Nee heb nog geen Jap wel weer een bod uitgebracht gisterenquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
Hi Bitches!
Nog iemand naar JapFest in Assen komende zondag?
komt Riceboi ook?quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
Hi Bitches!
Nog iemand naar JapFest in Assen komende zondag?
Natuurlijk niet, voor je't weet geeft mijn IS ook neon licht af, slaat ie automatisch af naar de mcDrive en groeit er spontaan een spoiler op mijn kofferbakquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
Hi Bitches!
Nog iemand naar JapFest in Assen komende zondag?
Oh man! Je maakt me schieuwnierigquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee heb nog geen Jap wel weer een bod uitgebracht gisteren
Riceboy reed een ibiza voor zover ik weet. ik denk dat hij alleen komt kijkenquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, voor je't weet geeft mijn IS ook neon licht af, slaat ie automatisch af naar de mcDrive en groeit er spontaan een spoiler op mijn kofferbak
ga je weer ?quote:
Het commentaar van die chauffeur was ook briljant: van zijn chef moest hij door de verse beton van de wegwerkzaamheden heenrijden om op tijd te komen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:17 schreef derLudolf het volgende:
Ondertussen in Duitsland
https://www.ndr.de/nachri(...)n-ein,lingen480.html
Dan lopen ze op het lexusforum wat achterquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je bent té lang in de chat geweest en te weinig er buiten. spoilers en neon is al jaren uit de mode jeweetzellef
Die zei de Baustellen in te rijden. Niet om door vers beton te rijden Dat maakt een klein verschilquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:09 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Het commentaar van die chauffeur was ook briljant: van zijn chef moest hij door de verse beton van de wegwerkzaamheden heenrijden om op tijd te komen.
Niet alleen Polen zijn dom dus.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zei de Baustellen in te rijden. Niet om door vers beton te rijden Dat maakt een klein verschil
Ik hoorde eens een verhaal van een Poolse of Roemeense chauffeur bij FarmTrans. Die zat muurvast midden in een perceel tarwe. Die had de spuitsporen (de sporen waar ze het hele seizoen door rijden met de veldspuiten en kunstmeststrooier) voor een weg aangezienquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet alleen Polen zijn dom dus.
ik kom ook zat oostblok coureurs tegen die wél goed kunnen sturen hoor. Zit een hoop kaf onder het koren.quote:Op zondag 4 september 2016 00:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik hoorde eens een verhaal van een Poolse of Roemeense chauffeur bij FarmTrans. Die zat muurvast midden in een perceel tarwe. Die had de spuitsporen (de sporen waar ze het hele seizoen door rijden met de veldspuiten en kunstmeststrooier) voor een weg aangezien
Dat soort geintjes draagt er wel aan bij dat men graag weer Nederlandse chauffeurs wil
Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het allemaal slechte chauffeurs zijn. Communicatie speelt ook zeker mee, zeker als het niet van loods A aan de snelweg naar loods B aan een andere snelweg is - dus dat soort klussies wat jij noemt.quote:Op zondag 4 september 2016 10:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik kom ook zat oostblok coureurs tegen die wél goed kunnen sturen hoor. Zit een hoop kaf onder het koren.
Het probleem is vaak communicatie; ze snappen je vaak gewoon niet. Mijn werkgever werkt vaak met een bedrijf waar ze chartertjes regelen, en dan komt er echt van alles aanrijden. Heel vaak worden problemen veroorzaakt door hun planning, of ze weten niet wat ze komen laden en hebben alleen spanbandjes bij zich, of geen rubber, en dan wordt het lastig om ze ballast mee te geven. Of ze komen vrolijk met een huiftrailer aanrijden om een mastdeel van 12.00 bij 2.80m. te laden, dat soort grappen
Wat is de reden daar achter? Dat betekent 30% of meer aan verlies op laadvermogenquote:Op zondag 4 september 2016 19:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het allemaal slechte chauffeurs zijn. Communicatie speelt ook zeker mee, zeker als het niet van loods A aan de snelweg naar loods B aan een andere snelweg is - dus dat soort klussies wat jij noemt.
Waar boeren hier wel es van balen, is als ze consumptieaardappels laden. Bij bijvoorbeeld Butter werken ze ook veel met Poolse auto's+chauffeurs. Dan mogen ze nog maar 40ton laden ipv 50ton.
Bij ons krijgen ze vaak maar 30 mee. 3 plakkies.quote:Op zondag 4 september 2016 19:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het allemaal slechte chauffeurs zijn. Communicatie speelt ook zeker mee, zeker als het niet van loods A aan de snelweg naar loods B aan een andere snelweg is - dus dat soort klussies wat jij noemt.
Waar boeren hier wel es van balen, is als ze consumptieaardappels laden. Bij bijvoorbeeld Butter werken ze ook veel met Poolse auto's+chauffeurs. Dan mogen ze nog maar 40ton laden ipv 50ton.
40 ton laden gaat ook niet met treķker en oplegger er nog bijquote:Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij ons krijgen ze vaak maar 30 mee. 3 plakkies.
Maar waarom is dat dan? Ik houd me daar nooit zo mee bezig om eerlijk te zijn. Wij hebben een lijst met ritnimmers, de chauffeur weet welke rit hij heeft en dan kijken wij domweg op een lijst wat hij mee krijgt. 3-assige huif krijgt in de regel 3 plakken.
Ik bedoelde ook maximaal toegestane massa.quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef densmee het volgende:
[..]
40 ton laden gaat ook niet met treķker en oplegger er nog bij
klopt; 2 assige trekker meestal een ton of 7-8 los, eigk geen idee wat zo'n poppenkast trailer weegt, maar samen sowieso meer dan 10 ton.quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef densmee het volgende:
[..]
40 ton laden gaat ook niet met treķker en oplegger er nog bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |