abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:28:31 #1
416020 K44S
The bearded man
pi_164554004
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 15 augustus 2016 @ 16:29:48 #2
416020 K44S
The bearded man
pi_164554050
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:09 schreef Allures het volgende:
Ja dat is super verkeerd! je moet geen relatie aan gaan met iemand omdat ze wil :') dit is al tig keer gezegd. Je was toch zo veranderd?

Een relatie moet gaan om die persoon. Dat je niet meer zonder die ander wil zijn. Niet dat je niet meer zonder gewoon iemand wil zijn
Wauw.

Je typt het alsof ik na 3 dates meteen wil trouwen.

Kwam ik dan echt zo wanhopig over? I rest my case...
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164556380
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:54 schreef habitue het volgende:
Zaterdagavond/nacht zat mijn date dus vast op scheveningen, ze kon via een omweg nog in Utrecht komen heel laat. We spraken af dat ze me zou bellen als ze in utrecht was zodat ik mijn laatste biertje eruit kon slapen. Belt ze me om half 4, ze moest nog paar uur wachten op de bus, ik zeg oke ik breng jullie wel naar huis. (Ze was met haar huisgenoot,) Nouja ik haal hen dus op van centraal en rij ze naar huis. Ik probeerde een aantal keer een gesprekje met die huisgenoot aan te knopen, maar hij reageerde elke keer heel kortaf en stelde geen vraag terug. Was best awkward. :') Gelukkig kon zij de situatie telkens nog wat redden. Eenmaal bij haar thuis was het "nou ik ga naar bed, weltrusten." Ik dacht oke, iemand brengt je snachts naar huis, kan er toch wel een bedankje vanaf. Alles schreeuwde keihard FRIENDZONE. Ik mocht daarna niet meer naar huis v haar, vond ik niet erg. O-)
Dat klinkt een beetje als een happy meal ophalen via de mcdrive en thuis afwachten wat de verrassing is *O*
One day can change everything.
pi_164556726
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:49 schreef Gaantje het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje als een happy meal ophalen via de mcdrive en thuis afwachten wat de verrassing is *O*
Stiekem gewoon een booty call dus? ;)
  maandag 15 augustus 2016 @ 18:07:28 #5
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164556796
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Wauw.

Je typt het alsof ik na 3 dates meteen wil trouwen.

Kwam ik dan echt zo wanhopig over? I rest my case...
het probleem is meer dat het hier nu al 4 weken over gaat.

Je had je kans toen moeten pakken toen ze erom vroeg; haar moeten neuken en in een hoekje moeten zetten en uit laten druipen. Inmiddels was je ( en wij ) dan 4 verhalen verder.

T lullige is nu alleen dat als je een 8e kans krijgt en m eindelijkt zelf ook ruikt (...) de kans groot is dat je in de but van Yusuf of Jeffrey zit te roeren want t is een slet.
pi_164556835
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Stiekem gewoon een booty call dus? ;)
Noem je dat zo? Nog niet eerder van gehoord
One day can change everything.
pi_164556836
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:54 schreef habitue het volgende:
Zaterdagavond/nacht zat mijn date dus vast op scheveningen, ze kon via een omweg nog in Utrecht komen heel laat. We spraken af dat ze me zou bellen als ze in utrecht was zodat ik mijn laatste biertje eruit kon slapen. Belt ze me om half 4, ze moest nog paar uur wachten op de bus, ik zeg oke ik breng jullie wel naar huis. (Ze was met haar huisgenoot,) Nouja ik haal hen dus op van centraal en rij ze naar huis. Ik probeerde een aantal keer een gesprekje met die huisgenoot aan te knopen, maar hij reageerde elke keer heel kortaf en stelde geen vraag terug. Was best awkward. :') Gelukkig kon zij de situatie telkens nog wat redden. Eenmaal bij haar thuis was het "nou ik ga naar bed, weltrusten." Ik dacht oke, iemand brengt je snachts naar huis, kan er toch wel een bedankje vanaf. Alles schreeuwde keihard FRIENDZONE. Ik mocht daarna niet meer naar huis v haar, vond ik niet erg. O-)
Die gast had een romantisch avondje vuurwerk voor ogen met zijn leuke huisgenote. _O-
  maandag 15 augustus 2016 @ 18:17:13 #8
416020 K44S
The bearded man
pi_164557015
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

het probleem is meer dat het hier nu al 4 weken over gaat.

Je had je kans toen moeten pakken toen ze erom vroeg; haar moeten neuken en in een hoekje moeten zetten en uit laten druipen. Inmiddels was je ( en wij ) dan 4 verhalen verder.

T lullige is nu alleen dat als je een 8e kans krijgt en m eindelijkt zelf ook ruikt (...) de kans groot is dat je in de but van Yusuf of Jeffrey zit te roeren want t is een slet.
Duidelijk en concreet :).

Dank voor je reactie!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164557160
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Stiekem gewoon een booty call dus? ;)
Nou niet echt, we hebben geen seks gehad.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Die gast had een romantisch avondje vuurwerk voor ogen met zijn leuke huisgenote. _O-
Ja spijtig voor die gozer maar hij wist al dat we een tijd aan het daten zijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164557557
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef habitue het volgende:

Nou niet echt, we hebben geen seks gehad.
Baal je daarvan?
pi_164557743
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef habitue het volgende:

[..]

Nou niet echt, we hebben geen seks gehad.

[..]

Ja spijtig voor die gozer maar hij wist al dat we een tijd aan het daten zijn.
Hoe kijk je er zelf op terug dan? Alsnog in de friendzone?
pi_164558000
Zucht. :')
pi_164558734
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja precies, dat dacht ik ook al. Liefst zou ik nog even van te voren ergens snel een hapje doen aan de Oudegracht oid, maar ze moet uit Breda komen en denk dat het wat krapjes wordt allemaal op zo'n doordeweekse werkdag. Daarna nog een drankje moet goed komen. En, het wordt goed weer woensdag, dus dan kun je nog buiten zitten ook.
en ze stelde uit zichzelf voor om woensdag eerder te stoppen met werk en vooraf een hapje te gaan eten :s)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 15 augustus 2016 @ 19:29:29 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164558756
My god...echt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164559870
Waarom verbaast me dit niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164559880
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:28 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

en ze stelde uit zichzelf voor om woensdag eerder te stoppen met werk en vooraf een hapje te gaan eten :s)
Leuk, veel plezier woensdag.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164560278
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:28 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

en ze stelde uit zichzelf voor om woensdag eerder te stoppen met werk en vooraf een hapje te gaan eten :s)
Veel. plezier
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164564912
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft die luxe.
Dat is geen luxe. Dat is noodzakelijk voor een goede relatie.
Bovendien is de insteek dan totaal verkeerd. Je moet jezelf de moeite waard vinden om aan die ene persoon te geven die jij zelf geweldig vindt. En je moet jezelf te goed vinden om te vergooien aan iemand die jou wel wil, maar jij diegene eigenlijk niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164565660
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is geen luxe. Dat is noodzakelijk voor een goede relatie.
Bovendien is de insteek dan totaal verkeerd. Je moet jezelf de moeite waard vinden om aan die ene persoon te geven die jij zelf geweldig vindt. En je moet jezelf te goed vinden om te vergooien aan iemand die jou wel wil, maar jij diegene eigenlijk niet.
Die ene persoon mag jou wel heel dankbaar zijn dat je 'm goed genoeg vindt :)
pi_164565763
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die ene persoon mag jou wel heel dankbaar zijn dat je 'm goed genoeg vindt :)
Als het goed is, vinden die ene persoon en jij elkaar allebei meer dan goed, is het wederzijds. Met minder moeten beide geen genoegen nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:07:04 #21
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_164566524
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:25 schreef habitue het volgende:

[..]

Nou niet echt, we hebben geen seks gehad.

[..]

Ja spijtig voor die gozer maar hij wist al dat we een tijd aan het daten zijn.
Moet wel een heel goede vriendin zijn dan, 's nachts om half 4 ophalen en niet neuken. :N
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_164566670
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is geen luxe. Dat is noodzakelijk voor een goede relatie.
Bovendien is de insteek dan totaal verkeerd. Je moet jezelf de moeite waard vinden om aan die ene persoon te geven die jij zelf geweldig vindt. En je moet jezelf te goed vinden om te vergooien aan iemand die jou wel wil, maar jij diegene eigenlijk niet.
Als je niet aantrekkelijk ben, weinig te kiezen hebt en uberhaupt al blij mag zijn dat iemand je leuk vindt kun je dus maar beter single blijven als die persoon niet je droompartner is? Dat botst een beetje met het advies om realistische eisen te hebben.

Ik snap je punt wel en ben het daarmee eens, alleen niet iedereen kan zo redeneren als ze ooit een relatie willen.
pi_164566797
Het gaat toch om veel meer dan uiterlijk alleen?
pi_164566903
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Allures het volgende:
Het gaat toch om veel meer dan uiterlijk alleen?
Die kans krijg je alleen als je de eerste paar dates overleefd hebt, daarvoor draait het nog wel veelal om je verschijning om een bepaalde hunkering te creëren.
pi_164567086
Ja en daarin zul je realistisch moeten zijn. Als je zelf niet zo sexy bent moet je ook niet inzetten op heidi klum.
Maar voor mij geldt in ieder geval dat iemand waar ik gek op ben automatisch heel aantrekkelijk voor me is, en dat aantrekkingskracht in kleine dingen kan zitten en niet zo in dingen als kapsel of zo
pi_164567426
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als je niet aantrekkelijk ben, weinig te kiezen hebt en uberhaupt al blij mag zijn dat iemand je leuk vindt kun je dus maar beter single blijven als die persoon niet je droompartner is? Dat botst een beetje met het advies om realistische eisen te hebben.

Ik snap je punt wel en ben het daarmee eens, alleen niet iedereen kan zo redeneren als ze ooit een relatie willen.
Waarom zou je een relatie willen met iemand die je eigenlijk niet zitten? Wat haal je daaruit?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164567474
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Allures het volgende:
Ja en daarin zul je realistisch moeten zijn. Als je zelf niet zo sexy bent moet je ook niet inzetten op heidi klum.
Maar voor mij geldt in ieder geval dat iemand waar ik gek op ben automatisch heel aantrekkelijk voor me is, en dat aantrekkingskracht in kleine dingen kan zitten en niet zo in dingen als kapsel of zo
Maar hoe bepaal jij dat dan? Als je iemand (voor het eerst) ziet heb je toch meteen een indruk, kan je niet onderdrukken, ook al zeggen sommige mensen niet snel te oordelen.
pi_164567599
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar hoe bepaal jij dat dan? Als je iemand (voor het eerst) ziet heb je toch meteen een indruk, kan je niet onderdrukken, ook al zeggen sommige mensen niet snel te oordelen.
Natuurlijk heb je meteen een indruk. Maar die is niet per se alleen gemaakt op hoe knap je bent. Het kan ook een glimlach zijn, of de kleur van de ogen, of de blik in de ogen, een houding, een spontane begroeting, een lieve uitstraling.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:32:01 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164567859
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Allures het volgende:
Het gaat toch om veel meer dan uiterlijk alleen?
Uiteindelijk ja, maar in eerste aanleg zijn zowel mannen als vrouwen daar vooral op gericht. Of swipe jij een 'lelijke man' wel naar rechts omdat hij misschien heel lief is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164567860
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Moet wel een heel goede vriendin zijn dan, 's nachts om half 4 ophalen en niet neuken. :N
Nee vind haar verder geen reet aan. Doe ik gewoon graag in mijn vrije weekend.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164567895
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je meteen een indruk. Maar die is niet per se alleen gemaakt op hoe knap je bent. Het kan ook een glimlach zijn, of de kleur van de ogen, of de blik in de ogen, een houding, een spontane begroeting, een lieve uitstraling.
Dit
pi_164567917
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:32 schreef yats het volgende:

[..]

Uiteindelijk ja, maar in eerste aanleg zijn zowel mannen als vrouwen daar vooral op gericht. Of swipe jij een 'lelijke man' wel naar rechts omdat hij misschien heel lief is?
als je niet knap bent is tinder niet je medium. Het is niet de enige weg of zo
pi_164568027
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Allures het volgende:

[..]

als je niet knap bent is tinder niet je medium. Het is niet de enige weg of zo
Wel als je sociaal niet durft / weinig aanspraak maakt.
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:39:34 #34
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_164568189
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Wel als je sociaal niet durft / weinig aanspraak maakt.
''Ik durf niet'' is de slechtste reden ooit om iets niet te doen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:46:39 #35
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164568537
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Moet wel een heel goede vriendin zijn dan, 's nachts om half 4 ophalen en niet neuken. :N
ga jij nou maar zoeken op polishbrides.pl
  maandag 15 augustus 2016 @ 22:47:11 #36
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_164568564
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ga jij nou maar zoeken op polishbrides.pl
Hoeft niet meer _O_
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_164569349
Niemand trouwens last van goodlooking broers en zussen die wél gelukkig in de liefde zijn dan?
pi_164569612
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Niemand trouwens last van goodlooking broers en zussen die wél gelukkig in de liefde zijn dan?
Last van :') Moet er niet aan denken om zo afgunstig te zijn tegenover mensen die gelukkig zijn in de liefde. En al helemaal niet tegenover familie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164569731
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:11 schreef habitue het volgende:

[..]

Last van :') Moet er niet aan denken om zo afgunstig te zijn tegenover mensen die gelukkig zijn in de liefde. En al helemaal niet tegenover familie.
Soms zie je weleens broers/zussen die heel knap zijn en dan zie je de andere broer/zus en krijg je spontaan medelijden mee.
pi_164569942
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Soms zie je weleens broers/zussen die heel knap zijn en dan zie je de andere broer/zus en krijg je spontaan medelijden mee.
Euh, ok. Raar wel. Ik heb niet zo snel medelijden met mensen en al helemaal niet omdat ze toevallig wat minder knap zijn.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164570286
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Niemand trouwens last van goodlooking broers en zussen die wél gelukkig in de liefde zijn dan?
Jij schat andere mensen echt heel vaak heel oppervlakkig in en dat komt volgens mij doordat je zélf zo -enorm- oppervlakkig bent...

Edit: én omdat jouw wereldbeeld denk ik veels te veel op (simpele) films/series is gebaseerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Forbry op 15-08-2016 23:49:47 ]
Tails tell tales
pi_164571084
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je meteen een indruk. Maar die is niet per se alleen gemaakt op hoe knap je bent. Het kan ook een glimlach zijn, of de kleur van de ogen, of de blik in de ogen, een houding, een spontane begroeting, een lieve uitstraling.
Dit. O+
Tails tell tales
pi_164571896
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als je niet aantrekkelijk ben, weinig te kiezen hebt en uberhaupt al blij mag zijn dat iemand je leuk vindt kun je dus maar beter single blijven als die persoon niet je droompartner is? Dat botst een beetje met het advies om realistische eisen te hebben.

Ik snap je punt wel en ben het daarmee eens, alleen niet iedereen kan zo redeneren als ze ooit een relatie willen.
Mijn niet al te knappe buurman heeft een ontzettend knappe vriendin, dus het kan best.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164572263
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je meteen een indruk. Maar die is niet per se alleen gemaakt op hoe knap je bent. Het kan ook een glimlach zijn, of de kleur van de ogen, of de blik in de ogen, een houding, een spontane begroeting, een lieve uitstraling.
Dit. Soms kom ik spontaan die vrouw tegen :)
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164574905
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Niemand trouwens last van goodlooking broers en zussen die wél gelukkig in de liefde zijn dan?
Echt. :') Ik vind het bizar hoe jouw gedachten gaan en welke vreemde vragen jij stelt.
Zoveel afgunst.

Bah.
pi_164575741
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Niemand trouwens last van goodlooking broers en zussen die wél gelukkig in de liefde zijn dan?
Ik sla elke dag wel een paar keer met de deuren omdat mijn zus een vriend heeft ja. Hoe durft ze!
Oh.
pi_164575845
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik sla elke dag wel een paar keer met de deuren omdat mijn zus een vriend heeft ja. Hoe durft ze!
Hoooeeeerrr! :(
pi_164576628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Mijn niet al te knappe buurman heeft een ontzettend knappe vriendin, dus het kan best.
Vind jij. :P
pi_164577000
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom zou je een relatie willen met iemand die je eigenlijk niet zitten? Wat haal je daaruit?
Ik spreek maar hypothetisch, voor mij gaat deze vlieger gelukkig niet op. Maar misschien zodat ze niet langer alleen zijn?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:28:33 #50
416020 K44S
The bearded man
pi_164577007
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Soms zie je weleens broers/zussen die heel knap zijn en dan zie je de andere broer/zus en krijg je spontaan medelijden mee.
Valt mij dat ik de knapste van de 3 Kids ben 😎.
Of wacht. Mn broer is al getrouwd.


Date van gisterenavond verliep prima. Filmpje.. toetje en wat zitten zoenen.

Tot zo ver de update :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:40:54 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164577045
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 07:28 schreef K44S het volgende:

[..]

Valt mij dat ik de knapste van de 3 Kids ben 😎.
Of wacht. Mn broer is al getrouwd.


Date van gisterenavond verliep prima. Filmpje.. toetje en wat zitten zoenen.

Tot zo ver de update :)
Leuke update. Komt er een date twee?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164577107
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Soms zie je weleens broers/zussen die heel knap zijn en dan zie je de andere broer/zus en krijg je spontaan medelijden mee.
Waarom krijg ik bij deze post dat het hier juist over jou gaat, zoals eigenlijk bijna alles wat je post?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:09:27 #53
138448 PeZu
Suspended animation
pi_164577164
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 02:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

Echt. :') Ik vind het bizar hoe jouw gedachten gaan en welke vreemde vragen jij stelt.
Zoveel afgunst.

Bah.
dat is een beetje jammer wel ja :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:23:34 #54
416020 K44S
The bearded man
pi_164577227
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 07:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Leuke update. Komt er een date twee?
.
Vast wel :). Via de berichten had zij het naar haar zin. Ik voelde mij op m'n gemak.
Dus een 2e zit er wel in ;)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164577231
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:23 schreef K44S het volgende:

[..]

.
Vast wel :). Via de berichten had zij het naar haar zin. Ik voelde mij op m'n gemak.
Dus een 2e zit er wel in ;)
Moest lachen :D

Wel leuk man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:46:01 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_164577384
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Moest lachen :D

Wel leuk man!
Haha :p.
Ik verwacht gewoon niks (zoals het "hoort").

En ik volg jullie nr 1 tip: go with the flow.

Überhaupt heb ik met haar duidelijkheid:"we zien wel".

(En om heel even op die 'ffsnelneuken'-chick terug te komen: Ik had haar nog een app gestuurd met :"ondanks dat ik je excuus heb aanvaard, weet ik niet wat met ons contact aan moet (vriendschappelijk of zo?)"
Zij:"ik ben zo thuis dan app ik en kan ik normaal praten"

Ik heb tot vanmorgen gewacht op een reactie. .en heb haar uit eindelijk geblockt)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164577456
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Haha :p.
Ik verwacht gewoon niks (zoals het "hoort").

En ik volg jullie nr 1 tip: go with the flow.

Überhaupt heb ik met haar duidelijkheid:"we zien wel".

(En om heel even op die 'ffsnelneuken'-chick terug te komen: Ik had haar nog een app gestuurd met :"ondanks dat ik je excuus heb aanvaard, weet ik niet wat met ons contact aan moet (vriendschappelijk of zo?)"
Zij:"ik ben zo thuis dan app ik en kan ik normaal praten"

Ik heb tot vanmorgen gewacht op een reactie. .en heb haar uit eindelijk geblockt)
^O^

Is het nog iemand die je IRL weleens tegenkomt/kan komen? Benieuwd of dat dan 'awkward' wordt ;)

Gisteravond nog even zitten appen met de date van zondag, die dacht er blijkbaar toch anders over en had haar zinnen gezet op een vervolgdate. Ik heb het toch maar afgekapt, want het werd mij allemaal te ingewikkeld. Alle energie op mijn date van woensdag. En ja, dan loop je het risico om alsnog met 'lege handen' te staan, maar dat hoort erbij. Wil mensen ook niet aan het lijntje houden en/of gaan for 'second bests'.

Vandaag maar eens op zoek naar een leuk restaurantje voor morgen. Ze zat al een beetje te plagen over de app dat ze uit die keuze 'veel over iemand kan afleiden'. Oftewel, moet wel een beetje voor een schot in de roos zorgen O-)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:02:22 #58
416020 K44S
The bearded man
pi_164577534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:54 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

^O^

Is het nog iemand die je IRL weleens tegenkomt/kan komen? Benieuwd of dat dan 'awkward' wordt ;)

Gisteravond nog even zitten appen met de date van zondag, die dacht er blijkbaar toch anders over en had haar zinnen gezet op een vervolgdate. Ik heb het toch maar afgekapt, want het werd mij allemaal te ingewikkeld. Alle energie op mijn date van woensdag. En ja, dan loop je het risico om alsnog met 'lege handen' te staan, maar dat hoort erbij. Wil mensen ook niet aan het lijntje houden en/of gaan for 'second bests'.

Vandaag maar eens op zoek naar een leuk restaurantje voor morgen. Ze zat al een beetje te plagen over de app dat ze uit die keuze 'veel over iemand kan afleiden'. Oftewel, moet wel een beetje voor een schot in de roos zorgen O-)
Nou ja, het gekke is, dat ik haar (snelsex) nog in de plaatselijke kroeg zag. Gewoon hoi gezegd. Ik denk dat er in een grijsgebied in dr hersenen iets heeft gezegd:goh zou je hem nog niet eens een keer appen?

Waarna dus dat bericht zondag kwam.

Dus concreet: haar vaker tegen komen? Vast wel. Of dat ongemakkelijk wordt? Denk van niet. Tenminste, niet voor mij.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:28:40 #59
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164577873
Morgen weer eens een date. Zero verwachtingen. We zijn beide geen appers dus dat is een voordeel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164577933
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen weer eens een date. Zero verwachtingen. We zijn beide geen appers dus dat is een voordeel :)
Ga af van de app, en lekker op stap ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_164578167
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen weer eens een date. Zero verwachtingen. We zijn beide geen appers dus dat is een voordeel :)
Hosselaar :7 success en veel plezier
pi_164578270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ga af van de app, en lekker op stap ^O^
Ja dat doen ze toch :D jeetje
pi_164578320
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als je niet aantrekkelijk ben, weinig te kiezen hebt en uberhaupt al blij mag zijn dat iemand je leuk vindt kun je dus maar beter single blijven als die persoon niet je droompartner is? Dat botst een beetje met het advies om realistische eisen te hebben.

Ik snap je punt wel en ben het daarmee eens, alleen niet iedereen kan zo redeneren als ze ooit een relatie willen.
Mijn ervaring is dat ze nog steeds door blijven zoeken.
Had iemand die ook foto's van 10 jaar geleden erop had staan vind ik ook wel veelzeggend.
Maar ik snap punt wel, misschien groei je ook naar elkaar toe, moet natuurlijk wel iets zijn wat verder kan groeien.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164578874
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dat doen ze toch :D jeetje
Het was dan ook niet bedoeld zoals jij denkt ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_164579283
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar hoe bepaal jij dat dan? Als je iemand (voor het eerst) ziet heb je toch meteen een indruk, kan je niet onderdrukken, ook al zeggen sommige mensen niet snel te oordelen.
Hoezo kun je dat niet onderdrukken? Vaak weten de mensen waarvan je in het begin geen goede indruk had juist het meest te verrassen.
pi_164579481
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoezo kun je dat niet onderdrukken? Vaak weten de mensen waarvan je in het begin geen goede indruk had juist het meest te verrassen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164579495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoezo kun je dat niet onderdrukken? Vaak weten de mensen waarvan je in het begin geen goede indruk had juist het meest te verrassen.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:05:07 #68
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164579635
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen weer eens een date. Zero verwachtingen. We zijn beide geen appers dus dat is een voordeel :)
Veel plezier alvast O+ O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:08:02 #69
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164579692
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ga af van de app, en lekker op stap ^O^
Dat gaan we dus doen ja :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hosselaar :7 success en veel plezier
Verre van, maar thanks :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Veel plezier alvast O+ O+
Bedankt :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164579761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoezo kun je dat niet onderdrukken? Vaak weten de mensen waarvan je in het begin geen goede indruk had juist het meest te verrassen.
Dat is niet mijn ervaring, eigenlijk. Ik zit gevoelsmatig eigenlijk altijd meteen goed. Echter is dat dan nooit gebaseerd op iemands al dan niet knappe hoofd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164579773
Veel plezier vulkaan!

Vanavond zie ik haar weer. Ze wilde me per se nog zien voordat ze op vakantie gaat donderdag. Schattig. O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164579816
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring, eigenlijk. Ik zit gevoelsmatig eigenlijk altijd meteen goed. Echter is dat dan nooit gebaseerd op iemands al dan niet knappe hoofd.
Same.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:19:45 #73
416020 K44S
The bearded man
pi_164579933
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat gaan we dus doen ja :)

[..]

Verre van, maar thanks :D

[..]

Bedankt :D
Have fun.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:23:18 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164579993
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:12 schreef habitue het volgende:
Veel plezier vulkaan!

Vanavond zie ik haar weer. Ze wilde me per se nog zien voordat ze op vakantie gaat donderdag. Schattig. O+
Thanks! :) Jij gaat ook goed zo te lezen :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Have fun.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde als jij soms, hoor. Maar voor een eerste date ga ik er gewoon open in. Bedankt!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164580675
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 04:53 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Vind jij. :P
'Vind jij' in welke zin? Is hij knapper of is zij minder knap of ben ik blind? :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164582100
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Thanks! :) Jij gaat ook goed zo te lezen :9

[..]

Nouja zaterdagnacht geen seks gehad, dus voor je het weet zit je in de friendzone. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:53:16 #77
416020 K44S
The bearded man
pi_164583500
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 13:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Nouja zaterdagnacht geen seks gehad, dus voor je het weet zit je in de friendzone. ;(
Dit wordt niks. Dat lees je zo.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:31:39 #78
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164605922
Ik wil Tinder definitief verwijderen (mijn account dus, niet alleen de app), maar die app doet raar. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen met Facebook? 8)7 Meer mensen hier last van? Ook geprobeerd met een andere third party app, maar precies hetzelfde probleem.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gary_Oak op 16-08-2016 23:45:15 ]
pi_164626004
Was er eigenlijk klaar mee, maar ze maakt mij nieuwsgierig, dus dit weekend een date. Of nou ja, zo zie ik het zelf liever niet. Ik krijg een rondleiding door een stad waar ik nog nooit geweest ben en we sluiten af met een drankje. Geen standaard afspraak in het café dus. Enig min/twijfelpuntje is de afstand, aangezien ze aan de andere kant van het land woont dik 2 uur verderop, maar na het weekend weet ik of dat inderdaad iets is om mee rekening te houden in de toekomst. Vooralsnog wil lokaal daten nog steeds niet lukken.
pi_164626071
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Enig min/twijfelpuntje is de afstand,
Er is altijd wel iets hè?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2016 18:30:48 ]
pi_164626234
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Er is altijd wel iets hè?
Nou ja ik heb die dag toch niks te doen, dus het is alleen een probleem als het blijkt dat we elkaar vaker willen zien. Dan moeten we passen/meten. Daar laat ik onze date niet vooraf door afketsen iig. Lokaal in de buurt daten wil op de een of andere manier niet lukken, ze wonen altijd verderop.
pi_164626653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja ik heb die dag toch niks te doen, dus het is alleen een probleem als het blijkt dat we elkaar vaker willen zien. Dan moeten we passen/meten. Daar laat ik onze date niet vooraf door afketsen iig. Lokaal in de buurt daten wil op de een of andere manier niet lukken, ze wonen altijd verderop.
Je hoeft niet per se dagelijks heen en weer te gaan. Als het zo serieus wordt, dan kun je ook best enkele dagen bij haar doorbrengen en vica versa.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164627181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja ik heb die dag toch niks te doen, dus het is alleen een probleem als het blijkt dat we elkaar vaker willen zien. Dan moeten we passen/meten. Daar laat ik onze date niet vooraf door afketsen iig. Lokaal in de buurt daten wil op de een of andere manier niet lukken, ze wonen altijd verderop.
Begin nou maar met gewoon niet zo krenterig doen om die ¤5,-, dan kan je verder filosoferen over hoe en wat.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 17 augustus 2016 @ 18:58:33 #84
206731 Mortaxx
Doomer
pi_164627203
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Begin nou maar met gewoon niet zo krenterig doen om die ¤5,-, dan kan je verder filosoferen over hoe en wat.
misschien wil ze wel een bijdrage leveren in de reiskosten. Hij komt immers helemáál naar haar toe
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_164627350
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

misschien wil ze wel een bijdrage leveren in de reiskosten. Hij komt immers helemáál naar haar toe
Ik had per direct een slaapplek aangeboden.
pi_164627456
Weet je, dit is ook niet nodig. Hij zegt daar zelf toch niets over, waarom dat er dan bijslepen. Zo krijgt iemand nooit de kans het anders/beter te doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164627472
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik had per direct een slaapplek aangeboden.
Joh, meteen samen op vakantie. 3 weken Terschelling in een knus hotel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_164628129
Nieuw :W

Volgende week een date met een meisje dat ik al een paar jaar ken, maar vorige week donderdag voor het eerst gezoend in de stad. Afgelopen zondag weer gezoend in de stad en met haar mee naar huis gegaan, echter wilde ze wel per se apart slapen. Wat moet ik daar van denken? Vind het zelf wel een positief iets
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_164628166
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuw :W

Volgende week een date met een meisje dat ik al een paar jaar ken, maar vorige week donderdag voor het eerst gezoend in de stad. Afgelopen zondag weer gezoend in de stad en met haar mee naar huis gegaan, echter wilde ze wel per se apart slapen. Wat moet ik daar van denken? Vind het zelf wel een positief iets
Ze is nog niet toe aan sex. Dat komt vanzelf wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:38:50 #90
416020 K44S
The bearded man
pi_164628298
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze is nog niet toe aan sex. Dat komt vanzelf wel.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:40:23 #91
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164628333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuw :W

Volgende week een date met een meisje dat ik al een paar jaar ken, maar vorige week donderdag voor het eerst gezoend in de stad. Afgelopen zondag weer gezoend in de stad en met haar mee naar huis gegaan, echter wilde ze wel per se apart slapen. Wat moet ik daar van denken? Vind het zelf wel een positief iets
Voor de eerste keer bij haar slapen lijkt me dat helemaal geen slecht iets. In de regel zijn mensen die dat zo willen wel serieus aan het nadenken of jij voor langer dan eventjes leuk bent :)
pi_164628870
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:32 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuw :W

Volgende week een date met een meisje dat ik al een paar jaar ken, maar vorige week donderdag voor het eerst gezoend in de stad. Afgelopen zondag weer gezoend in de stad en met haar mee naar huis gegaan, echter wilde ze wel per se apart slapen. Wat moet ik daar van denken? Vind het zelf wel een positief iets
klinkt alsof ze je wel als relatiemateriaal ziet
pi_164629034
Ja het is wel wat gek, nooit echt heel speciaal gevonden maar na wat (veel) whatsappcontact toch wel erg interessant beginnen te vinden. I'll keep you all posted
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  woensdag 17 augustus 2016 @ 20:12:30 #94
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164629374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 20:00 schreef el-blanchito het volgende:
Ja het is wel wat gek, nooit echt heel speciaal gevonden maar na wat (veel) whatsappcontact toch wel erg interessant beginnen te vinden. I'll keep you all posted
Een goed gevoel is een goed gevoel, timing en daten is altijd een vage combinatie voor zover ik weet :P
pi_164631600
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

misschien wil ze wel een bijdrage leveren in de reiskosten. Hij komt immers helemáál naar haar toe
Ze had al voorgesteld om in het midden te meeten.. maar die extra dtie kwartier kunnen er dan nog wel bij. Krijg rondleiding door 010.
pi_164632012
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ze had al voorgesteld om in het midden te meeten.. maar die extra dtie kwartier kunnen er dan nog wel bij. Krijg rondleiding door 010.
Gewoon niet over de toekomst nadenken en genieten van het moment samen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:55:52 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164632271
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Gewoon niet over de toekomst nadenken en genieten van het moment samen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164635822
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doen we ook, zolang ik gewoon relaxed bent komt het vast goed. En anders heb ik 010 ook eens gezien..
pi_164636052
Wat is 010 ook alweer? Zeg gewoon de stad...
pi_164636081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:32 schreef Elvi het volgende:
Wat is 010 ook alweer? Zeg gewoon de stad...
R'dam. Je weet nooit wie meeleest, dus moet niet alles tot in de puntjes hier vertellen :p
pi_164636085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:32 schreef Elvi het volgende:
Wat is 010 ook alweer? Zeg gewoon de stad...
Néééee beter hé.
Lekker zeiken om het zeiken
pi_164637383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

R'dam. Je weet nooit wie meeleest, dus moet niet alles tot in de puntjes hier vertellen :p
Want in Rotterdam kennen ze hun eigen netnummer niet.
pi_164642452
quote:
7s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Er is altijd wel iets hè?
Beren spotten op de weg is D's grootste talent.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 08:48:20 #104
416020 K44S
The bearded man
pi_164642521
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:33 schreef BamiBalSpeciaal het volgende:

[..]

Néééee beter hé.
_O- .

Update van mijn kant: Binnenkort weer afspreken met pokemon date :).
Einde GTST verhaal bij met die ene 'Sex-chick' :

Na het hele verhaal en alle commentaar er op had ik nog eens na gedacht over het contact en dit ook aan haar vertelt dat ik niet wist wat ik er mee wou. Nou ja, eigenlijk wel.... maar was benieuwd naar haar antwoord.

Haar antwoord was vrij duidelijk en hoe ze al eerder was:
"ik app je als ik thuis ben...."
Dit bericht kreeg ik Maandag rond een uur of 1800... ik heb tot volgende dag gewacht en nummer geblokkeerd.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164642528
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Beren spotten op de weg is D's grootste talent.
Ik kijk meestal naar wat ik niét heb ipv wel ja. Zo roept ze ook in bijna elke zin dat ze zo blij is met d'r autootje, niet meer zonder kan blablabla terwijl ik nog geen woord over een auto heb gerept en zij ook niet gevraagd heeft of ik een rijbewijs heb. Dat zou namelijk een soort afknapper voor haar kunnen zijn mocht ze het weten, maar uiteindelijk draait het om de persoon toch? :) Over zulke zaken maak ik mij tegenwoordig pas druk als 't moet. Ze wilt op date, dus dat zegt al genoeg.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 08:51:46 #106
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_164642558
Waarom zou het niet hebben van een rijbewijs een afknapper zijn? Dat gaat echt nergens over. Als jij overal kunt komen en geen behoefte hebt aan een rijbewijs is dat jouw keuze. Als ze daar al moeilijk over gaat doen, is ze het ook niet waard.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_164642576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waarom zou het niet hebben van een rijbewijs een afknapper zijn? Dat gaat echt nergens over. Als jij overal kunt komen en geen behoefte hebt aan een rijbewijs is dat jouw keuze. Als ze daar al moeilijk over gaat doen, is ze het ook niet waard.
Ik denk inderdaad ook zo, maar het staat wel aan een stukje vrijheid blijkbaar en als ik 't dus vertel zijn de reacties vaak dat ze 't niet snappen/begrijpen. Misschien hoopten die meiden dat ik hun rond zou rijden ofzo.
pi_164642632
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook zo, maar het staat wel aan een stukje vrijheid blijkbaar en als ik 't dus vertel zijn de reacties vaak dat ze 't niet snappen/begrijpen. Misschien hoopten die meiden dat ik hun rond zou rijden ofzo.
Het is in deze tijd gewoon handig, vooral als je klaar bent met studeren. Het is een stuk zelfstandigheid. Ik baal van mezelf ook dat ik nog geen rijbewijs heb, het maakt je toch op een bepaalde manier afhankelijk van anderen en/of het openbaar vervoer. Het zal voor niemand een dealbreaker zijn, maar het kan wel een puntje zijn waaruit ze afleiden dat je nog niet heel zelfstandig bent. Als je dan ook nog thuis woont etc etc wordt het een optelsom wat wel een afknapper kan vormen.
pi_164642640
Je moet ook wel heel oppervlakkige gesprekken hebbeb als het zo vaak voorbij komt. Met oppervlakkige meiden als het er zo toe doet
pi_164642704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is in deze tijd gewoon handig, vooral als je klaar bent met studeren. Het is een stuk zelfstandigheid. Ik baal van mezelf ook dat ik nog geen rijbewijs heb, het maakt je toch op een bepaalde manier afhankelijk van anderen en/of het openbaar vervoer. Het zal voor niemand een dealbreaker zijn, maar het kan wel een puntje zijn waaruit ze afleiden dat je nog niet heel zelfstandig bent. Als je dan ook nog thuis woont etc etc wordt het een optelsom wat wel een afknapper kan vormen.
Dat woont ze zelf ook nog, al is ze ook klaar met studeren en nu een fulltime baan. Ik heb trouwens morgen een bezichtiging.. ben nummer 3, dus hoop dat ik iig (nog) kans maak, dan is die stap ook eindelijk eens gezet, want dan zou ik de woning accepteren.
pi_164642725
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:59 schreef Allures het volgende:
Je moet ook wel heel oppervlakkige gesprekken hebbeb als het zo vaak voorbij komt. Met oppervlakkige meiden als het er zo toe doet
Dat heeft niks met oppervlakkigheid te maken, maar als je op date gaat spreek je altijd de praktische dingen en dan is zo'n vraag van haar kant over de auto of een rijbewijs snel gemaakt. Misschien zegt het dus iets dat het bij ons nog niet ter sprake is gekomen. Uiteindelijk heb ik ook meerdere dates gehad met een persoon die er blijkbaar geen probleem in zag ;)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:07:15 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_164642726
Maar als ze het niet snappen of begrijpen kun je toch gewoon uitleggen dat jij het niet mist en je gewoon redt met het ov?! Zo moeilijk is dat niet. En als ze je op latere termijn graag willen zien, komen ze je vanzelf halen en rijden ze jou rond.

Sowieso, meiden die verwachten dat jij ze gaat rondrijden..... sorry hoor, maar daar zou ik op afknappen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_164642728
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Misschien hoopten die meiden dat ik hun rond zou rijden ofzo.
Klopt inderdaad, die vrouwen op datingsites zoeken allemaal een privechauffeur.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164642745
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is in deze tijd gewoon handig, vooral als je klaar bent met studeren. Het is een stuk zelfstandigheid. Ik baal van mezelf ook dat ik nog geen rijbewijs heb, het maakt je toch op een bepaalde manier afhankelijk van anderen en/of het openbaar vervoer. Het zal voor niemand een dealbreaker zijn, maar het kan wel een puntje zijn waaruit ze afleiden dat je nog niet heel zelfstandig bent. Als je dan ook nog thuis woont etc etc wordt het een optelsom wat wel een afknapper kan vormen.
sorry dat vind ik echt onzin. Ik ben super zelfstandig en zie de meerwaarde gewoon niet. Ik woon in een stad waar je ook weer een parkeervergunning moet en zo. Daarnaast ben ik van mening dat als je een auto hebt je dan kleine dingen ook met de auto gaat doen en het milieu veel meer belast

Er kan zo veel achter zitten. Dat je het zo invult zegt het meest over hoe je zelf denkt
pi_164642751
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, die vrouwen op datingsites zoeken allemaal een privechauffeur.
Sinds ik op mijn profiel heb gezet dat ik een rijbewijs en een eigen auto heb komen de verzoeken echt massaal binnen :@
pi_164642774
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, die vrouwen op datingsites zoeken allemaal een privechauffeur.
Niet allemaal, maar ze willen niet afhankelijk zijn blijkbaar (wat ze zelf dus ook niet zijn met een rijbewijs/auto). Beetje die meiden van vroeger van een jaar of 18 die het stoer vinden dat hun vriendje al een auto/scooter heeft. Zegt ook niet zoveel behalve dat 't indruk op haar maakt. Een kinderhand is snel gevuld.
pi_164642831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar ze willen niet afhankelijk zijn blijkbaar (wat ze zelf dus ook niet zijn met een rijbewijs/auto). Beetje die meiden van vroeger van een jaar of 18 die het stoer vinden dat hun vriendje al een auto/scooter heeft. Zegt ook niet zoveel behalve dat 't indruk op haar maakt. Een kinderhand is snel gevuld.
Misschien hebben ze geen zin om altijd de bob te zijn als ze met hun vriend naar een feestje gaan. Bijvoorbeeld.
pi_164642863


[ Bericht 100% gewijzigd door KaBuf op 18-08-2016 09:18:24 (Laat maar, niet op Deezer reageren.) ]
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164642870
Zullen we het weer over daten hebben ipv elke kleine onzekerheid van een bepaalde user?
pi_164642876
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar ze willen niet afhankelijk zijn blijkbaar (wat ze zelf dus ook niet zijn met een rijbewijs/auto). Beetje die meiden van vroeger van een jaar of 18 die het stoer vinden dat hun vriendje al een auto/scooter heeft. Zegt ook niet zoveel behalve dat 't indruk op haar maakt. Een kinderhand is snel gevuld.
Joh als jij gewoon een leuke toffe gozer bent en beargumenteert waarom je geen rijbewijs hebt interesseert vrouwen het geen fluit dat je geen auto/rijbewijs hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164642881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:18 schreef Elvi het volgende:
Zullen we het weer over daten hebben ipv elke kleine onzekerheid van een bepaalde user?
Goed plan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164642886
Ik heb de komende 2 weken geen dates iig. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164642988
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:48 schreef K44S het volgende:

[..]

_O- .

Update van mijn kant: Binnenkort weer afspreken met pokemon date :).
Einde GTST verhaal bij met die ene 'Sex-chick' :

Na het hele verhaal en alle commentaar er op had ik nog eens na gedacht over het contact en dit ook aan haar vertelt dat ik niet wist wat ik er mee wou. Nou ja, eigenlijk wel.... maar was benieuwd naar haar antwoord.

Haar antwoord was vrij duidelijk en hoe ze al eerder was:
"ik app je als ik thuis ben...."
Dit bericht kreeg ik Maandag rond een uur of 1800... ik heb tot volgende dag gewacht en nummer geblokkeerd.
Alvast veel plezier!
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:33:39 #124
416020 K44S
The bearded man
pi_164643059
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:28 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Alvast veel plezier!
Thx, jij natuurlijk ook.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164643090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:33 schreef K44S het volgende:

[..]

Thx, jij natuurlijk ook.
Dankje, al date ik niet meer.
Morgen wel naar Den Haag met mijn tante.
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:47:05 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164643233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:19 schreef habitue het volgende:
Ik heb de komende 2 weken geen dates iig. ;(
Huh, jij was toch aan het daten met een iemand?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164643238
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huh, jij was toch aan het daten met een iemand?
Ja maar ze is nu 2 weken op vakantie. :s)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164643255
Zo na een paar weken meelezen in dit topic tijd dat ik ook eens hier post.

Zelf ben ik 31 en heb in het verleden wel eens een relatie gehad.
Na die tijd ook wel wat contact met (leuke) meiden gehad.
Via internet (zelfs een keertje via Hyves) leren kennen aangezien we zelfde interesses hadden.
Je kent het wel. Je stuurt elkaar over en weer wat berichtjes en voor je het weet ben je avond aan avond aan het chatten met elkaar. Daarna ook afgesproken en leuke dingen ondernemen (terrasje/bios).

Jammer genoeg loopt het bij mij meestal na maand of 3 spaak.
Ik blijk toch hun type te zijn of er komt simpelweg iemand voorbij die ze leuker vinden.
Ok ik geef direct toe, ik ben verre van een Brad Pitt.

Volgens veel dames (en ook vrienden/bekende) heb ik een goed gevoel voor humor wat zeker een positieve eigenschap is.

Mijn nadeel is wellicht dat ik redelijk onzeker ben (wellicht omdat ik als kind gepest ben), en daardoor ook moeilijk vreemde aanspreek.
Wellicht om de onzekerheid te camoufleren kan ik soms redelijk ‘bot’ uit de hoek kan komen op bepaalde momenten.
Maargoed, ik zeg wat ik denk.

Ondanks dat ik het leven als vrijgezel niet als heel vervelend ervaar mis ik soms toch wel ‘een maatje/vriendin/partner’ waar je ook eens iets mee kan ondernemen.

De meeste vrienden zijn gesetteld en gaan amper meer op stap, dus op die manier nieuwe contacten opdoen is voor mij ook niet echt een optie.
Daarom wil ik wellicht eens de stap naar een datingsite nemen, maarja wat zijn de goede etc etc Hopelijk kan ik in dit topic wat tips en ideeën lezen.
Net efkes anges
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:54:03 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164643327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja maar ze is nu 2 weken op vakantie. :s)
Oooow. Ja dat heb je in de zomer :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164643337
Is iedereen hier van die leeftijd? Ik ben zelf +\- 20 en date nooit (maar volgende week dus wel *O* )omdat ik het juist wel relaxed vind dat je gewoon in de stad wat kan oppikken :@
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_164643384
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Misschien hebben ze geen zin om altijd de bob te zijn als ze met hun vriend naar een feestje gaan. Bijvoorbeeld.
D. wil kennelijk diegene zijn die wordt rondgereden.
Ik zou het als je langer een relatie hebt wel echt een afknapper vinden.
pi_164643533
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

D. wil kennelijk diegene zijn die wordt rondgereden.
Ik zou het als je langer een relatie hebt wel echt een afknapper vinden.
Daar betaal ik dan uiteraard ook voor toch, OV of bezorgkosten? Maar waarom zou je het een afknapper vinden?
pi_164643633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik kijk meestal naar wat ik niét heb ipv wel ja. Zo roept ze ook in bijna elke zin dat ze zo blij is met d'r autootje, niet meer zonder kan blablabla terwijl ik nog geen woord over een auto heb gerept en zij ook niet gevraagd heeft of ik een rijbewijs heb. Dat zou namelijk een soort afknapper voor haar kunnen zijn mocht ze het weten, maar uiteindelijk draait het om de persoon toch? :) Over zulke zaken maak ik mij tegenwoordig pas druk als 't moet. Ze wilt op date, dus dat zegt al genoeg.
Dat is jammer, want daarmee zit jij jezelf in de weg en zul je nooit gelukkig worden. Je glas is op die manier namelijk altijd half leeg.
pi_164643667
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar betaal ik dan uiteraard ook voor toch, OV of bezorgkosten? Maar waarom zou je het een afknapper vinden?
"Bezorgkosten"? Het is geen pizzeria of shoarmatent man.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:21:14 #135
416020 K44S
The bearded man
pi_164643730
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:36 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dankje, al date ik niet meer.
Morgen wel naar Den Haag met mijn tante.
Daten me je tante >:)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zo na een paar weken meelezen in dit topic tijd dat ik ook eens hier post.

Zelf ben ik 31 en heb in het verleden wel eens een relatie gehad.
Na die tijd ook wel wat contact met (leuke) meiden gehad.
Via internet (zelfs een keertje via Hyves) leren kennen aangezien we zelfde interesses hadden.
Je kent het wel. Je stuurt elkaar over en weer wat berichtjes en voor je het weet ben je avond aan avond aan het chatten met elkaar. Daarna ook afgesproken en leuke dingen ondernemen (terrasje/bios).

Jammer genoeg loopt het bij mij meestal na maand of 3 spaak.
Ik blijk toch hun type te zijn of er komt simpelweg iemand voorbij die ze leuker vinden.
Ok ik geef direct toe, ik ben verre van een Brad Pitt.

Volgens veel dames (en ook vrienden/bekende) heb ik een goed gevoel voor humor wat zeker een positieve eigenschap is.

Mijn nadeel is wellicht dat ik redelijk onzeker ben (wellicht omdat ik als kind gepest ben), en daardoor ook moeilijk vreemde aanspreek.
Wellicht om de onzekerheid te camoufleren kan ik soms redelijk ‘bot’ uit de hoek kan komen op bepaalde momenten.
Maargoed, ik zeg wat ik denk.

Ondanks dat ik het leven als vrijgezel niet als heel vervelend ervaar mis ik soms toch wel ‘een maatje/vriendin/partner’ waar je ook eens iets mee kan ondernemen.

De meeste vrienden zijn gesetteld en gaan amper meer op stap, dus op die manier nieuwe contacten opdoen is voor mij ook niet echt een optie.
Daarom wil ik wellicht eens de stap naar een datingsite nemen, maarja wat zijn de goede etc etc Hopelijk kan ik in dit topic wat tips en ideeën lezen.
Wellicht is NMLK.nl een idee als je dus nieuwe contact wilt opdoen?

En uiterlijk kan je aan werken.
Voor de rest: sport je? Wat voor werk doe je? Hobby's?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

D. wil kennelijk diegene zijn die wordt rondgereden.
Ik zou het als je langer een relatie hebt wel echt een afknapper vinden.
Het blijft een feit dat D het onmogelijk wil:
Studente van 18 jaar met hoge opleiding, rijbewijs, moet er goed uit zien, moet zich aan hem aanpassen, niet te vaak aanwezig zijn maar ook niet te weinig en moet natuurlijk een rijbewijs hebben, modaal verdienen etc etc etc etc.

HET WERK NIET.

Maar goed. Ik werk sinds kort voor stichting opendeur :Y)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164643758
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

D. wil kennelijk diegene zijn die wordt rondgereden.
Ik zou het als je langer een relatie hebt wel echt een afknapper vinden.
Dan moet je d'r geen relatie mee aangaan.
pi_164643759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja ik heb die dag toch niks te doen.
Nou, het enthousiasme straalt er weer van af, arme meid. Doe jezelf en vooral haar een plezier en zeg het af.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik kijk meestal naar wat ik niét heb ipv wel ja. Zo roept ze ook in bijna elke zin dat ze zo blij is met d'r autootje, niet meer zonder kan blablabla terwijl ik nog geen woord over een auto heb gerept en zij ook niet gevraagd heeft of ik een rijbewijs heb. Dat zou namelijk een soort afknapper voor haar kunnen zijn mocht ze het weten, maar uiteindelijk draait het om de persoon toch? :) Over zulke zaken maak ik mij tegenwoordig pas druk als 't moet. Ze wilt op date, dus dat zegt al genoeg.
Als je onzeker bent over het ontbreken van een rijbewijs, dan ga je toch voor dat fucking rijbewijs?

Of je het wel of niet als afknapper moet zien ligt aan de situatie. Iemand die op zijn 25e nog geen rijbewijs heeft omdat hij/zij al moe wordt van het idee van rijlessen of gaat redeneren vanuit allerlei berekeningen dat een OV 40% kortingkaart op dit moment voordeliger is zou ik als énorme afknapper zien, eerlijk gezegd.
pi_164643783
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:08 schreef Allures het volgende:

[..]

sorry dat vind ik echt onzin. Ik ben super zelfstandig en zie de meerwaarde gewoon niet. Ik woon in een stad waar je ook weer een parkeervergunning moet en zo. Daarnaast ben ik van mening dat als je een auto hebt je dan kleine dingen ook met de auto gaat doen en het milieu veel meer belast

Er kan zo veel achter zitten. Dat je het zo invult zegt het meest over hoe je zelf denkt
Ik zeg dus dat het afhankelijk is van meerdere factoren of het wel of niet een negatieve connotatie krijgt. Geen rijbewijs hebben op zichzelf zal zelden een afknapper zijn, al is het misschien wel jammer vanwege het gemak.

Maar goed, kan me dus niet voorstellen dat het een rol speelt bij het daten of iemand wel of geen rijbewijs heeft.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:24:26 #139
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164643787
Leuke date gehad gisteren :) Of er een vervolg komt weet ik niet, maar het was leuk om weer eens gedate te hebben :Y
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164643835
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke date gehad gisteren :) Of er een vervolg komt weet ik niet, maar het was leuk om weer eens gedate te hebben :Y
Heb je haar wel alle hoeken van je keuken laten zien? ;)
pi_164643860
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

D. wil kennelijk diegene zijn die wordt rondgereden.
Ik zou het als je langer een relatie hebt wel echt een afknapper vinden.
Kan ik me ergens iets bij voorstellen ook al heb ik zelf ook geen autorijbewijs (wel erg veel lessen gehad, maar het ging gewoon niet.). Ideaal is anders. Gelukkig vindt mijn vriend het niet erg.
Ik heb trouwens wel een brommerrijbewijs dus kan me het grootste deel van de tijd toch nog prima redden.
pi_164643882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Daten me je tante >:)

[..]

Wellicht is NMLK.nl een idee als je dus nieuwe contact wilt opdoen?

En uiterlijk kan je aan werken.
Voor de rest: sport je? Wat voor werk doe je? Hobby's?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Het blijft een feit dat D het onmogelijk wil:
Studente van 18 jaar met hoge opleiding, rijbewijs, moet er goed uit zien, moet zich aan hem aanpassen, niet te vaak aanwezig zijn maar ook niet te weinig en moet natuurlijk een rijbewijs hebben, modaal verdienen etc etc etc etc.

HET WERK NIET.

Maar goed. Ik werk sinds kort voor stichting opendeur :Y)
Ja, is natuurlijk geen echte date. Meer 'date' als samen dagje uit.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164643916
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja, is natuurlijk geen echte date. Meer 'date' als samen dagje uit.
Bij gebrek aan beter?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:31:31 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164643946
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heb je haar wel alle hoeken van je keuken laten zien? ;)
We zaten op een terras, Toto.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164643992
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

We zaten op een terras, Toto.
Oh, zonde. :D
Welke?
En is er nog gezoend? ;)
pi_164644051
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter?
Nee, ik date niet meer om bepaalde redenen. Slimmer om dan niet meer te daten.

En ik ga in de vrienden/kennissenkring voortaan zoeken.
Als ik er weer aan toe ben.
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:40:01 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, zonde. :D
Welke?
En is er nog gezoend? ;)
Ergens in Groningen. Naam vergeten.

Nee dat niet. Was echt aftasten. Wel ruim 4 uren gepraat over van alles. Daarom weet ik ook niet of er nog een vervolg komt. Afwachten :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164644142
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg dus dat het afhankelijk is van meerdere factoren of het wel of niet een negatieve connotatie krijgt. Geen rijbewijs hebben op zichzelf zal zelden een afknapper zijn, al is het misschien wel jammer vanwege het gemak.

Maar goed, kan me dus niet voorstellen dat het een rol speelt bij het daten of iemand wel of geen rijbewijs heeft.
Komt denk ik wel degelijk voor. Je hebt ook vrouwen die afknappen op mannen die geen grote dure auto hebben.
pi_164644162
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Komt denk ik wel degelijk voor. Je hebt ook vrouwen die afknappen op mannen die geen grote dure auto hebben.
Oh vast, maar om die nou als uitgangspunt te nemen...
pi_164644184
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ergens in Groningen. Naam vergeten.

Nee dat niet. Was echt aftasten. Wel ruim 4 uren gepraat over van alles. Daarom weet ik ook niet of er nog een vervolg komt. Afwachten :)
Drie gezusters? :D :')
Of Blauwe Engel ;)

Ah okee. Nou prima toch. Anders fix je wel weer een ander tindermeisje.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:45:44 #151
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644246
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Drie gezusters? :D :')
Of Blauwe Engel ;)

Ah okee. Nou prima toch. Anders fix je wel weer een ander tindermeisje.
Nee. Bij het Zuiderdiep. Ierse pub achtig.

Haha, mocht het geen vervolg krijgen dan ook prima. In Groningen lopen genoeg leuke vrouwen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164644267
quote:
12s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee. Bij het Zuiderdiep. Ierse pub achtig.

Haha, mocht het geen vervolg krijgen dan ook prima. In Groningen lopen genoeg leuke vrouwen.
Ah, tof :Y

Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2016 10:46:49 ]
pi_164644315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah, tof :Y

Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn :D
Praag is in ieder geval een prachtige stad O+
pi_164644325
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Praag is in ieder geval een prachtige stad O+
Ja, dat hoor ik van iedereen O+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:59:18 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164644495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah, tof :Y

Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn :D
Waar is je Belfast-topic gebleven? :@
The love you take is equal to the love you make.
pi_164644496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah, tof :Y

Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn :D
Praag loopt idd zat rond :)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:00:08 #157
416020 K44S
The bearded man
pi_164644510
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke date gehad gisteren :) Of er een vervolg komt weet ik niet, maar het was leuk om weer eens gedate te hebben :Y
Wat heb je zoal gedaan? ik lees het al :)
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja, is natuurlijk geen echte date. Meer 'date' als samen dagje uit.
Ik zit maar wat te klote :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164644602
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar is je Belfast-topic gebleven? :@
Ergens weggezakt in KAA denk ik. :@ heb ook echt niet veel boeiends meer te melden over Belfast...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Praag loopt idd zat rond :)
Tof :)
pi_164644608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat heb je zoal gedaan? ik lees het al :)

[..]

Ik zit maar wat te klote :)
Haha, snapte ik al
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:17:38 #160
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah, tof :Y

Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn :D
Gaaf man! Hopelijk krijg je de baan :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164644914
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gaaf man! Hopelijk krijg je de baan :D
Thanks, dat hoop ik ook uiteraard :D Mocht het zo zijn dan ben ik in Oktober een tijdje in Nederland in de intermezzo tussen Noord-Ierland en Tsjechie, misschien kunnen wij dan ook weer eens daten :7
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:20:10 #162
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644955
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks, dat hoop ik ook uiteraard :D Mocht het zo zijn dan ben ik in Oktober een tijdje in Nederland in de intermezzo tussen Noord-Ierland en Tsjechie, misschien kunnen wij dan ook weer eens daten :7
Gaan we doen :) Ik ben elke dinsdag vrij.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164644965
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:20 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gaan we doen :) Ik ben elke dinsdag vrij.
Dat moet dan vast wel lukken :Y al weet ik niet of uitgaan op dinsdag leuk is in LWD? :P
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:25:03 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164645082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:20 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat moet dan vast wel lukken :Y al weet ik niet of uitgaan op dinsdag leuk is in LWD? :P
Geen idee haha. Is wel zo'n random dag ja :') Nou ja, komt goed. Laten we maar weer OT gaan hehe.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164645269
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:23 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan moet je d'r geen relatie mee aangaan.
In het begin hoeft het geen probleem te zijn maar als het na een paar jaar blijkt dat hij het wel prettig vind om maar rond gereden te worden en zelf te lui is om een rijbewijs te halen....tja dat is niet echt leuk.
Als er andere goede redenen zijn om geen rijbewijs te halen is het natuurlijk heel anders.
pi_164645424
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geen idee haha. Is wel zo'n random dag ja :') Nou ja, komt goed. Laten we maar weer OT gaan hehe.
^O^
pi_164646067


[ Bericht 100% gewijzigd door Vimbavimba op 18-08-2016 12:07:28 (ging iets mis) ]
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164646511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Daten me je tante >:)

[..]

Wellicht is NMLK.nl een idee als je dus nieuwe contact wilt opdoen?

En uiterlijk kan je aan werken.
Voor de rest: sport je? Wat voor werk doe je? Hobby's?

NMLK die site kende ik nog niet.
Ik heb een logistieke opleiding en werk momenteel in een administratieve functie.
Jammer genoeg verhuizen werkzaamheden per 1 januari naar het hoofdkantoor (150km verder) waardoor ik weer opnieuw mag solliciteren.
Helaas is dat me laatste jaren vaker overkomen (bedrijf failliet, functie wordt overbodig, bedrijf verhuisd etc).
Zit me ook op dat gebied niet echt mee.

Maar qua hobby's.
Ik rij in zomermaanden graag motor. Ook dat gebeurd meestal alleen.
Vrienden die motorrijbewijs hebben, hebben geen motor. En de mensen waar ik weleens mee op motorvakantie ga wonen aan de andere kant van het land.
Verder ben ik wintermaanden druk met carnavalsactiviteiten organiseren (denk aan zittingen en dergelijke).
Sportief ben ik helaas niet (redelijk blessuregevoelig)
Wel ga ik elke dag minimaal half uur wandelen/fietsen zodat ik toch enigszins in Shape blijf.
Zit nog 2,5kg boven de juiste BMI :-p
Net efkes anges
  donderdag 18 augustus 2016 @ 13:24:32 #169
416020 K44S
The bearded man
pi_164647494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:23 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

NMLK die site kende ik nog niet.
Ik heb een logistieke opleiding en werk momenteel in een administratieve functie.
Jammer genoeg verhuizen werkzaamheden per 1 januari naar het hoofdkantoor (150km verder) waardoor ik weer opnieuw mag solliciteren.
Helaas is dat me laatste jaren vaker overkomen (bedrijf failliet, functie wordt overbodig, bedrijf verhuisd etc).
Zit me ook op dat gebied niet echt mee.

Maar qua hobby's.
Ik rij in zomermaanden graag motor. Ook dat gebeurd meestal alleen.
Vrienden die motorrijbewijs hebben, hebben geen motor. En de mensen waar ik weleens mee op motorvakantie ga wonen aan de andere kant van het land.
Verder ben ik wintermaanden druk met carnavalsactiviteiten organiseren (denk aan zittingen en dergelijke).
Sportief ben ik helaas niet (redelijk blessuregevoelig)
Wel ga ik elke dag minimaal half uur wandelen/fietsen zodat ik toch enigszins in Shape blijf.
Zit nog 2,5kg boven de juiste BMI :-p
Omdat je zelf niet wil verhuizen of het bedrijf niet meer wel/nodig heeft?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164647794
contracten van tijdelijke werknemers (zoals ik) worden niet verlengd.
Daarbij is het bod dat werknemers in vaste dienst krijgen aangeboden ronduit belachelijk slecht.
Mogen mee over. maar moeten dan vanaf Juli op 50km afstand wonen.
En dat allemaal voor tijdelijke aard.
Net efkes anges
pi_164647821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
contracten van tijdelijke werknemers (zoals ik) worden niet verlengd.
Daarbij is het bod dat werknemers in vaste dienst krijgen aangeboden ronduit belachelijk slecht.
Mogen mee over. maar moeten dan vanaf Juli op 50km afstand wonen.
En dat allemaal voor tijdelijke aard.
huh? Je mag toch zelf kiezen waar je woont?
Sorry beetje oftopic maar ik snap het niet
pi_164647891
Mijn date was ook leuk verlopen. Lekker hapje gegeten aan de Oudegracht, heerlijk weertje voor. Daarna naar concert van Jason Isbell geweest, dat was echt een schot in de roos.:) Supersfeertje, mooie liedjes... beetje 'geschuifeld' achter haar, gezoend. Daarna nog afzakkertje genomen bij speciaalbiercafeetje en toen had ze haar laatste trein gemist. Uiteindelijk dus maar mij blijven slapen. :s)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164648245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date was ook leuk verlopen. Lekker hapje gegeten aan de Oudegracht, heerlijk weertje voor. Daarna naar concert van Jason Isbell geweest, dat was echt een schot in de roos.:) Supersfeertje, mooie liedjes... beetje 'geschuifeld' achter haar, gezoend. Daarna nog afzakkertje genomen bij speciaalbiercafeetje en toen had ze haar laatste trein gemist. Uiteindelijk dus maar mij blijven slapen. :s)
Klinkt als een topdate!, zat gisteravond ook aan de gracht. Was idd heerlijk weer..

quote:
en toen had ze haar laatste trein gemist.
Pff kut dat dan he, vergeet je zomaar de tijd. :D O-)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164650302
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:43 schreef Allures het volgende:

[..]

huh? Je mag toch zelf kiezen waar je woont?
Sorry beetje oftopic maar ik snap het niet
Nou anders gezegd. je mag inderdaad zelf weten waar je woont. Echter zal bedrijf maar 1e half jaar de volledige reiskostenvergoeding betalen. Daarna alleen reiskosten voor 50km afstand.
Net efkes anges
pi_164650561
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Nou anders gezegd. je mag inderdaad zelf weten waar je woont. Echter zal bedrijf maar 1e half jaar de volledige reiskostenvergoeding betalen. Daarna alleen reiskosten voor 50km afstand.
dat vind ik zo raar niet en het dwingt je tot niks
pi_164650638
Maar is ook de reden dat geen enkele vaste medewerker mee overwilt.
Leuk dat je een baan 150km verderop krijgt aangeboden. Maar voor tweeverdieners redelijk lastig als partner momenteel ook dicht in de buurt van je huidige woonplaats werkt. Dan heeft vrijgezel zijn toch 1 voordeel.
Net efkes anges
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:27:03 #177
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164651055
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil Tinder definitief verwijderen (mijn account dus, niet alleen de app), maar die app doet raar. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen met Facebook? 8)7 Meer mensen hier last van? Ook geprobeerd met een andere third party app, maar precies hetzelfde probleem.
Iemand? ;(
pi_164651353
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Iemand? ;(
Opnieuw proberen?
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:47:17 #179
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164651605
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:38 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Opnieuw proberen?
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.

pi_164651748
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.

[ afbeelding ]
En Facebook wachtwoord opnieuw instellen?
Anders weet ik het zo ook niet.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164651749
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.

[ afbeelding ]
Je hele telefoon opnieuw installeren misschien.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:59:36 #182
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164651973
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Je hele telefoon opnieuw installeren misschien.
Was ik toch al van plan. Ach ja. :')
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:27:27 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164652460
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat heeft niks met oppervlakkigheid te maken, maar als je op date gaat spreek je altijd de praktische dingen en dan is zo'n vraag van haar kant over de auto of een rijbewijs snel gemaakt. Misschien zegt het dus iets dat het bij ons nog niet ter sprake is gekomen. Uiteindelijk heb ik ook meerdere dates gehad met een persoon die er blijkbaar geen probleem in zag ;)
Dat doet het dus wel. Als zoiets triviaals de dealbreaker is mist er duidelijk meer. Ik heb het in geval nooit meegemaakt of direct besproken bij een date. Het valt me overigens wel op dat jouw dates altijd ver weg zijn en er toch altijd 'iets' mee is. Enig idee hoe dat komt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:34:14 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164652581
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heb je haar wel alle hoeken van je keuken laten zien? ;)
Jij hebt de geruchten over hoezeer sonic een keukenprins is ook gehoord?

On topic, vanmiddag een leuke ' date' met een picknick in het bos gehad nadat we eerder op de dag op huizenjacht geweest waren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164652596
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:27 schreef yats het volgende:

[..]

Dat doet het dus wel. Als zoiets triviaals de dealbreaker is mist er duidelijk meer. Ik heb het in geval nooit meegemaakt of direct besproken bij een date. Het valt me overigens wel op dat jouw dates altijd ver weg zijn en er toch altijd 'iets' mee is. Enig idee hoe dat komt?
Dat ze ver weg zijn komt omdat lokaal daten niet lukt. Vaak zijn de meiden die een stuk verderop wonen eerder bereid op date te gaan dan hier om de hoek, en ze willen dan nog wel tegemoet komen qua locatie/reistijd. Lokaal daten zou misschien werken als ik hier een actieve vriendengroep had of wat aanspraak, maar online moet 't gebeuren. Mis is er op zich nu nog niks, alleen locatie/afstand is wel handig om rekening mee te houden als blijkt dat je elkaar straks vaker wilt zien. Ik geef hier alleen mijn overwegingen aan. Wie weet vallen we allebei tegen en lost het 'probleem' zichzelf op. Het is dus geen dealbreaker om niet op date te gaan (want inderdaad zijn 9 van de 10 dates aan de andere kant van het land).
pi_164653119
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef yats het volgende:

[..]

Jij hebt de geruchten over hoezeer sonic een keukenprins is ook gehoord?

On topic, vanmiddag een leuke ' date' met een picknick in het bos gehad nadat we eerder op de dag op huizenjacht geweest waren.
Jullie gaan snel samenwonen?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:11:57 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164653328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:01 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Jullie gaan snel samenwonen?
Zodra de IND dat toelaat. Zelfs Amerikanen krijgen niet zomaar een verblijfsvergunning hier.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:17:22 #188
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164653433
Waaaaaat Yats watskeburt? Leuk! Maar valt dit nog onder daten? Dan heb ik liever een 'kijk eens hoe fijn mijn relatie is'-topic.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164654219
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat ze ver weg zijn komt omdat lokaal daten niet lukt. Vaak zijn de meiden die een stuk verderop wonen eerder bereid op date te gaan dan hier om de hoek, en ze willen dan nog wel tegemoet komen qua locatie/reistijd. Lokaal daten zou misschien werken als ik hier een actieve vriendengroep had of wat aanspraak, maar online moet 't gebeuren. Mis is er op zich nu nog niks, alleen locatie/afstand is wel handig om rekening mee te houden als blijkt dat je elkaar straks vaker wilt zien. Ik geef hier alleen mijn overwegingen aan. Wie weet vallen we allebei tegen en lost het 'probleem' zichzelf op. Het is dus geen dealbreaker om niet op date te gaan (want inderdaad zijn 9 van de 10 dates aan de andere kant van het land).
Het lijkt alsof er verder weg meer vrouwen zijn die willen daten, echter bereik je ook veel meer vrouwen zodra je verder weg gaat kijken. Teken eens een denkbeeldige cirkel van 25km dooorsnee om je woonplaats en vergroot deze daarna eens tot 100km.

Procentueel gezien zal er geen verschil tussen de hoeveelheden zitten.
pi_164655187
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het lijkt alsof er verder weg meer vrouwen zijn die willen daten, echter bereik je ook veel meer vrouwen zodra je verder weg gaat kijken. Teken eens een denkbeeldige cirkel van 25km dooorsnee om je woonplaats en vergroot deze daarna eens tot 100km.

Procentueel gezien zal er geen verschil tussen de hoeveelheden zitten.
Toch best raar dat ik in de buurt van een studentenstad woon maar daten met studenten hier gaat super stroef? Meestal inderdaad richting de Randstad, Limburg of Overijssel..
pi_164657141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Toch best raar dat ik in de buurt van een studentenstad woon maar daten met studenten hier gaat super stroef? Meestal inderdaad richting de Randstad, Limburg of Overijssel..
Niet zo raar als je in het echt net zo bent als hier.
pi_164657336
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Niet zo raar als je in het echt net zo bent als hier.
Of studenten onder elkaar hebben het gewoon gezelliger.
pi_164657394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Of studenten onder elkaar hebben het gewoon gezelliger.
Ik weet niet hoor maar een paar maanden geleden was je ook nog student....
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164657680
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar een paar maanden geleden was je ook nog student....
Maar bevond me niet echt onder het gezelschap
  donderdag 18 augustus 2016 @ 20:27:38 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164657802
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date was ook leuk verlopen. Lekker hapje gegeten aan de Oudegracht, heerlijk weertje voor. Daarna naar concert van Jason Isbell geweest, dat was echt een schot in de roos.:) Supersfeertje, mooie liedjes... beetje 'geschuifeld' achter haar, gezoend. Daarna nog afzakkertje genomen bij speciaalbiercafeetje en toen had ze haar laatste trein gemist. Uiteindelijk dus maar mij blijven slapen. :s)
Klinkt leuk *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164658793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar bevond me niet echt onder het gezelschap
Dan kunnen we dus uitsluiten dat het ligt aan het feit of je al dan niet student bent.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 21:57:15 #197
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_164661230
Wat een pech bij de handbalsters -O- -O-
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:01:12 #198
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164661486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef DjRex89 het volgende:
Wat een pech bij de handbalsters -O- -O-
is inderdaad best hoerig maar verder vrij weinig met topic te maken
pi_164661964
Tenzij hij er met 1 aan het daten is. Tess Wester. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door habitue op 18-08-2016 22:21:10 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:28:13 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164662465
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef yats het volgende:

[..]

Jij hebt de geruchten over hoezeer sonic een keukenprins is ook gehoord?

On topic, vanmiddag een leuke ' date' met een picknick in het bos gehad nadat we eerder op de dag op huizenjacht geweest waren.
Thuisbezorgd.nl :)

Goed bezig yats. Ben blij voor je!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:28:30 #201
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_164662485
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

is inderdaad best hoerig maar verder vrij weinig met topic te maken
Zie ook nu pas dat ik t in t verkeerde topic heb gezet :+ nvm
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:29:56 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164662560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:17 schreef Andromache het volgende:
Waaaaaat Yats watskeburt? Leuk! Maar valt dit nog onder daten? Dan heb ik liever een 'kijk eens hoe fijn mijn relatie is'-topic.
Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:07:51 #203
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164665444
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef yats het volgende:

[..]

Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?
Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:21:53 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164665761
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef yats het volgende:

[..]

Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?
Dating, going steady, engaged...
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:28:07 #205
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164667148
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.
Hij is er van op de hoogte dat je (nog) niet zoveel voor hem voelt? Oprechte vraag hoor.. het leest een beetje onverschillig. Als een doekje voor het bloeden.
pi_164667369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan kunnen we dus uitsluiten dat het ligt aan het feit of je al dan niet student bent.
BAM.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:42:13 #207
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164667425
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hij is er van op de hoogte dat je (nog) niet zoveel voor hem voelt? Oprechte vraag hoor.. het leest een beetje onverschillig. Als een doekje voor het bloeden.
Ja klopt hij weet dit. En ik vind mezelf ook onverschillig. Waarschijnlijk ben ik weer helemaal blij als hij me komt verzorgen dit weekend met mijn snotterige hoofd. En gaan we gezellig wat doen, spelletje ofzo.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164671862
Maar dan wel je vriendje noemen. Snap ik echt geen zak van. 8)7
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164671897
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 07:59 schreef habitue het volgende:
Maar dan wel je vriendje noemen. Snap ik echt geen zak van. 8)7
echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullen
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:07:32 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_164671909
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Allures het volgende:

[..]

echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullen
Letterlijk en figuurlijk :D
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:12:17 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164671949
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja klopt hij weet dit. En ik vind mezelf ook onverschillig. Waarschijnlijk ben ik weer helemaal blij als hij me komt verzorgen dit weekend met mijn snotterige hoofd. En gaan we gezellig wat doen, spelletje ofzo.
Ah ja, je hebt iemand gevonden om een gat te vullen. Houdt m daarmee aan het lijntje. Goed bezig ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164671956
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Allures het volgende:

[..]

echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullen
Ja vanuit haar snap ik wel waar dat vandaan komt, vanuit mezelf moet ik daar niet aan denken. Je houdt ook alleen jezelf (en hem?) maar voor de gek op deze manier.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164671999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja vanuit haar snap ik wel waar dat vandaan komt, vanuit mezelf moet ik daar niet aan denken. Je houdt ook alleen jezelf (en hem?) maar voor de gek op deze manier.
tja dat is het verschil tussen je leven op orde hebben, emotioneel stabiel zijn, zelfinzicht hebben en euhm niet


Serieus andro. Zoekt een therapeut. Of schroef het aantal sessies bij je huidige op. Ik bedoel dit niet gemeen maar je moet toch zelf ook wel zien dat dit allemaal nergens toe gaat leiden en de val terug in het gat alleen maar dieper gaat maken straks? Je bent niet goed bezig richting jezelf
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:30:54 #214
442397 UitStraling
pi_164672101
Kifterige veroordelende zeikwijven hier die zelf rare bokkesprongen moeten maken voor een beetje aandacht in hun leven van kansloze mannen en dan een ander veroordelen, bah nare eigenschap die sommige vrouwen hebben :N
pi_164672138
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Kifterige veroordelende zeikwijven hier die zelf rare bokkesprongen moeten maken voor een beetje aandacht in hun leven van kansloze mannen en dan een ander veroordelen, bah nare eigenschap die sommige vrouwen hebben :N
Je herkent je eigen behoefte om shit te fixen in je leven door een 'nieuwe' relatie? Pijnlijk he :D
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:34:28 #216
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164672145
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Kifterige veroordelende zeikwijven hier die zelf rare bokkesprongen moeten maken voor een beetje aandacht in hun leven van kansloze mannen en dan een ander veroordelen, bah nare eigenschap die sommige vrouwen hebben :N
Als je niet een beetje serieus kan zijn zonder meteen op de persoon te gaan, reageer dan gewoon niet.

Er wordt hier terecht kritiek gegeven. Ouwehoeren doe je maar in de SC's :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164672182
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.
Zei je een tijdje geleden niet dat je over een jaar wil samenwonen en zelfs aan kinderen wil gaan denken?
Hoe denk je dat dat zou uitpakken zo ineens van héél casual naar heel serieus, met een man die je eigenlijk niet eens echt leuk vindt?
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:39:26 #218
442397 UitStraling
pi_164672186
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je niet een beetje serieus kan zijn zonder meteen op de persoon te gaan, reageer dan gewoon niet.

Er wordt hier terecht kritiek gegeven. Ouwehoeren doe je maar in de SC's :).
Draai dat maar eens om, die kritiek irriteert me juist, dat veroordelende toontje a la Rob Geus in een vieze keuken, laat Andro gewoon een kerel aan de lijn houden, kiest zo'n man toch zelf ook gewoon voor zonder dat je meteen kan zeggen dat ze therapie nodig heeft 8)7
pi_164672214
Waarom heb je altijd zo'n irritant lachende PI?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:47:50 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164672275
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Draai dat maar eens om, die kritiek irriteert me juist, dat veroordelende toontje a la Rob Geus in een vieze keuken, laat Andro gewoon een kerel aan de lijn houden, kiest zo'n man toch zelf ook gewoon voor zonder dat je meteen kan zeggen dat ze therapie nodig heeft 8)7
Het is niet heel gezond he vast te klampen aan eerste de beste die voorbij komt. En inderdaad, die man kiest er zelf ook voor in de hoop op. Wees gewoon eerlijk denk ik dan.

Maar he, lekker laten gaan idd :). Tips en adviezen mogen echter nog steeds gegeven worden, daar is dit topic voor. Als ze je niet aanstaan voer er dan normaal discussie over.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:05:09 #221
442397 UitStraling
pi_164672506
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is niet heel gezond he vast te klampen aan eerste de beste die voorbij komt. En inderdaad, die man kiest er zelf ook voor in de hoop op. Wees gewoon eerlijk denk ik dan.

Maar he, lekker laten gaan idd :). Tips en adviezen mogen echter nog steeds gegeven worden, daar is dit topic voor. Als ze je niet aanstaan voer er dan normaal discussie over.
Dat is zeker zwaar ongezond maar deze ervaring kan haar dat zelf doen inzien
pi_164672804
En er mag niks van gezegd worden omdat je mensen gewoon hun eigen kuilen moet laten graven en je vind de toon niet prettig?
Christus jij hebt echt hard een nieuwe spiegel nodig
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:28:11 #223
47102 Elvi
miemkwien
pi_164672840
Ik dacht dat Andro al in therapie was, maar als ze dit niet zelf inbrengt dan heb je nog niks aan die therapie. Tsja, het is een keuze... ze wil heel graag een man en een kind en als je dan iemand vind die graag bij je is dan is de keus misschien snel gemaakt? Het idee van een gezin trekt je dan meer dan de man zelf.
pi_164672887
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is niet heel gezond he vast te klampen aan eerste de beste die voorbij komt. En inderdaad, die man kiest er zelf ook voor in de hoop op. Wees gewoon eerlijk denk ik dan.

Maar he, lekker laten gaan idd :). Tips en adviezen mogen echter nog steeds gegeven worden, daar is dit topic voor. Als ze je niet aanstaan voer er dan normaal discussie over.
Als ik die man was en ik zou doorhebben dat ik aan het lijntje wordt gehouden terwijl ik zelf meer wil, zou ik weggaan. En dan staat ze er dus alleen voor, dus ze heeft alleen maar zichzelf ermee als ze niet gewoon eerlijk is. Helemaal als ze hem blijkbaar dus niet zo leuk vindt, nu niet nooit niet.
pi_164672888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:28 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat Andro al in therapie was, maar als ze dit niet zelf inbrengt dan heb je nog niks aan die therapie. Tsja, het is een keuze... ze wil heel graag een man en een kind en als je dan iemand vind die graag bij je is dan is de keus misschien snel gemaakt? Het idee van een gezin trekt je dan meer dan de man zelf.
Ik heb wel eens met zo iemand een date gehad een jaar of twee terug. Die wilde ook heel (en dan bedoel ik ook HEEL) graag een kind (dat vertelde ze me ook pas op het moment dat we op het terras zaten) en zei zelfs dat ze alleenstaande moeder aan het overwegen was.

Laten we zeggen dat we een conflict of interest hadden en ik haar het allerbeste heb gewenst.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_164672927
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb wel eens met zo iemand een date gehad een jaar of twee terug. Die wilde ook heel (en dan bedoel ik ook HEEL) graag een kind (dat vertelde ze me ook pas op het moment dat we op het terras zaten) en zei zelfs dat ze alleenstaande moeder aan het overwegen was.

Laten we zeggen dat we een conflict of interest hadden en ik haar het allerbeste heb gewenst.
Logisch toch? De meeste vrouwen worden ongewenst alleenstaande moeder, maar zij was blijkbaar aan het overwegen om het bewust bij iemand te worden zodat ze maar een kind had? Goed dat je weggerend bent ja.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:35:43 #227
442397 UitStraling
pi_164672953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:25 schreef Allures het volgende:
En er mag niks van gezegd worden omdat je mensen gewoon hun eigen kuilen moet laten graven en je vind de toon niet prettig?
Christus jij hebt echt hard een nieuwe spiegel nodig
Natuurlijk moeten mensen hun eigen kuilen graven, daar leren ze het meeste van, rubberen tegels onder schommels zijn funest voor een kind
pi_164673078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Logisch toch? De meeste vrouwen worden ongewenst alleenstaande moeder, maar zij was blijkbaar aan het overwegen om het bewust bij iemand te worden zodat ze maar een kind had? Goed dat je weggerend bent ja.
Weggerend is misschien een groot woord al had ik haar wel te kennen gegeven (niet al te subtiel) dat ik niet de intentie had om als zaadzak te dienen omdat zij zo graag een kind wil en ik helemaal niet. Daar zat (en zit) ik niet op te wachten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:05:34 #229
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164673514
Hier ook maar eens melden :P

Al enige tijd niet meer gedate, en afgelopen woensdag een date gehad. Vanavond een tweede date.

Nu druk bezig te bedenken wat te gaan doen.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:09:14 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164673583
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat is zeker zwaar ongezond maar deze ervaring kan haar dat zelf doen inzien
Dus mag er niet gewaarschuwd worden? Kom op zeg, ze post hier zelf haar verhaal, dan komt er reactie op he :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:10:53 #231
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_164673607
Ik ga van het weekend maar eens leuke tekst maken voor dating site.
Net efkes anges
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:28:22 #232
442397 UitStraling
pi_164673899
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus mag er niet gewaarschuwd worden? Kom op zeg, ze post hier zelf haar verhaal, dan komt er reactie op he :).
Ik reageer dan ook slechts op een reactie :)
Maar goed ik zal ophouden met zuigen :*
pi_164673955
O+ seks O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164674013
Uitstraling O+ Andromache

Voor elkaar gemaakt. ^)
1 + 1 = blauw
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:40:22 #235
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164674161
Andro wil haar zelfvertrouwen gewoon weer opgekrikt hebben en een vent die haar eens per week uit elkaar trekt. Die lieve dingen zegt op maandag zodat ze de week een beetje doorkomt. Slim: mwah, maar ze heeft het nu blijkbaar nodig. Snap haar wel.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:40:45 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164674175
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik reageer dan ook slechts op een reactie :)
Maar goed ik zal ophouden met zuigen :*
Dank u :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:13:24 #237
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164674702
Iemand hier overigens nog goede suggesties voor een tweede date? Vorige date hebben we wat gewandeld op de pier en daarna wat gedronken bij strandtentje.

Dit is allemaal best wel nieuw voor me :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164674782
Seks!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164674844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Seks!
Niets aan toe te voegen.
pi_164674955
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:13 schreef sanger het volgende:
Iemand hier overigens nog goede suggesties voor een tweede date? Vorige date hebben we wat gewandeld op de pier en daarna wat gedronken bij strandtentje.

Dit is allemaal best wel nieuw voor me :')
Kan wel leuk zijn om wat te doen, iets met een activiteit, of als het lekker weer iets leuks bezoeken (Parade, van die foodtruck festivals of iets met live muziek oid).

Afhankelijk van de stad waar het is natuurlijk, je kunt ook even google of er iets karakteristieks voor die stad te doen is. Vaak op de site van de VVV kun je dat bijv wel vinden. Denk aan grachtenrondvaart in Utrecht of Amsterdam. Ook googlen op een evenementenagenda kan helpen. Of kijk of er iets van een leuke cabaretvoorstelling of concert is. Dat laatste had ik gedaan en dat bleek wel een schot in de roos. Wel uitkijken dat het niet iets is waar je helemaal niet met elkaar kunt praten (biosje ofzo, denk dat dat best wel op een later moment een keer kan, maar de eerste paar dates wil je elkaar natuurlijk meer leren kennen), of zorg dat je in elk geval ervoor en/of erna nog even wat kan gaan eten/drinken.

Zoals gezegd had ik dat afgelopen woensdag zo gedaan, eerst wat gegeten en gekletst, daarna mooi concert bezocht (waar je tussendoor heus nog wel af en toe iets kan zeggen, tussen nummers door, ondanks dat ik een hoop concertnazi's (beetje terecht ook wel, ik weet het) voor de schenen schop) en achteraf wat gedronken. Topdate.

Thuis afspreken is mij ook vaak wel goed bevallen, maar weet dat daar de meningen over heel erg uiteen lopen. Moet je elkaar dus wel even goed over aanvoelen. Als het gevoel goed is kan het, maar het kan ook ongemakkelijk zijn. Zelf merk ik dat vrouwen het wel heel erg leuk vinden als er voor hen gekookt wordt. Dan verder een beetje kletsen, spelletje doen, of wat dan ook.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164675142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Logisch toch? De meeste vrouwen worden ongewenst alleenstaande moeder, maar zij was blijkbaar aan het overwegen om het bewust bij iemand te worden zodat ze maar een kind had? Goed dat je weggerend bent ja.
Bron? Meen namelijk te hebben gelezen dat de vrouw vaker het initiatief neemt om te scheiden dan de man.
pi_164675161
Date drie staat hier voor zaterdag gepland. Filmavondje, lekker lui op de bank :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164675178
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Date drie staat hier voor zaterdag gepland. Filmavondje, lekker lui op de bank :)
Relaxed! Borrel- en andere nootjes alvast in huis halen dan ;)
pi_164675233
denk eerder aan een gezellig stokbroodje/kaasplankje en lekkere smeerseltjes. Niet dat er iets mis is me chips/borrelnootjes en/of popcorn, maar iets minder gezellig en 'sophisticated'.

Moet overigens de details nog even doorspreken, kan zijn dat ze overdags al kom en dat ik iets lekkers kook. Nog maar de vraag hoeveel honger je later nog hebt :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:44:20 #245
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164675285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:13 schreef sanger het volgende:
Iemand hier overigens nog goede suggesties voor een tweede date? Vorige date hebben we wat gewandeld op de pier en daarna wat gedronken bij strandtentje.

Dit is allemaal best wel nieuw voor me :')
Het is mooi weer. Dus een buitenactiviteit is een optie. Pitch en putten ofzo.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:50:07 #246
5428 crew  miss_sly
pi_164675399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:36 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Bron? Meen namelijk te hebben gelezen dat de vrouw vaker het initiatief neemt om te scheiden dan de man.
En dat betekent dan ook automatisch dat ze heel graag alleenstaande moeder willen worden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:21:43 #247
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164675990
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Seks!
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:21 schreef Bilzerian het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen.
Lijkt me een goede afsluiter op zich, maar om daar nu meteen mee te beginnen :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:25:43 #248
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164676063
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:26 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Kan wel leuk zijn om wat te doen, iets met een activiteit, of als het lekker weer iets leuks bezoeken (Parade, van die foodtruck festivals of iets met live muziek oid).

Afhankelijk van de stad waar het is natuurlijk, je kunt ook even google of er iets karakteristieks voor die stad te doen is. Vaak op de site van de VVV kun je dat bijv wel vinden. Denk aan grachtenrondvaart in Utrecht of Amsterdam. Ook googlen op een evenementenagenda kan helpen. Of kijk of er iets van een leuke cabaretvoorstelling of concert is. Dat laatste had ik gedaan en dat bleek wel een schot in de roos. Wel uitkijken dat het niet iets is waar je helemaal niet met elkaar kunt praten (biosje ofzo, denk dat dat best wel op een later moment een keer kan, maar de eerste paar dates wil je elkaar natuurlijk meer leren kennen), of zorg dat je in elk geval ervoor en/of erna nog even wat kan gaan eten/drinken.
Is allemaal nogal last minute nu zo. Werk eerst nog ook :')

Maar even Googlen dan of er nog iets leuks is te beleven in de omgeving.
quote:
Thuis afspreken is mij ook vaak wel goed bevallen, maar weet dat daar de meningen over heel erg uiteen lopen. Moet je elkaar dus wel even goed over aanvoelen. Als het gevoel goed is kan het, maar het kan ook ongemakkelijk zijn. Zelf merk ik dat vrouwen het wel heel erg leuk vinden als er voor hen gekookt wordt. Dan verder een beetje kletsen, spelletje doen, of wat dan ook.
Koken is een leuke voor een volgende date denk ik. Sowieso thuis afspreken ook, wil eigenlijk beetje rustig aan doen, niet het idee geven dat ik te snel te veel wil maar ook niet de indruk dat ik niet wil zeg maar.

Als we na de date bij haar of mij thuis eindigen is dat prima op zich natuurlijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164676298
Toch blij dat ik gewoon een alcoholica ben hoor. Ik hoef alleen maar na te denken over een goede plek om met mijn date te slempen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:43:59 #250
416020 K44S
The bearded man
pi_164676365
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch blij dat ik gewoon een alcoholica ben hoor. Ik hoef alleen maar na te denken over een goede plek om met mijn date te slempen.
Pub!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:00:19 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164676663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch blij dat ik gewoon een alcoholica ben hoor. Ik hoef alleen maar na te denken over een goede plek om met mijn date te slempen.
:D

Maar is dat dan niet eentonig, altijd maar een kroeg/terras?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164676778
Eigenlijk nooit iets mis met een leuke kroeg/terras, maar op een latere date verrassend uit de hoek komen kan ook leuk zijn ;)

Laat in elk geval je creatieve kant zien en dat je bereid bent een beetje moeite er in te steken (al heb ik geen idee hoeveel waarde daar door de andere kant aan wordt gehecht, iig niet van tevoren :P)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:28:42 #253
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164677099
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch blij dat ik gewoon een alcoholica ben hoor. Ik hoef alleen maar na te denken over een goede plek om met mijn date te slempen.
Dat geforceerde gedoe met die activiteiten snap ik ook niet. Terras, drinken, meer drinken, "thuis nog even wat nadrinken".
pi_164677139
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat geforceerde gedoe met die activiteiten snap ik ook niet. Terras, drinken, meer drinken, "thuis nog even wat nadrinken".
Ik heb juist een hekel aan ongemakkelijk tegenover elkaar zitten in een cafeetje. Snap dat ze niet staan te springen om meteen thuis af te spreken, dus als je iets van een rondleiding door de stad of desnoods een bioscoopje doet, heb je al variatie.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:34:26 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164677190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb juist een hekel aan ongemakkelijk tegenover elkaar zitten in een cafeetje. Snap dat ze niet staan te springen om meteen thuis af te spreken, dus als je iets van een rondleiding door de stad of desnoods een bioscoopje doet, heb je al variatie.
Als het ongemakkelijk is op het terras, dan is er al iets niet goed. Bioscoop vind ik echt de slechtste date ooit, tenzij het de 300e date is.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:34:33 #256
45833 crew  Fogel
pi_164677193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb juist een hekel aan ongemakkelijk tegenover elkaar zitten in een cafeetje. Snap dat ze niet staan te springen om meteen thuis af te spreken, dus als je iets van een rondleiding door de stad of desnoods een bioscoopje doet, heb je al variatie.
Een date is toch bedoeld om elkaar wat beter te leren kennen? Zeker in het begin.
In een bioscoop kan je niet met elkaar praten. Een rondleiding door de stad waar je zelf gids ben kan wel een idee zijn, maar als je het met een externe gids doet kan je ook alweer stukken minder met je date communiceren.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_164677231
Ik ga sowieso altijd naast elkaar zitten. Vind ik veel leuker.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164677263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:37 schreef habitue het volgende:
Ik ga sowieso altijd naast elkaar zitten. Vind ik veel leuker.
En ze kijkt nooit raar op? Ik dus standaard tegenover elkaar en als het klikt / kouder wordt langs elkaar idd.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:41:20 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164677300
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat geforceerde gedoe met die activiteiten snap ik ook niet. Terras, drinken, meer drinken, "thuis nog even wat nadrinken".
Idd, gewoon terrasje of een café'tje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164677311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En ze kijkt nooit raar op? Ik dus standaard tegenover elkaar en als het klikt / kouder wordt langs elkaar idd.
Nee eigenlijk niet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:43:49 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164677336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb juist een hekel aan ongemakkelijk tegenover elkaar zitten in een cafeetje. Snap dat ze niet staan te springen om meteen thuis af te spreken, dus als je iets van een rondleiding door de stad of desnoods een bioscoopje doet, heb je al variatie.
Bioscoop wil ik juist niet. Je kunt niet tot nauwelijks met elkaar praten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:50:34 #262
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164677452
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:41 schreef LuNaTiC het volgende:
denk eerder aan een gezellig stokbroodje/kaasplankje en lekkere smeerseltjes. Niet dat er iets mis is me chips/borrelnootjes en/of popcorn, maar iets minder gezellig en 'sophisticated'.

Moet overigens de details nog even doorspreken, kan zijn dat ze overdags al kom en dat ik iets lekkers kook. Nog maar de vraag hoeveel honger je later nog hebt :P
maak anders effe een dagboek aan ofzo, want ons interesseert het geen kut of je melba toastjes met zalm of licht pittige sateballetjes voor gaat schotelen.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:54:45 #263
138448 PeZu
Suspended animation
pi_164677522
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

maak anders effe een dagboek aan ofzo, want ons interesseert het geen kut of je melba toastjes met zalm of licht pittige sateballetjes voor gaat schotelen.
ik vind het zeer interressant

Kleur sok lees ik ook graag O+
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_164677709
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:54 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik vind het zeer interressant

Kleur sok lees ik ook graag O+
Ik heb altijd zwart. Soms met een kleuraccentje erin. Maar echt wel de goedkoopste variant die ik kan krijgen. Sokken worden toch altijd opgegeten door de wasmachine/droger ofzo. Gek is dat.

Mijn date had laatste keer geen sokken aan, sexy hakken. :9
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:05:10 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164677711
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

maak anders effe een dagboek aan ofzo, want ons interesseert het geen kut of je melba toastjes met zalm of licht pittige sateballetjes voor gaat schotelen.
Je bent je pilletje vergeten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164677906
Ik heb serieus worst voor mijn date vanavond :@ was in de aanbieding :')

Maar ontopic: zelf vind voor een eerste date gewoon een drankje het fijnst. Je weet toch niet precies waar je aan begint dus laten we laag inzetten :@
Als we al besloten hebben dat het klikt en dat we er tijd in wil stoppen kom dan maar door met de creatieve dates
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:38:06 #267
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164678381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:16 schreef Allures het volgende:
Ik heb serieus worst voor mijn date vanavond :@ was in de aanbieding :')

Maar ontopic: zelf vind voor een eerste date gewoon een drankje het fijnst. Je weet toch niet precies waar je aan begint dus laten we laag inzetten :@
Als we al besloten hebben dat het klikt en dat we er tijd in wil stoppen kom dan maar door met de creatieve dates
Goede insteek wel denk ik. Denk dat het gewoon ergens wat drinken gaat worden inderdaad.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:44:17 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164678483
Andere tips voor tijdens het daten zijn ook welkom overigens!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:06:43 #269
416020 K44S
The bearded man
pi_164679033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:44 schreef sanger het volgende:
Andere tips voor tijdens het daten zijn ook welkom overigens!
In de zin van?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164679600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:44 schreef sanger het volgende:
Andere tips voor tijdens het daten zijn ook welkom overigens!
laat je piemel aan haar zien
pi_164680082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:44 schreef sanger het volgende:
Andere tips voor tijdens het daten zijn ook welkom overigens!
Ik heb laatst gewaterfietst door de grachten en de domtoren beklommen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:55:16 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164681976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:06 schreef K44S het volgende:

[..]

In de zin van?
EIgenlijk alles. Ben een totale leek op dat gebied :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:09:35 #273
5428 crew  miss_sly
pi_164682246
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:55 schreef sanger het volgende:

[..]

EIgenlijk alles. Ben een totale leek op dat gebied :')
Pff, echt, als mijn partner wegvalt, ga ik echt niet meer daten. Het lijkt me echt vreselijk, als ik zo deze topics eens doorlees :{w
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:10:39 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_164682273
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:55 schreef sanger het volgende:

[..]

EIgenlijk alles. Ben een totale leek op dat gebied :')
Probeer te achterhalen waar haar interesses liggen en speel daar op in.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164682362
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik heb laatst gewaterfietst door de grachten en de domtoren beklommen.
Huehuehue ;(
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:14:48 #276
416020 K44S
The bearded man
pi_164682367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:55 schreef sanger het volgende:

[..]

EIgenlijk alles. Ben een totale leek op dat gebied :')
Mja, als je date, moet het gewoon fijn voelen van beide kant.
voelt het niet fijn? kan je beter stoppen
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164682433
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Huehuehue ;(
Te gay?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164682478
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Te gay?
Waterfietsen in grachten, toren beklimmen huehue jij boefje
pi_164682558
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waterfietsen in grachten, toren beklimmen huehue jij boefje [ afbeelding ]
Ik had wel goed uitzicht op weg naar boven.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:02:59 #280
447051 crew  Peejtur
pi_164683447
Als je zelf al niet iets kan verzinnen om te doen op een date....wat een leuke en creatieve relatie zal het dan gaan worden :')
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:05:02 #281
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164683478
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef K44S het volgende:

[..]

Mja, als je date, moet het gewoon fijn voelen van beide kant.
voelt het niet fijn? kan je beter stoppen
Dat doe ik ook echt wel hoor :P

Is meer dat ik in verleden nooit heb hoeven daten zeg maar. Dus gewoon eigenlijk geen idee wat er van te verwachten of wat de ander verwacht van mij.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164684166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:00 schreef sanger het volgende:

[..]

:D

Maar is dat dan niet eentonig, altijd maar een kroeg/terras?
Je kan drinken aan een plas, in het bos, in een tent, voor een tent, op het terras, tijdens een concert, in bed, op de bank, bij een etentje...

De mogelijkheden zijn welhaast oneindig!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164684314
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Eigenlijk nooit iets mis met een leuke kroeg/terras, maar op een latere date verrassend uit de hoek komen kan ook leuk zijn ;)

Laat in elk geval je creatieve kant zien en dat je bereid bent een beetje moeite er in te steken (al heb ik geen idee hoeveel waarde daar door de andere kant aan wordt gehecht, iig niet van tevoren :P)
Ik waardeer de moeite dat iemand onthou wat ik zeg. En daar mee verrassend uit de hoek komt. Ik waardeer de moeite dat iemand die ene lekkere wijn meeneemt en vraagt naar iets wat ik eerder vertelde. Ik waardeer de moeite dat iemand oprecht geïnteresseerd doet en is en daar naar handelt en je zo het gevoel geeft dat de tijd er niet toe doet. De moeite dat iemand je aan het lachen maakt en om jou lacht. De moeite om langs te komen (met wijn) na een helehelehelelangerit om in je armen in slaap te kunnen vallen en met je wakker te worden.


Misschien ouderwets dat ik daar harder op ga dan op een geforceerd potje klompengolf.


;)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:53:50 #284
5428 crew  miss_sly
pi_164684577
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan drinken aan een plas, in het bos, in een tent, voor een tent, op het terras, tijdens een concert, in bed, op de bank, bij een etentje...

De mogelijkheden zijn welhaast oneindig!
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik waardeer de moeite dat iemand onthou wat ik zeg. En daar mee verrassend uit de hoek komt. Ik waardeer de moeite dat iemand die ene lekkere wijn meeneemt en vraagt naar iets wat ik eerder vertelde. Ik waardeer de moeite dat iemand oprecht geïnteresseerd doet en is en daar naar handelt en je zo het gevoel geeft dat de tijd er niet toe doet. De moeite dat iemand je aan het lachen maakt en om jou lacht. De moeite om langs te komen (met wijn) na een helehelehelelangerit om in je armen in slaap te kunnen vallen en met je wakker te worden.


Misschien ouderwets dat ik daar harder op ga dan op een geforceerd potje klompengolf.


;)
Nou vooruit, zo klinkt daten wel weer fijn!
In ieder geval ook leuk om te doen, niet als een verplichting om aan de man/vrouw te komen en weer achterover te leun en omdat je weer onder de pannen bent.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164684635
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]


[..]

Nou vooruit, zo klinkt daten wel weer fijn!
In ieder geval ook leuk om te doen, niet als een verplichting om aan de man/vrouw te komen en weer achterover te leun en omdat je weer onder de pannen bent.
Ga je een keertje mee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:03:38 #286
5428 crew  miss_sly
pi_164684818
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ga je een keertje mee?
Met wijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:33:11 #287
45833 crew  Fogel
pi_164685782
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat doe ik ook echt wel hoor :P

Is meer dat ik in verleden nooit heb hoeven daten zeg maar. Dus gewoon eigenlijk geen idee wat er van te verwachten of wat de ander verwacht van mij.
Dit klinkt erg bekend.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_164692707
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan drinken aan een plas, in het bos, in een tent, voor een tent, op het terras, tijdens een concert, in bed, op de bank, bij een etentje...

De mogelijkheden zijn welhaast oneindig!
Of in de Ikea :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164693371
Zin in dit weekend. Zondag staat vast, eventueel morgen al als ze tijd heeft. Positieve vibe, mijn type, (bijna) geen verwachting. Gaan door dezelfde fases in het leven, al heeft zij een iets gevulder sociaal leven merk ik. Gewoon relaxed zijn, het niet als een date zien, dan komt 't goed.
pi_164696552
Vast wel ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164696591
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Of in de Ikea :P
Ook meer dan eens.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164696618
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Met wijn?
Hoe anders?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164696648
4 op rij! Bam! Wijntje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164698016
Gewoon potje poolen als date, altijd goed :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_164699046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ seks O+
Is dat prettig?

Op een tweede date wel snel om dat zo te plannen hoor. In my eyes dan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wimperkruller op 20-08-2016 01:07:34 ]
pi_164700858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vast wel ja.
Beetje vertrouwen hebben, Pheebs!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 03:05:31 ]
pi_164702015
Weten jullie gelijk al 'dit gaat 'm wel/niet worden' de eerste paar seconden dat je elkaar na een week appen voor het eerst ziet? :D
pi_164702093
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik heb laatst gewaterfietst door de grachten en de domtoren beklommen.
Ik ook! Was alleen niet met een date, maar met familie :P

Ik kreeg wel spijt dat ik de domtoren in ben gegaan, werd een beetje te krap en mijn claustrofobie kwam even vervelend doen :')
pi_164702673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 07:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Weten jullie gelijk al 'dit gaat 'm wel/niet worden' de eerste paar seconden dat je elkaar na een week appen voor het eerst ziet? :D
Ik denk dat je dat weet als hij heel lelijk is, of een rare houding of uitstraling heeft, maar als hij er goed uitziet (en qua houding en lopen enzo ook) dan weet je het pas tijdens de date gok ik.

Ik heb tijdens de date wel vaak op een bepaald moment: nee dit gaat hem niet worden, want hij heeft een stomme lach. Of hij zegt teveel stomme dingen, zoiets ja. Maar dan kan ik alsnog wel een date verder plannen omdat je dan nog wel een tweede keer wil kijken hoe het dan is.
pi_164702741
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:36 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat weet als hij heel lelijk is, of een rare houding of uitstraling heeft, maar als hij er goed uitziet (en qua houding en lopen enzo ook) dan weet je het pas tijdens de date gok ik.

Ik heb tijdens de date wel vaak op een bepaald moment: nee dit gaat hem niet worden, want hij heeft een stomme lach. Of hij zegt teveel stomme dingen, zoiets ja. Maar dan kan ik alsnog wel een date verder plannen omdat je dan nog wel een tweede keer wil kijken hoe het dan is.
Ja, lastig. Ben zelf best bang voor afwijzing omdat een tweede date niet vaak voorkomt, dus dan lijkt de eerste date toch allesbepalend en waarom ze je afwijzen is altijd onduidelijk. Andersom als iemand ook niet is zoals verwacht, bijvoorbeeld door oude/betere foto's dan erger ik mij ook kapot want dan voel ik me soms genept dus als ik een date heb die er gewoon uitziet zoals verwacht dan ga ik al minder twijfelen en laat ik de date op zijn beloop gaan ipv de hele tijd te denken 'zo, die valt tegen.. dit wordt niks...' dan moet diegene mij al op een positieve manier verrassen om over de eerste teleurstelling heen te komen.
pi_164703617
Volmaken dan? Date vervroegd naar vandaag omdat we eigenlijk niet kunnen wachten en morgen best kut weer wordt verwacht voor een rondleiding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')