abonnement Unibet Coolblue
pi_164567151
g

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 22-08-2016 15:20:04 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 15 augustus 2016 @ 22:19:17 #2
155227 crew  Guppy
dus
pi_164567189
Onweersbuien? Wanneer? ;(

@glijdt_licht, wat ontzettend zuur zeg... Heeft de fysio al iets gezegd over een eventuele behandeling? En vooruitzichten? Of zit je echt nog in de onderzoeksfase?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164567296
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164567340
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Onweersbuien? Wanneer? ;(

@glijdt_licht, wat ontzettend zuur zeg... Heeft de fysio al iets gezegd over een eventuele behandeling? En vooruitzichten? Of zit je echt nog in de onderzoeksfase?
Misschien onweer bij Devv's avontuur bij de Matterhorn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 15 augustus 2016 @ 22:22:49 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_164567379
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Misschien onweer bij Devv's avontuur bij de Matterhorn
Oh, ik schrok al :+

Voor Devv zijn dat soort heroïsche omstandigheden uitgevonden ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164567595
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh, ik schrok al :+

Voor Devv zijn dat soort heroïsche omstandigheden uitgevonden ^O^
Er is een verschil tussen heroïsch en levensgevaarlijk.
Onweer als je op een berg bent is echt geen pretje.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164567848
Ik heb vandaag alvast op de fiets gekeken hoe het parcours van Egmond erbij lag. Mooi ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator maandag 15 augustus 2016 @ 22:33:13 #8
155227 crew  Guppy
dus
pi_164567911
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen heroïsch en levensgevaarlijk.
Onweer als je op een berg bent is echt geen pretje.
Is ook een garpje ;) natuurlijk moet je niet op een berg zitten met onweer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164568068
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Onweersbuien? Wanneer? ;(

@glijdt_licht, wat ontzettend zuur zeg... Heeft de fysio al iets gezegd over een eventuele behandeling? En vooruitzichten? Of zit je echt nog in de onderzoeksfase?
Eerst moet vastgesteld worden dat het dus echt datgene is (plantar fibromatosis), al is de echo eigenlijk wel duidelijk. Het ding zit los van de peesplaat en lijkt exact op een voorbeeld uit zijn documentatie.

Daarna kan de Fysio niet zoveel doen. Enige is een operatie, waarbij de kans groot is dat ik meer last krijg door littekenweefsel en de kans is erg groot dat het terug komt.
Er zijn wel wat experimentele zaken, maar die waren nog niet volledig bewezen, en dat zou dus afwachten zijn.

Maar als iemand hier iets aan kan doen, dan zal het in het zkh zijn. En dan nog zal ik er waarschijnlijk niet van af zijn.

Er is ook niks wat dit had kunnen tegenhouden waarschijnlijk, puur erfelijk en wachten tot het de kop opsteekt..


Maar ook ik heb zitten zoeken natuurlijk na het bericht
.
Ik lees op Wikipedia en Amerikaanse hardloopsites wel wat bemoedigendere signalen.
Het kan ook een fibroma zijn ipv fibromatosis. En dat zou -mogelijk- komen door een te overdreven herstel van schade aan de peesplaat. En dat lijkt me best door schoeisel te kunnen komen. En dan blijft het wss maar bij 1 bult.. alleen ik moet gewoon nooit meer die zachtere schoenen gebruiken vanaf wanneer ik het heb gekregen.

Mijn oude schoenen liepen afgelopen week zonder een centje pijn. Nou ja, die bult dan... Mja.. eerst maar weer rust.. tot ik meer weet


Maar aan de andere kant, tot nu toe is er vrij weinig wat ik niet heb overwonnen, dus waarom dit ook niet.
Dit klinkt bovendien op zich nog wel een stuk makkelijker dan wat ik heb gedaan. Dus misschien moet ik gewoon niet zo down zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Glijdt_licht op 15-08-2016 22:47:09 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_164568276
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Is ook een garpje ;) natuurlijk moet je niet op een berg zitten met onweer.
:@ ik zag het garpje niet...
Maar het wordt natuurlijk prachtig weer voor Devv ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164568389
@glijdt_licht
Ik moest opzoeken wat het was, hoop voor je dat het inderdaad bij 1 bult blijft
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 15 augustus 2016 @ 22:43:38 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_164568391
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Guard het volgende:

[..]

:@ ik zag het garpje niet...
Maar het wordt natuurlijk prachtig weer voor Devv ^O^
Natuurlijk! Niks zo onvoorspelbaar als het weer in NL (of op andere plekken).
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164568436
Sterkte glijdt _licht!! Ik hoop voor je dat het mee valt.
pi_164572717
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag alvast op de fiets gekeken hoe het parcours van Egmond erbij lag. Mooi ;)
Ga je de dubbel doen? :)
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:00:48 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164577512
Ik weet niet hoe het met de andere fantomes-lopers is, maar ik loop echt als een bejaarde :o
_O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_164577849
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:00 schreef Murmeli het volgende:
Ik weet niet hoe het met de andere fantomes-lopers is, maar ik loop echt als een bejaarde :o
_O-
Vanochtend maar niet gaan lopen, bovenbenen voelen nog een beetje zwaar, maar ik heb het het erger gehad :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164578104
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ga je de dubbel doen? :)
Oh ik weet uberhaupt niet of ik Egmond ga doen, nog veel te ver weg. Maar die strandrace sowieso niet denk ik :P Daar is mijn racefiets ook niet geschikt voor.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164579444
Sterkte Glijdt-licht, hopelijk valt het mee.

Hier net over de 550km gelopen dit jaar, ga ik waarschijnlijk weer niet over die 1000km grens -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door CaLeX op 16-08-2016 11:03:05 ]
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:11:35 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164579760
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef CaLeX het volgende:
Sterkte Glijdt-licht, hopelijk valt het mee.

Hier net over de 550km gelopen dit jaar, ga ik waarschijnlijk weer niet over die 1000km grens -O-
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet?
F means you're fucked
pi_164579960
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch ook helemaal niet?
voor deze cijferfetisjist lijkt het wel leuk. Maar hoeft idd niet, voorlopig nog geen een doel gehaald dit jaar.

Maar nog nooit zo lekker gelopen als dit jaar :+
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:23:23 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164579997
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:21 schreef CaLeX het volgende:

[..]

voor deze cijferfetisjist lijkt het wel leuk. Maar hoeft idd niet, voorlopig nog geen een doel gehaald dit jaar.

Maar nog nooit zo lekker gelopen als dit jaar :+
Dat lijkt me het belangrijkst ^O^

Nog een leuke Trail op de planning?
F means you're fucked
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:27:02 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164580075
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Vanochtend maar niet gaan lopen, bovenbenen voelen nog een beetje zwaar, maar ik heb het het erger gehad :D
Goed zo!

Dit was voor mij de eerste trail buiten Nederland, dus niet zo gek dat dat lijf denkt: dafuq! What did you do?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_164580111
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat lijkt me het belangrijkst ^O^

Nog een leuke Trail op de planning?
Mij ook, afgelopen zaterdag liep ik mijn 3de tijd ooit zonder een grammetje spierpijn. Die PRs zitten niet ver weg *) Zie jou nog maar weinig op de club sinds de verhuizing? of lossen we elkaar af?

Zondag 2 rondjes bij deze http://www.cmtrail.be/ beetje bang voor aangezien ik het afgelopen half jaar niet verder dan 12 gelopen heb.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:30:15 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164580148
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:28 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Mij ook, afgelopen zaterdag liep ik mijn 3de tijd ooit zonder een grammetje spierpijn. Die PRs zitten niet ver weg *) Zie jou nog maar weinig op de club sinds de verhuizing? of lossen we elkaar af?

Zondag 2 rondjes bij deze http://www.cmtrail.be/ beetje bang voor aangezien ik het afgelopen half jaar niet verder dan 12 gelopen heb.
Ben idd al een tijdje niet meer geweest...
Die trail schijnt best zwaar te zijn. Tof dus! *O*
F means you're fucked
pi_164580259
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Ben idd al een tijdje niet meer geweest...
Die trail schijnt best zwaar te zijn. Tof dus! *O*
Ja bedankt, alsof ik er nog niet tegenop zie.

Nou ja, voor het eerst mazzel dan dat het rondjes zijn :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')