abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164703623
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
pi_164703629
Straks dus, benieuwd!
pi_164703655
Jammer van de dagboek tt.
pi_164703662
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Jammer van de dagboek tt.
En het overslaan van topic 8. -O-
pi_164703663
Idd. :`) narcistisch much?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164703717
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:02 schreef Operc het volgende:

[..]

En het overslaan van topic 8. -O-
Oh dacht dat het oude nummer er nog stond :')
pi_164703735
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:02 schreef habitue het volgende:
Idd. :`) narcistisch much?
Iedereen die een date heeft deze reeks voldoet aan de TT ;) maar ik ben zelf dus benieuwd. Vooral hoe ik zelf overkom. Met haar zit het wel goed denk ik..
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:06:53 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164703737
TT en nummer aangepast :). Beetje algemeen houden is wel zo aardig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164703749
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:02 schreef habitue het volgende:
Idd. :`) narcistisch much?
Er staat we gaan ervoor. Iedereen gaat er vast ook wel voor, dus nee.

Veel plezier!
pi_164703807
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:07 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Er staat we gaan ervoor. Iedereen gaat er vast ook wel voor, dus nee.

Veel plezier!
De tt is aangepast door samz
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164704406
Stond er?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164704547
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stond er?
Met zowaar een date.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164704588
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Met zowaar een date.
FFS :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:57:33 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164704710
Nou, zullen we weer ontopic gaan? Of wordt er niet meer gedate :o.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:01:47 #15
442397 UitStraling
pi_164705047
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, zullen we weer ontopic gaan? Of wordt er niet meer gedate :o.
13 dagen pas. Jij? Of heet dat ondertussen al geen daten meer?

Gister in de kroeg geen enkele behoefte gehad om een vrouw aan te spreken, weet ik dat het goed zit. :s)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164705144
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:11 schreef habitue het volgende:

[..]

De tt is aangepast door samz
Ooq sorry :*
pi_164705157
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:13 schreef habitue het volgende:

[..]

13 dagen pas. Jij? Of heet dat ondertussen al geen daten meer?

Gister in de kroeg geen enkele behoefte gehad om een vrouw aan te spreken, weet ik dat het goed zit. :s)
Fijn. Hoe lang date je al met haar?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:20:34 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164705197
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:13 schreef habitue het volgende:

[..]

13 dagen pas. Jij? Of heet dat ondertussen al geen daten meer?

Gister in de kroeg geen enkele behoefte gehad om een vrouw aan te spreken, weet ik dat het goed zit. :s)
Ik weet het niet. Een relatie is het ook absoluut niet. We zien elkaar momenteel echt heel weinig ivm hoogseizoen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:38:36 #20
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164705599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, zullen we weer ontopic gaan? Of wordt er niet meer gedate :o.
Hier niet meer. Heb het uitgemaakt. Ik heb grote issues en hij ook. Accumulatie van dezelfde ellende.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164705800
Mijn date/lover/hoejehetnoemt en ik zien elkaar helaas ook te weinig. Aaneenschakeling van middernachtelijke escapades, seks in losse uurtjes, met gezette wekkers op het nachtkastje, rennen om op tijd te komen omdat we toch weer te lang friemelden, gestolen uurtjes en uitgeput bij elkaar slapen om daarna snel door te racen naar een volgende afspraak.

Het lijkt godverdomme wel een romance met een getrouwde vent :') Maar het is heel prettig dat iemand volledig ok is met mijn soms hysterische agenda en hetzelfde "probleem" heeft.

Allebei de intentie meer tijd voor elkaar vrij te maken, maar bij allebei duurt het even voor de agenda het toelaat.

O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164705866
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:18 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Fijn. Hoe lang date je al met haar?
3 weken nu ongeveer. :)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164705885
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hier niet meer. Heb het uitgemaakt. Ik heb grote issues en hij ook. Accumulatie van dezelfde ellende.
Ik denk dat niemand echt verrast is. Succes met je herstel. :*
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164705893
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hier niet meer. Heb het uitgemaakt. Ik heb grote issues en hij ook. Accumulatie van dezelfde ellende.
Wat jammer. Begreep hij het?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:55:46 #25
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164705964
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat jammer. Begreep hij het?
Met wat moeite. Hij kwam met de term burnout aanzetten voor mij. En ik voelde me vreselijk schuldig toen hij zat te sippen: 'Ik krijg toch nooit een vriendin, dat is al zestien jaar zo. Alles op orde, vermogen, baan, auto, maar altijd alleen.' Zo schuldig. :'(
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164706058
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hier niet meer. Heb het uitgemaakt. Ik heb grote issues en hij ook. Accumulatie van dezelfde ellende.
Goed besluit denk ik voor over ik er zicht op heb. Hopelijk ga je je snel beter voelen erover.
pi_164706206
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

Met wat moeite. Hij kwam met de term burnout aanzetten voor mij. En ik voelde me vreselijk schuldig toen hij zat te sippen: 'Ik krijg toch nooit een vriendin, dat is al zestien jaar zo. Alles op orde, vermogen, baan, auto, maar altijd alleen.' Zo schuldig. :'(
Hè jakkes. -O-
Lijkt me niet nodig je daar schuldig over te voelen. Het gevoel was er niet, dus dan is het gewoon klaar, kun jij ook niets aan doen. :)
pi_164706495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:07 schreef Operc het volgende:

[..]

Hè jakkes. -O-
Lijkt me niet nodig je daar schuldig over te voelen.
niet? sorry ik vind wel dat ze iemand anders heeft mee gesleurd in haar poging zichzelf op te vullen met iets waarvan ze wist dat het niet werkte


Nu ben ik vast weer de judgy bitch maar ik vind het niet netjes. Vooral omdat ze het zelf wel weet, want elke 3 weken komt het vanzelf boven drijven. Maar daarna gaat ze 3 weken op ignore omdat dat makkelijker is

Jezelf ongelukkig maken is een ding, maar daar iemand die zelf al niet zo sterk is door issues in mee sleuren is een ander
pi_164706554
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:25 schreef Allures het volgende:

[..]

niet? sorry ik vind wel dat ze iemand anders heeft mee gesleurd in haar poging zichzelf op te vullen met iets waarvan ze wist dat het niet werkte


Nu ben ik vast weer de judgy bitch maar ik vind het niet netjes. Vooral omdat ze het zelf wel weet, want elke 3 weken komt het vanzelf boven drijven. Maar daarna gaat ze 3 weken op ignore omdat dat makkelijker is

Jezelf ongelukkig maken is een ding, maar daar iemand die zelf al niet zo sterk is door issues in mee sleuren is een ander
Hij net zo als je ziet wat hij als reactie geeft op haar beëindig van de 'dates'.
pi_164706555
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:25 schreef Allures het volgende:

[..]

niet? sorry ik vind wel dat ze iemand anders heeft mee gesleurd in haar poging zichzelf op te vullen met iets waarvan ze wist dat het niet werkte


Nu ben ik vast weer de judgy bitch maar ik vind het niet netjes. Vooral omdat ze het zelf wel weet, want elke 3 weken komt het vanzelf boven drijven. Maar daarna gaat ze 3 weken op ignore omdat dat makkelijker is

Jezelf ongelukkig maken is een ding, maar daar iemand die zelf al niet zo sterk is door issues in mee sleuren is een ander
Hoe was de worst?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164706573
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:29 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hij net zo als je ziet wat hij als reactie geeft op haar beëindig van de 'dates'.
Hoezo, zon reactie lijkt me niet meer dan menselijk als het al 16 jaar niet lukt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:33:12 #32
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164706606
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:25 schreef Allures het volgende:

Jezelf ongelukkig maken is een ding, maar daar iemand die zelf al niet zo sterk is door issues in mee sleuren is een ander
En daarom heb ik het uitgemaakt. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164706617
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:25 schreef Allures het volgende:

[..]

niet? sorry ik vind wel dat ze iemand anders heeft mee gesleurd in haar poging zichzelf op te vullen met iets waarvan ze wist dat het niet werkte

Nu ben ik vast weer de judgy bitch maar ik vind het niet netjes. Vooral omdat ze het zelf wel weet, want elke 3 weken komt het vanzelf boven drijven. Maar daarna gaat ze 3 weken op ignore omdat dat makkelijker is

Jezelf ongelukkig maken is een ding, maar daar iemand die zelf al niet zo sterk is door issues in mee sleuren is een ander
Het aan het lijntje houden etcetera is zeker wel haar fout ja. :Y Ik bedoelde eigenlijk meer dat die man dingen roept als "ik krijg toch nooit een vriendin", dat ze niet bij hem moet blijven omdat hij anders dat soort dingen roept zeg maar. Ik drukte me wat onduidelijk uit.
pi_164706629
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoezo, zon reactie lijkt me niet meer dan menselijk als het al 16 jaar niet lukt.
Ik niet. Iemand zegt dat het niet gaat werken en jij meldt: 'ik krijg toch nooit een vriendin, dat is al zestien jaar zo. Alles op orde, vermogen, baan, auto, maar altijd alleen'. Als iemand je dumpt heb je toch verdriet om het feit dat díe persoon er een punt achter zet in plaats van de gedachte dat het je nooit gaat lukken om een vriendin te krijgen. Dan heb je, in mijn ogen, net zo goed iemand omdat je iemand wil en niet iemand omdat je die persoon graag wil. En het liep immers al niet helemaal fantastisch.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:35:56 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164706665
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hier niet meer. Heb het uitgemaakt. Ik heb grote issues en hij ook. Accumulatie van dezelfde ellende.
Goed dat je dat inziet :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164706697
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:34 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik niet. Iemand zegt dat het niet gaat werken en jij meldt: 'ik krijg toch nooit een vriendin, dat is al zestien jaar zo. Alles op orde, vermogen, baan, auto, maar altijd alleen'. Als iemand je dumpt heb je toch verdriet om het feit dat díe persoon er een punt achter zet in plaats van de gedachte dat het je nooit gaat lukken om een vriendin te krijgen. Dan heb je, in mijn ogen, net zo goed iemand omdat je iemand wil en niet iemand omdat je die persoon graag wil. En het liep immers al niet helemaal fantastisch
je verwacht wel veel rationaliteit in een emo breakdown :D
Ik heb veel verder door getrokken shit gezegd met tranen doorlopen panda oogjes omdat iets aan het instorten was :')
pi_164706724
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:34 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik niet. Iemand zegt dat het niet gaat werken en jij meldt: 'ik krijg toch nooit een vriendin, dat is al zestien jaar zo. Alles op orde, vermogen, baan, auto, maar altijd alleen'. Als iemand je dumpt heb je toch verdriet om het feit dat díe persoon er een punt achter zet in plaats van de gedachte dat het je nooit gaat lukken om een vriendin te krijgen. Dan heb je, in mijn ogen, net zo goed iemand omdat je iemand wil en niet iemand omdat je die persoon graag wil. En het liep immers al niet helemaal fantastisch.
Akoord, maar het kan ook zo zijn dat hij het beide voelt he. En kut dat het niks met andro wordt en extra kut want het lukt al 16 jaar niet. Maargoed ik ken de beste man verder niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164706759
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:37 schreef Allures het volgende:

[..]

je verwacht wel veel rationaliteit in een emo breakdown :D
Ik heb veel verder door getrokken shit gezegd met tranen doorlopen panda oogjes omdat iets aan het instorten was :')
En dit. Foetushouding lopen krijsen. Ik had niet misstaan in het pieterbaancentrum.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164706804
Hier een flitsdate in de regen, maximaal twee uur maar ze komt wel ff ipv afzeggen. Tof! :)
pi_164706816
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:37 schreef Allures het volgende:

[..]

je verwacht wel veel rationaliteit in een emo breakdown :D
Ik heb veel verder door getrokken shit gezegd met tranen doorlopen panda oogjes omdat iets aan het instorten was :')
Na anderhalve maand daten?

Nou, als iemand zoiets zegt dan weet je heel zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt. In mijn ogen.
pi_164706820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hier een flitsdate in de regen, maximaal twee uur maar ze komt wel ff ipv afzeggen. Tof! :)
Huh?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:44:21 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164706823
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:34 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik niet. Iemand zegt dat het niet gaat werken en jij meldt: 'ik krijg toch nooit een vriendin, dat is al zestien jaar zo. Alles op orde, vermogen, baan, auto, maar altijd alleen'. Als iemand je dumpt heb je toch verdriet om het feit dat díe persoon er een punt achter zet in plaats van de gedachte dat het je nooit gaat lukken om een vriendin te krijgen. Dan heb je, in mijn ogen, net zo goed iemand omdat je iemand wil en niet iemand omdat je die persoon graag wil. En het liep immers al niet helemaal fantastisch.
Hij werd net gedumpt. Kan me die reactie ergens wel voorstellen. Hoewel het wel een heel korte periode is geweest, en dat in combi met dat ie wel willens en wetens aardig aan het lijntje werd gehouden. Sja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164706857
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:43 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Na anderhalve maand daten?

Nou, als iemand zoiets zegt dan weet je heel zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt. In mijn ogen.
Die wil niet jou, die wil iemand.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164706898
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:44 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Huh?
Eerste date van morgen naar vandaag verplaatst maar nu heeft ze ineens tijdgebrek maar ze komt toch net als mij met meer reistijd dan actuele datetime. En het regent. Althans net nog ;) maar ik zie haar zo dus geef straks wel een update hoe het was en of de date van morgen ook meteen nog doorgaat ;)
pi_164706918
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Eerste date van morgen naar vandaag verplaatst maar nu heeft ze ineens tijdgebrek maar ze komt toch net als mij met meer reistijd dan actuele datetime. En het regent. Althans net nog ;) maar ik zie haar zo dus geef straks wel een update hoe het was en of de date van morgen ook meteen nog doorgaat ;)
Sommige mensen interesseert het niet zo dat ze langer onderweg zijn dan dat ze er zijn. Niet iedereen heet Deezertje.
pi_164706945
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:43 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Na anderhalve maand daten?

Nou, als iemand zoiets zegt dan weet je heel zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt. In mijn ogen.
daarom juist. Iemand gebruiken voor je eigen shit is fout. Iemand die een zwak vogeltje van zichzelf is al helemaal
pi_164706969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Sommige mensen interesseert het niet zo dat ze langer onderweg zijn dan dat ze er zijn. Niet iedereen heet Deezertje.
Het gaat om wat je uiteindelijk doet ja en ze kiest ervoor om te komen ipv af te zeggen wat veel meer voor de hand ligt.
pi_164706988
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het gaat om wat je uiteindelijk doet ja en ze kiest ervoor om te komen ipv af te zeggen wat veel meer voor de hand ligt.
Waarom ligt dat veel meer voor de hand?

Nogmaals: niet iedereen heet Deezertje.
pi_164707031
Hey deezertje, ben je al een andere datingsite overgestapt, zoals Pepper? Op Pepper zitten voornamelijk toch de hoger opgeleide meisjes, die echt opzoek zijn naar een relatie.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164707058
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom ligt dat veel meer voor de hand?

Nogmaals: niet iedereen heet Deezertje.
Makkelijker, sommige mensen zeggen al dates af voor minder. Deze dus niet dus zegt al wat over haar en dat ze benieuwd is :)
pi_164707084
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Hey deezertje, ben je al een andere datingsite overgestapt, zoals Pepper? Op Pepper zitten voornamelijk toch de hoger opgeleide meisjes, die echt opzoek zijn naar een relatie.
Deze komt nog van t tinderen. Al heeft ze wel een relatie van 5 jaar gehad waar ze dik 2 jaar te lang is gebleven. Ze overigens al tijdje single nu en wilt niet terug naar hem iig.
pi_164707303
"deze" :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164707374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
"deze" :')
"Mooi modelletje hoor, ik heb hem zelf thuis ook!"

OT: D, stop eens met analyseren en spring eens in het diepe, daar bereik je veel meer mee. :Y
pi_164707483
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
"deze" :')
Alsof het uit een snoepautomaat komt.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:30:46 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164708841
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:38 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hier niet meer. Heb het uitgemaakt. Ik heb grote issues en hij ook. Accumulatie van dezelfde ellende.
Verstandig. Eerst aan jezelf werken.

Zouden overigens meer mogen doen. Eerst gelukkig met jezelf zijn voordat je je in een relatie stort.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164708985
Ik dacht trouwens dat er alleen mannelijke stalkers bestonden, maar een meid appt me al maanden bijna elke week zonder dat ik wat terug stuur en ze blijft gewoon volhouden. We hebben elkaar ook gewoon nog nooit ontmoet. Raar wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164709035
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef habitue het volgende:
Ik dacht trouwens dat er alleen mannelijke stalkers bestonden, maar een meid appt me al maanden bijna elke week zonder dat ik wat terug stuur en ze blijft gewoon volhouden. We hebben elkaar ook gewoon nog nooit ontmoet. Raar wel.
Bitches be crazy.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:42:21 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164709054
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef habitue het volgende:
Ik dacht trouwens dat er alleen mannelijke stalkers bestonden, maar een meid appt me al maanden bijna elke week zonder dat ik wat terug stuur en ze blijft gewoon volhouden. We hebben elkaar ook gewoon nog nooit ontmoet. Raar wel.
Huh. Wat voor berichten zijn dat dan :P?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164709102
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huh. Wat voor berichten zijn dat dan :P?
Gewoon simpele.

Vaak alleen hoi :)
Of leuk weekend aan het vieren?
Of Hoi, wat ben je nu aan het doen?

etc.

Ik heb een weddenschap lopen over hoe lang ze het zou volhouden. :@
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:45:05 #60
442397 UitStraling
pi_164709108
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:39 schreef habitue het volgende:
Ik dacht trouwens dat er alleen mannelijke stalkers bestonden, maar een meid appt me al maanden bijna elke week zonder dat ik wat terug stuur en ze blijft gewoon volhouden. We hebben elkaar ook gewoon nog nooit ontmoet. Raar wel.
Neem van mij aan, vrouwen kunnen onnoemelijk veel gekker dan mannen zijn, mannen zijn dan weer vaker van die kansloze figuren op relatiegebied, ven die leftoverneukers of bijmannen van een oversexte 5/10 vrouw :')
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:46:37 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164709151
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Gewoon simpele.

Vaak alleen hoi :)
Of leuk weekend aan het vieren?
Of Hoi, wat ben je nu aan het doen?

etc.

Ik heb een weddenschap lopen over hoe lang ze het zou volhouden. :@
Nou, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :P.

Vind het wel vreemd. De boodschap is toch vrij duidelijk als er geen reactie komt op berichten... Hoewel ik zelf gewoon zou zeggen dat ik geen behoefte heb aanncontact denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164709253
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :P.

Vind het wel vreemd. De boodschap is toch vrij duidelijk als er geen reactie komt op berichten... Hoewel ik zelf gewoon zou zeggen dat ik geen behoefte heb aanncontact denk ik.
Nog een maandje en dan heb ik gewonnen. 8-) Ben er nog niet over uit of ik haar dan bedank voor de fles wijn of niet. :D
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:59:39 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164709407
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Nog een maandje en dan heb ik gewonnen. 8-) Ben er nog niet over uit of ik haar dan bedank voor de fles wijn of niet. :D
_O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164709817
Man man man, schiet mij maar lek. Eindelijk weer eens gedate na m'n vorige relatie. Vorige week voor het eerst en gisteren de tweede date. Met dezelfde meid wel. Hartstikke leuk gehad, gewoon wat speciaalbiertjes gedronken en gepraat, geouwehoerd, gelachen. Allebei de avonden aan het eind gezoend. Vandaag even op whatsapp contact, over hoe het was en hoe nu verder. Krijg ik te horen dat ze hele leuke avonden heeft gehad, mijn humor waardeert, mij een knappe man vindt, fijne gesprekken heeft gehad; maar 'het' was er niet. En als dat bij haar na 2 dates er nog niet was, werd het niets. Ik heb een tijdje niet gedate, maar blijkbaar moet dat tegenwoordig na 2 dates al aanwezig zijn? Bij mij duurt dat altijd ff, je moet toch iemand een beetje kennen? Ze wilde eigenlijk heel graag nog een keer afspreken, maar dan lag er zo'n lading op, zei ze.
Prima dat het niks wordt hoor, maar de beweegredenen zijn vager dan mijn zicht na 35 bier.
En meteen weer even een reminder waarom ik dat daten maar meh vind. Ik denk niet dat ik dit snel ga opvolgen met een andere meid.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_164709890
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:18 schreef Buffell het volgende:
Man man man, schiet mij maar lek. Eindelijk weer eens gedate na m'n vorige relatie. Vorige week voor het eerst en gisteren de tweede date. Met dezelfde meid wel. Hartstikke leuk gehad, gewoon wat speciaalbiertjes gedronken en gepraat, geouwehoerd, gelachen. Allebei de avonden aan het eind gezoend. Vandaag even op whatsapp contact, over hoe het was en hoe nu verder. Krijg ik te horen dat ze hele leuke avonden heeft gehad, mijn humor waardeert, mij een knappe man vindt, fijne gesprekken heeft gehad; maar 'het' was er niet. En als dat bij haar na 2 dates er nog niet was, werd het niets. Ik heb een tijdje niet gedate, maar blijkbaar moet dat tegenwoordig na 2 dates al aanwezig zijn? Bij mij duurt dat altijd ff, je moet toch iemand een beetje kennen? Ze wilde eigenlijk heel graag nog een keer afspreken, maar dan lag er zo'n lading op, zei ze.
Prima dat het niks wordt hoor, maar de beweegredenen zijn vager dan mijn zicht na 35 bier.
En meteen weer even een reminder waarom ik dat daten maar meh vind. Ik denk niet dat ik dit snel ga opvolgen met een andere meid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Bitches be crazy.
pi_164709921
Volgende week ga ik afspreken met een dame die ik al even ken. Het plan is samen een parkje te pakken, oid. Alleen heb ik geen benul van haar intenties, óf de mijne. Tevens is ze mijn type niet, al vind ik haar echt wel aantrekkelijk.

Iig kijk ik uit naar een gezellig samenkomen, want het is altijd heel ontspannen met haar. :)
1 + 1 = blauw
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:27:07 #67
442397 UitStraling
pi_164710002
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:18 schreef Buffell het volgende:
Man man man, schiet mij maar lek. Eindelijk weer eens gedate na m'n vorige relatie. Vorige week voor het eerst en gisteren de tweede date. Met dezelfde meid wel. Hartstikke leuk gehad, gewoon wat speciaalbiertjes gedronken en gepraat, geouwehoerd, gelachen. Allebei de avonden aan het eind gezoend. Vandaag even op whatsapp contact, over hoe het was en hoe nu verder. Krijg ik te horen dat ze hele leuke avonden heeft gehad, mijn humor waardeert, mij een knappe man vindt, fijne gesprekken heeft gehad; maar 'het' was er niet. En als dat bij haar na 2 dates er nog niet was, werd het niets. Ik heb een tijdje niet gedate, maar blijkbaar moet dat tegenwoordig na 2 dates al aanwezig zijn? Bij mij duurt dat altijd ff, je moet toch iemand een beetje kennen? Ze wilde eigenlijk heel graag nog een keer afspreken, maar dan lag er zo'n lading op, zei ze.
Prima dat het niks wordt hoor, maar de beweegredenen zijn vager dan mijn zicht na 35 bier.
En meteen weer even een reminder waarom ik dat daten maar meh vind. Ik denk niet dat ik dit snel ga opvolgen met een andere meid.
Meer pure seks en porno uitstralen, het is 2016 en gaat tenslotte maar om een ding waar je daarvoor met een vreemde vrouw zit, elkaar neuken, want met een leuke vriendenkring kun je ook echt alles hebben en nog veel meer maar goed die vraag je niet of ze je aftrekken drie keer per dag :')
pi_164710245
Was oprecht leuk! Ze was nog spontaner dan ik dacht. Benieuwd wat zij vindt.. ben bang voor geen vonk of dat mijn introversie dealbreaker is. Ze is zelf uitbundig en sociaal zeer actief.. ik heb date netjes betaald en dat was iig meer dan de gemeenteverklaring van maandag :') als morgen de oorspronkelijke date niet doorgaat zou ik dat jammer vinden en zonder tegenvoorstel al genoeg weten. Fingers crossed. Afgesloten met de bekende we spreken elkaar snel blabla dooddoener. Ze is iig mijn type waar ik wel in zou willen investeren met concessies doen en tijd vrijmaken enzo, geen twijfel aan mijn kant.

Verliefd na een eerste date kan haast niet maar ik zou het wel jammer vinden als het bij deze ene ontmoeting blijft.

[ Bericht 6% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 20-08-2016 17:16:55 ]
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:20:18 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164711211
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Meer pure seks en porno uitstralen, het is 2016 en gaat tenslotte maar om een ding waar je daarvoor met een vreemde vrouw zit, elkaar neuken, want met een leuke vriendenkring kun je ook echt alles hebben en nog veel meer maar goed die vraag je niet of ze je aftrekken drie keer per dag :')
Goed om te weten. Volgende keer prop ik mijn lul in haar oor als we wat drinken :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:32:14 #70
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164711496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Hey deezertje, ben je al een andere datingsite overgestapt, zoals Pepper? Op Pepper zitten voornamelijk toch de hoger opgeleide meisjes, die echt opzoek zijn naar een relatie.
Een betaalde datingsite? Je weet aan wie je het vraagt he?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164711608
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef yats het volgende:

[..]

Een betaalde datingsite? Je weet aan wie je het vraagt he?
Heb niet veel het idee dat je daar meer succes hebt. Je hebt gratis opties via tinder, happn en sociale plekken als uitgaan, werk etc. en als het daar niet gaat lukken, lukt het op een betaalde datingsite ook absoluut niet.
pi_164711984
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Neem van mij aan, vrouwen kunnen onnoemelijk veel gekker dan mannen zijn, mannen zijn dan weer vaker van die kansloze figuren op relatiegebied, ven die leftoverneukers of bijmannen van een oversexte 5/10 vrouw :')
Wat zijn bijmannen?
pi_164712045
Ik kan de moeite niet meer opbrengen om iedere keer weer hetzelfde riedeltje af te gaan op tinder, happn, welke app dan ook.

#foreveralone. ;(
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:54:32 #74
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712073
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef K44S het volgende:

[..]

Mja, als je date, moet het gewoon fijn voelen van beide kant.
voelt het niet fijn? kan je beter stoppen
Als het niet fijn voelde had er ook geen tweede date gekomen nog in dezelfde week. Het is denk ik gewoon nog onwennig, voor beiden. Zij heeft ook niet echt ervaring op date gebied :’)

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan drinken aan een plas, in het bos, in een tent, voor een tent, op het terras, tijdens een concert, in bed, op de bank, bij een etentje...

De mogelijkheden zijn welhaast oneindig!
Het werd een drankje in een tot kroeg omgebouwde kerk. Inderdaad heel anders dan van de week op het strandterras.
Was wederom heel gezellig. Minder stiltes dan de eerste date (die waren er toen nog wel), sommige momenten ook heel dicht tegen elkaar aan gezeten. Na afloop keurig naar huis gebracht, min of meer afgesproken dat er een derde date komt. Ondanks dat er verder niets gebeurd is ging ik tevreden naar bed :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:54:57 #75
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712084
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik waardeer de moeite dat iemand onthou wat ik zeg. En daar mee verrassend uit de hoek komt. Ik waardeer de moeite dat iemand die ene lekkere wijn meeneemt en vraagt naar iets wat ik eerder vertelde. Ik waardeer de moeite dat iemand oprecht geïnteresseerd doet en is en daar naar handelt en je zo het gevoel geeft dat de tijd er niet toe doet. De moeite dat iemand je aan het lachen maakt en om jou lacht. De moeite om langs te komen (met wijn) na een helehelehelelangerit om in je armen in slaap te kunnen vallen en met je wakker te worden.[/quoteIs dat generiek voor alle vrouwen? :P

[quote]Misschien ouderwets dat ik daar harder op ga dan op een geforceerd potje klompengolf.

;)
Maar wat nu als het potje klompengolf niet geforceerd is maar gewoon spontaan en oprecht leuk/gezellig?

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Nou vooruit, zo klinkt daten wel weer fijn!
In ieder geval ook leuk om te doen, niet als een verplichting om aan de man/vrouw te komen en weer achterover te leun en omdat je weer onder de pannen bent.
Met die intentie moet je toch ook helemaal niet van huis gaan? Doe ik niet tenminste, vermaak me ook prima alleen op zich hoor.

En achterover leunen omdat je onder de pannen bent? Zou dat de reden zijn dan er zoveel relatiebreuken zijn dan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:55:30 #76
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712109
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:13 schreef habitue het volgende:
Gister in de kroeg geen enkele behoefte gehad om een vrouw aan te spreken, weet ik dat het goed zit. :s)
Goede graadmeter wel inderdaad :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712110
Er is toch van alles gebeurd? Net of het alleen om zoenenvoelenseks gaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164712139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:18 schreef Buffell het volgende:
Man man man, schiet mij maar lek. Eindelijk weer eens gedate na m'n vorige relatie. Vorige week voor het eerst en gisteren de tweede date. Met dezelfde meid wel. Hartstikke leuk gehad, gewoon wat speciaalbiertjes gedronken en gepraat, geouwehoerd, gelachen. Allebei de avonden aan het eind gezoend. Vandaag even op whatsapp contact, over hoe het was en hoe nu verder. Krijg ik te horen dat ze hele leuke avonden heeft gehad, mijn humor waardeert, mij een knappe man vindt, fijne gesprekken heeft gehad; maar 'het' was er niet. En als dat bij haar na 2 dates er nog niet was, werd het niets. Ik heb een tijdje niet gedate, maar blijkbaar moet dat tegenwoordig na 2 dates al aanwezig zijn? Bij mij duurt dat altijd ff, je moet toch iemand een beetje kennen? Ze wilde eigenlijk heel graag nog een keer afspreken, maar dan lag er zo'n lading op, zei ze.
Prima dat het niks wordt hoor, maar de beweegredenen zijn vager dan mijn zicht na 35 bier.
En meteen weer even een reminder waarom ik dat daten maar meh vind. Ik denk niet dat ik dit snel ga opvolgen met een andere meid.
Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg. Dat weet je wel na twee dates, dus zo vaag is het toch niet? Het is kut, maar gewoon doorgaan want je bent vast wel leuk.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:00:39 #79
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Nog een maandje en dan heb ik gewonnen. 8-) Ben er nog niet over uit of ik haar dan bedank voor de fles wijn of niet. :D
Samen met haar opdrinken 8-) :7
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712366
Er staat toch geen date voor morgen D? Die is verzet naar vandaag.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:07:12 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712392
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is toch van alles gebeurd? Net of het alleen om zoenenvoelenseks gaat.
Die indruk krijg je wel als je zo wat rondleest.... Schijnt een slecht teken te zijn als je na de tweede date niet gezoend hebt, friendzone etc. Nu heb ik van dat laatste in ieder geval totaal de indruk niet overigens.

Ze geeft wat wisselende signalen op dat gebied. Bij instappen had ik de indruk dat ze een zoen op de mond wilde geven opv op de wang. Bij afscheid was het juist andersom :') Ook tijdens de date wel signalen dat er een vervolg in zit enzo, dus niet het idee dat het daar mee te maken heeft.

Het is in ieder geval geen type die heel snel lijkt te willen gaan. Rustig aan enzo. En ik vind dat op zich best prima. Ze lijkt me de moeite wel waard, al is het een heel ander type dan waar ik me vooraf mee zag gaan daten :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712434
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze geeft wat wisselende signalen op dat gebied. Bij instappen had ik de indruk dat ze een zoen op de mond wilde geven opv op de wang. Bij afscheid was het juist andersom :')
Ja, als je de standaard zet voor een zoen op de wang gaat ze die 'afwijzing' niet nog een keer riskeren. ;)
pi_164712454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Die indruk krijg je wel als je zo wat rondleest.... Schijnt een slecht teken te zijn als je na de tweede date niet gezoend hebt, friendzone etc. Nu heb ik van dat laatste in ieder geval totaal de indruk niet overigens.

Ze geeft wat wisselende signalen op dat gebied. Bij instappen had ik de indruk dat ze een zoen op de mond wilde geven opv op de wang. Bij afscheid was het juist andersom :') Ook tijdens de date wel signalen dat er een vervolg in zit enzo, dus niet het idee dat het daar mee te maken heeft.

Het is in ieder geval geen type die heel snel lijkt te willen gaan. Rustig aan enzo. En ik vind dat op zich best prima. Ze lijkt me de moeite wel waard, al is het een heel ander type dan waar ik me vooraf mee zag gaan daten :P
Ja, welkom op het fucking internet :')

Toevallig ben ik nu aan het daten waarbij er op de 1e date wel gezoend werd, op de 2e date sliepen we samen zonder noiken, met wel wat actie en op de derde date werd er geneukt. De 4e date hebben we samengeslapen met alleen wat gezoen.

Genoeg dates gehad waarbij ik op de eerste date niet zoende, maar pas op date 3 ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:10:34 #84
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712461
Hoe doen jullie dat (de mannen dan) met betalen? Tijdens de eerste date stelde ze al voor om drinken te betalen. Gisteren weer. En toen ik het drinken betaalde stelde weer voor om het parkeren te betalen.

Is het erg beledigend als ik dat vriendelijk afsla?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712477
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:10 schreef sanger het volgende:
Hoe doen jullie dat (de mannen dan) met betalen? Tijdens de eerste date stelde ze al voor om drinken te betalen. Gisteren weer. En toen ik het drinken betaalde stelde weer voor om het parkeren te betalen.

Is het erg beledigend als ik dat vriendelijk afsla?
Niet beledigend, maar je moet haar op een gegeven moment wel iets gaan laten betalen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:11:11 #86
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712478
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, als je de standaard zet voor een zoen op de wang gaat ze die 'afwijzing' niet nog een keer riskeren. ;)
Ja, stom he... :|W |:(
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:10 schreef sanger het volgende:
Hoe doen jullie dat (de mannen dan) met betalen? Tijdens de eerste date stelde ze al voor om drinken te betalen. Gisteren weer. En toen ik het drinken betaalde stelde weer voor om het parkeren te betalen.

Is het erg beledigend als ik dat vriendelijk afsla?
Waarom niet om en om? Om dingen als parkeren te laten betalen is weer een beetje meh. Gewoon de ene keer jij betalen, de volgende keer zij.

Sommige vrouwen kunnen het zien als beledigend dat jij ieder aanbod tot inbreng afslaat.
pi_164712501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:10 schreef sanger het volgende:
Hoe doen jullie dat (de mannen dan) met betalen? Tijdens de eerste date stelde ze al voor om drinken te betalen. Gisteren weer. En toen ik het drinken betaalde stelde weer voor om het parkeren te betalen.

Is het erg beledigend als ik dat vriendelijk afsla?
Nee hoor. Gewoon volgende keer laten betalen. :P
pi_164712515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom niet om en om? Om dingen als parkeren te laten betalen is weer een beetje meh. Gewoon de ene keer jij betalen, de volgende keer zij.

Sommige vrouwen kunnen het zien als beledigend dat jij ieder aanbod tot inbreng afslaat.
Om en om vind ik ook zo oer-Hollands. Krijg je zo'n alles op de weegschaal gevoel van.
pi_164712534
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Om en om vind ik ook zo oer-Hollands. Krijg je zo'n alles op de weegschaal gevoel van.
Nee, dat is de rekening opsplitsen op een eerste date. Wel een mooie zwartwit conclusie dat het zo strikt moet zijn.
pi_164712566
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:18 schreef Buffell het volgende:
Man man man, schiet mij maar lek. Eindelijk weer eens gedate na m'n vorige relatie. Vorige week voor het eerst en gisteren de tweede date. Met dezelfde meid wel. Hartstikke leuk gehad, gewoon wat speciaalbiertjes gedronken en gepraat, geouwehoerd, gelachen. Allebei de avonden aan het eind gezoend. Vandaag even op whatsapp contact, over hoe het was en hoe nu verder. Krijg ik te horen dat ze hele leuke avonden heeft gehad, mijn humor waardeert, mij een knappe man vindt, fijne gesprekken heeft gehad; maar 'het' was er niet. En als dat bij haar na 2 dates er nog niet was, werd het niets. Ik heb een tijdje niet gedate, maar blijkbaar moet dat tegenwoordig na 2 dates al aanwezig zijn? Bij mij duurt dat altijd ff, je moet toch iemand een beetje kennen? Ze wilde eigenlijk heel graag nog een keer afspreken, maar dan lag er zo'n lading op, zei ze.
Prima dat het niks wordt hoor, maar de beweegredenen zijn vager dan mijn zicht na 35 bier.
En meteen weer even een reminder waarom ik dat daten maar meh vind. Ik denk niet dat ik dit snel ga opvolgen met een andere meid.
Ja, vind het ook apart maja.
Alsof mensen gelijk verliefd worden.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164712572
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:13 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Om en om vind ik ook zo oer-Hollands. Krijg je zo'n alles op de weegschaal gevoel van.
Ik heb dat niet hoor. Ik hou het iig niet bij. De ene keer betaal ik iets, dan hij weer, dan hij weer, dan hij weer, dan ik weer dan ik weer, dan ik weer. Etc.

Scheelt dat we misschien allebei niet zo heel erg hoeven te beknibbelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:15:49 #93
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niet beledigend, maar je moet haar op een gegeven moment wel iets gaan laten betalen.
Effe heel zwart-wit; waarom?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712602
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Effe heel zwart-wit; waarom?
Kleinerend, traditionele man/vrouw verhoudingen, niet serieus nemen (huehue, serieus nemen).

Even zwart-wit.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:17:17 #95
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712609
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb dat niet hoor. Ik hou het iig niet bij. De ene keer betaal ik iets, dan hij weer, dan hij weer, dan hij weer, dan ik weer dan ik weer, dan ik weer. Etc.

Scheelt dat we misschien allebei niet zo heel erg hoeven te beknibbelen.
Ik weet dat zij het financieel niet heel erg ruim heeft, en ik hoef niet echt te beknibbelen. Dat speelt voor mij ook wel een beetje mee.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja, stom he... :|W |:(
Niet stom, volgend keer goedmaken. :)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:18:27 #97
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712640
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kleinerend, traditionele man/vrouw verhoudingen, niet serieus nemen (huehue, serieus nemen).

Even zwart-wit.
Vooral dat kleinerend snap ik niet echt... Zo laat je als man toch ook zien dat je haar de moeoite waard vind. Maar goed, ik weet dat ik ietwat ouderwets ben ingesteld op dat gebied dus vandaar de vraag.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:18:49 #98
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712653
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niet stom, volgend keer goedmaken. :)
Dat is wel het plan ja
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164712657
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:18 schreef sanger het volgende:

[..]
. Zo laat je als man toch ook zien dat je haar de moeoite waard vind.
Geef haar dan ook de kans om te laten zien dat zij jou de moeite waard vindt. :)
pi_164712698
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Effe heel zwart-wit; waarom?
Een beetje wat ElD zegt. Ik zou me er totaaaaal niet prettig bij voelen, ook wanneer de situatie is zoals jij omschrijft. Je hoeft dan niet op 50/50 uit te komen, dan zou jij steeds mindere dingen doen dan jij kunt veroorloven ofzo, maar ze met wel iets kunnen geven. Kan ook in een heerlijke thuisgekookte maaltijd zitten, of dat ze een keer je lievelingssnoep/tijdschrift/whatever meeneemt voor je ofzo.

Als je echt een relatie hebt, samenwoont of wat ligt het wat anders, maar in de datefase zou ik me er een profiteur door voelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164712725
Niks mis met om en om.
1 + 1 = blauw
pi_164712731
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een beetje wat ElD zegt. Ik zou me er totaaaaal niet prettig bij voelen, ook wanneer de situatie is zoals jij omschrijft. Je hoeft dan niet op 50/50 uit te komen, dan zou jij steeds mindere dingen doen dan jij kunt veroorloven ofzo, maar ze met wel iets kunnen geven. Kan ook in een heerlijke thuisgekookte maaltijd zitten, of dat ze een keer je lievelingssnoep/tijdschrift/whatever meeneemt voor je ofzo.

Als je echt een relatie hebt, samenwoont of wat ligt het wat anders, maar in de datefase zou ik me er een profiteur door voelen.
Nuance op fok, wat is deze. :(
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:28:06 #103
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164712842
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Geef haar dan ook de kans om te laten zien dat zij jou de moeite waard vindt. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een beetje wat ElD zegt. Ik zou me er totaaaaal niet prettig bij voelen, ook wanneer de situatie is zoals jij omschrijft. Je hoeft dan niet op 50/50 uit te komen, dan zou jij steeds mindere dingen doen dan jij kunt veroorloven ofzo, maar ze met wel iets kunnen geven. Kan ook in een heerlijke thuisgekookte maaltijd zitten, of dat ze een keer je lievelingssnoep/tijdschrift/whatever meeneemt voor je ofzo.

Als je echt een relatie hebt, samenwoont of wat ligt het wat anders, maar in de datefase zou ik me er een profiteur door voelen.
Good to know.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:41:36 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164713140
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Heb niet veel het idee dat je daar meer succes hebt. Je hebt gratis opties via tinder, happn en sociale plekken als uitgaan, werk etc. en als het daar niet gaat lukken, lukt het op een betaalde datingsite ook absoluut niet.
Dat verschilt per persoon/situatie. Ik heb liever zo'n site dan tinder of happn, ook omdat je dan al iets meer van elkaar weet en je die eindeloos saaie interviews kunt beperken maar gewoon op een en ander in kunt spelen. Maar het liefste gewoon real life inderdaad, al moet je dan wel een beetje gevat zijn. Maargoed, dat moet op een datingsite ook. Het zoveelste 'he hoe is het' geeft natuurlijk geen reactie...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164713144
Het is altijd kut als er één wel interesse heeft en de ander niet.. beter gewoon allebei (geen) interesse.
pi_164713212
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Het is altijd kut als er één wel interesse heeft en de ander niet.. beter gewoon allebei (geen) interesse.
Er is wel meer kut in het leven, deal with it.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:45:04 #107
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Het is altijd kut als er één wel interesse heeft en de ander niet.. beter gewoon allebei (geen) interesse.
Je bedoeld dat het kut is als zij geen interesse heeft in jou :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164713237
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:05 schreef Allures het volgende:
Er staat toch geen date voor morgen D? Die is verzet naar vandaag.
De date van morgen zou een rondleiding zijn door 010. Vandaag zijn we in een andere stad geweest om elkaar alvast te zien. Morgenavond heeft ze al wat staan dus nu weten we iig wie we in het echt zijn. De date van morgen is nog steeds de bedoeling volgens mij al is er na een kort luchtig berichtje nu verder niks meer vernomen van haar... Akelig die stilte. Daarom wil ik ook liefst morgen weer de date als bevestiging of iig een ander voorstel als ze me niet direct afgescheept straks.
pi_164713274
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Je bedoeld dat het kut is als zij geen interesse heeft in jou :P
Ik heb het nog over dat andere user van die twee dates. Bij mij nog niks bekend..
pi_164713329
Maar als je een vergadering verzet is ie toch ook niet 2x?
Naja jij hebt het gesprek gevoerd en niet ik, maar het zou zonde zijn als je er nu zo hoog op in zet en er van alles aan gaat verbinden
pi_164713388
Ik doe ook altijd om en om. Maar een eerste date betaal ik. Geen discussie over mogelijk. :P
Als zij het wat krapper heeft betaal ik ook vaker. Ik moet wel het gevoel hebben dat ik meer betaal, weet niet wat dat is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164713406
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Samen met haar opdrinken 8-) :7
Zou een lovestory zijn he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:51:23 #113
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713422
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb het nog over dat andere user van die twee dates. Bij mij nog niks bekend..
Na twee dates liever dan na langere tijd gedate te hebben lijkt mij :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164713453
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef yats het volgende:

[..]

Een betaalde datingsite? Je weet aan wie je het vraagt he?
Yep, maar je moet dan wel behoorlijk dom zijn. Ach, ik heb valse profielen aangemaakt op okcupid en tinder om mijn concurrente te stalken. Je bent wel kansloos op die sites als man, als je niet bij die scenes past (en helemaal niet als je niet knap bent), zie je ook aan die hordes raar uitziende mannen :{
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164713484
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, dat is de rekening opsplitsen op een eerste date. Wel een mooie zwartwit conclusie dat het zo strikt moet zijn.
Ik heb net alles betaald, maak er nog een topic over, maar hier stellen ze eigenlijk nooit voor te betalen maar daarna hoor je ook niks meer dus ik ben steeds meer voorstander van splitten. Klein bedrag of niet, we investeren allebei tijd en dus ook geld.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:54:32 #116
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713524
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Zou een lovestory zijn he.
Leuk voor het nageslacht... Ja jongens, ik heb julli emoeder maanden lang genegeerd. En toen ik de weddenschap won voerde ik haar dronken en diezelfde avond maakte ik jullie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164713531
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Heb niet veel het idee dat je daar meer succes hebt. Je hebt gratis opties via tinder, happn en sociale plekken als uitgaan, werk etc. en als het daar niet gaat lukken, lukt het op een betaalde datingsite ook absoluut niet.
Andere scene, andere mensen. Vrouwen die aan een man kunnen komen, gaan ook niet op gratis sites op zoek naar serieuze relaties.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:54:57 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164713540
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb net alles betaald, maak er nog een topic over, maar hier stellen ze eigenlijk nooit voor te betalen maar daarna hoor je ook niks meer dus ik ben steeds meer voorstander van splitten. Klein bedrag of niet, we investeren allebei tijd en dus ook geld.
Waarom een topic over openen? Alle voordelen en tegens en meningen zijn hier al tig keer langsgekomen.
pi_164713550
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef Allures het volgende:
Maar als je een vergadering verzet is ie toch ook niet 2x?
Naja jij hebt het gesprek gevoerd en niet ik, maar het zou zonde zijn als je er nu zo hoog op in zet en er van alles aan gaat verbinden
Ik weet ook niet of het verzetten is maar het was een andere invulling dus als ze morgen niet kan en andere datum voorstelt is dat Oké, anders zie ik het toch als minder enthousiast want dan vul je je tijd blijkbaar op met iets wat leuker/beter is dan je date van eerder.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:55:42 #120
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713578
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb net alles betaald, maak er nog een topic over, maar hier stellen ze eigenlijk nooit voor te betalen maar daarna hoor je ook niks meer dus ik ben steeds meer voorstander van splitten. Klein bedrag of niet, we investeren allebei tijd en dus ook geld.
Kom op zeg, waar is je mannelijkheid.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164713647
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Kom op zeg, waar is je mannelijkheid.....
En die 10-20 euro voor een paar drankjes, zucht. :|W
pi_164713656
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

Met wat moeite. Hij kwam met de term burnout aanzetten voor mij. En ik voelde me vreselijk schuldig toen hij zat te sippen: 'Ik krijg toch nooit een vriendin, dat is al zestien jaar zo. Alles op orde, vermogen, baan, auto, maar altijd alleen.' Zo schuldig. :'(
Begrijpelijk zo een gevoel, maar net zoals jouw shizzle jouw pakkie an is, moet hij dat met het zijne doen. Je hebt het geprobeerd (en dat in zo een periode als nu) om een kans te geven, gekeken naar hoe hij is, je bent eerlijk geweest daarover en hij had een keuze om daar al dan niet in mee te gaan. Dat is nu eenmaal een risico. Leer ervan en zorg voor jezelf, zodat je een volgende keer weer een risico wil en kan durven lopen voor iemand met potentie.

Sterkte meis en probeer een beetje van het mooie weer te genieten enzo :*
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:57:38 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164713659
Wat een drukdoenerij om wie er betaald, kolere zeg...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:58:05 #124
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713679
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En die 10-20 euro voor een paar drankjes, zucht. :|W
Ja echt he.... Het zou mij de eer te na zijn...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164713714
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Kom op zeg, waar is je mannelijkheid.....
Als je de pech hebt dat er geen tweede date komt en je date elke week opnieuw tikt het aardig aan. Ik ben niet tegen betalen op zich, maar niet altijd en als je op een eerste date gaat weet je niet automatisch of er een tweede komt en als je iemand daarna nooit meer ziet is 20 euro voor mij zeker de max voor 2 uurtjes ergens zitten.
pi_164713729
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Leuk voor het nageslacht... Ja jongens, ik heb julli emoeder maanden lang genegeerd. En toen ik de weddenschap won voerde ik haar dronken en diezelfde avond maakte ik jullie.
* Joosie200 ziet een HIMYM scenario voor zich _O-
mag het weten
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:59:57 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164713730
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb net alles betaald, maak er nog een topic over, maar hier stellen ze eigenlijk nooit voor te betalen maar daarna hoor je ook niks meer dus ik ben steeds meer voorstander van splitten. Klein bedrag of niet, we investeren allebei tijd en dus ook geld.
Waarom zou je er in godsnaam een topic over openen? Heb je dat niet al genoeg gedaan over dat onderwerp? Met de daarbij behorende comments van FOK!ers.

Je hebt een leuke middag gehad, je hebt er een paar tientjes aan uitgegeven, mooi toch :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164713735
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je de pech hebt dat er geen tweede date komt en je date elke week opnieuw tikt het aardig aan. Ik ben niet tegen betalen op zich, maar niet altijd en als je op een eerste date gaat weet je niet automatisch of er een tweede komt en als je iemand daarna nooit meer ziet is 20 euro voor mij zeker de max voor 2 uurtjes ergens zitten.
80 euro per maand, maximaal. Goedkoper dan naar de hoeren.

Maar goed, deze discussie hoeft hier niet weer gevoerd te worden.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:00:28 #129
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713740
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je de pech hebt dat er geen tweede date komt en je date elke week opnieuw tikt het aardig aan. Ik ben niet tegen betalen op zich, maar niet altijd en als je op een eerste date gaat weet je niet automatisch of er een tweede komt en als je iemand daarna nooit meer ziet is 20 euro voor mij zeker de max voor 2 uurtjes ergens zitten.
Waarom de fuck zou je iedere week een nieuwe eerste date moeten hebben?

-edit- Daarnaast is een avondje naar de kroeg met vrienden een stuk duurder nog. Dus uit dankbaarheid daarvoor betaal ik graag :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:04:02 #130
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713845
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

80 euro per maand, maximaal. Goedkoper dan naar de hoeren.

Maar goed, deze discussie hoeft hier niet weer gevoerd te worden.
Brengt me op een andere vraag. Nu ik toch totaal onverwacht aan het daten ben gegaan misschien wel handig om over na te denken....

Nu weet ik dat daten op zich niets garandeert (aan beide kanten) in de zin van exclusief alleen met elkaar enzo. Maar op welk moment stop je (al dan niet tijdelijk) met de friend with benefits :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164713846
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je de pech hebt dat er geen tweede date komt en je date elke week opnieuw tikt het aardig aan. Ik ben niet tegen betalen op zich, maar niet altijd en als je op een eerste date gaat weet je niet automatisch of er een tweede komt en als je iemand daarna nooit meer ziet is 20 euro voor mij zeker de max voor 2 uurtjes ergens zitten.
Dit is wel een soort situaties waardoor ik me minder prettig voel als de ander per se wil betalen. Het schept stiekem toch verwachtingen bij sommige mensen en dat voelt naast niet zo spontaan ook ergens een beetje vies.
Aan de andere kant heb ik ook gedatet met heren die niet alleen voor mij afrekenden, maar ook mij afrekenden omdat ik niet vrouwelijk genoeg zou zijn door te willen betalen. Dat vind ik ook niet hitsig, als iemands zelfbeeld daar kennelijk zo enorm vanaf afhangt..
pi_164713849
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom zou je er in godsnaam een topic over openen? Heb je dat niet al genoeg gedaan over dat onderwerp? Met de daarbij behorende comments van FOK!ers.

Je hebt een leuke middag gehad, je hebt er een paar tientjes aan uitgegeven, mooi toch :).
Ik kan alleen niet tegen onzekerheid. Het is nu 2,5 uur stil. Normaal niet erg maar als je elkaar hebt ontmoet en iedereen heeft mobiel internet enzo dan voelt dat toch niet bijster enthousiast. Al overhaast ik nu misschien, ze kan ook eerst alles rustig laten bezinken en vanavond of morgenvroeg terugkomen op deze middag. Ik zou het oprecht jammer vinden als er geen tweede date komt want het voelt goed en zeker niet te hoog gegrepen. Leuk koppie met inhoud.
pi_164713850
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je de pech hebt dat er geen tweede date komt en je date elke week opnieuw tikt het aardig aan. Ik ben niet tegen betalen op zich, maar niet altijd en als je op een eerste date gaat weet je niet automatisch of er een tweede komt en als je iemand daarna nooit meer ziet is 20 euro voor mij zeker de max voor 2 uurtjes ergens zitten.
Een vriendin "onderhouden/hebben" is duur.
Hell To The Liars
pi_164713853
Ik zie deezeetje al voor me, zijn muntjes uittellen voor zijn 2 cola. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:05:49 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164713875
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik kan alleen niet tegen onzekerheid. Het is nu 2,5 uur stil. Normaal niet erg maar als je elkaar hebt ontmoet en iedereen heeft mobiel internet enzo dan voelt dat toch niet bijster enthousiast. Al overhaast ik nu misschien, ze kan ook eerst alles rustig laten bezinken en vanavond of morgenvroeg terugkomen op deze middag. Ik zou het oprecht jammer vinden als er geen tweede date komt want het voelt goed en zeker niet te hoog gegrepen. Leuk koppie met inhoud.
Nou joh, maakt t uit. Ga lekker wat doen en pijl vanavond, als je echt niet kunt wachten, zelf eventjes hoe of wat :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164713944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit is wel een soort situaties waardoor ik me minder prettig voel als de ander per se wil betalen. Het schept stiekem toch verwachtingen bij sommige mensen en dat voelt naast niet zo spontaan ook ergens een beetje vies.
Aan de andere kant heb ik ook gedatet met heren die niet alleen voor mij afrekenden, maar ook mij afrekenden omdat ik niet vrouwelijk genoeg zou zijn door te willen betalen. Dat vind ik ook niet hitsig, als iemands zelfbeeld daar kennelijk zo enorm vanaf afhangt..
Stel je aan zeg. Vies.. het zijn een paar drankjes.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:08:28 #137
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164713951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit is wel een soort situaties waardoor ik me minder prettig voel als de ander per se wil betalen. Het schept stiekem toch verwachtingen bij sommige mensen en dat voelt naast niet zo spontaan ook ergens een beetje vies.
Hoe bedoel je vies? Omdat je dan bang bent dat mannen meer willen alleen door te hebben betaald?

quote:
Aan de andere kant heb ik ook gedatet met heren die niet alleen voor mij afrekenden, maar ook mij afrekenden omdat ik niet vrouwelijk genoeg zou zijn door te willen betalen. Dat vind ik ook niet hitsig, als iemands zelfbeeld daar kennelijk zo enorm vanaf afhangt..
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het eerst ook wat vreemd vond. Maar dat het haar vrouwelijkheid deed afnemen, nee totaal niet. Vreemde gasten date jij joh ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164713959
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef habitue het volgende:
Ik zie deezeetje al voor me, zijn muntjes uittellen voor zijn 2 cola. ;(
Ik doel meer op dames die tijdens de date al weten dat er geen tweede komt en zelf niet voorstellen te splitten. Dan profiteer je dus wel, helemaal als ik ook al zelf het idee heb dat ik geen behoefte heb aan een tweede date wil ik dus splitten. Als ik alles betaal en zij wilt geen tweede date is dat gewoon dubbel pech hebben.
pi_164714021
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Brengt me op een andere vraag. Nu ik toch totaal onverwacht aan het daten ben gegaan misschien wel handig om over na te denken....

Nu weet ik dat daten op zich niets garandeert (aan beide kanten) in de zin van exclusief alleen met elkaar enzo. Maar op welk moment stop je (al dan niet tijdelijk) met de friend with benefits :')
Als je een relatie hebt? :P
pi_164714027
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik doel meer op dames die tijdens de date al weten dat er geen tweede komt en zelf niet voorstellen te splitten. Dan profiteer je dus wel, helemaal als ik ook al zelf het idee heb dat ik geen behoefte heb aan een tweede date wil ik dus splitten. Als ik alles betaal en zij wilt geen tweede date is dat gewoon dubbel pech hebben.
We weten het ondertussen wel weer.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:11:50 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164714070
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt? :P
Het enige juiste antwoord :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164714096
Wat is jullie verwachting trouwens van een eerste date? Puur kennismaken en kijken of het klikt? Uiteindelijk sta je toch niet voor niks op een app/site dus je gaat er ook wel stiekem met de intentie heen of het wat zou kunnen worden toch? Anders moet je maar afspreken met vrienden of collega's, niet mensen die op zulke specifieke platforms staan. Dat je bent aardig maar ik voel niks zeg je ook niet tegen vrienden of collega's, daarvoor zijn ze überhaupt al niet je lover.
pi_164714100
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Brengt me op een andere vraag. Nu ik toch totaal onverwacht aan het daten ben gegaan misschien wel handig om over na te denken....

Nu weet ik dat daten op zich niets garandeert (aan beide kanten) in de zin van exclusief alleen met elkaar enzo. Maar op welk moment stop je (al dan niet tijdelijk) met de friend with benefits :')
Waar jij jezelf prettig bij voelt. Als jij na de 3e date hier mee verder wilt staat niets je in de weg om, voor je eigen gevoel, te stoppen.
pi_164714112
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik doel meer op dames die tijdens de date al weten dat er geen tweede komt en zelf niet voorstellen te splitten. Dan profiteer je dus wel, helemaal als ik ook al zelf het idee heb dat ik geen behoefte heb aan een tweede date wil ik dus splitten. Als ik alles betaal en zij wilt geen tweede date is dat gewoon dubbel pech hebben.
jij hebt vast geen seizoenskaart voor Feyenoord.

ontopic..ik ken iemand die heeft gisteren een date gehad en die hebben etentje omgezet naar handbal kijken bij hem thuis 😂
Hell To The Liars
pi_164714118
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik kan alleen niet tegen onzekerheid. Het is nu 2,5 uur stil. Normaal niet erg maar als je elkaar hebt ontmoet en iedereen heeft mobiel internet enzo dan voelt dat toch niet bijster enthousiast. Al overhaast ik nu misschien, ze kan ook eerst alles rustig laten bezinken en vanavond of morgenvroeg terugkomen op deze middag. Ik zou het oprecht jammer vinden als er geen tweede date komt want het voelt goed en zeker niet te hoog gegrepen. Leuk koppie met inhoud.
Ga eens wat nuttigs doen, zit je alleen maar te checken of ze nog een bericht stuurt?
Maak je trouwens niet te druk over dat betalen, niets zo vervelend als een enorme krent die alles tot op de cent gaat zitten uittellen (en die klaagt dat vijf euro veel is - wacht maar tot je op jezelf woont!).

50/50 lijkt mij redelijk qua betalen, maar alles precies bijhouden vind ik zo obsessief.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:16:37 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164714206
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Wat is jullie verwachting trouwens van een eerste date? Puur kennismaken en kijken of het klikt? Uiteindelijk sta je toch niet voor niks op een app/site dus je gaat er ook wel stiekem met de intentie heen of het wat zou kunnen worden toch? Anders moet je maar afspreken met vrienden of collega's, niet mensen die op zulke specifieke platforms staan. Dat je bent aardig maar ik voel niks zeg je ook niet tegen vrienden of collega's, daarvoor zijn ze überhaupt al niet je lover.
Houd alsjeblieft op. Ga IETS doen, je bent zo druk met het potentieel dat iets heeft en of zij daar ook zo over denkt dat je gaat raaskallen. Laat FOK! FOK!, ga een eind fietsen, ga een film kijken, stop met analyseren. Je hoort vanzelf wat. Of niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164714211
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Stel je aan zeg. Vies.. het zijn een paar drankjes.
Met de drankjes geen probleem hoor :9 , meer dat sommige mensen daar dan ook daadwerkelijk enige rechten aan menen te kunnen ontlenen of zich gesterkt voelen in hun mannelijkheid en daarom maar denken dat je hen dan echt wel zou moeten willen.
In dat opzicht heb je dan wel weer een heel helder signaal in handen dat als je voor jezelf betaald, je dus echt geen interesse hebt. Soms bleek dat ook gewoon nodig, helaas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:08 schreef sanger het volgende:

[..]

Hoe bedoel je vies? Omdat je dan bang bent dat mannen meer willen alleen door te hebben betaald?
Het was geen angst, soms gewoon realiteit. Er zijn nu eenmaal mensen die daar wel prat op gaan.

quote:
[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het eerst ook wat vreemd vond. Maar dat het haar vrouwelijkheid deed afnemen, nee totaal niet. Vreemde gasten date jij joh ;)
Ik heb zeker vreemde lui gedatet ja, maar ik wist ook niet zo goed wat bij me past enzo. Maakt verder niet uit, want al doende leert men en er zijn zat mensen waar het wel lekker mee communiceert en klik enzo. Ik heb dus geenszins het idee dat alle mannen zo zouden ofzo en dat ik zelf wel de perfecte handige date harrie zou zijn ofzo :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:17:20 #148
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714222
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:10 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt? :P
Serious? Dan pas?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:18:28 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waar jij jezelf prettig bij voelt. Als jij na de 3e date hier mee verder wilt staat niets je in de weg om, voor je eigen gevoel, te stoppen.
Wat een contrast tussen de antwoorden van de vrouwen en mannen. En ik had dat andersom verwacht :D
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164714270
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Serious? Dan pas?
Ikzelf zou er vrij snel mee kappen als ik weet dat er nog veel dates gaan volgen. Dat is meestal zo rond date 3.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164714271
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Serious? Dan pas?
Dan ga je toch eerder in gesprek? Of wie weet vindt je het ook wel best als je zelf niet meer een ander taalt ofzo..
pi_164714279
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat een contrast tussen de antwoorden van de vrouwen en mannen. En ik had dat andersom verwacht :D
Om met de woorden van een wijs man te spreken; "Kuthoeren allemaal. :("
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:20:11 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714298
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ga eens wat nuttigs doen, zit je alleen maar te checken of ze nog een bericht stuurt?
Continue op WhatsApp.... Is ze online... Volgende topic is dan dat ze niet reageert op WA maar wel online is :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164714316
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan ga je toch eerder in gesprek? Of wie weet vindt je het ook wel best als je zelf niet meer een ander taalt ofzo..
Waarom zou hij in gesprek gaan met zijn date over het wel/niet beeindigen van z'n fuckbuddy?
pi_164714369
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:20 schreef sanger het volgende:

[..]

Continue op WhatsApp.... Is ze online... Volgende topic is dan dat ze niet reageert op WA maar wel online is :')
Oh nee ik kijk niet hoor. Wacht gewoon tot ik wat terugkrijg.
pi_164714378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Waarom zou hij in gesprek gaan met zijn date over het wel/niet beeindigen van z'n fuckbuddy?
Waarom zou hij niet gaan peilen hoe zij over iets serieuzers en/of monogamie denkt, als hij wel graag iets meer met haar zou willen? Kan hij zich daarna gaan gedragen naar dat gezamelijke doel en de fuckbuddy vaarwel :W
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:23:01 #157
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Met de drankjes geen probleem hoor :9 , meer dat sommige mensen daar dan ook daadwerkelijk enige rechten aan menen te kunnen ontlenen of zich gesterkt voelen in hun mannelijkheid en daarom maar denken dat je hen dan echt wel zou moeten willen.
In dat opzicht heb je dan wel weer een heel helder signaal in handen dat als je voor jezelf betaald, je dus echt geen interesse hebt. Soms bleek dat ook gewoon nodig, helaas.
Maar dat signaal geef je dus ook een beetje af als je tijdens de eerste of tweede date al zelf wilt betalen dan toch?

quote:
Het was geen angst, soms gewoon realiteit. Er zijn nu eenmaal mensen die daar wel prat op gaan.
Ze snappen dat betaalde dingen via andere sites lopen? :')

quote:
Ik heb zeker vreemde lui gedatet ja, maar ik wist ook niet zo goed wat bij me past enzo. Maakt verder niet uit, want al doende leert men en er zijn zat mensen waar het wel lekker mee communiceert en klik enzo. Ik heb dus geenszins het idee dat alle mannen zo zouden ofzo en dat ik zelf wel de perfecte handige date harrie zou zijn ofzo :P
Achteraf zul je er wel om kunnen lachen denk ik :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:24:29 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164714430
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Serious? Dan pas?
Nou ja, eigenlijk voel je dat denk ik wel, toch? Wanneer je iemand echt zo leuk vindt dat je aan je friends with benefits niet zo veel meer denkt, bijvoorbeeld. Of het niet prettig voelt met iemand in bed te liggen terwijl je die andere persoon erg leuk vindt.

Of wanneer je afspreekt niet meer met anderen te daten/neuken, dat kan ook nog :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:24:48 #159
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714442
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Ikzelf zou er vrij snel mee kappen als ik weet dat er nog veel dates gaan volgen. Dat is meestal zo rond date 3.
Dat weet je niet he :P Maar snap wat je bedoeld. Eigenlijk vanaf het moment dat je zelf er wat serieuzer in bent.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164714448
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom zou hij niet gaan peilen hoe zij over iets serieuzers en/of monogamie denkt, als hij wel graag iets meer met haar zou willen? Kan hij zich daarna gaan gedragen naar dat gezamelijke doel en de fuckbuddy vaarwel :W
Na 2/3 dates vind ik het persoonlijk nogal snel om daar al over te beginnen. Als het voor hem beter voelt om niet z'n FB aan te duwen terwijl hij aan het daten is kan hij ook zonder dat gesprek aan te gaan al stoppen.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:25:37 #161
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714473
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan ga je toch eerder in gesprek? Of wie weet vindt je het ook wel best als je zelf niet meer een ander taalt ofzo..
Ik was gewoon benieuwd naar de meningen op dit gebied. Geen idee hoe het mij zal gaan verlopen hiermee :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164714497
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je de pech hebt dat er geen tweede date komt en je date elke week opnieuw tikt het aardig aan. Ik ben niet tegen betalen op zich, maar niet altijd en als je op een eerste date gaat weet je niet automatisch of er een tweede komt en als je iemand daarna nooit meer ziet is 20 euro voor mij zeker de max voor 2 uurtjes ergens zitten.
Het enige waar bedragen per uur belangrijk zijn, is een salarisstrook.
1 + 1 = blauw
pi_164714501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat weet je niet he :P Maar snap wat je bedoeld. Eigenlijk vanaf het moment dat je zelf er wat serieuzer in bent.
Ik zit er niet vaak naast iig. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:27:04 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714508
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom zou hij niet gaan peilen hoe zij over iets serieuzers en/of monogamie denkt, als hij wel graag iets meer met haar zou willen? Kan hij zich daarna gaan gedragen naar dat gezamelijke doel en de fuckbuddy vaarwel :W
Je bedoeld toch niet dat je haar dan moet vertellen dat je een fb hebt :') Al zal ze dat heus wel voor zichzelf ingevuld hebben al :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164714513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar dat signaal geef je dus ook een beetje af als je tijdens de eerste of tweede date al zelf wilt betalen dan toch?
Ik bied het sowieso aan, omdat ik dat netjes vind en dat is dan meer een signaal van mijn opvoeding en instelling. Wil ik per se mijn eigen aandeel betalen, dan is de kans wel een stukje groter dat het ook echt als persoonlijk signaal bedoelt is naar de tegenpartij.

quote:
[..]

Ze snappen dat betaalde dingen via andere sites lopen? :')
Nou niet zozeer dat ik een hoer zou zijn of nou ja, misschien wel :P, maar ik begrijp de ander ook niet altijd qua gedachtengang zullen we maar zeggen. Al zijn bepaalde intenties soms wel pijnlijk duidelijk..

quote:
[..]

Achteraf zul je er wel om kunnen lachen denk ik :')
Nog steeds lachen we er wel eens om ja. Ik hoop de rest ook! :P
pi_164714555
Ik hoef zelf geen relatie meer als ik weet dat hij in mijn tijd een ander heeft gesekst. Of het nou in week 1 of week 11 van de date fase is. Hypocriet, dat weet ik, maar toe maar.
pi_164714613
Daarom hoef je dat ook niet te weten als er nog geen exclusiviteit is afgesproken.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:33:02 #168
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164714699
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik hoef zelf geen relatie meer als ik weet dat hij in mijn tijd een ander heeft gesekst. Of het nou in week 1 of week 11 van de date fase is. Hypocriet, dat weet ik, maar toe maar.
Ik zou het ook wel een domper vinden :). Begrijpelijk, maar wel iets dat ik liever niet zou weten dan. Overigens zou het voor mij niet meteen betekenen dat ik geen relatie meer zou willen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:33:27 #169
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714709
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:28 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik hoef zelf geen relatie meer als ik weet dat hij in mijn tijd een ander heeft gesekst. Of het nou in week 1 of week 11 van de date fase is. Hypocriet, dat weet ik, maar toe maar.
Neem aan dat je dat zelf dan ook niet doet?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164714761
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Na 2/3 dates vind ik het persoonlijk nogal snel om daar al over te beginnen. Als het voor hem beter voelt om niet z'n FB aan te duwen terwijl hij aan het daten is kan hij ook zonder dat gesprek aan te gaan al stoppen.
Ja en nee. Niet om meteen steady te willen gaan, maar wel vanuit interesse hoe iemand daar in het algemeen tegen aan kijkt.
En natuurlijk moet hij ook afgaan op zijn eigen gevoel en kappen met fb als dat niet goed voelt. Zolang hij er maar niet achteraf over gaat janken dat ie fb aan de kant zette voor nop..

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik was gewoon benieuwd naar de meningen op dit gebied. Geen idee hoe het mij zal gaan verlopen hiermee :')
Gewoon lekker beetje af gaan tasten :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Je bedoeld toch niet dat je haar dan moet vertellen dat je een fb hebt :') Al zal ze dat heus wel voor zichzelf ingevuld hebben al :')
Nee, gewoon algemeen peilen. Ik neem aan dat ze volwassen en snugger genoeg is om te bedenken dat jij een vrij man bent zolang er geen duidelijke afspraken zijn gemaakt. Ja, er zijn er wel die hun 'waarde' ophangen aan het idee of er nog behoefte is aan een fb, maar dan kun je je afvragen of jullie wel bij elkaar passen qua gedachtengoed. Op zich is dat natuurlijk ook niet zo een rare gedachtengang, maar elkaar hard afrekenen in het vage stadium is misschien ook wel zonde..
pi_164714794
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel een domper vinden :). Begrijpelijk, maar wel iets dat ik liever niet zou weten dan. Overigens zou het voor mij niet meteen betekenen dat ik geen relatie meer zou willen.
Nou dit, jammer maar ja. Dan moet je er misschien ook niet naar willen vragen en gewoon gaan rekenen vanaf het afgesproken monogame moment ofzo..
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:37:19 #172
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164714821
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Yep, maar je moet dan wel behoorlijk dom zijn. Ach, ik heb valse profielen aangemaakt op okcupid en tinder om mijn concurrente te stalken. Je bent wel kansloos op die sites als man, als je niet bij die scenes past (en helemaal niet als je niet knap bent), zie je ook aan die hordes raar uitziende mannen :{
Je hebt wat gedaan? Concurrente? Wat?

Ik heb ooit een keer voor lexa betaald voor een maand om te kijken wat er dan zou gebeuren, maar dat doe ik nooit meer. Wat een oplichting was dat. Ik ken mijn vriendin overigens via okcupid, terwijl ik toch echt noch dom noch knap zijn. Het gaat er vooral om hoe je zelf bent, en je eigen instelling.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164714861
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:33 schreef sanger het volgende:

[..]

Neem aan dat je dat zelf dan ook niet doet?
Nee, ik kan geen seks hebben met zomaar personen of 3 tegelijk (bij wijze van). Zou het graag willen hoor dat ik wat losser daarin ben, maar ik moet iemand echt goed kennen en als dat zo is en het voelt goed, dan ga ik überhaupt niet verder kijken omdat ik iemand dan echt leuk vind. Vandaar dat ik het ook niet zou kunnen handelen dat iemand dat wel zou doen als we aan het daten zijn, terwijl ik ook heel goed weet dat als je geen relatie hebt, er geen verplichtingen zijn. Dus eigenlijk, als een date mij helemaal niks zou vertellen en dat zullen de meeste niet doen, zou er niks aan de hand zijn.

Ik kan wel met meerdere tegelijk daten trouwens, maar dat is weer wat anders vind ik. :P
pi_164714877
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef yats het volgende:
Het gaat er vooral om hoe je zelf bent, en je eigen instelling.
En of of liever gezegd hoe je dat presenteert ook..
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:39:58 #175
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714908
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:

Zolang hij er maar niet achteraf over gaat janken dat ie fb aan de kant zette voor nop..
Dat gebeurd sowieso niet. Al is het alleen maar omdat ik toch wel weer bij de fb terecht kan.. Dat kon ik nu ook nadat er een relatie van 13 jaar tussen had gezeten :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:42:24 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164714973
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:38 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nee, ik kan geen seks hebben met zomaar personen of 3 tegelijk (bij wijze van). Zou het graag willen hoor dat ik wat losser daarin ben, maar ik moet iemand echt goed kennen en als dat zo is en het voelt goed, dan ga ik überhaupt niet verder kijken omdat ik iemand dan echt leuk vind. Vandaar dat ik het ook niet zou kunnen handelen dat iemand dat wel zou doen als we aan het daten zijn, terwijl ik ook heel goed weet dat als je geen relatie hebt, er geen verplichtingen zijn. Dus eigenlijk, als een date mij helemaal niks zou vertellen en dat zullen de meeste niet doen, zou er niks aan de hand zijn.

Ik kan wel met meerdere tegelijk daten trouwens, maar dat is weer wat anders vind ik. :P
Dat meerdere tegelijk daten zou ik weer niet doen, en niet tof vinden. Niet de eerste date dan, maar als je al iets verder bent. Van een FB weet iedereen toch dat het puur om het voldoen in een eerste levensbehoefte gaat, daten is dat toch niet echt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:42:26 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164714974
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je de pech hebt dat er geen tweede date komt en je date elke week opnieuw tikt het aardig aan. Ik ben niet tegen betalen op zich, maar niet altijd en als je op een eerste date gaat weet je niet automatisch of er een tweede komt en als je iemand daarna nooit meer ziet is 20 euro voor mij zeker de max voor 2 uurtjes ergens zitten.
So what? Ik heb ook vaak genoeg voor een (of twee/drie) dates betaald waarbij het uiteindelijk toch niets word. Veel vrouwen zijn wat dat betreft nu eenmaal ouderwets, maar dat hoort erbij. Jouw houding in deze is in ieder geval een enorme afknapper voor veel vrouwen. Ik hoop dat je dit niet op dates zegt/laat merken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164715054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat gebeurd sowieso niet. Al is het alleen maar omdat ik toch wel weer bij de fb terecht kan.. Dat kon ik nu ook nadat er een relatie van 13 jaar tussen had gezeten :')
Lekker dan. :')
pi_164715074
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:45 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Lekker dan. :')
Vanwaar deze ondertoon?
pi_164715109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat meerdere tegelijk daten zou ik weer niet doen, en niet tof vinden. Niet de eerste date dan, maar als je al iets verder bent. Van een FB weet iedereen toch dat het puur om het voldoen in een eerste levensbehoefte gaat, daten is dat toch niet echt.
Ik vind nog een ander daten minder naar dan je jodokus in een ander stoppen. Maar dit is zo persoonlijk :P
pi_164715128
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat gebeurd sowieso niet. Al is het alleen maar omdat ik toch wel weer bij de fb terecht kan.. Dat kon ik nu ook nadat er een relatie van 13 jaar tussen had gezeten :')
Waarom :') en geen :) :D :9 :9~ ?
pi_164715230
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:42 schreef yats het volgende:

[..]

So what? Ik heb ook vaak genoeg voor een (of twee/drie) dates betaald waarbij het uiteindelijk toch niets word. Veel vrouwen zijn wat dat betreft nu eenmaal ouderwets, maar dat hoort erbij. Jouw houding in deze is in ieder geval een enorme afknapper voor veel vrouwen. Ik hoop dat je dit niet op dates zegt/laat merken?
Zeker niet, ik betaal gewoon zonder morren. Dat is het 'spel/risico' wat je neemt. Mensen ontmoeten en een leuk middag hebben is ook wat waard, maar uiteindelijk koop je daar niks voor dus daarom voelt het misschien als een teleurstelling als je dan ook nog eens alles hebt betaald, maar goed dat is nou eenmaal zo ;) De dame waarmee ik meerde dates heb gehad en verder ben gegaan bood overigens op date 1 aan te splitten en wou niet hebben dat ik volledig betaalde. Dat was dus gewoon fatsoenlijk, verwacht ik niet van elke dame hoor, maar als het duidelijk niet klikt of ze heeft heel andere foto's vooraf online staan dan hoe ze tegenover je zit heb ik soms wel het gevoel dat ze weten dat ze verkeerd bezig zijn.
pi_164715288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zeker niet, ik betaal gewoon zonder morren. Dat is het 'spel/risico' wat je neemt. Mensen ontmoeten en een leuk middag hebben is ook wat waard, maar uiteindelijk koop je daar niks voor dus daarom voelt het misschien als een teleurstelling als je dan ook nog eens alles hebt betaald, maar goed dat is nou eenmaal zo ;) De dame waarmee ik meerde dates heb gehad en verder ben gegaan bood overigens op date 1 aan te splitten en wou niet hebben dat ik volledig betaalde. Dat was dus gewoon fatsoenlijk, verwacht ik niet van elke dame hoor, maar als het duidelijk niet klikt of ze heeft heel andere foto's vooraf online staan dan hoe ze tegenover je zit heb ik soms wel het gevoel dat ze weten dat ze verkeerd bezig zijn.
Eigenlijk moet je dat gewoon zeggen dat ze er anders uitzien. :zp
pi_164715341
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zeker niet, ik betaal gewoon zonder morren. Dat is het 'spel/risico' wat je neemt. Mensen ontmoeten en een leuk middag hebben is ook wat waard, maar uiteindelijk koop je daar niks voor dus daarom voelt het misschien als een teleurstelling als je dan ook nog eens alles hebt betaald, maar goed dat is nou eenmaal zo ;) De dame waarmee ik meerde dates heb gehad en verder ben gegaan bood overigens op date 1 aan te splitten en wou niet hebben dat ik volledig betaalde. Dat was dus gewoon fatsoenlijk, verwacht ik niet van elke dame hoor, maar als het duidelijk niet klikt of ze heeft heel andere foto's vooraf online staan dan hoe ze tegenover je zit heb ik soms wel het gevoel dat ze weten dat ze verkeerd bezig zijn.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:55:23 #185
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164715351
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:47 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik vind nog een ander daten minder naar dan je jodokus in een ander stoppen. Maar dit is zo persoonlijk :P
En misschien ook wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen misschien.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164715373
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:53 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je dat gewoon zeggen dat ze er anders uitzien. :zp
Dat weten ze zelf echt wel hoor. Als je dan iets dieper graaft blijken ze 2,3,4 jaar oud te zijn. Een selfie of recente foto plaatsen ze bewust niet. Vandaag was dan weer een uitzondering, aardige foto's maar in het echt was ze gewoon zoveel leuker en knapper, dat kan ook ;) Maar ik ben het echt ook spontaner dan op de foto's maar op de foto's zie je wel hoe ik ben want ze zijn zeer recent.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:55:56 #187
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164715374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom :') en geen :) :D :9 :9~ ?
Uhhh weet ik eigenlijk niet :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164715398
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef yats het volgende:

[..]

Je hebt wat gedaan? Concurrente? Wat?

Ik heb ooit een keer voor lexa betaald voor een maand om te kijken wat er dan zou gebeuren, maar dat doe ik nooit meer. Wat een oplichting was dat. Ik ken mijn vriendin overigens via okcupid, terwijl ik toch echt noch dom noch knap zijn. Het gaat er vooral om hoe je zelf bent, en je eigen instelling.
Neem aan dat hij een vrouwelijk profiel heeft aangemaakt om te kijken wie zijn mannelijk concurrentie is. Op dating sites gaat namelijk 80% van de aandacht en berichten naar de 10% meest aantrekkelijke (fysiek gezien) mannen, zie de Okcupid studie van een paar jaar terug en de recente Tinder studie. Behoor je niet tot die groep dan ben je behoorlijk kansloos statistisch gezien.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:57:09 #189
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164715410
5 pagina's

Ik weet al waar t op uit gaat draaien maar ga nu teruglezen. Bis gleich!
pi_164715431
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef BeamofLight het volgende:
5 pagina's

Ik weet al waar t op uit gaat draaien maar ga nu teruglezen. Bis gleich!
Doe het jezelf nou niet aan.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:59:17 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164715476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:55 schreef sanger het volgende:

[..]

En misschien ook wel een groot verschil tussen mannen en vrouwen misschien.
Per persoon, denk ik. Genoeg mannen die niet op een FWB zitten te wachten, genoeg vrouwen die er een hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164715539
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Uhhh weet ik eigenlijk niet :')
Dat vind ik een ergere afknapper eerlijk gezegd :P Komt een beetje neerbuigend op me over, niet zo respectvol naar je fb. Niet dat je fb nou je beste mattie etc. moet zijn, maar ik heb wel een voorkeur voor mensen die een beetje kwaliteit kiezen en achter hun keuzes staan ipv te :') over hun eigen daden.
pi_164715606
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef BeamofLight het volgende:
5 pagina's

Ik weet al waar t op uit gaat draaien maar ga nu teruglezen. Bis gleich!
Ben benieuwd naar je kijk op de zaak. Hou het wel een beetje kort he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164715608
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zeker niet, ik betaal gewoon zonder morren. Dat is het 'spel/risico' wat je neemt. Mensen ontmoeten en een leuk middag hebben is ook wat waard, maar uiteindelijk koop je daar niks voor dus daarom voelt het misschien als een teleurstelling als je dan ook nog eens alles hebt betaald, maar goed dat is nou eenmaal zo ;) De dame waarmee ik meerde dates heb gehad en verder ben gegaan bood overigens op date 1 aan te splitten en wou niet hebben dat ik volledig betaalde. Dat was dus gewoon fatsoenlijk, verwacht ik niet van elke dame hoor, maar als het duidelijk niet klikt of ze heeft heel andere foto's vooraf online staan dan hoe ze tegenover je zit heb ik soms wel het gevoel dat ze weten dat ze verkeerd bezig zijn.
Hier op FOK! doe je niets anders dan morren...
1 + 1 = blauw
pi_164715638
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:02 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hier op FOK! doe je niets anders dan morren...
Omdat je dan automatisch je kansen verspeelt in real life he... Zo'n forum is redelijk anoniem als ze niet meeleest ;) En als ze dat wel doet: laat eens wat van je horen!
pi_164715695
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat je dan automatisch je kansen verspeelt in real life he... Zo'n forum is redelijk anoniem als ze niet meeleest ;) En als ze dat wel doet: laat eens wat van je horen!
In het echt was je veel gezelliger en positiever ingesteld..gr gr Gerda
Hell To The Liars
pi_164715717
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat je dan automatisch je kansen verspeelt in real life he... Zo'n forum is redelijk anoniem als ze niet meeleest ;) En als ze dat wel doet: laat eens wat van je horen!
Die graffiti meid vertelde ook dat je alleen maar aan het klagen was.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164715740
Nog mensen hier op Tinder? Vandaag opeens weer veel spamaccounts :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164715814
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Die graffiti meid vertelde ook dat je alleen maar aan het klagen was.
Ik geef toe dat ik het leven de laatste jaren niet positiever ben gaan zien dan ik vroeger altijd wel deed, maar zit nog steeds in een soort wat wil / niets lukt/ net niet situatie met mijn leven. Als ik gewoon een baan, rijk sociaal leven had en de afgelopen jaren een normale liefdesrelatie, zou ik het misschien wat meer weten te relativeren. Ik wil gewoon wat van mijn leven maken voor het te laat is. Dit zou de tijd moeten zijn dat de wereld aan mijn voeten ligt, in elke stadje een ander schatje etc. Gaat makkelijker als je succesvolle jaren / ervaring hebt om op voort te bouwen. Als straks de huurwoning niet doorgaat (grote kans) is dat weer een klap want bíjna wel dus en als ik haar na vandaag nooit meer zie ook weer een deuk in datingland.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:10:29 #200
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164715841
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat vind ik een ergere afknapper eerlijk gezegd :P Komt een beetje neerbuigend op me over, niet zo respectvol naar je fb. Niet dat je fb nou je beste mattie etc. moet zijn, maar ik heb wel een voorkeur voor mensen die een beetje kwaliteit kiezen en achter hun keuzes staan ipv te :') over hun eigen daden.
Het gaat niet zozeer om mijn daden waar die :') over gaat. Meer dat er na zo een lange tijd schijnbaar geen enkel probleem was om alleen daarvoor steeds weer langs te komen. Doet een beetje aan alsof ze in al die tijd niets anders heeft weten te fixxen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164715848
Het ging best aardig, maak er nu niet weer een Deezershow van.
pi_164715881
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:07 schreef KaBuf het volgende:
Nog mensen hier op Tinder? Vandaag opeens weer veel spamaccounts :')
Ze hebben weer een manier gevonden zo te zien. Hier ook aardig wat die niet zo makkelijk te onderscheiden zijn.
pi_164715962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om mijn daden waar die :') over gaat. Meer dat er na zo een lange tijd schijnbaar geen enkel probleem was om alleen daarvoor steeds weer langs te komen. Doet een beetje aan alsof ze in al die tijd niets anders heeft weten te fixxen.
Prima dat je daar ook niet naar vraagt dan of dat wel zo is, maar je laat je denk ik wel een beetje kennen zo. Je rekent haar stiekem wel af daar op met je :')
Ik zou een :) omdat het na 13 jaar weer gezellig en lekker geil uitkomt een stuk aantrekkelijkere insteek vinden.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:13:44 #204
442397 UitStraling
pi_164715974
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Wat zijn bijmannen?
Mannen die het geen probleem vinden om andermans vrouw te neuken
pi_164716016
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ze hebben weer een manier gevonden zo te zien. Hier ook aardig wat die niet zo makkelijk te onderscheiden zijn.
Jammer wel. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164716093
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Prima dat je daar ook niet naar vraagt dan of dat wel zo is, maar je laat je denk ik wel een beetje kennen zo. Je rekent haar stiekem wel af daar op met je :')
Ik zou een :) omdat het na 13 jaar weer gezellig en lekker geil uitkomt een stuk aantrekkelijkere insteek vinden.
13 jaar is een lange tijd...
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:17:50 #207
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164716141
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mannen die het geen probleem vinden om andermans vrouw te neuken
Oftewel het mannelijke equivalent van een buitenvrouw :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:18:30 #208
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164716164
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Prima dat je daar ook niet naar vraagt dan of dat wel zo is, maar je laat je denk ik wel een beetje kennen zo. Je rekent haar stiekem wel af daar op met je :')
Ik zou een :) omdat het na 13 jaar weer gezellig en lekker geil uitkomt een stuk aantrekkelijkere insteek vinden.
Misschien heel stiekem en diep van binnen, ja. Maar neemt niet weg dat het wel altijd gezellig is enzo hoor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164716168
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Oftewel het mannelijke equivalent van een buitenvrouw :)
Maar dan een beetje de beta versie.
pi_164716215
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Misschien heel stiekem en diep van binnen, ja. Maar neemt niet weg dat het wel altijd gezellig is enzo hoor.
Maar je hebt er wel seks mee. Dat vind ik wel raar dat je seks hebt met iemand die je eigenlijk ergens ergens op afrekent. :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:21:10 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164716268
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:19 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar je hebt er wel seks mee. Dat vind ik wel raar dat je seks hebt met iemand die je eigenlijk ergens ergens op afrekent. :P
Doesn't matter, had sex.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:27:35 #212
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164716504
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Doe het jezelf nou niet aan.
kutzooi had me eerder gewaarschuwd...
pi_164716587
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

13 jaar is een lange tijd...
Dus? Is zij sneuer dan hij omdat ze weer samen in bed belanden? Wie weet had zij een relatie van 12 jaar die ook net uit is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Misschien heel stiekem en diep van binnen, ja. Maar neemt niet weg dat het wel altijd gezellig is enzo hoor.
Ah, dus niet alleen kom je zelf weer bij een veilige optie aankakken na 13 jaar ipv bij wat nieuws en spetterends te regelen, je kan ook met droge ogen beweren dat een misschien en diep van binnen zou zijn _O- Maar gelukkig is het wel gezellig, fijn :)
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:31:29 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164716631
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

kutzooi had me eerder gewaarschuwd...
Ja het is wel klaar denk ik zo. Kom op zeg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:34:58 #215
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164716741
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:19 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar je hebt er wel seks mee. Dat vind ik wel raar dat je seks hebt met iemand die je eigenlijk ergens ergens op afrekent. :P
Het gaat ook alleen maar om de sex op zich he. Niet om iets anders :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164716798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Het gaat ook alleen maar om de sex op zich he. Niet om iets anders :P
Juist daarom verdacht..
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:36:32 #217
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164716801
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dus? Is zij sneuer dan hij omdat ze weer samen in bed belanden? Wie weet had zij een relatie van 12 jaar die ook net uit is.

[..]

Ah, dus niet alleen kom je zelf weer bij een veilige optie aankakken na 13 jaar ipv bij wat nieuws en spetterends te regelen, je kan ook met droge ogen beweren dat een misschien en diep van binnen zou zijn _O- Maar gelukkig is het wel gezellig, fijn :)
Ze kwam overigens bij mij aankakken, de dag nadat ik en mijn ex officieel bekend hadden gemaakt te gaan scheiden. Ik was daar toen helemaal nog niet eens mee bezig.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164716903
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja het is wel klaar denk ik zo. Kom op zeg.
Ja sorry hoor, iedereen wil toch een leuk liefdesleven? Als je elke keer dates hebt die niet eindigen zoals je zou willen zakt de moed je in de schoenen. Hier nog niet het geval, maar elke afwijzing maakt je nóg onzekerder.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:40:41 #219
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164716916
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je kijk op de zaak. Hou het wel een beetje kort he.
ja gewoon weer een sof he mja. Ik gun t m wel. En ons.
pi_164716918
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze kwam overigens bij mij aankakken, de dag nadat ik en mijn ex officieel bekend hadden gemaakt te gaan scheiden. Ik was daar toen helemaal nog niet eens mee bezig.
Nog even en you did her a favor. Je klinkt echt als een catch :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:41:04 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164716928
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, iedereen wil toch een leuk liefdesleven? Als je elke keer dates hebt die niet eindigen zoals je zou willen zakt de moed je in de schoenen. Hier nog niet het geval, maar elke afwijzing maakt je nóg onzekerder.
Ik heb het geloof ik niet tegen jou :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:41:35 #222
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164716941
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, iedereen wil toch een leuk liefdesleven? Als je elke keer dates hebt die niet eindigen zoals je zou willen zakt de moed je in de schoenen. Hier nog niet het geval, maar elke afwijzing maakt je nóg onzekerder.
Als je je onzeker laat maken door dates die je nauwelijks kent moet je misschien eerst aan je zelfbeeld/zelfvertrouwen werken voordat je gaat daten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:42:49 #223
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164716976
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog even en you did her a favor.
We doen elkaar dat pleziertje toch :P

quote:
Je klinkt echt als een catch :P
Dat pretendeer ik niet in ieder geval :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164717014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Als je je onzeker laat maken door dates die je nauwelijks kent moet je misschien eerst aan je zelfbeeld/zelfvertrouwen werken voordat je gaat daten.
Mijn zelfvertrouwen is inderdaad niet bijster hoog, weet wel dat ik een leuke vent ben, niet absurd lelijk, slim koppie enzo maar dat wil je dan ook graag bevestigd zien door leuke dates en dat je blijkbaar goed in de markt ligt / gewild bent. En ik laat mij alleen onzeker maken door dates die ik zélf leuk vind, dan voel ik mij niet genoeg als ze mij afwijzen. Als ik zelf geen interesse heb of weet dat ik mijn vrijheid niet wil opofferen voor haar voel ik dat ik beter af ben zonder haar
pi_164717031
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef sanger het volgende:

[..]

We doen elkaar dat pleziertje toch :P

[..]

Dat pretendeer ik niet in ieder geval :P
Dat weet je dan nog niet zo optimaal te verwoorden vind ik :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:46:14 #226
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164717057
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat weet je dan nog niet zo optimaal te verwoorden vind ik :P
Gelukkig staat er nog niet ipv niet :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164717121
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Gelukkig staat er nog niet ipv niet :P
Na 13 jaar weer single worden is ook niet niks en ik kan best positief ingesteld zijn voor zo een kritisch kutwijf :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:53:31 #228
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164717252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Na 13 jaar weer single worden is ook niet niks en ik kan best positief ingesteld zijn voor zo een kritisch kutwijf :P
Is niet ieder wijf kritisch (en kut) dan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:55:56 #229
416020 K44S
The bearded man
pi_164717306
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Is niet ieder wijf kritisch (en kut) dan?
Burn!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164717352
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Is niet ieder wijf kritisch (en kut) dan?
Ik heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd, maar ik durf wel van mezelf te stellen dat ik bovengemiddeld kut eh kritisch ben :P

Maar laten we verder niet teveel offtopic gaan en het goede voorbeeld geven enzo..
pi_164717363
gifje mislukt :(
Hell To The Liars
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:13:08 #232
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164717723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd, maar ik durf wel van mezelf te stellen dat ik bovengemiddeld kut eh kritisch ben :P
Zelfkennis helpt wel tijdens het daten denk ik, plusje voor jou :P
quote:
Maar laten we verder niet teveel offtopic gaan en het goede voorbeeld geven enzo..
Goed plan :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164717795
Als je wilt weten of de date van morgenmiddag nog doorgaat, wanneer zouden jullie dat dan vragen? :P Reistijd is bijna 3 uur dus wil het eigenlijk vanavond weten, anders morgen vroeg op.. Als ik 't om 11u weet ben ik er pas 14u ofzo en ze kan maar tot een uur of 16u... Nog steeds radiostilte btw.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:16:54 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164717833
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als je wilt weten of de date van morgenmiddag nog doorgaat, wanneer zouden jullie dat dan vragen? :P Reistijd is bijna 3 uur dus wil het eigenlijk vanavond weten, anders morgen vroeg op.. Nog steeds radiostilte btw.
Vráág het gewoon. Jeetje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:17:20 #235
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164717841
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als je wilt weten of de date van morgenmiddag nog doorgaat, wanneer zouden jullie dat dan vragen? :P Reistijd is bijna 3 uur dus wil het eigenlijk vanavond weten, anders morgen vroeg op.. Als ik 't om 11u weet ben ik er pas 14u ofzo en ze kan maar tot een uur of 16u... Nog steeds radiostilte btw.
hoe heb je afscheid genomen EN wat is er daarna nog gebeurd?
pi_164717948
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hoe heb je afscheid genomen EN wat is er daarna nog gebeurd?
Beetje met de dooddoener: drie zoenen op de wang, was leuk.. spreken elkaar snel weer.. en even een berichtje dat ik onderweg naar huis ben, kreeg terug dat ze ook onderweg was. daarna een duimpje-smiley van mijn kant en sindsdien stil. Omdat ik dus bang ben voor de klassieke 'leuke middag, maar ik voel niets speciaals'... Vervolgdate hoeft van mij niet direct morgen, maar anders zijn we een week verder en wil weten of het een week appen is met toewerken naar de tweede date of trekken aan een dood paard is.
pi_164718052
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Beetje met de dooddoener: drie zoenen op de wang, was leuk.. spreken elkaar snel weer.. en even een berichtje dat ik onderweg naar huis ben, kreeg terug dat ze ook onderweg was. daarna een duimpje-smiley van mijn kant en sindsdien stil. Omdat ik dus bang ben voor de klassieke 'leuke middag, maar ik voel niets speciaals'...
een duimpje?
dat moet bv een "mijn huis?? 😉" zijn
Hell To The Liars
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:24:37 #238
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164718053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Beetje met de dooddoener: drie zoenen op de wang, was leuk.. spreken elkaar snel weer.. en even een berichtje dat ik onderweg naar huis ben, kreeg terug dat ze ook onderweg was. daarna een duimpje-smiley van mijn kant en sindsdien stil. Omdat ik dus bang ben voor de klassieke 'leuke middag, maar ik voel niets speciaals'...
nja als je nu dan iets stuurt van ; ik ga zo slapen zie ik je morgen? Dan is t niet stalkerig en bovendien wil je ook gewoon antwoord op deze vraag
pi_164718087
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nja als je nu dan iets stuurt van ; ik ga zo slapen zie ik je morgen? Dan is t niet stalkerig en bovendien wil je ook gewoon antwoord op deze vraag
Ja heb net toch maar de vraag gesteld of ze inmiddels thuis is :P Maar misschien verwacht ik ook wel te veel contact na een eerste date omdat de aanloop na een date altijd vol is met contact... dus dan de date zelf en daarna stilte is nooit zo bevorderlijk.
pi_164718333
^O^
pi_164718635
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doesn't matter, had sex.
Yolo
pi_164718985
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Beetje met de dooddoener: drie zoenen op de wang, was leuk.. spreken elkaar snel weer.. en even een berichtje dat ik onderweg naar huis ben, kreeg terug dat ze ook onderweg was. daarna een duimpje-smiley van mijn kant en sindsdien stil. Omdat ik dus bang ben voor de klassieke 'leuke middag, maar ik voel niets speciaals'... Vervolgdate hoeft van mij niet direct morgen, maar anders zijn we een week verder en wil weten of het een week appen is met toewerken naar de tweede date of trekken aan een dood paard is.
Zou er maar niet al teveel van verwachten als ik dat zo lees.
pi_164719007
Wat moet je ook met een berichtje van "Ik ben onderweg naar huis".
pi_164719035
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat moet je ook met een berichtje van "Ik ben onderweg naar huis".
Een captain obvious opmerking idd.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:57:31 #245
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164719111
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat moet je ook met een berichtje van "Ik ben onderweg naar huis".
Ja indd. Net alsof ze dat nog niet wist.... Stuur dan iets als ben je al thuis?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164719195
Vrouwen op Badoo be like:

164 cm, 112 kg, Een paar kilo te veel,
pi_164719227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat moet je ook met een berichtje van "Ik ben onderweg naar huis".
Meteen evalueren is ook weer zo zakelijk hé. Bovendien zeiden we dus al dat het gezellig was. Ze is nu overigens op een feestje dus dat verklaart 't. :P Kans date 2 is er zeker nog, maar wss niet morgen als ze brak is haha en voor die paar uurtjes.. ach als ze echt wilt komt 't wel en anders over een week hopelijk :)
pi_164719256
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:00 schreef Zolder het volgende:
Vrouwen op Badoo be like:

164 cm, 112 kg, Een paar kilo te veel,
Dat is nog wel de optie die nog het meest in de buurt komt.
Maar je hebt dan idd zwaar overgewicht.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:03:24 #249
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164719269
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja heb net toch maar de vraag gesteld of ze inmiddels thuis is :P Maar misschien verwacht ik ook wel te veel contact na een eerste date omdat de aanloop na een date altijd vol is met contact... dus dan de date zelf en daarna stilte is nooit zo bevorderlijk.
is precies NIET wat ik je zei dat je moest doen
pi_164719320
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Meteen evalueren is ook weer zo zakelijk hé. Bovendien zeiden we dus al dat het gezellig was. Ze is nu overigens op een feestje dus dat verklaart 't. :P Kans date 2 is er zeker nog, maar wss niet morgen als ze brak is haha en voor die paar uurtjes.. ach als ze echt wilt komt 't wel en anders over een week hopelijk :)
Gast, zoek eens een leven ofzo, echt. En professionele hulp, jwz.
pi_164719353
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:00 schreef Zolder het volgende:
Vrouwen op Badoo be like:

164 cm, 112 kg, Een paar kilo te veel,
Dan zijn zij volslank of mollig in plaats van zwaar overgewicht :')
pi_164719363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 21:53 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zou er maar niet al teveel van verwachten als ik dat zo lees.
Elke date verloopt hetzelfde met hem. We weten nu al dat date 2 er niet van komt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_164719404
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Elke date verloopt hetzelfde met hem. We weten nu al dat date 2 er niet van komt.
Een pity date wellicht, maar meer dan dat niet nee.
pi_164719417
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Elke date verloopt hetzelfde met hem. We weten nu al dat date 2 er niet van komt.
Dat is ook niet zo aardig om te zeggen ;(
pi_164719547
Iemand moet met een cameraatje (google glass ofzo) met Deezertje daten. Ik wil precies weten wat er gebeurd op zo'n date. #forscience!

Ik zou er zelfs geld voor geven :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164719559
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:17 schreef Mathemaat het volgende:
Iemand moet met een cameraatje (google glass ofzo) met Deezertje daten. Ik wil precies weten wat er gebeurd op zo'n date. #forscience!
Misschien krijgen we hem wel zo gek om een gopro camera te dragen tijdens zijn dates.
pi_164719596
Maak er nou niet weer een deezershow van, stelletje ramptoeristen.
pi_164719765
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat je dan automatisch je kansen verspeelt in real life he... Zo'n forum is redelijk anoniem als ze niet meeleest ;) En als ze dat wel doet: laat eens wat van je horen!
Dus eigenlijk lieg je tegen haar.
1 + 1 = blauw
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:28:58 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164719773
Goed, nu is het genoeg. Ga iemand anders vervelen met die leuk bedoelde comments.

Hier ontopic graag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164720223
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:28 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dus eigenlijk lieg je tegen haar.
Mijn intentie is een vervolgdate, dus ik betaal zoals het hoort mijn deel. Ik zou pas liegen als ik geen vervolg wil en haar alles laat betalen als ik dat tijdens de date al weet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Elke date verloopt hetzelfde met hem. We weten nu al dat date 2 er niet van komt.
Mocht dat zo zijn, is dat knap lastig.
Ik heb meerdere type dates: waar ik het goed mee kan vinden maar op de date zelf fysieke aantrekking mis, dan vind ik het uitblijven van date 2 niet erg. Heb ik zoals vanmiddag een leuke middag en heb ik het idee dat ze wel mijn type kan zijn waar ik in de toekomst iets mee zie gebeuren, dan zou ik het jammer vinden als er gene tweede date komt. En de meest gehoorde reden voor geen date 2 bij mensen waar ik zelf dus nog wel eens mee wil afspreken is: ja was gezellig, maar ik voel niet echt meer, de fysieke klik. En dat is, waar of niet, gewoon een kutreden. Ze roepen niet dat je lelijk bent maar daar komt het wel op neer. Of je bent te lief, te soft, niet mannelijk genoeg, te introvert etc. Op stille muizen val ik zelf dan weer niet. En mensen die je op een datingsite/app ontmoet blijf je ook niet vriendschappelijk mee afspreken is mijn ervaring, want dan blijft toch die stille hoop op meer of erger als ze ineens met een andere gast gaat daten.
pi_164720968
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Mijn intentie is een vervolgdate, dus ik betaal zoals het hoort mijn deel. Ik zou pas liegen als ik geen vervolg wil en haar alles laat betalen als ik dat tijdens de date al weet.

[..]

Mocht dat zo zijn, is dat knap lastig.
Ik heb meerdere type dates: waar ik het goed mee kan vinden maar op de date zelf fysieke aantrekking mis, dan vind ik het uitblijven van date 2 niet erg. Heb ik zoals vanmiddag een leuke middag en heb ik het idee dat ze wel mijn type kan zijn waar ik in de toekomst iets mee zie gebeuren, dan zou ik het jammer vinden als er gene tweede date komt. En de meest gehoorde reden voor geen date 2 bij mensen waar ik zelf dus nog wel eens mee wil afspreken is: ja was gezellig, maar ik voel niet echt meer, de fysieke klik. En dat is, waar of niet, gewoon een kutreden. Ze roepen niet dat je lelijk bent maar daar komt het wel op neer. Of je bent te lief, te soft, niet mannelijk genoeg, te introvert etc. Op stille muizen val ik zelf dan weer niet. En mensen die je op een datingsite/app ontmoet blijf je ook niet vriendschappelijk mee afspreken is mijn ervaring, want dan blijft toch die stille hoop op meer of erger als ze ineens met een andere gast gaat daten.
Dat is het nadeel van internetdaten helaas. Je moet andere manieren van daten zoeken om dat te voorkomen. Iedereen die via internet date kent deze ervaringen.
pi_164721204
Ik kwam trouwens deze blog tegen: http://www.ikbensingle.com/ best herkenbaar wel..
Ik was ook echt klaar met internetdaten nadat bij andere dames die zeer dichtbij wonen geen fatsoenlijke afspraak valt te regelen...

zoals:

quote:
De eerste date. Hel op aarde

image

Als je het niet verwacht, komt het, zeggen ze weleens. En net voordat ik Tinder van m'n telefoon af wilde gooien gebeurde het: een normaal berichtje van een evenzo normaal ogende jongeman. Wat in mijn beleving toch een uitzondering is op Tinder. We raakten aan de chat (zoals dat gaat) en hij wist me meteen al hardop aan het lachen te krijgen met zijn teksten. Leuk! Dit keer geen ellenlang chatten en verder geen actie. Al gauw was er een datum en een tijd om elkaar te zien. Ik moet bekennen: dat vind ik toch elke keer weer spannend. Ook al blijkt het de grootste nerd ooit te zijn, twee uur van te voren ben ik stikzenuwachtig, heb ik geen idee wat ik aan moet, m'n haar zit natuurlijk écht niet die dag en ik zweer dat ik 'NOOIT MEER op date ga'. Vreselijk vind ik het. Achteraf valt het allemaal hártstikke mee. Maar dat weet je van te voren natuurlijk nog niet. Hel op aarde is het, zo'n eerste date.

Oke. Haar zit wel goed zo (beter wordt het niet vandaag), tshirtje en gympjes zijn prima, lekker casual (hij moet niet denken dat ik uren voor de spiegel gestaan heb) en make-upje is ook goed zo. En ik moet NU de deur uit want ik ben al te laat. (what's new?) We hebben afgesproken op Utrecht CS. Bij het verzamelpunt. Lekker cliché. Als ik de roltrap op stap ben ik me bewust van alles. Niet aan je haar zitten. Relaxed ogen, relaxed ogen. Dat het van binnen tekeer gaat als een tornado mag niemand weten. Ik stap de hal binnen, op zoek naar het trefpunt. Sjezus, alles is veranderd hier, waar is dat ding gebleven? Speurend kijk ik om me heen en dan valt mijn blik op een lange blonde jongen met krullen. Daar is íe. Mijn Tinderdate. Hij staat op van het bankje en ik kan mijn ogen niet afhouden van... z'n gele broek. Serieus. Knal geel. Hij draagt zo'n kakkerbroek die je in alle kleuren van de regenboog hebt. En hij heeft geel uitgekozen. Niet. Mijn. Smaak.

'Heej, hooi', zeggen we, terwijl we elkaar drie zoenen geven. Ook awkward, vind je niet? Met nieuwjaar probeer ik zelfs sommige collega's te ontwijken, maar nu geef ik een wildvreemde meteen even drie klapzoenen. Weird. Als we naar de stad lopen merk ik dat hij nog veel zenuwachtiger is dan ik. Hij is ook anders dan ik dacht. Veel meer timide en rustiger dan op de chat. Waarschijnlijk ontspant ie wel met een wijntje. Na de eerste paar slokjes zijn we allebei een beetje gewend en is het best heel relaxed. Naast me zit een lieve, aardige jongen. Niks mis mee. Maar ik moet wel het gesprek gaande houden. En dat is best vermoeiend. De spitsvondige grapjes van de chat komen ook met de wijn niet terug. Soms moet ik zelfs vragen wat hij zegt, zo stilletjes en rustig praat hij. Waar is de man van de chat? Je voelt het al aankomen, dit is geen match. Binnen no time wals ik zo over deze lieve jongen heen. Jammer. Het begon zo veelbelovend.

Mijn maag begint te knorren en de wijn stijgt naar mijn hoofd. Ik heb trek, naast mij zit een aardige jongen, ja, waarom niet samen eten? Hij vindt het een goed plan. Als we tegenover elkaar in een restaurantje zitten besef ik dat ik een fout heb gemaakt. Aan de blikken te zien die hij me toewerpt (smachtend, verliefderig, lonkend, hoe zeg je dat?) vindt hij mij wel heel leuk. En voor hem is dit, wij tweeën in een restaurant, romantisch dineren, de bevestiging dat ik dat ook vind. En ik doe ook alsof ik dat vind. Maar ik doe het meer uit beleefdheid en voor de gezelligheid. Fout. Stom. Of niet? Je kunt toch ook gewoon een gezellige avond hebben, ook al weet je dat het daarbij blijft? Of is dat lullig naar de ander toe en houd je hem in de waan van iets dat er niet is? Ik vind van niet. Bij het afscheid geef ik hem drie zoenen en bedank hem voor de leuke avond. Die heb ik ook echt gehad. Alleen blijft het hierbij voor mij.
pi_164721210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Mijn intentie is een vervolgdate, dus ik betaal zoals het hoort mijn deel. Ik zou pas liegen als ik geen vervolg wil en haar alles laat betalen als ik dat tijdens de date al weet.

[..]

Mocht dat zo zijn, is dat knap lastig.
Ik heb meerdere type dates: waar ik het goed mee kan vinden maar op de date zelf fysieke aantrekking mis, dan vind ik het uitblijven van date 2 niet erg. Heb ik zoals vanmiddag een leuke middag en heb ik het idee dat ze wel mijn type kan zijn waar ik in de toekomst iets mee zie gebeuren, dan zou ik het jammer vinden als er gene tweede date komt. En de meest gehoorde reden voor geen date 2 bij mensen waar ik zelf dus nog wel eens mee wil afspreken is: ja was gezellig, maar ik voel niet echt meer, de fysieke klik. En dat is, waar of niet, gewoon een kutreden. Ze roepen niet dat je lelijk bent maar daar komt het wel op neer. Of je bent te lief, te soft, niet mannelijk genoeg, te introvert etc. Op stille muizen val ik zelf dan weer niet. En mensen die je op een datingsite/app ontmoet blijf je ook niet vriendschappelijk mee afspreken is mijn ervaring, want dan blijft toch die stille hoop op meer of erger als ze ineens met een andere gast gaat daten.
Jij hebt twee problemen:
- Je hebt geen idee hoe je overkomt waardoor de meeste meiden na de eerste date afhaken.
- Je zoekt overal het negatieve van waardoor je te snel een potentiële vriendin afschrijft.

Op deze manier gaat het niet werken voor jou.
pi_164721337
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Jij hebt twee problemen:
- Je hebt geen idee hoe je overkomt waardoor de meeste meiden na de eerste date afhaken.
- Je zoekt overal het negatieve van waardoor je te snel een potentiële vriendin afschrijft.

Op deze manier gaat het niet werken voor jou.
Online communiceer ik makkelijker en zelfverzekerder dan offline, dat geloof ik best. Dat moet ook wel, want als je online geen gesprekken kan voeren, spanning opbouwt komt die eerste afspraak er dus niet. Als die er is dan is het afwachten hoe ik overkom in real life. Daarom ben ik ook steeds bang voor afwijzingen als: het was leuk, je bent lief, maar je bent te rustig/ geen fysieke klik o.i.d.
pi_164721439
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik kwam trouwens deze blog tegen: http://www.ikbensingle.com/ best herkenbaar wel..
Ik was ook echt klaar met internetdaten nadat bij andere dames die zeer dichtbij wonen geen fatsoenlijke afspraak valt te regelen...

zoals:

[..]

arme jongen. offline is ook gewoon spannend, bij vrienden misschien helemaal niet timide
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164721448
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Online communiceer ik makkelijker en zelfverzekerder dan offline, dat geloof ik best. Dat moet ook wel, want als je online geen gesprekken kan voeren, spanning opbouwt komt die eerste afspraak er dus niet. Als die er is dan is het afwachten hoe ik overkom in real life. Daarom ben ik ook steeds bang voor afwijzingen als: het was leuk, je bent lief, maar je bent te rustig/ geen fysieke klik o.i.d.
Daarnaast geef je op alles een half gare niet-relevant antwoord.
pi_164721488
Round and round we go.
pi_164721537
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Round and round we go.
Als ik een relatie had was ik hier ook niet :P
pi_164721575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Jij hebt twee problemen:
- Je hebt geen idee hoe je overkomt waardoor de meeste meiden na de eerste date afhaken.
- Je zoekt overal het negatieve van waardoor je te snel een potentiële vriendin afschrijft.

Op deze manier gaat het niet werken voor jou.
Speeddaten werkt misschien wel.
Heb je gelijk ook meer vrouwen om mee te praten, en je hebt die overgang van online/offline niet waardoor je minder zenuwachtig overkomt.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164721598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ik een relatie had was ik hier ook niet :P
Je kan ook voor de verandering eens normaal mee posten, ipv het topic iedere keer naar je toe te trekken met het eeuwige gemekker.
pi_164721734
Deezertje deezertje, overal waar je leest fucking deezertje ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164721748
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je kan ook voor de verandering eens normaal mee posten, ipv het topic iedere keer naar je toe te trekken met het eeuwige gemekker.
Dit. Om te janken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 23:40:59 ]
pi_164721769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je kan ook voor de verandering eens normaal mee posten, ipv het topic iedere keer naar je toe te trekken met het eeuwige gemekker.
Of mensen moeten er niet zoveel op ingaan :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164721793
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:42 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Of mensen moeten er niet zoveel op ingaan :P
Dat ook.
pi_164721886
*popcorn weglegt*

Iemand nog dates in het verschiet?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:47:36 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164721891
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zeker niet, ik betaal gewoon zonder morren. Dat is het 'spel/risico' wat je neemt. Mensen ontmoeten en een leuk middag hebben is ook wat waard, maar uiteindelijk koop je daar niks voor dus daarom voelt het misschien als een teleurstelling als je dan ook nog eens alles hebt betaald, maar goed dat is nou eenmaal zo ;) De dame waarmee ik meerde dates heb gehad en verder ben gegaan bood overigens op date 1 aan te splitten en wou niet hebben dat ik volledig betaalde. Dat was dus gewoon fatsoenlijk, verwacht ik niet van elke dame hoor, maar als het duidelijk niet klikt of ze heeft heel andere foto's vooraf online staan dan hoe ze tegenover je zit heb ik soms wel het gevoel dat ze weten dat ze verkeerd bezig zijn.
Hm, ik kan me van hier wel wat gemor van jou over het betalen op dates herinneren. De teleurstelling begrijp ik wel, maar een eventuele rekening heeft daar bij mij geen invloed op. Blijkbaar pas je dan gewoon toch niet bij elkaar. Ik heb bij deze post een beetje het idee of je alleen het sociaal gewenste antwoord post?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164721910
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:42 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Of mensen moeten er niet zoveel op ingaan :P
Klopt.

Toch trap ik er soms weer in..! :'(
1 + 1 = blauw
pi_164721986
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:47 schreef DoubleDip het volgende:
*popcorn weglegt*

Iemand nog dates in het verschiet?
Een Chinees hier ziet mij wel zitten, maar ik hem niet.

Nee dus.
pi_164721991
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:47 schreef yats het volgende:

[..]

Hm, ik kan me van hier wel wat gemor van jou over het betalen op dates herinneren. De teleurstelling begrijp ik wel, maar een eventuele rekening heeft daar bij mij geen invloed op. Blijkbaar pas je dan gewoon toch niet bij elkaar. Ik heb bij deze post een beetje het idee of je alleen het sociaal gewenste antwoord post?
Daten is jezelf openstellen, uit je comfortzone, kwetsbaar opstellen. Laten zien wie je bent. Een afwijzing = jij past niet bij mij. Een rekening van 20 euro is geen groot verlies, maar kan je wel als bevestiging zien om je de volgende keer wat terughoudender op te stellen als je niet zeker weet of zij jou leuk vindt. Ik kan mezelf wel opvreten nu, die onzekerheid. Ze is op een feestje, dus logisch dat er geen of laat antwoord komt maar ik wil gewoon weten: hoe kijkt zij terug op de date? Is er en zo ja wanneer, een tweede date op komst? Viel ik in de smaak etc.
pi_164722047
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daten is jezelf openstellen, uit je comfortzone, kwetsbaar opstellen. Laten zien wie je bent. Een afwijzing = jij past niet bij mij. Een rekening van 20 euro is geen groot verlies, maar kan je wel als bevestiging zien om je de volgende keer wat terughoudender op te stellen als je niet zeker weet of zij jou leuk vindt. Ik kan mezelf wel opvreten nu, die onzekerheid. Ze is op een feestje, dus logisch dat er geen of laat antwoord komt maar ik wil gewoon weten: hoe kijkt zij terug op de date? Is er en zo ja wanneer, een tweede date op komst? Viel ik in de smaak etc.
Manmanman.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:53:43 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164722056
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:53 schreef Etsu het volgende:

[..]

Manmanman.
Tis r enige wat die jongen meemaakt, dus ach..
pi_164722059
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daten is jezelf openstellen, uit je comfortzone, kwetsbaar opstellen. Laten zien wie je bent. Een afwijzing = jij past niet bij mij. Een rekening van 20 euro is geen groot verlies, maar kan je wel als bevestiging zien om je de volgende keer wat terughoudender op te stellen als je niet zeker weet of zij jou leuk vindt. Ik kan mezelf wel opvreten nu, die onzekerheid. Ze is op een feestje, dus logisch dat er geen of laat antwoord komt maar ik wil gewoon weten: hoe kijkt zij terug op de date? Is er en zo ja wanneer, een tweede date op komst? Viel ik in de smaak etc.
Jezus, stop nou eens met dat gejank.
pi_164722089
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:53 schreef Etsu het volgende:

[..]

Manmanman.
Misschien hang ik er teveel aan op, maar ik zie haar graag nog eens en een tweede date is al zeldzaam bij mij dus elke keer weer een klap als de interesse niet wederzijds is voor iemand die toch al niet zo'n hoog zelfvertrouwen heeft soms.
pi_164722120
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Misschien hang ik er teveel aan op, maar ik zie haar graag nog eens en een tweede date is al zeldzaam bij mij dus elke keer weer een klap als de interesse niet wederzijds is voor iemand die toch al niet zo'n hoog zelfvertrouwen heeft soms.
Daarom psycholoog, kan je aan je zelfvertrouwen werken.

Laatste post vanuit m'n kant, je luistert toch niet.
pi_164722132
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis r enige wat die jongen meemaakt, dus ach..
Dat is ook deels het probleem ja. Als zij wegvalt, sta ik wederom voor de keuze: wéér het hele riedeltje afgaan. jezelf wederom kwetsbaar opstellen, op zoek naar een nieuwe date en dan weer zoals vandaag eindigen? Of gewoon echt helemaal klaar, kappen en nog meer op mezelf gaan leven en geen uitzicht op een romantische relatie.
pi_164722151
Lief dagboek.
pi_164722172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Lief dagboek.
Jullie zitten hier ook niet voor niks. Als je gewoon happy in de liefde was wist je waarschijnlijk niet eens van het bestaan van zulke topics.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:59:26 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164722189
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, iedereen wil toch een leuk liefdesleven? Als je elke keer dates hebt die niet eindigen zoals je zou willen zakt de moed je in de schoenen. Hier nog niet het geval, maar elke afwijzing maakt je nóg onzekerder.
Als elke date zo verloopt, zou je dan niet gaan denken hoe dat komt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164722193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Jullie zitten hier ook niet voor niks. Als je gewoon happy in de liefde was wist je waarschijnlijk niet eens van het bestaan van zulke topics.
|:(

Zoals ik eerder al zei; Post gewoon eens normaal mee. Je trekt het hele topic naar beneden met je continue gemekker.
pi_164722214
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef yats het volgende:

[..]

Als elke date zo verloopt, zou je dan niet gaan denken hoe dat komt?
Wat ik zeg: ik kom mild over, lief, aardig, attent, blablabla alles wat je geen sexy, begeerlijke man maakt blijkbaar.
pi_164722244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

|:(

Zoals ik eerder al zei; Post gewoon eens normaal mee. Je trekt het hele topic naar beneden met je continue gemekker.
Voor mij is dat gemekker gewoon terecht. Ik heb een date gehad, verkeer nu in onzekerheid, dus totdat ik haar visie weet blijven alle opties open.
  zondag 21 augustus 2016 @ 00:06:49 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164722367
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Voor mij is dat gemekker gewoon terecht. Ik heb een date gehad, verkeer nu in onzekerheid, dus totdat ik haar visie weet blijven alle opties open.
En tot dan kun je een heel eind indimmen. Dit topic is niet jouw persoonlijke klankbord, neem de boel niet over, dat is niet tof.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164722425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daten is jezelf openstellen, uit je comfortzone, kwetsbaar opstellen. Laten zien wie je bent. Een afwijzing = jij past niet bij mij.
Stop eens met dit soort brochure teksten. Niemand denkt "Goh, zo een date, laat ik mezelf eens openstellen." Nee, mensen denken "Goh, benieuwd of deze persoon leuk is, eens een drankje doen."
quote:
Een rekening van 20 euro is geen groot verlies, maar kan je wel als bevestiging zien om je de volgende keer wat terughoudender op te stellen als je niet zeker weet of zij jou leuk vindt.
Waarom? Dan ben je 20 euro kwijt, boeiend. Je moet stoppen met daten zien als het regelen van de persoon met wie je je 50-jarig huwelijk viert. Niemand is daar mee bezig. Mensen willen gewoon een leuke tijd hebben en zien of het misschien iets meer kan worden dan dat. Net zoals je op de eerste dag van een baan niet de knoop doorhakt dat je er na 25 jaar een gouden pen krijgt, zo ook denken mensen niet aan de eeuwigheid als het op daten aankomt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat is ook deels het probleem ja. Als zij wegvalt, sta ik wederom voor de keuze: wéér het hele riedeltje afgaan. jezelf wederom kwetsbaar opstellen, op zoek naar een nieuwe date en dan weer zoals vandaag eindigen? Of gewoon echt helemaal klaar, kappen en nog meer op mezelf gaan leven en geen uitzicht op een romantische relatie.
1. De dingen minder zwart-wit zien zou helpen.
2. Je moet leren (en daar heb je professionele hulp bij nodig, net als met wat andere zaken), om niet maar één ding tegelijk te kunnen. Bij jou is elk besluit afhankelijk van een uitkomst van een andere situatie, of het nu om daten, wonen, werken of reizen gaat. Ga met jezelf aan de slag en doe gewoon al die dingen tegelijk en zie maar waar het toe leidt.
pi_164722467
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:09 schreef Operc het volgende:

[..]

Stop eens met dit soort brochure teksten. Niemand denkt "Goh, zo een date, laat ik mezelf eens openstellen." Nee, mensen denken "Goh, benieuwd of deze persoon leuk is, eens een drankje doen."

[..]

Waarom? Dan ben je 20 euro kwijt, boeiend. Je moet stoppen met daten zien als het regelen van de persoon met wie je je 50-jarig huwelijk viert. Niemand is daar mee bezig. Mensen willen gewoon een leuke tijd hebben en zien of het misschien iets meer kan worden dan dat. Net zoals je op de eerste dag van een baan niet de knoop doorhakt dat je er na 25 jaar een gouden pen krijgt, zo ook denken mensen niet aan de eeuwigheid als het op daten aankomt.

[..]

1. De dingen minder zwart-wit zien zou helpen.
2. Je moet leren (en daar heb je professionele hulp bij nodig, net als met wat andere zaken), om niet maar één ding tegelijk te kunnen. Bij jou is elk besluit afhankelijk van een uitkomst van een andere situatie, of het nu om daten, wonen, werken of reizen gaat. Ga met jezelf aan de slag en doe gewoon al die dingen tegelijk en zie maar waar het toe leidt.
Kap eens
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164722494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Jullie zitten hier ook niet voor niks. Als je gewoon happy in de liefde was wist je waarschijnlijk niet eens van het bestaan van zulke topics.
Fok bestaat ook uit mensen die hun positieve punten/ ervaringen leren aan onervaren mensen.

Maar met zo'n bord voor je kop zal je dat punt compleet missen.
Hell To The Liars
pi_164722504
Stop dan ook met reageren, de tering zeg.
pi_164722507
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Voor mij is dat gemekker gewoon terecht. Ik heb een date gehad, verkeer nu in onzekerheid, dus totdat ik haar visie weet blijven alle opties open.
Je zou ook maar vragen aan haar wat ze van gisteren vond, nee dat zou te makkelijk zijn...
pi_164722509
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:09 schreef Operc het volgende:

[..]

Stop eens met dit soort brochure teksten. Niemand denkt "Goh, zo een date, laat ik mezelf eens openstellen." Nee, mensen denken "Goh, benieuwd of deze persoon leuk is, eens een drankje doen."

[..]

Waarom? Dan ben je 20 euro kwijt, boeiend. Je moet stoppen met daten zien als het regelen van de persoon met wie je je 50-jarig huwelijk viert. Niemand is daar mee bezig. Mensen willen gewoon een leuke tijd hebben en zien of het misschien iets meer kan worden dan dat. Net zoals je op de eerste dag van een baan niet de knoop doorhakt dat je er na 25 jaar een gouden pen krijgt, zo ook denken mensen niet aan de eeuwigheid als het op daten aankomt.

[..]

1. De dingen minder zwart-wit zien zou helpen.
2. Je moet leren (en daar heb je professionele hulp bij nodig, net als met wat andere zaken), om niet maar één ding tegelijk te kunnen. Bij jou is elk besluit afhankelijk van een uitkomst van een andere situatie, of het nu om daten, wonen, werken of reizen gaat. Ga met jezelf aan de slag en doe gewoon al die dingen tegelijk en zie maar waar het toe leidt.
Kijk, daar kan ik wat mee. Vooral alles laten afhangen van een besluit/uitkomst is bekend en daar werk ik ook aan. Soms zet 1 stap meerdere stappen in beweging, som andersom. Zwart-wit kijken is vooral omdat ik vaak de andere kant niet meemaak, dus daten alleen de eerste dates en nooit eens echt een relatie van een paar maanden ofzo waar je elkaars familie leert kennen, leert dat het niet alleen rozengeur en maneschijn is etc.
pi_164722518
Doe maar vol.
pi_164722523
Dan kunnen we opnieuw beginnen.
pi_164722532
Zonder gemekker.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')