abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 augustus 2016 @ 08:12:20 #51
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164613332
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 07:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb bij mijn nieuwe ook zo'n bakje met schenktuit, wel handiger om de steentjes weer in de zakjes te gieten. Bakje is ook groter ^O^ Mijn katten waren ook van Sunner, deze niet realiseer ik me nu, er staat geen tekst op het papier (ben nu niet thuis, vanmiddag maar eens kijken).
Over vanuit zakjes werken he? Ik heb mijn ladekastje nog niet ingewijd en doe nog steeds met plastic wegwerp koffiebekertjes.

Als het met zakjes bevalt is dat prima natuurlijk maar persoonlijk vind ik de bekertjes vrij ideaal. Je kan er zo uitgieten in het bakje en ook zo weer terug gieten. Symbolen met merkstift op de zijkant geschreven dus je hoeft nauwelijks te zoeken. Als je ze op wilt bergen stapel je ze gewoon in elkaar. Als je geen ruimte hebt ze allemaal uit kan stallen kun je eventueel ook in stapeltjes werken. Eentje voor cijfers, eentje voor letters en eentje voor overige symbooltjes. Dat is tussendoor weinig zoekwerk.

Bij AH 50 stuks voor 59 cent.



Zo staan ze bij mij op het bureau



En de rest op het werkblad.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rica op 17-08-2016 08:45:27 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164614693
Das inderdaad ook best een optie, alleen ben ik bang dat baby en kat het ook heel interessant vinden en dan kan ik steentjes van de vloer gaan rapen :X

Ik heb nu het hele spul in een ziplockzak van de IKEA zitten en das wel handig. Geen kinder- of kattenhandjes die eraan komen, alles bij elkaar, plat weg te leggen... maar een bakje zoals SPuug lijkt me wel handig voor erbij.
pi_164614752
Ook een uitdaging trouwens: 2 kleuren bijna hetzelfde ook nog eens bijna hetzelfde symbool geven :D een 8 en een B zijn zo klein echt bijna niet te onderscheiden...
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:24:00 #54
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164615039
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:11 schreef Lijnloos het volgende:
Ook een uitdaging trouwens: 2 kleuren bijna hetzelfde ook nog eens bijna hetzelfde symbool geven :D een 8 en een B zijn zo klein echt bijna niet te onderscheiden...
[ afbeelding ]
Yup, moeilijkheidsgraad gelijk met een ster omhoog :P

Dat is goed opletten ja.

Met 5 en S wil het ook wel eens gebeuren. Of de O en Q. Zit je constant te speuren of er nu wel of geen aanhangsel aanzit.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164617301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:11 schreef Lijnloos het volgende:
Ook een uitdaging trouwens: 2 kleuren bijna hetzelfde ook nog eens bijna hetzelfde symbool geven :D een 8 en een B zijn zo klein echt bijna niet te onderscheiden...
[ afbeelding ]
Dat heb ik met de ? en de 2, in vrijwel dezelfde kleur paars. Die zitten ook steeds bij elkaar in de buurt.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 07:10:13 #56
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164642011
quote:
17s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:08 schreef Lijnloos het volgende:
Das inderdaad ook best een optie, alleen ben ik bang dat baby en kat het ook heel interessant vinden en dan kan ik steentjes van de vloer gaan rapen :X

Ik heb nu het hele spul in een ziplockzak van de IKEA zitten en das wel handig. Geen kinder- of kattenhandjes die eraan komen, alles bij elkaar, plat weg te leggen... maar een bakje zoals SPuug lijkt me wel handig voor erbij.
O nee dan gaat het niet. Moet wel veilig zijn voor de kindjes en diertjes.

Bakjes zijn handig maar wat evany ook afvroeg:

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:01 schreef Evany het volgende:
Maar werk je rechtstreeks vanuit die bakjes of strooi je de kleuren waar je mee bezig bent eerst op die groene bakjes ofzoiets?
Terugstrooien zal makkelijk gaan maar hoe de steentjes in het groene bakje strooien? Zonder dat de steentjes in de andere vakken er uitvallen? Dan zou je al bijvoorbeeld een klein lepeltje moeten hebben om ze eruit te scheppen?

Als je ze rechtstreeks uit de sorteerdoos pakt is het geen probleem natuurlijk.

FuchsiaGroen had van die bakjes die een afzonderlijk klepje hadden - Foto

Die kun je wel strooien.

Ik heb zo lang gezocht naar mijn ideale bakje / sorteersysteem. Echt lastig.

De oplossing voor al geplakte steentjes die niet naar je zin zijn er weer tussenuit te halen was een stuk eenvoudiger gevonden. :P



Ook handig om haren en dergelijke er af te pulken.

(Bij mijn eerste plaat hing ik per ongeluk met mijn staart in de lijm. Toen ik overeind ging zitten hing de hele plaat aan mijn hoofd _O- :') )
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 augustus 2016 @ 07:54:54 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164642138
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 07:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb bij mijn nieuwe ook zo'n bakje met schenktuit, wel handiger om de steentjes weer in de zakjes te gieten. Bakje is ook groter ^O^ Mijn katten waren ook van Sunner, deze niet realiseer ik me nu, er staat geen tekst op het papier (ben nu niet thuis, vanmiddag maar eens kijken).
Okee. Er staat dus wel tekst op :P Sunner zelfs :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 augustus 2016 @ 07:55:47 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164642147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:10 schreef Rica het volgende:

(Bij mijn eerste plaat hing ik per ongeluk met mijn staart in de lijm. Toen ik overeind ging zitten hing de hele plaat aan mijn hoofd _O- :') )
:D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_164642294
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:10 schreef Rica het volgende:

[..]

O nee dan gaat het niet. Moet wel veilig zijn voor de kindjes en diertjes.

Bakjes zijn handig maar wat evany ook afvroeg:

[..]

Terugstrooien zal makkelijk gaan maar hoe de steentjes in het groene bakje strooien? Zonder dat de steentjes in de andere vakken er uitvallen? Dan zou je al bijvoorbeeld een klein lepeltje moeten hebben om ze eruit te scheppen?

Als je ze rechtstreeks uit de sorteerdoos pakt is het geen probleem natuurlijk.

FuchsiaGroen had van die bakjes die een afzonderlijk klepje hadden - Foto

Die kun je wel strooien.

Ik heb zo lang gezocht naar mijn ideale bakje / sorteersysteem. Echt lastig.

De oplossing voor al geplakte steentjes die niet naar je zin zijn er weer tussenuit te halen was een stuk eenvoudiger gevonden. :P

[ afbeelding ]

Ook handig om haren en dergelijke er af te pulken.

(Bij mijn eerste plaat hing ik per ongeluk met mijn staart in de lijm. Toen ik overeind ging zitten hing de hele plaat aan mijn hoofd _O- :') )
Mental image _O-

Ik mag ff niet meer plakken... Mijn pols doet enorm veel zeer. Ik merkte het gisterochtend al maar dacht eerst dat het van muisgebruik kwam (laptop en werken en zo) maar het verdween weer in de loop van de werkdag. Tot ik s avonds nog ff ging plakken. Nu doet het echt goed zeer dus ff op non-plak!
pi_164642456
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:22 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Mental image _O-

Ik mag ff niet meer plakken... Mijn pols doet enorm veel zeer. Ik merkte het gisterochtend al maar dacht eerst dat het van muisgebruik kwam (laptop en werken en zo) maar het verdween weer in de loop van de werkdag. Tot ik s avonds nog ff ging plakken. Nu doet het echt goed zeer dus ff op non-plak!
O jee. Een plakpols. :')
Misschien zit je te verkrampt te plakken? Of te lang achter elkaar?

Ik doe drie of vier avondjes per week zo'n drie kwartier tot een uur. Dan ben ik het meestal alweer zat.

Ik hoop vanavond of morgen mijn vlinders klaar te hebben. En er ligt een pakketje voor me klaar bij de Bruna, dus dat is waarschijnlijk m'n tweede bestelling, van onze Poespoes. Ben benieuwd of dat wat gaat worden. :P
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_164648937
Ik heb idd 2 keer te lang zitten plakken... Ruim 2 uur denk ik, dat is geen aanrader kennelijk :') gister deed het na een kwartiertje al goed zeer dus meteen gestopt. Gelukkig heb ik meer hobbies :D
pi_164651557
Ik heb de custom made van onze Poespoes binnen, maar ik ben benieuwd of het wat wordt, want er zitten geen witte steentjes bij. :')

Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 augustus 2016 @ 17:18:10 #63
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164652305
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb de custom made van onze Poespoes binnen, maar ik ben benieuwd of het wat wordt, want er zitten geen witte steentjes bij. :')

[ afbeelding ]
Oh :') Wat voor kleuren dan wel?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_164652537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oh :') Wat voor kleuren dan wel?
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 augustus 2016 @ 17:36:58 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164652640
Ben benieuwd :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_164652803
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb de custom made van onze Poespoes binnen, maar ik ben benieuwd of het wat wordt, want er zitten geen witte steentjes bij. :')

[ afbeelding ]
Oh wat een leuk idee! Ik wacht het eindresultaat even af voordat ik ook zoiets ga proberen O-)
pi_164663275
Meteen vanavond m'n vlinders afgemaakt. :)


Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 07:10:32 #68
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164671616
Hartstikke leuk geworden Bianca. *O*

Erg goed gelukt. :) Ga je hem inlijsten?

Ik heb gister tot laat ( :O ) de nieuwe plaat gesorteerd. Op en gegeven moment zelfs de DMC chart erbij wat ik had twee zakje met nr. 25 en een ontbrekende nr. 26. Allemaal een stukje ingewikkelder dan die van Sunner. Enfin het is gelukt. Bijna alles in het ladekastje en lijkt het hier in maanden niet meer op een kantine met al die koffiekopjes. Plaat heeft jammer genoeg een paar hele vervelende kreukels maar da's met het schip ook goed gekomen dus Ik gaan gewoon lekker plakken. Nee, ben al begonnen. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 augustus 2016 @ 07:37:16 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164671705
Mooi zeg, die vlinders ^O^

Vanmiddag eindelijk tijd om aan mijn nieuwe project te beginnen *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 07:46:59 #70
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164671773
Rewimo *O* Die mooie zwarte kat plaat.

Deze gisteravond genomen toen ik kon beginnen. Mijn werkhoekje :P

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:04:15 #71
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_164671890
Wat een heerlijk hoekje!

Ik wil ook een plekje...huis is groot zat alleen hebben onze verwende katten twee kamers....

In een van die kamers zou ik een hoekje kunnen maken maar dan moet ik nog steeds alles opbergen.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:46:46 #72
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164672260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Patapon het volgende:
Wat een heerlijk hoekje!

Ik wil ook een plekje...huis is groot zat alleen hebben onze verwende katten twee kamers....

In een van die kamers zou ik een hoekje kunnen maken maar dan moet ik nog steeds alles opbergen.
Mijn katten interesseert het gelukkig geen fluit. Echt die komen alleen om te eten, slapen, even aan de krabpaal hangen en dan de hort weer op.

Een bureau wat je af kan sluiten is een misschien een goede oplossing? Met een klep of een rolluik ofzo. Staan soms spotgoedkoop op MP. (als je niet te kritisch bent)

Ondertussen kon ik mijn afgemaakt plaat mooi buiten even op de foto zetten.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164672320
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:32 schreef Biancavia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar komen die bakjes vandaan dan? Die zien er ook vet handig uit!
pi_164672332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:46 schreef Rica het volgende:

[..]

Mijn katten interesseert het gelukkig geen fluit. Echt die komen alleen om te eten, slapen, even aan de krabpaal hangen en dan de hort weer op.

Een bureau wat je af kan sluiten is een misschien een goede oplossing? Met een klep of een rolluik ofzo. Staan soms spotgoedkoop op MP. (als je niet te kritisch bent)

Ondertussen kon ik mijn afgemaakt plaat mooi buiten even op de foto zetten.

[ afbeelding ]
Wauw, mooi geworden!!!
pi_164672452
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:52 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Waar komen die bakjes vandaan dan? Die zien er ook vet handig uit!
http://s.aliexpress.com/i6RBRRBR :)

Mooi Rica! ^O^
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_164672492
quote:
eeennnnnnn klik... ^O^
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:06:25 #77
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_164672527
Wauw mooi hoor!

Ik ben niet zo kritisch, maar mijn man helaas wel.
Mijn katten laten niets met rust. Het zijn verwende krengetjes.Als ik even wegloop bij mijn borduurwerk, moet ik alles in de bak met deksel doen. Anders vreten ze mijn draad op, krabbelen ze aan de stof of gaan uitgebreid een dutje doen op patronen, stiften en scharen.....
pi_164672532
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

eeennnnnnn klik... ^O^
:D
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:10:55 #79
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164672597
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:54 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Wauw, mooi geworden!!!
Tijdens de Olympische spelen had ik ineens zoiets van "Hey Dafne Schippers" :D

Ze lijkt er wel wat op. Deze vind ik mooi genoeg gelukt om in te lijsten.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164672791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:10 schreef Rica het volgende:

[..]

Tijdens de Olympische spelen had ik ineens zoiets van "Hey Dafne Schippers" :D

Ze lijkt er wel wat op. Deze vind ik mooi genoeg gelukt om in te lijsten.
Inclusief de blik als ze ziet dat het zilver is. :P
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:37:24 #81
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164674096
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:24 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Inclusief de blik als ze ziet dat het zilver is. :P
_O-


Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164674211
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:37 schreef Rica het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa, precies die! :D :')
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:07:36 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164674611
Whahahaha sprekend! _O-

Ben inmiddels begonnen, rechtsonder in het hoekje. Zwart :+ Hij is wel groot! :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:39:43 #84
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164702032
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb de custom made van onze Poespoes binnen, maar ik ben benieuwd of het wat wordt, want er zitten geen witte steentjes bij. :')

[ afbeelding ]
Heb je ook een voorbeeld gehad? Ze vroegen mij eerst of ik akkoord was met het voorbeeld voor ze het gingen maken.

Lijkt ook een bruinige kleur bij te zitten?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164704135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 07:39 schreef Rica het volgende:

[..]

Heb je ook een voorbeeld gehad? Ze vroegen mij eerst of ik akkoord was met het voorbeeld voor ze het gingen maken.

Lijkt ook een bruinige kleur bij te zitten?
Nee, ik heb geen voorbeeld gekregen.
Wel nu contact opgenomen met de verkoper. Even afwachten wat die zegt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_164715510
Mijn eenhoorn is klaar!!! Morgen plaats ik een foto!
  zondag 21 augustus 2016 @ 09:32:27 #87
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164727330
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:28 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen voorbeeld gekregen.
Wel nu contact opgenomen met de verkoper. Even afwachten wat die zegt.
Ja, eens horen wat ze zeggen. Ik heb die DMC lijst eens doorgenomen en er zijn best veel kleuren van spierwit naar ecru en beige naar verschillende grijze tinten naar zwart. Je zou zeggen dat alles er is om de vacht te maken zoals het is. Nog wat roze voor het neusje en geel/groen voor de oogjes. Geen reden om er meer kleur aan te moeten geven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef Evany het volgende:
Mijn eenhoorn is klaar!!! Morgen plaats ik een foto!
Yay! Ben benieuwd :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 augustus 2016 @ 10:23:10 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164727950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:00 schreef Evany het volgende:
Mijn eenhoorn is klaar!!! Morgen plaats ik een foto!
Het is nu morgen O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_164738103





Daar is ie dan! Je moet hem goed van een afstandje zien dan is ie mooier.
Het zijn ronde steentjes en daardoor zie je de rasterlijnen er wat doorheen als je van dichtbij kijkt.
Morgen een lijstje kopen en dan aan mijn kleindochter geven die eenhoorn-freak is.
pi_164738187
Ben nu met een nieuwe begonnen maar dan met vierkantjes. Dat is veel moeilijker zeg! Je moet echt opletten dat je ze recht plaatst en recht onder elkaar. Nieuwe uitdaging dus.
De eerste twee zakjes wit die ik openmaakten heb ik voor de helft weg kunnen gooien.



Er zitten ontzettend veel steentjes aan elkaar gesmolten. Was zeker warm tijdens de boottocht naar Europa.
pi_164738266
Ik had dat ook bij een kleur. Meestal kreeg ik ze nog wel los.

Eenhoorn is leuk geworden!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 augustus 2016 @ 18:11:40 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164738745
Dat kom ik bij sommige kleuren ook tegen. De meeste krijg je wel los. Gewoon flink wrijven/knijpen tussen je vingers. Weggooien zou ik pas doen als je zeker weet dat je genoeg steentjes hebt van die kleur.

Hij is mooi geworden, je eenhoorn! :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 augustus 2016 @ 07:22:36 #93
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164755608
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:48 schreef Evany het volgende:
[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Daar is ie dan! Je moet hem goed van een afstandje zien dan is ie mooier.
Het zijn ronde steentjes en daardoor zie je de rasterlijnen er wat doorheen als je van dichtbij kijkt.
Morgen een lijstje kopen en dan aan mijn kleindochter geven die eenhoorn-freak is.
Leuk geworden Evany :)

(doet me een klein beetje denken aan My Little Pony. Jeugdsentiment :P)

Wat grappig dat het ronde steentjes zijn. Heb er nooit mee gewerkt dus weet niet welke makkelijker zijn. Maar met die vierkante steentjes krijg je het nooit 100% perfect. Zeker zolang je er met de neus bovenop zit zie je altijd scheve stukjes en kiertjes. Als de plaat klaar is valt dat niet meer op.

Het is al gezegd maar die aan elkaar geplakte steentjes niet weggooien! Leg ze desnoods apart. Als je dan tekort komt kun je ze later alsnog openwrikken.

Wat wordt je volgende plaat? :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164759584
Het zijn er echt belachelijk veel en ik brak er mijn nagels op om ze uit elkaar te halen. Dus ik heb gemaild met Alixpres en als ik aan het einde tekort kom sturen ze die kleur nog na.
Ze schrijven dat ze er altijd 10%extra bij doen. Maar dat is niet waar bij de eenhoorn had ik bij één kleur echt precies genoeg. Geen één steentje over.
pi_164760231
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:27 schreef Evany het volgende:
Het zijn er echt belachelijk veel en ik brak er mijn nagels op om ze uit elkaar te halen. Dus ik heb gemaild met Alixpres en als ik aan het einde tekort kom sturen ze die kleur nog na.
Ze schrijven dat ze er altijd 10%extra bij doen. Maar dat is niet waar bij de eenhoorn had ik bij één kleur echt precies genoeg. Geen één steentje over.
Gewoon al zsm zeggen dat je tekort komt, zodat ze het alvast opsturen. Anders zit je maar te wachten.

Voor mijn roze kat krijg ik ook witte toegestuurd. En ik heb ook nog wit over van mijn vorige painting. Dan ga ik zelf maar even kijken wat ik ervan ga maken. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_164761622
Vette platen Biancavia, Rica en Evany! :D

Hier begonnen met de tweede, deze is iets kleiner. Ik meen 15x20.
Maar ik weet nog niet of ik deze wel leuk ga vinden. Achja.

Plaatje met kat. Die wilde echt perse bij mij liggen en lag meerdere keren op het vel papier met de symbolen en de kleurcodes. Trollkat.

  maandag 22 augustus 2016 @ 22:19:04 #97
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164772818
Wel lief. Niet erg behulpzaam maar wel lief. *;
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_164774038
Ik ben begonnen met de afbeelding van onze kat en ik dacht 'dat wordt helemaal niets', maar als je dan weer van een afstand kijkt, valt het wel mee.


Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 augustus 2016 @ 06:29:10 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164778459
O gaaf zeg, dat wordt wel wat O+

Welke grootte heb je gekozen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:36:09 #100
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_164778637
Ziet er hartstikke goed uit. :Y

Als ik nog even mag preken. Uit eigen ervaring. Voorzichtig zijn met het scheuren van het afdekvel. Het wil nog wel dat aan één kant een stuk van de gladde onderkant meegaat. De andere kant van de scheur heeft dan papieren ruwe randen, zonder gladde laag. Als die daarna weer op de lijm komt ben je de pineut. Zit er papier op je plaklaag en dat is erg lastig er weer af te krijgen. Plakt het erna ook niet meer goed.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')