abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:22:57 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164842130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef G-Pier het volgende:
Is Suicide Squad echt een film waarbij je al voorkennis moet hebben over de personages want ik weet echt niet waar je The Joker en Harley van moet kennen..
Neuh.

En dat je Harley Quin niet kent, a la. Maar zeggen dat je de Joker niet kent is als zeggen dat je Batman niet kent :D Al is t ook voor deze film niet nodig. WEER een andere reboot namelijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:28:10 #177
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_164842296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Neuh.

En dat je Harley Quin niet kent, a la. Maar zeggen dat je de Joker niet kent is als zeggen dat je Batman niet kent :D Al is t ook voor deze film niet nodig. WEER een andere reboot namelijk.
Ik ken de Joker alleen van naam en gezicht, voor de rest weet ik niet wat hij doet/kan. Maar ik neem aan dat iedere film een andere twist aan hem geeft?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:33:11 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164842400
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:28 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Ik ken de Joker alleen van naam en gezicht, voor de rest weet ik niet wat hij doet/kan. Maar ik neem aan dat iedere film een andere twist aan hem geeft?
DC heeft zo vaak z'n helden en schurken willen rebooten dat er geen touw meer ana vast te knopen is. Maar elke keer is t hetzelfde karakter, alleen een andere acteur en dus een iets andere insteek.

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:44:03 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_164842617


Toch wel mijn favoriet :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind superman zich daar total niet voor lenen. Man in blauw spandex met rode cape, die ineens total onherkenbaar is als ie een bril opzet. Ik vind het de meest idiote superheld ooit :D

En heel even ging de film een interessante kant op (Messias verering) maar die werd al heel snel weer verlaten. Nee, tussen alle reboots is er niet 1 Superman film die ik serieus heb kunnen nemen (terwijl ze bijna allemaal een enorm serieuze toon proberen te hebben).
Over dat onherkenbaar zijn las ik laatst nog wat interessants. Beroemde acteurs en zangers die meedoen met een look-a-like wedstrijd en dan niet winnen, of op comicons rondlopen en niet herkend worden, omdat men niet verwacht dat zij het zijn en omdat men eigenlijk helemaal niet zo goed weten hoe ze eruitzien. Dus dat vind ik nog wel redelijk plausibel (dat Lois Lane het dan niet door heeft iets minder, maar goed, dat geldt voor zowat elke gemaskerde held).

Dus ach.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:47:07 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164842659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:44 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]

Toch wel mijn favoriet :Y

[..]

Over dat onherkenbaar zijn las ik laatst nog wat interessants. Beroemde acteurs en zangers die meedoen met een look-a-like wedstrijd en dan niet winnen, of op comicons rondlopen en niet herkend worden, omdat men niet verwacht dat zij het zijn en omdat men eigenlijk helemaal niet zo goed weten hoe ze eruitzien. Dus dat vind ik nog wel redelijk plausibel (dat Lois Lane het dan niet door heeft iets minder, maar goed, dat geldt voor zowat elke gemaskerde held).

Dus ach.
Ok. maar dat zijn dan nog gemaskerde helden (spiderman, batman). Clark Kent heeft een bril op. That's it :D En zelfs mensen die dagelijks met beide werken, die zien het dan niet. :')

En da's allemaal prima, t blijven comics. Vooral niet te serieus nemen. Maar als t dan met een serieuze toon gebracht wordt allemaal, zonder een greintje zelfspot (en dat is de door DC zelf gekozen toon), dan denk ik: Who are you kidding? Guys, really?! :D

De cijfers en recensies spreken voor zich. En de vele reshoots voor Suicide Squad ook. Ook de nieuwe trailer voor Wonder Woman is al veel minder serieus. Denk dat ze t beginnen te snappen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:55:22 #181
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_164842807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ok. maar dat zijn dan nog gemaskerde helden (spiderman, batman). Clark Kent heeft een bril op. That's it :D En zelfs mensen die dagelijks met beide werken, die zien het dan niet. :')

En da's allemaal prima, t blijven comics. Vooral niet te serieus nemen. Maar als t dan met een serieuze toon gebracht wordt allemaal, zonder een greintje zelfspot (en dat is de door DC zelf gekozen toon), dan denk ik: Who are you kidding? Guys, really?! :D

De cijfers en recensies spreken voor zich. En de vele reshoots voor Suicide Squad ook. Ook de nieuwe trailer voor Wonder Woman is al veel minder serieus. Denk dat ze t beginnen te snappen.
Yep. Beetje zelfspot kan geen kwaad.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:29:31 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164843426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yep. Beetje zelfspot kan geen kwaad.
Niet dat t allemaal dijenkletsers moeten zijn. En comics snijden vaak best hele serieuze onderwerpen aan (al dan niet met metaforen). Maar de DC manier bevalt me niet zo, en qua recensies en cijfers te zien ben ik daar niet de enige in.

Er hing super veel af van Batman v Superman omdat dat de start was van het DC Cinematic Universe: The Justice League of America. En dan komen ze met zoiets? Jongens toch......

Gelukkig hebben ze nog tijd dingen recht te trekken en gezien de nieuwe trailers van Wonder Woman en JLA lijkt ook wel dat ze geluisterd hebben naar de kritieken. Let's hope so. Want ik mag dan wel een Marvel fanboy zijn in hart en nieren, een tweede comic CU vind ik prima ^O^
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:31:07 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164843467
Overigens volg ik wel de films van DC, maar het serie universum echt totaal niet. Jij wel? (Flash, Gotham, Arrow, Supergirl, Legends of Tomorrow) Staat ook los van hun film universum.

Die van Marcel wel (Shield, Jessica Jones, Daredevil. Alleen Agent Carter niet).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:42:06 #184
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_164843664
Ik heb Batman v Superman uberhaupt niet gezien.

Gotham volg ik wel, is toffe serie. En van Marvel heb ik Jessica Jones en het eerste seizoen van Daredevil gezien.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:45:43 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164843719
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:42 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Batman v Superman uberhaupt niet gezien.
Skippen.

quote:
Gotham volg ik wel, is toffe serie.
Misschien ooit. Maar omdat t losstaat van de films is de noodzaak er minder.

quote:
En van Marvel heb ik Jessica Jones en het eerste seizoen van Daredevil gezien.
Ja dat zijn de eerste van The Defenders. Daredevil heeft inmiddels een tweede seizoen. Straks komt daar Iron Fist bij. En Luke Cage van Jessica Jones krijgt een eigen serie. Die 4 samen vormen The Defenders, wat een serie wordt (en vergelijkbaar is met The Avengers van de films).

En dan heb je Agents of Shield nog, wat erg inhaakt op de films (en na een slechte eerste helft seizoen 1 echt wel leuk wordt) en ook de toon zet voor toekomstige Marvel Films.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:48:59 #186
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_164843788
Ik vind het allemaal erg veel, vooral, en er zijn niet echt personages die ik echt supertof vind. Gotham is leuk omdat ik door de spellen Batman redelijk ken en het zijn voornamelijk origin stories, en Gordon is de hoofdpersoon, niet Batman (da's nog maar een knulletje namelijk).

Jessica Jones was gaaf omdat het een aantal maatschappelijke issues aansneed en Daredevil vond ik een seizoen wel leuk, maar het tweede kon me niet boeien.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:51:38 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164843855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het allemaal erg veel, vooral, en er zijn niet echt personages die ik echt supertof vind. Gotham is leuk omdat ik door de spellen Batman redelijk ken en het zijn voornamelijk origin stories, en Gordon is de hoofdpersoon, niet Batman (da's nog maar een knulletje namelijk).

Jessica Jones was gaaf omdat het een aantal maatschappelijke issues aansneed en Daredevil vond ik een seizoen wel leuk, maar het tweede kon me niet boeien.
Dat vind ik sowieso wel leuk aan Marvel, dat t maatschappelijke issues aansnijdt. En het meeste zie je dat nog bij X-Men, waar FOX de filmrechten van heeft (en niet Marvel). Het hele Mutant-gebeuren is een metafoor voor homoseksualiteit en uit de kast komen, acceptatie (ook al in diverse interviews van schrijvers bevestigd).

Die tak van Marvel blijft dan ook altijd mijn favoriet. T is jammer dat de comics de X-Men stilletjes laat sterven, vanwege dat rechten-geruzie met FOX. Tja jongens, jullie hebben zelf ooit de filmrechten verkocht, omdat jullie zelf de filmindustrie niet in wilden gaan. Ben dan nu ook een volwassen vent en accepteer de gevolgen van die beslissing.

Met Spiderman hebben ze hetzelfde gedaan, alleen dan aan Sony. Gelukkig voor Marvel ging dat bergafwaarts en hebben ze een deal kunnen sluiten, waardoor Spiderman terug is bij Marvel (gedeelde rechten) en hij toch in t MCU kan komen (en dus bij de Avengers).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:52:52 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164843893
#NERD
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:55:01 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164843942
Een van de meest "controversiele" Marvel X-Men covers ooit: The first gay wedding.
Al voor het in de USA legaal werd.





Chapeau Marvel, chapeau. O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:00:22 #190
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_164844067
Yeah. Maatschappelijk een stuk relevanter dan DC, vind ik.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:15:25 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164844315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:00 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Maatschappelijk een stuk relevanter dan DC, vind ik.
Al hebben die ook zo hun dingen wel hoor (maar vind t allermaal een stuk oubolliger). Eigenlijk is er van iedere Marvel held wel een DC equivalent of andersom. Zijn hele websites van. En dan is er de discussie wie nu wie kopieert.

Maar qua films is t duidelijk: DC was eerder (vroeger, Superman en Batman), Marvel meer succesvol (met het universum concept).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_164844594
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:31 schreef praisethebooty het volgende:

[..]

Nou ja.

Mag jij dat woord wel gebruiken eigenlijk?
Van wie zou dat niet mogen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:32:37 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164844645
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Van wie zou dat niet mogen?
Je ball 'n chain? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_164844884
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagje Antwerpen ^O^
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:46:51 #195
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_164844943
Take my favorite superhero, Superman. Not a great comic book, not particularly well-drawn, but the mythology. The mythology is not only great, it’s unique…Now, a staple of the superhero mythology is, there’s the superhero and there’s the alter ego. Batman is actually Bruce Wayne, Spider-Man is actually Peter Parker. When that character wakes up in the morning, he’s Peter Parker. He has to put on a costume to become Spider-Man. And it is in that characteristic Superman stands alone. Superman didn’t become Superman. Superman was born Superman. When Superman wakes up in the morning, he’s Superman. His alter ego is Clark Kent. His outfit with the big red “S”, that’s the blanket he was wrapped in as a baby when the Kents found him. Those are his clothes. What Kent wears – the glasses, the business suit – that’s the costume. That’s the costume.
God created gays so fat chicks could have friends.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:47:24 #196
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_164844952
Sorry. Deze quote kwam in me op na deze discussie. :7
God created gays so fat chicks could have friends.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:58:57 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164845175
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:43 schreef praisethebooty het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagje Antwerpen ^O^
Yasmine :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:59:13 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164845180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Take my favorite superhero, Superman. Not a great comic book, not particularly well-drawn, but the mythology. The mythology is not only great, it’s unique…Now, a staple of the superhero mythology is, there’s the superhero and there’s the alter ego. Batman is actually Bruce Wayne, Spider-Man is actually Peter Parker. When that character wakes up in the morning, he’s Peter Parker. He has to put on a costume to become Spider-Man. And it is in that characteristic Superman stands alone. Superman didn’t become Superman. Superman was born Superman. When Superman wakes up in the morning, he’s Superman. His alter ego is Clark Kent. His outfit with the big red “S”, that’s the blanket he was wrapped in as a baby when the Kents found him. Those are his clothes. What Kent wears – the glasses, the business suit – that’s the costume. That’s the costume.
Mja, geen sterk argument :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 18:09:19 #199
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164846462
Zucht... vacature voor 2,5 maand. (tot 1 januari 2017) Wel supertof :'( !!

https://noorderlink.nl/pa(...)V7zrwKi5udI.linkedin
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 25 augustus 2016 @ 18:34:46 #200
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_164847080
Bij gebrek aan moeite om avondeten te maken ga ik in dit weer naar de KFC.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')