abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2016 @ 16:27:57 #1
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_164553986
In dit topic kan gediscussieerd worden cheats en over het spoofen van gps locaties in Pokemon Go. Diegene die alleen maar kunnen afgeven op mensen die spoofen/cheaten verzoek ik weg te blijven uit dit topic.

Wat is gps spoofen?
Gps spoofen houdt in dat je je telefoon of apps voor de gek houdt door je werkelijke locatie te verbergen en neppe locaties uit te sturen.

Wat zijn de risico's als je je gps spooft
Niantic heeft een anti-spoof systeem ingebouwd. Als ze detecteren dat je hier mee bezig bent kun je een ban krijgen. Vooralsnog zijn er geen perm bans uitgedeeld, enkel softbans welke 10 minuten tot een aantal uren van kracht blijven. In het verleden heeft Niantic in Ingress wel perm bans uitgedeeld dus hou er rekening mee dat het nog kan gebeuren.

Fake gps op een geroote telefoon:

Tip: lees de description voor tips om terug teleporten tegen te gaan. Vooral het disable services verhaal.

Fake gps op de pc met android emulator:
http://www.ownedcore.com/(...)-nox-pokemon-go.html

Python scripts:
https://www.reddit.com/r/(...)le_maps_view/d5feu2f

Python scripts voor dummies:P Deze site laat live zien welke pokemon er in de buurt zitten.
www.pokevision.com
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_164554097
Niantic is op de hoogte van dit soort dingen en er worden gelijk bans uitgedeeld
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
pi_164557148
Vraagje? Een maat van mij had allemaal gekke Pokemon op lvl 24. Hij zei dat hij alleen maar pokemesh gebruikt heeft.

Ik denk zelf dat hij spoof of bot heb gebruikt.

Dus hij zei vanmorgen dat hij gebant was door Pokemash. Kan dit denken jullie?

Hij had wel een fake gmail account.
pi_164557364
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:24 schreef Redbullkid het volgende:
Vraagje? Een maat van mij had allemaal gekke Pokemon op lvl 24. Hij zei dat hij alleen maar pokemesh gebruikt heeft.

Ik denk zelf dat hij spoof of bot heb gebruikt.

Dus hij zei vanmorgen dat hij gebant was door Pokemash. Kan dit denken jullie?

Hij had wel een fake gmail account.
Lijkt me sterk, al kun je je account ook aan Pokemesh koppelen meen ik. Had hij een Tauros of Farfetch'd? Die zijn namelijk niet te krijgen tenzij je in Amerika of Azië bent geweest ;)
pi_164560845
Ik had ook een tauros en ben gebanned, heb inmiddels een nieuw account van lvl 21 alweer.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_164565384
http://pastebin.com/Cb7HPFdd

Anti cheat settings:
1000 pokemon caught
1600 pokestops visited.

Rechtstreeks van de Pokemon Go servers geplukt :)
pi_164568768
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://pastebin.com/Cb7HPFdd

Anti cheat settings:
1000 pokemon caught
1600 pokestops visited.

Rechtstreeks van de Pokemon Go servers geplukt :)
Wat betekend dit? Max per dag?
pi_164570580
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:51 schreef Rambow het volgende:

[..]

Wat betekend dit? Max per dag?
24 uur
pi_164577173
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:39 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

24 uur
En daar bannen ze echt op of heeft iemand dit als extra veiligheid zomaar verzonnen?
pi_164577243
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En daar bannen ze echt op of heeft iemand dit als extra veiligheid zomaar verzonnen?
Dat schijnt de max te zijn die "menselijk" mogelijk is. Kom je er boven dan heb je een softban te pakken. Ik denk dat als je er herhaaldelijk boven komt de softban dan wordt omgezet in een perma ban.
pi_164577533
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:26 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Dat schijnt de max te zijn die "menselijk" mogelijk is. Kom je er boven dan heb je een softban te pakken. Ik denk dat als je er herhaaldelijk boven komt de softban dan wordt omgezet in een perma ban.
Even gekeken en zit in totaal op 4500. 1000 haal ik zelfs niet met cheaten :')

Dratini zojuist per ongeluk getransfert met iv van 96 en cp 2300. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 09:02:43 ]
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:06:06 #12
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164577585
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Even gekeken en zit in totaal op 4500. 1000 haal ik zelfs niet met cheaten :')

Dratini zojuist per ongeluk getransfert met iv van 96 en cp 2300. :(
Welk lvl ben je? ik ben 24 en mijn Dratini's zijn nog geen 700cp... lijkt me stug dat je er een hebt van 2300??
pi_164577716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:06 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Welk lvl ben je? ik ben 24 en mijn Dratini's zijn nog geen 700cp... lijkt me stug dat je er een hebt van 2300??
Dragonite bedoelde ik. Die hoogste evolutie. Haal ze steeds door elkaar. :@
pi_164578348
Heb een permban gekregen, meerdere mensen komen niet meer ingelogd. Omdat ze blijkbaar GPS spoofing gedaan hebben, 40 euro aan coins weg, maar ja dat was het risico.
pi_164578937
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En daar bannen ze echt op of heeft iemand dit als extra veiligheid zomaar verzonnen?
Dit is de data van de Pokemon GO server. Er is gewoon een lijn getrokken: 1000 pokemons , 1600 pokestops.
pi_164578970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:34 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dit is de data van de Pokemon GO server. Er is gewoon een lijn getrokken: 1000 pokemons , 1600 pokestops.
En dat is softban neem ik aan?
pi_164578985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heb een permban gekregen, meerdere mensen komen niet meer ingelogd. Omdat ze blijkbaar GPS spoofing gedaan hebben, 40 euro aan coins weg, maar ja dat was het risico.
Gps spoofing niet meedoen doen dus. :D

40 euro aan coins? Waarom zoveel geďnvesteerd?
pi_164579187
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gps spoofing niet meedoen doen dus. :D

40 euro aan coins? Waarom zoveel geďnvesteerd?
Ik loop best veel, en kocht steeds van die incubators, tevens bag uitgebreid, pokeballs in het begin omdat ik scheef ben met gooien :') en veel lures tijdens spoofing.

Maar bleef wel altijd netjes in/rond NL. Heb eens met spoofing in Antwerpen gezeten en dat was het eigenlijk wel.
pi_164579223
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En dat is softban neem ik aan?
Van wat ik begrijp zijn er nu ook bans die lang duren. Maar deze grens overgaan is perma ban.
pi_164579242
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:46 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik loop best veel, en kocht steeds van die incubators, tevens bag uitgebreid, pokeballs in het begin omdat ik scheef ben met gooien :') en veel lures tijdens spoofing.

Maar bleef wel altijd netjes in/rond NL. Heb eens met spoofing in Antwerpen gezeten en dat was het eigenlijk wel.
Ik heb met mn 2e account in Los Angelos, Central Park en Washington gezeten. Niks aan het handje zolang je je maar aan de airline tijden houdt en af en toe op een vliegveld zit :P
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:52:39 #21
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164579336
Schijnt dat ook heel veel onschuldige mensen de "data error" te zien krijgen.
Niantic reageert bijna niet op de meldingen van mensen die melden dat ze dit te zien krijgen. Zowel van schuldig als onschuldig.
Ze zullen echt moeten gaan reageren anders kunnen ze eens dikke problemen krijgen.
Hoeft maar 1 eerlijk speeldende en gebannde amerikaan een rechtzaak aan te spannen.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_164579379
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:52 schreef Xummon het volgende:
Schijnt dat ook heel veel onschuldige mensen de "data error" te zien krijgen.
Niantic reageert bijna niet op de meldingen van mensen die melden dat ze dit te zien krijgen. Zowel van schuldig als onschuldig.
Ze zullen echt moeten gaan reageren anders kunnen ze eens dikke problemen krijgen.
Hoeft maar 1 eerlijk speeldende en gebannde amerikaan een rechtzaak aan te spannen.
:') :')
pi_164579421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:48 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Van wat ik begrijp zijn er nu ook bans die lang duren. Maar deze grens overgaan is perma ban.
Maar dat limiet dat je hebt geschreven. Voor welke bot is dat? Necrobot?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:59:43 #24
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_164579518
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar dat limiet dat je hebt geschreven. Voor welke bot is dat? Necrobot?
Voor alle bots.
pi_164579736
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:59 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Voor alle bots.
Hoe werkt dat dan?

Als ik de code

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de config plak, dan crasht hij. Moet het op een andere plek?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:12:41 #26
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_164579783
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan?

Als ik de code

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de config plak, dan crasht hij. Moet het op een andere plek?
Is niet om in te voegen is de code van nianteec zelf.
pi_164580335
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar dat limiet dat je hebt geschreven. Voor welke bot is dat? Necrobot?
Nee je leest niet goed, dit is data VAN de pokemon server.
ANTI CHEAT MEASURES: 1000 pokemon, 1600 stops. Ga je hier overheen, dan pakken ze je.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:58:14 #28
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164580700
Eroverheen = ban,automagisch

En niemand pakt 1000 pokemon of 1600 stops op een dag. Of lopen er mensen met een aggregaat van 7 tot 7 over straat?
Dum de dum
pi_164580730
Ok duidelijk. Dan ben ik over de stops heengegaan met een account. Eentje is nu geband. Nog altijd eentje over. :9
pi_164582303
Hoelang duurt die ban? Alles vlucht voor me ;(
pi_164586549
Is er nog een site vergelijkbaar met http://map.feikowielsma.nl/ ? Deze geld maar voor 1 plaats en ben wel benieuwd wat er in mijn eigen woonplaats ook zit bijv.
pi_164588642
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:37 schreef Puala het volgende:
Is er nog een site vergelijkbaar met http://map.feikowielsma.nl/ ? Deze geld maar voor 1 plaats en ben wel benieuwd wat er in mijn eigen woonplaats ook zit bijv.
Ik heb er ook zo eentje gezien van Dord..
Ben benieuwd hoe mensen dat opzetten en inderdaad ook benieuwd of er meer van zijn!
pi_164591222
Ben alweer unbanned. Duurde ook niet echt lang..

Vannacht gewoon weer botje aan. :9
pi_164596262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben alweer unbanned. Duurde ook niet echt lang..

Vannacht gewoon weer botje aan. :9
Catch_flee duurt 5-10 minuten maar kan ook 10 uur aanhouden. Als die vaak langer dan een paar uur duurt, kun je er donder op zeggen dat je 24 uur later een perm ban hebt.
pi_164597887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Catch_flee duurt 5-10 minuten maar kan ook 10 uur aanhouden. Als die vaak langer dan een paar uur duurt, kun je er donder op zeggen dat je 24 uur later een perm ban hebt.
Lijkt me ook ja. Ga de loopsnelheid flink omlaag zetten zodat hij minder stops pakt. Met 31km/h pakt hij gewoon redelijk snel die 1600 stops.
pi_164598034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. Ga de loopsnelheid flink omlaag zetten zodat hij minder stops pakt. Met 31km/h pakt hij gewoon redelijk snel die 1600 stops.
De bot van BotWithMe heeft ook een Catch Rate changer. Dan gooit die express ballen mis om daar ook flags mee te voorkomen. Mn 2e account had gisteren een paar minuten een soft ban dat alles weg rende, maar ik kon wel stops pakken.
pi_164614233
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben alweer unbanned. Duurde ook niet echt lang..

Vannacht gewoon weer botje aan. :9
Ik heb alleen al een permban voor spoofing welke ik al 3 weken niet meer had gedaan :') denk dat je binnenkort een permban krijgt voor botten :P
pi_164615607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik heb alleen al een permban voor spoofing welke ik al 3 weken niet meer had gedaan :') denk dat je binnenkort een permban krijgt voor botten :P
Ik spoof niet, hoop dat dat scheelt.

Ik laat nu mijn hoofdaccount met rust. Vannacht toch weer de catchflee opgelopen. :')

Een dubbelaccount van lvl 25 staat nu te botten. :7
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:33:18 #39
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164645262
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik heb alleen al een permban voor spoofing welke ik al 3 weken niet meer had gedaan :') denk dat je binnenkort een permban krijgt voor botten :P
gewoon beroep aantekenen, aangezien er ook veel naar eigen zegge "faire"users een ban hebben gekregen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_164645663
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:33 schreef Xummon het volgende:

[..]

gewoon beroep aantekenen, aangezien er ook veel naar eigen zegge "faire"users een ban hebben gekregen
Heb ook een mail gekregen vandaag:

quote:
Trainer,

Your account has been terminated. Use of any third-party software or app, including but not limited to scripts/apps, applications used to falsify your location, emulators, modified or unofficial software, and/or accessing Pokémon GO Clients or backends in a unauthorized manner is considered cheating.

If you believe your account has been terminated in error, you may fill out this form. Please consider your account permanently terminated unless we reply back to your appeal.

- NianticOps
Ok, ik blijf erbij, fair ban, ik heb gecheat. Maar kom op zeg, dus pokemon go is alleen voor mensen die op de juiste locatie wonen/geboren zijn? :') ik leef in een gat, waar 2 pokestops zijn, waar ik elke dag naartoe liep. Ik heb dagelijks gewandeld, maar continue Pidgey, Rattata's, Weedles en soms een verdwaalde Eevee. In de weekenden ben ik de grotere steden in gegaan, Maastricht, Heerlen etc. En niet normaal wat ik daar vond, vergeleken met mijn dorp een hemel. Ik kan niet elke dag even de auto pakken om een half uur te rijden naar een stad om pokemons te vangen, dat heb ik geregeld gedaan maar niet elke keer. Dus wat deed ik, ik spoofde de locatie, maar wel altijd in Nederland met één keer een aantal uurtjes Antwerpen. En dan krijg je een perm ban. Zielig voor de mensen die aan een rolstoel gekluisterd zijn en afhankelijk van gehandicapten vervoer of begeleiding.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 12:03:12 #41
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164646019
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Heb ook een mail gekregen vandaag:

[..]

Ok, ik blijf erbij, fair ban, ik heb gecheat. Maar kom op zeg, dus pokemon go is alleen voor mensen die op de juiste locatie wonen/geboren zijn? :') ik leef in een gat, waar 2 pokestops zijn, waar ik elke dag naartoe liep. Ik heb dagelijks gewandeld, maar continue Pidgey, Rattata's, Weedles en soms een verdwaalde Eevee. In de weekenden ben ik de grotere steden in gegaan, Maastricht, Heerlen etc. En niet normaal wat ik daar vond, vergeleken met mijn dorp een hemel. Ik kan niet elke dag even de auto pakken om een half uur te rijden naar een stad om pokemons te vangen, dat heb ik geregeld gedaan maar niet elke keer. Dus wat deed ik, ik spoofde de locatie, maar wel altijd in Nederland met één keer een aantal uurtjes Antwerpen. En dan krijg je een perm ban. Zielig voor de mensen die aan een rolstoel gekluisterd zijn en afhankelijk van gehandicapten vervoer of begeleiding.
tja als je zo een game maakt en je zet enkele pokemon in gebieden waar de 90% van de spelers normaal niet snel of nooit komt vraag je er ook om natuurlijk
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_164646917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Heb ook een mail gekregen vandaag:

[..]

Ok, ik blijf erbij, fair ban, ik heb gecheat. Maar kom op zeg, dus pokemon go is alleen voor mensen die op de juiste locatie wonen/geboren zijn? :') ik leef in een gat, waar 2 pokestops zijn, waar ik elke dag naartoe liep. Ik heb dagelijks gewandeld, maar continue Pidgey, Rattata's, Weedles en soms een verdwaalde Eevee. In de weekenden ben ik de grotere steden in gegaan, Maastricht, Heerlen etc. En niet normaal wat ik daar vond, vergeleken met mijn dorp een hemel. Ik kan niet elke dag even de auto pakken om een half uur te rijden naar een stad om pokemons te vangen, dat heb ik geregeld gedaan maar niet elke keer. Dus wat deed ik, ik spoofde de locatie, maar wel altijd in Nederland met één keer een aantal uurtjes Antwerpen. En dan krijg je een perm ban. Zielig voor de mensen die aan een rolstoel gekluisterd zijn en afhankelijk van gehandicapten vervoer of begeleiding.
Het spel is dan gewoon niet voor jou bedoeld. Is toch niet zo moeilijk te bevatten?
pi_164647077
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het spel is dan gewoon niet voor jou bedoeld. Is toch niet zo moeilijk te bevatten?
En zijn punt is dat dat gewoon heel erg jammer is, wat ik met hem eens ben. Ik vind zelf het cheaten ook niet erg bevorderlijk voor het spel, maar ik snap heel goed dat mensen die in dorpen wonen het als het enige alternatief zien om een beetje mee te komen. Ik hoop echt dat Niantic daar nog wat op gaat bedenken.
pi_164647334
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het spel is dan gewoon niet voor jou bedoeld. Is toch niet zo moeilijk te bevatten?
Sorry dat ik iets leuk vond om te spelen en het speelde terwijl het alleen voor de mensen in de grote stad is, mag ik je aanraken?

Kom op zeg, genoeg mensen die niet in Rotterdam, Amsterdam of Maastricht etc. wonen. Ik hoef niet in mijn straat om de 3 meter een rare te hebben, maar Niantic kan precies zien wie waar inlogt en als ze zien dat er buiten de grote steden ook word gespeeld wisselen ze het maar eens. Tijd dat de grote steden eens een maandje alleen maar Pidgey's, Ratata's en Weedles krijgen. Kijken als jij het leuk vind om elke keer naar een dorp te rijden.
pi_164647539
Zelfs hier in mijn stad van 80.000 man is 90% van wat je vind rattata, weedle, pidgey, spearow en goldeen.

Heel misschien, eens in de week ofzo dat ik een keer iets nieuws zie dan de 10/15 standaard troep.
Die hele verdeling is gewoon ontiegelijk ruk vergeleken met steden zoals Sidney.

[ Bericht 16% gewijzigd door Syntos op 18-08-2016 13:37:32 ]
pi_164648007
Mijn tweede account, gebot, is nu ook geband. Althans, ik kan niet meer inloggen. Op zich alleen maar goed, hier zaten alle gyms vol met lvl 30+
pi_164648183
Ook een ban sinds vanochtend. Don't really care, maak een nieuwe aan en ik zie wel weer hoe ver ik kom. Zolang mensen op andere plaatsen meer kunnen vangen dan ik begin ik er niet op een legale manier aan.
pi_164649588
Ook een ban te pakken. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet mee kan zitten. Was al 2 weken niet meer ingelogd. Als ik weer eens een bot ofzo wil testen maak ik wel weer een nieuw account. Voordeel is dat een bot ook weer in no time op een hoog level zit.
pi_164650522
Gaat hard met de bans..
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:05:46 #50
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164650551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat hard met de bans..
als niantic zo door gaat hebben ze binnen een maand alleen nog maar 5 jarigen die samen met hun ouders spelen.
iedere andere spelers haakt af
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_164650990
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Sorry dat ik iets leuk vond om te spelen en het speelde terwijl het alleen voor de mensen in de grote stad is, mag ik je aanraken?

Kom op zeg, genoeg mensen die niet in Rotterdam, Amsterdam of Maastricht etc. wonen. Ik hoef niet in mijn straat om de 3 meter een rare te hebben, maar Niantic kan precies zien wie waar inlogt en als ze zien dat er buiten de grote steden ook word gespeeld wisselen ze het maar eens. Tijd dat de grote steden eens een maandje alleen maar Pidgey's, Ratata's en Weedles krijgen. Kijken als jij het leuk vind om elke keer naar een dorp te rijden.
pi_164651211
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef Xummon het volgende:

[..]

als niantic zo door gaat hebben ze binnen een maand alleen nog maar 5 jarigen die samen met hun ouders spelen.
iedere andere spelers haakt af
Ik denk eerlijk gezegd dat ze hiermee hun eigen graf aan het graven zijn met al die bans.
pi_164652423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:32 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat ze hiermee hun eigen graf aan het graven zijn met al die bans.
Lijkt me sterk, aan de cheaters verdienen ze niets of nauwelijks.
Door de cheaters kunnen de betalen de klanten eigenlijk nooit een gym pakken omdat die vol zitten met cheaters (uiteraard lang niet allemaal, maar je snapt mijn punt).
Waardoor de betalen de spelers blijven spelen en dus betalen.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:01:14 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164653102
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef Xummon het volgende:

[..]

als niantic zo door gaat hebben ze binnen een maand alleen nog maar 5 jarigen die samen met hun ouders spelen.
iedere andere spelers haakt af
Als niet-cheater vind ik het juist erg fijn dat cheaters geband worden. Die 3000+ Dragonites in gyms zijn nogal irritant.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_164653566
Wat fijn! Dat de cheaters aangepakt worden.
Wat mij betreft kunnen ze die accounts meteen sluiten.
Make my day!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:26:40 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164653640
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:46 schreef MPC60 het volgende:
Heerlijk al die tranen, nu maar hopen dat ze doorpakken met die bans.
Risico van het vak ja, ik lig er niet wakker van.

Maarrrrrr dit tooic werd natuurlijk wel in het leven geroepen zodat mensen hier ongestoord kunnen cheaten en mensen in andere topics ongestoord konden posten zonder cheaten. Dus laten we de cheaters hier nou wel een beetje cheaten ipv hier met zijn allen lopen juichen. Dit is hún topic, wat je er verser ool van mag vinden.
Laffe huichelaar
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:27:24 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164653654
Is er geen topic waar het nieuws van de hardere aanpak van spoofers besproken wordt? :o
Laffe huichelaar
pi_164653819
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:27 schreef timmmmm het volgende:
Is er geen topic waar het nieuws van de hardere aanpak van spoofers besproken wordt? :o
Naast dat topic over het nieuws waar Niantic daadwerkelijk iets toevoegt aan het spel.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:36:10 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164653940
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:33 schreef Syntos het volgende:

[..]

Naast dat topic over het nieuws waar Niantic daadwerkelijk iets toevoegt aan het spel.
Duurt lang idd :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:15:16 #60
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164664077
"laten we een game maken maar wel sommige pokemon in regio's duwen waar 90% van de spelers bijna nooit zal komen gegarandeerd dat ze niet gaan cheaten" zouden ze echt zo gedacht hebben bij niantic
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Spellchecker donderdag 18 augustus 2016 @ 23:59:34 #61
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_164665237
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:15 schreef Xummon het volgende:
"laten we een game maken maar wel sommige pokemon in regio's duwen waar 90% van de spelers bijna nooit zal komen gegarandeerd dat ze niet gaan cheaten" zouden ze echt zo gedacht hebben bij niantic
Nee. Ze hebben gedacht (in het kader van performantie, serverbelasting e.d.): "Laten we geen pokemons laten verschijnen daar waar geen hond ooit komt". De data waar men dat op baseert (of baseerde) heeft echter als onbedoeld bijeffect dat vrijwel alleen steden of in ieder geval grotere plaatsen de interessante pokemon krijgen...

Ik verwacht dat men dat nog wel gaat veranderen en ik hoop al op korte termijn, zeker nu men dus ook fanatiek cheaters aan het verbannen is geslagen. Dit soort dingen gelijktijdig uitvoeren zou een aantal cheaters weer het rechte pad (letterlijk en figuurlijk) op kunnen leiden ^O^
Tevens -purist.
pi_164665629
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:59 schreef NoBody122 het volgende:

[..]
Ik verwacht dat men dat nog wel gaat veranderen en ik hoop al op korte termijn, zeker nu men dus ook fanatiek cheaters aan het verbannen is geslagen. Dit soort dingen gelijktijdig uitvoeren zou een aantal cheaters weer het rechte pad (letterlijk en figuurlijk) op kunnen leiden ^O^
Eerder verliezen ze nog meer gebruikers die zich nu dood vervelen en maar gaan spoofen om nieuwe Pokémon te krijgen.
  Spellchecker vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:20:07 #63
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_164665724
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:16 schreef Syntos het volgende:

[..]

Eerder verliezen ze nog meer gebruikers die zich nu dood vervelen en maar gaan spoofen om nieuwe Pokémon te krijgen.
Dat zijn dan sowieso al spelers die Niantic liever kwijt dan rijk is ;)
Tevens -purist.
pi_164665760
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:20 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat zijn dan sowieso al spelers die Niantic liever kwijt dan rijk is ;)
Of ze voegen daadwerkelijk nieuwe content toe zodat er ook lokaal iets te doen is ipv aan de andere kant van de wereld. Verdienen ze misschien nog wat meer ook dan aan een achterlijke heksenjacht onder de noemer dat het voor overbelaste servers zorgt. Dat station zijn we al lang voorbij.

Betere spawns en echte content zoals PVP en traden. Dan zou ik al stoppen met spoofen en misschien wat geld er in steken.
Zou mooi worden als ze spelers gaan bannen door hun eigen incompetentie.

En nu klaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Syntos op 19-08-2016 00:28:06 ]
  Spellchecker vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:28:44 #65
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_164665938
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:21 schreef Syntos het volgende:

[..]

Of ze voegen daadwerkelijk nieuwe content toe zodat er ook lokaal iets te doen is ipv aan de andere kant van de wereld. Verdienen ze misschien nog wat meer ook dan aan een achterlijke heksenjacht onder de noemer dat het voor overbelaste servers zorgt. Dat station zijn we al lang voorbij.
Je hebt mijn eerdere bericht dus niet goed gelezen, want ik geef alleen aan dat het een positief effect zou hebben als ze ook meteen dat soort verbeteringen door zouden voeren. Dan houd je een deel van de cheaters 'vast' omdat het voor hen leuk wordt om op een fatsoenlijke manier mee te doen :)
quote:
En nu klaar.
^O^
Tevens -purist.
pi_164676600
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:21 schreef Syntos het volgende:

[..]

Of ze voegen daadwerkelijk nieuwe content toe zodat er ook lokaal iets te doen is ipv aan de andere kant van de wereld. Verdienen ze misschien nog wat meer ook dan aan een achterlijke heksenjacht onder de noemer dat het voor overbelaste servers zorgt. Dat station zijn we al lang voorbij.

Betere spawns en echte content zoals PVP en traden. Dan zou ik al stoppen met spoofen en misschien wat geld er in steken.
Zou mooi worden als ze spelers gaan bannen door hun eigen incompetentie.

En nu klaar.
Ik ben begonnen met spoofen nadat een vriend van me nadat hij een week later begonnen was al het dubbele level als mij was. Ik weet zeker dat ik meer gelopen heb dan heb, en ik heb er ook geld tegenaan gegooid. Maar in mijn dorpje kan ik 4/5 km lopen en dan heb ik geluk als ik 1 pidgey of rattata tegenkom, als je kijkt op de map zie je 2 pokestops in het dorp en geen gym. Er staat een mooi artikel op het internet waar in word aangegeven dat pokemon go alleen een spel is voor de elite die in en stad woont, en de rest in principe pech heeft.

Ook hier zie ik kinderachtige reacties van sommige users waarbij ik durf te wedden dat ik al meer gelopen heb en vaker naar een andere stad ben gegaan maar toch nog een lager level was met een paar pokemons met veel meer speeltijd. Dat ik een ban heb is 100% mijn eigen schuld, maar het neemt niet weg dat het spel oneerlijk is als je niet in een dichtbevolkt gebied woont. Zie ook de algemene trend van klachten op het internet.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:10:49 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_164677815
Hier niet gebanned op het account waarbij ik puur naar coördinaten ben gegaan en weer terug.

Met m'n bot-account dan weer wel. :)
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:44:50 #68
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_164681709
Iemand nog een suggestie voor een goede bot? Mijn PokeMobBot is nu ook kapot :(
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:35:44 #69
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164682874
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:21 schreef Syntos het volgende:

[..]

Of ze voegen daadwerkelijk nieuwe content toe zodat er ook lokaal iets te doen is ipv aan de andere kant van de wereld. Verdienen ze misschien nog wat meer ook dan aan een achterlijke heksenjacht onder de noemer dat het voor overbelaste servers zorgt. Dat station zijn we al lang voorbij.

Betere spawns en echte content zoals PVP en traden. Dan zou ik al stoppen met spoofen en misschien wat geld er in steken.
Zou mooi worden als ze spelers gaan bannen door hun eigen incompetentie.

En nu klaar.
^O^
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:39:13 #70
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164682942
Dat er is grotere steden iets meer te doen is is begrijpenlijk. Maar dat er in sommige steden om de 5m een stop is is belachelijk. Had dan standaard om de zoveel km een stop gedaan. Dan loopt men ook veel meer
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_164707354
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Xummon het volgende:
Dat er is grotere steden iets meer te doen is is begrijpenlijk. Maar dat er in sommige steden om de 5m een stop is is belachelijk. Had dan standaard om de zoveel km een stop gedaan. Dan loopt men ook veel meer
De pokestops en gyms zijn gebaseerd op locaties die spelers hebben ingevoerd en waar pokemon spawnen is afhankelijk van bijzondere locaties en hoeveel spelers in de buurt tegelijk pokemon go spelen. Tja, als je in een saai dorp woont met alleen één kunstwerk op het dorpsplein en waar niemand anders speelt, pech gehad.

What's next, klagen dat er in het dorp geen Starbucks is? Dan moet je maar in de stad gaan wonen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2016 14:17:02 ]
pi_164729706
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:15 schreef Igen het volgende:

[..]

De pokestops en gyms zijn gebaseerd op locaties die spelers hebben ingevoerd en waar pokemon spawnen is afhankelijk van bijzondere locaties en hoeveel spelers in de buurt tegelijk pokemon go spelen. Tja, als je in een saai dorp woont met alleen één kunstwerk op het dorpsplein en waar niemand anders speelt, pech gehad.

What's next, klagen dat er in het dorp geen Starbucks is? Dan moet je maar in de stad gaan wonen.
Als er in dat dorp geen gym is en maar twee pokértops, dan zullen er genoeg zijn die stoppen met spelen. Helemaal als de diversiteit aan pokémon ook nog eens om te janken is.

Volgens mij moet het heus wel mogelijk zijn om te zorgen dat bijzondere pokémon ook in dorpen spawnen. Niet zo massaal als in steden, maar ik zie geen reden waarom in dorpen alleen maar pidgey en rattata moeten rondhuppelen. Alsof een bijzondere pokémon zoveel meer data kost.
ROBODEMONS..................|:(
pi_164729886
Ze zouden al kunnen kijken naar het implementeren van een client-side systeem dat bv. detecteert dat er in een straal van 10 kilometer maar 2 Pokéstops zijn, en op basis daarvan een random reizende trainer laten spawnen die hetzelfde werkt als een normale Pokéstop.

Hetzelfde idee voor gebieden met een kleine diversiteit Pokémon door common/uncommon Pokémon random te laten spawnen.
De data voor spawns en Pokestop locaties krijgt de client toch al, dus zo'n systeem zou dan volledig client-side kunnen draaien.
pi_164755345
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef Xummon het volgende:

[..]

als niantic zo door gaat hebben ze binnen een maand alleen nog maar 5 jarigen die samen met hun ouders spelen.
iedere andere spelers haakt af
Ehm nee hoor, ik lees en hoor juist veel enthousiasme om mij heen over die permbans. Wat een verademing is dat voor deze top-game! De gyms zijn eindelijk weer bereikbaar voor de eerlijke spelers die, net als ik, eerlijk hun coins verdiend en/of gekocht hebben. Het kaft is nu van het koren gescheiden en ik ben nog altijd hartstikke blij met mijn eerlijk verdiende level 33 account. Iedereen wist overigens al ruim van tevoren dat dit ging gebeuren, want bij Ingress is hetzelfde gebeurd. :W
pi_164756057
met bot acount ben gebant kijk nu hoeveer ik kom met moddifed pokemon go

location spoofer
joystick
pi_164756108
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 04:33 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Ehm nee hoor, ik lees en hoor juist veel enthousiasme om mij heen over die permbans. Wat een verademing is dat voor deze top-game! De gyms zijn eindelijk weer bereikbaar voor de eerlijke spelers die, net als ik, eerlijk hun coins verdiend en/of gekocht hebben. Het kaft is nu van het koren gescheiden en ik ben nog altijd hartstikke blij met mijn eerlijk verdiende level 33 account. Iedereen wist overigens al ruim van tevoren dat dit ging gebeuren, want bij Ingress is hetzelfde gebeurd. :W
Eerlijk level 33? Sure. Ik heb dat level niet eens met fanatiek botten. :')
pi_164756175
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eerlijk level 33? Sure. Ik heb dat level niet eens met fanatiek botten. :')
Ik ben eerlijk lvl 32 :) (Althans, moet nog 10k exp, dus bijna 32 dan :P)
pi_164756413
Ik ben eerlijk lvl 27 en twee weken op vakantie geweest in de tussentijd, dus als je een beetje geen leven hebt lijkt het me goed mogelijk :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_164758069
ik ben lvl 19, weinig stops en pokemon thuis in de buurt. Maar vanaf volgende maand aan het werk in centrum Maastricht *O*
pi_164761754
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eerlijk level 33? Sure. Ik heb dat level niet eens met fanatiek botten. :')
coins kopen is blijkbaar ook eerlijk. met oneindige incubators kun je supersnel levelen.

Mja ik gebruik Niantic wel dat ze het doen. Anders moesten we waarschijnlijk betalen voor het spel.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_164761972
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Eerlijk level 33? Sure. Ik heb dat level niet eens met fanatiek botten. :')
Ik heb ongeveer ¤150 uitgegeven aan incubators en in mijn vakantie ongeveer 10 uur per dag gespeeld op een superchille Pokemon-hotspot.
pi_164762035
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:39 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer ¤150 uitgegeven aan incubators en in mijn vakantie ongeveer 10 uur per dag gespeeld op een superchille Pokemon-hotspot.
Zat me al af te vragen hoe ze met die paar microtransacties toch nog 200 miljoen binnen hadden gehaald.
pi_164764294
Ik heb 1 malig onlangs een keer 5 euro ofzo uit gegeven om een set van 100 pokeballs te kopen:)
Ik was namelijk ergens aan het wandelen en had totaal geen pokeballs meer :')
Dus moest toen ook een rhyhorn laten gaan vanwege geen pokeballs.
Dus die gauw aangeschaft in de hoop er toch nog 1 te kunnen vangen, maar helaas niet meer tegen gekomen ;(
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_164764354
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
amelijk ergens aan het wandelen en had totaal geen pokeballs meer
Dus moest toen ook een rhyhorn laten gaan vanwege geen pokeballs.
Dus die gauw aangeschaft in de hoop er toch nog 1 te kunnen vangen, maar helaas niet meer tegen
Dat is echt balen! -O-
pi_164765616
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:44 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zat me al af te vragen hoe ze met die paar microtransacties toch nog 200 miljoen binnen hadden gehaald.
Er worden nog wel veel hogere bedragen uitgegeven hoor. Een lokale gameshop heeft doordeweeks gedurende openingstijden vrijwel continue drie lures open staan. Zo verkoopt die eigenaar nu ook frisdrank en zijn totale omzet in de winkel is verdubbeld, vertelde ie me.
Ook de lokale loempia-chinees heeft zijn openingstijden gewijzigd omdat hij nu t 's avonds veel meer klanten trekt dan ooit tevoren. Al met al maakt de game veel los. De vraag is vooral voor hoe lang, maar als je de berichtgeving van Niantic een beetje volgt, dan weet je gewoon dat deze game een blijvertje gaat worden.
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:14:37 #86
231633 Xummon
of toch niet?
pi_164770751
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:10 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Er worden nog wel veel hogere bedragen uitgegeven hoor. Een lokale gameshop heeft doordeweeks gedurende openingstijden vrijwel continue drie lures open staan. Zo verkoopt die eigenaar nu ook frisdrank en zijn totale omzet in de winkel is verdubbeld, vertelde ie me.
Ook de lokale loempia-chinees heeft zijn openingstijden gewijzigd omdat hij nu t 's avonds veel meer klanten trekt dan ooit tevoren. Al met al maakt de game veel los. De vraag is vooral voor hoe lang, maar als je de berichtgeving van Niantic een beetje volgt, dan weet je gewoon dat deze game een blijvertje gaat worden.
en veel cafetjes die contstant lures aangooien om mensen naar hun terras te lokken
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  maandag 22 augustus 2016 @ 21:37:20 #87
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164771512
Een blijvertje?

Als het weer straks wat slechter wordt, en er geen endgame content komt en bij lvl 20 zelfs 50cp zooi blijft wegrennen sterft de hele zooi straks een stille dood in Oktober/November.
Dum de dum
pi_164773764
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Een blijvertje?

Als het weer straks wat slechter wordt, en er geen endgame content komt en bij lvl 20 zelfs 50cp zooi blijft wegrennen sterft de hele zooi straks een stille dood in Oktober/November.
Grondlegger van een nieuwe game-beleving durf ik zelfs te stellen. Echte hardcore-game fanaten zullen dit ongetwijfeld met mij eens zijn. Er ligt bij Niantic nog een stapel ideeen op de plank waar je misselijk van wordt. Dacht jij werkelijk dat Niantic deze game zomaar laat doodbloeden zonder seizoensgebonden updates en nieuwe features?
pi_164774331
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 22:46 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]
Dacht jij werkelijk dat Niantic deze game zomaar laat doodbloeden
Zoals het er nu naar uit ziet? Eerlijk? Dan zou ik er geen twijfel over hebben.
Als ze in de komende periode niet met nieuwe features komen en de meerderheid van de spelers al een flink gedeelte van de Pokémon heeft gevangen zie ik ze niet rond blijven hangen gedurende de periode tussen het moment en nieuwe content.

Ideén hebben is één ding maar ze ook in de praktijk uitvoeren is een ander verhaal, en met dat laatste heeft Niantic nog niets laten zien behalve de basis.

Ik vind het oprecht heel jammer hoe de eerste maand voor GO verloopt.
pi_164776081
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:02 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uit ziet? Eerlijk? Dan zou ik er geen twijfel over hebben.
Als ze in de komende periode niet met nieuwe features komen en de meerderheid van de spelers al een flink gedeelte van de Pokémon heeft gevangen zie ik ze niet rond blijven hangen gedurende de periode tussen het moment en nieuwe content.

Ideén hebben is één ding maar ze ook in de praktijk uitvoeren is een ander verhaal, en met dat laatste heeft Niantic nog niets laten zien behalve de basis.

Ik vind het oprecht heel jammer hoe de eerste maand voor GO verloopt.
Op de Gamescom in Keulen, waar ik vorige week op de pers en media-dag aanwezig was, hoorde ik toch heel andere verhalen van de aanwezige journalisten.
Zo werd er al uitgebreid gesproken over de nieuwe features, waaronder ook een nieuwe storyline, de nieuwe generaties en het vanuit thuis kunnen vechten tegen andere Pokemons. En ook de nog te verschijnen games Sun en Moon op de 3DS zouden interactie met GO gaan krijgen.
pi_164776340
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Op de Gamescom in Keulen, waar ik vorige week op de pers en media-dag aanwezig was, hoorde ik toch heel andere verhalen van de aanwezige journalisten.
Zo werd er al uitgebreid gesproken over de nieuwe features, waaronder ook een nieuwe storyline, de nieuwe generaties en het vanuit thuis kunnen vechten tegen andere Pokemons. En ook de nog te verschijnen games Sun en Moon op de 3DS zouden interactie met GO gaan krijgen.
Dan had ik het leuk gevonden om dat op een blog van Niantic zelf te lezen als dat zo is.
Ze hebben niet voor niets een community manager aangenomen lijkt me, en juist zulke informatie is goed om te delen met je community. Hebben we wat om naar uit te kijken.
pi_164777672
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:03 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dan had ik het leuk gevonden om dat op een blog van Niantic zelf te lezen als dat zo is.
Ze hebben niet voor niets een community manager aangenomen lijkt me, en juist zulke informatie is goed om te delen met je community. Hebben we wat om naar uit te kijken.
Nieuws en geruchten zijn toch overal te lezen? Zo las ik net nog op de Twitter van Nianticlabs dat de professor in de toekomst een grotere rol gaat spelen bij nieuwe challenges en wordt er gewerkt aan een nieuw reward-systeem.
pi_164779686
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 17:03 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Dat is echt balen! -O-
inderdaad, maar ja onlangs wel 2 eieren uitgebroed en in beide zat een tentacool :D
waren volgens mij een 2 en een 5 km ei.
en uit een 10km ei onlangs een lullige evee gekregen :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_164781162
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 14:39 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer ¤150 uitgegeven aan incubators en in mijn vakantie ongeveer 10 uur per dag gespeeld op een superchille Pokemon-hotspot.
Leuke vakantie!
pi_164793283
komende update werken de bots en andere cheat/hacks niet meer ze hebben de beveilging omhoog geschroefd die update komt binnen nu en paar dagen
pi_164793402
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:29 schreef amp25 het volgende:
komende update werken de bots en andere cheat/hacks niet meer ze hebben de beveilging omhoog geschroefd die update komt binnen nu en paar dagen
Interessant! Waar heb je dit gelezen?
pi_164799190
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 19:34 schreef picodealion het volgende:

[..]

Interessant! Waar heb je dit gelezen?
http://pokemongohub.net/captcha-game-pokemon-go-bots-trackers/
pi_164807257
mag je wel apps als pokemesh gebruiken?
Of is dat geen cheaten en alleen handig voor het vinden van de pokemon?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_164807333
Necrobot werkt hier niet meer. ;(

Ook al een weekje ofzo niet ingelogt. :@
pi_164808950
En weer opgeschoond.
pi_164809266
Pokemon Go++ blijft wel werken?
Dat doe je namelijk allemaal zelf en kun je dus de captcha invullen.
pi_164817966
heeft iemand de nieuwe update al van ios 1.5.0
of andrios 0.35.0 met joystic
  woensdag 24 augustus 2016 @ 23:37:16 #103
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_164829958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Necrobot werkt hier niet meer. ;(

Ook al een weekje ofzo niet ingelogt. :@
De nieuwe update gebruiken werkte van de week bij mij.

Zelf kan ik alleen niet meer met me 2e account in loggen krijg telkens unable to authenticate, morgen nog is via ne necrobot proberen maar denk dat ik geblokt ben -O-
pi_164834464
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef hiddit het volgende:

[..]

De nieuwe update gebruiken werkte van de week bij mij.

Zelf kan ik alleen niet meer met me 2e account in loggen krijg telkens unable to authenticate, morgen nog is via ne necrobot proberen maar denk dat ik geblokt ben -O-
Die melding krijg ik hier nu ook steeds. :(
pi_164834647
Dat is inderdaad een perm ban
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_164834772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:23 schreef TryX het volgende:
Dat is inderdaad een perm ban
Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.

Wel opvallend dat ze dus ook bannen met gedrag in verleden. Ik had al een week niet gespeeld of gebot. Ineens een ban.
pi_164835109
Klopt, ik had een paar accounts aangemaakt en enkele die al een tijdje stil stonden hadden ook ineens een ban. Het spelen met een joystick zonder te spoofen heeft tot nu toe geen ban opgeleverd.

Ook wanneer je met een bot een lage snelheid instelt en niet teveel en te snel spooft lijkt te werken.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_164835156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:53 schreef TryX het volgende:
Klopt, ik had een paar accounts aangemaakt en enkele die al een tijdje stil stonden hadden ook ineens een ban. Het spelen met een joystick zonder te spoofen heeft tot nu toe geen ban opgeleverd.

Ook wanneer je met een bot een lage snelheid instelt en niet teveel en te snel spooft lijkt te werken.
Telt snipen als spoofen? Denk het wel toch?

Zal binnenkort eens een nieuwe maken. :9
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:02:22 #109
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_164836215
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Telt snipen als spoofen? Denk het wel toch?

Zal binnenkort eens een nieuwe maken. :9
die van mij heeft de laatse keer wel aardig wat lopen snipen dus ben bang dat het voor mij daar fout is gegaan
pi_164849150
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.

Wel opvallend dat ze dus ook bannen met gedrag in verleden. Ik had al een week niet gespeeld of gebot. Ineens een ban.
Ik ben op de gewone manier verder gaan spelen, geen ban gekregen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_164856800
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zat eraan te komen. Ze hebben mijn beide accounts gepakt. Ach, het is niet anders.

Wel opvallend dat ze dus ook bannen met gedrag in verleden. Ik had al een week niet gespeeld of gebot. Ineens een ban.
Waarom doe je het dan ook :')
pi_164861418
Iedereen die bot heeft kans om geband te worden. De makers van PokeMobBot hebben gezegd dat de huidige bots verkeerde API calls sturen naar de servers. Hierdoor is het voor Niantic duidelijk wie bot en wie legitiem speelt.

Er komt binnenkort een nieuwe versie van PokeMobBot, waarbij de API calls gefixt zijn en de bot zich nog menselijker zal gedragen.
pi_164861713
weet iemand ook een goed pokemon tracker die goed en snel weer geeft welke en waar de pokemons zitten?
Ik heb nu pokemesh, waar maken jullie gebruik van?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_164883805
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 09:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
weet iemand ook een goed pokemon tracker die goed en snel weer geeft welke en waar de pokemons zitten?
Ik heb nu pokemesh, waar maken jullie gebruik van?
Die heb ik nu ook gedownload. Thnx!
pi_164933065
En zo'n tracker voor IOS?
pi_164957498
Hoeveel xp en stops pakken jullie per dag?
pi_164989292
heb nieuwe acount ik zit nu ruim onder de day caps en stil allive

gebruik bot, joystick modded version ,pokesniper

lvl 31

ik pak ongeveer 1000/1100 pokstops
800/900 pokemons per dag
  donderdag 1 september 2016 @ 09:02:27 #118
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165003808


BAM ! Banhammer.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_165004961
Jup, heb 'm hier ook op het account dat ik alleen maar gebruikte om een lokaal Pokemap-scriptje mee te draaien. Verbaast me niks.
pi_165007618
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]

BAM ! Banhammer.
Wat gebruikte je op die account ?
  donderdag 1 september 2016 @ 12:48:52 #121
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_165008100
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:26 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Wat gebruikte je op die account ?
Scanning & 3x via android emulator gespeeld.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_165011419
Heb diverse bots gebruikt op diverse accounts, allen geblokt.
Nu nog 1 account in leven via pokemobbot, lvl 21 inmiddels, gebruik hem om de dag 1 of 2 uurtjes op dezelfde plek.. al ruim anderhalf week..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_165107658
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:43 schreef amp25 het volgende:
heb nieuwe acount ik zit nu ruim onder de day caps en stil allive

gebruik bot, joystick modded version ,pokesniper

lvl 31

ik pak ongeveer 1000/1100 pokstops
800/900 pokemons per dag
lvl 33and stil alive :P
pi_165121337
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef amp25 het volgende:

[..]

lvl 33and stil alive :P
Pokemobbot gestart vanmorgen, opeens stopt hij en is het .exe bestand weg.. opnieuw gedownload.. zelfde verhaal..
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_165126269
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef amp25 het volgende:

[..]

lvl 33and stil alive :P
Welke bot gebruiken jullie ?
pi_165126582
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:00 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Welke bot gebruiken jullie ?
TuringBot
pi_165128941
Ik was op de reguliere wijze op level 23 gekomen, maar ik heb dit weekend ook gecheat, voornamelijk om pokestops te kunnen draaien. Mijn pokeballen waren weer eens op en ik heb al zo'n 10 euro betaald om ze weer aan te vullen, maar vond dat een beetje belachelijk worden. Er zijn in mijn directe omgeving erg weinig pokestops.

Ik heb eerst ruim 10 uur de app niet geopend, daarna ingelogd met zo'n cheat app op m'n iphone, die app zette mij in San Francisco en ik heb daar zo'n 500 pokestops gehad in 2 dagen tijd denk ik en alle potions steeds weggegooid. Nu weer ruim 250 ballen in mijn bezit. Tevens een Taurus gescoord en nog zo'n 10 andere pokemon die ik nog niet had :o Alleen rondgelopen in San Francisco zonder de teleport functie te gebruiken. Daarna 10 uur niet meer ingelogd en ik speel nu weer gewoon zoals ik gewend was.

Ik lees dat er veel accounts zijn beëindigd vanwege cheaten. Hoe groot is nou de kans dat ik gebanned word? Niet dat ik dat heel erg vind.. Het is een frustrerend spelletje, zeker nu ik gezien heb hoe oneerlijk de stops en pokemons verdeeld zijn.
pi_165129043
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef Nutricia het volgende:
Ik was op de reguliere wijze op level 23 gekomen, maar ik heb dit weekend ook gecheat, voornamelijk om pokestops te kunnen draaien. Mijn pokeballen waren weer eens op en ik heb al zo'n 10 euro betaald om ze weer aan te vullen, maar vond dat een beetje belachelijk worden. Er zijn in mijn directe omgeving erg weinig pokestops.

Ik heb eerst ruim 10 uur de app niet geopend, daarna ingelogd met zo'n cheat app op m'n iphone, die app zette mij in San Francisco en ik heb daar zo'n 500 pokestops gehad in 2 dagen tijd denk ik en alle potions steeds weggegooid. Nu weer ruim 250 ballen in mijn bezit. Tevens een Taurus gescoord en nog zo'n 10 andere pokemon die ik nog niet had :o Alleen rondgelopen in San Francisco zonder de teleport functie te gebruiken. Daarna 10 uur niet meer ingelogd en ik speel nu weer gewoon zoals ik gewend was.

Ik lees dat er veel accounts zijn beëindigd vanwege cheaten. Hoe groot is nou de kans dat ik gebanned word? Niet dat ik dat heel erg vind.. Het is een frustrerend spelletje, zeker nu ik gezien heb hoe oneerlijk de stops en pokemons verdeeld zijn.
Ik denk dat de kans groot is.

En idd, pokestops zijn niet echt lekker verdeeld. Heb er hier in het dorp 3, zwaar waardeloos dus. Weerhoudt mij er van om vaak te blijven spelen.

Afgelopen weekend in Kampen geweest een middag en daar waren er per 40 meter 3.
pi_165129136
Ik denk ook dat de kans groot is idd.. Nou ja, mooie manier om van dit lichtelijk verslavende spelletje af te komen dan :D Ik ben benieuwd.

Grappig dat er in Kampen zoveel stops zijn. Dat is ook een klein dorp toch? Hoe kom jij aan je pokeballs als er maar 3 stops zijn in je dorp?
pi_165129180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:45 schreef Nutricia het volgende:
Ik denk ook dat de kans groot is idd.. Nou ja, mooie manier om van dit lichtelijk verslavende spelletje af te komen dan :D Ik ben benieuwd.

Grappig dat er in Kampen zoveel stops zijn. Dat is ook een klein dorp toch? Hoe kom jij aan je pokeballs als er maar 3 stops zijn in je dorp?
Speel niet zo vaak meer.. in kampen een mooie voorraad gelegd waardoor ik deze week weer wat meer speel. Zodra die er door heen zijn staat het weer op een laag pitje totdat ik ergens kom waar ik ze weer goed aan kan vullen.

Ik ga niet een hele zaterdag door het dorp fietsen langs 3 pokestops als het ook binnen een uurtje kan als je ergens bent met een fatsoenlijk aantal pokestops
pi_165129374
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:19 schreef amp25 het volgende:

[..]

TuringBot
Gebruikt die dan wel de juiste API-calls, waardoor je niet geband wordt :o ?
pi_165129859
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:58 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Gebruikt die dan wel de juiste API-calls, waardoor je niet geband wordt :o ?
die api calls is bij elke bot hetzelfde op het moment
  vrijdag 9 september 2016 @ 10:46:35 #133
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165196048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef Nutricia het volgende:
Ik was op de reguliere wijze op level 23 gekomen, maar ik heb dit weekend ook gecheat, voornamelijk om pokestops te kunnen draaien. Mijn pokeballen waren weer eens op en ik heb al zo'n 10 euro betaald om ze weer aan te vullen, maar vond dat een beetje belachelijk worden. Er zijn in mijn directe omgeving erg weinig pokestops.

Ik heb eerst ruim 10 uur de app niet geopend, daarna ingelogd met zo'n cheat app op m'n iphone, die app zette mij in San Francisco en ik heb daar zo'n 500 pokestops gehad in 2 dagen tijd denk ik en alle potions steeds weggegooid. Nu weer ruim 250 ballen in mijn bezit. Tevens een Taurus gescoord en nog zo'n 10 andere pokemon die ik nog niet had :o Alleen rondgelopen in San Francisco zonder de teleport functie te gebruiken. Daarna 10 uur niet meer ingelogd en ik speel nu weer gewoon zoals ik gewend was.

Ik lees dat er veel accounts zijn beëindigd vanwege cheaten. Hoe groot is nou de kans dat ik gebanned word? Niet dat ik dat heel erg vind.. Het is een frustrerend spelletje, zeker nu ik gezien heb hoe oneerlijk de stops en pokemons verdeeld zijn.
Haha nog steeds geen ban? :D
pi_165196369
Hier ook nog steeds geen ban. Regulier tot level 20 en 117 Pokemon gekomen, de rest via een emulator en spoofing gescoord. :D
pi_165196741
Heb hem net ook weer eens aangeslingerd (na week ofzo niet). Nu level 23. Heb 121 Pokemon. Mis nog vooral de zeldzamere Pokemon zoals Pidgeot en Beedrill. Ik vang voornamelijk Nidoqueen, Slowbro en Snorlax. :(
  vrijdag 9 september 2016 @ 11:27:38 #136
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165196806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem net ook weer eens aangeslingerd (na week ofzo niet). Nu level 23. Heb 121 Pokemon. Mis nog vooral de zeldzamere Pokemon zoals Pidgeot en Beedrill. Ik vang voornamelijk Nidoqueen, Slowbro en Snorlax. :(
Pidgeot is toch niet zo'n zeldzame pokemon? Zeker als je 't vergelijkt met Snorlax. Die Pidgeot kan je snel evolueren want je komt zoveel Pidgeys tegen.
pi_165197223
Hier en Bot draaien loopt tegen de 3 Km/h en die is level 32. Draait nu een week of 4. Op dit moment ook nog.

Hij speelt ook alleen maar overdag. tussen 8 en 20 uur. Daarna is het uit. En neemt om de paar uur ook even een pauze van een half uur bij een restaurant wat in de buurt ligt ;)

Loopt in kijkduin trouwens
  vrijdag 9 september 2016 @ 11:55:57 #138
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165197309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:51 schreef GodZZila het volgende:
Hier en Bot draaien loopt tegen de 3 Km/h en die is level 32. Draait nu een week of 4. Op dit moment ook nog.

Hij speelt ook alleen maar overdag. tussen 8 en 20 uur. Daarna is het uit. En neemt om de paar uur ook even een pauze van een half uur bij een restaurant wat in de buurt ligt ;)

Loopt in kijkduin trouwens
Haha lachen, als ik zo'n bot kon maken had ik t gedaan :P
pi_165198898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:46 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha nog steeds geen ban? :D
Nog niet :D Maar ik heb begrepen dat het in waves gaat, dus komt vanzelf denk ik.
Voor de zekerheid niet meer ingelogd met die cheat app :+
pi_165224201
Hou er rekening mee dat je niet alleen als Cheater word gezien in Pokemon, maar ook in algemeen, alle data gaat naar de grote netwerken, kortom kijk er niet raar van op als je straks geen verzekering meer kan afsluiten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:14:46 #141
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165224276
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:09 schreef raptorix het volgende:
Hou er rekening mee dat je niet alleen als Cheater word gezien in Pokemon, maar ook in algemeen, alle data gaat naar de grote netwerken, kortom kijk er niet raar van op als je straks geen verzekering meer kan afsluiten.
Bij Google voor eeuwig bekend als cheater ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_165224639
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Bij Google voor eeuwig bekend als cheater ;(
Onderschat het niet, mensen zullen er lacherig over doen, maar datamining is het nummer 1 verdienmodel van google, en datamining en machine learning zal de komende jaren alleen maar toenemen, nu zul je misschien advertenties krijgen te zien op basis van je zoekopdrachten, maar als adverteerder zou je natuurlijk ook wellicht een advertentie willen plaatsen voor mensen met doorzettingsvermogen, en cheaters horen daar natuurlijk niet bij. Of wat te denken van verzekeringen? Ik zou er als verzekeraar maar al te graag willen weten of ik te maken heb met een betrouwbaar persoon.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_165226520
Schijt aan advertenties, daarvoor zijn Adblockers uitgevonden. En die staat hier uit, voordat Danny begint te zeuren.

Voor de rest zal het me een grote rotzorg zijn wat ze in schreeuwerige letters op mijn scherm gooien, ik koop niets op basis van advertenties. Het is alleen zo jammer dat (zoals hier op Fok!) er een veel te groot deel van het scherm nutteloos is gevuld met dezelfde banner voor een waardeloze film.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Moderator zaterdag 10 september 2016 @ 20:47:58 #144
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_165231726
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:37 schreef raptorix het volgende:

[..]

Onderschat het niet, mensen zullen er lacherig over doen, maar datamining is het nummer 1 verdienmodel van google, en datamining en machine learning zal de komende jaren alleen maar toenemen, nu zul je misschien advertenties krijgen te zien op basis van je zoekopdrachten, maar als adverteerder zou je natuurlijk ook wellicht een advertentie willen plaatsen voor mensen met doorzettingsvermogen, en cheaters horen daar natuurlijk niet bij. Of wat te denken van verzekeringen? Ik zou er als verzekeraar maar al te graag willen weten of ik te maken heb met een betrouwbaar persoon.
:')

TRU is een stukje verderop.
pi_165232813
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:47 schreef Armani XL het volgende:

[..]

:')

TRU is een stukje verderop.
Jammer voor jou, maar ik beheer dit soort data niet dat ik er achter sta, maar het gebeurt wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_165246044
Ik krijg met GitHub dus niets aan de praat, krijg de volgende error als ik de server start.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(app gedownload en geinstalleerd, ptc account aangemaakt, api instructies opgevolgd, tweede scherm krijg ik niet te zien, maar maak een api key aan via de manager, key staat enabled)
-.-
pi_165246538
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Hitsumi het volgende:
Ik krijg met GitHub dus niets aan de praat, krijg de volgende error als ik de server start.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(app gedownload en geinstalleerd, ptc account aangemaakt, api instructies opgevolgd, tweede scherm krijg ik niet te zien, maar maak een api key aan via de manager, key staat enabled)
Heb je Java geinstalleerd ?
Anders die even opnieuw installeren naar de nieuwste versie.
pi_165246718
quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2016 14:40 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Heb je Java geinstalleerd ?
Anders die even opnieuw installeren naar de nieuwste versie.
Lijkt op orde. Voor de zekerheid opnieuw geďnstalleerd, maar krijg nog steeds de error.

Misschien toch iets met die key, dat loopt niet zo lekker als in dat voorbeeld.
Na stap 2 krijg ik wel een notificatie, maar ik krijg het scherm van stap 3 nooit te zien.
Die moet ik handmatig via m'n API manager doen.
-.-
pi_165246764
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 14:50 schreef Hitsumi het volgende:

[..]

Lijkt op orde. Voor de zekerheid opnieuw geďnstalleerd, maar krijg nog steeds de error.

Misschien toch iets met die key, dat loopt niet zo lekker als in dat voorbeeld.
Na stap 2 krijg ik wel een notificatie, maar ik krijg het scherm van stap 3 nooit te zien.
Die moet ik handmatig via m'n API manager doen.
Anders even een nieuwe key proberen aan te maken, eerst de oude verwijderen.
pi_165247024
quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2016 14:53 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Anders even een nieuwe key proberen aan te maken, eerst de oude verwijderen.
Nieuwe keys, nieuwe projects, allemaal al meerdere malen geprobeerd, andere settings getest.. snap er niks van. Soms krijg ik de error niet te zien, maar dan verschijnt de map en gebeurt er verder niets. Tot er Possible ban verschijnt bovenaan. maar dat zei die al de eerste keer dat ik het opstartte.
-.-
pi_165247475
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:04 schreef Hitsumi het volgende:

[..]

Nieuwe keys, nieuwe projects, allemaal al meerdere malen geprobeerd, andere settings getest.. snap er niks van. Soms krijg ik de error niet te zien, maar dan verschijnt de map en gebeurt er verder niets. Tot er Possible ban verschijnt bovenaan. maar dat zei die al de eerste keer dat ik het opstartte.
En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?
Is je Java wel voor de goede structuur ? dus 32/64 bits ?
pi_165247827
quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2016 15:30 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

En als je hem opstart in compatibiliteitsmodus, en/of administrator rights ?
Is je Java wel voor de goede structuur ? dus 32/64 bits ?
Mijn browser bleek nog 32 bit te zijn, terwijl ik 64 bit OS gebruik. Dus 64bit browser én java gedownload. Mocht ook niet baten helaas.
-.-
  zondag 11 september 2016 @ 15:58:54 #153
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165247916
Zou er iemand voor mij willen kijken of er pokémon spawnen op de Etna?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_165247967
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:58 schreef Murmeli het volgende:
Zou er iemand voor mij willen kijken of er pokémon spawnen op de Etna?
Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denk :')
Gaat geloof ik op bevolkingsdichtheid, en volgens mij woont daar amper volk :P
  zondag 11 september 2016 @ 16:12:36 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165248123
quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2016 16:01 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Denk dat je daar niet eens mobiel bereik hebt denk :')
Gaat geloof ik op bevolkingsdichtheid, en volgens mij woont daar amper volk :P
Bovenop niet, maar aan de voet zijn wel veel toeristen natuurlijk
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_165248169
Oe, hij werkt! Soort van.. geloof ik
-.-
pi_165248186
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef Hitsumi het volgende:
Oe, hij werkt! Soort van.. geloof ik
Als je 1 account gebruikt gaat het niet heel snel.
Gewoon 10 accounts aanmaken en dan de radius op 10 zetten :)
pi_165248249
quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2016 16:16 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Als je 1 account gebruikt gaat het heel snel.
Gewoon 10 accounts aanmaken en dan de radius op 10 zetten :)
Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.
-.-
pi_165248259
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:19 schreef Hitsumi het volgende:

[..]

Ga ik straks eens doen. Ik wist niet dat je door de tutorial heen moest in het spel.
Nee klopt, dat heb ik ook met alle 10 de accounts gedaan, sorry vergeten te zeggen idd.
Kwam daar ook pas vorige week achter.
pi_165248279
Wel grappig om later weer eens op die accounts in te loggen en dan te zien dat ze 200KM hebben gelopen haha
pi_165251577
ben beieuwd met nieuwe update

bot en joystich werken nog hier
pi_165261561
bestaan er nog andere sites buiten het vroegere pokévision?
pi_165261685
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:25 schreef metaalhoofdt het volgende:
bestaan er nog andere sites buiten het vroegere pokévision?
fast poke map . se :)
-.-
pi_165261827
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:30 schreef Hitsumi het volgende:

[..]

fast poke map . se :)
Heb ik al maar geeft ze niet allemaal op de map :D Weet je er nog?
pi_165262214
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 23:34 schreef metaalhoofdt het volgende:

[..]

Heb ik al maar geeft ze niet allemaal op de map :D Weet je er nog?
Nah, daarvoor gebruik ik nu een programma.
Heb wel mensen gezien die alles wel getoond krijgen op die website m.b.v. een script, maar geen idee hoe dat werkt.
Alleen voor de stad Groningen is nog een aparte site, die laat echt alles zien. Maarja.. Groningen.. :') ;)
-.-
pi_165273540
nog steeds geen force update naar v 0.37 playstore heeft ok nog steeds oude
pi_165313716
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:48 schreef amp25 het volgende:

[..]

lvl 33and stil alive :P
lvl 35 and still up
pi_165336936
Hoelang duurt het ongeveer eer je een ban krijgt... Ben met een pruts Account wat mijn vriendin ooit eens aan gemaakt heeft voor Kijkduin een beetje aan het rond wandelen in Australië en nu 24 uur later in hong kong... Opzoek maar de regio pokemons. Gaat voorlopig nog zonder problemen via nox.

Die Farfetch'd is wel lastig te vinden zeg
pi_165338498
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:52 schreef firecow het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer eer je een ban krijgt... Ben met een pruts Account wat mijn vriendin ooit eens aan gemaakt heeft voor Kijkduin een beetje aan het rond wandelen in Australië en nu 24 uur later in hong kong... Opzoek maar de regio pokemons. Gaat voorlopig nog zonder problemen via nox.

Die Farfetch'd is wel lastig te vinden zeg
Spoofing leidt heel vaak tot een ban. Kan even duren. Gaat in waves
pi_165345022
quote:
Die Farfetch'd is wel lastig te vinden zeg
hong kong is ie te vinden ;) :P
pi_165345373
Is het nog mogelijk via nox te spelen na de buddy update? Bij mij geeft hij nu aan dat ik verplicht moet updaten
pi_165346938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:54 schreef amp25 het volgende:

[..]

hong kong is ie te vinden ;) :P
Daar zoek ik al uren inmiddels maar nog geen 1 gevonden of gespot op de radar
pi_165347110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef firecow het volgende:

[..]

Daar zoek ik al uren inmiddels maar nog geen 1 gevonden of gespot op de radar
Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.

Ik kan trouwens alleen nog maar met bot inloggen. Telefoon geroot dus kom er niet meer in. :')
  donderdag 15 september 2016 @ 21:22:41 #174
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_165350008
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Snipen dan. Heb er stuk of 30 gevangen al.

Ik kan trouwens alleen nog maar met bot inloggen. Telefoon geroot dus kom er niet meer in. :')
Lees hier even de reacties https://tweakers.net/nieu(...)oottoegang-meer.html ^O^
pi_165358792
Ik ben lui ik ga niet dit hele topic lezen...
Kijk eens voor Hackémon , goeie bot en anti ban trucs
Sorry ik ben gwn een luie klootzak van 14 jaar maar hopekijk kan ik hiermee tog helpen
doei.
pi_165368165
Is er een manier om handig meer dan 200 (dia)meter te scannen met fast pokemap?
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_165392529
Wat ia tegenwoordig de beste scan app/site?
hardcoholic
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 01:22:09 #178
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_165395646
http://poke.gdk.mx/?i=1#undefined
Iemand deze website gezien, moet wel nep zijn toch?
pi_165399236
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:22 schreef Momo... het volgende:
http://poke.gdk.mx/?i=1#undefined
Iemand deze website gezien, moet wel nep zijn toch?
denk dat het nep is, ja.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 19 september 2016 @ 10:51:34 #180
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_165424281
Wat is momenteel een goede bot? die makkelijk in te stellen is?
Want volgens mij is Necrobot niet meer toegankelijk.
Wil ook graag via een site mijn IV zien zonder geband te worden
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:13:29 #181
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_165449180
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:12 schreef Ferdii het volgende:
Wat ia tegenwoordig de beste scan app/site?
https://fastpokemap.se/
Geen fake accounts nodig, geen gedoe met mogelijke bans etc.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 17:55:50 #182
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_165454589
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 10:51 schreef Softfeel het volgende:
Wat is momenteel een goede bot? die makkelijk in te stellen is?
Want volgens mij is Necrobot niet meer toegankelijk.
Wil ook graag via een site mijn IV zien zonder geband te worden
Ik gebruik zelf het (betaalde) Pokefarmer.
Op dit moment een account lopen dat inmiddels de 4 weken aantikt, level 24 en nog niet geband. Hij zal wel meegaan met de volgende banwave.
pi_165462681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan?

Als ik de code

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de config plak, dan crasht hij. Moet het op een andere plek?
Deze code staat al als het goed is in je config. Alleen moet je hem zelf wijzigen.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  donderdag 22 september 2016 @ 14:34:27 #184
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_165493741
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

https://fastpokemap.se/
Geen fake accounts nodig, geen gedoe met mogelijke bans etc.
Sinds gisteren gebruik ik de app ScanGO, deze gebruikt ook de data van FastPokeMap. Dit werkt briljant, vooral de diverse filterprofielen zijn perfect! Geen account nodig: https://github.com/pompobit/ScanGO
pi_165568446
--

[ Bericht 70% gewijzigd door SaltNPepper op 26-09-2016 20:35:13 ]
pi_165637673
Hoe kunnen jullie allemaal geband zijn? Ik heb meerdere botten en sniped accounts (8 2500+cp dragonites etc.) en geen van allen zijn gebannen.
Zelfs m'n joystick werkt nog
pi_165643284
ik maak gebruik van de app pokemesh.
met alternatief email adres. :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 oktober 2016 @ 00:06:31 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165782686
Iedereen die bots heeft rondlopen, voor wat van doel dan ook, haal ze onmiddelijk down

Er is een veiligheidspatch geweest waarbij er captcha's voorgeschoteld worden. Als je die blijft negeren heeft jouw account binnen no time een ban.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_165784276
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:[quote]0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[warning]Iedereen die bots heeft rondlopen, voor wat van doel dan ook, haal ze onmiddelijk down[/warning]

Er is een veiligheidspatch geweest waarbij er captcha's voorgeschoteld worden. Als je die blijft negeren heeft jouw account binnen no time een ban.
[warning]Iedereen die bots heeft rondlopen, voor wat van doel dan ook, haal ze onmiddelijk down[/warning]

Er is een veiligheidspatch geweest waarbij er captcha's voorgeschoteld worden. Als je die blijft negeren heeft jouw account binnen no time een ban.
[/quote]




ik heb ze alle 3 gehad alleen die warning komt elke keer terug bij opstarten
pi_165789216
haha had hem gisteren even aan, geen meldingen gehad, zowel op bot als ingame niet. Vandaag wel.. :p
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_165791247
Ik kan nog steeds rondlopen met mijn joystickje, geen bot maar toch.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 oktober 2016 @ 16:18:00 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165791462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:03 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kan nog steeds rondlopen met mijn joystickje, geen bot maar toch.
Je simuleert dan ook fair play. Dat is wat anders.

Daarom komen al die kutvalsspelers ook goed weg nu, die simuleren al fair play.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_165791497
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je simuleert dan ook fair play. Dat is wat anders.

Daarom komen al die kutvalsspelers ook goed weg nu, die simuleren al fair play.
:@
pi_165794192
Ik ben alleen al gebant om een gerootte telefoon
pi_165820158
sinds halfuur werkt nits meer bot.snipe en scan pke sites
pi_165847308
Super dat al deze bots niet meer lijken te werken. Nu maar hopen dat dit ook zo blijft. De gps spoofing vond ik wel interessant. Het pokemon vangen ook, ik begrijp dat je gewoon een request naar de server kan sturen en dat je m dan gevangen hebt of niet. Dat zou ook wel handig zijn op de fiets ipv onhandig met een hand pokeballs gooien.
Gegroet!
pi_165856315
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 10:04 schreef Zspirit het volgende:
Super dat al deze bots niet meer lijken te werken. Nu maar hopen dat dit ook zo blijft. De gps spoofing vond ik wel interessant. Het pokemon vangen ook, ik begrijp dat je gewoon een request naar de server kan sturen en dat je m dan gevangen hebt of niet. Dat zou ook wel handig zijn op de fiets ipv onhandig met een hand pokeballs gooien.
tja ik doe er verder eingelijk nits meer mee beetje botten en sniper rest is boring
trouwers die api 0.35 hebben ze stop gezet gaat nou nog op de 0.37 en 0.39 maar de makers van bot zijn er al mee bezig om te kraken

enigste wat nog werk voor ipad joystick en andriod fly gps
pi_165857027
Als er wat minder pidgeys en ratata's zouden spawnen en iets meer en vaker wat uncommon dan zou het voor mij minder interessant zijn om te spoofen
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 oktober 2016 @ 19:25:24 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165857062
Spoofen is gewoon triest. Niks aan en je maakt het spel veel te makkelijk voor jezelf.

Dat is ook de reden waarom scanners niet meer werken, omdat mensen er misbruik van maakten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_165857166
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Spoofen is gewoon triest. Niks aan en je maakt het spel veel te makkelijk voor jezelf.

Dat is ook de reden waarom scanners niet meer werken, omdat mensen er misbruik van maakten.
Ik gebruikte een scanner icm. een Joystick. Dan is het nog wel redelijk leuk (dan maakt het ook niet uit dat de gelopen km's geregistreerd in PoGo een stuk minder zijn dan je daadwerkelijk loopt)
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 oktober 2016 @ 19:31:30 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165857197
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 19:30 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik gebruikte een scanner icm. een Joystick. Dan is het nog wel redelijk leuk (dan maakt het ook niet uit dat de gelopen km's geregistreerd in PoGo een stuk minder zijn dan je daadwerkelijk loopt)
Dat haatl wel een beetje het idee van het spel weg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_165857300
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat haatl wel een beetje het idee van het spel weg.
de hype begint wel beetje terug te lopen nou
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')