abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:10:12 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164644711
Welkom :).

Voor TRUtiquette lees: TRU / Attentie: Netiquette van TRU

quote:
Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.
Iedereen is welkom, mits men zich normaal en fatsoenlijk gedraagt en de doelgroep van dit forum respecteert.
Enkele shortcuts:
Voor degenen die wat graag het tegendeel willen bewijzen van wat hier als normaal bevonden wordt, HIER
Voor degenen die er een kermis van willen maken, dat kan HIER
Voor degenen die graag het kind in zich willen laten spreken, HIER
Voor een heerlijk recept van erwtensoep, HIER

Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om in TRU dingen te roepen als "onzin" zonder enige onderbouwing. Iedereen mag zeggen wat hij wil, mits met respect voor personen met een andere mening. Dit geldt voor zowel believers als non-believers.

Bedenk dat iedereen een andere set ervaringen heeft, en andere dingen mee heeft gemaakt. Dat jij dat niet hebt, wil niet zeggen dat het niet bestaat. Regelmatig is er een trend te zien waarin alles wat in TRU besproken wordt wordt afgedaan als onzin. Dat is niet de bedoeling, enerzijds gelet op het open karakter van TRU en anderzijds voor het respect voor iemand anders zijn persoonlijke mening en ervaringen. Tegen reacties die deze policy overschrijden zal dan ook nadrukkelijk worden opgetreden, en worden genote.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164644892
TRU / Mediums zijn ALTIJD leugenaars

Jammer dat dit gesloten is. Dit lijkt mij juist wel een discussie waard, omdat dit als onderwerp heeft of iemand paranormaal begaafd en/of als medium kan fungeren ja of nee. Er zijn zoveel mensen die beweren paranormaal begaafd te zijn en anderen daar heel graag in willen overtuigen. De vraag is of ze het zichzelf hebben aangepraat, psychotisch zijn of dat ze echt over die vermeende gaven beschikken.
pi_164645122
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef Zaebos het volgende:
TRU / Mediums zijn ALTIJD leugenaars

Jammer dat dit gesloten is. Dit lijkt mij juist wel een discussie waard, omdat dit als onderwerp heeft of iemand paranormaal begaafd en/of als medium kan fungeren ja of nee. Er zijn zoveel mensen die beweren paranormaal begaafd te zijn en anderen daar heel graag in willen overtuigen. De vraag is of ze het zichzelf hebben aangepraat, psychotisch zijn of dat ze echt over die vermeende gaven beschikken.
Als je zoiets in TRU wil bespreken, moet je vraagstelling net wat anders zijn lijkt me.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:28:32 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164645155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef Zaebos het volgende:
TRU / Mediums zijn ALTIJD leugenaars

Jammer dat dit gesloten is. Dit lijkt mij juist wel een discussie waard, omdat dit als onderwerp heeft of iemand paranormaal begaafd en/of als medium kan fungeren ja of nee. Er zijn zoveel mensen die beweren paranormaal begaafd te zijn en anderen daar heel graag in willen overtuigen. De vraag is of ze het zichzelf hebben aangepraat, psychotisch zijn of dat ze echt over die vermeende gaven beschikken.
Een openingspost met praktisch enkel een poll erin vind ik wat karig. Op zich kan het een discussie waardig zijn hoor maar doe even wat meer moeite in de openingspost en minus de poll.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:28:46 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164645159
Of wat Scrummie zegt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:08:38 #6
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_164663875
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef Zaebos het volgende:
TRU / Mediums zijn ALTIJD leugenaars

Jammer dat dit gesloten is. Dit lijkt mij juist wel een discussie waard, omdat dit als onderwerp heeft of iemand paranormaal begaafd en/of als medium kan fungeren ja of nee. Er zijn zoveel mensen die beweren paranormaal begaafd te zijn en anderen daar heel graag in willen overtuigen. De vraag is of ze het zichzelf hebben aangepraat, psychotisch zijn of dat ze echt over die vermeende gaven beschikken.
Zulk soort gaves hebben mensen door de eeuwen heen gehad. Weinig om over te discussieren. Bestaat gewoon. Psychotische mensen zitten nou juist aan de andere kant van het spectrum. ^O^
Feyenoord!
pi_165473799
Mag ik het jammer vinden dat, ondanks mijn niet echt interesse in deze onderwerpen, het er wel heel triest uitziet dat de enige posts die er nog geplaatst worden eigenlijk alleen maar het niveau trollen en "grapjes maken" bereikt? En dat dit ten koste gaat van de kleine beetje die-hard posters die TRU heeft (als ik de andere topics lees?).

Is dat een bekend iets? Wordt het gewoon maar zo gelaten om het ooit een beetje dood te laten vallen?

Oprecht nieuwsgierig. :)
  woensdag 21 september 2016 @ 17:23:20 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165474515
quote:
3s.gif Op woensdag 21 september 2016 16:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Mag ik het jammer vinden dat, ondanks mijn niet echt interesse in deze onderwerpen, het er wel heel triest uitziet dat de enige posts die er nog geplaatst worden eigenlijk alleen maar het niveau trollen en "grapjes maken" bereikt? En dat dit ten koste gaat van de kleine beetje die-hard posters die TRU heeft (als ik de andere topics lees?).

Is dat een bekend iets? Wordt het gewoon maar zo gelaten om het ooit een beetje dood te laten vallen?

Oprecht nieuwsgierig. :)
TRU is al een paar jaar een beetje gestorven eigenlijk. Het was een plek waar men zonder al te veel vrees persoonlijke en vreemde zaken kon bediscussiëren maar door het onpersoonlijker worden van FOK! is dat steeds minder geworden en is de intimiteit die er was weggevallen en dat was de kern van TRU. Als je ideeën hebt om het een mooie nieuwe vorm te geven kan je ze melden hoor.

Topicreeks: Is TRU gestorven of is er nog hoop?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165491381
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:23 schreef jogy het volgende:

[..]

TRU is al een paar jaar een beetje gestorven eigenlijk. Het was een plek waar men zonder al te veel vrees persoonlijke en vreemde zaken kon bediscussiëren maar door het onpersoonlijker worden van FOK! is dat steeds minder geworden en is de intimiteit die er was weggevallen en dat was de kern van TRU. Als je ideeën hebt om het een mooie nieuwe vorm te geven kan je ze melden hoor.

Topicreeks: Is TRU gestorven of is er nog hoop?
Erg jammer want de topics lezen wel veel "vriendelijker" dan de rest van het gemiddelde Fok!-forum.

Een oplossing durf ik zo 1,2,3 niet te geven (ik heb niet heel veel met esoterische onderwerpen merk ik) maar wie weet komen we wel ergens mee.
pi_165512545
Zolang dit soort reacties het gros van de reacties zijn zal 't niet meer wat worden hier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:06 schreef mergbot het volgende:

[..]

Dat was een lilliputter verstopt onder een paddestoel
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Rood met witte stippen ook ff vragen dan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 12:23 schreef Hallojo het volgende:
Kabouters bestaan inderdaad, maar we noemen ze tegenwoordig lilliputters.
En nog 1:

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Rien Poortvliet dacht va wel geloof ik.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2016 13:28:10 ]
  vrijdag 23 september 2016 @ 13:56:05 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165513589
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Zolang dit soort reacties het gros van de reacties zijn zal 't niet meer wat worden hier.

[..]

[..]

[..]

En nog 1:

[..]

Ik had het al opgeschoond, maar die 'Rien Poortvliet' lijkt niet geheel grappend te zijn overigens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165514146
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik had het al opgeschoond, maar die 'Rien Poortvliet' lijkt niet geheel grappend te zijn overigens.
Thnx. En ja, dat zou kunnen hehe. Het is zo ongelofelijk lastig om te bepalen of iemand nou serieus of vanuit ONZ komt.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:51:13 #13
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_165949771
Om te voorkomen dat ik er teveel tijd aan ga besteden, die 3e vuurvlieg, da's toch een troll of nie?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:59:47 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165949932
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 11:51 schreef Tyr80 het volgende:
Om te voorkomen dat ik er teveel tijd aan ga besteden, die 3e vuurvlieg, da's toch een troll of nie?
Ik zou er inderdaad niet heel veel moeite in stoppen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:02:45 #15
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_165949986
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 11:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zou er inderdaad niet heel veel moeite in stoppen.
Dank u zeer.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_166136030
Nieuwe mod?
pi_166136252
Saaie mod zeg :(
pi_166136306


Waarom is dit topic weg? Ik snap er werkelijk geen sikkepit meer van. Het lijkt een groot complot. We waren oprecht aan het discussieren over het huftergedrag van wijlen Adolf Hitler. Hij valt ons al tijden lastig met zijn huftergedrag. Ik word nergens anders meer serieus genomen als ik begin over zijn waardeloze gedrag. En dan heb ik juist hier een plek om er over te discussieren zonder oordeel, en dan worden onze klaagzangen per abuis verwijderd. Een kwalijk complot.

  zaterdag 22 oktober 2016 @ 23:25:53 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166137388
Ja ja. Speelkwartier voorbij. Laat Hitler lekker rusten in zijn basis onder Antarctica.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_166368235
Kan er wat aan firefly gedaan worden? Hij loopt overduidelijk te trollen met al zijn topics. Ik weet ook wel dat het niet stormloopt in dit forum deel, maar hij helpt met zijn vele onzin topics totaal niet mee om nog maar iets van een discussie over wat TRU-waardig is, te houden.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  vrijdag 28 april 2017 @ 23:47:11 #21
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_170556019
Is er nog een mod aanwezig hier?
topic TRU / Denneboomvruchten taktisch geplaatst is een onzin topic in tru
en roswell en nazi's is meer iets voor BNW ofzo.
Nog even en het is hier ONZ :')
There is only one religion
pi_172566672
Tip voor de liefhebbers, shitload aan nieuwe uploads van Nasa.
een boel nutteloze zooi, maar ze zijn nog niet klaar met uploaden.

http://www.dutchcowboys.n(...)ijgegeven-op-youtube

https://www.youtube.com/user/DrydenTV/videos
pi_174421790
Beste TRU moderator,

Mag dit topic weer open ? TRU / Pleiadians van onze toekomst.

Ik heb een filmpje gevonden met betrekking tot Pleiadians.

En ik wil graag dit topic betrekken bij mijn eigen topic, aangezien dat naar mijn idee wel charme heeft (in dit geval). :)

Als u daar niet mee akkoord gaat, zal ik zelf een topic openen. Maar het is ook wel geinig om er zo'n oude topic voor open te gooien.
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:11:50 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174447895
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:40 schreef ExpendableUsername het volgende:
Beste TRU moderator,

Mag dit topic weer open ? TRU / Pleiadians van onze toekomst.

Ik heb een filmpje gevonden met betrekking tot Pleiadians.

En ik wil graag dit topic betrekken bij mijn eigen topic, aangezien dat naar mijn idee wel charme heeft (in dit geval). :)

Als u daar niet mee akkoord gaat, zal ik zelf een topic openen. Maar het is ook wel geinig om er zo'n oude topic voor open te gooien.
Sodeju, ik ga het even proberen maar het zou zo maar kunnen dat het topic te oud is. Geen idee :P.

edit: Done!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 13 november 2017 @ 23:56:10 #25
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175058282
Zie TR
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 14 november 2017 @ 00:31:31 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175058651
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 23:56 schreef _--_ het volgende:
Zie TR
Gezien. Maar nee dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 14 november 2017 @ 00:34:08 #27
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175058671
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 00:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Gezien. Maar nee dus.
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2017 19:57 schreef misterxvany het volgende:
Hoewel er een paar dagen niks is gebeurd, ben ik nog steeds nieuwsgierig wat de oorzaak is.

Geesten? Secret service? Een stel levensloze lolbroeken? Zijn ze goedaardig of niet? Waarom moest ik meemaken wat ik heb meegemaakt en vervolgens worden ze lief? Heeft dat een reden?

Thanks voor de reacties. 14.gif
Dit is obvious een troll. Er is niets van waar. In BMW opende hij/zij een soort zelfde topic en daar leek het nog faker. Geloof je nog dat dit echt is? Of is er een andere reden waarom je hem open laat?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 14 november 2017 @ 00:37:13 #28
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175058693
Ik bedoel geloof je erin dat dit geen troll is?

Niet of het verhaal klopt zeg maar. Daarvoor zitten we in truth :+
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175080706
Wel een gemene manoeuvre, mij dingen laten gebeuren en vervolgens roepen dat *ik* de troll ben...

Daar gaat dat hele groupsstalking-gebeuren nou net om... laat het zo ongeloofwaardig mogelijk gebeuren en niemand die je gelooft. Als het dat het is tenminste, hoor jij ook bij die club toevallig?
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_175367516
Het topic waarin ik reageerde, is helemaal gesloten en ik kan helemaal niets meer zien of terug lezen.

Er is ook geen reden opgegeven waarom deze gesloten is... Kunt u mij meer vertellen?

TRU / Pleiadians van onze toekomst.
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:04:31 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175367834
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:49 schreef ExpendableUsername het volgende:
Het topic waarin ik reageerde, is helemaal gesloten en ik kan helemaal niets meer zien of terug lezen.

Er is ook geen reden opgegeven waarom deze gesloten is... Kunt u mij meer vertellen?

TRU / Pleiadians van onze toekomst.
Het topic is gewoon open hoor. Geen idee waar het bij jou mis gaat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_175368563
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Het topic is gewoon open hoor. Geen idee waar het bij jou mis gaat.
Hij was daarnet toch echt dicht hoor, ik zag het ook :).
  dinsdag 28 november 2017 @ 21:05:37 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175369450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hij was daarnet toch echt dicht hoor, ik zag het ook :).
Gekkigheid.

Dit is de enige logboek entry van het topic

Logboek entries voor dit topic
Op maandag 16 oktober 2017 @ 11:12 door jogy:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open

Van wanneer ik het dus geschopt hebt uit de vergetelheid. Mysterieus wel. :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_175369590
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 november 2017 21:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Gekkigheid.

Dit is de enige logboek entry van het topic

Logboek entries voor dit topic
Op maandag 16 oktober 2017 @ 11:12 door jogy:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open

Van wanneer ik het dus geschopt hebt uit de vergetelheid. Mysterieus wel. :P.
Dat is wel bijzonder ja :').

Ach ja, nu is ie in elk geval gewoon open :).
pi_175374028
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is wel bijzonder ja :').

Ach ja, nu is ie in elk geval gewoon open :).
Ach ja, I'm a TRU believer. :alien: :UFOmodje:

Hihi.
pi_175374036
Wat raar, ik zie deze boodschap: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_175374119
En nu doet het topic het weer... TRU / Pleiadians van onze toekomst.

Ik denk dat ik op een niet-bestaande pagina 2 ben beland, ofzoiets. Kan wel een foutje in de browser of de website-code zijn. Geen idee.
  zondag 10 december 2017 @ 11:26:29 #38
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_175616584
Wth is this voor onzin TRU / Arundoun, Downies.

Meer iets voor onz maar niet TRU waardig imo
There is only one religion
pi_176240571
TRU / Koud en warm water
Twee dagen geleden TR geplaatst.

Niet gezien of zitten er genoeg klussers in TRU?

Mooie TT hier, wel....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:44:22 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176240837
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
K&W / Koud en warm water
Twee dagen geleden TR geplaatst.

Niet gezien of zitten er genoeg klussers in TRU?

Mooie TT hier, wel....
Alsnog geschopt. Excuus :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:18:29 #41
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_176246687
Was op zoek naar waar die meester Ramana zijn verlichting aan het verspreiden was, blijkbaar niet meer op fok want hij is tevens geband constateerde ik.
geen meester dus, meer een charlantaarn ?
(8>
There is only one religion
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:55:43 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176249406
Ja, mijn gidsen fluisterde dingen in mijn geestesoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:11:22 #43
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_176249765
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:55 schreef jogy het volgende:
Ja, mijn gidsen fluisterde dingen in mijn geestesoor.
Nou je toch even aanwezig bent, dat nieuwe topic van Firefly,5werktuigen, over piramides loopt al een topic, en de rest is gewoon menselijke techniek, al zou je over de wasmachine nog wel iets kunnen opborrelen met Nikola Tesla , maar om eerlijk te zijn denk ik dat TS daar weinig kaas van gegeten heeft net als natuurkunde en computerkunde(robots)
Kortom weer een onzintopic waarvan ik vind dat het niet in TRU thuishoort.
There is only one religion
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:57:58 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176250465
Eens. Gesloten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176631227
Nogal een erge doodsverwensing naar iemand op:

TRU / Het beste UFO/Alien bewijsmateriaal [deel 2]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 06:27:46 #46
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_176687586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Nogal een erge doodsverwensing naar iemand op:

TRU / Het beste UFO/Alien bewijsmateriaal [deel 2]
ach dood gaan we allemaal, tis wel erg op de persoon maar doodsverwensing is wel heel erg aangedikt
There is only one religion
  dinsdag 23 januari 2018 @ 08:57:25 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176688780
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Nogal een erge doodsverwensing naar iemand op:

TRU / Het beste UFO/Alien bewijsmateriaal [deel 2]
Het was geen verwensing maar wel een note en verwijderbare post iig. Nu even verder teruglezen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180401767
Ik keek hier weer es, en zag feitelijk alleen een stortvloed aan uiterst speculatieve tekst versies van fantasy-verhalen, geplaatst in vooral het oude midden-oosten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 13:55 schreef phtaloblauw het volgende:
nog iets anders: in de header van FOK zie ik de superhelden weergegeven zoals Spiderman. Deze superhelden zijn imitaties van de Olympische afgoden. Superman lijkt op Heracles. FOK is dus een mini Atlantis.
Ik vind alles best maar dit TRU is met al deze zooi wel heel erg ver afgedwaald van hoe het ooit bedoeld was.
Nl als forum over zaken als dromen, paranormaliteit, helderziendheid, en meer van dergelijke waarvan wordt gezegd dat het niet bestaat maar waar veel mensen toch wel sporen menen aan te treffen in hun eigen leven.

We hebben destijds zelfs nog meets gehad op 'behekste' plekken :)

Af en toe es iets over Atlantis roepen, dat op dinsdag vooral op Trump lijkt behalve als je het vanonder een gele palm bekijkt want dan zijn het de indianen die halucineerden omdat ze te veel pis op hadden van krokodillen die aan zelf ook het gisten waren etc is best.
Maar een heel; forum volspammen? Lijkt me niet de bedoeling. Doseer het dan op zijn minst een beetje :)

Oh en natuurlijk zijn mijn woorden één zin hierboven over Atlantis onzin. Want dat is te herkennen, iedereen kent krokodillen, indianen, Trump, hallucinaties etc. Dus niemand kan dat serieus nemen. De onzin is uitdrukkelijk en direct evident.
Maar als je al die begrippen vervangt door indrukwekkende mysterieuze namen en daar wat historische plaatsen en tijden aan toevoegt klinkt het ineens wél mogelijkerwijs interessant. De onzin is dan ineens niet meer direct aan de oppervlakte zichtbaar.
pi_180993935
Waarom staan mijn gesloten topics niet tussen de andere gesloten topics?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  maandag 6 augustus 2018 @ 23:57:24 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180994125
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 23:47 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Waarom staan mijn gesloten topics niet tussen de andere gesloten topics?
Omdat we ze aan het verwijderen waren. Niet alleen die van jou hoor, die van iedereen. Want één of andere vanillekwarkige moderator heropende ze de hele tijd. En verwijderde topics kan je niet heropenen. Dus kijk hem maar boos aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')