abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:07:17 #126
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164677747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:03 schreef nils7 het volgende:
Top.... m'n vriendin is morgen heel de dag weg dus hahahaha
Alleen hoe krijg ik d'r vanavond van de tv af hahah
Slinger je PS4 aan je PC scherm als je die mogelijkheid heb. Ik speel het ook gewoon op mijn computerscherm :P Groot zat en dan past mijn stuurtje mooi aan het bureau.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164677772
nog een paar minuutjes en ook ik kan beginnen :D , eerst even baku oefenen denk ik :P
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:57:54 #128
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164680347
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:07 schreef Fopje het volgende:

[..]

Slinger je PS4 aan je PC scherm als je die mogelijkheid heb. Ik speel het ook gewoon op mijn computerscherm :P Groot zat en dan past mijn stuurtje mooi aan het bureau.
Heb een Playseat, heb ook een PStv dus kan in de slaapkamer gamen (maar daar geen plek voor mn playseat).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:06:06 #129
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164680546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:57 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb een Playseat, heb ook een PStv dus kan in de slaapkamer gamen (maar daar geen plek voor mn playseat).
Oh das helemaal baas _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164680840
Hoe is de handling van de auto's kwa FFB en physics, is het verbeterd tov 2015 ? Baal altijd wel een beetje met de f1 games. Het ziet er altijd top uit allemaal alleen rijd het zo beroerd. F1 2016 ziet er wel weer uit als een mooi compleet pakket. Ik moet nu toch wel weer heel erg me best doen hem niet gelijk te kopen :')
pi_164681056
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:15 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe is de handling van de auto's kwa FFB en physics, is het verbeterd tov 2015 ? Baal altijd wel een beetje met de f1 games. Het ziet er altijd top uit allemaal alleen rijd het zo beroerd. F1 2016 ziet er wel weer uit als een mooi compleet pakket. Ik moet nu toch wel weer heel erg me best doen hem niet gelijk te kopen :')
moet zeggen, game is een stuk verbeterd, de auto,s zijn iets moeilijker te besturen, extra moeilijkheid graden en het spel loopt behoorlijk soepel, beter dan de vorige (met de zelfde settings :)



en zeer realistisch XD
pi_164681077
In practice zit ik op een tiende van mn teamgenoot met zelfde banden... In de Manor dus roemloos achteraan.... Zoals ut hoort :P. Op naar 1e qually!
pi_164681149
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:23 schreef VelitoX het volgende:
In practice zit ik op een tiende van mn teamgenoot met zelfde banden... In de Manor dus roemloos achteraan.... Zoals ut hoort :P. Op naar 1e qually!
Ik ben al bij manor gepromoveerd naar eerste rijder :P
pi_164681179
Enige wat me wat irriteert tot nu toe is het hevige screen tearing als je in je motorhome aant rondkijken ben (en tijdens de interacties met agent/r&d man).
pi_164681208
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:23 schreef King_Merc het volgende:

[..]

moet zeggen, game is een stuk verbeterd, de auto,s zijn iets moeilijker te besturen, extra moeilijkheid graden en het spel loopt behoorlijk soepel, beter dan de vorige (met de zelfde settings :)

[ afbeelding ]

en zeer realistisch XD
Nou ja realistisch-like zeg maar. Sorry waarschijnljjk ben ik gewoon verwent met de SF16-H van AC, dan valt het toch een beetje tegen als er geen eens iets van ERS in zit.

Maarja ik kan het toch weer niet laten voor die paar tientjes. Ik ga hem zo ook maar even downloaden op steam :P
pi_164681209
Ben bij Monaco aangeland. Een track waar ik echt kansloos ben lijkt het. Helemaal omdat het lijkt alsof de AI bocht 6(langzaamste bocht in f1) veel sneller kunnen nemen dan ik. Alsof ze scherper in kunnen sturen...

Heb ook het gevoel dat expert net te makkelijk is en legend te moeilijk

Oja, de AI is ook best goed in PIT manoeuvres.. :')

[ Bericht 18% gewijzigd door truedestiny op 19-08-2016 16:35:25 ]
pi_164681661
Ben hem nu aan het downloaden :D

Via steam kan je de f1 fan bundle nemen als je 2015 al heb krijg je nog 5 euro korting.
pi_164681703
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:28 schreef truedestiny het volgende:
Ben bij Monaco aangeland. Een track waar ik echt kansloos ben lijkt het. Helemaal omdat het lijkt alsof de AI bocht 6(langzaamste bocht in f1) veel sneller kunnen nemen dan ik. Alsof ze scherper in kunnen sturen...

Heb ook het gevoel dat expert net te makkelijk is en legend te moeilijk

Oja, de AI is ook best goed in PIT manoeuvres.. :')
Ik heb een gevoel dat de AI beter in de kwalificatie is dan de race.
pi_164681728
Wat is trouwens het verschil tussen career en pro career mode?
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:58:20 #140
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164682029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:45 schreef truedestiny het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen career en pro career mode?
Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164682610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef VelitoX het volgende:
Enige wat me wat irriteert tot nu toe is het hevige screen tearing als je in je motorhome aant rondkijken ben (en tijdens de interacties met agent/r&d man).
Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeuren :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:25:34 #142
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164682621
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto :{
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:27:50 #143
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164682680
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:58 schreef Fopje het volgende:

[..]

Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.
Daarmee was ik gewoon 4 seconden te langzaam in F1 2015... :( hoop dat t beter is in F1 2016.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto :{
Oh dat voorspelt weinig goeds.

Al wat set ups online ergens te vinden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164682745
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeuren :P
Console he, is geen vsync optie (meh) :). Tijdens ut racen ist prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door VelitoX op 19-08-2016 17:40:48 ]
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:57:45 #145
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164683364
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto :{
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten :+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:16:20 #146
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164683639
Heb dit gevonden voor Barcelona, welke qua tijd in de buurt zit van de Pole tijd:

quote:
Team
Mercedes

Lap Time
1:23.240

Race Mode
Time Trail

Weather
Dry

Format
PC

Controller Type
Wheel

Aerodynamics
Front Wing Aero: 6
Rear Wing Aero: 6

Transmission
Differential Adjustment On Throttle: 75%
Differential Adjustment Off throttle: 75%

Suspension Geometry
Front Camber: -3.00
Rear Camber: -1.50
Front Toe: 0.10
Rear Toe: 0.35

Suspension
Font Suspension: 6
Rear Suspension: 6
Front Anti-Roll Bar: 6
Rear Anti-Roll Bar: 6
Front Ride Height: 6
Rear Ride Height: 6

Brakes
Brake Pressure: 75%
Front Brake Bias: 60%

Tyres
Front Tyre Pressure: 23.0psi
Rear Tyre Pressure: 21.5psi

Weight Distribution
Ballast: 6

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164685504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto :{
hij is wat lastiger dan f1 2015, tot nu toe gaat mn weekend in melbourne niet lekker, kan niet goed de apexen pakken,(waardoor track acclimatisation, en tyremanagement laps niet goed gaan, vooral 2de sector, (maar wellicht ligt het ook aan dat Melbourne 1 van mn zwakkkere circuits is (samen met Monaco) en wat extra lastig zonder stuurtje ..

maar tot nu toe erg tevreden met het spel, heb ook een helm gekozen zie erg veel weg heeft van helmen die ik gebruikte in diverse leagueracing kampioenschappen (f1 challenge / Rfactor)
Had wel een rare bug in een multiplayer session had een hele goede start (van 8 naar 3, maar krijg meteen blauwe vlaggen :( (en dat terwijl Vettel niet achter me reed XD
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:31:32 #148
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164685733
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:57 schreef Fopje het volgende:

[..]

Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten :+
ik kan de moeilijkheidsgraad wel naar beneden zetten maar als ik daarmee alsnog elke bocht spin dan heeft t weinig zin :(

traction control is ook geen optie, van schaad en schandt wordt men rijk zullen we maar zeggen
pi_164687771
Heb net anderhalf uur zitten racen. Ben nog vooral bezig geweest met de settings enzo. De ffb/physics zijn zoals je kan verwachten van deze reeks, niets bijzonders helaas (t300 f1 rim). Grafisch is het wel helemaal top. Wat ik wel onwijs mis is een virtual mirror. Ik rij in cockpit mode en rij ook liever met een wat lagere FOV. Maar dan zie je dus niet wat er achter je gebeurt, hopelijk komt daar nog wel een mod voor.

Even op Azerbeidzjan gereden, maar dat is wel een moeilijk circuit om aan te leren zeg. Alles lijkt een beetje op elkaar, maar wel een gaaf circuit om te rijden. Carreer mode moet ik nog aan beginnen dus nog geen idee hoe dat is.
pi_164688479
Ik heb hem ook eindelijk.

Ben begonnen bij Mclaren. Tot nu lekker positief over het spel.
Ik plaats mijn career ook op Youtube. Voor de geïnteresseerde:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')