abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164543129
Ik sloot met:

Mijn favoriete wekker (alarm klock) is vervelend geüpdatet. Nu zoek ik een nieuwe.

Ik zoek:
- meerdere wekkers instelbaar, ook op een vaste dag
- eigen muziek als weksignaal
- tekst toevoegen aan een wekker
- snoozetijd instelbaar, idealiter nog als de wekker gaat

Nu heb ik Mijn Wekker, die leek het te hebben maar blijft actief in beeld, laat tekst niet zien etc. Irritant.

Tips?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_164543409
Dit had een mooie kans geweest om Nougat in de TT te zetten. ;(

quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 07:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik sloot met:

Mijn favoriete wekker (alarm klock) is vervelend geüpdatet. Nu zoek ik een nieuwe.

Ik zoek:
- meerdere wekkers instelbaar, ook op een vaste dag
- eigen muziek als weksignaal
- tekst toevoegen aan een wekker
- snoozetijd instelbaar, idealiter nog als de wekker gaat

Nu heb ik Mijn Wekker, die leek het te hebben maar blijft actief in beeld, laat tekst niet zien etc. Irritant.

Tips?
Ik gebruik zelf altijd Klok van Google, maar die voldoet niet aan je eisen. Deze wel als ik het goed lees.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164543680
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 07:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik sloot met:

Mijn favoriete wekker (alarm klock) is vervelend geüpdatet. Nu zoek ik een nieuwe.

Ik zoek:
- meerdere wekkers instelbaar, ook op een vaste dag
- eigen muziek als weksignaal
- tekst toevoegen aan een wekker
- snoozetijd instelbaar, idealiter nog als de wekker gaat

Nu heb ik Mijn Wekker, die leek het te hebben maar blijft actief in beeld, laat tekst niet zien etc. Irritant.

Tips?
Sleep as AnDroid _O_

https://play.google.com/s(...)bandroid.sleep&hl=nl
pi_164544451
Alarmdroid doet volgens mij ook wat je wil.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_164568078
quote:
Probeer Maxthon browser eens. Die heeft iets soortgelijks
Meh, beetje mierenneuken, maar vind full-screen toch irritant in tegenstelling tot immersive.
pi_164569237
Ik ga ze allemaal uitproberen, tnx
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_164595748
Weet iemand of er een app of mogelijkheid binnen Android zelf is waarmee ik mijn notificaties en meldingen op een dusdanige manier kan instellen dat wanneer mijn telefoon op trillen staat, één specifieke app toch geluid maakt bij een melding? Heb al aardig wat afgezocht maar kan tot op heden helaas niet vinden wat ik zoek. Ik heb Android 6.0.1, mocht dat wat uit maken.
pi_164770632
Nougat wordt op dit moment uitgerold voor Pixel C, Nexus 5X en 6P.
pi_164770815
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
Nougat wordt op dit moment uitgerold voor Pixel C, Nexus 5X en 6P.
Ik ben benieuwd 😀
pi_164770847
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:16 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd 😀
Als je je aanmeld voor het Beta-programma heb je 'm meteen
pi_164771119
enig idee wat de belangrijkste wijzigingen in Nougat zijn?
pi_164774068
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:26 schreef mschol het volgende:
enig idee wat de belangrijkste wijzigingen in Nougat zijn?
Splitscreen, verbeterde Doze, ondersteuning voor Daydream en veel onder de motorkap.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164779512
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:26 schreef mschol het volgende:
enig idee wat de belangrijkste wijzigingen in Nougat zijn?
quote:
Expanded emoji: There are now over 1,500 different emoji built into Android, including 72 new ones, so go ahead: express yourself.
Quick Settings controls: Quick Settings gives you easy access to things like bluetooth, WiFi and the all-important flashlight. With Android Nougat, you can actually control what tiles go where, and move ‘em around to fit your needs.
Multi-locale support: Apps can tailor their content based on your locale settings. So if you speak multiple languages, for instance, then search engines can show results in each of those languages.
Multi-window: Run two apps side-by-side. The windows are resizable, too, by simply dragging the divider.
Direct Reply: Reply directly to notifications without having to open any app.
Bundled notifications: See what’s new at a glance with bundled notifications from individual apps. Simply tap to view each alert.
Notification controls: When a notification pops up, just press and hold to toggle the settings. For instance, you can silence future alerts from an app in the notification itself.
Lockscreen wallpaper: You can now have different wallpapers on your device's homescreen and lockscreen.
Improved Settings navigation: Find the right setting faster with an updated navigation menu in Settings.
Quick Switch: Switch between your two most recently used apps by simply double tapping the Overview button.
Vulkan: Games will now leap to life thanks to high-speed, next-generation graphics — all powered by your device’s multi-core processor.
Daydream: Android Nougat is ready to transport you to virtual worlds with Daydream-ready phones, headsets and controllers — all coming later this year.
Seamless updates: New Android devices with Nougat can install software updates in the background which means you won't have to wait while your device installs the update and optimizes all your apps for the new version. And for current Nexus users, software updates now install much faster, so you won't have to wait for minutes while your device reboots.
File-based encryption: Android Nougat can better isolate and protect files for individual users on your device.
Direct Boot: Direct Boot helps your device startup faster, and apps run securely even before you unlock your device when your device reboots.
Improved system backup coverage: More device settings are covered by Android Backup, including accessibility settings, run-time permissions for apps, Wi-Fi hotspot settings and Wi-Fi network restrictions.
Work mode: Work mode allows you to turn on and off your device's work apps and notifications for a better work, life balance.
Display size: Not only can you change the size of the text on your device, but the size of all the display elements like icons and images.
Meer over de wijzigingen in de emoji's: http://blog.emojipedia.org/android-7-0-emoji-changelog/

[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 23-08-2016 10:14:01 ]
pi_164784182
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 09:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

[..]

Meer over de wijzigingen in de emoji's: http://blog.emojipedia.org/android-7-0-emoji-changelog/
thanks ^O^
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:33:12 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164784714
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:26 schreef mschol het volgende:
enig idee wat de belangrijkste wijzigingen in Nougat zijn?
Zelf DPI kunnen wijzigen _O_

Draait hier als een trein vooralsnog
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164802172
Er zijn schijnbaar genoeg apps die een Android toestel een Windows pc kunnen laten besturen. maar ik wil het tegenoverstelde.
Kortom, ik zoek een Windows programma waarmee ik een Android telefoon/Tablet volledig kan bedienen (browser based is geen probleem :))

Iemand enige idee :?
pi_164878754
Heeft iemand nog een tip voor een simpele no-nonsens muziekspeler?
pi_164878850
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 23:51 schreef Juup© het volgende:
Er zijn schijnbaar genoeg apps die een Android toestel een Windows pc kunnen laten besturen. maar ik wil het tegenoverstelde.
Kortom, ik zoek een Windows programma waarmee ik een Android telefoon/Tablet volledig kan bedienen (browser based is geen probleem :))

Iemand enige idee :?
Geen ervaring maar de play Store heeft best wat opties als je zoekt op "vnc server".
pi_164884180
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Geen ervaring maar de play Store heeft best wat opties als je zoekt op "vnc server".
Ik zal eens kijken :)
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:05:22 #21
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_164886100
Mijn nova app view is nu naar material gewisseld, terwijl het in de settings niet zo is. Heb even zelf bewust op material gedrukt, en daarna naar classic view, maar alsnog blijft het zo. -O-

When all else fails, you always have delusion.
pi_164886477
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:05 schreef Mirel het volgende:
Mijn nova app view is nu naar material gewisseld, terwijl het in de settings niet zo is. Heb even zelf bewust op material gedrukt, en daarna naar classic view, maar alsnog blijft het zo. -O-

[ afbeelding ]
bedoel je nou de nova launcher? of iets anders?
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:43:29 #23
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_164887884
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:26 schreef mschol het volgende:

[..]

bedoel je nou de nova launcher? of iets anders?
Ja. Als je in de app drawer kijkt
When all else fails, you always have delusion.
pi_164888846
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:43 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ja. Als je in de app drawer kijkt
vreemd, zo ziet mijn app drawer er uit:(nova prime)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ook nergens iets voor classic of material design?
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:52:01 #25
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_164894212
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 13:33 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd, zo ziet mijn app drawer er uit:(nova prime)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ook nergens iets voor classic of material design?

Als je naar Nova Settings gaat (2 vingers omhoog swipen), dan naar app & widget drawers, dan heb je onderaan tab style. Die staat bij mij op classic ipv material design maar alsnog krijg ik de material design style te zien zoals in mijn screenshot. Wat jij nu toont is de classic style die ik ook normaal gebruik.

edit: nvm, iets bovenaan staat een knop genaamd 'card background' en die stond aan, heb ik uitgezet. Geen idee waarom die ineens aanstond, misschien per ongeluk in mijn broekzak gebeurd :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_164935405
https://tweakers.net/revi(...)ingen-inleiding.html

Voor wat meer stof over Android Nougat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164935424
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 22:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een simpele no-nonsens muziekspeler?
https://play.google.com/s(...)eid.gramophone&hl=nl

Echt een heerlijke app. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164935905
thnx, ga hem proberen.
pi_164944446
Mijn vrouw heeft per ongeluk in haar Moto G de hele camerarol gewist ipv 1 foto. Nou kan ze wel een app vinden die beloofd haar foto's terug te halen (FonePaw), maar die kost 60 euro :o

Weet iemand een gratis app of manier om dat te fixen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 29 augustus 2016 @ 23:12:37 #30
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_164953834
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vrouw heeft per ongeluk in haar Moto G de hele camerarol gewist ipv 1 foto. Nou kan ze wel een app vinden die beloofd haar foto's terug te halen (FonePaw), maar die kost 60 euro :o

Weet iemand een gratis app of manier om dat te fixen?
Hoogstens de thumbnails. Het geheugen van een telefoon is anders dan op een pc, die data krijg je niet echt terug.

Denk ik.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 29 augustus 2016 @ 23:24:47 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164954205
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:29 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vrouw heeft per ongeluk in haar Moto G de hele camerarol gewist ipv 1 foto. Nou kan ze wel een app vinden die beloofd haar foto's terug te halen (FonePaw), maar die kost 60 euro :o

Weet iemand een gratis app of manier om dat te fixen?
Fonepaw installeren en dan binnen 24 uur om een refund vragen? Als het niet werkt kan dat gewoon toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164957992
Ik heb eens mee zitten zoeken en wat blijkt, die leukerds van Fonepaw beloven vanalles terug te zetten, maar dat zijn gewoon de whatsappafbeeldingen (1700.....) die ze gewoon wel nog op haar telefoon had staan. App gauw dichtgeklikt en geconcludeerd dat ze praktisch alle leuke foto's al wel eens geappt had en dus vooral kwaliteitsverlies had.
Jammer maar te overzien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_164958173
er zijn in de store wel apps voor data recovery maar om goed te werken hebben ze volgens mij root nodig
pi_165144898
Wat zijn de essentiële apps voor android met betrekking tot:
- Schoonmaak
- Antivirus (is het uberhaupt nodig?)
- Battery apps? of doen ze meer kwaad dan goed?
- Memory cleaner? of doen deze ook meer kwaad dan goed?
- Een app dat geïnstalleerde applicaties verplaatst naar de SD? (Of heb je daar helemaal geen app voor nodig?).

Mis ik wat? Ik heb TWRP trouwens correct op mijn tablet gekregen maar qua onderhoud apps zie ik de bomen door de het bos niet meer.

Ik heb reviews gelezen op de playstore maar ik vraag me af in hoeverre die te vertrouwen zijn.
Bijvoorbeeld Clean Master lijkt een goede app maar buiten de playstore om bijvoorbeeld op youtube en andere forums/websites lees ik dat Clean Master meer kwaad dan goed doet.
Zelf heb ik Clean Master geprobeerd maar de reclames zitten er zodanig in verwerkt dat het lijkt alsof het onderdeel van Clean Master is.
pi_165145248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 08:23 schreef Dragonetti het volgende:
Wat zijn de essentiële apps voor android met betrekking tot:
- Schoonmaak
- Antivirus (is het uberhaupt nodig?)
- Battery apps? of doen ze meer kwaad dan goed?
- Memory cleaner? of doen deze ook meer kwaad dan goed?
- Een app dat geïnstalleerde applicaties verplaatst naar de SD? (Of heb je daar helemaal geen app voor nodig?).

Mis ik wat? Ik heb TWRP trouwens correct op mijn tablet gekregen maar qua onderhoud apps zie ik de bomen door de het bos niet meer.

Ik heb reviews gelezen op de playstore maar ik vraag me af in hoeverre die te vertrouwen zijn.
Bijvoorbeeld Clean Master lijkt een goede app maar buiten de playstore om bijvoorbeeld op youtube en andere forums/websites lees ik dat Clean Master meer kwaad dan goed doet.
Zelf heb ik Clean Master geprobeerd maar de reclames zitten er zodanig in verwerkt dat het lijkt alsof het onderdeel van Clean Master is.
Ik zou mij weg houden van dit soort apps. Boost van HTC is de enige app die ik hiermee vertrouw. Gelukkig heeft HTC deze voor de meeste toestellen beschikbaar gemaakt. Give it a try.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.htc.pitroad

Als je TWRP hebt neem ik aan dat je ook je toestel hebt geroot? Dan zou ik AdAway proberen. Dan hou je de meeste kwade dingen wel buiten met een gezond verstand.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2190753

En qua battery saving ligt het er even aan welke Android versie je hebt. Onder Android 6 kun je Greenify proberen. Vanaf Android 6 zou ik geen extra apps meer gebruiken ivm Doze (functie van Android zelf).

https://play.google.com/s(...)sfeng.greenify&hl=nl
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165145365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 08:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik zou mij weg houden van dit soort apps. Boost van HTC is de enige app die ik hiermee vertrouw. Gelukkig heeft HTC deze voor de meeste toestellen beschikbaar gemaakt. Give it a try.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.htc.pitroad

Als je TWRP hebt neem ik aan dat je ook je toestel hebt geroot? Dan zou ik AdAway proberen. Dan hou je de meeste kwade dingen wel buiten met een gezond verstand.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2190753

En qua battery saving ligt het er even aan welke Android versie je hebt. Onder Android 6 kun je Greenify proberen. Vanaf Android 6 zou ik geen extra apps meer gebruiken ivm Doze (functie van Android zelf).

https://play.google.com/s(...)sfeng.greenify&hl=nl
Ik heb 4.4.4 (Is inderdaad oud, kan helaas niet meer verder upgraden CUBE weigert dit gewoon).
Hij is ook inderdaad geroot.
Ik ga even naar je voorstellen kijken!
Thanks!
pi_165146897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 08:23 schreef Dragonetti het volgende:
Wat zijn de essentiële apps voor android met betrekking tot:
- Schoonmaak
- Antivirus (is het uberhaupt nodig?)
- Battery apps? of doen ze meer kwaad dan goed?
- Memory cleaner? of doen deze ook meer kwaad dan goed?
- Een app dat geïnstalleerde applicaties verplaatst naar de SD? (Of heb je daar helemaal geen app voor nodig?).

Mis ik wat? Ik heb TWRP trouwens correct op mijn tablet gekregen maar qua onderhoud apps zie ik de bomen door de het bos niet meer.

Ik heb reviews gelezen op de playstore maar ik vraag me af in hoeverre die te vertrouwen zijn.
Bijvoorbeeld Clean Master lijkt een goede app maar buiten de playstore om bijvoorbeeld op youtube en andere forums/websites lees ik dat Clean Master meer kwaad dan goed doet.
Zelf heb ik Clean Master geprobeerd maar de reclames zitten er zodanig in verwerkt dat het lijkt alsof het onderdeel van Clean Master is.
titanium backup.

Kan je iig bloatware en systeem applicaties verwijderen die je niet gebruikt. En backups maken.

Ccleaner vind ik wel handig om eens in de zoveel tijd mijn chache te verwijderen en gedownloade bestanden zonder twrp te booten.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_165148300
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:46 schreef spierbal het volgende:

[..]

titanium backup.

Kan je iig bloatware en systeem applicaties verwijderen die je niet gebruikt. En backups maken.

Ccleaner vind ik wel handig om eens in de zoveel tijd mijn chache te verwijderen en gedownloade bestanden zonder twrp te booten.
Thanks!

EDIT:
vraagje: Ik wil graag een startup-manager gebruiken dat apps uitschakelt voor auto start.
Nu probeerde ik "All in one toolbox", maar deze programma zet zichzelf in de auto start en ik kan nergens een instelling vinden om aan te geven dat "all in one toolbox" niet moet starten na boot.

Nu probeerde "ES task manager" daarmee kan ik dus "all in one toolbox" uitschakelen maar hier kan ik ook nergens een instelling vinden om aan te geven dat "ES task manager" niet moet opstarten na boot.

Nu gebruik ik dus "All in one toolbox" om "ES task manager" uit te schakelen, en ik gebruik daarna "ES task manager" om "All in one toolbox" uit te schakelen... :')

Is er een simpele startup-manager die zichzelf niet in de autostart zet?

[ Bericht 19% gewijzigd door Dragonetti op 07-09-2016 14:45:08 ]
pi_165200522
Ik heb een vraagje. Mijn vriendin heeft zo'n Huawei P9 Lite en draait op 6.0 Marschmallow. Kan zij upgraden naar Nougat?

Ik heb geen ervaring met Android omdat ik zelf met iOS werk. Maar ik weet niet of upgraden überhaupt wel lukt op die dingen? Werkt alles even vlot? Blijft het systeem/apps stabiel?
Cindy De Vuyst
  vrijdag 9 september 2016 @ 16:23:10 #40
164283 Luco
Buongiorno!
pi_165202266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:59 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Thanks!

EDIT:
vraagje: Ik wil graag een startup-manager gebruiken dat apps uitschakelt voor auto start.
Nu probeerde ik "All in one toolbox", maar deze programma zet zichzelf in de auto start en ik kan nergens een instelling vinden om aan te geven dat "all in one toolbox" niet moet starten na boot.

Nu probeerde "ES task manager" daarmee kan ik dus "all in one toolbox" uitschakelen maar hier kan ik ook nergens een instelling vinden om aan te geven dat "ES task manager" niet moet opstarten na boot.

Nu gebruik ik dus "All in one toolbox" om "ES task manager" uit te schakelen, en ik gebruik daarna "ES task manager" om "All in one toolbox" uit te schakelen... :')

Is er een simpele startup-manager die zichzelf niet in de autostart zet?
Ben je geroot + Xposed? Dan heb je de XPosed module BootManager waar je dit allemaal makkelijk in aan en uit kan zetten.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_165217529
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 16:23 schreef Luco het volgende:

[..]

Ben je geroot + Xposed? Dan heb je de XPosed module BootManager waar je dit allemaal makkelijk in aan en uit kan zetten.
Ja! Toevallig eergisteren geïnstalleerd.
Omdat het een chinese phablet betreft dat de "Aliyun OS" draait zal ik volgens Xposed (melding in rood binnen exposed) misschien issues zal krijgen... Maar voor nu werkt het (Root+Xposed+Bootmanager).

Het enige waar ik nu tegen aanloop is dat mijn phablet 16GB geheugen heeft, waarvan 2GB voor apps gebruikt mag worden en de rest is "USB" storage voor foto's/video's.
Van de 2GB heb ik nu ongeveer 1.2GB over en als ik wat games wil installeren dan is die 1.2GB zo op. Ik zoek een manier dat playstore content direct op een externe MicroSD installeert, maar dat blijkt in android 4.4.4 niet zomaar te gaan. Heb een app gevonden NextApp SDfix misschien dat ik daarmee iets kan...

In iedere geval thanks!
pi_165245966
Eindelijk kali nethunter goed werkend gekregen op mijn note3 :)
pi_165273605
UMI super, plus en max krijgen update naar nougat:

http://www.umidigi.com/page-umi_Nplan.html
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 15:12:47 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165451400
Ik lees dat de Xiaomi Mi5 ook de Nougat update krijgt van Android. Ben je daarmee je MIUI 8 skin kwijt als je die update draait?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165451559
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik lees dat de Xiaomi Mi5 ook de Nougat update krijgt van Android. Ben je daarmee je MIUI 8 skin kwijt als je die update draait?
Nee, gewoon een MIUI update met Nougat. Maar er zullen vast ook wel custom Nougat ROM's zijn.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 15:20:30 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165451599
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee, gewoon een MIUI update met Nougat. Maar er zullen vast ook wel custom Nougat ROM's zijn.
Aight, nice. Want MIUI 8 = _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:26:20 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_165451744
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:33 schreef Dragonetti het volgende:
UMI super, plus en max krijgen update naar nougat:

http://www.umidigi.com/page-umi_Nplan.html
Zie net dat er een stable MM Cyanogen Mod is voor de Super, ik ga die er even op klatsen denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_165483219
Stel ik wil mijn telefoon resetten; is dan een 'factory reset' te vinden in de instellingen voldoende, of doe ik er goed aan eerst via 'Recovery Mode' langs 'Wipe Cache Partition' te gaan? Of is dat dan juist overbodig?
  zondag 25 september 2016 @ 12:58:50 #49
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_165551492
https://www.reddit.com/r/(...)itiiesmn&sh=566c98d4

Muziek visualizer onderaan het scherm. Cool idea.
When all else fails, you always have delusion.
pi_165555606
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:58 schreef Mirel het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)itiiesmn&sh=566c98d4

Muziek visualizer onderaan het scherm. Cool idea.
Awesome!
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')