland zijn, na Rotterdam en Amsterdam en nog voor Eindhoven. Lijkt me erg optimistisch.
Minstens de vierde. De Kustmarathon is de derde marathon van NL, met 1500-2000 deelnemers.

Edit: k zie nu dat Eindhoven flink gegroeid is, boven de 2000 deelnemers. Ik heb niets gezegd :)

[ Bericht 13% gewijzigd door pijll op 30-08-2016 10:32:08 ]
pi_164960989
Ik neem aan dat Jacques het totaal aantal deelnemers bedoeld (er is ook een kwart ( :r ) en een halve marathon. Ik denk niet dat hij zo'n dromer is dat ie verwacht dat er 2500 M-deelnemers zullen zijn in 2017, en in 2020 10.000 8)7
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164961301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:23 schreef Guard het volgende:
Ik neem aan dat Jacques het totaal aantal deelnemers bedoeld (er is ook een kwart ( :r ) en een halve marathon. Ik denk niet dat hij zo'n dromer is dat ie verwacht dat er 2500 M-deelnemers zullen zijn in 2017, en in 2020 10.000 8)7
Er is er in ieder geval al één zo te horen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164961698
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 07:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb gisteren met mijn trainer overlegd en ik ga me inschrijven voor Boston :)

In december moet ik een volledig trainingsprogramma kunnen draaien, en dan is het nog op tijd volgens hem. Geen idee hoe dat gaat worden met nieuwe baan en zo, maar ach, het lukt ministers en CEOs ook dus waarom niet. Mocht er iets misgaan is er wel 250 dollar weg.. maar goed.. soit.

En de schade van mijn judorol valt gelukkig ook mee, heb gisteren wel voorzichtig aan gedaan met de training maar het werd er niet erger van en voelt vandaag alweer wat beter. ^O^
Wat gaaf!
Ik ben jaloers :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164961714
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er is er in ieder geval al één zo te horen ;)
Nou, ik heb dat weekend eigenlijk een andere marathon op het oog :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164963297
Ik ga "net" niet de UTMB Climbing Challenge halen. Het kan nog wel maar dan moet ik vandaag op wonderbaarlijke wijze 600 hoogtemeters erbij krijgen :') . Het is wel al de meest productieve maand ooit met 177 kilometer.
pi_164963644
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:06 schreef Devv het volgende:
Ik ga "net" niet de UTMB Climbing Challenge halen. Het kan nog wel maar dan moet ik vandaag op wonderbaarlijke wijze 600 hoogtemeters erbij krijgen :') . Het is wel al de meest productieve maand ooit met 177 kilometer.
Uit ervaring kan ik je mededelen dat een ochtendje rennen in Z-Limburg zo 600 hm kan opleveren.
Maar ja daar heb je vandaag of morgen zeker niet zoveel aan? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:51:04 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_164964191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:06 schreef Devv het volgende:
Ik ga "net" niet de UTMB Climbing Challenge halen. Het kan nog wel maar dan moet ik vandaag op wonderbaarlijke wijze 600 hoogtemeters erbij krijgen :') . Het is wel al de meest productieve maand ooit met 177 kilometer.
Kom een paar keer de Emmapiramide oprennen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164964319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou, ik heb dat weekend eigenlijk een andere marathon op het oog :)
Dat snap ik. Ik vind het ook niet heel slim van Tilburg om de concurrentie aan te gaan met de Marathon van Klazienaveen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 14:57:18 ]
pi_164965164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik vind het ook niet heel slim van Tilburg om de concurrentie aan te gaan met de Marathon van Klazienaveen.
Vreemd genoeg staat die niet op mijn short-list :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164965845
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:06 schreef Devv het volgende:
Ik ga "net" niet de UTMB Climbing Challenge halen. Het kan nog wel maar dan moet ik vandaag op wonderbaarlijke wijze 600 hoogtemeters erbij krijgen :') . Het is wel al de meest productieve maand ooit met 177 kilometer.
Misschien creatief door aan te geven dat 177km=1770hm? Basisschool rekenen... :)
pi_164967127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Vreemd genoeg staat die niet op mijn short-list :D
Daar waren dit jaar anders best een paar snelle Kenianen!
En het is 1 van de oudste marathons van Nederland.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164968896
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:22 schreef Cynic het volgende:

[..]

Daar waren dit jaar anders best een paar snelle Kenianen!
En het is 1 van de oudste marathons van Nederland.
Still not on the shortlist :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164970854
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Still not on the shortlist :P
Hoe is dat nou mogelijk?? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164971440
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:12 schreef steffelonio het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164972381
Ik ga binnenkort maar eens kijken voor goede hardloopschoenen. Had goedkope asics gekocht om het hardlopen uit te proberen. Inmiddels gaat mn maandtotaal richting de 100 km en wil ik graag goede schoenen.

Iemand suggesties/ervaringen met winkels in Den Haag? Run2day, hardloopwinkel, zier running? Of andere winkels in de buurt van Den Haag?
pi_164972774
Ik heb gisteren met d'n Murmeli een rondje door het bos naast mijn werk gelopen: Beerschoten, Houdringe en het Panbos. Een grotendeels onverharde route met enkele kleine klimmetjes. Het was voor mij best zwaar, maar gek genoeg bleef mijn hartslag laag en berekende Garmin zelfs een T.E. van minder dan 3. En dat heb ik niet vaak.

Boomwortels zijn stom.
pi_164973051
T.E.?
Was'da?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164973259
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:17 schreef Guard het volgende:
T.E.?
Was'da?
Training Effect.https://www.firstbeat.com/en/consumer-products/features/ (even scrollen)
pi_164973267
TE = Trainings Effect
Lager dan 3 betekent handhaving huidige conditie, erboven betekent verbetering.
pi_164973449
Oh... das cijfermatig onderbouwen van je eigen gevoel van "dat ging best wel makkelijk" tot "de tering he, ik ben helemaal aan gort, ik blijf minstens twee dagen in bed / op de bank".
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164973514
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:25 schreef Guard het volgende:
Oh... das cijfermatig onderbouwen van je eigen gevoel van "dat ging best wel makkelijk" tot "de tering he, ik ben helemaal aan gort, ik blijf minstens twee dagen in bed / op de bank".
Klopt, maar gisteren voelde het helemaal niet lekker. Maar alle cijfers zeggen dat het niet zoveel voorstelde.

Bij mij is Trainings Effect min of meer hetvolgende:

1-2: kut
2-3: kut
3-4: kut
4-5: kut
pi_164973769
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Klopt, maar gisteren voelde het helemaal niet lekker. Maar alle cijfers zeggen dat het niet zoveel voorstelde.

Bij mij is Trainings Effect min of meer hetvolgende:

1-2: kut
2-3: kut
3-4: kut
4-5: kut
:D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164973820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:25 schreef Guard het volgende:
Oh... das cijfermatig onderbouwen van je eigen gevoel van "dat ging best wel makkelijk" tot "de tering he, ik ben helemaal aan gort, ik blijf minstens twee dagen in bed / op de bank".
Bij mij het meestal in de categorie: zo, flink ingespannen, goed gedaan. Cijfermatig is dat zo'n 3,2.
Dat ligt tussen makkelijk en aan gort in.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:37:09 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_164974045
Iemand hier toevallig geïnteresseerd in een goed werkende tweedehands Garmin Forerunner 610? Ik heb er altijd heel goed voor gezorgd :) Hij is compleet met oplader, kabel, hartslagmeter, ANT-stick en zelfs het doosje heb ik nog.

Ik doe 'm weg omdat ik een horloge wilde waarmee ik kan zwemmen, en dát kan niet met de 610. Wel fietsen en hardlopen, uiteraard ook in de regen. Alleen zwemmen dus niet.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:37:38 #277
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164974070
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Klopt, maar gisteren voelde het helemaal niet lekker. Maar alle cijfers zeggen dat het niet zoveel voorstelde.

Bij mij is Trainings Effect min of meer hetvolgende:

1-2: kut
2-3: kut
3-4: kut
4-5: kut
Lekker ding ben je ook :D

Heerlijk geklaagd samen en enigszins gezwoten. Ergens rond de helft Was een stukje met kronkelpaadjes en boomwortels en steeds 2 passen klimmen/dalen. Dat was het leukste stuk, lekker uitgeleefd O+

O+ hardlopen O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_164976556
Gelukkig begint de bostraining volgende week weer een halfuur eerder, donker + nachtblind + in vol tempo over bospaadjes met boomstronken rennen is geen goede combinatie. Gelukkig deze keer alleen plat op de grond gevallen, weer wat blauwe plekken erbij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:49:50 #279
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_164976701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:00 schreef DHRunner86 het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens kijken voor goede hardloopschoenen. Had goedkope asics gekocht om het hardlopen uit te proberen. Inmiddels gaat mn maandtotaal richting de 100 km en wil ik graag goede schoenen.

Iemand suggesties/ervaringen met winkels in Den Haag? Run2day, hardloopwinkel, zier running? Of andere winkels in de buurt van Den Haag?
Toen ik inDen Haag woonde kocht ik schoenen bij Zier Running. Ben toen altijd prima geholpen.

Is inmiddels wel 8/9 jaar geleden, maar ga er vanuit dat het daar nog steeds prima is. Waar je ook naartoe gaat, neen je oude schoenen mee. Daaraan kunnen ze goed zien wat voor schoen je nodig hebt.

En lekker bezig met de 100km per maand, dan ben je het stadium van uitproberen inderdaad wel voorbij ^O^
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:55:31 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164976831
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Gelukkig begint de bostraining volgende week weer een halfuur eerder, donker + nachtblind + in vol tempo over bospaadjes met boomstronken rennen is geen goede combinatie. Gelukkig deze keer alleen plat op de grond gevallen, weer wat blauwe plekken erbij.
sommige mensen zijn gewoon niet in de wieg gelegd voor trail running :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164976880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

sommige mensen zijn gewoon niet in de wieg gelegd voor trail running :D
Meestal gaat het me juist prima af, lekker over heuveltjes en boomstammen denderen! Maar ik zie echt heel slecht in het schemerdonker :6
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 00:01:31 #282
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_164978918
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door rechtsedirecte op 31-08-2016 06:13:51 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_164979285
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:46 schreef indepoeier het volgende:


Helaas wil mijn Polar sinds net voor de vakantie niet meer met mijn telefoon communiceren. Dus de loopjes pas thuis weer via de PC met kabel kunnen synchroniseren.

Die kan dus denk ik weer naar de reparatieservice.

Dat probleem heb ik ook gekregen met mijn Polar m400. Lijkt me een software fout dus. Hopen op een update. Wel irritant trouwens!
pi_164981125
Ik was wat meer gaan sporten de afgelopen tijd en werd alleen maar zwaarder.
Toch maar weer wat meer lopen dus. Gaat inmiddels weer de goede kant op :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164981463
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 00:26 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook gekregen met mijn Polar m400. Lijkt me een software fout dus. Hopen op een update. Wel irritant trouwens!
Heb ik de laatste tijd ook wel eens met mijn Polar m400, maar als ik m'n telefoon opnieuw opstart doet ie het wel weer.
pi_164982283
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:00 schreef DHRunner86 het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens kijken voor goede hardloopschoenen. Had goedkope asics gekocht om het hardlopen uit te proberen. Inmiddels gaat mn maandtotaal richting de 100 km en wil ik graag goede schoenen.

Iemand suggesties/ervaringen met winkels in Den Haag? Run2day, hardloopwinkel, zier running? Of andere winkels in de buurt van Den Haag?
Ik word altijd wel goed geholpen op de Weimarstraat en de Fluwelen Burgwal, maar heb nog geen favoriet.

Ik mag ook bijna weer nieuwe schoenen halen *O*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_164982411
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:37 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ik word altijd wel goed geholpen op de Weimarstraat en de Fluwelen Burgwal, maar heb nog geen favoriet.
En ik ga altijd naar de Theresiastraat, vooral omdat 'ie bij mij om de hoek zit. Ook een prima zaak.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:49:42 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164982461
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:47 schreef pijll het volgende:

[..]

En ik ga altijd naar de Theresiastraat, vooral omdat 'ie bij mij om de hoek zit. Ook een prima zaak.
Die zaak is niet meer
F means you're fucked
pi_164982489
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:47 schreef pijll het volgende:

[..]

En ik ga altijd naar de Theresiastraat, vooral omdat 'ie bij mij om de hoek zit. Ook een prima zaak.
En dan heb je ook nog de Hardloopwinkel in de Schoolstraat. Ook een prima zaak
pi_164982550
Ik heb net nieuwe baansloffen aan laten meten :) De oude waren niet geel genoeg.

  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:54:52 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164982552
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Die zaak is niet meer
Niet?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:55:17 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164982564
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet?
Dat zeg ik
F means you're fucked
pi_164982576
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet?
De site van Runnersworld zegt van niet :(

Dat is best recent; ik heb er dit voorjaar nog schoenen gekocht, en het was me nog niet opgevallen dat 'ie weg is,.
pi_164982580
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet?
Ik wist niet eens dat er daar ook een zat :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_164982594
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:56 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat er daar ook een zat :o
Misschien is 'ie daarom weg...
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:58:54 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164982629
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:55 schreef pijll het volgende:

[..]

De site van Runnersworld zegt van niet :(

Dat is best recent; ik heb er dit voorjaar nog schoenen gekocht, en het was me nog niet opgevallen dat 'ie weg is,.
Van de zomer was ie al geen Runnersworld meer en afgelopen 20 augustus was de laatste dag dat ie open was onder de naam Run Shop.
F means you're fucked
  Moderator woensdag 31 augustus 2016 @ 11:46:25 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_164983538
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb net nieuwe baansloffen aan laten meten :) De oude waren niet geel genoeg.

[ afbeelding ]
Vette nieuwe! Hoe gaat het verder? Loop je weer een beetje lekker?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164984352
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vette nieuwe! Hoe gaat het verder? Loop je weer een beetje lekker?
Dankjewel :) Met mij gaat het goed, met lopen nog steeds wat minder. Tijdje last van m'n enkel gehad dus weinig/niet gelopen. Leek beter te gaan, maar gisteren op de baan voelde ik weer wat trekken. Voor m'n gevoel mis ik op de baan wat stabiliteit op m'n Kinvara's, dus vandaar de nieuwe schoenen.

Maar ben wel meer gaan fietsen en begonnen met krachttraining, dus sporttechnisch gaat het sowieso wel weer de goede kant op.
pi_164984684
Ok. Terug van de fysiotherapeut. Diagnose: microscheurtjes in de quadriceps. Niet de pees, maar de bovenkant van de spier. Advies is om een paar weken rust te nemen. Zondag lopen zou de hersteltijd verlengen, maar geen structureel schade moeten doen.
Een verstandig mens zou dus rust nemen...
Ze was wel benieuwd volgende week te vernemen hoe het gelopen is. :)

Deze dagen dus maar intensief rusten.
pi_164984806
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Van de zomer was ie al geen Runnersworld meer en afgelopen 20 augustus was de laatste dag dat ie open was onder de naam Run Shop.
Hoe is dat zo gekomen? Te veel concurrentie?
Viel jij daar nou af en toe in?
pi_164987380
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hoe is dat zo gekomen? Te veel concurrentie?
Viel jij daar nou af en toe in?
sugereer jij nu dat het het aan Yur lag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')