abonnement Unibet Coolblue
pi_164738141
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:48 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Hou jij anders gewoon ff je mond :(
:D
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:51:54 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_164741528
wat is nou toch courgette oats :?

lijstje van vandaag:
O: 2 eieren, 1 tomaat 30 g huttenkase gebakken en een halve komkommer
t:-
S: 1,5 uur golfsurfen w/
L: Salade met gerookte zalm ( van de surf-tent)
t: appel met kaneel
t: 200 g magere kwark, theelepel honing, theelepel cacao
D: vegetarische salade met mais, kikkererwten, sla, komkommer, cherrytomaatjes en 2 gekookte eitjes
t: eiwitshake

morgen spierpijn :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:59:58 #178
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_164741782
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:51 schreef Barreltje het volgende:
wat is nou toch courgette oats :?

Havermout met geraspte courgette. Als je geen groente lust maar het toch wil eten.

quote:
S: 1,5 uur golfsurfen
Oh wauw kon je blijven staan? Ik kom zelden verder dan op één voet, meestal niet eens, dan zit ik im ijn knieën of mijn hurken en dan plons ik weer. -O-
Prrrrr
pi_164742805
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:59 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Havermout met geraspte courgette. Als je geen groente lust maar het toch wil eten.

[..]

Dat is bij mij juist niet het idee, ik houd heel erg van groente daarom vind ik het leukd at ik het ook nog aan mijn ontbijt kan toevoegen ;)
En dan kun je een lekker grote bak havermout eten zonder dat het 800 kcal is!

Omnomnom ik heb zo'n lekkere salade gemaakt als avondeten.. Met sla, een hele broccoli, 80g tonijn aangemaakt met yoghurt en een beetje ketchup, kappertjes, rode ui, een appel en paprika en augurk. Het is wel weer echt een fruitschaal vol geworden, salades exploderen bij mij altijd :P Dus ben benieuwd of ik het opkrijg..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 21 augustus 2016 @ 20:41:35 #180
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_164743031
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is bij mij juist niet het idee, ik houd heel erg van groente daarom vind ik het leukd at ik het ook nog aan mijn ontbijt kan toevoegen ;)
En dan kun je een lekker grote bak havermout eten zonder dat het 800 kcal is!
De meeste lijstjes met courgette-havermout als ontbijt ontberen de rest van de dag groenten, moet je maar eens terugkijken. Ik vermoed dat de meeste courgette-havermout-eters niet zo van groente houden.
quote:
Omnomnom ik heb zo'n lekkere salade gemaakt als avondeten.. Met sla, een hele broccoli, 80g tonijn aangemaakt met yoghurt en een beetje ketchup, kappertjes, rode ui, een appel en paprika en augurk. Het is wel weer echt een fruitschaal vol geworden, salades exploderen bij mij altijd :P Dus ben benieuwd of ik het opkrijg..
Klinkt lekker!
Prrrrr
pi_164743123
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:41 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

De meeste lijstjes met courgette-havermout als ontbijt ontberen de rest van de dag groenten, moet je maar eens terugkijken. Ik vermoed dat de meeste courgette-havermout-eters niet zo van groente houden.

[..]

Klinkt lekker!
Was ook heel lekker! Ik heb alleen niet eens 1/3 op en ik zit nu al vol haha, dat is het voordeel van zoveel groente. Maar goed, ik zal wel genoeg gegeten hebben vandaag, dan eet ik de rest gewoon als lunch morgen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164743352
Ik moet er maar eens aan geloven, flink gegroeid sinds ik het huis uit ben, was 17 toen ik slank het huis uit ging en ben nu 33 met 133 kilo bij 187cm.
Eerste stap is om onder de 100 te komen, daarna zullen we eens verder zien want ben sowieso breed en zwaar gebouwd en het moet geen vel over been worden.

Heb een tijdje hard gelopen in het verleden maar om dat nu direct op te pakken is niet echt goed voor mij knieen, dus ben aan het wandelen geslagen, vaak met vrouw (die is dun maar kan wel een paar zwangerschap kilo's kwijt ;) en de kinderwagen.
Ga geen grammetjes beleg afweggen enz, daar begin ik niet aan.
Gewoon goed eten en kijken wat ik eet, ik heb dan in de avond ook geen honger meer en zin om te snacken.
Dat komt overigens ook omdat we na 20:00 uur meestal pas avond eten :')
Ik snoep sowieso al niet, alleen af en toe wat chips (lees, een hele zak :') ) was ik niet vies van.

Ben ivm paniekaanvallen en vermoeden van slaapapneu vrijwel gestopt met alcohol en ga na de vakantie ook stoppen met roken.
Slaap apneu wordt momenteel onderzocht, en overgewicht kan hier ook een oorzaak van zijn.
Nicotine en alcohol helpen ook niet echt mee zeg maar.

Wil gewoon weer gezond worden en ook het goede voorbeeld geven aan ons zoontje de nu 6 maanden is maar dadelijk ook mee gaat eten.
En mede daarom ook stoppen met roken, ben zelf ook opgevoed met allemaal rokers en dat is mede een rede dat ik nu al 16 jaar rook, maar goed dat is een ander topic.

Succes allemaal, jullie zullen mij hier regelmatig tegen komen :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_164744839
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:50 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet er maar eens aan geloven, flink gegroeid sinds ik het huis uit ben, was 17 toen ik slank het huis uit ging en ben nu 33 met 133 kilo bij 187cm.
Eerste stap is om onder de 100 te komen, daarna zullen we eens verder zien want ben sowieso breed en zwaar gebouwd en het moet geen vel over been worden.

Heb een tijdje hard gelopen in het verleden maar om dat nu direct op te pakken is niet echt goed voor mij knieen, dus ben aan het wandelen geslagen, vaak met vrouw (die is dun maar kan wel een paar zwangerschap kilo's kwijt ;) en de kinderwagen.
Ga geen grammetjes beleg afweggen enz, daar begin ik niet aan.
Gewoon goed eten en kijken wat ik eet, ik heb dan in de avond ook geen honger meer en zin om te snacken.
Dat komt overigens ook omdat we na 20:00 uur meestal pas avond eten :')
Ik snoep sowieso al niet, alleen af en toe wat chips (lees, een hele zak :') ) was ik niet vies van.

Ben ivm paniekaanvallen en vermoeden van slaapapneu vrijwel gestopt met alcohol en ga na de vakantie ook stoppen met roken.
Slaap apneu wordt momenteel onderzocht, en overgewicht kan hier ook een oorzaak van zijn.
Nicotine en alcohol helpen ook niet echt mee zeg maar.

Wil gewoon weer gezond worden en ook het goede voorbeeld geven aan ons zoontje de nu 6 maanden is maar dadelijk ook mee gaat eten.
En mede daarom ook stoppen met roken, ben zelf ook opgevoed met allemaal rokers en dat is mede een rede dat ik nu al 16 jaar rook, maar goed dat is een ander topic.

Succes allemaal, jullie zullen mij hier regelmatig tegen komen :)
Welkom en heel veel succes ^O^ ^O^
  zondag 21 augustus 2016 @ 21:41:12 #184
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_164745037
Hi Junkie, veel succes! :)
Fear is the path to the Dark Side.
  zondag 21 augustus 2016 @ 21:42:44 #185
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_164745092
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:41 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

De meeste lijstjes met courgette-havermout als ontbijt ontberen de rest van de dag groenten, moet je maar eens terugkijken. Ik vermoed dat de meeste courgette-havermout-eters niet zo van groente houden.

[..]

Klinkt lekker!
Werkelijk? Ik heb 'm de afgelopen tijd een paar keer in mijn lijstje gehad, maar ik eet ook echt wel veel groente verder :P Ik eet het vooral, net als L_T, om mijn voeding meer volume te geven. In de samenstelling zoals ik 'm nu maak heb ik echt een grote kom vol. Veel = awesome. :P
Fear is the path to the Dark Side.
  Moderator zondag 21 augustus 2016 @ 21:46:35 #186
382129 crew  Donna
pi_164745216
Welkom Junkie!!
  Moderator zondag 21 augustus 2016 @ 21:48:01 #187
382129 crew  Donna
pi_164745270
Dinsdag weer naar de coach. Twee weken geleden is het want ze was op vakantie en wij hebben ook vakantie dus wel een paar keer normaal gegeten. Heerlijk genoten iig.

Ben sowieso 1.2 kilo kwijt nu. Hopelijk komen er nog enkele onsjes bij voor dinsdag. :)
pi_164745279
Welkom terug Junkie!
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2016 @ 21:50:41 #189
43556 miss_dynastie
pi_164745379
Welkom junkie en succes met stoppen met roken *O*

Mijn polar loop heeft het begeven en ik ben echt een beetje in paniek, dus morgen komt er een nieuwe (de A360).... ik ben gelukkig ook helemaal niet afhankelijk van hulpmiddelen voor een gezonde levensstijl :') _O- :@
  zondag 21 augustus 2016 @ 21:51:41 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_164745419
Welkom junkie! Succes met je strijd!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_164745515
Thanks allen!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_164745668
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:50 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet er maar eens aan geloven, flink gegroeid sinds ik het huis uit ben, was 17 toen ik slank het huis uit ging en ben nu 33 met 133 kilo bij 187cm.
Eerste stap is om onder de 100 te komen, daarna zullen we eens verder zien want ben sowieso breed en zwaar gebouwd en het moet geen vel over been worden.

Heb een tijdje hard gelopen in het verleden maar om dat nu direct op te pakken is niet echt goed voor mij knieen, dus ben aan het wandelen geslagen, vaak met vrouw (die is dun maar kan wel een paar zwangerschap kilo's kwijt ;) en de kinderwagen.
Ga geen grammetjes beleg afweggen enz, daar begin ik niet aan.
Gewoon goed eten en kijken wat ik eet, ik heb dan in de avond ook geen honger meer en zin om te snacken.
Dat komt overigens ook omdat we na 20:00 uur meestal pas avond eten :')
Ik snoep sowieso al niet, alleen af en toe wat chips (lees, een hele zak :') ) was ik niet vies van.

Ben ivm paniekaanvallen en vermoeden van slaapapneu vrijwel gestopt met alcohol en ga na de vakantie ook stoppen met roken.
Slaap apneu wordt momenteel onderzocht, en overgewicht kan hier ook een oorzaak van zijn.
Nicotine en alcohol helpen ook niet echt mee zeg maar.

Wil gewoon weer gezond worden en ook het goede voorbeeld geven aan ons zoontje de nu 6 maanden is maar dadelijk ook mee gaat eten.
En mede daarom ook stoppen met roken, ben zelf ook opgevoed met allemaal rokers en dat is mede een rede dat ik nu al 16 jaar rook, maar goed dat is een ander topic.

Succes allemaal, jullie zullen mij hier regelmatig tegen komen :)
Klinkt als een goede motivatie, voor je eigen gezondheid en voor je zoontje! Als je dat in gedachten houdt dan gaat het zeker lukken!
Maar als je al niet vaak snoept, is het dan niet juist slim om wel dingen te gaan afwegen? Zit het probleem hem dan niet meer in hoeveelheden van wat je eet?

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-08-2016 22:03:41 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164745861
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt als een goede motivatie, voor je eigen gezondheid en voor je zoontje! Als je dat in gedachten houd dan gaat het zeker lukken!
Maar als je al niet vaak snoept, is het dan niet juist slim om wel dingen te gaan afwegen? Zit het probleem hem dan niet meer in hoeveelheden van wat je eet?
Het probleem weet ik wel en dat zijn de hoeveelheden en de soort van het avondeten.
Daar is geen weegschaal voor nodig, dat zie je direct op het bord dat het teveel is ;)
Ben ondernemer, vrij onregelmatig leven en vrouw heeft ook een drukke baan en dan schieten de boodschappen er wel een tussenin.
Even de friteuse aan, groot bord patat en 4-5 snacks en lekkere zaanse mayonaise.
Of even een grote shoarma schotel bestellen.

Ontbijten doe ik meestal met een bakje yoghurt met noten of 2 boterhammen, verder rest van de dag nog 6 boterhammen en een stuk fruit.
En daarnaast dronk ik best vaak bier, geen alcoholist hoor maar soms wel elke avond 2 biertjes bijvoorbeeld en in het weekend wat meer.
Veel zittend kantoorwerk en absoluut geen sport, pakte voor alles meer dan een paar honderd meter de auto.
Lopen of fietsen deed ik nauwelijks, vaak vanuit de kroeg met de taxi naar huis wat bijvoorbeeld maar 10-15 minuten lopen is.

Toen had ik het ook redelijk breed en dan kan je wat makkelijker worden, sinds vorig jaar ondernemer en heb totaal 500 euro uit de zaak betaalt in een jaar, verder leven we op het loon van mijn vrouw.
Is wel een goede stimulans want thuisbezorgd enz. is natuurlijk onwijs duur.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_164749985
Ik wil een weegschaal gaan aanschaffen. Waar kan ik die het beste halen, en een digitale of niet? Gewoon bij de action of beter bij de blokker? Of mocht iemand er hier nog een hebben waar ie tegen verzendkosten vanaf wil mag dat ook haha
pi_164750120
Rond die prijsklasse, welke van de 2 is beter?
pi_164750771
Allebei prima denk ik, digitaal is inderdaad belangrijk en vooral ook belangrijk dat je de weegschaal stabiel neerzet en niet veel verplaatst. En die lichaamsanalyse kun je negeren ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164751430
Ik weeg mij hier vooralsnog met het Wii balanceboard, daarna gelijk nog even wat leuke oefeningen doen.
Ik startte hem op na 5 jaar, toen woog ik nog 16 kg minder ;(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_164755573
Digitaal is wel het fijnste :Y

Lijstje:
S: uur wandelen
O: magere kwark
L: kwark of rijstwafels met iets van vleeswaren
T: watermeloen
D: pasta pesto met spinazie en hamblokjes
T: bites
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')