abonnement Unibet Coolblue
pi_164693324
Dit is mijn eerste post en nog wel apart dat dit van mij komt, maar ik ben vandaag een klote situatie tegen het lijf gelopen. Ik heb nu sinds 4 maanden een hele leuke vriendin, smoorverliefd nog steeds en dat zal ook wel zo blijven. Nu doen we al een tijdje gewoon op bed een beetje kroelen en mastruberen. Sinds kort zijn we begonnen met orale seks en nu was ze klaar voor gewoon het echte werk. Ik was er al een tijd klaar voor en heb er altijd natuurlijk zin in gehad en ook altijd gewoon een stijve gehad met kroelen en al het andere. Nu net voor de seks was ik gewoon nog geil maar het zaakje werd slap, ik voelde me helemaal op me gemak en wist ook niet waar het vandaan kwam. Heel kut natuurlijk, omdat ik er altijd al naar heb uitgekeken. Heeft iemand dit ook gehad of herkent hij zichzelf erin, word er namelijk wel ongerust van en word Hierdoor juist onzeker... Alvast bedankt!
pi_164693406
Gewoon wat spanning ;)
Zoek eens een keer in dit forum en je zult zien dat je echt niet de enige bent, hoor. Niet aan de hand.

Ik zou zeggen, probeer het nog eens!
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 23:06:38 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_164694560
Ik denk dat je homo bent want normale hetero's hebben geen moeite een stijve te krijgen. Dat, of je vriendin is hondslelijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_164694723
Neem Horny Goat weed. Daar wordt je pik zo hard van dat je lul uit de mond van je vriendin zal komen.
pi_164736214
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef Atak het volgende:
Neem Horny Goat weed. Daar wordt je pik zo hard van dat je lul uit de mond van je vriendin zal komen.
Wat is dat?
pi_164739509
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik denk dat je homo bent want normale hetero's hebben geen moeite een stijve te krijgen. Dat, of je vriendin is hondslelijk.
Doe eens normaal joh.

TS: het overkomt de besten, niks aan de hand. Volgende keer beter.
I wander in my time...
  maandag 22 augustus 2016 @ 03:15:17 #7
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164754610
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef Atak het volgende:
Neem Horny Goat weed. Daar wordt je pik zo hard van dat je lul uit de mond van je vriendin zal komen.
En jij verwacht in je eigen topic nog wel normale reacties??? :?
Scheur ik door de brennerpas.
  maandag 22 augustus 2016 @ 03:18:33 #8
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164754656
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:37 schreef Jokertoii het volgende:
Dit is mijn eerste post en nog wel apart dat dit van mij komt, maar ik ben vandaag een klote situatie tegen het lijf gelopen. Ik heb nu sinds 4 maanden een hele leuke vriendin, smoorverliefd nog steeds en dat zal ook wel zo blijven. Nu doen we al een tijdje gewoon op bed een beetje kroelen en mastruberen. Sinds kort zijn we begonnen met orale seks en nu was ze klaar voor gewoon het echte werk. Ik was er al een tijd klaar voor en heb er altijd natuurlijk zin in gehad en ook altijd gewoon een stijve gehad met kroelen en al het andere. Nu net voor de seks was ik gewoon nog geil maar het zaakje werd slap, ik voelde me helemaal op me gemak en wist ook niet waar het vandaan kwam. Heel kut natuurlijk, omdat ik er altijd al naar heb uitgekeken. Heeft iemand dit ook gehad of herkent hij zichzelf erin, word er namelijk wel ongerust van en word Hierdoor juist onzeker... Alvast bedankt!
Ik heb het zelf nog nooit met een vriendin mee gemaakt. Wel toen ik bij een hoertje was samen met een mattie van me... Toen wilde mijn lul gewoon niet. Terwijl ik wel geil was.

Dat is inm al jaren geleden en vooralsnog heeft ie daarna nooit meer geweigert. Soms gebeurt dat gewoon. Maak je er niet te druk om en geniet van je meisje. ^O^
Scheur ik door de brennerpas.
pi_164754703
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2016 03:18 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Ik heb het zelf nog nooit met een vriendin mee gemaakt. Wel toen ik bij een hoertje was samen met een mattie van me... Toen wilde mijn lul gewoon niet. Terwijl ik wel geil was.

Dat is inm al jaren geleden en vooralsnog heeft ie daarna nooit meer geweigert. Soms gebeurt dat gewoon. Maak je er niet te druk om en geniet van je meisje. ^O^
Wel je geld terug gehad? ;)
  maandag 22 augustus 2016 @ 03:25:25 #10
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164754713
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 03:24 schreef MRVA het volgende:

[..]

Wel je geld terug gehad? ;)
Nee natuurlijk niet. :D Het lag niet aan haar. :+
Scheur ik door de brennerpas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')