abonnement Unibet Coolblue
pi_165275307
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Stvnq het volgende:
Hey,

Ik doe dat al een 5 tal jaren en bij mij lukt het prima nu. Ik hou van dat vrije gevoel van m'n eikel en ook al was ik me elke dag, vind ik dat hij nu aangenamer ruikt. Dit allemaal met het comfort van m'n voorhuid nog te hebben wanneer die wens te gebruiken :p Ik heb ook de indruk dat m'n eikel wat groter geworden is sinds ik dit toepas.

In het begin kan het soms wat lastig zijn omdat de voorhuid altijd vanzelf terug schuift, maar volhouden is de boodschap ;-) Als je tips wil dan moet je maar eens wat op het net zoeken met als keyword "autocircumsision". Er bestaan een aantal methodes zoals de "spoon"-method, en er worden ook een soort van silicone ringen verkocht die je kunnen helpen als het in het begin vanzelf niet lukt.

Heel veel success!
Eindelijk iemand! ik heb je ge dmd
pi_165276052
Ik kan blijkbaar pas na minimaal een week geregistreerd te zijn op m'n Messages antwoorden :-s Maar ik beloof je om dat zeker te doen ;)

Ondertussen kan ik het alleen maar aan iedereen aanraden om eens te proberen :p
pi_165276098
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 18:30 schreef Stvnq het volgende:
Ik kan blijkbaar pas na minimaal een week geregistreerd te zijn op m'n Messages antwoorden :-s Maar ik beloof je om dat zeker te doen ;)

Ondertussen kan ik het alleen maar aan iedereen aanraden om eens te proberen :p
Mail adres anders? ;P
pi_165276217
ok heel even dan want hel lijkt me niet verstandig dat online te laten staan :s

......................

Niet quoten he ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Stvnq op 12-09-2016 19:31:35 ]
pi_165277225
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 18:37 schreef Stvnq het volgende:
ok heel even dan want hel lijkt me niet verstandig dat online te laten staan :s

xxxxx at xxxxxxx punt be

Niet quoten he ;)
Jij bent goed van vertrouwen...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_165277711
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 18:37 schreef Stvnq het volgende:
ok heel even dan want hel lijkt me niet verstandig dat online te laten staan :s

......................

Niet quoten he ;)
heb m gemist sorry, wacht wel op je dm.
pi_165283040
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Stvnq het volgende:
Hey,

Ik doe dat al een 5 tal jaren en bij mij lukt het prima nu. Ik hou van dat vrije gevoel van m'n eikel en ook al was ik me elke dag, vind ik dat hij nu aangenamer ruikt. Dit allemaal met het comfort van m'n voorhuid nog te hebben wanneer die wens te gebruiken :p Ik heb ook de indruk dat m'n eikel wat groter geworden is sinds ik dit toepas.

In het begin kan het soms wat lastig zijn omdat de voorhuid altijd vanzelf terug schuift, maar volhouden is de boodschap ;-) Als je tips wil dan moet je maar eens wat op het net zoeken met als keyword "autocircumsision". Er bestaan een aantal methodes zoals de "spoon"-method, en er worden ook een soort van silicone ringen verkocht die je kunnen helpen als het in het begin vanzelf niet lukt.

Heel veel success!
8)7

Dacht je alles al te hebben gehoord/gelezen... :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:51:54 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165317013
Doe ik al sinds de basisschool, even wennen maar vind het nu echt vies om voorhuid er over te dragen. Ook is je eikel een stuk minder gevoelig en ook beter tijdens seks, je houd het langer uit.
Daarbij stuk hygiënischer :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165321022
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef matig het volgende:
Waar lees je die verhalen :D
Die komt vast op lugubere sites
Erg mooi allemaal
pi_165335705
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:31 schreef schmebulock het volgende:
Hey
Zijn er meer mannen hier die de voorhuid altijd achter hun eikel dragen? Ik wil dit graag doen maar mijn voorhuid schuift telkens terug. Tips?
Serieuze reacties graag!
Natuurlijk is hier een simpele manier voor alsof het lijkt dat je besneden bent en ook zo blijft zitten. Gewoon eerst naar achteren trekken alles en dan terug rollen waarbij het begin als het ware eronder schuift. Doe het al mijn hele leven. Mooier gezicht en geen rare kraag. Nooit meer een stinkende eikel en bacteriën die zich eronder kunnen verzamelen. In het begin kan het gevoelig zijn maar dat gaat wennen.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_165352021
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:46 schreef Draconian het volgende:

[..]

Natuurlijk is hier een simpele manier voor alsof het lijkt dat je besneden bent en ook zo blijft zitten. Gewoon eerst naar achteren trekken alles en dan terug rollen waarbij het begin als het ware eronder schuift. Doe het al mijn hele leven. Mooier gezicht en geen rare kraag. Nooit meer een stinkende eikel en bacteriën die zich eronder kunnen verzamelen. In het begin kan het gevoelig zijn maar dat gaat wennen.
lekker duidelijk 😂
pi_165357017
HOE KUN JE DIT FORCEREN DAN wtf -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')