abonnement Unibet Coolblue
pi_164667569
Gisteren kwam ik mijn ex tegen. Ze traint waar ik ook train. Ik had mij voorgenomen om niet met haar te praten omdat ze mij emotioneel pijn had gedaan. Als ik haar zou zien dan zou ik haar vermijden. Ik liep de kamer binnen en keek de verte in ik zag haar niet dus dacht ik dat de kust veilig was. Ik draai mij om en ik kom oog in oog met haar. Ze was vriendelijk en zijn spontaan hallo. Ik zei hallo en draaide mij op en liep weg. Van haar stem en gezichtsuitdrukking merkte ik dat ze teleurgesteld was maar het ging allemaal zo snel dat ik er geen grip op had. Nu dat ik erover nadenk voel ik mij er best slecht over. Normaal zou ze mij altijd whatsappen als ze mij ergens zag. Deze keer niets en ze is altijd de gene die contact opzoekt. Ik had mij niet als een botte hond moeten gedragen ook al ben ik niet (meer) geïnteresseerd in haar. Wat zal ik doen? Mezelf verontschuldigen hoef ik sowieso niet. Ik heb niks verkeerds gedaan.
pi_164667678
Lief dagboek.
pi_164668033
TS zal onder deze streep allerlei irrelevante meta-communicatie dat op magische wijze door zijn ex is ingestraald irrationeel duiden en voorts volledig vanuit zijn referentiekader masseren tot een mono-epistel waarbij hij bij de lezer een gevoel zal trachten op te roepen waarin aangehaalde ex zichzelf al kniezend overduidelijk in slaap zal wenen terwijl zij het uitschreeuwt van het verlangen naar zijn one-in-a-million gladiatorbody terwijl het feitelijk en heel concreet gezien enkel TS degene is die zijn verhaal doet op een forum met een doos tissues tussen zijn benen en een flesje lotion binnen handbereik.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 02:46:00 ]
pi_164671258
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 02:24 schreef Stratotanker het volgende:
TS zal onder deze streep allerlei irrelevante meta-communicatie dat op magische wijze door zijn ex is ingestraald irrationeel duiden en voorts volledig vanuit zijn referentiekader masseren tot een mono-epistel waarbij hij bij de lezer een gevoel zal trachten op te roepen waarin aangehaalde ex zichzelf al kniezend overduidelijk in slaap zal wenen terwijl zij het uitschreeuwt van het verlangen naar zijn one-in-a-million gladiatorbody terwijl het feitelijk en heel concreet gezien enkel TS degene is die zijn verhaal doet op een forum met een doos tissues tussen zijn benen en een flesje lotion binnen handbereik.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
_O-
pi_164671871
Wat een vervelende droom
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:20:41 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164672028
Doorademen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164672849
Wat een bullshit-verhaal, alsof je contact moet houden met een ex.. :') beter had ze wat meer respect voor je gehad toen je nog een relatie met haar had, dat is nu over en voorbij, dus, weg met die domme doos, einde onderwerp! :{w
With a Song in my heart and a smile on my face...
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:47:13 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164673173
wat een lieve reacties weer O+

volgende keer gewoon in de sportschool wat vriendelijker hallo zeggen... je zal echt daarna niet in bed met haar belanden hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:58:40 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164673386
Heb je ook een specifieke vraag? Als je je schuldig voelt is excuses maken de enige oplossing, maar dat wil je niet. Verder leest het als een dagboek en daar zijn wij hier niet zo van. Raad je dus aan om je vraag even wat beter te formuleren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164673843
Jezelf verontschuldigen.
pi_164674057
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:47 schreef Re het volgende:
wat een lieve reacties weer O+

volgende keer gewoon in de sportschool wat vriendelijker hallo zeggen... je zal echt daarna niet in bed met haar belanden hoor
Op die manier maak je het wel goed met haar.
Met wie spreek ik ??
pi_164701880
Afgewezen ook echt. Ze stond daar achter je met zaadvragende ogen, klaar om al haar kleren van haar lijf te trekken om nog één keer het euforische gevoel van de konijnentechniek te mogen meemaken.

Of overdrijf je gewoon en zei ze gewoon hoi omdat ze je stiekem een beetje zielig vindt?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:50:53 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164702873
Waar is het 'afgewezen' gedeelte?

Droom lekker verder, TS.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:48:54 #15
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_164704549
Hahaha je voelt je slecht omdat je ex-vriendin je niet meer met hangende pootjes appt (wat je stiekem wel fijn vond) zodat jij de stoere ongeïnteresseerde gast uit kan hangen (die je niet bent) met je 'zij zoekt altijd als eerst contact'.

:')
pi_164709550
Jij begint ook echt steeds meer narcistische trekjes te vertonen. Het is je ex, die heb je als het goed is al eens afgewezen of zij jou. Dit topic is dus enkel en alleen even om te laten weten hoe geweldig je wel niet bent (net als al jouw topics) want volgens jou wil ze je nog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')