abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2016 @ 11:52:39 #52
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_165621378
Naast de kaarten gegrepen :(
Vrijdag volgende poging
pi_165622015
quote:
Ik zeg dit eigenlijk nooit over bands: maar wat spelen ze slordig zeg :{

Als ik zoveel geld voor een kaartje had betaald, zou ik het niet tof vinden ze zo te horen, want het leidt gewoon af
nee, jij dan!
  zondag 23 oktober 2016 @ 06:44:27 #54
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166141205
Nog een paar minuten! Metallica akoestisch!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 oktober 2016 @ 07:54:53 #55
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166141340
Hardwired Selfdistruct akoestisch _O_ Eerste en laatste keer aldus James :P En Hero of the Day :D Die hadden ze voor het laatst gespeeld in 1999...

Morgen weer, benieuwd wat ze dan hebben :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_166141477
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 07:54 schreef Dagoduck het volgende:
Hardwired Selfdistruct akoestisch _O_ Eerste en laatste keer aldus James :P En Hero of the Day :D Die hadden ze voor het laatst gespeeld in 1999...

Morgen weer, benieuwd wat ze dan hebben :)
Gelukkig net een goede Periscope gevonden, wat een fuck-up die Hardwired. Maar daarom ook wel weer leuk, haha.

en Hero _O_
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  maandag 24 oktober 2016 @ 17:52:09 #57
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166174968
Twee keer Metallica live in 1 weekend, mijn weekend is geslaagd :D

Gister speelden ze For Whom The Bells Tolls en Nothing Else Matters itt. Hero of the Day en Seek & Destroy eergister.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 27 oktober 2016 @ 13:27:28 #58
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_166239833
Ik heb goede hoop voor deze plaat, 'Moth' is in elk geval lekker. En als je Moth en Hardwired naast elkaar legt, lijkt het haast wel of ze Kill'm All nog eens willen maken, maar dan nu goed. Want laten we wel wezen, qua songs maken waren ze toen nog niet zo ver.
Dit is dus een goed ding.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2016 @ 20:48:19 #59
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_166334329
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_166337803
Luister eens goed naar 3:54
pi_166339819
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:48 schreef Tokus het volgende:
asjeblieft:

Dit nummer is nog matiger. Volgens mij krijgt die producer teveel betaald om zijn bek te houden.

Iemand zou tegen Lars moeten zeggen dat hij normaal moet gaan drummen. Er worden echt teveel fills gespeeld, soms dwars door James zijn zang heen. Kirk zijn solo's gaan wel, maar kan ook beter. Rob doet gewoon zijn werk. James zijn gitaarspel is wel weer fenomenaal, wel nogal veel Iron Maiden invloeden laatste tijd, heeft zijn zoon dat de hele dag opstaan ofzo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166340279
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 01:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit nummer is nog matiger. Volgens mij krijgt die producer teveel betaald om zijn bek te houden.

Iemand zou tegen Lars moeten zeggen dat hij normaal moet gaan drummen. Er worden echt teveel fills gespeeld, soms dwars door James zijn zang heen. Kirk zijn solo's gaan wel, maar kan ook beter. Rob doet gewoon zijn werk. James zijn gitaarspel is wel weer fenomenaal, wel nogal veel Iron Maiden invloeden laatste tijd, heeft zijn zoon dat de hele dag opstaan ofzo?
Vond de andere nummers beter dan deze. Maar wil niet zeggen dat deze slecht is.
En wat is er slecht aan een beetje Maiden invloeden?
pi_166340393
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 06:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]
En wat is er slecht aan een beetje Maiden invloeden?
Niets :)
Viel mij gewoon op.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166340810
Haha die fill op 3.54, beetje jammer. Maar wel lekker Maiden-ish :)
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:29:25 #65
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_166345330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 08:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Haha die fill op 3.54, beetje jammer. Maar wel lekker Maiden-ish :)
Vind het wel grappig...speelser dan ze vaak (willen) overkomen. Ben zo langzamerhand wel erg benieuwd naar de hele plaat!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 1 november 2016 @ 13:32:43 #66
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_166345423
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 08:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Haha die fill op 3.54, beetje jammer. Maar wel lekker Maiden-ish :)
Dat hoor ik nu iedereen elkaar napraten, maar ik herken er echt he-le-maal niets van Maiden in.
Don't let my username fool you...
pi_166345852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:32 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat hoor ik nu iedereen elkaar napraten, maar ik herken er echt he-le-maal niets van Maiden in.
op 3:54 ik ook totaal niet, maar op 4:22 dan wel weer :P
nee, jij dan!
pi_166348681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:55 schreef Gehenna het volgende:

[..]

op 3:54 ik ook totaal niet, maar op 4:22 dan wel weer :P
Ik op 3:54 ook niet, maar die fill (onder de solo) is gewoon beetje grappig.

Maar inderdaad, dat korte gitaarduelletje is dan wel weer maiden vind ik.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_166348843
De artwork is trouwens weer: :')


Matlas, Rise!

[ Bericht 1% gewijzigd door Gehenna op 01-11-2016 16:45:35 ]
nee, jij dan!
pi_166349890
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:55 schreef Gehenna het volgende:

[..]

op 3:54 ik ook totaal niet, maar op 4:22 dan wel weer :P
Ik bedoelde deze

Luister maar eens naar 6:46 :P

En het intro is redelijk gelijk aan Dryers Eyes (op 10 seconde)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 november 2016 @ 21:04:42 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166377959
Ik vind het toch wel bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die over de fills van Lars of de wah van Kirk blijven vallen. Dit doen ze al jaren, zelfs decennia lang en nog zijn mensen verbaasd en roepen ze dat het anders zo moeten en dat dit slecht is en bla bla bla.

Dat je het niks vind kan ik begrijpen, dat je liever iets anders hoort kan ik ook begrijpen, maar dat je al album na album na album verwacht dat mannen van 50+ opeens van stijl gaan veranderen is toch behoorlijk wanhopig :D Lars en Kirk zijn wie ze zijn en zullen altijd op zelfde manier blijven spelen, get used to it :)

That said ... ik vind Atlas, rise wel lekker klinken. Zeker wel wat Iron Maiden invloeden hier en daar, maar daar is niks mis mee _O_ Tot nu toe best blij met wat ik heb gehoord, ben benieuwd naar de rest.
pi_166378030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:04 schreef Kyran het volgende:

That said ... ik vind Atlas, rise wel lekker klinken. Zeker wel wat Iron Maiden invloeden hier en daar, maar daar is niks mis mee Tot nu toe best blij met wat ik heb gehoord, ben benieuwd naar de rest.
Dit
pi_166378574
Klinkt beter dan wat ik de afgelopen 20 jaar van ze gehoord heb, maar dat was ook weer niet zo heel moeilijk. :'). En toch blijft het net niks.

Ze hadden gewoon moeten stoppen na AJFA, want daarna begon het verval al overduidelijk in te treden.

Als James nou eens een plaat ging maken met Marty Friedman ofzo, en dan Dave Lombardo op drums en een Steve diGiorgio ofzo op bas. Dat zou nog wel wat kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 02-11-2016 22:56:42 ]
pi_166378653
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:04 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het toch wel bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die over de fills van Lars of de wah van Kirk blijven vallen. Dit doen ze al jaren, zelfs decennia lang en nog zijn mensen verbaasd en roepen ze dat het anders zo moeten en dat dit slecht is en bla bla bla.

Dat je het niks vind kan ik begrijpen, dat je liever iets anders hoort kan ik ook begrijpen, maar dat je al album na album na album verwacht dat mannen van 50+ opeens van stijl gaan veranderen is toch behoorlijk wanhopig :D Lars en Kirk zijn wie ze zijn en zullen altijd op zelfde manier blijven spelen, get used to it :)

That said ... ik vind Atlas, rise wel lekker klinken. Zeker wel wat Iron Maiden invloeden hier en daar, maar daar is niks mis mee _O_ Tot nu toe best blij met wat ik heb gehoord, ben benieuwd naar de rest.
Dat van die wah vind ik geen probleem, maar zijn stijl is echt veranderd. Vroeger was Lars al een overplayer maar hij hield zich wel in rond zangmomenten. Na the Black Album is het technisch bergaf gegaan. Steeds minder tombass fills, minder complexe maatsoorten. Live ging het ook steeds matiger, met onnodige fills op ongewenste momenten en vaak het tempo verliezen. De drums werden steeds eenvoudiger, met vooral doublestrokes, vooral op de snare. En steeds minder dubbele bass.

Dat het niveau van live nu ook op een studioalbum staat is best bedroevend. Voorheen werd het eruit gehaald en opnieuw ingespeeld...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 november 2016 @ 21:31:34 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166378783
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat van die wah vind ik geen probleem, maar zijn stijl is echt veranderd. Vroeger was Lars al een overplayer maar hij hield zich wel in rond zangmomenten. Na the Black Album is het technisch bergaf gegaan. Steeds minder tombass fills, minder complexe maatsoorten. Live ging het ook steeds matiger, met onnodige fills op ongewenste momenten en vaak het tempo verliezen. De drums werden steeds eenvoudiger, met vooral doublestrokes, vooral op de snare. En steeds minder dubbele bass.

Dat het niveau van live nu ook op een studioalbum staat is best bedroevend. Voorheen werd het eruit gehaald en opnieuw ingespeeld...
Ik ben het wel deels met je eens hoor, daar niet van. Ik verwacht echter niet dat het ooit gaat veranderen. Het zal eerder verslechteren dan verbeteren. Daarom zeg ik dus ook dat ik niet snap dat mensen nog steeds (te) hoge verwachtingen hebben van Metallica. Ze brengen redelijke strakke/interessant albums uit, maar ook niet meer dan dat.

Ik geloof er niet in dat ze dit zelf niet horen/weten, dus moet het een bewuste keuze zijn. Persoonlijk zou ik het ook iets minder willen horen, maar het is zoals het is en het klinkt (als geheel) nog steeds prima, dus lekker genieten :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')