abonnement Unibet Coolblue
pi_165033418
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
Hi Bitches! ~O>

Nog iemand naar JapFest in Assen komende zondag? :)
Nee heb nog geen Jap ;( -O- wel weer een bod uitgebracht gisteren :9
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:26:59 #152
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_165038122
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
Hi Bitches! ~O>

Nog iemand naar JapFest in Assen komende zondag? :)
komt Riceboi ook?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_165039543
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
Hi Bitches! ~O>

Nog iemand naar JapFest in Assen komende zondag? :)
Natuurlijk niet, voor je't weet geeft mijn IS ook neon licht af, slaat ie automatisch af naar de mcDrive en groeit er spontaan een spoiler op mijn kofferbak :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_165039819
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 19:17:29 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165041174
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:06:24 #156
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_165042168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee heb nog geen Jap ;( -O- wel weer een bod uitgebracht gisteren :9
Oh man! Je maakt me schieuwnierig :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:26 schreef lipje het volgende:

[..]

komt Riceboi ook?
Riceboy reed een ibiza voor zover ik weet. ik denk dat hij alleen komt kijken :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:50 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, voor je't weet geeft mijn IS ook neon licht af, slaat ie automatisch af naar de mcDrive en groeit er spontaan een spoiler op mijn kofferbak :')
:')
je bent té lang in de chat geweest en te weinig er buiten. spoilers en neon is al jaren uit de mode jeweetzellef :{w
pi_165052639
:W.
  zaterdag 3 september 2016 @ 14:17:29 #158
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_165056443
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:34 schreef Anne het volgende:
:W.
ga je weer ?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_165059024
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:17 schreef lipje het volgende:

[..]

ga je weer ?
OK, doei.
pi_165059166
quote:
Het commentaar van die chauffeur was ook briljant: van zijn chef moest hij door de verse beton van de wegwerkzaamheden heenrijden om op tijd te komen. _O-
pi_165061855
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:06 schreef Tjabbo het volgende:

[..]
:')
je bent té lang in de chat geweest en te weinig er buiten. spoilers en neon is al jaren uit de mode jeweetzellef :{w
Dan lopen ze op het lexusforum wat achter :P
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 19:18:33 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165062387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:09 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Het commentaar van die chauffeur was ook briljant: van zijn chef moest hij door de verse beton van de wegwerkzaamheden heenrijden om op tijd te komen. _O-
Die zei de Baustellen in te rijden. Niet om door vers beton te rijden :P Dat maakt een klein verschil
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165064948
Chef is alwetend, die wist toch wel dat daar vers beton lag ? O-)
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:43:59 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165064991
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die zei de Baustellen in te rijden. Niet om door vers beton te rijden :P Dat maakt een klein verschil
Niet alleen Polen zijn dom dus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 00:41:43 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165071985
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 september 2016 20:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet alleen Polen zijn dom dus.
Ik hoorde eens een verhaal van een Poolse of Roemeense chauffeur bij FarmTrans. Die zat muurvast midden in een perceel tarwe. Die had de spuitsporen (de sporen waar ze het hele seizoen door rijden met de veldspuiten en kunstmeststrooier) voor een weg aangezien :')

Dat soort geintjes draagt er wel aan bij dat men graag weer Nederlandse chauffeurs wil
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 4 september 2016 @ 10:34:14 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165075017
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 00:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik hoorde eens een verhaal van een Poolse of Roemeense chauffeur bij FarmTrans. Die zat muurvast midden in een perceel tarwe. Die had de spuitsporen (de sporen waar ze het hele seizoen door rijden met de veldspuiten en kunstmeststrooier) voor een weg aangezien :')

Dat soort geintjes draagt er wel aan bij dat men graag weer Nederlandse chauffeurs wil
ik kom ook zat oostblok coureurs tegen die wél goed kunnen sturen hoor. Zit een hoop kaf onder het koren.
Het probleem is vaak communicatie; ze snappen je vaak gewoon niet. Mijn werkgever werkt vaak met een bedrijf waar ze chartertjes regelen, en dan komt er echt van alles aanrijden. Heel vaak worden problemen veroorzaakt door hun planning, of ze weten niet wat ze komen laden en hebben alleen spanbandjes bij zich, of geen rubber, en dan wordt het lastig om ze ballast mee te geven. Of ze komen vrolijk met een huiftrailer aanrijden om een mastdeel van 12.00 bij 2.80m. te laden, dat soort grappen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 19:55:54 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165088666
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 10:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik kom ook zat oostblok coureurs tegen die wél goed kunnen sturen hoor. Zit een hoop kaf onder het koren.
Het probleem is vaak communicatie; ze snappen je vaak gewoon niet. Mijn werkgever werkt vaak met een bedrijf waar ze chartertjes regelen, en dan komt er echt van alles aanrijden. Heel vaak worden problemen veroorzaakt door hun planning, of ze weten niet wat ze komen laden en hebben alleen spanbandjes bij zich, of geen rubber, en dan wordt het lastig om ze ballast mee te geven. Of ze komen vrolijk met een huiftrailer aanrijden om een mastdeel van 12.00 bij 2.80m. te laden, dat soort grappen
Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het allemaal slechte chauffeurs zijn. Communicatie speelt ook zeker mee, zeker als het niet van loods A aan de snelweg naar loods B aan een andere snelweg is - dus dat soort klussies wat jij noemt.

Waar boeren hier wel es van balen, is als ze consumptieaardappels laden. Bij bijvoorbeeld Butter werken ze ook veel met Poolse auto's+chauffeurs. Dan mogen ze nog maar 40ton laden ipv 50ton.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165088779
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het allemaal slechte chauffeurs zijn. Communicatie speelt ook zeker mee, zeker als het niet van loods A aan de snelweg naar loods B aan een andere snelweg is - dus dat soort klussies wat jij noemt.

Waar boeren hier wel es van balen, is als ze consumptieaardappels laden. Bij bijvoorbeeld Butter werken ze ook veel met Poolse auto's+chauffeurs. Dan mogen ze nog maar 40ton laden ipv 50ton.
Wat is de reden daar achter? Dat betekent 30% of meer aan verlies op laadvermogen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 4 september 2016 @ 20:46:00 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165090447
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het allemaal slechte chauffeurs zijn. Communicatie speelt ook zeker mee, zeker als het niet van loods A aan de snelweg naar loods B aan een andere snelweg is - dus dat soort klussies wat jij noemt.

Waar boeren hier wel es van balen, is als ze consumptieaardappels laden. Bij bijvoorbeeld Butter werken ze ook veel met Poolse auto's+chauffeurs. Dan mogen ze nog maar 40ton laden ipv 50ton.
Bij ons krijgen ze vaak maar 30 mee. 3 plakkies.

Maar waarom is dat dan? Ik houd me daar nooit zo mee bezig om eerlijk te zijn. Wij hebben een lijst met ritnimmers, de chauffeur weet welke rit hij heeft en dan kijken wij domweg op een lijst wat hij mee krijgt. 3-assige huif krijgt in de regel 3 plakken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165090583
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bij ons krijgen ze vaak maar 30 mee. 3 plakkies.

Maar waarom is dat dan? Ik houd me daar nooit zo mee bezig om eerlijk te zijn. Wij hebben een lijst met ritnimmers, de chauffeur weet welke rit hij heeft en dan kijken wij domweg op een lijst wat hij mee krijgt. 3-assige huif krijgt in de regel 3 plakken.
40 ton laden gaat ook niet met treķker en oplegger er nog bij
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 21:14:15 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165091617
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef densmee het volgende:

[..]

40 ton laden gaat ook niet met treķker en oplegger er nog bij
Ik bedoelde ook maximaal toegestane massa.

In heel Europa is mag een vrachtwagen max 40 ton zijn geloof ik. Nederland is hierin anders, hier mogen ze max 50 ton zijn. Een Poolse combi zal dan ook max 40 ton op het kenteken hebben staan vermoed ik. Dat wordt niet ineens verhoogd als ze in NL rijden.

Met lostgestorte producten mag je b iets afwijken qua belading en de W-concept trailers van Butter zijn vederlicht. De Nederlandse trekker-oplegger combinaties mogen bijna 40 ton aardappel laden. Dan wegen ze iets van 53 ton totaal
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165095468
Morgenavond weer een Samurai kijken *O*
  maandag 5 september 2016 @ 04:47:10 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165097314
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef densmee het volgende:

[..]

40 ton laden gaat ook niet met treķker en oplegger er nog bij
klopt; 2 assige trekker meestal een ton of 7-8 los, eigk geen idee wat zo'n poppenkast trailer weegt, maar samen sowieso meer dan 10 ton.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 5 september 2016 @ 04:48:15 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165097315
Moan, trouwens.

Wat wordt het leven zwaar als er straks geen koffie meer is -O-

c_/ c_/ c_/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')