abonnement Unibet Coolblue
  roze woensdag 20 september 2017 @ 16:39:46 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173892329
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:37 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Wat ik doe is de map Mods kopiëren en naar mijn google drive verplaatsen.
Hmm ik zal eens kijken morgen.
Your beauty never ever scared me.
pi_173892535
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hmm ik zal eens kijken morgen.
Ik was even verkeerd.
In Mods staan de gedownloade bestanden, maar in Saves staan de gespeelde spellen. Die moet je dus plakken in Drive.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 16:50:43 ]
  roze woensdag 20 september 2017 @ 16:51:11 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173892549
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:50 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik was even verkeerd.
In Mods staan de gedownloade bestanden, maar in Saves staan de gespeelde spellen. Die moet je dus plakken in Drive.
Dankjewel
Your beauty never ever scared me.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:43:08 #154
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174150702
quote:
‘Dood van Sims-personage was te voorkomen’
Onderzoekscommissie verwijt 9-jarige architect nalatigheid
2 oktober 2017 door Jop Eikelboom en Jaap van de Venis
De dood van het Sims-personage Marcel was te voorkomen geweest. Dat concludeert een onderzoekscommissie onder leiding van Paul Schnabel. Vorig jaar kwam Marcel om het leven door een brand nadat een pannetje met eten in de fik was gevlogen.De commissie verwijt vooral de architect van huis, de 9-jarige Kevin Overberg, grove nalatigheid. “Het huis voldeed op geen enkele manier aan de eisen van de moderne tijd,” vertelt Schnabel. “In de keuken waren geen ramen en deuren en er was ook ook geen brandmelder geïnstalleerd. Toen de brand uitbrak, zat Marcel als een rat in de val.”Het lijkt er volgens de commissie op dat Overberg overal voor de goedkoopste oplossing heeft gekozen. “Dat behang, de dakpannen, de vloertegels. Alles wijst erop dat er op de kosten werd bespaard. Tegelijkertijd stonden er wel 24 gasfornuizen. Dat was vragen om problemen. Vooral omdat Marcel nog geen boeken had gelezen waarin stond hoe je moet koken.”Schnabel vindt de gang van zaken rond de bouw van het huis op zijn minst vreemd. “Overberg was aannemer en binnenhuisarchitect in één, niemand is zo veelzijdig. Bij de gemeente Kevinland hadden toen al alle alarmbellen moeten afgaan. Het is überhaupt gek dat hij een vergunning heeft gekregen. In het verleden was hij namelijk al eens verantwoordelijk voor een afschuwelijk ongeluk met een achtbaan. Daar vielen toen 26 doden.”
:D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174188828
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D
_O-
pi_174954092
morgen krijg ik hem binnen als het goed is :D
eindelijk mn huisdieren maken en wil dierenarts worden.
baal dat ik morgen op mn vrije dag toch naar een cursus moet anders was ik al in de middag gaan gamen, nu wachten tot de avond
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_174955229
Bij cdkeys.com kun je het krijgen voor ¤25.07
Bijna de helft goedkoper!
pi_174964557
ja ik heb hem bij bol.com veels te duur maarja :(
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_174975845
Ik speel hem al!! *O*

Er is ook een nieuwe wereld! Ik heb Alaska puppy *;
pi_174977002
zie net op de site dat mn spel onderweg is.
ga altijd weer opnieuw beginnen en heb nu een niet gezin gemaakt en daar komt dan vanmiddag nog een hond bij zodra mn spel binnen is.
en ze krijgen alweer een kind :')
zal druk worden
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_174978120
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:12 schreef Ellatjuh het volgende:
zie net op de site dat mn spel onderweg is.
ga altijd weer opnieuw beginnen en heb nu een niet gezin gemaakt en daar komt dan vanmiddag nog een hond bij zodra mn spel binnen is.
en ze krijgen alweer een kind :')
zal druk worden
Haha leuk toch!
pi_174980676
heb uiteindelijk een hond geadopteerd want toevoegen ging niet zoals ik wilde, maar is een lieve Pup, ranja heet ze.
lol geen idee hoe ik er op kwam.
heb nu 2 uur gespeeld en vind het een mooie uitbreiding.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_176260572
Weet iemand hoe ik een andere sim eigenaar kan maken van het restaurant?
speak only if it improves the silence.
pi_176267163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:37 schreef Ellatjuh het volgende:
heb uiteindelijk een hond geadopteerd want toevoegen ging niet zoals ik wilde, maar is een lieve Pup, ranja heet ze.
lol geen idee hoe ik er op kwam.
heb nu 2 uur gespeeld en vind het een mooie uitbreiding.
Ik vind het ook een toffe uitbreiding met de huisdieren O+. Maar eh.. als ik een gezin zonder huisdier heb, waar zit de optie om een dier te adopteren? Ik kan het niet vinden. Ook niet in de hulp of lessen :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_176273932
Via de telefoon dacht ik en dan onder het zelfde kopje als waar je de schoonmaak kan inhuren.
Je kan zo ook je dier ter adoptie geven, maar ik vind dat naar.
Is al even geleden, maar is wel leuk om te adopteren.

Misschien kan het ook via de computer.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_176276315
Ik ga nog eens kijken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_176276830
ja onder het kopje "dienst inhuren" met je telefoon en dan kan je nog kiezen of je een hond of kat wilt beide kosten even veel en daarna kan je kiezen uit welke ze hebben.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_176289909
Found it!

Vandaag veel kunnen spelen omdat de kinderen naar de opvang waren. Heel leuke uitbreiding. O+. Snoezige puppy's ook.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_176294599
Ik heb een dierenkliniek geopend.
Nog even een beetje zoeken maar komt goed.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:31:49 #171
47102 Elvi
miemkwien
pi_176417552
Fuck wat is dit nu weer voor uitbreiding _O-


Laundry Day :D
pi_176418650
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Elvi het volgende:
Fuck wat is dit nu weer voor uitbreiding _O-


Laundry Day :D
Jezus :') Dit zat in Sims 3 gewoon inbegrepen in een uitbreidingspakket van iets anders :')

EA heeft geld nodig. :')
Twiddel
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:16:27 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176418692
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Elvi het volgende:
Fuck wat is dit nu weer voor uitbreiding _O-


Laundry Day :D
Dit is een parodie... toch? :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 10 januari 2018 @ 20:17:15 #174
47102 Elvi
miemkwien
pi_176418703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dit is een parodie... toch? :')
Nope dit is echt. De reacties van anderen dan ook _O- helemaal enthousiast :')

Ik kan niet wachten tot de LGR review :D
  PR en moderator woensdag 10 januari 2018 @ 20:57:55 #175
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176419903
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:17 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nope dit is echt. De reacties van anderen dan ook _O- helemaal enthousiast :')

Ik kan niet wachten tot de LGR review :D
Lol dat wordt smullen :9

Ik heb echt al ruim een jaar niet meer gespeeld ofzo :@ eerder hield ik ook nog wel aardig de meeste uitbreidingen bij maar volgens mij zijn er alweer 6 uit die ik niet heb ofzo :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176420463
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Elvi het volgende:
Fuck wat is dit nu weer voor uitbreiding _O-


Laundry Day :D
Leuk!! *O*
pi_176464575
Ik wil een sims 5, ik had een vraagje speelt een van jullie wel is sims 4 op de laptop? En pakt hij dan het spel goed?
pi_176473174
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:31 schreef Elvi het volgende:
Fuck wat is dit nu weer voor uitbreiding _O-


Laundry Day :D
Ik schaam me nou al dat ik deze uitbreiding uiteindelijk alsnog koop. Dat je in je spel kunt zien wat er ontbreekt is een geweldige verkooptool. Maar dit is waarschijnlijk wel de slechtste uitbreiding ooit ja!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_176473282
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Ik schaam me nou al dat ik deze uitbreiding uiteindelijk alsnog koop. Dat je in je spel kunt zien wat er ontbreekt is een geweldige verkooptool. Maar dit is waarschijnlijk wel de slechtste uitbreiding ooit ja!
Je hoeft het niet te kopen he. Ook andere wegen :P
Twiddel
pi_176498728
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 12:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Ik schaam me nou al dat ik deze uitbreiding uiteindelijk alsnog koop. Dat je in je spel kunt zien wat er ontbreekt is een geweldige verkooptool. Maar dit is waarschijnlijk wel de slechtste uitbreiding ooit ja!
En het ergste is dat je via een of ander forum over het thema en de inhoud van een nieuw stuffpack kon stemmen. Met dit als resultaat. Blijkbaar doen veel mensen graag de was... Ze zijn welkom de mijne te doen dan ga ik Sims spelen...
pi_176613734
Ik vind Laundry Day stuff best grappig.
Ik speel vaak huismoeder dus deze toevoeging vind ik heel leuk. Het brengt een beetje variatie in de dagelijkse bezigheden. Vooral de ouderwetse manier en buiten hangen vind ik leuk. Voor mij is het geen misbreiding.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2018 16:29:53 ]
  maandag 22 januari 2018 @ 08:54:38 #182
47102 Elvi
miemkwien
pi_176811976
Ik wil hem voor de ps4 gaan halen. Cheats als motherlode kunnen daar ook op toch? Ik ben namelijk dol op het bouwen van huizen.
pi_176878008
Ik ben zo vreselijk bij met cats&dogs, eindelijk kan ik de daken indelen zoals ik wil. Wat belachelijk dat er eerder geen 8 hoekige dagen waren voor torens en dat je niet de overhangende daken kon inklappen aan de zijkant...
  woensdag 7 februari 2018 @ 20:05:09 #185
47102 Elvi
miemkwien
pi_177020534
Er is een kortingsactie bij Origin. Veel van de pakketten met 25% tot 50% korting. Alleen vandaag nog :o
  dinsdag 13 februari 2018 @ 23:16:13 #186
47102 Elvi
miemkwien
pi_177168126
En er komt weer een nieuwe Game Pack uit :')

pi_177168938
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 23:16 schreef Elvi het volgende:
En er komt weer een nieuwe Game Pack uit :')

waarom ben ik niet verbaasd :X
pi_177171936
Ziet er toch best oke uit. :@ Hopelijk wat meer als World adventures dan Outdoor retreat is. En dan hopelijk niet met al die bugs die WA had. :X
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_177172010
Ik vraag me af waarom er geen andere gamestudio dit spel "namaakt", maar dan beter.
Net als dat je verschillende city building games hebt.
EA wordt met de dag steeds duurder, omdat je er eigenlijk bijna niets voor terug krijgt.

Niemand speelt hun SimCity nog.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2018 09:38:53 ]
pi_177172350
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:37 schreef Hexx. het volgende:
Ik vraag me af waarom er geen andere gamestudio dit spel "namaakt", maar dan beter.
Net als dat je verschillende city building games hebt.
EA wordt met de dag steeds duurder, omdat je er eigenlijk bijna niets voor terug krijgt.

Niemand speelt hun SimCity nog.
Ja goede vraag... Het is wel een populair spel (Sims 4 minder dan Sims 3 heb ik het idee).
pi_177172361
quote:
3s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ziet er toch best oke uit. :@ Hopelijk wat meer als World adventures dan Outdoor retreat is. En dan hopelijk niet met al die bugs die WA had. :X
Ik moet zeggen dat deze mij inderdaad ook wel leuk lijkt. Beter dan Laundry Day :')
pi_177173009
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja goede vraag... Het is wel een populair spel (Sims 4 minder dan Sims 3 heb ik het idee).
Sims 3 is idd veel leuker qua inhoud. Er was vervoer, het weer. Alleen loopt het wel stroever dan 4.
pi_177351852
Even een vraagde aan de kenners. Sinds kort ben ik weer met Sims 4 begonnen en ik begin het steeds leuker te vinden. Was alleen iets wat mij opviel.

Ik heb dus onder ander een huishouden met 6 personen (vind het altijd leuk om een soort van Big Brother te maken) en op een gegeven moment viel me op dat één van sims liepen te klagen dat hij de fruitcake zo vies vond. Nou ja, geen aandacht aan besteed en weer verder gegaan.
Vervolgens gebeurde het weer een paar keer dat die gast ging klagen over die fruitcake die hij om één of andere reden blijft eten. Ik ging dus in zijn inventaris kijken en hij had nog meer plakken cake. Het vreemde is dat hij die zelf ooit gemaakt heeft en ik niet weet waar en wanneer. Ook omdat ik niet weet hoe je zo'n cake bakt. Laat staan dat zo'n sim dat uit zichzelf doet. Van de 6 is hij trouwens de enige met zo'n cake.

Weet iemand misschien wat de achterliggende gedachte hierachter is?
ROBODEMONS..................|:(
pi_177355575
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 10:36 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Sims 3 is idd veel leuker qua inhoud. Er was vervoer, het weer. Alleen loopt het wel stroever dan 4.
Het bouwen is gebruiksvriendelijker bij 4. Met verslepen van kamers enzo.

Maar de wereld voelt zo minder levend en ik mis dat je geen bergen meer kan maken..
pi_177355739
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:43 schreef Morrigan het volgende:
Even een vraagde aan de kenners. Sinds kort ben ik weer met Sims 4 begonnen en ik begin het steeds leuker te vinden. Was alleen iets wat mij opviel.

Ik heb dus onder ander een huishouden met 6 personen (vind het altijd leuk om een soort van Big Brother te maken) en op een gegeven moment viel me op dat één van sims liepen te klagen dat hij de fruitcake zo vies vond. Nou ja, geen aandacht aan besteed en weer verder gegaan.
Vervolgens gebeurde het weer een paar keer dat die gast ging klagen over die fruitcake die hij om één of andere reden blijft eten. Ik ging dus in zijn inventaris kijken en hij had nog meer plakken cake. Het vreemde is dat hij die zelf ooit gemaakt heeft en ik niet weet waar en wanneer. Ook omdat ik niet weet hoe je zo'n cake bakt. Laat staan dat zo'n sim dat uit zichzelf doet. Van de 6 is hij trouwens de enige met zo'n cake.

Weet iemand misschien wat de achterliggende gedachte hierachter is?
Als je Sim nieuw is in een appartement of huis, dan komen buren bij je langs en 1 van die buren heeft altijd fruitcake bij zich. Zo komen ze ermee in aanraking. De ene keer blijft het in hun inventaris staan en de andere keer staat het in de koelkast.
Maar het laat sowieso een blijvende herinnering achter :')
pi_177356822
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Als je Sim nieuw is in een appartement of huis, dan komen buren bij je langs en 1 van die buren heeft altijd fruitcake bij zich. Zo komen ze ermee in aanraking. De ene keer blijft het in hun inventaris staan en de andere keer staat het in de koelkast.
Maar het laat sowieso een blijvende herinnering achter :')
Ok, dat klinkt logisch. Ik snap dan alleen niet waarom er bij die cake staat dat die sim het zelf heeft gemaakt. :? Mogelijk dat die cake voor een ander huishouden was bedoelt. :? Ik later ook een nieuw huishouden naast hen geplaatst.

Misschien even bij de blijvende herinneringen kijken. Bestaat zoiets?
ROBODEMONS..................|:(
pi_177357935
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ok, dat klinkt logisch. Ik snap dan alleen niet waarom er bij die cake staat dat die sim het zelf heeft gemaakt. :? Mogelijk dat die cake voor een ander huishouden was bedoelt. :? Ik later ook een nieuw huishouden naast hen geplaatst.

Misschien even bij de blijvende herinneringen kijken. Bestaat zoiets?
Misschien een bug? Bij mij staat er wel dat een ander het heeft gemaakt.

En ze onthouden het in de zin van dat je het erover kan hebben met een andere Sim :') of ze klagen over fruitcake, of ze zijn er enthousiast over. Heb je het als kind op- dan kan je er als bejaarde nog over klagen.
pi_177358050
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:37 schreef Hexx. het volgende:
Ik vraag me af waarom er geen andere gamestudio dit spel "namaakt", maar dan beter.
Net als dat je verschillende city building games hebt.
EA wordt met de dag steeds duurder, omdat je er eigenlijk bijna niets voor terug krijgt.

Niemand speelt hun SimCity nog.
het namaken van the sims betekent ook dat je de sfeer moet overbrengen en dat is echt ENORM lastig..

van vele hele populaire games zijn al 'spirituele' opvolgers geweest (b.v. rollercoaster tycoon -> planet coaster; Simcity (4) -> Cities skylines, dungeon keeper -> war for the overworld)

ik heb deze allen.. en die opvolgers doen de gamemechanics perfect overbrengen (evt in moderner jasje), maar die sfeer blijft een lastige..
pi_177360926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef mschol het volgende:

[..]

het namaken van the sims betekent ook dat je de sfeer moet overbrengen en dat is echt ENORM lastig..

van vele hele populaire games zijn al 'spirituele' opvolgers geweest (b.v. rollercoaster tycoon -> planet coaster; Simcity (4) -> Cities skylines, dungeon keeper -> war for the overworld)

ik heb deze allen.. en die opvolgers doen de gamemechanics perfect overbrengen (evt in moderner jasje), maar die sfeer blijft een lastige..
Maar nog niemand heeft het bij dit spel geprobeerd. Heel erg jammer.
Zal wel liggen aan het talent van de ontwikkelstudios.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2018 08:06:07 ]
pi_177361097
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:56 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Het bouwen is gebruiksvriendelijker bij 4. Met verslepen van kamers enzo.

Maar de wereld voelt zo minder levend en ik mis dat je geen bergen meer kan maken..
Er is zoveel wat mist. En hun stuff lijkt ook nergens naar :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')