abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 21 augustus 2016 @ 08:54:12 #251
444149 Eejit
What's the craic?
pi_164727067
Goed gevecht. McGregor beter geleerd van zijn vorige gevecht dan ik had gedacht. Had zelf ook 3-2 voor McGregor, maar had ook zo naar Diaz kunnen gaan. Diaz drukte McGregor wel maar deed niet veel.
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
3-2 Diaz in my opinion.

Nate heeft verklaard dat hij niet eerder terug komt dan deze derde match.
Dan zal ie denk ik even moeten wachten. Conor zal denk ik eerst zijn belt gaan verdedigen.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  zondag 21 augustus 2016 @ 08:55:31 #252
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_164727071
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_164727159
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:54 schreef Eejit het volgende:
.

[..]

Dan zal ie denk ik even moeten wachten.
Ik denk niet dat dat een probleem gaat zijn met die 2 dikke paydays die hij net gehad heeft. Ik geef hem groot gelijk.



_O_

En hoooly shit, werd Magny ff gesloopt door Larkin, niet normaal _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Miauw_Zedong op 21-08-2016 10:00:58 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164727629
Wowwww yessss Conor! Wat een war. Respect voor Diaz ook hoor
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zondag 21 augustus 2016 @ 10:44:34 #255
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164728242
Mooi gevecht en ik vond zelf ook dat Diaz de overhand had. :)
Hoe dan ook. Heerlijke pot.
pi_164728664
Texiera is echt een tand kwijt na die uppercut.
The Older I Get, The Better I Was
pi_164730023
Die decision :') Kan toch niet.

Rumble wel ff genieten. Laat Cody Garbage maar lekker tegen Cruz, kan Cruz hem een clinic geven. Wat een verschil is hij vergeleken met de twee gasten in het main event.
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:22:17 #258
99295 perezoso
blankjoekel
pi_164730119
Omg haha, in mijn boekje heeft ie niet gewonnen maar goed nu krijgen we in ieder geval een trilogie.

Rumble moet niet zo zeuren (ring commentaar) om die 2 in het main event, die beleggen zijn boterham dubbeldik.
pi_164730411
Wat een gevecht! Ik had hem 3-2 voor Conor, eerste ronde had ie twee knockdowns en in de tweede ronde had ie er ook één. In de vierde ronde kwamen de rake klappen wederom van Conor en liet Nate te weinig zien.
In de derde ronde dacht ik nog wel dat Nate zou gaan winnen, daar kwam hij sterk terug en leek Conor echt kapot. De vijfde ronde was Nate ook beter.
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_164731032
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:22 schreef perezoso het volgende:
Omg haha, in mijn boekje heeft ie niet gewonnen maar goed nu krijgen we in ieder geval een trilogie.

Rumble moet niet zo zeuren (ring commentaar) om die 2 in het main event, die beleggen zijn boterham dubbeldik.
Rumble mag lekker zeuren, want hij had verdomme de beste prestatie van wie dan ook. Glover is nog nooit KO gegaan, Jones pakte een decision tegen hem maar met moeite en een hoop eye pokes. Die 2 in het main event zijn qua skill level vele malen minder. Nate kan na al die jaren nog steeds geen leg kicks checken en Conor gassed na 2 rondes.
pi_164731038
idd erg mooi gevecht. het ging goed heen en weer ik had gehoopt dat diaz zou winnen maar conor heeft deze winst gewoon verdient.
pi_164731057
Vind het overigens gewoon een draw. No way dat je ronde 2 aan Conor kan geven, Nate was ook niet super overtuigend, dus gewoon een 10-10 ronde.

Denk overigens dat Holloway in de rematch Conor pakt. Conor pakt Aldo wel vol.
pi_164731133
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:04 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het overigens gewoon een draw. No way dat je ronde 2 aan Conor kan geven, Nate was ook niet super overtuigend, dus gewoon een 10-10 ronde.
Conor heeft in ronde 2 een knockdown en duidelijk de rake klappen uitgedeeld. Ja, Nate kwam goed terug aan het einde van die ronde, maar niet genoeg om gelijk te komen.
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_164731178
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:07 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

Conor heeft in ronde 2 een knockdown en duidelijk de rake klappen uitgedeeld. Ja, Nate kwam goed terug aan het einde van die ronde, maar niet genoeg om gelijk te komen.
Knockdown zegt niet zoveel he. Nate heeft een hele dominante guard en hij springt daar graag in, zo ging Fedor er toen aan tegen Werdum, als je dat je nog herinnert. Het zegt niet zoveel als er daarna geen followup komt, knockdown of niet. Conor is geen enkele keer dichtbij een finish geweest, Nate domineerde de laatste 2 minuten van die ronde en was vele malen dichter bij een finish. Plus dat die Conor ook wobblede, telt dat dan minder omdat die niet in zn guard springt?
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:14:13 #265
99295 perezoso
blankjoekel
pi_164731340
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:03 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Rumble mag lekker zeuren, want hij had verdomme de beste prestatie van wie dan ook. Glover is nog nooit KO gegaan, Jones pakte een decision tegen hem maar met moeite en een hoop eye pokes. Die 2 in het main event zijn qua skill level vele malen minder. Nate kan na al die jaren nog steeds geen leg kicks checken en Conor gassed na 2 rondes.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ze een gevecht weten te verkopen, ook al is het wat ordinair, ze maken er een spektakel van. Hij heeft gewoon niks te zeggen en gaat dan maar commentaar geven op andere mensen, als hij er zo op tegen is mag ie het extra geld wat ie eraan verdient heeft wel aan een goed doel schenken. Links lullen, rechts zakken vullen, dat gevoel krijg ik daarbij.
pi_164731434
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:08 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Knockdown zegt niet zoveel he. Nate heeft een hele dominante guard en hij springt daar graag in, zo ging Fedor er toen aan tegen Werdum, als je dat je nog herinnert. Het zegt niet zoveel als er daarna geen followup komt, knockdown of niet. Conor is geen enkele keer dichtbij een finish geweest, Nate domineerde de laatste 2 minuten van die ronde en was vele malen dichter bij een finish. Plus dat die Conor ook wobblede, telt dat dan minder omdat die niet in zn guard springt?
Het blijft natuurlijk een kwestie van interpretatie, maar knockdowns en takedowns tellen zwaar. Ik kan me ook goed voorstellen dat mensen die ronde aan Nate geven hoor ;-) maar wat mij betreft was ie wel voor Conor.
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_164731502
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:08 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Knockdown zegt niet zoveel he. Nate heeft een hele dominante guard en hij springt daar graag in, zo ging Fedor er toen aan tegen Werdum, als je dat je nog herinnert. Het zegt niet zoveel als er daarna geen followup komt, knockdown of niet. Conor is geen enkele keer dichtbij een finish geweest, Nate domineerde de laatste 2 minuten van die ronde en was vele malen dichter bij een finish. Plus dat die Conor ook wobblede, telt dat dan minder omdat die niet in zn guard springt?
je zegt het eigenlijk zelf al "nate heeft een hele dominante guard" en conor weet dat ook. voor nate is zijn guard veel meer een manier om zichzelf te redden als dat voor conor zou zijn. natuurlijk springt conor niet in zijn guard tegen nate, dan is het gelijk game over voor hem.
  Moderator zondag 21 augustus 2016 @ 13:32:17 #268
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_164731759
Iemand een linkje in dm voor me naar de fight diaz - mcgregor?

:@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_164732250
quote:
5s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:32 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een linkje in dm voor me naar de fight diaz - mcgregor?

:@
reddit.com/r/mmafights
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:56:04 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164732311
Ik had ook 3-2 diaz. Maar ach.)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164732391
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:21 schreef ZinInPizza het volgende:

[..]

je zegt het eigenlijk zelf al "nate heeft een hele dominante guard" en conor weet dat ook. voor nate is zijn guard veel meer een manier om zichzelf te redden als dat voor conor zou zijn. natuurlijk springt conor niet in zijn guard tegen nate, dan is het gelijk game over voor hem.
Ja, maar daar krijg je geen punten voor bij een decision.
pi_164733560
Ik denk overigens niet dat Conor veel succes gaat behalen @ 155, gebaseerd op zijn laatste 2 fights. Een duidelijke loss en een zwaar bevochten decision waar over gediscussieerd kan worden. Hij heeft niet genoeg power om tegenstanders op dit gewicht neer te krijgen binnen 2 rounds en daarna krijgt hij het moeilijk zoals we nu al twee keer gezien hebben. Ik denk dat het bijzondere er nu wel vanaf is.

Prachtige stockton slaps gezien ook weer _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:02:45 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_164733864
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 14:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk overigens niet dat Conor veel succes gaat behalen @ 155, gebaseerd op zijn laatste 2 fights. Een duidelijke loss en een zwaar bevochten decision waar over gediscussieerd kan worden. Hij heeft niet genoeg power om tegenstanders op dit gewicht neer te krijgen binnen 2 rounds en daarna krijgt hij het moeilijk zoals we nu al twee keer gezien hebben. Ik denk dat het bijzondere er nu wel vanaf is.

Prachtige stockton slaps gezien ook weer _O_
Ik zou de roze bril even afzetten.

Daarnaast was dit 170 dus hij heeft veeeel meer energie en kracht op 155.
Of hij het gaat redden kan ik nog niet zeggen, maar hij zal veel beter voor de dag komen dan op 170.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:02:51 #274
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_164733869
Haha hilarisch, vooral de grote MMA-kenner en longtime Diaz fan Miauw_Zedong gister.
Wat quotes:
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Enige waar ik me echt zorgen over ga maken zijn low -en bodykicks van Conor, maar zoals gisteren hier ook al gezegd is, Conor is niet iemand die tactisch voor de decision gaat.
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Conor gaat, zoals hij zelf aan heeft gegeven, voor een k.o. in de 2e ronde. Vuurwerk dus, geen tactisch steekspel.
En over het niet kunnen blocken van leg kicks waar ik op wees:
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ah ja, dat oude gevecht van ongemotiveerde Nate.
Of Bascross die van mening is dat Conor op géén enkele front beter is dan Diaz.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:13 schreef bascross het volgende:

[..]

Noem dan iets waar Conor beter in is? :')
_O- Het niveau onder sommige mainstream MMA-volgers in Nederland. Dit was een puur tactisch gevecht vanuit Conor, een duidelijk game-plan, goed voorbereid en goed uitgevoerd. Het enige wat Conor mist is een goede gas-tank, hoewel hij geen energie aan het verspillen was, raakte hij redelijk snel vermoeid. Maar aan de andere kant; wat wil je als je weightclasses omhoog gaat.. je draagt niet alléén gewicht, de grotere hoeveelheid spiermassa moet ook van zuurstof worden voorzien (er zou tijd nodig zijn om een bijbehorende gastank op te bouwen).
pi_164733988
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:02 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Haha hilarisch, vooral de grote MMA-kenner en longtime Diaz fan Miauw_Zedong gister.
Wat quotes:

[..]

[..]

En over het niet kunnen blocken van leg kicks waar ik op wees:

[..]

Of Bascross die van mening is dat Conor op géén enkele front beter is dan Diaz.

[..]

_O- Het niveau onder sommige mainstream MMA-volgers in Nederland. Dit was een puur tactisch gevecht vanuit Conor, een duidelijk game-plan, goed voorbereid en goed uitgevoerd. Het enige wat Conor mist is een goede gas-tank, hoewel hij geen energie aan het verspillen was, raakte hij redelijk snel vermoeid. Maar aan de andere kant; wat wil je als je weightclasses omhoog gaat.. je draagt niet alléén gewicht, de grotere hoeveelheid spiermassa moet ook van zuurstof worden voorzien (er zou tijd nodig zijn om een bijbehorende gastank op te bouwen).
Och meneertje vindt het belangrijk om z'n gelijk te komen halen hier? Nou je krijgt hem van me hoor, ik hoop dat je er blij mee bent.

Uiteindelijk was een mooie fight, een hard bevochten en close overwinning voor Conor waarmee wederom duidelijk werd Diaz niet de matige vechter is zoals sommigen hen hier neer hebben proberen te zetten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')