abonnement Unibet Coolblue
pi_165066602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die prijs is waarvoor ze het na zeker 8 jaar te koop staan wel hopen te verkopen.
Overigens koop je het landgoed wel met de voorwaarden dat het opengesteld moet blijven voor het publiek (niet zozeer je bouwkavel, maar wel de rest).

Plus dat het in het midden van niks aan de 80-km weg tussen Grolloo en Schoonloo ligt, persoonlijk zou ik er wel een projectje aan willen wagen als ik vanavond de lotto had gewonnen, maar dat is weer niet gebeurd, en ik kan me voorstellen dat het voor een hoop mensen door de locatie en de voorwaarden wat minder interessant is.
oh die voorwaarden wist k nie

maar k zag een foto met bordje verboden toegang, dus je mag er geen hek omheen zetten? Mensen moeten er kunnen komen?

en dan gewoon een stacaravan in het midden omdat je geen geld meer over hebt :7
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165066831
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

een interieur dat uitnodigd
Heerlijk, spelfouten op funda. Prachtig. Daar betaal je nou een miljoen courtage voor :')

quote:
En dan lees ik ook nog dat er erfpacht op zit.
Eigen grond toch? Plus evt. nog wat erbij pachten. Maar dan nog...
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:06:03 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165066916
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:52 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

oh die voorwaarden wist k nie

maar k zag een foto met bordje verboden toegang, dus je mag er geen hek omheen zetten? Mensen moeten er kunnen komen?

en dan gewoon een stacaravan in het midden omdat je geen geld meer over hebt :7
Nee, je mag er geen hek omheen zetten, alleen het deel waar je gaat bouwen mag je afschermen, maar gezien dat voor het deel ligt wat toegankelijk moet blijven zul je aan de zijkant ook een deel open moeten houden.

Daarbij ligt het aan de kant van de weg waar geen fietspad ligt, dat soort dingen zijn voor mij altijd behoorlijke minpunten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165067002
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:00 schreef PandaDrop het volgende:

Hele dak van zonnepanelen. :')
Wat als er een verbeterde versie komt of brand is?
Dan leg je er nieuwe panelen op. Overigens zijn de panelen de afgelopen jaren niet zo gigantisch beter geworden en de komende jaren worden ze dat ook niet.
En op deze manier spaar je de kosten uit van dakpannen en soms staat het ook gewoon beter dan panelen bóven dakpannen.
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:41 schreef PandaDrop het volgende:
Geen, ik haat mensen die altijd wat hebben om mee te pronken.
Dure auto op oprit, zonnepanelen op dak, airconditioning, schoorsteen, uitbouw en after-market dakkapel.
Het is maar wat je pronken noemt; wat hierboven al is aangeven; zonnepanelen leveren je (momenteel dan) meer op dan je spaarrekening.
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:01 schreef RB42 het volgende:
Eigen grond toch? Plus evt. nog wat erbij pachten. Maar dan nog...
Pin me er niet op vast maar elders las dat er erfpacht op zat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 03-09-2016 22:26:42 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 4 september 2016 @ 08:28:01 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_165073873
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 03:49 schreef Amarantha het volgende:
Geen Funda (en ook niet in NL) maar wel tof om te zien. Een huis nog volledig in jaren 70 stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staan meer foto's enz.
OMG die badkamer doet pijn aan mijn ogen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 4 september 2016 @ 09:47:50 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165074398
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2016 08:28 schreef DJMO het volgende:

[..]

OMG die badkamer doet pijn aan mijn ogen ...
Je bent gewoon te jong om hier jeugdherinneringen aan op te halen en het te waarderen :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 4 september 2016 @ 09:48:32 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_165074404
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Je bent gewoon te jong om hier jeugdherinneringen aan op te halen en het te waarderen :D
Nee, ik heb ADHD en in zo'n badkamer zou ik gillend gek worden :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_165074868
Opmerkelijke badkamer. Naast de bruine kleur en het overdreven afschot bij de wastafel, loopt er ook nog een afvoer vanuit een andere ruimte over de vloer, om uit te komen boven het doucheputje. Vermoed de wasmachine of CV. Hier moet behoorlijk geïnvesteerd worden om dit bewoonbaar te krijgen :X.

  zondag 4 september 2016 @ 10:28:09 #284
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_165074903
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:26 schreef Chicolade het volgende:
Opmerkelijke badkamer. Naast de bruine kleur en het overdreven afschot bij de wastafel, loopt er ook nog een afvoer vanuit een andere ruimte over de vloer, om uit te komen boven het doucheputje. Vermoed de wasmachine of CV. Hier moet behoorlijk geïnvesteerd worden om dit bewoonbaar te krijgen :X.

[ afbeelding ]
OMG!!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_165075509
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:26 schreef Chicolade het volgende:
Opmerkelijke badkamer. Naast de bruine kleur en het overdreven afschot bij de wastafel, loopt er ook nog een afvoer vanuit een andere ruimte over de vloer, om uit te komen boven het doucheputje. Vermoed de wasmachine of CV. Hier moet behoorlijk geïnvesteerd worden om dit bewoonbaar te krijgen :X.

[ afbeelding ]
Dat bruine plastic "plankje" boven de wastafel hadden mijn ouders ook tig jaar geleden in hun bruine bloemetjes badkamer... :D Alleen dat hing weg recht boven de wastafel...

Vooral erg veilig die lamp vlak langs de douchkop...
pi_165075556
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:00 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Dat bruine plastic "plankje" boven de wastafel hadden mijn ouders ook tig jaar geleden in hun bruine bloemetjes badkamer... :D

Vooral erg veilig die lamp vlak langs de douchkop...
Dat is vast geen IP44 inderdaad :+.
  zondag 4 september 2016 @ 12:04:20 #287
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_165076701
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:42 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarom? Geld op de bank laten staan kost geld. Zonnepanelen leveren geld op.
Is dat wel echt zo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 4 september 2016 @ 12:20:04 #288
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165077013
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:26 schreef Chicolade het volgende:
Opmerkelijke badkamer. Naast de bruine kleur en het overdreven afschot bij de wastafel, loopt er ook nog een afvoer vanuit een andere ruimte over de vloer, om uit te komen boven het doucheputje. Vermoed de wasmachine of CV. Hier moet behoorlijk geïnvesteerd worden om dit bewoonbaar te krijgen :X.

[ afbeelding ]
Sowieso een heel lelijk huis.
Vind het nog best prijzig. Staat dit in een gewilde wijk of zo?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen als ik de wijk zo zie :N
pi_165077047
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:20 schreef faptist het volgende:

[..]

Sowieso een heel lelijk huis.
Vind het nog best prijzig. Staat dit in een gewilde wijk of zo?
Amsterdam! vind het best redelijke prijs, als je nagaat dat ze voor benedenhuis onder mij al 330.000 hebben gevraagd en gekregen
pi_165077171
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:20 schreef faptist het volgende:

[..]

Sowieso een heel lelijk huis.
Vind het nog best prijzig. Staat dit in een gewilde wijk of zo?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen als ik de wijk zo zie :N
Voor dat geld heb je in die buurt normaal net aan een appartement. Ik vind de prijs voor deze wijk niet heel erg gek, en er staan niet heel veel eengezinswoningen te koop in deze prijsklasse, in Amsterdam. Maar ik zou er ook niet aan beginnen :X.
  zondag 4 september 2016 @ 12:46:47 #291
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165077629
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die prijs is waarvoor ze het na zeker 8 jaar te koop staan wel hopen te verkopen.
Overigens koop je het landgoed wel met de voorwaarden dat het opengesteld moet blijven voor het publiek (niet zozeer je bouwkavel, maar wel de rest).

Plus dat het in het midden van niks aan de 80-km weg tussen Grolloo en Schoonloo ligt, persoonlijk zou ik er wel een projectje aan willen wagen als ik vanavond de lotto had gewonnen, maar dat is weer niet gebeurd, en ik kan me voorstellen dat het voor een hoop mensen door de locatie en de voorwaarden wat minder interessant is.
Maar zo'n landgoed, waar dan iedereen ook op mag. Wat heb je daar aan? Kun je dan niet beter gewoon aan de rand van een natuurgebied wonen, waar het werk, de kosten en de belastingen voor staatsbosbeheer zijn en waar je net zo goed kunt wandelen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 4 september 2016 @ 12:48:33 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165077665
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:20 schreef faptist het volgende:

[..]

Sowieso een heel lelijk huis.
Vind het nog best prijzig. Staat dit in een gewilde wijk of zo?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen als ik de wijk zo zie :N
Een perceeloppervlakte van 82m2 als een royale tuin omschrijven! Mijn achtertuin is 900m2 en dat stond als 'knusse achtertuin' op Funda!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 4 september 2016 @ 12:49:27 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165077687
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:26 schreef Chicolade het volgende:
Opmerkelijke badkamer. Naast de bruine kleur en het overdreven afschot bij de wastafel, loopt er ook nog een afvoer vanuit een andere ruimte over de vloer, om uit te komen boven het doucheputje. Vermoed de wasmachine of CV. Hier moet behoorlijk geïnvesteerd worden om dit bewoonbaar te krijgen :X.

[ afbeelding ]
Ja, maar die badkamer wil je toch helemaal slopen. Dan kost het niks extra om al die leidingen in de muur weg te werken!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 4 september 2016 @ 12:57:10 #294
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165077892
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:14 schreef bondage het volgende:
Nog iemand een stukje grond nodig van 88.255 m²

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)72-schoonloerstraat/

Edit adhv post hieronder
Wel cool, zo'n landgoed. En ook helemaal niet duur. De grond zelf is als landbouwgrond al dit waard.
Als ik zoiets zou willen hebben dan zou ik het juist helemaal zelf willen maken en inrichten en niet kant-en-klaar kopen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 4 september 2016 @ 13:38:30 #295
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_165078856
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:26 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Voor dat geld heb je in die buurt normaal net aan een appartement. Ik vind de prijs voor deze wijk niet heel erg gek, en er staan niet heel veel eengezinswoningen te koop in deze prijsklasse, in Amsterdam. Maar ik zou er ook niet aan beginnen :X.
Ik denk dat je in Amersfoort ook niet goedkoper komt hoor...

Overigens vind ik het wel bezwaarlijk dat er geen wc op de beneden verdieping is....
Voor de rest wel een leuk speels huis.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 4 september 2016 @ 14:14:28 #296
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165079750
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

Amsterdam! vind het best redelijke prijs, als je nagaat dat ze voor benedenhuis onder mij al 330.000 hebben gevraagd en gekregen
Woon jij in dezelfde buurt dan?
Mijn broer woont in 1012 am en dan begrijp ik dat er bizarre prijzen worden gevraagd.. maar daar?

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, maar die badkamer alle muren/plafonds wil je toch helemaal slopen. Dan kost het niks extra om al die leidingen in de muur weg te werken!


[ Bericht 9% gewijzigd door faptist op 04-09-2016 14:28:10 ]
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 20:34:49 #297
42184 crew  DaMart
pi_165089925
Bijzondere plek om lamellen op te hangen...



http://www.funda.nl/koop/(...)859-reigersblauw-54/
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_165099434
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef DaMart het volgende:
Bijzondere plek om lamellen op te hangen...

[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)859-reigersblauw-54/
Goedkoper en gemakkelijker dan een muurtje neerzetten :)
pi_165114969
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:26 schreef Chicolade het volgende:
Opmerkelijke badkamer. Naast de bruine kleur en het overdreven afschot bij de wastafel, loopt er ook nog een afvoer vanuit een andere ruimte over de vloer, om uit te komen boven het doucheputje. Vermoed de wasmachine of CV. Hier moet behoorlijk geïnvesteerd worden om dit bewoonbaar te krijgen :X.

[ afbeelding ]
OMG! Wat een trieste boel zeg. En dan niet alleen de binnenkant van het huis maar die hele aanblik van die huizen aan de buitenkant. :N

En dat kalkzandstenen wandje rechts belooft ook niet veel goeds qua geluidisolatie met de buren. Drie keer hard schoppen tegen die muur en je zit bij je buren op schoot. O-)

  maandag 5 september 2016 @ 22:56:58 #300
77676 The_vice
alweer 'n idee?
pi_165117336
quote:
17s.gif Op maandag 5 september 2016 10:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goedkoper en gemakkelijker dan een muurtje neerzetten :)
Wat een saaie kut-hut, neem aan dat de laatste bewoner zichzelf van het leven heeft beroofd. De fruitboom in de achtertuin is nog wel het meest spannende stukje design aan dit depri-onderkomen.
Hendrik de Heette heette Hendrik de Heette omdat zijn vader ook Hendrik heette.
-vandaag was 't ook mooi-
Excel; zet het eens in een pivot table
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')