abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164756022
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
OS voorbij. -O- Wat moeten we nu weer eens gaan volgen de komende tijd.
vuelta
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:49:09 #127
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_164756044
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
OS voorbij. -O- Wat moeten we nu weer eens gaan volgen de komende tijd.
Pokemon.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:52:38 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164756067
quote:
12s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:49 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Pokemon.
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:53:46 #129
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164756076
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:46 schreef franklop het volgende:

[..]

vuelta
Wie gaat dat allemaal live uitzenden?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_164756127
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wie gaat dat allemaal live uitzenden?
NOS in het weekend en via nos.nl
Sporza
Eurosport
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 augustus 2016 @ 09:21:24 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164756299
Er zal vandaag of morgen wel een berichtje online komen dat de kijkcijfers goed waren en de dat streams duizenden keren bekeken zijn, dus alles is goed.

:)
pi_164756332
Het was de laatste keer dat we de Olympische Spelen in deze vorm bij de NOS hebben gezien. Vanaf 2018 liggen de rechten voor in ieder geval vier Spelen bij Eurosport. De NOS krijgt wel een sublicentie maar Eurosport houdt twee sporten volledig voor zichzelf. Ook het grote aanbod aan streams zal bij de NOS verdwijnen. Ze mogen alleen nog een live stream op internet zetten van de uitzending die ook op TV is te zien.

http://nos.nl/artikel/204(...)sche-spelen-uit.html
https://over.nos.nl/nieuw(...)ie-olympische-spelen
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 augustus 2016 @ 09:28:59 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164756389
"De NOS kan op de eigen digitale platformen, waaronder NOS.nl en de NOS-app, wel gewoon alles uitzenden wat ook op televisie te zien is, live en in samenvatting."

Dit is niks anders dan gewoon het gebruiken van npo.nl waar je live tv kan kijken.
pi_164757351
Tijd voor de rapport-cijfers:

Sporza: 9
Veel, heeel veel live sport. Fijne commentatoren, goede schakelmomenten mocht er echt iets belangrijks elders zijn. Geen gelul, beperkt tot rond de journaal uitzendingen.

BBC: 8
De BBC had met 2 kanalen op TV een enorm aanbod. Zij hadden behalve veel live sport ook tijdens de late night programmering wat meer discussie. Fijne locaties: bijv. op Copacabana strand. Geen zuigende interviewers maar ook oud-sporters die weten wat ze moeten vragen.

ZDF: 8
Ook voor een 1-zender platform geweldig. Een gevarieerd aanbod aan sport, professionele setting. Geen langdradige gesprekken, maar snel en to-the-point. Geen gefap op eigen sporters. Van Moderne Vijfkamp tot pistool schieten, en van synchroon tot Ritmische gymnastiek, erg brede programmering.

NOS: 4
Zoveel op aan te merken, niet voor niets 14 topics hier met behoorlijk wat klachten,
*Oeverloos geleuter vanuit de studio
*Erg weinig live sport in vergelijking met de buitenlandse zenders
*Begin/eind van wedstrijden missen
*Enorme focus op Nederlanders, de oranje bril
*Heel veel sport evenementen geen enkele aandacht aan besteed, omdat geen Nederlanders...
*Inzetten NPO Sport bleek echt te moeiljk voor ze: of testbeeld of hetzelfde als NPO 1
*Krankzinning slecht niveau interviewers met steeds maar weer dezelfde domme vragen
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  maandag 22 augustus 2016 @ 10:39:36 #135
62913 Blik
The one and Only!
pi_164757562
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 10:28 schreef antiderivative het volgende:
Tijd voor de rapport-cijfers:

Sporza: 9
Veel, heeel veel live sport. Fijne commentatoren, goede schakelmomenten mocht er echt iets belangrijks elders zijn. Geen gelul, beperkt tot rond de journaal uitzendingen.

BBC: 8
De BBC had met 2 kanalen op TV een enorm aanbod. Zij hadden behalve veel live sport ook tijdens de late night programmering wat meer discussie. Fijne locaties: bijv. op Copacabana strand. Geen zuigende interviewers maar ook oud-sporters die weten wat ze moeten vragen.

ZDF: 8
Ook voor een 1-zender platform geweldig. Een gevarieerd aanbod aan sport, professionele setting. Geen langdradige gesprekken, maar snel en to-the-point. Geen gefap op eigen sporters. Van Moderne Vijfkamp tot pistool schieten, en van synchroon tot Ritmische gymnastiek, erg brede programmering.

NOS: 4
Zoveel op aan te merken, niet voor niets 14 topics hier met behoorlijk wat klachten,
*Oeverloos geleuter vanuit de studio
*Erg weinig live sport in vergelijking met de buitenlandse zenders
*Begin/eind van wedstrijden missen
*Enorme focus op Nederlanders, de oranje bril
*Heel veel sport evenementen geen enkele aandacht aan besteed, omdat geen Nederlanders...
*Inzetten NPO Sport bleek echt te moeiljk voor ze: of testbeeld of hetzelfde als NPO 1
*Krankzinning slecht niveau interviewers met steeds maar weer dezelfde domme vragen
Sorry, maar ben het echt niet met je eens. Dit is ook een beetje haten om het haten wat je nu doet. BBC was ook één groot praat-festijn, enige grote voordeel wat de BBC had was dat ze een groot budget hadden en daardoor veel op locatie konden uitzenden waardoor je het gevoel kreeg in Rio bij de sport te zijn. BBC daarnaast ook nog 2 zenders dus logisch dat je dan veel meer kan laten zien (2x zoveel).

Verder heeft de NOS gewoon het probleem dat er heel veel Nederlandse sporters meedoen en daar dan aandacht aan gegeven wordt. Sporza heeft die luxe niet omdat er veel minder Belgen meedoen, die kunnen dus vrijuit "zappen" tussen de sporten. Overigens vind ik dat ook geheel terecht. Als er een Nederlander bezig is dan vind ik het logisch dat die in beeld komt, ook al is er een finale in een andere discipline aan de gang. Ik weet dat niet iedereen het daarmee eens is, maar als je iets anders wilt zien zijn daar de 13 streams voor. Je had niks hoeven missen als je dat niet wilde.

Verder wel eens dat er teveel geluld wordt, mag echt wel minder. Daardoor ook regelmatig begin van een wedstrijd gemist. NIet dat dat het einde van de wereld is overigens. Werd gedurende de Spelen echt wel beter overigens
pi_164757663
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 10:28 schreef antiderivative het volgende:
Tijd voor de rapport-cijfers:

Sporza: 9
Veel, heeel veel live sport. Fijne commentatoren, goede schakelmomenten mocht er echt iets belangrijks elders zijn. Geen gelul, beperkt tot rond de journaal uitzendingen.

BBC: 8
De BBC had met 2 kanalen op TV een enorm aanbod. Zij hadden behalve veel live sport ook tijdens de late night programmering wat meer discussie. Fijne locaties: bijv. op Copacabana strand. Geen zuigende interviewers maar ook oud-sporters die weten wat ze moeten vragen.

ZDF: 8
Ook voor een 1-zender platform geweldig. Een gevarieerd aanbod aan sport, professionele setting. Geen langdradige gesprekken, maar snel en to-the-point. Geen gefap op eigen sporters. Van Moderne Vijfkamp tot pistool schieten, en van synchroon tot Ritmische gymnastiek, erg brede programmering.

NOS: 4
Zoveel op aan te merken, niet voor niets 14 topics hier met behoorlijk wat klachten,
*Oeverloos geleuter vanuit de studio
*Erg weinig live sport in vergelijking met de buitenlandse zenders
*Begin/eind van wedstrijden missen
*Enorme focus op Nederlanders, de oranje bril
*Heel veel sport evenementen geen enkele aandacht aan besteed, omdat geen Nederlanders...
*Inzetten NPO Sport bleek echt te moeiljk voor ze: of testbeeld of hetzelfde als NPO 1
*Krankzinning slecht niveau interviewers met steeds maar weer dezelfde domme vragen
Je bent een Vlaming toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_164757918
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 10:39 schreef Blik het volgende:

[..]

Sorry, maar ben het echt niet met je eens. Dit is ook een beetje haten om het haten wat je nu doet. BBC was ook één groot praat-festijn, enige grote voordeel wat de BBC had was dat ze een groot budget hadden en daardoor veel op locatie konden uitzenden waardoor je het gevoel kreeg in Rio bij de sport te zijn. BBC daarnaast ook nog 2 zenders dus logisch dat je dan veel meer kan laten zien (2x zoveel).

Verder heeft de NOS gewoon het probleem dat er heel veel Nederlandse sporters meedoen en daar dan aandacht aan gegeven wordt. Sporza heeft die luxe niet omdat er veel minder Belgen meedoen, die kunnen dus vrijuit "zappen" tussen de sporten. Overigens vind ik dat ook geheel terecht. Als er een Nederlander bezig is dan vind ik het logisch dat die in beeld komt, ook al is er een finale in een andere discipline aan de gang. Ik weet dat niet iedereen het daarmee eens is, maar als je iets anders wilt zien zijn daar de 13 streams voor. Je had niks hoeven missen als je dat niet wilde.

Verder wel eens dat er teveel geluld wordt, mag echt wel minder. Daardoor ook regelmatig begin van een wedstrijd gemist. NIet dat dat het einde van de wereld is overigens. Werd gedurende de Spelen echt wel beter overigens
Wat ik geleerd heb in deze 14 topics is dat de NOS ook veel budget had want er werd eerder gesteld dat de NOS niet de rechten had om alles uit te zenden (vandaar de klachten over geen live-sport), maar dat werd ontkracht. Bovendien had de NOS ook 2 zenders, maar zoals gezegd faalde dat in 9 van de 10 keer.

Je 2e punt: de Britten/Duitsers hadden nog veel meer eigen sporters maar vonden toch de tijd om fantastische wedstrijden uit te zenden waar geen landgenoten aanwezig waren. De BBC zond bijvoorbeeld Beachvolleybal wedstrijden van Ned. uit en de handbal/volleybal wedstijden, de ZDF deed boogschieten van Z-KO of synchroonzwemmen, Tafeltennis tussen de Chinezen. Daar kiezen ze voor.

Ze kozen er ook niet voor om dagenlang te gaan terugblikken, zoals de NOS met Dafne.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_164758022
Op zich vond ik het niet erg, maar wat me vooral nog irriteerde is dat als Nederlanders werden uitgeschakeld, dan de rest van toernooi compleet werd genegeerd. De boogschietfinale is alleen in de dag compilatie voorbij gekomen, evenals alle judo winnaars...
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:05:04 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_164758093
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 10:55 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Wat ik geleerd heb in deze 14 topics is dat de NOS ook veel budget had want er werd eerder gesteld dat de NOS niet de rechten had om alles uit te zenden (vandaar de klachten over geen live-sport), maar dat werd ontkracht. Bovendien had de NOS ook 2 zenders, maar zoals gezegd faalde dat in 9 van de 10 keer.

Je 2e punt: de Britten/Duitsers hadden nog veel meer eigen sporters maar vonden toch de tijd om fantastische wedstrijden uit te zenden waar geen landgenoten aanwezig waren. De BBC zond bijvoorbeeld Beachvolleybal wedstrijden van Ned. uit en de handbal/volleybal wedstijden, de ZDF deed boogschieten van Z-KO of synchroonzwemmen, Tafeltennis tussen de Chinezen. Daar kiezen ze voor.

Ze kozen er ook niet voor om dagenlang te gaan terugblikken, zoals de NOS met Dafne.
NPO Sport kun je nauwelijks een zender noemen, zit ergens op kanaal 400 nog wat, kijkt echt helemaal niemand naar. En het budget van de NOS voor deze spelen is in vergelijking met een BBC of NBC echt peanuts, niet te vergelijken.

En ik denk dat de NOS prima weet wat de gemiddelde Nederlander wilt, ik zit bijvoorbeeld ook echt niet te wachten op een tafeltennis-wedstrijd tussen 2 Chinezen. Ik heb dan liever ook wat achtergrond van Nederlandse Olympiërs. Maar ik weet ook wel dat iedereen daarin anders is, dat is verder ook prima. Als je even wat anders wilt kijken kun je dus naar de streams uitwijken, wat op een aantal hick-ups na prima werkte.
  maandag 22 augustus 2016 @ 11:46:59 #140
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_164758831
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beter :P
Nee. Hans is geweldig bij het turnen, maar dit kan ie echt niet.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:34:30 #141
422311 Erebos
Het is een beetje donker.
pi_164761897
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:05 schreef Blik het volgende:

[..]

NPO Sport kun je nauwelijks een zender noemen, zit ergens op kanaal 400 nog wat, kijkt echt helemaal niemand naar. En het budget van de NOS voor deze spelen is in vergelijking met een BBC of NBC echt peanuts, niet te vergelijken.

En ik denk dat de NOS prima weet wat de gemiddelde Nederlander wilt, ik zit bijvoorbeeld ook echt niet te wachten op een tafeltennis-wedstrijd tussen 2 Chinezen. Ik heb dan liever ook wat achtergrond van Nederlandse Olympiërs. Maar ik weet ook wel dat iedereen daarin anders is, dat is verder ook prima. Als je even wat anders wilt kijken kun je dus naar de streams uitwijken, wat op een aantal hick-ups na prima werkte.
Met dat laatste ben ik het niet eens. De kwartfinales van het schermen werden bijvoorbeeld niet live uitgezonden. Ze werden 2 of 3 uur later uitgezonden, toen de uitslag al bekend was. En dan nog liet de NOS hoogstens 2 kwartfinales zien. De halve finales van de vrouwenteams op sabel werden sowieso niet uitgezonden, ook niet in herhaling. Best jammer, want ik had graag de VS tegen Rusland willen zien. Vergelijk dat eens met NBC, die gewoon live streams van alle lopers had. Daarnaast werd de website ook niet of soms te laat ge-update.

Wat het schermen betreft heeft de NOS het ronduit verknald. Het was echt heel slecht.
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:36:58 #142
62913 Blik
The one and Only!
pi_164761926
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:34 schreef Erebos het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het niet eens. De kwartfinales van het schermen werden bijvoorbeeld niet live uitgezonden. Ze werden 2 of 3 uur later uitgezonden, toen de uitslag al bekend was. En dan nog liet de NOS hoogstens 2 kwartfinales zien. De halve finales van de vrouwenteams op sabel werden sowieso niet uitgezonden, ook niet in herhaling. Best jammer, want ik had graag de VS tegen Rusland willen zien. Vergelijk dat eens met NBC, die gewoon live streams van alle lopers had. Daarnaast werd de website ook niet of soms te laat ge-update.

Wat het schermen betreft heeft de NOS het ronduit verknald. Het was echt heel slecht.
Het schermen was niet live op tv maar ook niet live op de streams, bedoel je dat?

Dat is dan één van de hick-ups, soms werkte de de stream uberhaupt niet.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 augustus 2016 @ 14:48:33 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_164762100
Ik vond de BBC over het algemeen eigenlijk minstens net zo erg als de NOS :')

Echt al die zenders hebben gewoon tig finales gemist omdat er Duitsers/Britten/Nederlanders/Belgen ergens geïnterviewd moesten worden. Benieuwd wat Eurosport gaat doen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 22 augustus 2016 @ 14:49:25 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164762115
NOS had gewoon 12 streams hele tijd kunnen aanbieden hoor, maar ze moesten voor ons bepalen wat wij wel en niet konden kijken
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:10:37 #145
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164762416
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond de BBC over het algemeen eigenlijk minstens net zo erg als de NOS :')

Echt al die zenders hebben gewoon tig finales gemist omdat er Duitsers/Britten/Nederlanders/Belgen ergens geïnterviewd moesten worden. Benieuwd wat Eurosport gaat doen :)
1 ding is zeker: ES doet veel met lokale sporters (dus een nederlander die die sport beoefend of heeft beoefend als commentator) en de forums. Je naam op TV horen omdat je een vraag stelde op het forum is een ultiem kippevel moment.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164762560
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:34 schreef Erebos het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het niet eens. De kwartfinales van het schermen werden bijvoorbeeld niet live uitgezonden. Ze werden 2 of 3 uur later uitgezonden, toen de uitslag al bekend was. En dan nog liet de NOS hoogstens 2 kwartfinales zien. De halve finales van de vrouwenteams op sabel werden sowieso niet uitgezonden, ook niet in herhaling. Best jammer, want ik had graag de VS tegen Rusland willen zien. Vergelijk dat eens met NBC, die gewoon live streams van alle lopers had. Daarnaast werd de website ook niet of soms te laat ge-update.

Wat het schermen betreft heeft de NOS het ronduit verknald. Het was echt heel slecht.
Jij bent een schermliefhebber, zo zijn er ook liefhebbers van kayakvaren, schieten, schoonspringen, etc, etc. De NOS kan toch nooit alles live uitzenden. Daar kritiek op hebben vind ik nogal egoïstisch en kortzichtig.

Dat ze het uiteindelijk later uitzenden; de NOS maakt een programma in plaats van het zomaar uitzenden van sporten. Daar kun je wel je kritiek op hebben, maar die keuze hebben ze nu eenmaal ja-ren geleden gemaakt en ze zien dat het voor het grootste gedeelte van NL werkt. Dan kun je kiezen om je daar aan te gaan ergeren zoals 99% van dit topic doet, of je respecteert de keuze gewoon en gaat ergens anders kijken. Oplossingen zat. Je vergelijking met de NBC is overigens ook niet helemaal eerlijk hè...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:23:03 #147
422311 Erebos
Het is een beetje donker.
pi_164762603
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:36 schreef Blik het volgende:

[..]

Het schermen was niet live op tv maar ook niet live op de streams, bedoel je dat?

Dat is dan één van de hick-ups, soms werkte de de stream uberhaupt niet.
Ja, dat bedoelde ik. De partij van Bas Verwijlen werd wel uitgezonden op de tv. Nu maakt mij dat op zich niet zoveel uit, want schermen is nu eenmaal een kleine sport in Nederland. Maar wat mij stoort is dat de NOS soms zelfs geen livestream aanbood. Als er wel een livestream was, werkte het doorgaans prima. Er was dus geen technisch probleem; dit was een keuze van de NOS. En ik snap werkelijk niet waarom de NOS besloot om de halve finales(!) van het sabelschermen niet uit te zenden. Ik hoop dat Eurosport het beter doet.
pi_164762617
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:23 schreef Erebos het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik. De partij van Bas Verwijlen werd wel uitgezonden op de tv. Nu maakt mij dat op zich niet zoveel uit, want schermen is nu eenmaal een kleine sport in Nederland. Maar wat mij stoort is dat de NOS soms zelfs geen livestream aanbood. Als er wel een livestream was, werkte het doorgaans prima. Er was dus geen technisch probleem; dit was een keuze van de NOS. En ik snap werkelijk niet waarom de NOS besloot om de halve finales(!) van het sabelschermen niet uit te zenden. Ik hoop dat Eurosport het beter doet.
Rechtenpakket voldeed niet? Andere sporten op dat moment?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 22 augustus 2016 @ 15:26:35 #149
422311 Erebos
Het is een beetje donker.
pi_164762657
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij bent een schermliefhebber, zo zijn er ook liefhebbers van kayakvaren, schieten, schoonspringen, etc, etc. De NOS kan toch nooit alles live uitzenden. Daar kritiek op hebben vind ik nogal egoïstisch en kortzichtig.

Dat ze het uiteindelijk later uitzenden; de NOS maakt een programma in plaats van het zomaar uitzenden van sporten. Daar kun je wel je kritiek op hebben, maar die keuze hebben ze nu eenmaal ja-ren geleden gemaakt en ze zien dat het voor het grootste gedeelte van NL werkt. Dan kun je kiezen om je daar aan te gaan ergeren zoals 99% van dit topic doet, of je respecteert de keuze gewoon en gaat ergens anders kijken. Oplossingen zat. Je vergelijking met de NBC is overigens ook niet helemaal eerlijk hè...
Ik hoef het niet op tv te zien. Uitzenden via livestream is goed genoeg. Zelfs beter, want dan is er gelukkig geen commentaar. Maar helemaal geen livestream aanzetten terwijl de wedstrijden gespeeld worden is simpelweg slecht.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 augustus 2016 @ 15:26:58 #150
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_164762663
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 15:23 schreef Erebos het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik. De partij van Bas Verwijlen werd wel uitgezonden op de tv. Nu maakt mij dat op zich niet zoveel uit, want schermen is nu eenmaal een kleine sport in Nederland. Maar wat mij stoort is dat de NOS soms zelfs geen livestream aanbood. Als er wel een livestream was, werkte het doorgaans prima. Er was dus geen technisch probleem; dit was een keuze van de NOS. En ik snap werkelijk niet waarom de NOS besloot om de halve finales(!) van het sabelschermen niet uit te zenden. Ik hoop dat Eurosport het beter doet.
De halve finales van het sabelschermen heb ik gewoon op de stream ziten kijken als ik me niet vergis hoor :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')