abonnement Unibet Coolblue
pi_164721921
Miste hem al, dacht die spreekt ons alleen nog toe via BradgeTv
pi_164721943
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:46 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Braddie heeft zijn hele carrière verpest. Geen enkele werkgever neemt iemand met zulke vlogs serieus. Zie jij Enzo Knol al reageren op haatreacties en dan op die manier?

Als Braddie een afgestudeerde rechtenstudent was en morgen ging solliciteren bij Nautu Dutilh en ze zien deze vlog, lachen ze hem keihard uit.
Met betrekking tot werk zal onze Bradster wel andere obstakels ondervinden voordat men uitkomt bij BradgeTV (wat overigens de enige vlogger is die ik bekijk). Zo zal zijn gebrek aan werkervaring, werkethiek, opleidingen, mentaliteit en sociaal overkomen eerder een obstakel vormen dan zijn creatieve uitspattingen op youtube
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:50:04 #153
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164721948
* DerRabbit heeft popcorn en een ijskoud biertje klaar staan

Go mapima Go *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164721954
Maar wat is dat toch al die haat en nijd tussen jullie twee
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:51:10 #155
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164721975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:50 schreef DeBaba het volgende:
Maar wat is dat toch al die haat en nijd tussen jullie twee
Ik vermoed een chronisch aandachtstekort bij mapima, veel meer zal het wel niet zijn.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164722010
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik vermoed een chronisch aandachtstekort bij mapima, veel meer zal het wel niet zijn.
Dat terwijl ze toch een strakke deerne is als ik het mij goed herinner. Wel blond, wat natuurlijk een minpunt is, maar daar valt nog mee te leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 23:52:22 ]
pi_164722013
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik vermoed een chronisch aandachtstekort bij mapima, veel meer zal het wel niet zijn.
Weet niet wat de achtergrond is.
Lopen alleen maar te snitchen op elkaar maar lijken elkaar goed te kennen.
pi_164722016
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:46 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Braddie heeft zijn hele carrière verpest. Geen enkele werkgever neemt iemand met zulke vlogs serieus. Zie jij Enzo Knol al reageren op haatreacties en dan op die manier?

Als Braddie een afgestudeerde rechtenstudent was en morgen ging solliciteren bij Nautu Dutilh en ze zien deze vlog, lachen ze hem keihard uit.
Enzo Knol gaat al janken op tv als ze een feestje in z'n voortuin doen.

Je maakt je erg druk om je carrière, maak je maar meer druk om je persoonlijkheid. Ben je in het echt ook een dikke trol of alleen op internet? Want wie gaat zo'n negatieve aandacht vragende huppelkut aannemen? Of ben je erg lenig?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_164722048
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Met betrekking tot werk zal onze Bradster wel andere obstakels ondervinden voordat men uitkomt bij BradgeTV (wat overigens de enige vlogger is die ik bekijk). Zo zal zijn gebrek aan werkervaring, werkethiek, opleidingen, mentaliteit en sociaal overkomen eerder een obstakel vormen dan zijn creatieve uitspattingen op youtube
Je hebt tegenwoordig ook sollicitaties via Skype. :D En voor sommige banen heb je niks aan ervaring nodig. :P

Stel je voor. Dan solliciteert hij via Skype om aan het eind van de dag te horen of hij naar de volgende sollicitatieronde gaat. Die dag drie anderen ook. De werkgever denkt "ze waren allemaal wel geschikt volgens mij, laat ik eens op internet kijken wat er over ze staat."

Zien ze ineens BradgeTV, hoppa, in de prullenbak die sollicitatie. Braddie kan dan niet door naar de volgende ronde: een gesprek bij het bedrijf zelf.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:56:25 #160
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164722115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:52 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat terwijl ze toch een strakke deerne is als ik het mij goed herinner. Wel blond, wat natuurlijk een minpunt is, maar daar valt nog mee te leven.
Een strak lijfje kan niet goed maken wat een psychische stoornis kapot maakt :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:52 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Weet niet wat de achtergrond is.
Lopen alleen maar te snitchen op elkaar maar lijken elkaar goed te kennen.
Bradge hapt nogal snel op kritiek terwijl mapima geilt op de aandacht die bradge haar geeft. Beetje kip of ei verhaal.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164722161
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:56 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Een strak lijfje kan niet goed maken wat een psychische stoornis kapot maakt :+

[..]

Bradge hapt nogal snel op kritiek terwijl mapima geilt op de aandacht die bradge haar geeft. Beetje kip of ei verhaal.
Die gozer snapt niet dat hij op deze manier geen kijkers buiten FOK! gaat scoren. Hij geeft op elk haatbericht commentaar. Er is zelfs een vlog waarin hij reageert op youtubecomments waarin staat dat hij dik is.
pi_164722198
Ik denk niet dat het zo ver zou komen want de wijze waarop Braddie zich presenteert op youtube sluit al aan bij het beeld dat je van hem krijgt. Je moet het nou ook weer niet groter maken dan het is. Werkgevers zijn geen betaalde detectives die heel internet afstruinen voor informatie van een kandidaat. Dat zal alleen bij bepaalde functies een grotere factor spelen, maar dat zijn geen functies waar Braddie voor in aanmerking zou komen.

Ik doe het soms ook eens, maar vele verder dan de foto's op Facebook kom ik niet en veel meer interesseert mij ook niet. Als ik het al doe zijn het vaak wel bij chicks O+
pi_164722206
Als Braddie op een professionele manier zou kunnen reageren, bleef hij rustig en ging hij never nooit op haatreacties in. Dat heet niet voor niets professionaliteit.
pi_164722225
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:56 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Een strak lijfje kan niet goed maken wat een psychische stoornis kapot maakt :+

[..]

Bradge hapt nogal snel op kritiek terwijl mapima geilt op de aandacht die bradge haar geeft. Beetje kip of ei verhaal.
IDkaart is het klassieke voorbeeld van een in&out, prima voor een nacht, maar op lange termijn levert het alleen maar ellende op.
pi_164722231
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 23:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik denk niet dat het zo ver zou komen want de wijze waarop Braddie zich presenteert op youtube sluit al aan bij het beeld dat je van hem krijgt. Je moet het nou ook weer niet groter maken dan het is. Werkgevers zijn geen betaalde detectives die heel internet afstruinen voor informatie van een kandidaat. Dat zal alleen bij bepaalde functies een grotere factor spelen, maar dat zijn geen functies waar Braddie voor in aanmerking zou komen.

Ik doe het soms ook eens, maar vele verder dan de foto's op Facebook kom ik niet en veel meer interesseert mij ook niet. Als ik het al doe zijn het vaak wel bij chicks O+
Nou internet gaat steeds meer gebruikt worden bij het werven van personeel hoor. Als je geen LinkedInprofiel hebt ben je al verdacht. Als ze vinden dat je vlogs hebt en toevallig net "het verkeerde filmpje" bekijken als check, ben je de sjaak.
  zondag 21 augustus 2016 @ 00:02:22 #166
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164722255
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

IDkaart is het klassieke voorbeeld van een in&out, prima voor een nacht, maar op lange termijn levert het alleen maar ellende op.
Dan nog zou ik je niet aanraden om hem in mapima te duwen, levert veel meer gezeik op dan je lief is :{w
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164722257
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:01 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Nou internet gaat steeds meer gebruikt worden bij het werven van personeel hoor. Als je geen LinkedInprofiel hebt ben je al verdacht. Als ze vinden dat je vlogs hebt en toevallig net "het verkeerde filmpje" bekijken als check, ben je de sjaak.
Geloof mij nou maar dat dat allemaal reuze meevalt. Ik spreek vanuit ervaring, jij vanuit aannames
  zondag 21 augustus 2016 @ 00:03:07 #168
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164722272
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar dat dat allemaal reuze meevalt. Ik spreek vanuit ervaring, jij vanuit aannames
Ik vermoed dat zij ook niet veel verder gaat komen dan aannames en een uitkering :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164722281
quote:
99s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Dan nog zou ik je niet aanraden om hem in mapima te duwen, levert veel meer gezeik op dan je lief is :{w
Toch heb ik junior wel eens gegeven aan minder moet ik eerlijk bekennen hoor
  zondag 21 augustus 2016 @ 00:04:27 #170
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164722305
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:03 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Toch heb ik junior wel eens gegeven aan minder moet ik eerlijk bekennen hoor
Dan mag ik toch aannemen dat deze meiden in kwestie mentaal 'iets' stabieler waren dan mapima.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164722306
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:02 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar dat dat allemaal reuze meevalt. Ik spreek vanuit ervaring, jij vanuit aannames
Het is ook wel geluk hebben hoor. Maar de kids die nu HR adviseur studeren worden hierin opgeleid. _O_

Neemt niet weg dat een oude doos die niks van internet snapt in je voordeel kan zijn.
pi_164722350
BradgeTV

1 uur geleden Kritiek op mijn vlogs
1 dag geleden Waarom vlog ik ik heb toch geen leven
2 Dagen geleden reacties onder video op beoordelen

Lekker bezig.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2016 00:07:05 ]
pi_164722354
Waarom heeft onze held een ban? En waar is dat eventueel te zien?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_164722356
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Het is ook wel geluk hebben hoor. Maar de kids die nu HR adviseur studeren worden hierin opgeleid. _O_

Neemt niet weg dat een oude doos die niks van internet snapt in je voordeel kan zijn.
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Het is ook wel geluk hebben hoor. Maar de kids die nu HR adviseur studeren worden hierin opgeleid. _O_

Neemt niet weg dat een oude doos die niks van internet snapt in je voordeel kan zijn.
Ik ben 1 van die kids en werk als recruiter, maar ik doe weinig met Linkedin en mijn FB is een rommeltje met nog troep van 5/6 jaar geleden op dronken nachten. Het gaat erom hoe je jezelf presenteert gedurende een gesprek. Een rare foto/video zou alleen een reden zijn als afwijzing als er al twijfel bestond bij de sollicitatie. Ik heb nog nooit iemand afgewezen op basis van een internetprofiel.
pi_164722369
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:04 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Het is ook wel geluk hebben hoor. Maar de kids die nu HR adviseur studeren worden hierin opgeleid. _O_

Neemt niet weg dat een oude doos die niks van internet snapt in je voordeel kan zijn.
Check bij sollicitaties altyd vluchtig google en sociale media van de kandidaat. Maar dat is voor lagere functies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')