abonnement Unibet Coolblue
pi_164885660
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:25 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ja maar dan moet ik op steam klikken om het op te starten

hahaha dus mensen die hem niet hebben gekocht kunnen geen alpha3 spelen enz?

ben ik eindelijk eens blij met denuvo ~O> ~O>

maar echt 67euro :') wtf is er mis met mij
Alpha is inderdaad alleen voor de mensen die hem voor +/- ¤70,- gekocht hebben, aangezien Denuvo haast niet te kraken valt. Iedereen die hem voor 25 augustus op de website heeft gekocht krijgt wel automatisch de Thrillseeker edition. Dus zodra de Beta beschikbaar is, kunnen zij vanaf dat moment ook de Beta spelen.
pi_164885678
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Alpha is inderdaad alleen voor de mensen die hem voor +/- ¤70,- gekocht hebben, aangezien Denuvo haast niet te kraken valt. Iedereen die hem voor 25 augustus op de website heeft gekocht krijgt wel automatisch de Thrillseeker edition. Dus zodra de Beta beschikbaar is, kunnen zij vanaf dat moment ook de Beta spelen.
ja precies

wilde eerst de beta/thrillseeker halen maar k dacht fuck it ik haal hem nu al gewoon

denuvo schijnt wel shit langzaam te maken misschien dat planet coaster daarom t kut doet?

al hoewel ik kan wel rise of tomb raider spelen en die heeft ook denuvo :P maar ja weet niet of de rest ook gekraakt gaat worden. Maar planet coaster wilde ik sowieso kopen, volg die shit al een jaar of zo en zo vaak koop ik geen games dus ja af en toe mag t wel toch
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164885799
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:34 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ja precies

wilde eerst de beta/thrillseeker halen maar k dacht fuck it ik haal hem nu al gewoon

denuvo schijnt wel shit langzaam te maken misschien dat planet coaster daarom t kut doet?

al hoewel ik kan wel rise of tomb raider spelen en die heeft ook denuvo :P maar ja weet niet of de rest ook gekraakt gaat worden. Maar planet coaster wilde ik sowieso kopen, volg die shit al een jaar of zo en zo vaak koop ik geen games dus ja af en toe mag t wel toch
Mwoah, de game zit nog in de alpha fase, het is dus nog lang niet zo geoptimaliseerd als dat het op release gaat zijn. Qua prijs, het lijkt nu veel, maar als je er straks enorm veel uur plezier uit haalt is het dat ook waard ;) En tegenwoordig moet je voor een volledige Battlefield ervaring ook al ¤120,- betalen :9
pi_164886675
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:43 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Mwoah, de game zit nog in de alpha fase, het is dus nog lang niet zo geoptimaliseerd als dat het op release gaat zijn. Qua prijs, het lijkt nu veel, maar als je er straks enorm veel uur plezier uit haalt is het dat ook waard ;) En tegenwoordig moet je voor een volledige Battlefield ervaring ook al ¤120,- betalen :9
ja daarom, hoop dat het snel wordt geoptimaliseerd en hoop dat we wat grotere parken en transport rides krijgen want dat mis ik wel, het is allemaal veel te klein nog
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164886731
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:38 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als of ze deze DRM alleen voor de alpha/beta periode gaan gebruiken... De ontwikkelaars hebben er terecht voor gekozen om deze vorm van DRM te gebruiken. Want je kunt wel stellen dat het ze ¤100.000,- kost. Maar als ze door het gebruik van Denuvo uiteindelijk twee miljoen meer ophalen, hebben ze 1,9 miljoen extra om te investeren in expansions/andere games. Prima investering lijkt me.

Overigens zijn alpha 1&2 echt gigantisch vaak illegaal gedownload, terechte oplossing dus.
Zonder al die illegale downloads was het spel nooit zo populair geweest, geloof me maar dat miljoenen van die illegale downloads gewoon de full game gepre-orderd hebben. Zo ken ik zelf al 5 die niet zoals ik alpha access gekocht hebben, maar wel de game gedownload en toen na een dag spelen meteen de full release gepre-orderd hebben.
pi_164887517
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zonder al die illegale downloads was het spel nooit zo populair geweest, geloof me maar dat miljoenen van die illegale downloads gewoon de full game gepre-orderd hebben. Zo ken ik zelf al 5 die niet zoals ik alpha access gekocht hebben, maar wel de game gedownload en toen na een dag spelen meteen de full release gepre-orderd hebben.
Volgens mij verzin je deze theorie ter plekke, hoe kan bijvoorbeeld "no man sky" ooit zo veel hype gehad hebben want daar was zo goed als niets van gelekt en ook niets illegaal van te verkrijgen. :D
pi_164888796
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens mij verzin je deze theorie ter plekke, hoe kan bijvoorbeeld "no man sky" ooit zo veel hype gehad hebben want daar was zo goed als niets van gelekt en ook niets illegaal van te verkrijgen. :D
dat heeft alles met techniek en grootte te maken: nms is wat betreft concept briljant (alles is op basis van een wiskundige formule gegenereerd), en je heb heel veel planeten (die je zelf mag gaan verkennen) wat ook hoge verwachtingen creeert

een pretpark sim moet het hebben van o. a. het gemak waarmee b.v. een achtbaam gebouw kan worden, daar zijn gameplay beelden dus heel erg van belang
pi_164890174
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zonder al die illegale downloads was het spel nooit zo populair geweest, geloof me maar dat miljoenen van die illegale downloads gewoon de full game gepre-orderd hebben. Zo ken ik zelf al 5 die niet zoals ik alpha access gekocht hebben, maar wel de game gedownload en toen na een dag spelen meteen de full release gepre-orderd hebben.
Natuurlijk is dat waar, maar daar zijn illegale downloads niet voor. Het is dat ze tegenwoordig niet meer aan demo's doen, maar dat zou ook veel mensen over de streep trekken. Al moet ik zeggen dat gameplay filmpjes van PC een perfecte weergave zijn van wat de game kan. Wellicht dat ze bij Frontier die mogelijkheid nog gaan bieden.
pi_164890193
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:30 schreef mschol het volgende:

[..]

dat heeft alles met techniek en grootte te maken: nms is wat betreft concept briljant (alles is op basis van een wiskundige formule gegenereerd), en je heb heel veel planeten (die je zelf mag gaan verkennen) wat ook hoge verwachtingen creeert

een pretpark sim moet het hebben van o. a. het gemak waarmee b.v. een achtbaam gebouw kan worden, daar zijn gameplay beelden dus heel erg van belang
Maar illegale kopien die bij zouden dragen aan meer verkopen geloof ik niets van. In de twillight jaren dat ik software illegaal had dacht daarna geen haar op hoofd meer na om het toch nog iets wat ik toch al had alsnog legaal aan te schaffen. :D
pi_164892597
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar illegale kopien die bij zouden dragen aan meer verkopen geloof ik niets van. In de twillight jaren dat ik software illegaal had dacht daarna geen haar op hoofd meer na om het toch nog iets wat ik toch al had alsnog legaal aan te schaffen. :D
Die illegale softwarekopieen hebben er in mijn geval dus al voor gezorgd dat 5 man hem hebben gepre-orderd :)
pi_164893827
Zo'n dingen staan, en krijgen we dus in de Steam Workshop O+
pi_164894268
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar illegale kopien die bij zouden dragen aan meer verkopen geloof ik niets van. In de twillight jaren dat ik software illegaal had dacht daarna geen haar op hoofd meer na om het toch nog iets wat ik toch al had alsnog legaal aan te schaffen. :D
toen ik nog echt weinig te besteden had was het, iig in mijn geval, zo dat ik games eerst piraat en als hij echt beviel ik het ook echt kocht.

games die niet direct gepiraat konden worden werden vaak, niet altijd, weer vergeten en zijn dus nooit aangeschaft
pi_164894349
Ik kijk vaak Lets plays op YouTube als ik twijfel en bepaal daarmee of ik het wel of niet koop. Als het verhaal bijvoorbeeld veel te kort is koop ik het sowieso niet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164894545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Ik kijk vaak Lets plays op YouTube als ik twijfel en bepaal daarmee of ik het wel of niet koop. Als het verhaal bijvoorbeeld veel te kort is koop ik het sowieso niet.
Het verhaal bij een simulatiespel?
pi_164894548
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:31 schreef lord_bono het volgende:
Zo'n dingen staan, en krijgen we dus in de Steam Workshop O+ [ afbeelding ]
zulke
pi_164894594
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:17 schreef JanCees het volgende:

[..]

Het verhaal bij een simulatiespel?
Nee bij spellen met een verhaal natuurlijk.

Maar bij PC zag ik vrij snel aan de filmpjes dat ik m moest hebben.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164895129
als pretpark/rollercoasterfan was pc ook voor mij een redelijke nobrainer
pi_164905302
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:20 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar bij PC zag ik vrij snel aan de filmpjes dat ik m moest hebben.
Dit dus. In een ver verleden probeerde ik een spel ook eerst; officiele demo en anders onofficiele demo. Tegenwoordig zijn er genoeg filmpjes en is er ook nog eens Twitch waar je direct vragen kunt stellen aan mensen die het spelen. En op de PS4 is er nog een mooiere uitvinding: Shareplay. Kun je het ook nog even aanspelen als een kennis het heeft.
pi_164926909
Is het spel vergelijkbaar met RCT als in missies/campagnes of alleen sandbox?
pi_164928012
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Is het spel vergelijkbaar met RCT als in missies/campagnes of alleen sandbox?
Dat is nog niet bekend. Spel is nog niet uit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164928601
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Is het spel vergelijkbaar met RCT als in missies/campagnes of alleen sandbox?
In de alpha 3 zitten missions.
pi_164941474
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:48 schreef mschol het volgende:
als pretpark/rollercoasterfan was pc ook voor mij een redelijke nobrainer
Ja precies

Planet Coaster is gewoon RCT4.

RCT4 (die mobiele ellende) en RCTW (World- de nieuwste rct) die vergeten we gewoon

Eindelijk de lang verwachtte RCT4 _O_
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164941886
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Is het spel vergelijkbaar met RCT als in missies/campagnes of alleen sandbox?
Ja

Het is van de makers van RCT3 (de laatste goede RCT)

Dus eigenlijk is het gewoon RCT4. Ze hebben alleen de naam niet maar dat is niet erg. RCT is gewoon history. Net als simcity history is. Maar dan heb je nog wel Cities Skylines, de redder van de city building genre. En Planet coaster is dus de redder van de theme park building genre :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164981832
Heb hem gekocht. Ben ook helemaal enthousiast, echter heb geen windows pc... Die komt er wel aan. :)
pi_164986631
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Alpha is inderdaad alleen voor de mensen die hem voor +/- ¤70,- gekocht hebben, aangezien Denuvo haast niet te kraken valt. Iedereen die hem voor 25 augustus op de website heeft gekocht krijgt wel automatisch de Thrillseeker edition. Dus zodra de Beta beschikbaar is, kunnen zij vanaf dat moment ook de Beta spelen.
Weet je dat zeker? Ik heb de alpha getorrent een paar weken terug en dat werkt.
Weet niet wat ik er van moet vinden sommige dingen werken nog niet echt fijn en isometrisch lijkt mijn voorkeur te hebben al ziet dit er wel mooi uit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')