abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_164819066
registreer om deze reclame te verbergen
Dan blijf ik hopen

Teun is stervende zwaan bij vragen of als iets niet mag

Jan is dwingend ik corrigeer elke keer wel en past hij het aan met een vraag
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:12:55 #77
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164819808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:20 schreef Amsel het volgende:
Chanty het gedrag van jouw L en mijn peuter lijkt vaak zo op elkaar, echt al vanaf het begin, ik vind dat zo grappig :D
Zullen we ze kindjes laten maken later? Dan krijgen ze het dubbel en dwars terug >:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 24 augustus 2016 @ 20:33:53 #78
101840 Rijstebuiltje
De allerliefste dat ben jij!
pi_164821978
Hier ook vaak met een dwingend gebaar.. Dan pakt ze je hand en beweegt tie naar het object oid wat ze wil.. Zonder iets te zeggen. Dus dan vraag ik wat ze wil en dan zegt ze het wel zoals: mama, kleuren, kleurtjes pakken of mama, drinken melk! :) vaak kan ze het nog niet vragen, dan laat ik het van der toon afhangen. En dat werkt wel .. Vaak vul ik haar dan aan met: oh, je wil een bekertje melk oid en dan antwoord ze ook met jaaaa om vervolgens naar de keuken te rennen :)
[url="http://lb1f.lilypie.com/uNDDp2.png]Trotse mama, van het liefste meisje[/url]
pi_164823612
We hebben I dus nu zover dat ze beter in staat is dingen netjes te vragen. Ook als ze wil spelen met speelgoed van een ander. Maar in haar belevingswereld dient netjes vragen ook altijd te leiden tot het antwoord 'ja'. Als ze 'nee' als antwoord krijgt, doet ze alsnog stervende zwaan of ze gaat gewoon slaan.

de-cursus-omgaan-met-teleurstellingen-gaat-wederom-niet-door.jpg

Zojuist goed nieuws gehad: mijn school gaat morgen met een verkort tropenrooster werken. Ik moest vandaag zeven uur lesgeven in een klein lokaal, waar ieder uur ongeveer 30 mensen bij elkaar zitten, en waar de hele dag de zon op staat. Rond half 2 zag ik letterlijk sterretjes. Maar morgen ben ik dus i.p.v. om 15.15 al om 13.45 klaar. Ik denk dat ik I om 14.30 van het kdv afhaal en dan lekker met haar naar het strand ga. *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:19:23 #80
101840 Rijstebuiltje
pi_164823875
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Franny_G het volgende:
We hebben I dus nu zover dat ze beter in staat is dingen netjes te vragen. Ook als ze wil spelen met speelgoed van een ander. Maar in haar belevingswereld dient netjes vragen ook altijd te leiden tot het antwoord 'ja'. Als ze 'nee' als antwoord krijgt, doet ze alsnog stervende zwaan of ze gaat gewoon slaan.

[ afbeelding ]

Zojuist goed nieuws gehad: mijn school gaat morgen met een verkort tropenrooster werken. Ik moest vandaag zeven uur lesgeven in een klein lokaal, waar ieder uur ongeveer 30 mensen bij elkaar zitten, en waar de hele dag de zon op staat. Rond half 2 zag ik letterlijk sterretjes. Maar morgen ben ik dus i.p.v. om 15.15 al om 13.45 klaar. Ik denk dat ik I om 14.30 van het kdv afhaal en dan lekker met haar naar het strand ga. *O* .
Pffff, dat is ook geen doen Franny.. :{
Ik moet morgen werken tot 13:00 uur en daarna gaat er thuis denk weer een flinke hoeveelheid water het badje in.. :)

E. had er vandaag weer zin in, in de psz..
Ze vond het weer erg 'heel leuk mama' :)

Er waren maar 3 kindjes gebracht inclusief E... Toen ik der kwam halen, zat ze aan de grote tafel met een ouder kindje (denk rond de 7) een puzzeltje te maken.. Ik stond nog op de gang en ik hoorde haar tegen de andere moeders die binnenkwamen al vrolijk halloooooo zeggen en tegen de kindjes die weggingen zei ze doei doei tot gauw O+
[url="http://lb1f.lilypie.com/uNDDp2.png]Trotse mama, van het liefste meisje[/url]
pi_164824462
Wat kun je dan trots zijn op je kind he, Rijst? Echt geweldig dat ze het zo goed doet.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:34:46 #82
101840 Rijstebuiltje
pi_164824676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:30 schreef Franny_G het volgende:
Wat kun je dan trots zijn op je kind he, Rijst? Echt geweldig dat ze het zo goed doet.
Pfff, enof!
Ik kreeg haar helemaal smoezelig en onder het zand mee terug :D
pi_164825313
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Franny_G het volgende:
Annie is nog geen peuter maar wat je beschrijft is exact wat er hier gebeurt :D .

Op haar allerliefst: "Mamaaaaaa? Magge koekjeeeee? Bieft?"
Ik: "Nee lieverd, we gaan zo eten."
Iets minder lief: "....Koekjeeee?"
Ik: "We gaan zo eten, dus geen koekje meer"
Ronduit boos: "KOEKJE! NIE ETE NIET!"

:')
  woensdag 24 augustus 2016 @ 22:10:43 #84
243360 _NIKKI_
In de wolken...
pi_164826548
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Annie is nog geen peuter maar wat je beschrijft is exact wat er hier gebeurt :D .

+1 2 :')
Mama van 3!
pi_164827263
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:48 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Leeftijdsgewijs is Annie nog geen peuter, op alle andere gebieden is ze dat allang. :D

Hier gaat het overigens ook zo, om dat hetgeen wat ze vast heeft boos op de grond te gooien.
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_164828052
Dat huilerige vragen houdt toch nooit op bij mannen ;)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 22:48:19 #87
243360 _NIKKI_
In de wolken...
pi_164828327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef exode het volgende:
_O-
Mama van 3!
pi_164830631
Dat huilerige vragen heeft mijn kleuter ook nog wel eens last van. Of nou ja, ik heb er meer last van dan hij.

Peuter kan enorm nukkig zijn en bromt dan alleen nog maar :(
You don't scare me. I have twins and a toddler
pi_164830724
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef exode het volgende:
QFT!
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_164831086
Hier ook ooit jengelen ja als ze iets wil en dan gewoon helemaal niks zeggen alleen euheuheuh aheheha inclusief huiltje..

Gelukkig gaat het vaker wel goed (of idd wel praten maar op en jengelig toontje).

Ik geef ook altijd aan dat het op een normale manier gezegd kan worden dat ik het anders niet begrijp (in eerste geval) of dat ik het fijner vind als ze gewoon tegen me praat zonder jengel. Ik kan daar behoorlijk kriegel van worden.

Kleuter zegt het liefst alles op een boze/eisende toon.. Helaas dat gaat ook niet werken..
Of op een overdreven manier (bijvoorbeeld keihard dankjewel schreeuwen tegen iemand, dan wel met een lach..) beiden ga ik niet mee akkoord (waarop hij weer boos kan worden, zucht..).

Dan heb ik liever het jengelige ;) ;(
pi_164834228
Oh praten op een jengelig toontje doet ze hier ook.
En brommen als ze boos is ook :(

Gisteren en vannacht bij mij geslapen. Vanmorgen was ik voor haar wakker. Zo genieten om dan zo'n slapende peuter naast je te zien. Het was een beetje jammer dat ik haar wakker moest maken, omdat ze vandaag naar de psz gaat
pi_164834879
Ja, fijn is dat, zo'n slapend lijfje.

Vanochtend zei I's favoriete leidster op het kdv: "Als I iets wil, is ze net een pitbull. Dan laat ze niet los."
😁
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:28:51 #93
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164836612
Hahaha razz :D dat belooft nog wat voor als ze straks echt peuter is.

Hillie zoooooo herkenbaar ja.hier is het ook:
L: Eeehhh eehhh hmmnumnum ;(
C: :? Wat wil je Lucas?
L: nneehmmnuum jnmnneehnn ;(
C: ik kan je niet verstaan, zeg eens gewoon wat jij wilt?
L: heemmnnunnuneehhh ;( (inclusief wijzende vinger naar voorraadkast)
C: oh wil je een koekje?
L: JA! *)
C: je krijgt nu geen koekje, we gaan zo eten. Na het eten mag je een koekje.
L: ;( koekje? ;(
C: nee Lucas je krijgt nu geen koekje
L: koekje? :'(
C: nee, na het eten
L: :'( wh!! :( :( (gaat aan de voorraadkast hangen)
C: nee Lucas!
L: WH! :( :'( :( :'( (smijt met speelgoed, werpt zich op de grond, etc.)
C: -O- }:|
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164838551
Heeft iemand hier ervaringen met een fijne/goede inklapbare bolderkar?
Voor mee te nemen naar dagjes uit voor de tassen (en mijn kinderen kennende willen die er ook af en toe in)
Dus een die comfortabel rijdt en degelijk is waar de kinderen evt ook even bij in kunnen en snel in en uit te klappen is.

Ik zie me Google door de bomen het bos niet meer dus hoor graag ervaringen.
(Kwam op de site van de ANWB wel de beachtrekker life tegen maar die is enigszins buiten budget ;) dan kwam ik op een andere site nog wel de 'bolderkar essential' tegen die er qua model wel op lijkt maar daar kan ik geen ervaringen over vinden)

Budget is max 100
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:01:41 #95
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_164842915
Wij hebben een goedkoop kruidvat ding en die functioneert naar tevredenheid!
pi_164844042
Heeft iemand hier toevallig die Beachtrekker? Ik overweeg hem aan te schaffen.
pi_164844892
Wij hebben een hele fijne. Gekregen en geen idee welk merk :')
You don't scare me. I have twins and a toddler
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:59:31 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164845187
Ik heb bij bolderkarren altijd het idee dat ze allemaal ongeveer hetzelfde zijn?
KuikenGuppy
pi_164845302
Enlighten me: Wat is het nut van een bolderkar? :@
  donderdag 25 augustus 2016 @ 17:11:45 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164845382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:06 schreef Amsel het volgende:
Enlighten me: Wat is het nut van een bolderkar? :@
Denk hier een kind (of twee) bij. En denk dan de bolderkar weg. Zie je het?

bolderkar-opvouwbaar-merk-brunner-0814003n-30.jpg
8882733383710_8712757408313_2_100144_tif_picture_Fullsize.jpg
KuikenGuppy
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')