abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:00:21 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164651989
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou wel een goede tactiek zijn in de CL overigens.
Eens, 5 mans verdediging is voor de competitie veel te behoudend.
Tegen de grotere Europese ploegen is het strikt noodzakelijk.
pi_164652002
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Als je Willems en arias als backs hebt dan kan het nooit verdedigend genoeg zijn.
Vooral gek dat PSV geen vleugelspeler heeft gehaald. Of zijn ze dat nog van plan?
Oh.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:12:07 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164652204
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat je blind blijft staren op assists en doelpunten om maar te kunnen concluderen of iemand heeft geslaagd is of niet. De jongens die om Maher stonden werden beter omdat hij het zaakje perfect aanstuurde. De jongens die hij bediende en zorgde voor de assists en doelpunten zijn allemaal beter geworden. Altidore, Beerens en Gudmundsson. Dat is ook de reden waarom PSV hem destijds aantrok. Hij speelde in Jong oranje, drie seizoenen Eredivisie en Europees. Voor 6,5 miljoen volkomen logische aankoop en destijds ook een hele goede aankoop. Jouw vergelijking tussen hem en Ramselaar gaat totaal mank.
Wat jij wil. Kennelijk ben je snel onder de indruk van talentjes. En kennelijk heb je het destijds, net als PSV, verkeerd ingeschat.
pi_164652365
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat jij wil. Kennelijk ben je snel onder de indruk van talentjes. En kennelijk heb je het destijds, net als PSV, verkeerd ingeschat.
Mwa, ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik vind alleen jouw manier van beredeneren nogal krom. Flikker het allemaal maar op een hoopje 'Talentjes' want daar vallen zowel Maher als Ramselaar onder. Toen Maher werd gehaald had hij op nagenoeg dezelfde leeftijd al twee volle seizoenen basis gestaan, Europees voetbal gespeeld en was hij international. Totaal niet te vergelijken met Ramselaar die er net een seizoen op heeft zitten, nooit Europees heeft gespeeld en geen international is.

En als dan wordt aangegeven dat daar wel een behoorlijk verschil tussen zit kom je niet verder dan 'Kennelijk ben je snel onder de indruk van talentjes.' :D
Dit, dus.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:39:06 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164654063
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mwa, ik ben niet zo snel onder de indruk. Ik vind alleen jouw manier van beredeneren nogal krom. Flikker het allemaal maar op een hoopje 'Talentjes' want daar vallen zowel Maher als Ramselaar onder. Toen Maher werd gehaald had hij op nagenoeg dezelfde leeftijd al twee volle seizoenen basis gestaan, Europees voetbal gespeeld en was hij international. Totaal niet te vergelijken met Ramselaar die er net een seizoen op heeft zitten, nooit Europees heeft gespeeld en geen international is.

En als dan wordt aangegeven dat daar wel een behoorlijk verschil tussen zit kom je niet verder dan 'Kennelijk ben je snel onder de indruk van talentjes.' :D
Ik ontken nergens dat er een verschil zit tussen die twee, dat maak jij er van. Dat verschil heb ik uitvoerig beschreven.

Maher had in zijn AZ-tijd een achterlijk hoog piekniveau. Maar ook toen al liet hij dat slechts bij vlagen zien. Hij draaide daar geen waanzinnige, uitstekende of bijzondere seizoenen. En hij was zeker niet de drijvende kracht achter dat AZ. Sterker nog, hij had daar een vrije rol als aanvallende middenvelder en rendeerde daarin nauwelijks. Want ja, een '10' zoals hij dat was mag je keihard beoordelen op statistieken.

Hij speelde incidenteel een uitstekende wedstrijd, zoals hij dat bij PSV ook 3x heeft gedaan.

Ramselaar heeft een lager piekniveau, maar is daarentegen veel constanter. Onvergelijkbaar, maar net zo hard een hype.

Overigens, Ramselaar is een speler waar je ook nog wat aan hebt bij balverlies. Snapt veel beter wat er dan van hem verwacht wordt. Met Maher speel je met 10 man als je de bal niet hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door BadderHaring op 18-08-2016 18:56:50 ]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:42:24 #206
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_164654184
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vooral gek dat PSV geen vleugelspeler heeft gehaald. Of zijn ze dat nog van plan?
Wil je 433 spelen dan moet je er wel een bij halen ja. Want locadia op links heb je gewoon niks aan.
pi_164655785
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik was zeker niet voor de transfer van Maher. Maar dat was ik eerlijkheidshalve ook niet in het geval van Wijnaldum. Dat heb ik bij moeten stellen. Dat had meer te maken mrt het gegeven dat beiden op 10 wilden spelen en dat je daar dan een team omheen moet bouwen die in dienst moeten spelen van zo een type. Dat kun je alleen doen in geval van een exceptioneel talent en dat vond ik geval van Maher niet. Wijnaldum heeft zich gefocust op de positie van rechtermiddenvelder. Die was dan ook redelijk ambivalent en heeft zijn fysiek mee waardoor hij ook in een andere rol kon renderen. Maher was en is daar te flegmatiek voor. Maher is zeker talentvol maar daar lopen er bij PSV veel meer van rond.

Het ergste vond ik het aantrekken van Narsingh. Dat snapte ik helemaal niet.
Dat blijft zelfs achteraf gezien een erg rare transfer die uiteindelijk financieel wel goed uitgepakt heeft ja. Maar we hadden al 3 spelers voor op 10 destijds, waarvan één als groot talent te boek stond. En dan de hoofdprijs betalen voor Wijnaldum, die ook pas in zijn laatste PSV-seizoen echt rendeerde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_164655831
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:42 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wil je 433 spelen dan moet je er wel een bij halen ja. Want locadia op links heb je gewoon niks aan.
En over de rechterflank hoeven we ook niet onverdeeld enthousiast te worden.... En over Bergwijn hebben we het voorlopig niet eens meer denk ik :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:34:57 #209
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164655984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En over de rechterflank hoeven we ook niet onverdeeld enthousiast te worden.... En over Bergwijn hebben we het voorlopig niet eens meer denk ik :P
Ik vind het nog veel te vroeg om zo'n jonkie af te rekenen op 1-2 slechte wedstrijden waar het team collectief faalt. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Maher en een hoop andere spelers -tig wedstrijden krediet hebben gekregen.
Maar ja, kopen kopen kopen, en vooral eigen jeugd na een paar slechte beurten de grond in boren. ^O^
pi_164656075
Als er geen vleugelspeler bij komt dan gaat Cocu toch geen 4-3-3 spelen, met deze armoe?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:46:11 #211
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164656415
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:37 schreef TehRocks het volgende:
Als er geen vleugelspeler bij komt dan gaat Cocu toch geen 4-3-3 spelen, met deze armoe?
Is 4-3-3 ineens geen goed systeem meer sinds Bruma en van Ginkel weg zijn?
2 keer op rij kampioen, CL overwintert en als er niks bij komt moet het systeem maar om?
Wat een paniek om niks zeg.
pi_164656444
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vind het nog veel te vroeg om zo'n jonkie af te rekenen op 1-2 slechte wedstrijden waar het team collectief faalt. Zeker als je in ogenschouw neemt dat Maher en een hoop andere spelers -tig wedstrijden krediet hebben gekregen.
Maar ja, kopen kopen kopen, en vooral eigen jeugd na een paar slechte beurten de grond in boren. ^O^
Er werd nogal geroepen over Bergwijn voor het seizoen. Ik constateer slechts dat hij nu al niet eens meer genoemd wordt.

Wat ik tot nu toe van hem gezien heb, daar kan ik echter niet enthousiast over worden. Daar hoeven we ook geen discussie over te gaan houden lijkt me. Maar voor hem zou het volgens mij ook niet slecht zijn als hij dit seizoen een echte betere vleugelspeler voor hem zou hebben. Kan ie van leren en hij kan een beetje in de luwte blijven en rustig aan het niveau wennen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_164656490
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is 4-3-3 ineens geen goed systeem meer sinds Bruma en van Ginkel weg zijn?
2 keer op rij kampioen, CL overwintert en als er niks bij komt moet het systeem maar om?
Wat een paniek om niks zeg.
Ben er sowieso geen fan van, nooit geweest ook. Maar ik ben gewoon een conservatieve verstokte 4-4-2-fan :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:51:11 #214
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164656598
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er werd nogal geroepen over Bergwijn voor het seizoen. Ik constateer slechts dat hij nu al niet eens meer genoemd wordt.

Wat ik tot nu toe van hem gezien heb, daar kan ik echter niet enthousiast over worden. Daar hoeven we ook geen discussie over te gaan houden lijkt me. Maar voor hem zou het volgens mij ook niet slecht zijn als hij dit seizoen een echte betere vleugelspeler voor hem zou hebben. Kan ie van leren en hij kan een beetje in de luwte blijven en rustig aan het niveau wennen.
Je bent 2 keer op rij kampioen geworden, tuurlijk speelt PSV altijd voor het kampioenschap, maar je zou ook wat kunnen investeren in iemand als Bergwijn. Die jongen kan echt wel voetballen, gun hem alleen wat tijd. Het zal je misschien wat punten kosten, maar wedstrijdritme doe je niet op de bank op. En als er een speler gekocht gaat worden, weet je zeker dat hij NOG minder speeltijd gaat krijgen.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:52:18 #215
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164656643
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben er sowieso geen fan van, nooit geweest ook. Maar ik ben gewoon een conservatieve verstokte 4-4-2-fan :P
En dan Pereiro en de Jong centraal voorin?
Of hoe zou jij dat dan zien?
pi_164656788
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:52 schreef tja77 het volgende:

[..]

En dan Pereiro en de Jong centraal voorin?
Of hoe zou jij dat dan zien?
We hebben momenteel niet de ideale selectie voor het soort 4-4-2 wat ik voor ogen heb maar als ik het met het huidige materiaal moet doen zoiets:

Zoet
Arias, Isimat, Moreno, Willems
Narsingh, Propper, Hendrix, Guardado
Locadia, De Jong.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 18 augustus 2016 @ 20:00:27 #217
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164656947
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We hebben momenteel niet de ideale selectie voor het soort 4-4-2 wat ik voor ogen heb maar als ik het met het huidige materiaal moet doen zoiets:

Zoet
Arias, Isimat, Moreno, Willems
Narsingh, Propper, Hendrix, Guardado
Locadia, De Jong.
Geen ruimte voor Pereiro en Rammelaar?
Pereiro kan toch in plaats van Locadia? Achter de spits zeg maar. Overigens zou ik liever Schwaab liever zien dan Isimat. Ik krijg kramp in mijn anus al Isimat speelt.
pi_164657635
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Geen ruimte voor Pereiro en Rammelaar?
Pereiro kan toch in plaats van Locadia? Achter de spits zeg maar. Overigens zou ik liever Schwaab liever zien dan Isimat. Ik krijg kramp in mijn anus al Isimat speelt.
HO HO, Isimat wil PSV naar een hoger niveau tillen!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 20:22:50 #219
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164657668
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

HO HO, Isimat wil PSV naar een hoger niveau tillen!
Dat wil ik ook, maar enig realisme en zelfkennis lijkt me gepast.
pi_164657702
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat wil ik ook, maar enig realisme en zelfkennis lijkt me gepast.
Die jongen bleef ook alleen maar doordat ie zo populair was, beetje te hoog in zijn bol gestegen.
pi_164657738
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Geen ruimte voor Pereiro en Rammelaar?
Pereiro kan toch in plaats van Locadia? Achter de spits zeg maar. Overigens zou ik liever Schwaab liever zien dan Isimat. Ik krijg kramp in mijn anus al Isimat speelt.
Pereiro zou eventueel als creatieve aanvaller kunnen fungeren, Schwaab zou kunnen, Ramselaar had ik nog niet eens aan gedacht :') .

Ik ben ook niet getrouwd met die opstelling, het is zo maar een eerste opzetje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 18 augustus 2016 @ 21:13:59 #222
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164659459
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

HO HO, Isimat wil PSV naar een hoger niveau tillen!
Isimat heeft laten zien dat hij in een verdediging met 3 CV's op hoog niveau mee kan.

Maar ja, dat kon Martens Indi ook. :')

Ach, ik heb Isimat nog niet afgeschreven. Hij denkt er alleen vaak te makkelijk over. Gelukkig geeft hij zelf ook aan dat hij dat ziet van zijn eerste periode bij PSV. Misschien dat hij daarin nog kan groeien, want als mandekker is hij echt behoorlijk goed.
pi_164661013
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ontken nergens dat er een verschil zit tussen die twee, dat maak jij er van. Dat verschil heb ik uitvoerig beschreven.

Maher had in zijn AZ-tijd een achterlijk hoog piekniveau. Maar ook toen al liet hij dat slechts bij vlagen zien. Hij draaide daar geen waanzinnige, uitstekende of bijzondere seizoenen. En hij was zeker niet de drijvende kracht achter dat AZ. Sterker nog, hij had daar een vrije rol als aanvallende middenvelder en rendeerde daarin nauwelijks. Want ja, een '10' zoals hij dat was mag je keihard beoordelen op statistieken.

Hij speelde incidenteel een uitstekende wedstrijd, zoals hij dat bij PSV ook 3x heeft gedaan.

Hij werd juist talent van het jaar in 2012 vanwege het niveau wat hij wekelijks aantikte. Nogmaals; het is meer dan alleen goals en assists. Ook voor een 10.

''Maher is de terechte winnaar'', laat Cruijff weten. ''Hij is één van de meest constante voetballers geweest dit jaar, die bijna alle wedstrijden een vaste waarde is geweest voor AZ.''

Ramselaar en Maher samen als piektalentjes beschouwen die incidenteel een goeie wedstrijd speelde is onzin.
Dit, dus.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:03:15 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_164661578
Moet wel zeggen dat met wat fresh meat in de selectie, ik wel meer uitkijk naar de volgende wedstrijd. Vond Ramselaar bij Utrecht een leuke voetballer, en ben dan ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:27:04 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164667110
quote:
Siem de Jong volgend doelwit
PSV is niet uitgewinkeld en wil oud-Ajacied
door Jeroen Kapteijns
& Marcel van der Kraan

Na een rustige aanloopfase geeft PSV nu flink gas op de transfermarkt. De landskampioen is volop bezig om na het aantrekken van Bart Ramselaar ook Siem de Jong voor de rest van het seizoen vast te leggen. Bij Newcastle United, de club van de ex-Ajacied, wordt zelfs al op korte termijn een doorbraak verwacht in de besprekingen over de verhuur van De Jong aan PSV.

Waar eerder al Newcastle United-manager Rafael Benitez aangaf een verhuur van De Jong te zien zitten, lijkt inmiddels ook de clubleiding overstag. De Jong heeft meerdere opties om te worden verhuurd binnen én buiten Engeland, maar heeft na twee moeizame seizoenen in Engeland met veel fysieke en sportieve tegenslag een duidelijke voorkeur voor een tijdelijke terugkeer naar Nederland.

Als de puzzelstukjes op hun plek vallen, komt de droom van de familie De Jong uit Doetinchem uit. Sinds de C-jeugd van De Graafschap speelden Siem en zijn jongere broer Luuk niet meer samen, op een oefenduel van Oranje tegen Bayern München na. Al heel lang leeft de wens bij de voetbalbroers om ooit eens voor langere tijd bij de profs in één team te spelen. PSV is hard op weg om die wens te realiseren.

Onlangs nog vertelde PSV-aanvoerder Luuk de Jong over de ambitie die hij koestert. „Het is altijd al een droom van Siem en mij om eens samen te spelen. Ik zou het zeker willen dat hij naar PSV zou komen, maar het is nog afwachten welke keuze hij maakt.”

Een vertrek van Adam Maher zou PSV goed uitkomen om ruimte te maken in de selectie voor De Jong. De middenvelder mag inmiddels zelfs verhuurd worden (met een optie tot koop) en daarvoor hebben enkele buitenlandse clubs interesse getoond. Ook Marcel Ritzmaier, Rai Vloet, Simon Poulsen en Florian Jozefzoon komen in aanmerking voor een vertrek, al dan niet op huurbasis, terwijl Jetro Willems en Luciano Narsingh azen op een transfer.

Aanwinst Ramselaar trainde gisteren direct mee en kan morgen tegen PEC Zwolle deel uitmaken van de wedstrijdselectie. „Ik heb voor vijf jaar getekend en daar spreekt veel vertrouwen uit. Ik heb er alle vertrouwen in, dat ik een vaste waarde kan worden”, aldus Ramselaar op zijn eerste werkdag.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')