abonnementen ibood.com bol.com
  woensdag 17 augustus 2016 @ 08:12:20 #51
17121 Rica
Mais, je rÍve!
pi_164613332
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 07:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb bij mijn nieuwe ook zo'n bakje met schenktuit, wel handiger om de steentjes weer in de zakjes te gieten. Bakje is ook groter ^O^ Mijn katten waren ook van Sunner, deze niet realiseer ik me nu, er staat geen tekst op het papier (ben nu niet thuis, vanmiddag maar eens kijken).
Over vanuit zakjes werken he? Ik heb mijn ladekastje nog niet ingewijd en doe nog steeds met plastic wegwerp koffiebekertjes.

Als het met zakjes bevalt is dat prima natuurlijk maar persoonlijk vind ik de bekertjes vrij ideaal. Je kan er zo uitgieten in het bakje en ook zo weer terug gieten. Symbolen met merkstift op de zijkant geschreven dus je hoeft nauwelijks te zoeken. Als je ze op wilt bergen stapel je ze gewoon in elkaar. Als je geen ruimte hebt ze allemaal uit kan stallen kun je eventueel ook in stapeltjes werken. Eentje voor cijfers, eentje voor letters en eentje voor overige symbooltjes. Dat is tussendoor weinig zoekwerk.

Bij AH 50 stuks voor 59 cent.

plastic_bekers_1.jpg

Zo staan ze bij mij op het bureau

novzdDj.png

En de rest op het werkblad.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rica op 17-08-2016 08:45:27 ]
Don't try and blame me for your sins
For the sun has burned me black
Your hollow lives, this world in which we live
I hurl it back
pi_164614693
Das inderdaad ook best een optie, alleen ben ik bang dat baby en kat het ook heel interessant vinden en dan kan ik steentjes van de vloer gaan rapen :X

Ik heb nu het hele spul in een ziplockzak van de IKEA zitten en das wel handig. Geen kinder- of kattenhandjes die eraan komen, alles bij elkaar, plat weg te leggen... maar een bakje zoals SPuug lijkt me wel handig voor erbij.
pi_164614752
Ook een uitdaging trouwens: 2 kleuren bijna hetzelfde ook nog eens bijna hetzelfde symbool geven :D een 8 en een B zijn zo klein echt bijna niet te onderscheiden...
IMG_9114.JPG
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:24:00 #54
17121 Rica
Mais, je rÍve!
pi_164615039
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:11 schreef Lijnloos het volgende:
Ook een uitdaging trouwens: 2 kleuren bijna hetzelfde ook nog eens bijna hetzelfde symbool geven :D een 8 en een B zijn zo klein echt bijna niet te onderscheiden...
[ afbeelding ]
Yup, moeilijkheidsgraad gelijk met een ster omhoog :P

Dat is goed opletten ja.

Met 5 en S wil het ook wel eens gebeuren. Of de O en Q. Zit je constant te speuren of er nu wel of geen aanhangsel aanzit.
I hurl it back
pi_164617301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:11 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik met de ? en de 2, in vrijwel dezelfde kleur paars. Die zitten ook steeds bij elkaar in de buurt.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 07:10:13 #56
17121 Rica
Mais, je rÍve!
pi_164642011
quote:
17s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:08 schreef Lijnloos het volgende:
Das inderdaad ook best een optie, alleen ben ik bang dat baby en kat het ook heel interessant vinden en dan kan ik steentjes van de vloer gaan rapen :X

Ik heb nu het hele spul in een ziplockzak van de IKEA zitten en das wel handig. Geen kinder- of kattenhandjes die eraan komen, alles bij elkaar, plat weg te leggen... maar een bakje zoals SPuug lijkt me wel handig voor erbij.
O nee dan gaat het niet. Moet wel veilig zijn voor de kindjes en diertjes.

Bakjes zijn handig maar wat evany ook afvroeg:

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:01 schreef Evany het volgende:
Maar werk je rechtstreeks vanuit die bakjes of strooi je de kleuren waar je mee bezig bent eerst op die groene bakjes ofzoiets?
Terugstrooien zal makkelijk gaan maar hoe de steentjes in het groene bakje strooien? Zonder dat de steentjes in de andere vakken er uitvallen? Dan zou je al bijvoorbeeld een klein lepeltje moeten hebben om ze eruit te scheppen?

Als je ze rechtstreeks uit de sorteerdoos pakt is het geen probleem natuurlijk.

FuchsiaGroen had van die bakjes die een afzonderlijk klepje hadden - Foto

Die kun je wel strooien.

Ik heb zo lang gezocht naar mijn ideale bakje / sorteersysteem. Echt lastig.

De oplossing voor al geplakte steentjes die niet naar je zin zijn er weer tussenuit te halen was een stuk eenvoudiger gevonden. :P

i4e2bmm.jpg

Ook handig om haren en dergelijke er af te pulken.

(Bij mijn eerste plaat hing ik per ongeluk met mijn staart in de lijm. Toen ik overeind ging zitten hing de hele plaat aan mijn hoofd _O- :') )
I hurl it back
pi_164642138
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 07:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb bij mijn nieuwe ook zo'n bakje met schenktuit, wel handiger om de steentjes weer in de zakjes te gieten. Bakje is ook groter ^O^ Mijn katten waren ook van Sunner, deze niet realiseer ik me nu, er staat geen tekst op het papier (ben nu niet thuis, vanmiddag maar eens kijken).
Okee. Er staat dus wel tekst op :P Sunner zelfs :')
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
pi_164642147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:10 schreef Rica het volgende:

(Bij mijn eerste plaat hing ik per ongeluk met mijn staart in de lijm. Toen ik overeind ging zitten hing de hele plaat aan mijn hoofd _O- :') )
:D
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
pi_164642294
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:10 schreef Rica het volgende:

[..]

O nee dan gaat het niet. Moet wel veilig zijn voor de kindjes en diertjes.

Bakjes zijn handig maar wat evany ook afvroeg:

[..]

Terugstrooien zal makkelijk gaan maar hoe de steentjes in het groene bakje strooien? Zonder dat de steentjes in de andere vakken er uitvallen? Dan zou je al bijvoorbeeld een klein lepeltje moeten hebben om ze eruit te scheppen?

Als je ze rechtstreeks uit de sorteerdoos pakt is het geen probleem natuurlijk.

FuchsiaGroen had van die bakjes die een afzonderlijk klepje hadden - Foto

Die kun je wel strooien.

Ik heb zo lang gezocht naar mijn ideale bakje / sorteersysteem. Echt lastig.

De oplossing voor al geplakte steentjes die niet naar je zin zijn er weer tussenuit te halen was een stuk eenvoudiger gevonden. :P

[ afbeelding ]

Ook handig om haren en dergelijke er af te pulken.

Mental image _O-

Ik mag ff niet meer plakken... Mijn pols doet enorm veel zeer. Ik merkte het gisterochtend al maar dacht eerst dat het van muisgebruik kwam (laptop en werken en zo) maar het verdween weer in de loop van de werkdag. Tot ik s avonds nog ff ging plakken. Nu doet het echt goed zeer dus ff op non-plak!
pi_164642456
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:22 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Mental image _O-

Ik mag ff niet meer plakken... Mijn pols doet enorm veel zeer. Ik merkte het gisterochtend al maar dacht eerst dat het van muisgebruik kwam (laptop en werken en zo) maar het verdween weer in de loop van de werkdag. Tot ik s avonds nog ff ging plakken. Nu doet het echt goed zeer dus ff op non-plak!
O jee. Een plakpols. :')
Misschien zit je te verkrampt te plakken? Of te lang achter elkaar?

Ik doe drie of vier avondjes per week zo'n drie kwartier tot een uur. Dan ben ik het meestal alweer zat.

Ik hoop vanavond of morgen mijn vlinders klaar te hebben. En er ligt een pakketje voor me klaar bij de Bruna, dus dat is waarschijnlijk m'n tweede bestelling, van onze Poespoes. Ben benieuwd of dat wat gaat worden. :P
pi_164648937
Ik heb idd 2 keer te lang zitten plakken... Ruim 2 uur denk ik, dat is geen aanrader kennelijk :') gister deed het na een kwartiertje al goed zeer dus meteen gestopt. Gelukkig heb ik meer hobbies :D
pi_164651557
Ik heb de custom made van onze Poespoes binnen, maar ik ben benieuwd of het wat wordt, want er zitten geen witte steentjes bij. :')

2vkj8s1.jpg
pi_164652305
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb de custom made van onze Poespoes binnen, maar ik ben benieuwd of het wat wordt, want er zitten geen witte steentjes bij. :')

[ afbeelding ]
Oh :') Wat voor kleuren dan wel?
Unsere Heimat
pi_164652537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oh :') Wat voor kleuren dan wel?
14053879_10153901693360748_2741558799805481568_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
pi_164652640
Ben benieuwd :D
Unsere Heimat
pi_164652803
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:46 schreef Biancavia het volgende:

[ afbeelding ]
Oh wat een leuk idee! Ik wacht het eindresultaat even af voordat ik ook zoiets ga proberen O-)
pi_164663275
Meteen vanavond m'n vlinders afgemaakt. :)

14047364_10153902309535748_6118246150923757141_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 07:10:32 #68
17121 Rica
Mais, je rÍve!
pi_164671616
Hartstikke leuk geworden Bianca. *O*

Erg goed gelukt. :) Ga je hem inlijsten?

Ik heb gister tot laat ( :O ) de nieuwe plaat gesorteerd. Op en gegeven moment zelfs de DMC chart erbij wat ik had twee zakje met nr. 25 en een ontbrekende nr. 26. Allemaal een stukje ingewikkelder dan die van Sunner. Enfin het is gelukt. Bijna alles in het ladekastje en lijkt het hier in maanden niet meer op een kantine met al die koffiekopjes. Plaat heeft jammer genoeg een paar hele vervelende kreukels maar da's met het schip ook goed gekomen dus Ik gaan gewoon lekker plakken. Nee, ben al begonnen. :)
I hurl it back
pi_164671705
Mooi zeg, die vlinders ^O^

Vanmiddag eindelijk tijd om aan mijn nieuwe project te beginnen *O*
Unsere Heimat
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 07:46:59 #70
17121 Rica
Mais, je rÍve!
pi_164671773
Rewimo *O* Die mooie zwarte kat plaat.

Deze gisteravond genomen toen ik kon beginnen. Mijn werkhoekje :P

EMBmAGY.png
I hurl it back
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:04:15 #71
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_164671890
Wat een heerlijk hoekje!

Ik wil ook een plekje...huis is groot zat alleen hebben onze verwende katten twee kamers....

In een van die kamers zou ik een hoekje kunnen maken maar dan moet ik nog steeds alles opbergen.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:46:46 #72
17121 Rica
Mais, je rÍve!
pi_164672260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Patapon het volgende:
Wat een heerlijk hoekje!

Ik wil ook een plekje...huis is groot zat alleen hebben onze verwende katten twee kamers....

In een van die kamers zou ik een hoekje kunnen maken maar dan moet ik nog steeds alles opbergen.
Mijn katten interesseert het gelukkig geen fluit. Echt die komen alleen om te eten, slapen, even aan de krabpaal hangen en dan de hort weer op.

Een bureau wat je af kan sluiten is een misschien een goede oplossing? Met een klep of een rolluik ofzo. Staan soms spotgoedkoop op MP. (als je niet te kritisch bent)

Ondertussen kon ik mijn afgemaakt plaat mooi buiten even op de foto zetten.

9tJi9rs.png
I hurl it back
pi_164672320
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:32 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar komen die bakjes vandaan dan? Die zien er ook vet handig uit!
pi_164672332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:46 schreef Rica het volgende:

[..]

Mijn katten interesseert het gelukkig geen fluit. Echt die komen alleen om te eten, slapen, even aan de krabpaal hangen en dan de hort weer op.

Een bureau wat je af kan sluiten is een misschien een goede oplossing? Met een klep of een rolluik ofzo. Staan soms spotgoedkoop op MP. (als je niet te kritisch bent)

Ondertussen kon ik mijn afgemaakt plaat mooi buiten even op de foto zetten.

[ afbeelding ]
Wauw, mooi geworden!!!
pi_164672452
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:52 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Waar komen die bakjes vandaan dan? Die zien er ook vet handig uit!
http://s.aliexpress.com/i6RBRRBR :)

Mooi Rica! ^O^
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')