abonnement Unibet Coolblue
pi_165275307
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:52 schreef Stvnq het volgende:
Hey,

Ik doe dat al een 5 tal jaren en bij mij lukt het prima nu. Ik hou van dat vrije gevoel van m'n eikel en ook al was ik me elke dag, vind ik dat hij nu aangenamer ruikt. Dit allemaal met het comfort van m'n voorhuid nog te hebben wanneer die wens te gebruiken :p Ik heb ook de indruk dat m'n eikel wat groter geworden is sinds ik dit toepas.

In het begin kan het soms wat lastig zijn omdat de voorhuid altijd vanzelf terug schuift, maar volhouden is de boodschap ;-) Als je tips wil dan moet je maar eens wat op het net zoeken met als keyword "autocircumsision". Er bestaan een aantal methodes zoals de "spoon"-method, en er worden ook een soort van silicone ringen verkocht die je kunnen helpen als het in het begin vanzelf niet lukt.

Heel veel success!
Eindelijk iemand! ik heb je ge dmd
pi_165276052
Ik kan blijkbaar pas na minimaal een week geregistreerd te zijn op m'n Messages antwoorden :-s Maar ik beloof je om dat zeker te doen ;)

Ondertussen kan ik het alleen maar aan iedereen aanraden om eens te proberen :p
pi_165276098
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 18:30 schreef Stvnq het volgende:
Ik kan blijkbaar pas na minimaal een week geregistreerd te zijn op m'n Messages antwoorden :-s Maar ik beloof je om dat zeker te doen ;)

Ondertussen kan ik het alleen maar aan iedereen aanraden om eens te proberen :p
Mail adres anders? ;P
pi_165276217
ok heel even dan want hel lijkt me niet verstandig dat online te laten staan :s

......................

Niet quoten he ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Stvnq op 12-09-2016 19:31:35 ]
pi_165277225
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 18:37 schreef Stvnq het volgende:
ok heel even dan want hel lijkt me niet verstandig dat online te laten staan :s

xxxxx at xxxxxxx punt be

Niet quoten he ;)
Jij bent goed van vertrouwen...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!