abonnement Unibet Coolblue
pi_166691387
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Triarius het volgende:

[..]

Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.
Goh wat ben jij dom, dus volgens jouw simplistische redenatie delen al die Europeanen dezelfde normen een waarden?

Je bent niet echt goede reclame voor het "blanke ras" , zelfs de term genocide begrijp je niet
pi_166691423
Maar welke Chinezen mogen nu wel in China blijven en wat gaan we doen met een melting pot als Indonesië?

En moet Nederland dan ook weer opgedeeld worden, Friesland voor de Friezen, Noord-Oost Nederland naar de Saksen en de rest naar de Franken?

En heb je je inmiddels al verdiept in de ontwikkelingen en uitvindingen in Afrika? Dat zijn toch grote gamechangers gebleken.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 13:30:09 ]
pi_166691451
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Goh wat ben jij dom, dus volgens jouw simplistische redenatie delen al die Europeanen dezelfde normen een waarden?

Je bent niet echt goede reclame voor het "blanke ras" , zelfs de term genocide begrijp je niet
Dat doen ze ook niet. Elk land heeft weer net wat andere normen en waarden dan de andere.

Echter middels de EU superstaat proberen ze dat nu allemaal te vernietigen. Persoonlijk ben ik er dus ook gewoon voor om terug te gaan naar het oude model waar we gewoon nog soevereine landen hadden en dat ook gewoon heel normaal was.
pi_166691472
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:28 schreef Chewie het volgende:
Maar welke Chinezen mogen nu wel in China blijven en wat gaan we doen met een melting pot als Indonesië?

En moet Nederland dan ook weer opgedeeld worden, Friesland voor de Friezen, Noord-Oost Nederland naar de Saksen en de rest naar de Franken?
Ik vind Latijns-Amerika weer enkel voor Inca's en Maya's, Noord-Amerika weer enkel voor Apache's en Eskimo's en Australië terug naar de Aborigines ook wel een goed voorstel.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_166691516
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:29 schreef Triarius het volgende:

[..]

Dat doen ze ook niet. Elk land heeft weer net wat andere normen en waarden dan de andere.

Echter middels de EU superstaat proberen ze dat nu allemaal te vernietigen. Persoonlijk ben ik er dus ook gewoon voor om terug te gaan naar het oude model waar we gewoon nog soevereine landen hadden en dat ook gewoon heel normaal was.
En toch gooi je ze op 1 hoop, terwijl er tussen Spanjaarden, Italianen, Grieken, Turken en Noord Afrikanen meer overeenkomsten zijn te vinden dan tussen de Zuid-Europeanen en de Noord-Europeanen.

Of wordt het nu te lastig voor je?
pi_166691551
quote:
19s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind Latijns-Amerika weer enkel voor Inca's en Maya's, Noord-Amerika weer enkel voor Apache's en Eskimo's en Australië terug naar de Aborigines ook wel een goed voorstel.
Lijkt me ook wel, het probleem van de volksverhuizingen oplossen door een mega volksverhuizing (of als dat niet werkt genocide voor de mensen die er niet thuishoren)

Overigens denk ik dat die mafklapper Australie en Noord-Amerika als traditioneel blank ziet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 13:36:19 ]
  woensdag 16 november 2016 @ 13:36:39 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166691634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Triarius het volgende:

[..]

Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.
:|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166691782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Triarius het volgende:

[..]

Dan zou je nog eens wat posts hier van mij moeten teruglezen.
Ik sla even over. Uiteindelijk ben ik toch bruin.
wooblabalurg
pi_166692316
quote:
19s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Welke verhuizende Afrikanen bedoel je precies? Die uit Azie of die uit de Balkan?

[ afbeelding ]
Laten we zeggen: de massa-immigratie van (oostelijk/zuidelijke) volkeren die niet tot de moderne westerse beschaving behoren.
standaarddrinker
pi_166692449
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Laten we zeggen: de massa-immigratie van (oostelijk/zuidelijke) volkeren die niet tot de moderne westerse beschaving behoren.
En ik neem aan dat je met moderne westerse beschaving de definitie van Samuel Huntington bedoelt? Je weet wel, die waar alle populistische volksmenners zo geil op zijn?

Slecht nieuws: dan hoort meer dan de helft van de EU al niet toe aan onze superieure westerse beschaving, dus wat maakt je je druk over die paar extra erbij?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_166692513
Ik zie de opkomst en ondergang van beschavingen als een natuurlijk fenomeen, ik zit mijn tijd rustig uit en maak me zeker niet druk.
standaarddrinker
  woensdag 16 november 2016 @ 16:19:26 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_166694669
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik sla even over. Uiteindelijk ben ik toch bruin.
o|O owee als je een blanke vriendin hebt w/
DAS IST VERBOTEN!!!!einz!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 16 november 2016 @ 22:42:48 #288
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_166704337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie de opkomst en ondergang van beschavingen als een natuurlijk fenomeen, ik zit mijn tijd rustig uit en maak me zeker niet druk.
Na mij de zondvloed.
''Aquila non capit muscas.''
pi_166714410
Ah zo kennen we lichtkogel weer, na een ban gewoon doorgaan met youtube dumps en niet de discussie aan willen gaan
pi_166714748
quote:
13s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef Chewie het volgende:
Ah zo kennen we lichtkogel weer, na een ban gewoon doorgaan met youtube dumps en niet de discussie aan willen gaan
Lichtkogel..?!

En waar heb je het over met 'de discussie niet aangaan' ?

Is dat echt het enige wat je hebt om te zeggen?
Volgens mij ga ik continu de discussie aan namelijk en plaats hier en daar wat belangrijke filmpjes om door te nemen. Want als je de laatste gezien zou hebben geeft dat ook wat antwoorden op je vragen.
pi_166714794
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef Triarius het volgende:

[..]

Lichtkogel..?!

En waar heb je het over met 'de discussie niet aangaan' ?

Is dat echt het enige wat je hebt om te zeggen?
Volgens mij ga ik continu de discussie aan namelijk en plaats hier en daar wat belangrijke filmpjes om door te nemen. Want als je de laatste gezien zou hebben geeft dat ook wat antwoorden op je vragen.
Alleen filmpjes plaatsen is geen discussie Triarius.
pi_166714841
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef Triarius het volgende:

[..]

Lichtkogel..?!

En waar heb je het over met 'de discussie niet aangaan' ?

Is dat echt het enige wat je hebt om te zeggen?
Volgens mij ga ik continu de discussie aan namelijk en plaats hier en daar wat belangrijke filmpjes om door te nemen. Want als je de laatste gezien zou hebben geeft dat ook wat antwoorden op je vragen.
Hier discussiëren we niet met alleen een youtube dump maar gebruiken we onze eigen woorden, probleem bij jou alleen is dat jouw woorden/dumps nogal lijken, nou ja exact hetzelfde zijn inclusief stijl, op de white supremacist die hier tot een dik half jaar geleden actief was onder de naam lichtkogel.

Maar de ontkenning is wel schattig hoor maar het zou wel prettig zijn als je op je discussiepartners in zou gaan maar ik ben bang dat dit verzoek aan dovemansoren gericht is.

Voor wat ik te zeggen heb zou ik je aanraden omhoog te scrollen in dit topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 15:51:24 ]
pi_166714899
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef Lavenderr het volgende:

Alleen filmpjes plaatsen is geen discussie Triarius.
In het filmpje wordt exact dezelfde discussie gevoerd als hier, dus lijkt me zeker wel van toepassing.

In de laatste vid worden 2 veelgestelde vragen gesteld aan een Nationalist met betrekking tot dit topic. O.a. een vraag met betrekking tot het kolonisatie verleden van Europa, waarvan ik hier al een paar opmerkingen voorbij heb zien komen. Er is toch niks mis mee om dat hier te plaatsen?
pi_166715521
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:53 schreef Triarius het volgende:

[..]

In het filmpje wordt exact dezelfde discussie gevoerd als hier, dus lijkt me zeker wel van toepassing.

In de laatste vid worden 2 veelgestelde vragen gesteld aan een Nationalist met betrekking tot dit topic. O.a. een vraag met betrekking tot het kolonisatie verleden van Europa, waarvan ik hier al een paar opmerkingen voorbij heb zien komen. Er is toch niks mis mee om dat hier te plaatsen?
Zonder wat tekst van jezelf erbij is het niet meer dan een linkdump.
pi_166715682
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zonder wat tekst van jezelf erbij is het niet meer dan een linkdump.
Dus?

Het is toch gewoon relevant in dit topic? Er worden gewoon 2 vragen gesteld in dat filmpje 100% relevant aan dit topic en daar volgen 2 heldere antwoorden op.

Zal verder heus wel de discussie aangaan... maak jullie daar maar geen zorgen over.
  donderdag 17 november 2016 @ 16:37:27 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166715785
Het kat en muis-spelletje begint van voren af aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_166715880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 16:31 schreef Triarius het volgende:

[..]

Dus?

Het is toch gewoon relevant in dit topic? Er worden gewoon 2 vragen gesteld in dat filmpje 100% relevant aan dit topic en daar volgen 2 heldere antwoorden op.

Zal verder heus wel de discussie aangaan... maak jullie daar maar geen zorgen over.
Geen zorgen hoor, gewoon niet linkdumpen.
pi_166715937
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2016 16:37 schreef Copycat het volgende:
Het kat en muis-spelletje begint van voren af aan.
Tja... we hebben het hier over "White Genocide" echter gaan mensen zitten mijmeren over een "linkdump" welke gewoon 100% relevant is aan het topic. Lijkt wel alsof men op die manier probeert af te leiden van het onderwerp en hetgeen willen doen verzanden in 1 grote brei van teksten over en weer.

Informatie in de vorm van videos of ander beeldmateriaal met betrekking tot dit (of een ander) onderwerp zouden gewoon geplaatst moeten kunnen worden dan er puur en alleen discussie over te voeren. 'BNW plaatjes' bijv. is 1 en al linkdump zonder verder commentaar. Ik snap heus wel dat er discussie gevoerd moet worden hoor, echter is het wat overdreven om te struikelen over wat videos die her en der tussen de discussie geplaatst worden lijkt me.
  donderdag 17 november 2016 @ 18:46:23 #300
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_166718353
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 16:45 schreef Triarius het volgende:

[..]

Tja... we hebben het hier over "White Genocide" echter gaan mensen zitten mijmeren over een "linkdump" welke gewoon 100% relevant is aan het topic. Lijkt wel alsof men op die manier probeert af te leiden van het onderwerp en hetgeen willen doen verzanden in 1 grote brei van teksten over en weer.

Informatie in de vorm van videos of ander beeldmateriaal met betrekking tot dit (of een ander) onderwerp zouden gewoon geplaatst moeten kunnen worden dan er puur en alleen discussie over te voeren. 'BNW plaatjes' bijv. is 1 en al linkdump zonder verder commentaar. Ik snap heus wel dat er discussie gevoerd moet worden hoor, echter is het wat overdreven om te struikelen over wat videos die her en der tussen de discussie geplaatst worden lijkt me.
Van mij mag je die video's of andere info blijven posten hoor. Er zijn ook nog altijd mensen die de discussie niet opzoeken maar voor de info gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')