abonnement Unibet Coolblue
pi_164630630
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat is dat waard als het geen nieuwe gameplay oplevert, maar alleen maar een ander plaatje voor op je ansichtkaart? De POIs zijn gelijk, de interactie met aliens blijft even statisch en creatures doen geen interessantere dingen behalve rondlopen?

Het is echt te weinig incentive om de grind te willen voltooien, in elk geval voor mij. Een hoop tijd geïnvesteerd in materialen grinden, maar je krijgt er praktisch niks voor terug.
Het levert je geen nieuwe gameplay op maar, dat beweer ik ook niet, maar je bewering dat de planeten die je in het eerste uur tegen komt exact hetzelfde zijn als die je na 30 uur tegen komt klopt gewoon niet.

Op F en/of G planeten ga je echt geen calcium, omegon of radnox tegen komen bijvoorbeeld en blauwe planeten hebben over het algemeen een stuk meer flora en fauna tov de saaiere F en G planeten die je aan het begin aan het spel tegen komt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164630681
Een error bij het reizen naar een ander sterrenstelsel. Genohoot.
pi_164630850
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan zie je als het goed is ook een logo in beeld die je kan volgen en dan krijg je daar een kado. En voor het tweede. Buitenpost/outpost of space station bezoeken verkopen die zooi :P. En je exosuit upgraden met meer vakjes.
Zitten die buitenposten op elke planee want k ben al een tijdje aan het lopen? :')
pi_164630949
Ik zit nu live een let's play te kijken en het valt ook tegen. Planeten zien er vaak hetzelfde uit, geen echte interactie met aliens of beesten, steeds dezelfde opzet op planeet, te veel nadruk op verzamelen, etc. Heel erg jammer want dit spel biedt zo veel mogelijkheden tot meer variatie en complexiteit.
pi_164631013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Het levert je geen nieuwe gameplay op maar, dat beweer ik ook niet, maar je bewering dat de planeten die je in het eerste uur tegen komt exact hetzelfde zijn als die je na 30 uur tegen komt klopt gewoon niet.

Op F en/of G planeten ga je echt geen calcium, omegon of radnox tegen komen bijvoorbeeld en blauwe planeten hebben over het algemeen een stuk meer flora en fauna tov de saaiere F en G planeten die je aan het begin aan het spel tegen komt.
De ervaring is voor mij eigenlijk hetzelfde. Ik heb wat nieuwe elementen op planeten en in creatures gezien. Maar dat levert mij geen nieuwe ervaring of verrassing op.

Waar ik van tevoren een beetje op had gerekend, zeker gezien alle features die genoemd waren was een fascinerende ontdekkingsreis langs planeten met zeer uiteenlopende features, wezens die tot de verbeelding spreken en interessante interactie met hun omgeving en met elkaar hebben. Mysteries om te ontdekken op planeten. Een elementair systeem wat ik moet leren begrijpen om wat van het craften te maken. Ik zou kunnen kiezen om een trader te zijn, of een piraat. Een ontdekkingsreis waarbij ik goed moet zoeken om te verzamelen wat ik nodig heb.

Wat ik krijg zijn planeten die op hun hele oppervlak exact hetzelfde zijn. Heb je een deel bekeken, dan loont het niet om naar de andere kant te vliegen. Daar zijn dezelfde dingen. Ik krijg creatures die soms interessant zijn om te bekijken, maar die niks anders doen dan rondjes lopen, niet met elkaar interacteren en je soms hersenloos aanvallen. Ze zouden geïnteresseerd moeten zijn in bepaalde objecten op planeten, maar ik zie niets van dat alles. Daarnaast zie ik bepaalde creature types al heel snel terug komen.

De 'mysteries' op planeten zijn niets meer dan monolieten waar ik een item van krijg als ik de goede optie selecteer. Aliens die alleen maar ergens zitten in ongeveer vijf verschillende layouts aan cabines op planeten.

Ze zouden hun eigen periodiek systeem hebben bedacht, in de praktijk is het een verzameling van iets van twintig elementen en that's it. Waarbij sommige functioneel nog hetzelfde doen ook, en waarbij craften niet meer is dan een paar items combineren voor een nieuw item, die ik dan weer moet combineren naar nieuwe technologie die geen enkele 'oomph' heeft t.o.v. wat ik al had. Niet het gevoel dat mijn investering het echt waard is geweest.

Ik krijg helemaal niet de optie om trader te spelen. Er is geen economie. Dus kan er ook geen sprake zijn van trading. Als ik dan piraat wil spelen, dan blijkt een spaceship niets meer te zijn dan een verzameling inventory slots met een skin er omheen. Verder is elk schip identiek, en is er van tactiek in space combat niet echt sprake als je maar twee wapens krijgt waarvan er eentje ook nog auto-aim heeft.

En het survivalelement is volkomen tacked on. Het voegt niks toe. Extreme planeten zijn niet gevaarlijk, mijn suit kan ik op elk gewenst moment bijvullen omdat de daarvoor belangrijke elementen elke twee meter te vinden zijn en sentinels smeren hem als je een seconde of 20 van ze wegloopt of ergens binnen gaat staan. Er is geen gevoel van gevaar. De game voelt daardoor leeg en doelloos.

Als ik dan mijn eigen doel wil maken wordt mij maar weinig geboden. Ik kan naar nieuwe planeten vliegen om naar creatures te kijken of te kijken of het een mooi uitzicht heeft. Maar iets radicaal nieuws hoef ik niet te verwachten. Voor een oneindig universum blijkt het volgestopt met weinig features die ook nog eens op weinig vlakken in elkaar grijpen om tot nieuwe, interessante en verrassende interactie te komen. Ik kan mij herinneren een developer gehoord te hebben dat hij verrast was dat er ergens een vis uit het water kwam springen om een andere creature op te eten. Dát zijn de dingen waar ik enthousiast over werd, en wat het ontdekken van al die planeten de moeite waard zou maken. In de praktijk blijkt dat helemaal niet te bestaan.

Ik ben erg teleurgesteld, als je trailers en features bekijkt waar men het een paar maand terug over had, krijg je bijna niets van dat alles. De game is vlees noch vis. Het ontdekken is te weinig divers om lang leuk te blijven, en van een game met goede gameplay om dat op te kunnen vangen is absoluut geen sprake. De game valt een soort van dood in het midden van die twee, en dat vind ik heel jammer.
  Redactie Frontpage woensdag 17 augustus 2016 @ 21:26:26 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164631243
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De ervaring is voor mij eigenlijk hetzelfde. Ik heb wat nieuwe elementen op planeten en in creatures gezien. Maar dat levert mij geen nieuwe ervaring of verrassing op.

Waar ik van tevoren een beetje op had gerekend, zeker gezien alle features die genoemd waren was een fascinerende ontdekkingsreis langs planeten met zeer uiteenlopende features, wezens die tot de verbeelding spreken en interessante interactie met hun omgeving en met elkaar hebben. Mysteries om te ontdekken op planeten. Een elementair systeem wat ik moet leren begrijpen om wat van het craften te maken. Ik zou kunnen kiezen om een trader te zijn, of een piraat. Een ontdekkingsreis waarbij ik goed moet zoeken om te verzamelen wat ik nodig heb.

Wat ik krijg zijn planeten die op hun hele oppervlak exact hetzelfde zijn. Heb je een deel bekeken, dan loont het niet om naar de andere kant te vliegen. Daar zijn dezelfde dingen. Ik krijg creatures die soms interessant zijn om te bekijken, maar die niks anders doen dan rondjes lopen, niet met elkaar interacteren en je soms hersenloos aanvallen. Ze zouden geïnteresseerd moeten zijn in bepaalde objecten op planeten, maar ik zie niets van dat alles. Daarnaast zie ik bepaalde creature types al heel snel terug komen.

De 'mysteries' op planeten zijn niets meer dan monolieten waar ik een item van krijg als ik de goede optie selecteer. Aliens die alleen maar ergens zitten in ongeveer vijf verschillende layouts aan cabines op planeten.

Ze zouden hun eigen periodiek systeem hebben bedacht, in de praktijk is het een verzameling van iets van twintig elementen en that's it. Waarbij sommige functioneel nog hetzelfde doen ook, en waarbij craften niet meer is dan een paar items combineren voor een nieuw item, die ik dan weer moet combineren naar nieuwe technologie die geen enkele 'oomph' heeft t.o.v. wat ik al had. Niet het gevoel dat mijn investering het echt waard is geweest.

Ik krijg helemaal niet de optie om trader te spelen. Er is geen economie. Dus kan er ook geen sprake zijn van trading. Als ik dan piraat wil spelen, dan blijkt een spaceship niets meer te zijn dan een verzameling inventory slots met een skin er omheen. Verder is elk schip identiek, en is er van tactiek in space combat niet echt sprake als je maar twee wapens krijgt waarvan er eentje ook nog auto-aim heeft.

En het survivalelement is volkomen tacked on. Het voegt niks toe. Extreme planeten zijn niet gevaarlijk, mijn suit kan ik op elk gewenst moment bijvullen omdat de daarvoor belangrijke elementen elke twee meter te vinden zijn en sentinels smeren hem als je een seconde of 20 van ze wegloopt of ergens binnen gaat staan. Er is geen gevoel van gevaar. De game voelt daardoor leeg en doelloos.

Als ik dan mijn eigen doel wil maken wordt mij maar weinig geboden. Ik kan naar nieuwe planeten vliegen om naar creatures te kijken of te kijken of het een mooi uitzicht heeft. Maar iets radicaal nieuws hoef ik niet te verwachten. Voor een oneindig universum blijkt het volgestopt met weinig features die ook nog eens op weinig vlakken in elkaar grijpen om tot nieuwe, interessante en verrassende interactie te komen. Ik kan mij herinneren een developer gehoord te hebben dat hij verrast was dat er ergens een vis uit het water kwam springen om een andere creature op te eten. Dát zijn de dingen waar ik enthousiast over werd, en wat het ontdekken van al die planeten de moeite waard zou maken. In de praktijk blijkt dat helemaal niet te bestaan.

Ik ben erg teleurgesteld, als je trailers en features bekijkt waar men het een paar maand terug over had, krijg je bijna niets van dat alles. De game is vlees noch vis. Het ontdekken is te weinig divers om lang leuk te blijven, en van een game met goede gameplay om dat op te kunnen vangen is absoluut geen sprake. De game valt een soort van dood in het midden van die twee, en dat vind ik heel jammer.
Het probleem is denk ik dat je een RPG had verwacht, maar dat is het dus niet en ook niet als zo verkocht. De procedurele generatie is zowel de kracht als de zwakte van dit spel, ja je kunt er gigantisch veel dingen mee genereren, maar die generatie wordt beperkt door de input van spelelementen. Had je die ontdekkingsreis willen hebben zoals jij omschrijft dan had het een scripted game moeten worden met alles al voorgeprogrammeerd. Gezien de USP van dit spel het enorme aantal planeten is er daarin een keuze gemaakt/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164631276
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De ervaring is voor mij eigenlijk hetzelfde. Ik heb wat nieuwe elementen op planeten en in creatures gezien. Maar dat levert mij geen nieuwe ervaring of verrassing op.

Waar ik van tevoren een beetje op had gerekend, zeker gezien alle features die genoemd waren was een fascinerende ontdekkingsreis langs planeten met zeer uiteenlopende features, wezens die tot de verbeelding spreken en interessante interactie met hun omgeving en met elkaar hebben. Mysteries om te ontdekken op planeten. Een elementair systeem wat ik moet leren begrijpen om wat van het craften te maken. Ik zou kunnen kiezen om een trader te zijn, of een piraat. Een ontdekkingsreis waarbij ik goed moet zoeken om te verzamelen wat ik nodig heb.

Wat ik krijg zijn planeten die op hun hele oppervlak exact hetzelfde zijn. Heb je een deel bekeken, dan loont het niet om naar de andere kant te vliegen. Daar zijn dezelfde dingen. Ik krijg creatures die soms interessant zijn om te bekijken, maar die niks anders doen dan rondjes lopen, niet met elkaar interacteren en je soms hersenloos aanvallen. Ze zouden geïnteresseerd moeten zijn in bepaalde objecten op planeten, maar ik zie niets van dat alles. Daarnaast zie ik bepaalde creature types al heel snel terug komen.

De 'mysteries' op planeten zijn niets meer dan monolieten waar ik een item van krijg als ik de goede optie selecteer. Aliens die alleen maar ergens zitten in ongeveer vijf verschillende layouts aan cabines op planeten.

Ze zouden hun eigen periodiek systeem hebben bedacht, in de praktijk is het een verzameling van iets van twintig elementen en that's it. Waarbij sommige functioneel nog hetzelfde doen ook, en waarbij craften niet meer is dan een paar items combineren voor een nieuw item, die ik dan weer moet combineren naar nieuwe technologie die geen enkele 'oomph' heeft t.o.v. wat ik al had. Niet het gevoel dat mijn investering het echt waard is geweest.

Ik krijg helemaal niet de optie om trader te spelen. Er is geen economie. Dus kan er ook geen sprake zijn van trading. Als ik dan piraat wil spelen, dan blijkt een spaceship niets meer te zijn dan een verzameling inventory slots met een skin er omheen. Verder is elk schip identiek, en is er van tactiek in space combat niet echt sprake als je maar twee wapens krijgt waarvan er eentje ook nog auto-aim heeft.

En het survivalelement is volkomen tacked on. Het voegt niks toe. Extreme planeten zijn niet gevaarlijk, mijn suit kan ik op elk gewenst moment bijvullen omdat de daarvoor belangrijke elementen elke twee meter te vinden zijn en sentinels smeren hem als je een seconde of 20 van ze wegloopt of ergens binnen gaat staan. Er is geen gevoel van gevaar. De game voelt daardoor leeg en doelloos.

Als ik dan mijn eigen doel wil maken wordt mij maar weinig geboden. Ik kan naar nieuwe planeten vliegen om naar creatures te kijken of te kijken of het een mooi uitzicht heeft. Maar iets radicaal nieuws hoef ik niet te verwachten. Voor een oneindig universum blijkt het volgestopt met weinig features die ook nog eens op weinig vlakken in elkaar grijpen om tot nieuwe, interessante en verrassende interactie te komen. Ik kan mij herinneren een developer gehoord te hebben dat hij verrast was dat er ergens een vis uit het water kwam springen om een andere creature op te eten. Dát zijn de dingen waar ik enthousiast over werd, en wat het ontdekken van al die planeten de moeite waard zou maken. In de praktijk blijkt dat helemaal niet te bestaan.

Ik ben erg teleurgesteld, als je trailers en features bekijkt waar men het een paar maand terug over had, krijg je bijna niets van dat alles. De game is vlees noch vis. Het ontdekken is te weinig divers om lang leuk te blijven, en van een game met goede gameplay om dat op te kunnen vangen is absoluut geen sprake. De game valt een soort van dood in het midden van die twee, en dat vind ik heel jammer.
Oh ik ben het wel met je eens hoor, de gameplay is flinterdun momenteel, ik heb me er toch nog een dikke 40 uur mee weten te vermaken maar ik ben er ook even mee gestopt met nog 160.000 lichtjaar op de teller.

Heeft ook te maken met mijn Dark Souls 3 verslaving, er is nu niet een game die mij daar vanaf kan halen :P Maar, de basis is er en als ze bij Hello Games flink aan de slag gaan een hoop zooi toe gaan voegen dat pak ik deze game met liefde weer op. Ik heb ook wel echt mooie en memorabele momenten gehad, vooral in het begin van de game, toen alles nog nieuw was.

Het lijkt er iig op dat ze hun best gaan doen dus ik heb er vertrouwen in. Deze game had eigenlijk niet al gespoiled moeten worden in 2013 zodat ze alle tijd hadden gehad om er een compleet pakket van te maken.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:02:10 #133
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164632571
Misschien dat er ook bepaalde dingen zijn gezegd door de dev die men iets meer beloofden dan zou kunnen gebeuren.

Dat van die afwezige multiplayer is volgens mij al redelijk vaak gezegd, en terecht. Daar kan je de developer niet op pakken.

Al heeft een autist nogal wat uitspraken die vN de developer komen (met bron!) op een rijtje gezet. Uitspraken over de zgn factions etc.

Enigszins interessant: https://archive.is/V5Zns

Maar wie weet komen dit soort features nog wel in de toekomst dan..
pi_164632846
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:02 schreef RickoKun het volgende:
Misschien dat er ook bepaalde dingen zijn gezegd door de dev die men iets meer beloofden dan zou kunnen gebeuren.

Dat van die afwezige multiplayer is volgens mij al redelijk vaak gezegd, en terecht. Daar kan je de developer niet op pakken.

Al heeft een autist nogal wat uitspraken die vN de developer komen (met bron!) op een rijtje gezet. Uitspraken over de zgn factions etc.

Enigszins interessant: https://archive.is/V5Zns

Maar wie weet komen dit soort features nog wel in de toekomst dan..
al die klagers moeten eens naar een spel als starcitizen kijken en dan even bedenken hoe lang zij al bezig zijn en nog steeds in alpha zitten..
ik trek niet graag vergelijkingen, maar die 2 kan je qua soort game prima vergelijken.. (hoe ze het aanpakken is totaal anders, en daarin vind ik SC echt de betere)
neemt niet weg dat ik NMS ook een prima spel vind
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:15:23 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164633102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef mschol het volgende:

[..]

al die klagers moeten eens naar een spel als starcitizen kijken en dan even bedenken hoe lang zij al bezig zijn en nog steeds in alpha zitten..
ik trek niet graag vergelijkingen, maar die 2 kan je qua soort game prima vergelijken.. (hoe ze het aanpakken is totaal anders, en daarin vind ik SC echt de betere)
neemt niet weg dat ik NMS ook een prima spel vind
Weet niet of het vergelijkbaar is.
NMS is door een mini team uit de grond gestampt. En heeft veel bereikt voor zo een klein team. De hype was behoorlijk huge!

Star Citizen die ik zelf ook heb gebacked is erg lang bezig. Inmiddels trekt mijn PC het zelfs niet meer. De laatste alpha gameplay die ik heb gespeeld vond ik niet heel bevredigend.
Dat team van SC is fucking huge volgens mij.

Zou in 2016 uitkomen maar ik geloof meer in eind 2017. Ik had er meer een Freelancer van verwacht maar toen kwamen ze ineens met dat idee dat alles FPS moet.
Ook al heb ik SC gebacked, ik ben er erg sceptisch over. Ziet er fantastisch uit, maar het mag nog wel veel meer gestroomlijnder worden. Aan de andere kant is het alpha.

-edit-
Oh ja, klagers heb je altijd, vooral bij de gaming community kunnen die heel erg naar zijn :(

Hoop zelf dat NMS nog wat mooie add ons er bij krijgt.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 22:28:28 #136
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164633628
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

7 dagen intensief is wat? 50 uur? Dat is meer dan een gemiddelde AAA titel he?
Maar is het ook een AAA titel ? ;) Ik wilde steeds verder gaan, wachtende wanneer de nieuwe dingen zouden komen. Gisteravond uiteindelijk gestopt. Voorlopig gaat hij terug in de kast en ga ik the witcher 3 eens verder doorspelen. Ik wacht de komende updates wel af. Voorlopig neem ik alles wat Sean Murray zegt, met een grote korrel zout.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164635556
Yeah...... I got a beacon :D :D



en dus is ze terug bij mij, direct een offload gedaan bij het ruimte station :D



Blij is ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164635605
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yeah...... I got a beacon :D :D

[ afbeelding ]

en dus is ze terug bij mij, direct een offload gedaan bij het ruimte station :D

[ afbeelding ]

Blij is ..
Off planet? Je spaceship? Hoe dan??
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164635702
Wat een aids.

Nu kan ik dus mijn hyperdrive niet gebruiken, krijg een error als ik naar een willekeurig stelsel naast mij wil vliegen. En dat na de pre-order bug.

pi_164635708
quote:
11s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Off planet? Je spaceship? Hoe dan??
Dat is een goede vraag, heb die ook bij support neergelegd. Yoda ging er mee vandoor denk ik , ben een uurtje aan het wandelen geweest op de gok alle vraag tekens af totdat ik een beacon vond en m'n schip terug kon halen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164635933
Die screenshots die je in het spel kan maken op de PS kun je alleen delen op de PS zelf?
pi_164637335
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Die screenshots die je in het spel kan maken op de PS kun je alleen delen op de PS zelf?
wat ik zo zie: exporteren naar facebook of usb stick en dan ermee doen wat je wilt
  donderdag 18 augustus 2016 @ 00:28:08 #143
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164637436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

wat ik zo zie: exporteren naar facebook of usb stick en dan ermee doen wat je wilt
facebook werkte kut dus ik heb een twitter acc ervoor gemaakt
  donderdag 18 augustus 2016 @ 01:06:50 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164638130
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:20 schreef Typisch het volgende:
Wat een aids.

Nu kan ik dus mijn hyperdrive niet gebruiken, krijg een error als ik naar een willekeurig stelsel naast mij wil vliegen. En dat na de pre-order bug.

[ afbeelding ]
Ps4 crash? Fixed na een paar x
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164638140
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 01:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ps4 crash? Fixed na een paar x
Vijf keer gedaan en toen maar gestopt.
pi_164638348
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
Yeah...... I got a beacon :D :D

[ afbeelding ]

en dus is ze terug bij mij, direct een offload gedaan bij het ruimte station :D

[ afbeelding ]

Blij is ..
:D
Hoe lang heeft het je geduurd om er een te vinden?

Ik had ook zo'n soort momentje vandaag. Planeet met allemaal vliegende eilanden. Ik zie iets waar ik wil landen naast zo'n eiland, maar ik land m'n schip per ongeluk NET op het randje van zo'n eiland, maar ikzelf val meteen naar beneden.
Ben een half uurtje zoet geweest met het vinden van zo'n beacon.
Doe eens niet.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 01:36:06 #147
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164638457
de planeet waar ik nu op zit is echt te erg... van 100+ naar -80 en dan om de paar min een storm
pi_164641936
quote:
6s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 00:28 schreef Friday12 het volgende:

[..]

facebook werkte kut dus ik heb een twitter acc ervoor gemaakt
Zo doe ik het ook. Heb een apart Twitter account alleen voor PS4-screenshots. :P
For great justice!
pi_164642248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 01:27 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

:D
Hoe lang heeft het je geduurd om er een te vinden?

Ik had ook zo'n soort momentje vandaag. Planeet met allemaal vliegende eilanden. Ik zie iets waar ik wil landen naast zo'n eiland, maar ik land m'n schip per ongeluk NET op het randje van zo'n eiland, maar ikzelf val meteen naar beneden.
Ben een half uurtje zoet geweest met het vinden van zo'n beacon.
half uurtje , gelukkig is mijn maan waarop ik zit niet zo vijandig :D Ik mis gewoon een minimap/kaart waarop de plaatsen staan waar ik be geweest, want ik had al eerder een ebam gevonden , alleen het terug vinden is gewoon lastig.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:56:17 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164643367
Woop! Met de steam Beta versie is mijn probleem met de warp core ook opgelost. Je moet het nog wel aan de hyperdrive plakken maar niet meer op volgorde. Dus ik heb nu Sigma en Tetha en kan meteen 1500 lichtjaar door het universum kruisen O+. En de rode en blauwe sterren bezoeken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')