abonnement Unibet Coolblue
pi_164717080
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.



Game on! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:16:19 #2
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164719531
Pffffff ZEER ontevreden baby hier en geen idee wat eraan scheelt -O-
Borst wil ze niet, dragen in doek is niet goed, op de arm ook niet, in de box niet, speen niet, Pink niet, heeft ook geen krampjes lijkt het. Zijn een beetje door ons repertoire heen en ze blijft maar huilen. Echt niks voor haar ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164721989
Mwaah chanty da's niet fijn.. Hopelijk is ze inmiddels gekalmeerd. Je weet het soms toch niet met die kleintjes..

Malteser, dokter nog gebeld? Hoe is het met Twix? Beterschap iig!
pi_164722754
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:16 schreef Chanty het volgende:
Pffffff ZEER ontevreden baby hier en geen idee wat eraan scheelt -O-
Borst wil ze niet, dragen in doek is niet goed, op de arm ook niet, in de box niet, speen niet, Pink niet, heeft ook geen krampjes lijkt het. Zijn een beetje door ons repertoire heen en ze blijft maar huilen. Echt niks voor haar ;(
Zo'n dag hadden wij gisteren ook (al dronk ze wel. Ze wil altijd wel eten geloof ik). Het was niet eens huilen meer en ook geen krijsen meer maar de overtreffende trap daarvan, waar ik nog geen woord voor heb.
Volgens mij was ze gewoon oververmoeid en kon zich niet overgeven aan de slaap.
Uiteindelijk stopte het hier nadat ik zeker een kwartier lang met haar op de arm heen en weer liep, liedjes zong en de fopspeen vast hield zodat hij niet steeds uit haar mond viel. Ze heeft daarna urenlang geslapen.
Als het gehuil nog veel langer had geduurd had ik serieus overwogen mijn moeder ofzo in te schakelen voor hulp.

Sterkte ermee. Niet leuk.
Autorijden al geprobeerd? Volgens mij zou dat hier best helpen, maar daar ben ik dan al te moe voor.
  zondag 21 augustus 2016 @ 05:40:21 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164726637
Lijkt me zo naar als je niet weet wat er aan de hand is, zou een stuk makkelijker zijn als ze konden praten ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 21 augustus 2016 @ 05:46:00 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164726653
Wat kunnen baby's trouwens hard boeren.

Ik wilde L. een kusje op haar lippen geven en vlak voor ik met mijn mond die van haar raakte ging dat mondje open en *BURRRRRRRRP* _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164726820
Oh Malteser... Heb je gebeld? Die arme Twix ook :*
pi_164726858
Oh Malteser wat vervelend dat Twix zo ziek is :(. Beterschap voor hem... Had je nog naar de HAP gebeld?

Chanty wat balen zeg! Hoe is de nacht gegaan?

Zusjevan, kleding koop ik meestal niet te ver vooraf, meestal gewoon op het moment dat het nodig is...

L. is vandaag 10 maanden :)!
pi_164726861
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 05:46 schreef Molo het volgende:
Wat kunnen baby's trouwens hard boeren.

Ik wilde L. een kusje op haar lippen geven en vlak voor ik met mijn mond die van haar raakte ging dat mondje open en *BURRRRRRRRP* _O-
Hahaha grappig :) ze heeft al gevoel voor humor...
pi_164726931
Malteser ;( heb je al gebeld of ga je vandaag bellen? Bij twijfel gewoon doen hoor
Hopelijk knapt twix snel op

Chanty wat vervelend dat niks hielp. Arm meisje, papa en mama.
Mats heb ik een keer uit laatste redmiddel in bad gedaan savonds laat. Dat hielp gelukkig wel

Zusje ik koop altijd op de gok en een beetje op de groei zodat ze er de hele winter/zomer mee kunnen doen

:D molo je boerende dochter. Goede timing ;)
En shit van je werk zeg. Hopelijk kan je het van je afzetten dit weekend. Veel plezier nog ^O^

Arja ook al een onrustige baby gisteren ;( hopelijk is ze vandaag uitgeslapen en vrolijker of iig makkelijker te troosten

Mijn baby zit in zijn regeldagen denk ik. Ik merk dat het een stuk makkelijker gaat nou ik op verzoek voed. Gewoon erin meegaan en niet moeilijk doen als hij na een uur weer wil drinken. Uiteindelijk zat hij nog onder het maximale 'wat mag'
pi_164726979
Oh Chanty en Arja, dat klinkt precies zoals een weekje terug die paar vroege avonden met mijn dochter waren. :'(

Wij waren de hele dag op pad gisteren (irrland) en s avonds had ik echt een beetje het gevoel dat ik C te weinig aandacht had gegeven. Ze had wel de hele dag in de doek gezeten, maar toch... Dus ik fluisterde haar gisteravond bij het naar bed brengen in haar oor dat vandaag voor haar zou zijn. Nou, de dag is pas net begonnen, maar ik zal het weten hoor. Ze begon de dag huilend (nog nooit gedaan!) en laat zich niet wegleggen, zelfs niet slapend :o. Maar goed, we hebben een rustige dag en ik geef er gewoon lekker aan toe. Deze dag is voor haar ;) .
  zondag 21 augustus 2016 @ 09:21:42 #12
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164727253
Ze kalmerende toen we op bed lagen maar ze wilde niet in de cosleeper. Heeft dus de hele nacht in mijn bed ge (en ik ben stiekem opgeschoven naar man zijn helft toen die met Lucas naar logeerbed vertrok). En verder is ze de laatste dagen erg onrustig na de nachtvoeding. Ze slaapt dan half maar wappert en maakt geluid en dat stopt pas als ze tegen me aan ligt :') maar wegkomen lukt dan echt niet.

Autorijden zou denk ik niet werken, tenminste ze wordt altijd wakker zodra je weer stopt. En mijn baby vindt in bad dus helemaal niet fijn :o douchen is ook maar afdrogen en aankleden is brullen dus dat doe ik niet zo snel als de oudste slaapt.

Ze was vast getraumatiseerd door schoonmoeder :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164727304
Wat is het pittig hé, die mini baby's!

Mijn maxi baby vond zijn eigen Rollator:
pi_164727402
Hebben wij ook twee periodes gehad, E heeft toen veel bovenop mij geslapen (dan slaap je zelf dus niet) en de tweede keer hebben we haar een paar weken ingebakerd. Toen was het over. Zal de leeftijd toch wel zijn denk ik..?

Kijk T gaan! Slimme jongen ;).

E begint het kruipen zich vooruit bewegen nu door te krijgen. Ze zet zich nu af op d'r knietjes en daarna 'springt' ze op allevier de ledematen tegelijk vooruit :'). Net een konijntje 8)7.
pi_164727599
Malteser, hoe gaat het nu?
pi_164728260
Ik hoop dat Twix zich beter voelt Malteser :*

Konijntje van Zusje :D

Fļo kan exorcist-style projectielbraken, dat deed Otje nooit. :X
pi_164728290
Ben ook benieuwd hoe het met Twix gaat.
pi_164728368
Man en ik waren het gisteren niet eens. Hij zei dat Twix gewoon goed ziek was en we niet voor iedere scheet moeten bellen. Ik wilde eigenlijk dat hij gezien werd.
De nacht in gegaan met samen de afspraak dat we echt zouden bellen als de toestand van Twix verslechterde.

Twix heeft redelijk geslapen maar weigert nu ook ORS, heeft inmiddels 40.1 en nog meer pokken dan gisteren. We gaan nu bellen.
pi_164728413
Wat naar, arme Twix. :@ Hoop dat hij snel opknapt! :*
pi_164728582
Ach Malteser, wat stom. Beterschap voor Twix, en een :* voor jou.
pi_164728880
Ahh wat sneu die zieke of zielige baby's!

Molo je boerende baby!

Jagar wat een leuk filmpje!

Wij mogen volgende week maandag naar de kinderarts.
Even proberen of ik een foto kan plaatsen van D haar plek.

Krijg het niet voor elkaar


;(

[ Bericht 22% gewijzigd door angelatje op 21-08-2016 11:26:53 ]
pi_164728971
jagartrut, wat doet je baby dat beheerst :D . Cute O+

Malteser, beterschap en veel sterkte. Wat een ellende :*
pi_164729075
Angelatje, veel sterkte ook daarmee. Niet fijn, dat soort onduidelijkheid. :*
pi_164729688
Haai, ik kom voorzichtig ook om het hoekje gluren hier.
Na een hele pittige zwangerschap, en een hele krachtige bevalling is vorige week vrijdag onze M. geboren O+
Er begint een beetje meer rust in huis te komen en ik kom weer iets meer toe aan internet, dus hoi!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:03:46 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164729749
Ja hoiii! Welkom *O*

En sterkte aan de zieke baby's, niet tof dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164729841
Arme twix ;(
Wat kan je je daar ellendig (en onzeker) van voelen als je kleintje zo ziek is. Goed dat je gaat bellen al is het maar voor je eigen geruststelling. Beter een keer te veel dan te weinig :*

Angelaatje is de plek nog groter geworden de laatste dagen?
Goed dat je bij de kinderarts terecht kan dan krijg je hopelijk duidelijkheid. :*

Jagar :D zo tof als ze wat groter zijn en dat soort dingen gaan doen.

Ophelia projectielbraken :X doet flo dat veel?
Hier heeft Stijn gisteren voor het eerst redelijk wat gespuugd. Over man heen _O- ik lag dubbel :7

:W marjo
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:34:18 #27
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164730372
Goed om te bellen Malteser!

Jagar kijk m gaan :D hoe was jouw nacht eigenlijk?

Marjolijntje welkom O+

Spugen... Gisteren kwamen schoonouders dus ik even hoi zeggen, loop terug naar de box, ligt daar ineens een zeiknatte baby :') shirt en romper waren doorweekt, broek nat en zelfs haar sokjes waren nog wat nat geworden. Professioneel spuger zoals ik al zei. Volgens mij ging ze voor de 10 meter verspugen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164730564
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 10:52 schreef Malteser het volgende:
Man en ik waren het gisteren niet eens. Hij zei dat Twix gewoon goed ziek was en we niet voor iedere scheet moeten bellen. Ik wilde eigenlijk dat hij gezien werd.
De nacht in gegaan met samen de afspraak dat we echt zouden bellen als de toestand van Twix verslechterde.

Twix heeft redelijk geslapen maar weigert nu ook ORS, heeft inmiddels 40.1 en nog meer pokken dan gisteren. We gaan nu bellen.
Fijn dat Twix in ieder geval redelijk heeft geslapen. Maar waterpokken zijn rotdingen en daar kunnen ze goed ziek van worden. Als je kindje dan al niet zo'n goede weerstand heeft en weinig reserves, kan je niet te vaak aan de bel trekken.
Ik hoop dat je weer goed geholpen wordt :*
pi_164730612
Malteser, veel sterkte weer met jullie lieve Twix. :*
pi_164731170
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 12:34 schreef Chanty het volgende:
Goed om te bellen Malteser!

Jagar kijk m gaan :D hoe was jouw nacht eigenlijk?

Marjolijntje welkom O+

Spugen... Gisteren kwamen schoonouders dus ik even hoi zeggen, loop terug naar de box, ligt daar ineens een zeiknatte baby :') shirt en romper waren doorweekt, broek nat en zelfs haar sokjes waren nog wat nat geworden. Professioneel spuger zoals ik al zei. Volgens mij ging ze voor de 10 meter verspugen :+
Jeetje :D

Emmy spuugt nooit en geeft niks terug, daar is ze te gierig voor :+

Vanmiddag weer veel hard huilen. Het is een huil(tje) van buikpijn denk ik. Ze heeft gister en vandaag niet gepoept. Hoop dat het haar zo lukt.
pi_164731218
Boerende babys en hupsende konijntjes ^O^

Arme Twix.

Hoi, Marjolijntje! Had je verhaal gelezen. Van harte en hopelijk zit iedereen in de goede flow :*
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:12:32 #32
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164731283
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:08 schreef Arja het volgende:

[..]

Jeetje :D

Emmy spuugt nooit en geeft niks terug, daar is ze te gierig voor :+

Vanmiddag weer veel hard huilen. Het is een huil(tje) van buikpijn denk ik. Ze heeft gister en vandaag niet gepoept. Hoop dat het haar zo lukt.
Ik zei gisteren nog tegen man dat ik me daar zoooo niks bij voor kan stellen: een niet spugende baby :o Die twee van mij zijn beiden als actieve vulkanen :')

En sneu ;( hier ook al twee dagen geen poep maar dat kan bij bv prima. Al vraag ik me toch af of ze daar geen last van heeft want de laatste weken poepte ze juist prima. Mevrouw slaapt weer eens in draagdoek bij me. Al geprobeerd om haar in de tula te zetten arja?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164731431
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik zei gisteren nog tegen man dat ik me daar zoooo niks bij voor kan stellen: een niet spugende baby :o Die twee van mij zijn beiden als actieve vulkanen :')
Zelfs na het drinken als ze een boertje laat, leg ik er nooit een doekje onder, gaat altijd goed.

quote:
En sneu ;( hier ook al twee dagen geen poep maar dat kan bij bv prima. Al vraag ik me toch af of ze daar geen last van heeft want de laatste weken poepte ze juist prima. Mevrouw slaapt weer eens in draagdoek bij me. Al geprobeerd om haar in de tula te zetten arja?
Ja helpt eventjes. Ik ga haar straks wel in bad doen, ik denk dat de warmte wel helpt. Maar ik wacht ff tot mijn man er ook is, want Emmy gaat ook zo krijsen met afdrogen en aankleden en samen zijn wel sneller. Zeker als ook het hele bad onder de poep zit :')
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:25:25 #34
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164731603
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:18 schreef Arja het volgende:

[..]

Zelfs na het drinken als ze een boertje laat, leg ik er nooit een doekje onder, gaat altijd goed.

[..]

Ja helpt eventjes. Ik ga haar straks wel in bad doen, ik denk dat de warmte wel helpt. Maar ik wacht ff tot mijn man er ook is, want Emmy gaat ook zo krijsen met afdrogen en aankleden en samen zijn wel sneller. Zeker als ook het hele bad onder de poep zit :')
Hier gaan de hydrofielen er met minimaal 5 per dag doorheen en standaard eentje in de box waar ze opligt. Maar ze maakt er een sport van om naast de hydrofielen te spugen. Bij voorkeur in mijn decolleté of over mijn schouder in mijn haar :+

Enne ,... ieuw :X thermometer erin hielp hier ook goed toen poepen niet lukt!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164731775
Mijnes kon ook zo spugen chanty.

Mijn nacht was belabberd. 2x b voeden (hij wou iig weer drinken) en daarnaast nog een keer of zes troosten.
  zondag 21 augustus 2016 @ 13:43:01 #36
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164732025
Pffff had zo gehoopt dat het na een goede nacht nu beter zou gaan :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164733392
Ik ben wel erg benieuwd hoe dat eruit ziet zusje :D

Welkom Marjolijntje en nog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje O+ Hoe vindt F het?
pi_164733610
Ja, ik ook Chanty! al probeer ik niet teveel verwachtingen te hebben...

Malteser, wat zei de dokter?
pi_164734332
Welkom Marjolijntje!

Ik haal net baby uit bed met koorts. Morgen hebben we controle bij cb in de middag. Afzeggen, of toch even gaan? Is 9 maanden check dus alleen meten en wegen. Wat zouden jullie doen? :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:21:23 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164734351
Morgen aankijken hoe het gaat en dan beslissen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164734478
Hm. Ja dat kan. Ik weet niet hoe het werkt bij het cb als je moet afzeggen, bepaalde tijd van tevoren ofzo. Geen ervaring mee :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:32:16 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164734601
Neem aan dat ze daar wel begrip voor hebben hoor, bij ziekte.
Als je afzegt omdat je zin hebt om op het terras te gaan zitten is het een ander verhaal natuurlijk :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164734797
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Welkom Marjolijntje!

Ik haal net baby uit bed met koorts. Morgen hebben we controle bij cb in de middag. Afzeggen, of toch even gaan? Is 9 maanden check dus alleen meten en wegen. Wat zouden jullie doen? :@
Je kunt via internet je afspraak wijzigen. Weet zo de website niet maar kan je googelen. Dan kan je het zelf regelen ^O^
pi_164734896
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:40 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Je kunt via internet je afspraak wijzigen. Weet zo de website niet maar kan je googelen. Dan kan je het zelf regelen ^O^
Mijn Kind Dossier of iets dergelijks geloof ik.
Maar als ik dat bij ons probeer dan klik ik op 'verzetten' of zo, en dan krijg ik 0,0 opties om hem te verplaatsen en de vraag om te bellen met het CB :+
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:52:42 #45
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164735145
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:32 schreef Molo het volgende:
Neem aan dat ze daar wel begrip voor hebben hoor, bij ziekte.
Als je afzegt omdat je zin hebt om op het terras te gaan zitten is het een ander verhaal natuurlijk :+
Ik heb de cb-afspraak voor de dag erna voor Lucas afgezegd terwijl ik al weeën had :') Dat was niet nodig geweest zeiden ze :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164735214
Marjolijntje, welkom!

Chanty :D ik heb er even over na zitten denken maar ik kom er echt niet uit hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, tot op de sokken nat :X. Mad skills!

Hier ook een spuger, in den beginne had ik om de dag 1 was met hydrofielen, slabbertjes, doekjes, kleertjes en al het andere dat ondergespuugd was. Ik was zo blij met die volle tas slabbertjes die we gekregen hebben van vrienden. E had ook standaard een slabbertje om. Ik heb heel weinig foto's van haar zonder lelijke slabber, dat ging gewoon niet ;(.

Ik wilde een video posten van de konijntjeshups maar mijn vriend is duidelijk in beeld met z'n beroerde bakkes, dat wil ie wss niet op internet hebben :+. Hij is weer van de fiets gedonderd, dit keer geen gebroken sleutelbeen en bijbehorende ellende maar enkele hechtingen in z'n gezicht, dikke lip enz. - het ziet er niet fraai uit :P.

Ben ook benieuwd hoe het met Twix is en wat de dokter zei. Ik vind het zo schrijnend dat ie zoveel pech heeft ;(.
pi_164735382
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:40 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Je kunt via internet je afspraak wijzigen. Weet zo de website niet maar kan je googelen. Dan kan je het zelf regelen ^O^
Ohja! MKIB is dat he. Nou ja deze afspraak is niet heel zinnig dacht ik (bij Billie hadden we em niet iig) dus helemaal skippen kan ook nog wmb. Zal morgen wel even bellen.

Ik was vergeten hoe sneu die kleintjes zijn met koorts. Het is z'n eerste keer ziek ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 21 augustus 2016 @ 16:43:17 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164736413
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb de cb-afspraak voor de dag erna voor Lucas afgezegd terwijl ik al weeën had :') Dat was niet nodig geweest zeiden ze :+
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 21 augustus 2016 @ 16:43:32 #49
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164736421
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Marjolijntje, welkom!

Chanty :D ik heb er even over na zitten denken maar ik kom er echt niet uit hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, tot op de sokken nat :X. Mad skills!

Hier ook een spuger, in den beginne had ik om de dag 1 was met hydrofielen, slabbertjes, doekjes, kleertjes en al het andere dat ondergespuugd was. Ik was zo blij met die volle tas slabbertjes die we gekregen hebben van vrienden. E had ook standaard een slabbertje om. Ik heb heel weinig foto's van haar zonder lelijke slabber, dat ging gewoon niet ;(.

Ik wilde een video posten van de konijntjeshups maar mijn vriend is duidelijk in beeld met z'n beroerde bakkes, dat wil ie wss niet op internet hebben :+. Hij is weer van de fiets gedonderd, dit keer geen gebroken sleutelbeen en bijbehorende ellende maar enkele hechtingen in z'n gezicht, dikke lip enz. - het ziet er niet fraai uit :P.

Ben ook benieuwd hoe het met Twix is en wat de dokter zei. Ik vind het zo schrijnend dat ie zoveel pech heeft ;(.
Ik snap ook niet hoe ze dat geflikt heeft liggend op dr rug. Was vast een fascinerend schouwspel. En herkenbaar van de vele was en altijd een slab om. Lucas had ook altijd een Xl slab om. Nu doe ik dat niet (toch genoeg schattige kleertjes) maar doe ik zo'n kwijlslab om. Die vangt het ergste meestal op. Verder eerste tijd na de voeding een hydrofiel om haar nek drapperen. Gelukkig spuugt ze niet zoveel in haar slaap.

En je man is al eerder van de fiets gedonderd begrijp ik, beetje klunzig aangelegd?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164737264
Wij moesten naar het ziekenhuis komen en helaas ook blijven. Later meer.
  zondag 21 augustus 2016 @ 17:18:24 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164737331
He bah, sterkte!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164737361
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:15 schreef Malteser het volgende:
Wij moesten naar het ziekenhuis komen en helaas ook blijven. Later meer.
Oh nee, malteser, met je zieke pechvogeltje. Beterschap.
  zondag 21 augustus 2016 @ 17:52:46 #53
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164738243
Bah sterkte :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 21 augustus 2016 @ 18:19:17 #54
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_164738911
Sterkte Malteser!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_164739428
Malteser :* :* :*
pi_164739696
Malteser, wat een rot bericht, hopelijk helpen ze je kleine om zich weer beter te voelen en even goed bij te tanken!
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:43:06 #57
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164741282
Sterkte Malteser ;(
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164741378
Ah, Malteser, wat rot toch weer ;( veel beterschap voor Twix!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164742175
Malteser! Heel veel sterkte, pfffff wat akelig toch! ;(

Mijn zoon gaat morgen drie uurtjes wennen op de opvang en het huilen staat me nader dan het lachen. :{ Pfffff, bij dochter studeerde ik nog fijn en had ik echt na verlof nog een hele tijd maar 2 dagen van huis. Nu zou ik tot ergens halverwege oktober verlof hebben maar toen had ik opeens een nieuwe baan en een andere startdatum. Ik ben heel blij met de baan (nouja, nog kijken hoe het in de praktijk is), maar nu al zonder hem aaaaaaargh. Gelukkig over twee weken pas echt. En ik heb vrijdagavond een avondje geoefend door zelf naar een concert te gaan maar toen was vriend natuurlijk gewoon met hem, dat is anders. Bleh.
pi_164742806
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:15 schreef Malteser het volgende:
Wij moesten naar het ziekenhuis komen en helaas ook blijven. Later meer.
Oh wat rot weer, veel sterkte voor jullie :* !
pi_164745482
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:11 schreef Svane het volgende:
Malteser! Heel veel sterkte, pfffff wat akelig toch! ;(

Mijn zoon gaat morgen drie uurtjes wennen op de opvang en het huilen staat me nader dan het lachen. :{ Pfffff, bij dochter studeerde ik nog fijn en had ik echt na verlof nog een hele tijd maar 2 dagen van huis. Nu zou ik tot ergens halverwege oktober verlof hebben maar toen had ik opeens een nieuwe baan en een andere startdatum. Ik ben heel blij met de baan (nouja, nog kijken hoe het in de praktijk is), maar nu al zonder hem aaaaaaargh. Gelukkig over twee weken pas echt. En ik heb vrijdagavond een avondje geoefend door zelf naar een concert te gaan maar toen was vriend natuurlijk gewoon met hem, dat is anders. Bleh.
Oh Svane, nu al. Ik zou er ook niet aan moeten denken. Ik hoop dat hij het er erg leuk gaat hebben en dat jouw baan fantastisch blijkt.
pi_164745647
Korte update zonder bij te hebben gelezen:
Twix is opgenomen ivm uitdroging. De waterpokken zitten ook in zijn mond en dat zorgt ervoor dat hij niets meer eet en drinkt. Na 24 uur zonder vocht had hij geen plasluiers meer en ook de verpleegkundigen hier lukten het niet Twix te laten drinken. Dus nu een sonde.

Heb het ziekenhuisledikant weg laten halen en om een normaal ziekenhuisbed gevraagd, zodat ik samen met ons jongetje kan slapen. En nu ligt hij heerlijk op mijn buik te slapen. Ik ga ook gauw proberen of ik wat kan slapen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Malteser op 22-08-2016 01:51:40 ]
pi_164745688
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef Malteser het volgende:
Korte update zonder bij te hebben gelezen:
Twix is opgenomen ivm uitdroging. De waterpokken zitten ook in zijn mond en dat zorgt ervoor dat hij niets meer eet en drinkt. Na 24 uur zonder vocht had hij geen plasluiers meer en ook de verpleegkundigen hier lukten het niet J te laten drinken. Dus nu een sonde.

Heb het ziekenhuisledikant weg laten halen en om een normaal ziekenhuisbed gevraagd, zodat ik samen met ons jongetje kan slapen. En nu ligt hij heerlijk op mijn buik te slapen. Ik ga ook gauw proberen of ik wat kan slapen.
Oh man, sterkte.

Psychologie, zn volledige naam staat in je berichtje.
pi_164745913
He getsie Malteser, wat een pech weer voor jullie.. Arme Twix ;( Veel beterschap en hopelijk snel weer lekker thuis!
pi_164745922
Oh jeetje Malteser wat een ellende zo, je arme knulletje ;(. Fijn dat ze het bed verwisseld hebben zodat je samen kunt slapen, sterkte en heel veel beterschap aan Twix :*.
pi_164746367
Ach nee toch Malteser. Veel sterkte en beterschap voor je mupke :*
pi_164747065
Meh, twixje ;( beterschap lieve jongen! Sterkte malteser :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_164747110
Wat schrikken weer, zeg. Gelukkig nu in goede handen.
Fijn dat ze een groot bed hebben geregeld, lekker samen met je mannetje knuffelen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:41:31 #69
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164747361
Wat ontzettend sneu voor je mannetje ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:46:06 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164747594
Beterschap! Wat een ellende zo zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164747602
Beterschap arme Twix! Pechvogeltje
Sterkte voor jullie, Malteser!
pi_164748669
Malteser, veel sterkte voor jullie en jullie arme mannetje! En wat fijn dat je samen met hem kunt liggen O+
pi_164749609
Sterkte Malteser... Hopelijk voelt Twix zich gauw beter. Fijn dat je met hem kan knuffelen door het grotere bed. Dat zal hem goed doen..
pi_164750225
Hoi lieve mama's, ik weet het even niet meer.. Mijn dochtertje is 10 maanden en ze huilt bijna nooit maar vanavond is het echt een drama.. Wat ik ook doe ze blijft maar huilen.. Ze wil geen fles, geen speen, rondlopen helpt niet, bijtring wil ze niet, brood/eten wil ze niet.. Ze huilt nu al sinds 20:30 aan een stuk door.. Heeft iemand hier misschien nog tips?!
pi_164750348
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef madam-april het volgende:
Hoi lieve mama's, ik weet het even niet meer.. Mijn dochtertje is 10 maanden en ze huilt bijna nooit maar vanavond is het echt een drama.. Wat ik ook doe ze blijft maar huilen.. Ze wil geen fles, geen speen, rondlopen helpt niet, bijtring wil ze niet, brood/eten wil ze niet.. Ze huilt nu al sinds 20:30 aan een stuk door.. Heeft iemand hier misschien nog tips?!
Moeilijk is dat he. Geen koorts of tandjes?

Euh draagdoek, tula, autorijden, wandelen, liedjes zingen
pi_164750964
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Arja het volgende:

[..]

Moeilijk is dat he. Geen koorts of tandjes?

Euh draagdoek, tula, autorijden, wandelen, liedjes zingen
Ik denk dat het tandjes zijn (haar boven tandjes beginnen door te komen, ze wil ook al drie dagen geen potjes eten en dat was bij haar onder tandjes ook) maar ik heb haar om 22:30 een zetpil gegeven en ze huilt nog steeds..

Draagdoek, tula heb ik niet.. Auto is geen optie omdat ik hem vanmiddag heb uitgeleend (waarom nou precies vandaag?!!! }:| ) Wandelen heb ik geprobeerd: gevolg de hele buurt is wakker.. ze begon alleen maar harder te huilen.. liedjes zingen heeft ook echt geen effect..

Ik ben een beetje wanhopig aan het worden..
pi_164751191
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 00:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik denk dat het tandjes zijn (haar boven tandjes beginnen door te komen, ze wil ook al drie dagen geen potjes eten en dat was bij haar onder tandjes ook) maar ik heb haar om 22:30 een zetpil gegeven en ze huilt nog steeds..

Draagdoek, tula heb ik niet.. Auto is geen optie omdat ik hem vanmiddag heb uitgeleend (waarom nou precies vandaag?!!! }:| ) Wandelen heb ik geprobeerd: gevolg de hele buurt is wakker.. ze begon alleen maar harder te huilen.. liedjes zingen heeft ook echt geen effect..

Ik ben een beetje wanhopig aan het worden..
Als ze echt ontroostbaar blijft zou ik de HAP bellen.
pi_164751260
Jeetje Malteser, nu dit weer. Wat vreselijk rot. Heel veel beterschap. :* En een dikke knuffel voor Twix!
pi_164751359
Geen dentinox liggen toevallig? Of iemand in de buurt die dat wellicht zou kunnen hebben? Dat verdooft de plek waar je het smeert een beetje.

Malteser, veel sterkte met Twix! Vervelend dat jullie steeds weer naar het ziekenhuis moeten en hij zich zo naar voelt. Hopelijk zijn de waterpokken snel voorbij en gaat hij dan ook weer goed zelf eten en drinken!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_164751372
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Als ze echt ontroostbaar blijft zou ik de HAP bellen.
Dat overweeg ik momenteel inderdaad..
pi_164751590
ik durf het bijna niet te zeggen (wil het niet jinxen) maar ze is zo net ineens gestopt met huilen en in slaap gevallen.. *fingers crossed*
pi_164753270
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh man, sterkte.

Psychologie, zn volledige naam staat in je berichtje.
Thanks voor de waarschuwing, had het niet gezien.
pi_164753683
Malteser ;( Veel sterkte en beterschap!

Ik heb helaas geen tips madam april, hopelijk zijn jullie lekker aan het slapen.
pi_164755443
Malteser, ach wat klinkt dat zielig. Ik hoop dat jullie lekker hebben kunnen slapen vannacht een T opknapt van de sonde voeding. Hebben ze een indicatie gegeven hoe lang hij moet blijven?
  maandag 22 augustus 2016 @ 06:35:47 #85
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164755517
Arme Twix ;( Hoop dat de nacht goed is gegaan.. Sterkte!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164755625
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 00:37 schreef madam-april het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen (wil het niet jinxen) maar ze is zo net ineens gestopt met huilen en in slaap gevallen.. *fingers crossed*
En, al een tandje gespot? ;) hopelijk verder goed geslapen vannacht :).

Hoe was de nacht van de rest hier?
pi_164755646
Sterkte en beterschap met Twix :*
pi_164755707
Arme Twix ;( Beterschap voor jullie mannetje.

Mijn baby heeft last van zijn voedingen. Hij steekt steeds zijn tong uit een kijkt heel vies, je hoort hem de voeding weer weg slikken en gisteren avond kwam de hele fles er weer uit :{ arm ding

Svane wat snel. Snap dat je dat lastig vindt. Hopelijk is je baan het helemaal waard
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:10:37 #89
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164755804
Snel al Svane! Mijn meisje gaat begin september wennen bij de gastouder. Of zoals zij het zelf zegt; ik ga wennen :D :')
Schoonmoeder past al regelmatig op en ik moet zeggen dat het me totaal geen moeite kost (behalve als m'n planning anders loopt, dan zit ik niet meer lekker).

Hier -weer- een goede nacht. 7u na het bad de laatste fles en ze werd om half 7 wakker :o Doornroosje heb ik gemaakt. Wel heerlijk, ware het niet dat ik wakker werd toen man naar z'n werk ging (ze is nog niet geweest zeker, vroeg hij) en ik daarna niet meer geslapen heb. Nou ja, de was is ook weer gedaan :')

Wat sneu ikke ;(

Vraag me af hoe het bij Razz gaat..

Afgelopen weekend voor het eerst weer een beetje doorgezakt, bij de buren lekker aan de borrels gezeten. Ik had alleen helemaal geen last van de alcohol, behalve dan na de korte nacht. Ik riep om half 12 al dat ik 'zo naar huis zou gaan'. Het werd half 3 :') Dus half 5 en half 8 een wakkere baby was even zwaar. Gelukkig heeft ze vannacht fantastisch geslapen en lag ik ook om 10u al lekker op één oor.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164757019
Twix had een redelijke nacht. Sinds 4.00 uur losgekoppeld van de sonde maar hij weigert alle voeding. Tot 16.00 uur vanmiddag krijgt hij de kans zelf te eten en te drinken en dan wordt er verder besloten hoe en wat.
pi_164757145
Doet het eten hem pijn, Malteser?

Wij/ik hadden een nacht die snel vergeten mag worden. Om 1 uur was ik er al 8 keer uitgeweest en had ik een half uur geslapen. Uiteindelijk van half 2 tot half 5 geslapen, en toen van half 5 tot 6 bezig geweest met de kleine. Die sliep daarna gelukkig nog tot 8.

Manomanoman, dit is niet leuk meer.
pi_164758252
Als mijne toch even aan het wennen is op het kdv en ik de tussentijd vul met foto's van mijn baby kijken, show ik hem ook even hier! Gaarne niet quoten bladiebla

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door Svane op 22-08-2016 20:16:11 ]
pi_164758481
Mnohh Svane O+ Sterkte met het wennen vandaag, sowieso een grote stap maar al helemaal als het zo'n verschil is met oudste :)

Sterkte Malteser, en beterschap voor Twix. Wat ontzettend vervelend dat Twix steeds zo'n pech heeft! Fijn dat jullie iig samen konden slapen, hopelijk gaat hij gauw zelf wat eten/drinken weer :*
pi_164758597
Svane wat een pretbekkie O+

Wij waren gister met familie eten bij een (vreselijk) wokrestaurant. Emmy was niet echt in goede doen door krampjes. Iedereen is natuurlijk dol op haar en wilde haar wel vasthouden en knuffelen, maar alleen bij mij was ze direct stil. Ze was op zoek naar mijn stem, of gezicht en begon dan al gauw breeduit te lachen.

Zo heerlijk en ontroerend dat ik nu eindelijk iemands meest speciale ben O+

Ik ben iemands moeder :'( O+
pi_164759282
Svane O+
Arja O+

Mijn baby is vandaag al een paar keer uit zichzelf gaan zitten. Sinds vrijdag tijgert ie. Wat gaat het nu snel. :o :'( :D

Ik mag met hem gaan fietsen!!
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:16:07 #96
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164759374
Svane O+
Arja O+

Wat heerlijk Adrian, dat lijkt me zo fijn als dat kan... Ik woon in een heul klein dorp en moet alles met de auto doen met Emma, dat is best vervelend. 2 kleine supermarkten zijn 5 km verderop, dat is toch best ver lopen (wat ik dus ook nog niet met haar gedaan heb).
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164759681
Jemig Malteser, het zit Twix ook niet mee hè. Ik hoop echt dat vandaag wat beter gaat.

Jagär wat een rotnacht. Ben je vandaag in de gelegenheid om wat bij te tanken? :*
pi_164760088
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef FlyingFish het volgende:
Geen dentinox liggen toevallig? Of iemand in de buurt die dat wellicht zou kunnen hebben? Dat verdooft de plek waar je het smeert een beetje.

Malteser, veel sterkte met Twix! Vervelend dat jullie steeds weer naar het ziekenhuis moeten en hij zich zo naar voelt. Hopelijk zijn de waterpokken snel voorbij en gaat hij dan ook weer goed zelf eten en drinken!
Ik heb net gelijk dentinox gehaald en ze drinkt nu voor het eerst weer!
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:59:19 #99
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164760131
Svane wat een mooie grote lach O+ en succes met wennen :* Ik kijk er ook niet naar uit maar weet dat ze daar in goede handen is. Over een maand is het zover.

Twix wat heftig, dat niet eten komt alleen door de pokken?

Jagar zulke nachten hou je toch niet meer vol ;( Werk je ook gewoon?

Ik ben gisteravond overigens getuige geweest van hoe ze haar sokken nat kan spugen. Ze spuugt gerust een halve meter ver :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Chanty op 22-08-2016 13:07:08 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164760153
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 07:29 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

En, al een tandje gespot? ;) hopelijk verder goed geslapen vannacht :).

Hoe was de nacht van de rest hier?
Links boven is nu bijna helemaal door.. ze is nog een paar keer wakker geweest en vanaf 6 uur was ze weer ontroostbaar.. nu net dentinox gehaald en dat helpt volgens mij want ze drinkt weer een beetje en ze valt bijna in slaap..
pi_164760737
Ja, er zitten veel pokken in zijn mond en hoogstwaarschijnlijk doet eten en drinken daardoor pijn. En het was natuurlijk al geen fantastische eter. :X

Hij slaapt al bijna de hele dag en we zitten op 110cc zelfstandige intake dus ik vrees op verlenging van ons verblijf. En dat is stom. Liggen in isolatie vanwege de waterpokken dus mogen niet naar de speelkamer oid.
  maandag 22 augustus 2016 @ 13:37:06 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164760815
Het zit jullie ook niet mee ;( ze kunnen niks geven tegen de pijn?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164760946
Hij krijgt iedere 6 uur paracetamol. Verder is het een kwestie van uitzieken...
pi_164762435
Malteser, ik hoop dat het snel beter gaat met twix!

Svane, wat een lieve foto O+ Hoe is het gegaan bij het Kdv?
pi_164762480
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:33 schreef Arja het volgende:

Wij waren gister met familie eten bij een (vreselijk) wokrestaurant. Emmy was niet echt in goede doen door krampjes. Iedereen is natuurlijk dol op haar en wilde haar wel vasthouden en knuffelen, maar alleen bij mij was ze direct stil. Ze was op zoek naar mijn stem, of gezicht en begon dan al gauw breeduit te lachen.

Zo heerlijk en ontroerend dat ik nu eindelijk iemands meest speciale ben O+

Ik ben iemands moeder :'( O+
fantastisch *; O+
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:29:19 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164762701
Heftig Malteser ;(
Beterschap, op naar het verdwijnen van pokken en terugkeer van eetlust en de mogelijkheid daartoe

Dat koppie van zoontje van Svane, tof O+

Sterkte Jagär, klinkt als heel zwaar als dat structureel zo gaat :X

Arja, dat besef had ik dit weekend ook. Baby was overprikkeld door de drukte, en kwam bij mij direct tot rust O+
Koos zei toen ook tegen me dat ik de meest speciale persoon in haar leven ben nu, omdat je maar één moeder hebt, die je gedragen heeft en waarmee je díe specifieke band hebt O+
Is echt speciaal en mooi :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164762813
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:59 schreef Chanty het volgende:
Svane wat een mooie grote lach O+ en succes met wennen :* Ik kijk er ook niet naar uit maar weet dat ze daar in goede handen is. Over een maand is het zover.

Twix wat heftig, dat niet eten komt alleen door de pokken?

Jagar zulke nachten hou je toch niet meer vol ;( Werk je ook gewoon?

Ik ben gisteravond overigens getuige geweest van hoe ze haar sokken nat kan spugen. Ze spuugt gerust een halve meter ver :')
nee, ik heb nog tot 1 oct. verlof. Als we dan nog zulke nachten heb heb ik geen idee hoe ik het moet volhouden. T wil nu ook niet slapen, dus ik kan ook niet slapen. Ik ben vandaag niet de leukste moeder.
pi_164762860
Svane wat een vrolijkerd O+

Arja wat een bijzonder gevoel is dat hè O+ ik vind het vaak ook heel onwerkelijk dan ben ik bang dat ik wakker word en het allemaal gedroomd heb.

Arme twix. Dat doet ook pijn al die waterpokken in je mondje ;( sterkte en Beterschap :*

Jagar wat een nacht :o Hoe hou je dat vol zeg? Werk je er ook nog bij?
pi_164762922
Dat is toch ook niet te doen jager. Gelukkig hoef je nu nog niet te werken maar ik hoop dat ze snel een ander slaapritme gaat krijgen dan kan je ook nog even genieten ipv overleven
pi_164763364
Meh Malteser, die isolatie lijkt me extra vervelend inderdaad.
Ik kreeg ook een mail van het kdv van Otje dat daar waterpokken heerst.

Wat een lekker snoetje Svane O+

quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:33 schreef Arja het volgende:

Ik ben iemands moeder :'( O+
O+ O+

Flo is net gewogen, 450 gram erbij in 11 dagen, mijn spekkie O+
pi_164763692
Helaas, onvoldoende intake dus nog een nacht aan de sonde.
Dank voor alle beterschapswensen, super lief! :*
pi_164763743
Och, prulletje toch. :'( Veel sterkte weer de komende nacht, hopelijk is hij morgen weer wat opgeknapt en komt hij wel aan zijn minimum aantal cc's. :*
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:36:55 #113
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164763892
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, ik heb nog tot 1 oct. verlof. Als we dan nog zulke nachten heb heb ik geen idee hoe ik het moet volhouden. T wil nu ook niet slapen, dus ik kan ook niet slapen. Ik ben vandaag niet de leukste moeder.
Dat is niet zo gek. Er is geen medische oorzaak? Heb je vast allemaal al honderd keer verteld maar zo lang zit ik hier nog niet in dit topic.

Sterkte voor jou en twix Malteser :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164764166
Sterkte en beterschap voor Twix, Malteser ;(. Zieke kindjes zijn zo sneu..

Vraagje! Mijn kindje was dus laat he, en nou vervelt hij. Mijn vk zei dat het te maken had met dat omdat hij iets laat was hij al niet meer onder de vernix zat enzo en hij nu aan het wennen is aan de buitenlucht zeg maar, en dat het vanzelf over gaat. Herkenbaar? Kan ik iets doen/smeren? Ik doe hem al met olie in het water in bad. Dat scheelt wel.
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:54:00 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164764203
Hier ook herkenbaar, het is nu eindelijk sinds een weekje gestopt. Baby is 7 weken :+
Ik smeerde amandelolie na het badderen/wassen, dat hielp ietsjes. Badderen max 2 x per week omdat dat de droge huid wat remt (en meer is m.i. ook niet nodig) en ik pulkte de loszittende velletjes wat weg :P :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164764217
Volens mij hoort vervellen erbij? Hier ook gehad. Maar mannetje was "maar" 1 dag te laat.

Vandaag is ie trouwens net zo lang uit de buik als ie erin zat. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 22 augustus 2016 @ 16:56:05 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164764252
Hier ook verveld met 1 dag te laat. Ging vanzelf over binnen een paar weken
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164764309
Ah ok. Fijn om te horen! Ik ken het niet van de vorige namelijk :+.

Zeg, psst, ik heb mijn kind aan de borst :o het gaat echt boven verwachting goed! Lage verwachtingen ftw.
pi_164768258
Mijne kwam met 39+3 en vervelt ook een beetje :P
En ze krijgt een beetje baby acné nu. Valt niet mee, baby zijn :P
pi_164768815
Hoi lieve mama's, het is hier nog steeds drama.. Ze heeft vanmiddag twee flesjes diksap gedronken (iets anders wilde ze echt niet). Om 18:00 heeft ze een zetpil gehad en dentinox.. Toen heeft ze een uurtje geslapen.. vervolgens weer ontroostbaar.. net weer een flesje sap gegeven en dat dronk ze gelukkig op.. nu ligt ze een beetje te snikken in haar bedje..

Heeft iemand een idee hoe lang zoiets kan duren? (Die hele erge pijn van doorkomende tandjes)

Mijn oudste dochter heeft nooit zoveel last gehad van het doorkomen van haar tandjes dus dit is echt helemaal nieuw voor mij..
pi_164769215
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:07 schreef madam-april het volgende:
Hoi lieve mama's, het is hier nog steeds drama.. Ze heeft vanmiddag twee flesjes diksap gedronken (iets anders wilde ze echt niet). Om 18:00 heeft ze een zetpil gehad en dentinox.. Toen heeft ze een uurtje geslapen.. vervolgens weer ontroostbaar.. net weer een flesje sap gegeven en dat dronk ze gelukkig op.. nu ligt ze een beetje te snikken in haar bedje..

Heeft iemand een idee hoe lang zoiets kan duren? (Die hele erge pijn van doorkomende tandjes)

Mijn oudste dochter heeft nooit zoveel last gehad van het doorkomen van haar tandjes dus dit is echt helemaal nieuw voor mij..
Wat zegt je gevoel?
Ik denk dat ik de HAP zou bellen. Al is het voor overleg.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164769242
Malteser, hoe vervelend ook, gelukkig ben je nu wel op een goede plaats :*

Jagar, ik snap echt niet dat je ondertussen nog gewoon doorgaat. Ik vind het zo knap hoe je omgaat met het slaaptekort! Je hebt er niets aan (helaas), maar ik heb er respect voor!

Arja, grappig dat je dat schrijft. Vandaag vroeg iemand op mijn werk: 'Jij woont toch in onze straat? Je bent toch de moeder van Sebas?' Dan krijg ik helemaal vlinders in mijn buik, ik ben inderdaad z'n mama ;( :) O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164769286
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:07 schreef madam-april het volgende:
Hoi lieve mama's, het is hier nog steeds drama.. Ze heeft vanmiddag twee flesjes diksap gedronken (iets anders wilde ze echt niet). Om 18:00 heeft ze een zetpil gehad en dentinox.. Toen heeft ze een uurtje geslapen.. vervolgens weer ontroostbaar.. net weer een flesje sap gegeven en dat dronk ze gelukkig op.. nu ligt ze een beetje te snikken in haar bedje..

Heeft iemand een idee hoe lang zoiets kan duren? (Die hele erge pijn van doorkomende tandjes)

Mijn oudste dochter heeft nooit zoveel last gehad van het doorkomen van haar tandjes dus dit is echt helemaal nieuw voor mij..
Luister naar je eigen (moeder)gevoel. En als ik tussen de regels door lees voelt het voor jou niet goed. Bel even naar de HAP, misschien is er niets, ben je weer gerustgesteld. En in het geval dat er wel iets is ben je op de goede plaats!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164770201
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek. Er is geen medische oorzaak? Heb je vast allemaal al honderd keer verteld maar zo lang zit ik hier nog niet in dit topic.

Sterkte voor jou en twix Malteser :*
Nee, geen medische oorzaak. Het is ook lang niet altijd zo belabberd, voordat we op vakantie gingen kwam hij 'gewoon' 2x per nacht. Het wordt vast vanzelf beter, maar met de spanning van de duutser die vrijdag zijn proefschrift verdedigt komt dit nu even net niet goed uit.
pi_164770550
Jagar :*

Mijn ervaring is dat als je denkt dat het echt niet erger kan en je het nauwelijks nog trekt, dat het dan opeens beter wordt. Hoop dat het bij jou ook opgaat. Hang in there!
pi_164770571
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:25 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Wat zegt je gevoel?
Ik denk dat ik de HAP zou bellen. Al is het voor overleg.
Ik heb de huisarts vanochtend gebeld en de assistente adviseerde me dentinox en paracetamol.. het is niet dat ik me heel erg zorgen maak want het past allemaal heel goed bij doorkomende tandjes maar ik weet niet hoe lang dat normaal gesproken duurt.. ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen.. Ze blijft maar huilen, af en toe max een uur slapen en dan weer helemaal ontroostbaar..

Ik denk dat ik het nog een nachtje aan kijk en als het morgenochtend nog hetzelfde is bel ik opnieuw de huisarts..
pi_164770737
Wat sneu voor haar madam-april. Heb helaas geen tips behalve een gekoelde bijtring?

F heeft geen zin om te slapen dus we liggen samen in bed te chillen.
pi_164771947
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:14 schreef Xanteh het volgende:
Wat sneu voor haar madam-april. Heb helaas geen tips behalve een gekoelde bijtring?

F heeft geen zin om te slapen dus we liggen samen in bed te chillen.
Ik vind het zo moeilijk om haar zo te zien.. ik voel me zo machteloos.. (Heb ik al geprobeerd maar die wil ze niet..)
pi_164772263
Shit zeg Malteser.. hopelijk knapt Twix snel op :*.

Wat sneu madam-april.. hier nog geen tandjes dus ik weet ook echt niet wat je kan doen, paracetamol en dentinox klinkt al prima. Anders lekker tegen je aan leggen, helpt dat?

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:14 schreef Xanteh het volgende:
Wat sneu voor haar madam-april. Heb helaas geen tips behalve een gekoelde bijtring?

F heeft geen zin om te slapen dus we liggen samen in bed te chillen.
Het zal wel in de lucht hangen ofzo, E slaapt ook nog niet :{. Ze heeft wel lol in d'r bed. Heeft al drie keer de babyfoon van het ledikant getrapt, en dikke pret als ik dan de kamer op kom lopen om de camera weer vast te maken :'). Draak.

Goed. Volgende week hebben we vakantie en we moeten nog steeds iets boeken. Echt, echt last-minute dit :+.
pi_164773584
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:26 schreef LeSage het volgende:

Arja, grappig dat je dat schrijft. Vandaag vroeg iemand op mijn werk: 'Jij woont toch in onze straat? Je bent toch de moeder van Sebas?' Dan krijg ik helemaal vlinders in mijn buik, ik ben inderdaad z'n mama ;( :) O+
O+ O+

Net als de eerste keer dat ik een brief kreeg voor de ouders/verzorgers van Emmy.
Ik had hem bijna ingelijst :')
pi_164773880
Alsof 1 ontroostbaar kind nog niet genoeg was, is nu net ook mijn oudste ontroostbaar 'wakker' geworden, ze is niet echt wakker en reageert nergens op maar ze is compleet overstuur..
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:10:14 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164774602
Klinkt als een week om snel weer te vergeten als het over is :X

Hier vandaag eerste dag waarop Larfje aan het miepen was, ik mocht haar niet neerleggen en het was steeds brullen, ook al 5 poepluiers gehad tot nu toe vandaag. Nah ja, het cadeautje wat ik voor morgen nodig had heb ik niet meer kunnen kopen daardoor, maar dat zal diegen vast wel begrijpen, het liep nu eenmaal zo.

Morgen ga ik langs werk, heb net spekkoek-cakes met extra muisjes erdoor staan bakken, mevrouw heeft in de draagzak meegeholpen met alles omdat ze geen trek had in in de box liggen en manlief was de hort op vanavond.
Nu hopen dat de cake wel gelukt is (straks staat nu in de oven :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164775324
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:51 schreef Crumpette het volgende:

Vraagje! Mijn kindje was dus laat he, en nou vervelt hij. Mijn vk zei dat het te maken had met dat omdat hij iets laat was hij al niet meer onder de vernix zat enzo en hij nu aan het wennen is aan de buitenlucht zeg maar, en dat het vanzelf over gaat. Herkenbaar? Kan ik iets doen/smeren? Ik doe hem al met olie in het water in bad. Dat scheelt wel.
Heel herkenbaar. Peuter is geboren met ruim 42 weken, bij haar hingen er op een gegeven moment echt grote vellen, inclusief haartjes los op haar hoofd.
pi_164776629
Ik sluit aan bij de ontroostbare baby club ;(
Denk dat ze aan het clusteren was, ze wilde alleen maar de borst en niets anders was goed. Maar de borst moest natuurlijk ook regelmatig losgelaten worden om even te huilen.

Stiekem zat ik er emotioneel ook even doorheen, mijn man heeft laatste dagen alleen maar avonddienst en dat vind ik stiekem helemaal niet leuk. Zeker niet gezien M in de avond wat lastiger lijkt dan overdag. Ze is natuurlijk pas een kleine 3 weken dus ik mag ook niet klagen van mezelf, maar ik zat er even doorheen net :@ Gelukkig is man nu thuis :9
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:21:38 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164776670
Je mag niet klagen? Tuurlijk wel muppet :D
En de avonden zijn vaak ook moeilijker en volgens mij helemaal in het begin, huiluurtje enzo is vaak in de avond.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:52:26 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164777166
Het haar uitval festijn is hier wel begonnen trouwens :X

Mijn mooie dikke krullenbos wat doeeee je!!!!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164778138
Dat je baby al vanaf 22.00 uur aan de sonde hangt, hij tussen 0.00 uur en 3.00 uur aan een stuk verdrietig is, je de verpleging laat komen en hardop uitspreekt: 'ondanks sonde misschien zin in een fles', verpleging verbaasd kijkt maar een fles maakt die je baby vervolgens IN EEN RUK LEEG DRINKT!!
Wij kunnen dit, Twix en ik. Mijn kleine held die nu na de fles en hangend aan de sonde weer als een blok in slaap gevallen is. O+
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 03:44:23 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164778208
Klinkt goed! *O*

Hier slaapt de baby en ik ben wakker... Lig maar naar boten te luisteren die voorbij komen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164778367
Wauw Malteser, wat goed dat je aanvoelde dat hij een fles wilde O+
pi_164778405
Ach arme dappere Twix, hopelijk gaat ie morgen ochtend wéér een flesje drinken en heb jij ook nog beetje kunnen slapen...

Miezziej, het hoort er helaas bij maar het zijn hele vermoeiende uurtjes!

Molo, erg he, hier ook al een maand bossen haar overal... ;(

Arja, bijzonder he, idd dat zoeken naar steun en veiligheid... O+ Geeft mij ook wel besef van hoe groot de verantwoordelijkheid is. Ik ga daardoor ook meer waardering voor m'n eigen moeder uiten, die rol verdwijnt met de tijd (moet natuurlijk ook) en dat zal best soms moeilijk zijn.
pi_164778441
Klinkt goed Malteser!
pi_164778518
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 03:29 schreef Malteser het volgende:
Dat je baby al vanaf 22.00 uur aan de sonde hangt, hij tussen 0.00 uur en 3.00 uur aan een stuk verdrietig is, je de verpleging laat komen en hardop uitspreekt: 'ondanks sonde misschien zin in een fles', verpleging verbaasd kijkt maar een fles maakt die je baby vervolgens IN EEN RUK LEEG DRINKT!!
Wij kunnen dit, Twix en ik. Mijn kleine held die nu na de fles en hangend aan de sonde weer als een blok in slaap gevallen is. O+
Wat goed van Twix en wat fijn dat hij jou heeft. Je kent hem zo goed en je voelt hem zo goed aan O+ .
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:17:38 #143
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164778552
Wat fijn Malteser; ook al voelt het misschien niet altijd zo, jij bent toch degene die het beste aanvoelt wat hij nodig heeft! Op naar de minimale intake en dan naar huis! O+

Miezziej; klagen mag zeker, die eerste weken (maanden..) zijn gewoon retezwaar. Dat vertellen ze er niet bij als je eraan begint ;) Hier een man in de kost de eerste weken, ook helemaal niet fijn.. Kraamtranen to the max :') Inmiddels nog steeds maar vind het nu een stuk minder zwaar :)

Nog geen haaruitval gespot hier!

Hoe gaat t bij jou Amsel?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164778606
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:49 schreef madam-april het volgende:
Alsof 1 ontroostbaar kind nog niet genoeg was, is nu net ook mijn oudste ontroostbaar 'wakker' geworden, ze is niet echt wakker en reageert nergens op maar ze is compleet overstuur..
:'( Nare droom? Heeft mijn oudste ook af en toe, overstuur maar niet wakker. Hoe ging de rest van de nacht?

F is niet huilerig, maar gewoon wakker. Gisteren had hij een middagslaapje van 10 minuten in de tula maar wel goed gemutst.

En wat goed van Twix dat hij de fles helemaal leeg had gedronken!!

Zusje, waar gaat de vakantie heen? Vorige week ook pas de vakantie geboekt voor volgende week. Een belvilla bij onze oosterburen, eigenlijk onze huwelijksreis O+ (met de kinderen).
pi_164778815
Goed bezig Twix!

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:18 schreef Miezziej het volgende:
dus ik mag ook niet klagen van mezelf, maar ik zat er even doorheen net :@ Gelukkig is man nu thuis :9
Juist wel hoor, zeker met clusterende baby heb je iemand nodig om eten en drinken aan te leveren en te zorgen dat je enigszins rustig naar de wc kunt.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:13:44 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164778885
Baby heeft hier vannacht gewoon doorgeslapen, kleine tukaap _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164779080
Twix, wat ben je goed bezig! Nu lekker drinken en mee naar huis :)

Ik ga vandaag naar de Apenheul, met baby. Ben benieuwd. Meestal slaapt S. maar weinig op dagjes uit, maar beïnvloedt het zijn humeur weinig. En het is een eindje rijden voor ons, dus dan kan hij mooi nog 2x 1,5 uur slapen!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164779263
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:41 schreef Arja het volgende:

[..]

O+ O+

Net als de eerste keer dat ik een brief kreeg voor de ouders/verzorgers van Emmy.
Ik had hem bijna ingelijst :')
Oh herkenbaar :D Ook al was het een brief van het CB, maar dan nog he O+
pi_164779296
Wat goed malteser!

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:50 schreef Mineola het volgende:

[..]

Oh herkenbaar :D Ook al was het een brief van het CB, maar dan nog he O+
Ja bij mij ook :D

Oke ander voorbeeld: toen ze een sofi nummer kreeg en echt bestond!
O+
pi_164779308
Wat super dat twix een fles leeg dronk en daar ook nog eens zelf om 'vroeg'. Hopelijk heeft hij vanmorgen ook goed gedronken en kunnen jullie snel naar huis.

Miez klagen mag zeker wel. Slaap tekort en een huilende baby kunnen je gewoon breken. Balen dat je man zoveel late diensten heeft. Kan hij niet wat ruilen?
Hier is het savonds ook vaak wat onrustiger. Ik denk dat ze dan zoveel prikkels van de dag moeten verwerken en alvast gaan hamsteren voor de nacht ofzo.
Nou ja zeg t maar wat t is, het kan iig heel zwaar zijn.

Molo wat lekker van je goede nacht

Lesage veel plezier vandaag
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:59:01 #151
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164779361
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:13 schreef Molo het volgende:
Baby heeft hier vannacht gewoon doorgeslapen, kleine tukaap _O_
Top!

Klokje rond hier inmiddels, 7u naar bed, half 7 wakker O+ _O_
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164779401
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:59 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Top!

Klokje rond hier inmiddels, 7u naar bed, half 7 wakker O+ _O_
Wat lang!
Is dat hoe het uiteindelijk "hoort" te gaan bij een baby?

Dan zou ik er wel van 21 tot 9 van maken. Of beter nog 10 :@
pi_164779480
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:03 schreef Arja het volgende:

[..]

Wat lang!
Is dat hoe het uiteindelijk "hoort" te gaan bij een baby?

Dan zou ik er wel van 21 tot 9 van maken. Of beter nog 10 :@
Ik zou je verwachtingen bijstellen :@. En anders ben je een enorme bofkont. ;)
Klokjerond gebeurt hier zelden. Oudste deed ook geen klokjes rond. Héél soms wel. Maar dan niet van 21:00-09:00. Later naar bed betekent toch meestal gewoon 06:30 wakker.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:13:14 #154
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164779513
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:03 schreef Arja het volgende:

[..]

Wat lang!
Is dat hoe het uiteindelijk "hoort" te gaan bij een baby?

Dan zou ik er wel van 21 tot 9 van maken. Of beter nog 10 :@
Ja dat zou misschien beter zijn, maar dit is ook ongeveer de tijd die we eruit moeten als ik weer ga werken (nog 3 weken ;( ) en kan dat nu beter aanhouden. Daarbij heb ik dat geprobeerd gisteren, maar toen viel ze om 7u in slaap dus heb ik d'r maar naar bed gebracht.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:14:46 #155
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164779537
Ik vind mezelf nu al een enorme bofkont :@ Ik heb de avond voor mezelf en een baby die doorslaapt!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164779597
Dat is ook keifijn. :).

Ik las dat Twix om een fles vroeg, wat fijn! :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:48:01 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164780151
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:52 schreef Arja het volgende:
Wat goed malteser!

[..]

Ja bij mij ook :D

Oke ander voorbeeld: toen ze een sofi nummer kreeg en echt bestond!
O+
Idd O+ En echt belasting mag betalen :')

Malteser fijn dat hij wat gedronken heeft!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164780219
Malteser, wat goed dat hij heeft gedronken. Zo fijn! Wat ben jij een kanjermoeder!

Hier weer een slechte nacht. Niet zo slecht als gister, gelukkig. Voeding om 11 (toen ik net 10 minuten sliep, alsof hij dat door heeft), om 1 en 1.30 na het in slaap vallen bij voeding van 1. Van 2 tot 3 met T in de weer geweest omdat hij niet weer wou slapen. Daarna om 5.30 weer, en om 7 uur was hij wakker.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:53:38 #159
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164780259
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:03 schreef Arja het volgende:

[..]

Wat lang!
Is dat hoe het uiteindelijk "hoort" te gaan bij een baby?

Dan zou ik er wel van 21 tot 9 van maken. Of beter nog 10 :@
Niks hoort, elk kind is anders. Mijn peuter slaapt nog steeds niet klokje rond (nooit gedaan) en wordt de meeste nachten nog een of meerdere keren wakker.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164780261
Jullie zijn lief O+
Gister was ik al naar boven gegaan met de gedachte "na deze voeding ga ik alvast liggen", nietsvermoedende dat het zo'n 3 uur zou duren :') Vanavond blijf ik maar gewoon lekker beneden, kan ik tenminste nog tv kijken ofzo :P

Rooster van man staat helaas voor deze en volgende week al vast. Denk (hoop) dat hij de week daarna geen avonddienst heeft. Nu collega's nog met vakantie zijn is het een beetje puzzelen steeds.
pi_164780348
ik vond de avonden in het begin ook erg veel werk, Miezziej. Mijn beeb wou altijd graag clusteren, soms wel van 7 tot 11. Dan was het inderdaad fijn om iemand te hebben die eten maakt, wat te drinken aanrijkt en baby even vasthoud als je naar de wc moet.
pi_164780707
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:03 schreef Arja het volgende:

[..]

Wat lang!
Is dat hoe het uiteindelijk "hoort" te gaan bij een baby?

Dan zou ik er wel van 21 tot 9 van maken. Of beter nog 10 :@
Die van mij had het met 15 maanden ineens door, eerder kon ik me er echt niks bij voorstellen. Bedtijd rekken tot later dan 19/20.00 heeft hier totaal geen nut de interne klok staat toch ergens tussen 06.30 en 07.30 afgesteld helaas (al is het wel fijn dat ik straks aan het begin van het schooljaar niet weer opnieuw aan het ritme van half 7 opstaan hoef te wennen. :7 ).
pi_164781172
Lekker hoor nouk dat je baby zo goed slaapt.
Ik zal al blij zijn als baby vanaf de laatste voeding tot begin ochtend ergens zal gaan slapen. Maar als ik lees hoe vaak jagar eruit moet ben ik al heel dankbaar voor de 3 a 4 uur die er nu tussen de voedingen zit.
:* voor jagar

Ik heb gisteren de fase 1 speen vervangen voor een prematuur speen en dat lijkt heel goed te gaan. Fles gaat nu in zn 15 a 20 minuten leeg en Stijn heeft minder last van de voeding die omhoog komt.

Miez savonds tv kijken begin ik niet eens aan :D als peuter en baby in bed liggen dan duik ik er ook in om alvast wat uurtjes te pakken.
Hopelijk is het rooster van je man hierna beter. Samen voor je baby zorgen scheelt een hoop
pi_164781916
Mijn peuter slaapt nu soms wel van ca. 20u - 9u, tenzij middagslaap dan wat later van 22:30u - 9u.
Baby slaapt nu vanaf ca. 21:30/22u tot 9u, maar drinkt dan wel nog een paar keer tussendoor (al slapend). Hij slaapt doorgaans een lang stuk tussen 24u en 6u a 8u 's ochtends zonder drinken.

Mijn peuter heeft tot vorig jaar oktober/november nog gedronken 's nachts, ze slaapt pas echt door zonder drinken sinds ik een maand of 4 zwanger was. Maar het drinken 's nachts deed ze, net als baby nu, wel slapend.
pi_164783529
Malteser fijn dat Twix weer een fles dronk! Hopelijk gaat het nu snel beter!

Ik kom nog steeds maar weinig aan de computer toe en dat terwijl ik helemaal niks doe op een dag :P
F. vindt haar broertje helemaal geweldig O+ superleuk om te zien,
M. zit nu middenin de krampjes, vannacht was het feest tussen 2 en 5, dat is minder fijn. Normaal tukt ie wel gelijk verder na een voeding, zit vaak 1,5-3 uur tussen ongeveer. Ben nog steeds aan het worstelen met stuwing, maar het lijkt nu minder te worden gelukkig.

Gisteren had ik ineens koorts :( 39,4 dus ook niet zo'n klein beetje.. VK gesproken, lijkt niet op borstontsteking, geen buikpijn dus waarschijnlijk ook geen baarmoeder ontsteking. Nu met paracetamol gewoon weer netjes 37,0 dus die spiegel houden we maar even op peil en verder heel rustig aan.. Die vieze zweetaanvallen zijn wel over nu, gelukkig.

CB komt zo voor huisbezoek. Ben zo enorm benieuwd wat M. nu weegt!
En hij draaide net van buik naar rug.. Had hem op zijn buik in de box gelegd, slapend. En haalde hem er op zijn rug uit. Hij is echt zo enorm sterk. 11 dagen oud...
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:04:01 #166
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164785399
Fijn dat het op de krampjes na goed gaat Marjolijntje :)

Ik ben vanmiddag op mijn werk langs geweest. Mevrouw was wakker dus uit de draakdoek en op de arm iedereen bekijken en lachen O+ na driekwartier was ze het zat en begon te huilen dus maar weer ingeknoopt en toen viel ze in slaap.

Was alsof ik er gisteren nog rondliep terwijl ik al drie maanden weg ben.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164789162
Je doet wel heel veel op een dag Marjo. Die eerste weken zijn best druk. Voor je kind zorgen, herstellen, verloskundige, cb, bezoek. Fijn dat het zo goed gaat.

Chanty, was die ene collega er ook?

Ik ben zo verliefd op mijn meisje. Ze lacht wat af. Ik vond het net gewoon jammer om haar naar bed te brengen.

Niet quoten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door Arja op 23-08-2016 20:34:30 ]
pi_164789264
Wat een heerlijke blijerd Arja O+
pi_164790985
wat een leukerd, Arja.

Ik vond het vandaag juist heerlijk om mijnes naar bed te brengen. Ookal is hij de allerleukste baby. I heb zelf ook een half uurtje gedut, knapt een mens van op.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:33:22 #170
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164791981
Ja ik had hey bezoek expres zo gepland dat ik zeker wist dat zij er ook is ;) ach t was heel gezellig en ze is ook echt wel aardig maar het is goed dat ze me niet meer begeleidt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164792853
Leuk dat F gek is op haar broertje O+

Dat gezweet na zo'n zwangerschap vond ik echt vervelend, en stinken :r lang leve Odorex..
pi_164793517
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:29 schreef Xanteh het volgende:

[..]

:'( Nare droom? Heeft mijn oudste ook af en toe, overstuur maar niet wakker. Hoe ging de rest van de nacht?

F is niet huilerig, maar gewoon wakker. Gisteren had hij een middagslaapje van 10 minuten in de tula maar wel goed gemutst.

En wat goed van Twix dat hij de fles helemaal leeg had gedronken!!

Zusje, waar gaat de vakantie heen? Vorige week ook pas de vakantie geboekt voor volgende week. Een belvilla bij onze oosterburen, eigenlijk onze huwelijksreis O+ (met de kinderen).
Ik denk dat ze last heeft van groeipijnen.. Ze zei steeds 'auw!!' en begon dan weer heel hard te huilen.. En ze zegt al een paar dagen 's avonds dat ze pijn heeft aan haar knieën, dus ik vermoed dat het groeipijn is..

Ze heeft uiteindelijk de hele nacht bij mij in bed gelegen.. Dus ik heb nog een uurtje of 3 kunnen slapen..
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:09:43 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164794419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 16:25 schreef Arja het volgende:
Je doet wel heel veel op een dag Marjo. Die eerste weken zijn best druk. Voor je kind zorgen, herstellen, verloskundige, cb, bezoek. Fijn dat het zo goed gaat.

Chanty, was die ene collega er ook?

Ik ben zo verliefd op mijn meisje. Ze lacht wat af. Ik vond het net gewoon jammer om haar naar bed te brengen.

Jezus wat lijkt ze op jou zo zeg :D O+

Ik ben ook vandaag naar werk geweest, was echt gek om daar te zijn, wel heel leuk en superleuk om alle oprechte complimenten te horen O+

Cake (met anijs en muisjes erdoor ipv beschuit met muisjes :+) die ik gebakken had (drie stuks) waren praktisch op, stelletje vreterds :+
En of ik niet vaker even cake kon langs brengen voor ze :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Molo op 23-08-2016 20:16:56 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164795117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Jezus wat lijkt ze op jou zo zeg :D O+

Ik ben ook vandaag naar werk geweest, was echt gek om daar te zijn, wel heel leuk en superleuk om alle oprechte complimenten te horen
Op mij? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ze vinden haar ofwel op B lijken, of gewoon op zichzelf.

Is het nog goed gekomen met je verlof enzo/werkgezeik?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:50:15 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164795673
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 20:32 schreef Arja het volgende:

[..]

Op mij? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ze vinden haar ofwel op B lijken, of gewoon op zichzelf.

Is het nog goed gekomen met je verlof enzo/werkgezeik?
Ja vind ik wel :Y

Geen flauw idee, geen HR douchebags gezien vandaag, komt vast goed :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:07:38 #176
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164796205
Blije foto Arja O+

Ik heb de 'oei ik groei' sprongenkalender sinds vandaag. Ik had liever niet geweten dat er een sprong van een paar weken aankomt over enige tijd. Mijzelf kennende ga ik er dan op letten en krijgt ze er zeker last van (in mijn ogen).

Vandaag is onze hond geopereerd, zielig hoopje nu ;( Sneu

Fijn dat je opgeknapt bent van je dutje Jagar..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164796290
Ik heb niet zo veel met de theorie over sprongetjes. Ik zie het wel en volg mijn kind en veer mee zoveel mogelijk.

Maar wie weet komt dat nog als er wel iets is en ik zoek een verklaring :+
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:13:27 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164796368
Ik heb Oei ik groei beetje ingekeken maar vind het zo retarded geschreven, kan er niet doorheen kijken geloof ik :')

Ik heb wel De Larf gekocht van Midas Dekkers, vandaag binnen gekomen. Morgen een aantal belafspraken na de check up bij de verloskundige en de gynaecoloog belt nog ergens in de middag dus ik blijf lekker thuis en ga dat lezen O+

Midas O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:14:23 #179
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164796405
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:10 schreef Arja het volgende:
Ik heb niet zo veel met de theorie over sprongetjes. Ik zie het wel en volg mijn kind en veer mee zoveel mogelijk.

Maar wie weet komt dat nog als er wel iets is en ik zoek een verklaring :+
Ja dat had ik liever ook gedaan. Nu denk ik rond die tijd bij ieder huiltje, 'zie je wel!'. En dat mijn nu zo blije baby dus niet in deze stijgende lijn blijft gaan (oké, dat laatste is sowieso naïef, maar dat blijf ik soms graag :') )
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:16:31 #180
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164796480
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Blije foto Arja O+

Ik heb de 'oei ik groei' sprongenkalender sinds vandaag. Ik had liever niet geweten dat er een sprong van een paar weken aankomt over enige tijd. Mijzelf kennende ga ik er dan op letten en krijgt ze er zeker last van (in mijn ogen).

Vandaag is onze hond geopereerd, zielig hoopje nu ;( Sneu

Fijn dat je opgeknapt bent van je dutje Jagar..
Ik heb t boek nog liggen maar kijk er niet meer na en heb nog niks gemerkt van een sprongetje :+ Lucas zat continu in een sprong :') ik ga het boek alleen erbij pakken om te zien welke mogelijke features er zijn.

Beterschap voor je hond.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164796985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:13 schreef Molo het volgende:
Ik heb Oei ik groei beetje ingekeken maar vind het zo retarded geschreven, kan er niet doorheen kijken geloof ik :')

Ik heb wel De Larf gekocht van Midas Dekkers, vandaag binnen gekomen. Morgen een aantal belafspraken na de check up bij de verloskundige en de gynaecoloog belt nog ergens in de middag dus ik blijf lekker thuis en ga dat lezen O+

Midas O+
Whut, nu al een biografie over Larfje's prille leventje?
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:32:23 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164797003
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:31 schreef Arja het volgende:

[..]

Whut, nu al een biografie over Larfje's prille leventje
Uhuh, goed he O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164797056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Uhuh, goed he O+
Eten, slapen, schijten en nog een keer. Fascinerend hoor.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:37:27 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164797191
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:33 schreef Arja het volgende:

[..]

Eten, slapen, schijten en nog een keer. Fascinerend hoor.
en net voor het eten even een luchtalarm nadoen O+

ik had vanavond een misser, had een autorit achter de rug en dacht dat ik nog wel een paar boodschappen kon doen. Gevolg: kind had honger en brak de tent af, dus maar op bankje voor de suermarkt fles erin gepropt :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164802807
Dat boek heb ik niet eens gekocht. Wel eens op internet gezocht op sprongetjes en dan zag ik inderdaad wel dat hij tijdens zo'n sprongetje iets minder tevreden was.
Nouk, maak je niet meteen druk, onze S. is inmiddels al bijna 7 maanden een hele gemakkelijke baby. Misschien slaat het om, ik hoop het niet, en tot die tijd is het genieten :)

Vandaag echt een hele toffe dag gehad. S. heeft z'n ogen uitgekeken bij de aapjes. 2 dutjes gedaan in de wandelwagen en 2 keer geslapen in de auto. En niet 1 keer gehuild. O+
Vervolgens is hij bij opa en oma in slaap gevallen en heb ik 'm net overgelegd in z'n eigen bedje thuis.
Ik geloof dat ik het best getroffen heb met m'n baby'tje en ik koester het iedere dag weer!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164804225
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:17 schreef Nouk84 het volgende:

Hoe gaat t bij jou Amsel?
Lief dat je het vraagt O+

Steeds beter! Baby zit duidelijk beter in z'n vel en ik ben daardoor zelf ook wat relaxter. Alleen is de spruw terug en heel hardnekkig. Dus dat was weer een overlegje met de huisarts.

Baby is nu 5,5 week oud en is al zo vaak door een arts gezien :o Gelukkig voor dingen die niet superernstig zijn (iets met z'n strottenhoofd, die reflux, spruw) maar helemaal de bedoeling is het natuurlijk niet :+

Het voelt een beetje alsof we nu pas echt begonnen zijn. De eerste maand hebben we zo zitten aanklooien door het vele drinken en weinig slapen, het overstappen van bv naar kv, de reflux, etc. En nu pas beginnen de dingen op hun plek te vallen en kunnen we gaan genieten ipv alleen maar overleven :) Ik bedoel, het was allemaal niet dramatisch en er zijn mensen die het veel zwaarder hebben, maar het was gewoon geen ideale start. Vanaf nu moet het gewoon beter gaan 8-)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 02:20:00 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164804312
Fijn Amsel, nu lekker genieten van mini ^O^

Hier beetje slapeloosheid, na de hele avond duf te zijn geweest :')
Ik ben door zwangerschap eerder gestopt met vervolgopleiding en moet dat ergens dit jaar gaan afmaken. Ik zat net omdat ik toch niet kon slapen wat lesstof daarvan erbij te pakken en vond het wel een mooi moment neurologische reflexen uit te proberen bij Larfje :+

Zenuwstelsel is nog niet rijp bij pasgeborenen, dus de reflexen zijn anders,eel mooi om nu eens in het echt echt te zien bij een baby :Y

Zoals deze, dat is toch fascinerend om te zien O+


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164804993
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 02:12 schreef Amsel het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt O+

Steeds beter! Baby zit duidelijk beter in z'n vel en ik ben daardoor zelf ook wat relaxter. Alleen is de spruw terug en heel hardnekkig. Dus dat was weer een overlegje met de huisarts.

Baby is nu 5,5 week oud en is al zo vaak door een arts gezien :o Gelukkig voor dingen die niet superernstig zijn (iets met z'n strottenhoofd, die reflux, spruw) maar helemaal de bedoeling is het natuurlijk niet :+

Het voelt een beetje alsof we nu pas echt begonnen zijn. De eerste maand hebben we zo zitten aanklooien door het vele drinken en weinig slapen, het overstappen van bv naar kv, de reflux, etc. En nu pas beginnen de dingen op hun plek te vallen en kunnen we gaan genieten ipv alleen maar overleven :) Ik bedoel, het was allemaal niet dramatisch en er zijn mensen die het veel zwaarder hebben, maar het was gewoon geen ideale start. Vanaf nu moet het gewoon beter gaan 8-)
Hey, wat goed joh! Van overleven naar niet-alleen-meer-overleven is al superfijn! Op naar genieten :* !
pi_164805362
Amsel wat fijn dat het stukje bij betmetje wat beter gaat *O*
pi_164805677
Wel nog even een issue: mijn broer gaat vrijdag trouwen en daarna blijven we overnachten in een hotel. Op 1 kamer, met z'n vieren (dus peuter er ook bij). Met baby die vanaf 3 uur 's nachts constant ligt te mekkeren door krampjes. Dat gaat geen succes worden :')
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:58:59 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164805702
Oei! Niet handig nee...
Opa's en/of oma's inzetten om peuter bij te laten logeren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 24 augustus 2016 @ 09:03:48 #192
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164805737
Wat fijn dat het beter gaat Amsel, je 'klinkt' goed. Balen van de artsenbezoeken, maar het is niet anders. Lekker gaan genieten nu. Ach op die hotelkamer komt ook wel goed joh. Plan zaterdag en zondag weinig om met iedereen lekker relaxed bij te komen (in de tuin?)..

Ik had 'Oei, ik groei' gekocht vanwege het babyboek, en ik begon al met schrijven. Helaas, terugsturen is geen optie meer :') Maar ga me er niet teveel op focussen.

Heerlijke dag LeSage!

Happy Birthday to Miezziej (and me :D ) *O* *G*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164805756
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:58 schreef Molo het volgende:
Oei! Niet handig nee...
Opa's en/of oma's inzetten om peuter bij te laten logeren?
Opa en oma van mijn kant zijn waarschijnlijk nog aan het feesten als wij al richting hotel gaan. En andere opa en oma wonen niet in NL dus dat wordt lastig ;) Achteraf gezien had ik twee aparte kamers met deur ertussen moeten boeken, dan kon man met peuter in de ene kamer en ik met baby in de andere. Maar dat bedacht ik me vanochtend pas en nu is er niks meer vrij natuurlijk :+ Ik overweeg om de overnachting te skippen want ik denk niet dat we er allemaal gelukkiger van gaan worden, ook de andere hotelgasten niet ;) Straks maar even met broer overleggen.
pi_164805765
Oh fijne verjaardagen!!
pi_164806287
Bedankt :9 jij ook gefeliciteerd Nouk!

Hier weer een gevalletje slaaptekort. Vanavond komt mijn broer dus even kijken of ik een dutje kan doen vanmiddag.
Ennn man heeft vandaag geen avonddienst *)
pi_164806350
Gefeliciteerd Nouk en Miez *O*

Amsel fijn dat het wat beter gaat. Wel vervelend dat je kleintje weer spruw heeft. Hopelijk is dat snel weg.
Balen dat er geen kamers meer vrij zijn. Is het ver rijden naar huis? Ik denk dat ik ook naar huis zou rijden. Wij hebben ooit 1x met een huilende baby in een hotel gezeten :7 dat was geen pretje want ik voelde me zo bezwaard tegenover de andere gasten.

Malteser hoe is het met twix?

Oei ik groei... ik hebben boek boven liggen en net als L van chanty zat onze Mats continue in 1 grote sprong :+ ik heb nu ook geen behoefte om het boek te pakken ik merk het vanzelf wel als Stijn een wat mindere periode heeft.
pi_164806589
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:05 schreef Amsel het volgende:

[..]

Opa en oma van mijn kant zijn waarschijnlijk nog aan het feesten als wij al richting hotel gaan. En andere opa en oma wonen niet in NL dus dat wordt lastig ;) Achteraf gezien had ik twee aparte kamers met deur ertussen moeten boeken, dan kon man met peuter in de ene kamer en ik met baby in de andere. Maar dat bedacht ik me vanochtend pas en nu is er niks meer vrij natuurlijk :+ Ik overweeg om de overnachting te skippen want ik denk niet dat we er allemaal gelukkiger van gaan worden, ook de andere hotelgasten niet ;) Straks maar even met broer overleggen.
Slaapt ze er niet doorheen denk je? Ik heb het idee dat Stip mini's geluidjes nooit echt hoort ofzo. Al heb ik voor april, als we een nachtje in het Efteling hotel slapen, ook een kamer geregeld waarbij de bedden wat meer uit elkaar staan :)

Pff, muppet werd wakker rond 11 uur en wilde echt niet meer slapen. Ze was niet chagrijnig of huilerig ofzo, maar gewoon klaarwakker. Rond half 2 heb ik dr nog maar eens aangelegd en toen zakte ze langzaam weg, dus rond 2 uur kon ik zelf ook slapen. En om half 7 was daar peuter natuurlijk weer :O Vriend eruit geschopt en zelf nog even blijven liggen met mini aan de borst en toen kwam hij om half 8 heel lief een kopje koffie naar boven brengen, want ik moest toch eigenlijk ook wel naar mn werk O+

Gefeliciteerd Miezziej en Nouk!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:24:52 #198
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164807051
Gefeliciteerd jarigen *O*

Amsel fijn dat het beter gaat, wel vervelend van de spruw.

Dot kort nachtje zo ;(

Hier een krijsbende want krampjes dus nu in de doek. Hoop dat dat vanmiddag niet nodig is want heet!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164808406
ik dacht net dat ik een kusje kreeg van T. Helaas, hij wou alleen maar keihard in m'n onderlip bijten.. -O-
pi_164809586
Amsel misschien kun je het bedje van Peuter wel in het gangetje zetten (de meeste hotelkamers hebben dat wel). Ik zou het gewoon loslaten, desnoods pakje om 7 uur je spullen en ga je dan naar huis...
Wel fijn dat het verder beter gaat.

Sprongen geloof ik ook niet zo in, wel in fases: "het is vast een fase..." en het klopt altijd kan ik je vertellen :P

Gister hadden we ook een fase of een regeldag. Hele dag korte slaapjes en veel huilen en vaak en lang drinken. We hebben het samen doorstaan en als dank mocht ik doorslapen O+ en is ze vanochtend ook veel aan het slapen. Vanavond voor het eerst zonder F uiteten, hoop dat ze dan ook lief voor ml is...

Nouk en Miezziej gefeliciteerd!

Molo wat is dat voor reflex dan? Ben wel benieuwd naar je vervolgopleiding, maar je probeert toch niet alles uit op larf hé? ;)

Hoe is het met Twix, Malteser?
pi_164811818
Molo, ik ben ook al een tijdje naar je gifje aan het kijken? Is het reflex dan dat als baby naar achteren valt zijn armpjes naar de zijkant doet? Volgens mij heeft mijn baby het zelfde reflex nog, kan dat? Die beweging komt me bekend voor iig. (zo'n kleine baby, wat lijkt dat hier al lang geleden) Wat doe je voor vervolgopleiding?

Gefeliciteerd Nouk en Miezziej! Mijn man is ook jarig vandaag. (hij wordt 30 :+)

Jager, fijn he zo'n kusjes. Ik krijg ze ook regelmatig.
Hoe was je nacht?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 13:43:43 #202
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164811969
Jonkie die man van jou.. ;)

Ik denk dat gezien m'n nick, wel duidelijk is hoe oud ik ben geworden :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164812890
Dat reflex is het Moro reflex. Het is een vastklamp-reflex eigenlijk. Moeder draagt baby, als baby valt of uit balans raakt, spreid het zijn armen en klampt het zich daarna vast om zo moeder opnieuw stevig vast te grijpen. Bij baby's blijft het reflex aanwezig tot ze 4, 5 maanden zijn, dan verandert het in 'gewoon' schrikken (als dat niet gebeurt, is er iets aan de hand).

Toen de arts dat ging testen bij mini, heb ik hem bijna een lel verkocht. Flikker toch op.

Nouk & Miezziej, gefeliciteerd *O*
pi_164812908
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:37 schreef Adrian4 het volgende:
Molo, ik ben ook al een tijdje naar je gifje aan het kijken? Is het reflex dan dat als baby naar achteren valt zijn armpjes naar de zijkant doet? Volgens mij heeft mijn baby het zelfde reflex nog, kan dat? Die beweging komt me bekend voor iig. (zo'n kleine baby, wat lijkt dat hier al lang geleden) Wat doe je voor vervolgopleiding?

Gefeliciteerd Nouk en Miezziej! Mijn man is ook jarig vandaag. (hij wordt 30 :+)

Jager, fijn he zo'n kusjes. Ik krijg ze ook regelmatig.
Hoe was je nacht?
Ik vind kusjes wel fijn, maar m'n onderlip hoeft geen tandafdrukken te hebben!

Nacht was ok. Hij kwam elke 2.5 uur om te drinken, maar sliep iig meteen weer door, ipv nog een uur te spoken. En nu slaapt hij en ga ik zo ook een dutje doen.
pi_164812977
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Jonkie die man van jou.. ;)

Ik denk dat gezien m'n nick, wel duidelijk is hoe oud ik ben geworden :')
Ik verwacht net zo oud als mijn vriend ;)
Ik ben dan wel echt een jonkie hier, nog een maandje 27 :)

En gefeliciteerd voor alle jarigen vandaag!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164813269
Nu voel ik me jong :+ (25 geworden)

Ik heb M vandaag voor het eerst een maat 56 broekje aangedaan, ze wordt groot :') :+ Die lange benen heeft ze in ieder geval niet van mij haha
pi_164813279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:31 schreef Miezziej het volgende:
Nu voel ik me jong :+ (25 geworden)

Ik heb M vandaag voor het eerst een maat 56 broekje aangedaan, ze wordt groot :'( :+ Die lange benen heeft ze in ieder geval niet van mij haha
Ik faal mobiel man man man wat een drama
pi_164813575
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Jonkie die man van jou.. ;)

Ik denk dat gezien m'n nick, wel duidelijk is hoe oud ik ben geworden :')
Een 1984-boks.
Ik heb inderdaad een jonkie :9

Ik denk dat het bij mijn baby dan inderdaad een schrikreflex is.
Toen ie laatst ziek was lag ie zielig naast mij te slapen in bed. Af en toe voelde ik hem schrikken van iets en daarna voelde ik twee handjes op mijn arm. Hij was zo sneu, maar toch O+
  woensdag 24 augustus 2016 @ 14:43:58 #209
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164813661
Die van mij heeft maat 50 niet eens gepast, ze heeft het wel aangehad, maar passen :')

Jonkies allemaal hier :P Mijn vent is 36, ik dus 32. Net geen 5 jaar verschil tussen ons..

Woon vandaag ook alweer 3 jaar samen, langer dan ik ook met iemand heb volgehouden (heb 2x eerder samengewoond).

Testen ze dat reflex bij het cb, Bloesem? Zeker rond de leeftijd die je noemt, 4/5 mnd?

Dat klinkt als een betere nacht, Jagar. Balen dat hij nog zoveel drinkt.. Papfles al geprobeerd als laatste fles?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 14:56:21 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164813955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:04 schreef Sull het volgende:
Amsel misschien kun je het bedje van Peuter wel in het gangetje zetten (de meeste hotelkamers hebben dat wel). Ik zou het gewoon loslaten, desnoods pakje om 7 uur je spullen en ga je dan naar huis...
Wel fijn dat het verder beter gaat.

Sprongen geloof ik ook niet zo in, wel in fases: "het is vast een fase..." en het klopt altijd kan ik je vertellen :P

Gister hadden we ook een fase of een regeldag. Hele dag korte slaapjes en veel huilen en vaak en lang drinken. We hebben het samen doorstaan en als dank mocht ik doorslapen O+ en is ze vanochtend ook veel aan het slapen. Vanavond voor het eerst zonder F uiteten, hoop dat ze dan ook lief voor ml is...

Nouk en Miezziej gefeliciteerd!

Molo wat is dat voor reflex dan? Ben wel benieuwd naar je vervolgopleiding, maar je probeert toch niet alles uit op larf hé? ;)

Hoe is het met Twix, Malteser?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:37 schreef Adrian4 het volgende:
Molo, ik ben ook al een tijdje naar je gifje aan het kijken? Is het reflex dan dat als baby naar achteren valt zijn armpjes naar de zijkant doet? Volgens mij heeft mijn baby het zelfde reflex nog, kan dat? Die beweging komt me bekend voor iig. (zo'n kleine baby, wat lijkt dat hier al lang geleden) Wat doe je voor vervolgopleiding?

Gefeliciteerd Nouk en Miezziej! Mijn man is ook jarig vandaag. (hij wordt 30 :+)

Jager, fijn he zo'n kusjes. Ik krijg ze ook regelmatig.
Hoe was je nacht?
Wat Bloesem zegt, is de Moro reflex. Stamt af van onze tijd als aapjes is de gedachte, vastklampen in het apenhaar van de mama bij schrikken/gevaar.
Waarom Bloesem de arts een lel wilde verkopen weet ik dan weer niet, misschien de bezorgde mama reflex? :P

En tuurlijk probeer ik het uit op mijn eigen babyaapje :7

En neurologie vervolgopleiding, altijd interessant. Ben meer opgeleid in de richting van gedragsstoornissen (soort van neuropsychologie kant) en dit is meer de motorische/lichamelijke richting qua kennis en zulks

Vent hier is vandaag jarig, het epische getal 42 geworden (ikzelf ben 33)

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:05:52 #211
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164814138
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
Die van mij heeft maat 50 niet eens gepast, ze heeft het wel aangehad, maar passen :')

Jonkies allemaal hier :P Mijn vent is 36, ik dus 32. Net geen 5 jaar verschil tussen ons..

Woon vandaag ook alweer 3 jaar samen, langer dan ik ook met iemand heb volgehouden (heb 2x eerder samengewoond).

Testen ze dat reflex bij het cb, Bloesem? Zeker rond de leeftijd die je noemt, 4/5 mnd?

Dat klinkt als een betere nacht, Jagar. Balen dat hij nog zoveel drinkt.. Papfles al geprobeerd als laatste fles?
Mijn man is ook 36 en ik 32 (oouudddd!) schelen 4 jaar en 3 dagen :+ gelukkig zien we er nog uit als tieners volgens sommigen :')

En we wonen deze maand al 10 jaar samen... :X omg!

Molo superinteressant neuropsychologie!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164814305
Godverdomme, baby slaapt net een half uur, ik 10 minuten. De bel met de Paket bezorger, voor de buren. |:( ben ik vervolgens een half uur bezig baby te kalmeren. Bellen de buren aan om het pakje op te halen. Baby weer wakker en gaat niet meer slapen. Jippie, 2x een half uurtje slaap, daar wordt de rest van de dag gezellig van..
pi_164814320
Oh, en gefeliciteerd aan alle jarigen!
pi_164814334
Razz, hoe lopen jullie nachten nu? En hoe zou het met Twix zijn?
pi_164814345
Gefeliciteerd jarigen en jarige aanhang! Lekker dagje voor een verjaardagsbarbecue lijkt me!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_164814352
Ik denk ook veel aan twix. Ik hoop dat er verbetering in zit
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_164814384
Briefje met "Waag het niet om aan te bellen want de baby slaapt eindelijk" werkt zeker niet in een flat? Zoiets plak ik hier vaak wel op de deur tijdens dutjestijd. Al belt de gewone pakjesman sowieso nooit aan, die klopt op het raam, maar voor mensen van andere bezorgdiensten of vakantiekrachten werkt zo'n briefje wel.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:19:06 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164814396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Godverdomme, baby slaapt net een half uur, ik 10 minuten. De bel met de Paket bezorger, voor de buren. |:( ben ik vervolgens een half uur bezig baby te kalmeren. Bellen de buren aan om het pakje op te halen. Baby weer wakker en gaat niet meer slapen. Jippie, 2x een half uurtje slaap, daar wordt de rest van de dag gezellig van..
Volgende keer briefje op de deur plakken met: bitte nicht stören!

Ik haat dat ook als t voor de buren is, kan de bezorger natuurlijk niet weten maar toch...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164814401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Razz, hoe lopen jullie nachten nu? En hoe zou het met Twix zijn?
Dit wilde ik ook allebei vragen!
pi_164814457
Omg jager :( ik zet vaak de bel uit als Alex slaapt. Te precious die tijd. Als ik zelf post verwacht hou ik 't raam in de gaten.

Pas geleden zat A. in de tula, sliep ein-de-lijk, belt er een pakketbezorger aan :{ dus ik deed niet open, want mijn baby slaapt jeweetz. Ik deed alsof ik er niet was, ging gewoon even bij de keuken staan, want je weet maar nooit of ze naar binnen turen :+
Die man was nogal vasthoudend :X liep zelfs twee keer achterom om over de poort (die op slot was) te roepen. Ga weeeg :') Stond ik me daar awkward te verstoppen :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_164814490
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:19 schreef Chanty het volgende:

[..]

Volgende keer briefje op de deur plakken met: bitte nicht stören!

Ik haat dat ook als t voor de buren is, kan de bezorger natuurlijk niet weten maar toch...
Dan moet ik eerst 4 verdiepingen naar beneden lopen.. En onze bel kan niet uit -O-
pi_164814553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:56 schreef Molo het volgende:

[..]

[..]

Wat Bloesem zegt, is de Moro reflex. Stamt af van onze tijd als aapjes is de gedachte, vastklampen in het apenhaar van de mama bij schrikken/gevaar.
Waarom Bloesem de arts een lel wilde verkopen weet ik dan weer niet, misschien de bezorgde mama reflex? :P

En tuurlijk probeer ik het uit op mijn eigen babyaapje :7

En neurologie vervolgopleiding, altijd interessant. Ben meer opgeleid in de richting van gedragsstoornissen (soort van neuropsychologie kant) en dit is meer de motorische/lichamelijke richting qua kennis en zulks

Vent hier is vandaag jarig, het epische getal 42 geworden (ikzelf ben 33)

[ afbeelding ]

Dat was de je-gaat-godverdomme-een-baby-van-een-paar-dagen-oud-niet-expres-laten-schrikken-lul-reflex O-) De moro kom je toch wel een keer tegen. De arts testte het gewoon, of ze het 'kon'. Onzin. Kan er nog steeds pissig om worden :')

Jij ook gefeliciteerd *O*
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:27:44 #223
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164814620
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst 4 verdiepingen naar beneden lopen.. En onze bel kan niet uit -O-
Dat is irritant ja maar ik zou het doen met de weinige slaap die jij krijgt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:27:48 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164814622
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:24 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Dat was de je-gaat-godverdomme-een-baby-van-een-paar-dagen-oud-niet-expres-laten-schrikken-lul-reflex O-) De moro kom je toch wel een keer tegen. De arts testte het gewoon, of ze het 'kon'. Onzin. Kan er nog steeds pissig om worden :')

Jij ook gefeliciteerd *O*
ow, ja ik zie dat probleem niet zo, tenzij constant en zulks ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164814711
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef pinquit het volgende:
Omg jager :( ik zet vaak de bel uit als Alex slaapt. Te precious die tijd. Als ik zelf post verwacht hou ik 't raam in de gaten.

Pas geleden zat A. in de tula, sliep ein-de-lijk, belt er een pakketbezorger aan :{ dus ik deed niet open, want mijn baby slaapt jeweetz. Ik deed alsof ik er niet was, ging gewoon even bij de keuken staan, want je weet maar nooit of ze naar binnen turen :+
Die man was nogal vasthoudend :X liep zelfs twee keer achterom om over de poort (die op slot was) te roepen. Ga weeeg :') Stond ik me daar awkward te verstoppen :')
:') Ik zie het voor me :+

Ik had vandaag ook een pakketbezorger. Mijne is altijd ongeduldig, stond alweer bij de buren. Sta ik daar in de deuropening met een baby op mijn arm, bezorger meteen awkward doen enzo :D :+
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:33:31 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164814770
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:30 schreef Miezziej het volgende:

[..]

:') Ik zie het voor me :+

Ik had vandaag ook een pakketbezorger. Mijne is altijd ongeduldig, stond alweer bij de buren. Sta ik daar in de deuropening met een baby op mijn arm, bezorger meteen awkward doen enzo :D :+
wij hebben de geboorteslingers nog hangen, scheelt wel bij dit soort dingen :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164814912
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 07:29 schreef Xanteh het volgende:

[..]

:'( Nare droom? Heeft mijn oudste ook af en toe, overstuur maar niet wakker. Hoe ging de rest van de nacht?

F is niet huilerig, maar gewoon wakker. Gisteren had hij een middagslaapje van 10 minuten in de tula maar wel goed gemutst.

En wat goed van Twix dat hij de fles helemaal leeg had gedronken!!

Zusje, waar gaat de vakantie heen? Vorige week ook pas de vakantie geboekt voor volgende week. Een belvilla bij onze oosterburen, eigenlijk onze huwelijksreis O+ (met de kinderen).
Ohh had ik jou al gefeliciteerd met je huwelijk? *O* ^) veel plezier alvast! Wij willen ook naar Duitsland, denk Eifel gebied :). Moet nog steeds boeken :').
pi_164814960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:18 schreef Amsel het volgende:
Briefje met "Waag het niet om aan te bellen want de baby slaapt eindelijk" werkt zeker niet in een flat? Zoiets plak ik hier vaak wel op de deur tijdens dutjestijd. Al belt de gewone pakjesman sowieso nooit aan, die klopt op het raam, maar voor mensen van andere bezorgdiensten of vakantiekrachten werkt zo'n briefje wel.
Zoiets heb ik hier dus wel op de deur hangen continu
:X

Het was hier altijd onder dutjestijd te doen. Vaak niet eens voor pakketjes maar jehova/dakgoot schoonmaken/vrijblijvend kozijnen aanmeten/meer van die onzin. Kwas er klaar mee :(

Kan toeval zijn maar sindsdien geen gezeur meer aan de deur O-) .. denk dat ze niet meer durven :X
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:42:03 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164814991
Ik heb ook weleens bij iemand aangebeld en dan een woeste moeder aan de deur gehad, als ik niet weet dat er een kind ligt te slapen valt mij niks te verwijten dan natuurlijk he.
Briefje ophangen of andere manieren zoeken dat ze je niet kunnen storen, hoe vervelend en lastig ook soms
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164815061
Ik heb toen ik een pakketje verwachtte ook wel eens een briefje opgehangen dat ik heus wel thuis was, maar misschien niet zo snel met baby naar de voordeur kon komen, dus even geduld aub en niet meteen naar de buren rennen :D
pi_164815090
Happy birthday iedereen die jarig is of jarige naasten heeft *O*. Hele fijne dag vandaag!

Veel 30-ers hier dus? Ik word later dit jaar 27 en mijn vriend wordt dit weekend 32. We zijn al 11 jaar samen geloof ik :P.

Oh wij zetten de bel echt niet uit trouwens, van kleins af aan meteen aangewend zodat ze er doorheen leerde te slapen. Overdag staat de droger of wasmachine ook gewoon aan, dat hoort ze ook goed. Ter verduidelijking: ze slaapt er dus ook gewoon doorheen ;).
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:51:19 #232
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164815217
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Happy birthday iedereen die jarig is of jarige naasten heeft *O*. Hele fijne dag vandaag!

Veel 30-ers hier dus? Ik word later dit jaar 27 en mijn vriend wordt dit weekend 32. We zijn al 11 jaar samen geloof ik :P.

Oh wij zetten de bel echt niet uit trouwens, van kleins af aan meteen aangewend zodat ze er doorheen leerde te slapen. Overdag staat de droger of wasmachine ook gewoon aan, dat hoort ze ook goed. Ter verduidelijking: ze slaapt er dus ook gewoon doorheen ;).
Dat werkt helaas niet altijd. Wij deden ook echt niet zachtjes en vonden dat onze zoon daar maar doorheen moest slapen. Maar dat deed hij dus niet en als je dan zo'n slechte slaper hebt dan ben je zo blij als hij een keer slaapt dat je uiteindelijk wel je gedrag aan gaat passen. Uiteindelijk slopen we de trap op en sloegen krakende tredes over :') nu proberen we weer gewoon herrie te maken als Amélie slaapt. Tot nu toe gaat dat prima.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164815796
Wij trekken ook de bel los als de kinderen slapen. Levert ook wel geinige situaties op, want we hebben zo'n ouderwetse trekbel en laatst wilden wat kindjes belletje trekken en die trokken dus de hele stok eruit omdat ze zo hard trokken :D

Ik baal een beetje van de vakantie. Ik had een CP huisje geboekt via de Ouders van Nu aanbieding met de gedachte dat er dan iig een box e.d. zou zijn en nu blijkt dat ik dat los bij had moeten boeken en nu zijn die babypakketten op. Een stoel en bedje staan er sowieso wel, maar een extra buggy, een box en aankleedkussen had wel erg handig geweest.
pi_164815866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:21 schreef pinquit het volgende:
Omg jager :( ik zet vaak de bel uit als Alex slaapt. Te precious die tijd. Als ik zelf post verwacht hou ik 't raam in de gaten.

Pas geleden zat A. in de tula, sliep ein-de-lijk, belt er een pakketbezorger aan :{ dus ik deed niet open, want mijn baby slaapt jeweetz. Ik deed alsof ik er niet was, ging gewoon even bij de keuken staan, want je weet maar nooit of ze naar binnen turen :+
Die man was nogal vasthoudend :X liep zelfs twee keer achterom om over de poort (die op slot was) te roepen. Ga weeeg :') Stond ik me daar awkward te verstoppen :')
_O-

Als ik niet open doe dan brengen ze het pakketje naar mijn moeder een paar straten verderop :') geen idee hoe de postbode weet dat dat mijn moeder is maar wel heel handig.

Hier het zelfde Chanty. Bij Mats zei ik in het begin ook 'ik ga niet zachtjes doen hoor, hij moet er maar aan wennen'. Maar toen bleek dat hij bij elk dingentje wakker werd trok ik de stekker echt wel uit de bel en slopen we de trap op en zei ik 100x per dag tegen man dat hij zachtjes moest doen.
Nu ligt Stijn beneden te slapen en zingt (schreeuwt) peuter de hele dag kinderliedjes, speelt (gooit) met speelgoed en klimt op de rand van de box om zijn broertje te aaien en Stijn slaapt gewoon door.
Ik hoop echt dat dat zo blijft.

Jagär ik zou die paar trappen ook naar beneden lopen als ik zo weinig slaap kreeg. Of het briefje gewoon standaard laten hangen.
Hoe oud is je zoontje nu? Is inbakeren nog een optie voor jullie? Weet niet hoe je daar over denkt maar bij Mats heeft dat heel erg geholpen.

'84 boks :D

Molo gefeliciteerd met je man
pi_164816098
Hier ook zo'n lichte slaper. Is dus best schipperen met een luidruchtige peuter erbij :{
  woensdag 24 augustus 2016 @ 17:05:20 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164816860
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:20 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

_O-

Als ik niet open doe dan brengen ze het pakketje naar mijn moeder een paar straten verderop :') geen idee hoe de postbode weet dat dat mijn moeder is maar wel heel handig.

Hier het zelfde Chanty. Bij Mats zei ik in het begin ook 'ik ga niet zachtjes doen hoor, hij moet er maar aan wennen'. Maar toen bleek dat hij bij elk dingentje wakker werd trok ik de stekker echt wel uit de bel en slopen we de trap op en zei ik 100x per dag tegen man dat hij zachtjes moest doen.
Nu ligt Stijn beneden te slapen en zingt (schreeuwt) peuter de hele dag kinderliedjes, speelt (gooit) met speelgoed en klimt op de rand van de box om zijn broertje te aaien en Stijn slaapt gewoon door.
Ik hoop echt dat dat zo blijft.

Jagär ik zou die paar trappen ook naar beneden lopen als ik zo weinig slaap kreeg. Of het briefje gewoon standaard laten hangen.
Hoe oud is je zoontje nu? Is inbakeren nog een optie voor jullie? Weet niet hoe je daar over denkt maar bij Mats heeft dat heel erg geholpen.

'84 boks :D

Molo gefeliciteerd met je man
Inhakend op inbakeren: sleepy wings hebben hier enorm geholpen want hij wapperde enorm. Heeft hij tot ruim een jaar mee geslapen. Maar die van jagar is geloof ik al elf maanden toch?

Mevrouw vannacht ook de wings aan gedaan, zijn nog wat groot. En ze heeft ze ondergespuugd :') zucht!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164818305
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:17 schreef Dot. het volgende:
Wij trekken ook de bel los als de kinderen slapen. Levert ook wel geinige situaties op, want we hebben zo'n ouderwetse trekbel en laatst wilden wat kindjes belletje trekken en die trokken dus de hele stok eruit omdat ze zo hard trokken :D

Ik baal een beetje van de vakantie. Ik had een CP huisje geboekt via de Ouders van Nu aanbieding met de gedachte dat er dan iig een box e.d. zou zijn en nu blijkt dat ik dat los bij had moeten boeken en nu zijn die babypakketten op. Een stoel en bedje staan er sowieso wel, maar een extra buggy, een box en aankleedkussen had wel erg handig geweest.
Heb ik ook gehad, nog achteraan gebeld en gemaild, maar het was echt op. Kom ik daar om in re checken, nogmaals gevraagd, kon ik alles gewoon nog krijgen. De vraag is of je daar op kunt/durft te gokken
pi_164818351
Balen Dot. Aankleedkussen hoeft niet per se toch? Ik neem gewoon een wat grotere handdoek mee en hop, op tafel die hap.

Misschien kun je het bedje overdag als box gebruiken en die buggy... Uhhh. Ja. Dat weet ik niet :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164818426
Ow ja :7 11 maanden is een beetje te oud voor inbakeren.
Sleepy wings ga ik zo even googlen :D
Dat is wel lastig met een spugende baby lijkt me. Moet je haar snachts ook vaak omkleden Chanty?
Stijn slaapt ingebakerd, ik heb wel het idee dat hij daardoor zo goed slaapt.
Van t weekend een puckababy piep geprobeerd maar das niks want dan slaat hij zichzelf nog wakker.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:14:59 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164818482
Nou, lekker dan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ja, vanavond uit eten in ieder geval, sushi here I come :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164819492
quote:
11s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:08 schreef Kuukske het volgende:
Balen Dot. Aankleedkussen hoeft niet per se toch? Ik neem gewoon een wat grotere handdoek mee en hop, op tafel die hap.

Misschien kun je het bedje overdag als box gebruiken en die buggy... Uhhh. Ja. Dat weet ik niet :@
We kunnen gewoon de buggy meenemen, maar met de kinderwagen ligt de achterbak al aardig vol. Maar bedenk me nu dat we met de wagen met buggy inzet en een drager wel een eind komen. Mini kan dan in de Maxi op de wagen en Stip in de inzet als nodig. En tegen die tijd passen ze denk ik allebei wel in de Tula.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:09:56 #242
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164819728
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:12 schreef ikke_84 het volgende:
Ow ja :7 11 maanden is een beetje te oud voor inbakeren.
Sleepy wings ga ik zo even googlen :D
Dat is wel lastig met een spugende baby lijkt me. Moet je haar snachts ook vaak omkleden Chanty?
Stijn slaapt ingebakerd, ik heb wel het idee dat hij daardoor zo goed slaapt.
Van t weekend een puckababy piep geprobeerd maar das niks want dan slaat hij zichzelf nog wakker.
Over t algemeen spuugt ze 's nachts niet zoveel alleen gisteren een golf. En ze spuugt meestal naar de zijkanten dus dan hoef ik alleen de hydrofiel te vervangen (of wings uit te doen nu).

De puckababy zit vrij strak toch? Dus als hij zich daarmee al wakker slaat heb je niks aan wings. Daarmee heb je nog wat meer bewegingsvrijheid, dat vond ik juist t fijne eraan :) maar hij kon niet meer zo maaien en op zijn hoofd slaan.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 24 augustus 2016 @ 19:11:10 #243
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164819758
Dat is niet echt fijn nieuws Molo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164819804
Bah Molo. Succes met de onderzoeken.
Wat knap dat je dat verschil hebt kunnen voelen trouwens!

Hier een baby die steeds vaker op handen en knieën zit. O+.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kuukske op 24-08-2016 19:22:20 ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164820613
He balen Molo! Maar ik begreep eigenlijk dat je zo snel na je bevalling helemaal geen uitstrijkje moet laten maken omdat die dan onbetrouwbaar is. Ik kreeg de welkom-bij-de-club-van-30-ers uitnodiging vlak na m'n bevalling en daarin staat dat je het een half jaar uit moet stellen als je zwanger bent of net bent bevallen.
pi_164821540
Oh das inderdaad een tegenvaller Molo... Ik zou het inderdaad ook direct laten onderzoeken, is niet fijn als je steeds met een onzeker gevoel zit ook al hoef je je waarschijnlijk niet ongerust te maken..

Hmmmm... sushi! Smakelijk : )

Ik heb een uitnodiging (30sclub) gekregen voor een uitstrijkje, maar ben eigenlijk helemaal vergeten een afspraak te maken. & nu de brief ook kwijt na de verhuizing.. Zou dat ook zonder brief kunnen?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 20:26:21 #247
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_164821720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:19 schreef Vieve6 het volgende:
Oh das inderdaad een tegenvaller Molo... Ik zou het inderdaad ook direct laten onderzoeken, is niet fijn als je steeds met een onzeker gevoel zit ook al hoef je je waarschijnlijk niet ongerust te maken..

Hmmmm... sushi! Smakelijk : )

Ik heb een uitnodiging (30sclub) gekregen voor een uitstrijkje, maar ben eigenlijk helemaal vergeten een afspraak te maken. & nu de brief ook kwijt na de verhuizing.. Zou dat ook zonder brief kunnen?
Ik moet ook nog, en er zat bij mij een vragenlijst bij. Wellicht omdat dat de eerste keer is..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_164822019
Twix is zonder sonde en als dat goed gaat, mogen we morgen naar huis!
pi_164822105
Hm dan heb ik geluk :P. Tenminste, E wordt meestal niet wakker en als ze wel wakker wordt, dan opent ze d'r ogen, draait d'r hoofd de andere kant op en slaapt weer verder :'). Hoop dat het zo blijft. Lijkt me idd lastig als het lichte slapers betreft, en helemaal als je er al 1 rond hebt lopen :o. Peuters snappen dat concept natuurlijk nog niet, van zachtjes doen :P.

Hm molo dat is wel shit. Hoop dat het meevalt.. snap dat je het meteen laat onderzoeken.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 19:12 schreef Kuukske het volgende:
Bah Molo. Succes met de onderzoeken.
Wat knap dat je dat verschil hebt kunnen voelen trouwens!

Hier een baby die steeds vaker op handen en knieën zit. O+.
Hier ook O+! Leuk is dat hè? E schommelt zo op en neer soms, op handen en knietjes. En dan lanceert ze zichzelf, meestal face-down :').

Ik snap nog steeds niet hoe ik zelf met 6 maanden al kroop en met 9 maanden al kon lopen overigens. Nu ik zelf m'n kindje zo zie opgroeien lijkt het me steeds onwaarschijnlijker, maar mijn moeder beweert bij hoog en laag dat het echt zo was, dus het zal dan wel.

E heeft lekker de hele dag buiten op een kleedje liggen spelen, die had het zo naar haar zin. Daarna uiteraard nog lekker gezwommen O+. Heerlijk begin van de vakantie. Hebben jullie een leuke dag gehad vandaag? Mogen de mini babies al in een zwembadje met dit weer? Wel toch, als het water warm genoeg is? geen idee, winterbaby hiero :+
pi_164822242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef Malteser het volgende:
Twix is zonder sonde en als dat goed gaat, mogen we morgen naar huis!
Ohh ik duim voor jullie! O+ Zet 'm op Twix! En de waterpokken, is dat al aan de beterende hand?
pi_164824300
Malteser, ik zal voor jullie duimen dat twix morgen lekker naar huis mag!

He bah molo, naar he die onzekerheid.
Ik heb zelf een aantal jaar geleden een uitstrijkje laten maken bij de ha en toen zijn er onrustige cellen gevonden. Daarna uitstrijkje bij de gyn laten doen (was een stuk pijnlijker dan bij de ha :o ) en toen was alles weer normaal gelukkig!
Ik ben afgelopen december 30 geworden, dus zal over een paar maanden wel een oproep krijgen.

Wat trekken jullie je baby snachts aan met deze hitte? Hier is het 26 graden in huis, maar ben toch bang dat mevrouw het koud krijgt. En hebben jullie snachts een raam open op de kamer waar de baby ligt?
K was een winterbaby, dus die kreeg een dik slaapzakje aan.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:27:01 #252
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164824305
Twix *O*

Dank voor de felicitaties en alle aanhang die ook jarig is; gefeliciteerd!

Heerlijk begin van de vakantie inderdaad zusje. Ik heb vandaag het campingbedje in de tuin gezet, daar heeft ze in de middag in gelegen (in de schaduw). Ik zat lekker naast d'r met een boekje. Een badje durf ik idd nog niet aan, spek genoeg, maar vind dit al heel wat :')

Balen Molo! Groot gelijk dat je dat gelijk verder laat onderzoeken! En sushi :9
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:28:32 #253
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164824386
Mijn baby ligt in een romper met hydrofiele slaapzak. Ook 26 graden op haar kamer. Overdag koelen we met mobiele airco, maar die moet dus blijven draaien om continu de temp naar beneden te krijgen(dat doen we dus niet, of ik zet m op 22 graden zodat het niet koud-koud wordt).
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164824600
Twix, goed nieuws ^O^ !

Tas ligt in z'n luier in een slaapzak. Het is 30 graden op z'n kamer :X . Er draait een ventilator waarvan de luchtstroom net niet naar Tas gaat. Meer kan ik niet echt doen, en hij slaapt dus het zal wel goed gaan. Verkouden was 'ie toch al :') .
pi_164824964
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef Malteser het volgende:
Twix is zonder sonde en als dat goed gaat, mogen we morgen naar huis!
*O* ik duim voor hem!!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:42:07 #256
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164825010
Hier raam open maar ze ligt niet oo de tocht. En verder romper zonder mouwen en deken tot haar middel of een mouwloze romper en hydrofielslaapzak. Hier isbhet beneden 26,5 graden en denk boven nog iets warmer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 24 augustus 2016 @ 21:42:25 #257
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164825021
Malteser wat een fijn nieuws! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164825255
Spannend Malteser, hoe is het met de pokken?

Molo, ik dacht ook dat het uitstrijkje onbetrouwbaar was snel na de bevalling?

De mororeflex begint hier bij kleinste eindelijk te verdwijnen, die heeft er lang "last" van gehad. Voor geïnteresseerden, ik vind deze serie filmpjes over baby ontwikkeling boeiend om te zien: (er zijn ook filmpjes bij 4 en 6 maand etc)

Hier liggen de jongens in luier met romper onder laken en dun dekentje tot hun middel. Als het heel erg warm wordt vervang ik het dekentje door een hydrofiel luier.
pi_164825550
Duimen voor Twix!

We hebben een tuin op het zuiden. Het was onder de luifel 38 graden :'). Dus wij zaten heerlijk binnen. Ik hou Dexter nog wel een beetje binnen of pas als de zon achter de schutting valt. Af en toe schuift ie zelf wel naar buiten hoor. :) hij drinkt wel een fles extra met dit warme weer.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164827423
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dan moet ik eerst 4 verdiepingen naar beneden lopen.. En onze bel kan niet uit -O-
Heb je geen belunit in de meterkast ofzo hangen die je los kan koppelen oid? Het geluid komt toch ergens uit op jouw verdieping?
pi_164828106
Wat goed van Twix! Morgen weer fijn naar huis waarschijnlijk :D

Wij woonden in een flat in het uitgaansgebied en haalden de hoorn van de haak. Na 1 weekend belletje trekken ben je er zo klaar mee.

Slapen gebeurt hier in een romper en hydrofiele slaapzak. Op onze slaapkamer staat een mobiele airco, met de deuren van de andere kamers ook open. En dan nog 26 graden op de kamer van S.

Wij zetten S. met dit weer zeker wel in een badje, hij vindt het heel erg genieten! Vandaag kreeg ik op m'n werk allemaal foto's doorgestuurd van m'n zus en 3 vriendinnen (we hebben dezelfde vriendinnen ;) ) met S. in het badje. Zowel S. als de meiden hadden een geweldige dag :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 24 augustus 2016 @ 23:47:35 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164830238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 19:43 schreef Dot. het volgende:
He balen Molo! Maar ik begreep eigenlijk dat je zo snel na je bevalling helemaal geen uitstrijkje moet laten maken omdat die dan onbetrouwbaar is. Ik kreeg de welkom-bij-de-club-van-30-ers uitnodiging vlak na m'n bevalling en daarin staat dat je het een half jaar uit moet stellen als je zwanger bent of net bent bevallen.
weet ik niet of dat onbetrouwbaar is, maar aangezien de gynaecologe zelf het uitvoerde denk ik dat het wel ok was. Ik heb ook geen vaginale bevalling gehad, wellicht is dat dan anders? Zal het haar bij de volgende afspraak eens vragen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 24 augustus 2016 @ 23:48:10 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164830257
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:47 schreef Madivi het volgende:
Spannend Malteser, hoe is het met de pokken?

Molo, ik dacht ook dat het uitstrijkje onbetrouwbaar was snel na de bevalling?

De mororeflex begint hier bij kleinste eindelijk te verdwijnen, die heeft er lang "last" van gehad. Voor geïnteresseerden, ik vind deze serie filmpjes over baby ontwikkeling boeiend om te zien: (er zijn ook filmpjes bij 4 en 6 maand etc)

Hier liggen de jongens in luier met romper onder laken en dun dekentje tot hun middel. Als het heel erg warm wordt vervang ik het dekentje door een hydrofiel luier.
ga ik morgen eens kijken, interessant, zulke filmpjes! :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164831216
Hier een romper en een lakentje.

Malteser, hopen dat hij morgen naar huis mag!!!
pi_164833883
Ik ga een poging doen tot hier aanhaken, aangezien ik een baby op mn borst heb liggen! Hij is een goede dag oud nu en alles is prima zolang het maar op papa of mama is.
Hij heet L.ars (niet quoten svp) en was bijna 3700 gram en 52 cm bij de geboorte.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 05:16:06 #266
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164833910
Welkom Nazil! Leuke naam. Geniet van je kraamtijd! Merk je al dat je klachten minder zijn?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164833921
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 05:16 schreef Nouk84 het volgende:
Welkom Nazil! Leuke naam. Geniet van je kraamtijd! Merk je al dat je klachten minder zijn?
Die ik tijdens de zwangerschap had? Dat waren vooral harde buiken ed, dus die zijn wel weg :+
pi_164833974
Hier is alles ook prima zolang het bij papa of mama is :P terwijl ze in het begin ook goed in haar eigen bed kon slapen. Maar ja, komt wel weer.

Ik ben moe :O ze is altijd zolang bezig aan de borst dus das best vermoeiend. Wakker van 2 tot 3 ofzo, en van 6 tot...? :P
Mijn broer kwam gisteravond op kraamvisite enzo, maar hij bleef even te lang :@ kan ik vandaag dus weer van bijkomen :')
pi_164834011
Welkom Nazil!

En wat een fijn nieuws Malteser!

Miezziej, dat is vervelend altijd he. Wij hebben deze keer geen bezoek s avonds gedaan hierom. Ik vond dat veel te vermoeiend allemaal.

Ik ben wel weer klaar met dit weer. Mini lag in d'r luier en een lakenslaapzak en we hadden de plafondventilator aan, maar het is het allemaal gewoon net niet. Peuter lag alleen onder een laken en hij wil veel liever z'n dekbed dus hij was heerlijk vroeg wakker.
pi_164834019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:19 schreef Vieve6 het volgende:
Oh das inderdaad een tegenvaller Molo... Ik zou het inderdaad ook direct laten onderzoeken, is niet fijn als je steeds met een onzeker gevoel zit ook al hoef je je waarschijnlijk niet ongerust te maken..

Hmmmm... sushi! Smakelijk : )

Ik heb een uitnodiging (30sclub) gekregen voor een uitstrijkje, maar ben eigenlijk helemaal vergeten een afspraak te maken. & nu de brief ook kwijt na de verhuizing.. Zou dat ook zonder brief kunnen?
Je krijgt binnenkort dan een herinnering met nieuwe brief maar zonder brief kan volgens mij ook.
Vanaf volgend jaar komt er trouwens een nieuw soort bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker zonder uitstrijkje.

Molo, ik mocht 2,5 jaar geleden ook niet een half jaar na mijn zwangerschap, maar misschien is met voelbare afwijkingen anders. En je had toch wel weeën etc, dus dan is er ook al van alles gebeurt downunder (verweken en verstrijken) dus of dat uitmaakt weet ik niet, ikzou het wel noemen bij het onderzoek.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 08:16:40 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164834553
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 05:27 schreef Nazil het volgende:

[..]

Die ik tijdens de zwangerschap had? Dat waren vooral harde buiken ed, dus die zijn wel weg :+
_O-

Welkom! En leuke naam!
Pics in DM als je wilt en energie voor hebt en zulks? O-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 25 augustus 2016 @ 08:21:08 #272
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164834614
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 05:27 schreef Nazil het volgende:

[..]

Die ik tijdens de zwangerschap had? Dat waren vooral harde buiken ed, dus die zijn wel weg :+
:') Hahaha, oeps :')

Ik wist dat je klachten had, maar niet meer wat precies..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 08:24:00 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164834657
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 06:54 schreef Sull het volgende:

Molo, ik mocht 2,5 jaar geleden ook niet een half jaar na mijn zwangerschap, maar misschien is met voelbare afwijkingen anders. En je had toch wel weeën etc, dus dan is er ook al van alles gebeurt downunder (verweken en verstrijken) dus of dat uitmaakt weet ik niet, ikzou het wel noemen bij het onderzoek.
Bevalling is door de gynaecologe gedaan die uitstrijkje nu heeft gemaakt en ook is zij degene die straks het onderzoek gaat uitvoeren, dus dat zit wel goed. In de zin van, ze weet precies wat er gebeurd is tijdens de bevalling.
(En ik heb haar gegoogled en even navraag gedaan en het is een hele goede arts, dus wel vertrouwen in qua weten wat ze doet :P)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 25 augustus 2016 @ 08:26:11 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164834690
Blijkbaar is mevrouw ook om 5 uur wakker geweest voor een fles, alleen ik was toen in coma _O-
Toch gek wel hoor, we hebben al vaker gehad dat mijn man wakker wordt van haar als ze niet al te hard begint te huilen en ik er doorheen tuk. Omgekeerde wereld :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164835530
Welkom nazil! Van harte gefeliciteerd nog!

Haha molo :P je zult de slaap wel nodig gehad hebben dan ;).

Hier heeft E tot half 11 in bed liggen spelen :') om vervolgens op d'r buik in slaap te vallen :o. Zo lag ze vanochtend nog. Normaal slaapt ze op haar rug. Ze had wel koude armpjes :X. Airco laten installeren dit voorjaar dus het is hier in huis goed vertoeven ^^.

Ze is al 9 maanden vandaag :o whuuuut. Waar blijft de tijd.
pi_164835782
Even een vraag voor de mama's met ukkies van rond de 2-3 maanden die flesvoeding krijgen: hoeveel drinken jullie kindjes per dag en is dat met dit warme weer meer of minder?

S, 11 weken en ruim 5 kilo, drinkt gemiddeld 600-700 ml op een dag, maar gisteren dat maar 565 ml. Dus ik zoek even wat referentie.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:45:09 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164835965
Ik ga vanmiddag weer wegen maar Larf hier zit met 8 weken zo rond de 5 kilo en drinkt rond de 800 cc per dag, gisteren 950 met de warmte.

Als je baby gewoon vrolijk en alert is, en plasluiers genoeg heeft zou ik me niet zo druk maken erom :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164836069
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:33 schreef Piekie81 het volgende:
Even een vraag voor de mama's met ukkies van rond de 2-3 maanden die flesvoeding krijgen: hoeveel drinken jullie kindjes per dag en is dat met dit warme weer meer of minder?

S, 11 weken en ruim 5 kilo, drinkt gemiddeld 600-700 ml op een dag, maar gisteren dat maar 565 ml. Dus ik zoek even wat referentie.
Misschien door het warme weer wat minder zin in drinken? Je zou ook vaker wat kleinere hoeveelheden kunnen aanbieden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164836089
Twix mag naar huis!! *G*

Wat de pokken betreft, die zijn aan het indrogen.
pi_164836116
Wat goed malteser! *O*

Wij zijn onderweg naar Bremen, de duutser verdedigt daar morgen zijn proefschrift!
pi_164836158
Molo goed dat je het laat nakijken.
Ik moest bij Mats ook een half jaar wachten tot na de bevalling en had toen toch nog een afwijkende uitslag. Na een paar maanden nog eens een uitstrijkje gedaan en die was goed.

Stijn slaapt anders ingebakerd maar dat was echt te warm vannacht. Dus vannacht alleen een romper en de mvm doek. En wij hadden de ramen helemaal open staan.
Voor de zekerheid heb ik zijn temperatuur vannacht gecontroleerd en die was 37.1.

Piekie Stijn is 2.5 week maar drinkt ook zn 600/700 op een dag. Vannacht kwam hij wat sneller voor een voeding maar weet niet of dat door de hitte kwam of omdat hij niet ingebakerd lag. Mocht hij een dag minder drinken dan zou ik me daar geen zorgen over maken. Eventueel zou je wat extra water kunnen geven of 10cc extra aan de fles kunnen toevoegen als de flessen goed op gaan

Chanty gelukkig spuugt ze snachts minder en netjes naast zich. Scheelt weer een paar keer omkleden
pi_164836200
Ow ja en welkom nazil en L :W

Wat fijn dat Twix naar huis mag en het dus beter gaat *O*
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:01:54 #283
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164836204
Jeeeey Malteser *O*

Nazil mooie naam O+

Hier vannacht de deken toch maar weg gelaten dus alleen een mouwloze romper. Was zo warm boven.

En dot hier ook een peuter die persé met slaapzak en deken wil slapen en het is al zo'n zweterig mannetje :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164836471
Twix *O* *O* *O*
pi_164836576
Twix naar huis, wat fijn! *O* *O* *O*
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:55:16 #286
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164837031
Jagärtrut succes voor je man morgen!

Ikke: ik kleed madame sowieso zelden om, ook overdag niet. Ze heeft een kwijlslab om die vangt t meeste op en de hydrofielen die ik om haar en mezelf drappeer. Ze spuugt haar mouwen nog wel eens nat maar dat laat ik drogen omdat ze zo'n hekel heeft aan omkleden. Dus alleen als het truitje verder nat is kleed ik haar om. Ik zou haar anders echt drie keer per dag kunnen omkleden (met gemak).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164837436
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 06:54 schreef Sull het volgende:

[..]

Je krijgt binnenkort dan een herinnering met nieuwe brief maar zonder brief kan volgens mij ook.
Vanaf volgend jaar komt er trouwens een nieuw soort bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker zonder uitstrijkje.

Molo, ik mocht 2,5 jaar geleden ook niet een half jaar na mijn zwangerschap, maar misschien is met voelbare afwijkingen anders. En je had toch wel weeën etc, dus dan is er ook al van alles gebeurt downunder (verweken en verstrijken) dus of dat uitmaakt weet ik niet, ikzou het wel noemen bij het onderzoek.
Ondertussen de brief toch nog gevonden in alle verhuisrommeltjes! Dinsdag een afspraak :/...
pi_164837464
Malteser wat fijn dat Twix naar huis mag *O*

Spannend Jagar! Zet 'm op Duutser ^O^
pi_164837496
Twix naar huis! Gelukkig! Fijn Malteser!

Van harte welkom Nazil! Leuke naam :).
pi_164837520
Twix naar huis *O*

Bedankt voor alle reacties over slaapkleding. Ik heb D in een romper en dun dekentje in bed gelegd. En er stond ook een raam op een kier maar dat hielp niet dus lekker zweten in bed :')
pi_164838150
Angelatje misschien heb je het gezegt en heb ik het gemist maar wat zei de kinderarts over die vlek bij D?

Jagär succes voor je man ^O^
pi_164841824
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef Vieve6 het volgende:

[..]

Ondertussen de brief toch nog gevonden in alle verhuisrommeltjes! Dinsdag een afspraak :/...
Is echt zo gepiept. Ik was best wel nerveus maar het stelt niets voor. Je voelt het bijna niet. :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164841991
Malteser, mooi nieuws
Nazil welkom, hoe gaat het met jou en je kleintje?

Piekie, ik hou zijn plasluiers in de gaten, zolang die regelmatig zijn geen zorgen. Ik bied bij elke fles 10cc extra aan en tussendoor als we buiten iets gedaan hebben nog wat extra water.

Hier gister CB. Grote man 6,2 kilo en 64 cm, kleine man 5,4 kilo bij 62 cm (bij 3 maand 3 week gecorrigeerd). Big boys worden het! O+
pi_164842292
Twix naar huis! *O*

Duutser promoveert! *O*

Nichtjevan al negen maanden :o

Nazil heeft een zoon! Gefeliciteerd! *O*

Ok, dit is me bijgebleven, sorry rest :D

Mijn baby heeft 'wat' moeite om in slaap te vallen 's avonds met dit weer. Gelukkig is hij ook weer bijtijds wakker want lekker koel dus wij zaten vanmorgen om half zeven al gewassen en gestreken aan het ontbijt. Elk nadeel heb z'n voordeel he :+
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:48:40 #295
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164844980
Ik heb vandaag de riempjes van de maxi cosi in de hogere stand gezet :o

En mijn kind wil steeds staan. Ze zet zich echt af met haar beentjes en kijkt me dan met een stralende lach aan: kijk mam ik sta *)

Kunnen jullie bij je newborn ook zo goed de opening tussen de fontanellen voelen? Kan me niet herinneren dat het bij Lucas zo goed voelbaar was.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 25 augustus 2016 @ 17:34:37 #296
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_164845798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:48 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vandaag de riempjes van de maxi cosi in de hogere stand gezet :o

En mijn kind wil steeds staan. Ze zet zich echt af met haar beentjes en kijkt me dan met een stralende lach aan: kijk mam ik sta *)

Kunnen jullie bij je newborn ook zo goed de opening tussen de fontanellen voelen? Kan me niet herinneren dat het bij Lucas zo goed voelbaar was.
Bij mijn oudste was de fontanel heel zichtbaar, bij elke hartslag zag je die opening bewegen. Was prima, is nooit wat over gezegd. Groeide mooi dicht rond d'r 2e. Bij S is ie nooit zichtbaar geweest!
pi_164845940
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:54 schreef ikke_84 het volgende:
Angelatje misschien heb je het gezegt en heb ik het gemist maar wat zei de kinderarts over die vlek bij D?

Jagär succes voor je man ^O^
Komende maandag mogen we heen. Het lijkt iig niet erger te worden. Op haar beentje en buitenste schaamlipje heeft ze aardbeienvlekjes, maar ik denk dat de plek op haar buik iets anders is.

En nu geef ik snel de iPad aan peuter voordat ik aangevallen word 8)7
pi_164847381
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 17:40 schreef angelatje het volgende:

[..]

Komende maandag mogen we heen. Het lijkt iig niet erger te worden. Op haar beentje en buitenste schaamlipje heeft ze aardbeienvlekjes, maar ik denk dat de plek op haar buik iets anders is.

En nu geef ik snel de iPad aan peuter voordat ik aangevallen word 8)7
Hoe groot zijn die aardbeienvlekjes als ik vragen mag? F heeft 2 vlekjes, rond en verheven van nog geen 2 mm en ik vraag me af of dat ook aardbeienvlekjes kunnen zijn of gaan worden.

Chanty, peuter had ook een opvallende fontanel. Als ze slecht dronk werd die dieper en soms zag je het bewegen. Behoorlijk groot en pas met 2,5 jaar was het weg. Bij F. is het minder groot en opvallend.

Nazil, leuke naam en welkom!

En Molo je hebt gelijk, maar persoonlijk zou ik willen weten of dat het dan niet daarvan zou komen. Ik begrijp heel goed dat jij het graag onderzocht zou willen hebben. Bedenk je wel dat die wachttijd er juist is om onnodige interventies te voorkomen. Maar ik denk dat je dat wel weet als ik je zo inschat. ;)
pi_164847957
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 18:44 schreef Sull het volgende:

[..]

Hoe groot zijn die aardbeienvlekjes als ik vragen mag? F heeft 2 vlekjes, rond en verheven van nog geen 2 mm en ik vraag me af of dat ook aardbeienvlekjes kunnen zijn of gaan worden.

Chanty, peuter had ook een opvallende fontanel. Als ze slecht dronk werd die dieper en soms zag je het bewegen. Behoorlijk groot en pas met 2,5 jaar was het weg. Bij F. is het minder groot en opvallend.

Nazil, leuke naam en welkom!

En Molo je hebt gelijk, maar persoonlijk zou ik willen weten of dat het dan niet daarvan zou komen. Ik begrijp heel goed dat jij het graag onderzocht zou willen hebben. Bedenk je wel dat die wachttijd er juist is om onnodige interventies te voorkomen. Maar ik denk dat je dat wel weet als ik je zo inschat. ;)
Die op haar beentje is 3 mm ongeveer en die andere nog iets kleiner.

Nazil, welkom! Leuke naam heeft je kleintje O+
pi_164850730
Chanty, riempjes hoger? Nu al?

Angelatje, succes maandag. Hopelijk niks geks.
pi_164850734
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')