abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169137767
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 14:54 schreef bjanaan het volgende:
Kan ik sims 3 spelen op Windows 8?
welke versie wil je dat van weten?
de download van origin of de CD versie?
pi_169138776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 17:11 schreef mschol het volgende:

[..]

welke versie wil je dat van weten?
de download van origin of de CD versie?
Orgin
pi_169139335
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:10 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Orgin
de download variant werkt in iedergeval zonder problemen op windows 10..
dat kan ik in iedergeval testen
het lijkt mij dat hij het in 8 ook gewoon doet..
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 19:08:02 #129
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_169139788
Kan me niet voorstellen dat 'ie het niet op windows 8 zou doen iig als 'ie het op alle windows varianten ervoor en erna goed doet.

Ik zou eerder kijken naar de specs, aan windows zal het niet liggen.
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_169301778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:04 schreef Vlinderlavendel het volgende:

[..]

Dat als je de tijd versneld naar stand 3 dat hij dit dan niet "egaal" doet. Voorbeeld: je zet de tijd op stand 3 als je sim aan het slapen is. Je ziet dat het bijna tijd is om te gaan werken dus je zet hem weer op stand 1 en dan is het opeens weer nacht. :(
Dit is zoooo irritant. Dat moeten ze echt gaan fixen :{
Gewoon normaal doen ja.
pi_169858632
Dit spel ook meer weer eens uit de kast getrokken en moest toch wel gniffelen om alle Donald Trumps in de gallery :+
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:56:46 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_172979844
Sinds kort weer begonnen met Sims 4. Was met mijn sim eerst in de stad gaan wonen.
Daar geflirt met een van de buren, maar zij is al getrouwd. _O- Maar ze begon zelf met flirten met mijn Sim :o Ze heeft tussendoor ook nog een kind gekregen. Daarna nog ge-Ojaa't met haar. Wilde het proberen of dat zou lukken. :D

Uiteindelijk een vriendinnetje gevonden (Jade Rosa), nadat ze een relatie met elkaar hadden, kwam mijn Sim erachter dat Jade vreemd was gegaan. :o Daarop het met haar uitgemaakt, maar ze konden toch niet zonder elkaar en intussen hebben ze weer een relatie met elkaar. Mijn Sim is intussen verhuisd uit de stad om zijn eigen huisje te hebben. Eerst weer even sparen om het huisje wat verder in te richten en dan waarschijnlijk verloven met Jade. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:54:27 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173036081
Mijn Sim is getrouwd met Jade *O* Net voordat ze allebei oudere werden nog een kind samen gekregen. Intussen is mijn Sim door ouderdom gestorven ;( En ook Jade is aan ouderdom gestorven. Echter omdat het kind, nog steeds een kind was, kon ik daar niet meer mee spelen. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')