abonnement Unibet Coolblue
pi_164704659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 03:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Iedereen weet het, maar niemand heeft bewijs. Ok.
Zoals het ernaar uitziet, heb je alleen steun van Nederlanders bij je zoektocht naar bewijs. De niet-Gülenistische Turken - of het nou seculieren, nationalisten, gelovigen of wat dan ook zijn - weten genoeg.

En dat die mensen niet alleen Erdo-fielen (jouw woord) zijn, was te merken aan de Yenikapı-meeting.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 11:55:04 ]
pi_164705022
quote:
VS onderzoekt in Turkije vermeende criminele activiteiten Gülen

Het Amerikaanse ministerie van Justitie stuurt een team naar Turkije om te onderzoeken of de in de Verenigde Staten woonachtige Fethullah Gülen achter criminele activiteiten zou zitten.


Dat heeft een medewerker van de Obama-regering vrijdag (lokale tijd) bevestigd.

Na de mislukte staatsgreep in juli eiste de Turkse president Recep Tayyip Erdogan dat de VS de invloedrijke moslimgeestelijke Gülen uit zou leveren. De Turkse regering houdt Gülens Hizmet-beweging verantwoordelijk voor de couppoging. Gülen heeft de beschuldiging tegengesproken.

Criminele activiteiten
Bij gebrek aan formeel bewijs over de vermeende betrokkenheid van Gülen bij de couppoging richten de Amerikanen zich op de Turkse beschuldigingen over criminele activiteiten en complotten die Gülen in de jaren voor de mislukte staatsgreep zou hebben georganiseerd.

Aanklacht

In Turkije loopt een aanklacht tegen Gülen. De aanklagers willen dat de islamitische geestelijke Fethullah Gülen twee keer levenslang en een extra 1.900 jaar celstraf krijgt.

Volgers van Gülen zouden zijn geïnfiltreerd tot aan de staatsarchieven via medewerkers van staatsbedrijven en veiligheidsdiensten. De groep zou stichtingen, privéscholen, bedrijven, studentenverenigingen, mediabedrijven en verzekeringspartijen gebruikt hebben om controle te krijgen over deze instituten.

De aanklacht meldt daarnaast dat er geld werd ingezameld bij zakenmannen en dit als gift werd opgeschreven, waarna het geld naar Amerika werd overgemaakt door banken in landen als United Arab Emirates, Zuid-Afrika, Tunesië, Marokko, Jordanië en Duitsland.

De zaak werd in september 2015, ver voor de mislukte coup, al opgezet. De aanklagers willen beter inzicht in de financiële activa van Gülens beweging.
pi_164705127
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

als het niet links om kan, dan maar rechts om, maakt mij weinig uit hoe/waarom hij uitgeleverd wordt :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164705407
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164705451
Bewijs zoeken in Turkije tegen Gulen :D
Ja, dat zal lekker eerlijk verlopen :|W
pi_164705825
Waarom zijn zoveel niet-Turken en autochtonen zo begaan met Gulen, dat snap ik dus echt niet. Dat je verwerpt dat onschuldige mensen erbij betrokken worden en er de dupe van worden, dat je daarover niet juicht snap ik, dat is wmb een universeel principe en Erdogan mag de pokken krijgen als hij zich willens en wetens hier aan schuldig maakt, maar de liefde en sympathie voor Gulen door de eerder genoemde groepen ontgaat mij volledig, dat Gulen geen zuiver koffie is was al 10 jaar geleden bekend in Nederland.
pi_164705930
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:33 schreef bluemoon23 het volgende:
Bewijs zoeken in Turkije tegen Gulen :D
Ja, dat zal lekker eerlijk verlopen :|W
ene Amsterdam hebben de turken ingehuurd om hun zaak tegen gulen te behartigen en de punten die opnoemt zijn dingen die ik in de nederlandse media niet heb langs zien komen

quote:
Gülen will be extradited ultimately, says lawyer probing terror-cult leader

The lawyer contracted by Turkey to investigate Fetullah Gülen and his Gülenist terror-cult (FETÖ) activities believes it will take time before his extradition case is resolved but ultimately, Washington will have to hand over the terror leader.

"It is my belief that in the end the U.S. will be under a duty to extradite Gülen," according to Robert Amsterdam, founding partner of Amsterdam & Partners LLP law firm.

"It is very important for Turks to realize that this Gülen case is so unique. It is so difficult for Westerners to comprehend it that they should be patient and understand that it takes a tremendous amount of time for people to really see the Gülen organization for the criminal organization that it is and in fact for the terror that it inflicted," he told Anadolu Agency in an exclusive interview regarding Gülen and his terror-cult FETÖ, accused of orchestrating a recent deadly defeated coup.

The July 15 attempted coup that left 240 people killed and nearly 2,200 injured was "a pure act of terror" according to Amsterdam who hinted that because Turkey and the U.S. are signatories to major international conventions on terror, it could open the way for Gülen's extradition to stand trial in Turkey.

Ankara has repeatedly asked for the terror leader's extradition from the U.S. despite a standing treaty between the two NATO allies. After U.S. Secretary of State John Kerry said Washington wants to see "evidence, not allegations", Ankara responded by sending two batches of official documents to satisfy Washington's request.

"So, in the end, I am confident this could be worked out, but as I said, it is a government-to-government process.

"The United States has said that they want a constructive relationship on the Gülen matter, and I think we should allow this diplomatic interchange to take its course."

Amsterdam's probe into Gülen has uncovered a network of organizations linked to the terror chief and the U.S. government in which money is exchanged for political influence.

"This is an incredibly sophisticated difficult story for people to comprehend, that an imam without knowledge of the U.S. could penetrate state, local and federal politics in this way.

"It frankly does not seem believable. I have to think Mr. Gülen had his own abi, his own big brother guiding him, because otherwise it makes no sense," he said using the word to address members of FETÖ.

'Acts of fraud'

"Mr. Gülen has been brilliant in seizing on the charter school mechanism, which in the U.S. is unregulated. So, he is gone in this system where there are other schools engaging in some of what he engages in, probably not to the same extent. Those other schools helped lobby for Gülen so he is not alone."

Amsterdam is convinced Gülen receives assistance and pointed to a case in the midwestern state of Indiana where his probe found more than 400 members of the government there who went on Gülen-organized trips to Turkey. "That is incredible. How he managed this is shocking," he said.

In a recent article he penned for Forbes magazine, Amsterdam detailed financial improprieties within the Gülen charter school networks in California, Oklahoma and elsewhere.

The lawyer told Anadolu Agency that approximately 6,000 students are being educated in Gülen schools across the country to the tune of $500 million and part of those funds are used to benefit the Gülen movement.

He said one of the most blatant acts of fraud is committed by way of the H-1B visa. "His organization has systematically violated U.S. immigration law for over a decade, criminally," Amsterdam said. The special visa is used to place foreign nationals in employment positions that cannot be staffed by U.S. citizens.

FETÖ allegedly paid teachers at its schools $55,000 dollars annually but those workers had to repay between 15 and 20 percent of their salaries to Gülen, Amsterdam said. "This is just before you scratch the surface."

He also described another type of fraudulent activity in which front companies are set up and layered bonds are used. In one case in Texas, a front company stands to make $18 million from the scheme at the expense of taxpayers.

Beyond the schools and institutions such as The Rumi Foundation, Gülen appears to have designs on the U.S. armed forces, too.

Amsterdam said the group is trying to get onto military bases but when pressed for more information, he declined to go further, saying he would talk only about what he knows and does not want to create speculation.

Any probe into the FETÖ terror-cult is complicated by its sheer size and apparently politically well-connected members.

'False flag'

Amsterdam, who usually is on the side of government opponents, said he took the case because he believed Turkish President Recep Tayyip Erdogan and his government are at a disadvantage while dealing with Gülen in the U.S.

"I believe Turkey has not been treated fairly for decades and it has not been shown the respect it deserves. I thought I could have a role in helping to right that by exposing the danger of Gülen which I consider to be a false flag," he said.

Amsterdam thinks it was a "tremendous mistake" for Washington to delay its eventual condemnation of the coup but he doesn't lend any credence to what many Turks believe was U.S. involvement in the abortive overthrow.

"Mr. [Barack] Obama would never be involved in supporting a coup," he said. "Turkish people need to understand, however, that this behavior is not indicative of an American view, it is indicative of a government that is - the Obama administration - is overwhelmed by complex problems," he added and went on to criticize U.S. Mideast policies that have been "deeply problematic" for some time.

"So the U.S. itself owes Turkey a debt in terms of the work that has been done to try to expose this threat to the American people," he said.

In the coming weeks, Amsterdam's team plans to reveal results of an investigation on Gülen in Ohio and Chicago, and at the end of September, a book will be published that details Gülen's international activities.

"It is very important to educate people about the Gülen fraud in a way -- about how this organization really betrays the very principles it pretends to adopt and how it has penetrated the American political system with a massive donor campaign to attempt to gain impunity for their conduct in the U.S.," he said.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164705991
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:47 schreef Triggershot het volgende:
Waarom zijn zoveel niet-Turken en autochtonen zo begaan met Gulen, dat snap ik dus echt niet. Dat je verwerpt dat onschuldige mensen erbij betrokken worden en er de dupe van worden, dat je daarover niet juicht snap ik, dat is wmb een universeel principe en Erdogan mag de pokken krijgen als hij zich willens en wetens hier aan schuldig maakt, maar de liefde en sympathie voor Gulen door de eerder genoemde groepen ontgaat mij volledig, dat Gulen geen zuiver koffie is was al 10 jaar geleden bekend in Nederland.
-vijand van mijn vijand is mijn vriend principe.
-het gros vh nederlndse publiek weet niet wie/wat gulen is.

ik denk dat deze punten de belangrijkste pijlers zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164706038
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zoals het ernaar uitziet, heb je alleen steun van Nederlanders bij je zoektocht naar bewijs. De niet-Gülenistische Turken - of het nou seculieren, nationalisten, gelovigen of wat dan ook zijn - weten genoeg.

En dat die mensen niet alleen Erdo-fielen (jouw woord) zijn, was te merken aan de Yenikapı-meeting.
Op dit moment heerst er in heel Turkije een vijandige sfeer richting iedereen die denkt dat de coup een toneelstuk was. Iedereen kijkt wel uit met wat hij zegt, want je bent zo aan de beurt. Jouw seculieren stonden het hardst te juichen in de eerste uren van de 'coup' toen uit naam van dezelfde seculieren de 'coup' werd aangekondigd, en nu zouden ze samen trekken? Zelfs naïviteit kent zijn grenzen.

Wat mensen niet lijken te beseffen is dat recht niet bepaald door nummers, wie het meeste vindt dat iemand schuldig is of niet. Al zou de hele wereld denken dat Gülen schuldig is, zolang er geen bewijs is dat hij schuldig is, is hij in mijn ogen onschuldig. Want dat is hoe het in beschaafde landen werkt en dat is de reden dat ik zogenaamd alle steun van autochtone Nederlanders heb. Ik laat de discussie of je jezelf geen Nederlander voelt even buiten beschouwing.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:59:15 #185
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164706040
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:47 schreef Triggershot het volgende:
Waarom zijn zoveel niet-Turken en autochtonen zo begaan met Gulen
We geloven de bullshit van dictator Erdogan gewoon niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164706061
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We geloven de bullshit van dictator Erdogan gewoon niet.
Dat laat zich automatisch vertalen in een voorliefde en sympathie voor Gulen?
pi_164706066
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We geloven de bullshit van dictator Erdogan gewoon niet.
"Gulen de zondebok van Erdogan"?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:04:16 #188
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164706126
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat laat zich automatisch vertalen in een voorliefde en sympathie voor Gulen?
Indirect wel. Erdogan zegt dat de EU niet eerlijk is, en dat is niet waar. Dus zal zijn gebral over Gulen ook wel niet waar zijn. Met Erdogan maakt Turkije zichzelf gewoon ongeloofwaardig. En dan reken ik het gelul ronde de Koerden, Syrië en de Armeense genocide voor het gemak ook mee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164706136
Er blijken mensen te zijn die niet begrijpen dat niet-Turken en autochtonen zo begaan zijn met Gülen en niet met Erdogan.

Dit zijn alle mensen die niet gekleurd zijn door de Turkse media, immers is er geen enkele kritische media meer over. Enkele kranten komen semi-kritisch over, maar deze worden getolereerd omdat ze zelf al in grote mate autocensuur toepassen.

Gülen zou geen zuivere koffie zijn en dat zou al 10 jaar bekend zijn. De AIVD (en de Nederlandse staat) begs to differ:

quote:
Er zijn verschillende onderzoeken in Nederland verricht naar de Gülenbeweging (zie verderop). In opdracht van minister Ella Vogelaar onderzocht de AIVD de beweging en kwam tot de conclusie dat zij niet staatsgevaarlijk is en geen verontrustende activiteit voorbereidt.[10] Kamervragen over de Gülenbeweging met de zorg dat de beweging sektarisch en segregatiebevorderend zouden zijn, werd door Martin van Bruinessen uitvoerig onderzocht en hij concludeerde dat de beweging niet-sektarisch is en integratie-bevorderend is.[11] Ook geeft dezelfde onderzoeker aan dat de Gülenbeweging waarschijnlijk de best geïntegreerde migrantengroep is in Nederland, ongeacht of men naar religieuze groepen of niet kijkt.
Bron: Wikipedia
pi_164706191
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Indirect wel. Erdogan zegt dat de EU niet eerlijk is, en dat is niet waar. Dus zal zijn gebral over Gulen ook wel niet waar zijn. Met Erdogan maakt Turkije zichzelf gewoon ongeloofwaardig. En dan reken ik het gelul ronde de Koerden, Syrië en de Armeense genocide voor het gemak ook mee.
Erdogan heeft het zelfs zover gekregen als dat iemand als jij opkomt voor de EU, een unie waar je jarenlang je ongenoegen over hebt gespuwd. Is hij toch ergens goed voor.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:10:16 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164706258
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan heeft het zelfs zover gekregen als dat iemand als jij opkomt voor de EU, een unie waar je jarenlang je ongenoegen over hebt gespuwd. Is hij toch ergens goed voor.
Onzinnige opmerking natuurlijk. Als er iemand over alles kritisch is, ben ik het.

Ik moet ook denken aan politieke culturen zoals Ukraine waarin de winnaar van democratische verkiezingen de verliezer opsluit wegens fraude. In Turkije gaat men op vergelijkbare wijze met elkaar om. Dat geeft aan hoe onvolwassen de Turkse politieke cultuur is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164706425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Er blijken mensen te zijn die niet begrijpen dat niet-Turken en autochtonen zo begaan zijn met Gülen en niet met Erdogan.

Dit zijn alle mensen die niet gekleurd zijn door de Turkse media, immers is er geen enkele kritische media meer over. Enkele kranten komen semi-kritisch over, maar deze worden getolereerd omdat ze zelf al in grote mate autocensuur toepassen.

Gülen zou geen zuivere koffie zijn en dat zou al 10 jaar bekend zijn. De AIVD (en de Nederlandse staat) begs to differ:

[..]

Bron: Wikipedia
Mijn god zeg, NOVA is kritisch over de Gulenbeweging, exleden zijn kritisch, Erik Jan Zurcher is kritisch, de VVD, SP en PVDA zijn kritisch, Eenvandaag is kritisch. Meerdere kamervragen gesteld, in 2014 is er weer een nieuw onderzoek ingesteld naar de Gulenbeweging binnen Nederland. Wat ben je toch schattig naïef.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:22:46 #193
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164706444
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn god zeg, NOVA is kritisch over de Gulenbeweging, exleden zijn kritisch, Erik Jan Zurcher is kritisch, de VVD, SP en PVDA zijn kritisch, Eenvandaag is kritisch. Meerdere kamervragen gesteld, in 2014 is er weer een nieuw onderzoek ingesteld naar de Gulenbeweging binnen Nederland. Wat ben je toch schattig naïef.
Dus Erdogan heeft niets te klagen over de buitenlandse mening betreffende Gulen :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164706464
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Onzinnige opmerking natuurlijk. Als er iemand over alles kritisch is, ben ik het.

Ik moet ook denken aan politieke culturen zoals Ukraine waarin de winnaar van democratische verkiezingen de verliezer opsluit wegens fraude. In Turkije gaat men op vergelijkbare wijze met elkaar om. Dat geeft aan hoe onvolwassen de Turkse politieke cultuur is.
Oh dat de democratie in Turkije lang niet zo gevestigd is als in bijvoorbeeld in Nederland of een andere random Westerse land dat zal ik je toegeven, alleen dat verklaart niet natuurlijk waarom je sympathie voor de ander zou hebben alleen omdat je de een niet mag, het is in mijn ogen voor de niet-religieuze, niet-Turk alsof het kiezen is tussen aids en kanker en dan de een volledig omarmen bijna.
pi_164706492
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus Erdogan heeft niets te klagen over de buitenlandse mening betreffende Gulen :')
Hij heeft zelfs zijn excuses aangeboden dat hij nog een naïeve nakomer was op het gebied :7
pi_164706849
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Indirect wel. Erdogan zegt dat de EU niet eerlijk is, en dat is niet waar. Dus zal zijn gebral over Gulen ook wel niet waar zijn. Met Erdogan maakt Turkije zichzelf gewoon ongeloofwaardig. En dan reken ik het gelul ronde de Koerden, Syrië en de Armeense genocide voor het gemak ook mee.
_O- _O- _O- :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164706878
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik moet ook denken aan politieke culturen zoals Ukraine waarin de winnaar van democratische verkiezingen de verliezer opsluit wegens fraude. In Turkije gaat men op vergelijkbare wijze met elkaar om. Dat geeft aan hoe onvolwassen de Turkse politieke cultuur is.
die vergelijking met oekraine gaat imo nauwelijks op maar dat turkije een onvolwassen politieke cultuur heeft ben ik zeer zeker met je eens.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:24:56 #198
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164707507
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh dat de democratie in Turkije lang niet zo gevestigd is als in bijvoorbeeld in Nederland of een andere random Westerse land dat zal ik je toegeven, alleen dat verklaart niet natuurlijk waarom je sympathie voor de ander zou hebben alleen omdat je de een niet mag, het is in mijn ogen voor de niet-religieuze, niet-Turk alsof het kiezen is tussen aids en kanker en dan de een volledig omarmen bijna.
Ik denk dat die sympathie alleen bestaat in jouw perceptie. Maar dat betekend niet automatisch dat we zo maar iedereen op aangeven van een dictator moeten vervolgen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164708718
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik denk dat die sympathie alleen bestaat in jouw perceptie. Maar dat betekend niet automatisch dat we zo maar iedereen op aangeven van een dictator moeten vervolgen.
Wie is die 'we'? Naar mijn weten is is jou sowieso geen rol of partij toegedeeld in de Erdogan/Gulen affaire. Gaat het ook niet eens om 'iedereen', maar is de situatie momenteel letterlijk Turkije vs de Gulenisten op dit moment, wat breder is dan een Erdogan zelf, maar goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 15:22:47 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:34:13 #200
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164708899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie is die 'we'? Naar mijn weten is is jou sowieso geen rol of partij toegedeeld in de Erdogan/Gulen affaire. Gaat het ook niet eens om 'iedereen', maar is de situatie momenteel letterlijk Turkije vs de Gulenisten op dit moment, wat breder is dan een Erdogan zelf, maar goed.
Ik snap dat kamp kiezen ook niet. Dat zie je wel meer terug op het forum. Clinton of Trump, Erdogan of Gülen, pvv of PvdA. Alles is blijkbaar heel zwartwit.

En het komt inderdaad vaak neer op kiezen tussen kanker en aids.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')