abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:33:45 #276
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164545924
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 08:10 schreef K44S het volgende:
Even een andere situatie waar ik oprecht geen idee wat ik er mee wil/mee aan moet.
Situatie:
Contact met een dame, dame zegt alleen thuis te zijn. Ik zeg: Oke, prima.
Dame: Kom je lang? Ik: Prima.. afgesproken, dame zegt eerste keer af.
Prima, dus een 2e afspraak gemaakt, dame zegt af ivm kater en laat niks meer van zich horen.

Paar dagen later maak ik weer contact en vraag: Wanneer gaan we nou wat drinken? Zij:" ik app je zo ...".

(dit was een paar weken geleden).

gisteravond krijg ik een appje van haar:" K44S, wat ben ik een ongelooflijke trut en bitch geweest dat ik niks meer heb gezegd, sorry dus".
ik: de zogenaamde " spiegel voorzetten" je iig gehad maar ik neem je niks kwalijk.
Zij: nee echt, ik voel me er echt lullig over.
Goed. Al met al heb ik er een beetje psychologisch om heen geluld en conclusie van haar kant:
Ze zegt sorry (ze weet niet zo goed hoe ze dit moet doen) en verder laat ze aan mij wat ik er mee doe.

Ik heb het gevoel dat ze dat doet puur voor haar eigen gemoedstoestand. Om deze dus rust te geven.

Nu weet ik oprecht niet wat ik er mee moet, vertrouwen is natuurlijk weg en van haar kant voelt het meer van: Ik ben van mijn rot gevoel af.

Wat zouden jullie doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier hebben we t al eens over gehad.

Du moment dat je contact met haar hebt zeg je: OK ik kom er nu aan, paal je haar en bedank je me voor de weirde sex.
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:34:58 #277
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164545944
Op t moment dat die veulentjes hier beginnen te hengsten doordat ze zijn aangesproken door een kassameisje weet je alweer dat je op fok zit.

edit: was vorige week op vakantie in VS en er stond voor mij bij de receptie een milf (haar kinderen stonden er ook bij). Zegt ze: hey, do I know you??

Euhm, no guess not, why?

Are you the actor, the famous guy??

ik echt, eh , waar heeft zij het over??

Yes, Mark Wahlberg, is that you?

Ik zeg, je kan mijn handtekening wel hebben, misschien word je daar blij van (in t engels dan he autisten).

Nee wat moet ik daarmee, heb liever iets anders...

[ Bericht 65% gewijzigd door BeamofLight op 15-08-2016 11:38:18 (true story ) ]
pi_164546102
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef BeamofLight het volgende:
Op t moment dat die veulentjes hier beginnen te hengsten doordat ze zijn aangesproken door een kassameisje weet je alweer dat je op fok zit.

edit: was vorige week op vakantie in VS en er stond voor mij bij de receptie een milf (haar kinderen stonden er ook bij). Zegt ze: hey, do I know you??

Euhm, no guess not, why?

Are you the actor, the famous guy??

ik echt, eh , waar heeft zij het over??

Yes, Mark Wahlberg, is that you?

Ik zeg, je kan mijn handtekening wel hebben, misschien word je daar blij van (in t engels dan he autisten).

Nee wat moet ik daarmee, heb liever iets anders...

Koop een T-shirt met 'NOT Mark Wahlberg' erop.

Rot wel voor je dit, die guy is nou niet bepaald een knapperd...
1 + 1 = blauw
pi_164546127
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 08:10 schreef K44S het volgende:
Even een andere situatie waar ik oprecht geen idee wat ik er mee wil/mee aan moet.
Situatie:
Contact met een dame, dame zegt alleen thuis te zijn. Ik zeg: Oke, prima.
Dame: Kom je lang? Ik: Prima.. afgesproken, dame zegt eerste keer af.
Prima, dus een 2e afspraak gemaakt, dame zegt af ivm kater en laat niks meer van zich horen.

Paar dagen later maak ik weer contact en vraag: Wanneer gaan we nou wat drinken? Zij:" ik app je zo ...".

(dit was een paar weken geleden).

gisteravond krijg ik een appje van haar:" K44S, wat ben ik een ongelooflijke trut en bitch geweest dat ik niks meer heb gezegd, sorry dus".
ik: de zogenaamde " spiegel voorzetten" je iig gehad maar ik neem je niks kwalijk.
Zij: nee echt, ik voel me er echt lullig over.
Goed. Al met al heb ik er een beetje psychologisch om heen geluld en conclusie van haar kant:
Ze zegt sorry (ze weet niet zo goed hoe ze dit moet doen) en verder laat ze aan mij wat ik er mee doe.

Ik heb het gevoel dat ze dat doet puur voor haar eigen gemoedstoestand. Om deze dus rust te geven.

Nu weet ik oprecht niet wat ik er mee moet, vertrouwen is natuurlijk weg en van haar kant voelt het meer van: Ik ben van mijn rot gevoel af.

Wat zouden jullie doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kwispelt wel erg achter haar aan hoor!
1 + 1 = blauw
  maandag 15 augustus 2016 @ 11:50:18 #280
416020 K44S
The bearded man
pi_164546237
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je kwispelt wel erg achter haar aan hoor!
:').

Volgens mij leg ik de hele situatie verkeerd uit, of begrijpen jullie het verkeerd.
Laat maar zitten ook :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:04:39 #281
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164546597
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je kwispelt wel erg achter haar aan hoor!
gisteravond kreeg ik een appje van haar

Zij neemt contact op ( was weer even nat )
pi_164546612
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 11:50 schreef K44S het volgende:

[..]

:').

Volgens mij leg ik de hele situatie verkeerd uit, of begrijpen jullie het verkeerd.
Laat maar zitten ook :)
Nou, ik weet niet of je dezelfde bewoordingen gebruikt wanneer je tegen haar praat, maar dat komt mij onderdanig over.

Haar een paar dagen later terug appen: zwakjes.

Haar uitnodigen terwijl ze bij jou wat goed te maken heeft: zo beta.
1 + 1 = blauw
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:16:49 #283
416020 K44S
The bearded man
pi_164546848
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:05 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of je dezelfde bewoordingen gebruikt wanneer je tegen haar praat, maar dat komt mij onderdanig over.

Haar een paar dagen later terug appen: zwakjes.

Haar uitnodigen terwijl ze bij jou wat goed te maken heeft: zo beta.
Ik heb haar nergens voor uitgenodigd :').

Die paar dagen is natuurlijk om te kijken of zij nog ergens voor te porren was.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164547091
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb haar nergens voor uitgenodigd :').

Die paar dagen is natuurlijk om te kijken of zij nog ergens voor te porren was.
Je vroeg toch "of ze nou nog wat wilde drinken of niet"?

Dat van die dagen snap ik niet.
1 + 1 = blauw
  maandag 15 augustus 2016 @ 12:39:07 #285
416020 K44S
The bearded man
pi_164547335
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:29 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je vroeg toch "of ze nou nog wat wilde drinken of niet"?

Dat van die dagen snap ik niet.
Dat was dus een paar weken geleden.

We hadden de eerste keer afgesproken. Dit ging niet door... kwam ze zelf met een paar dagen later.

Dit ging ook niet door dus appt ik haar 2 dagen na die dag omdat zij niks meer van dr liet horen.
Toen appte zij: ik appje zo (halfdronken volgens mij).


Daarna... tot op gisteravond niks meer van dr gehoord.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164547636
Zaterdagavond/nacht zat mijn date dus vast op scheveningen, ze kon via een omweg nog in Utrecht komen heel laat. We spraken af dat ze me zou bellen als ze in utrecht was zodat ik mijn laatste biertje eruit kon slapen. Belt ze me om half 4, ze moest nog paar uur wachten op de bus, ik zeg oke ik breng jullie wel naar huis. (Ze was met haar huisgenoot,) Nouja ik haal hen dus op van centraal en rij ze naar huis. Ik probeerde een aantal keer een gesprekje met die huisgenoot aan te knopen, maar hij reageerde elke keer heel kortaf en stelde geen vraag terug. Was best awkward. :') Gelukkig kon zij de situatie telkens nog wat redden. Eenmaal bij haar thuis was het "nou ik ga naar bed, weltrusten." Ik dacht oke, iemand brengt je snachts naar huis, kan er toch wel een bedankje vanaf. Alles schreeuwde keihard FRIENDZONE. Ik mocht daarna niet meer naar huis v haar, vond ik niet erg. O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door habitue op 15-08-2016 13:06:14 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164547800
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:39 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat was dus een paar weken geleden.

We hadden de eerste keer afgesproken. Dit ging niet door... kwam ze zelf met een paar dagen later.

Dit ging ook niet door dus appt ik haar 2 dagen na die dag omdat zij niks meer van dr liet horen.
Toen appte zij: ik appje zo (halfdronken volgens mij).

Daarna... tot op gisteravond niks meer van dr gehoord.
Na die eerste keer (die niet doorging) was ze mij al kwijt geweest. Graag of niet hoor. Ze zou goed haar best moeten doen om er alsnog iets van te maken.
1 + 1 = blauw
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:13:28 #288
416020 K44S
The bearded man
pi_164548022
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:02 schreef Kamina het volgende:

[..]

Na die eerste keer (die niet doorging) was ze mij al kwijt geweest. Graag of niet hoor. Ze zou goed haar best moeten doen om er alsnog iets van te maken.
Ach, ik heb niks te verliezen en heb dat ook aangegeven: Wat wil je nou?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164548198
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Ach, ik heb niks te verliezen en heb dat ook aangegeven: Wat wil je nou?
Jij pent hier dingen neer hij geeft daar zn mening op. Zo werkt dat hier. Ik ben het met hem eens.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:31:40 #290
416020 K44S
The bearded man
pi_164548334
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:23 schreef habitue het volgende:

[..]

Jij pent hier dingen neer hij geeft daar zn mening op. Zo werkt dat hier. Ik ben het met hem eens.
Ik heb tegen haar gezegd: Wat wil je nou? Ik heb het niet tegen Kamina ;)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164548478
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:13 schreef K44S het volgende:

[..]

Ach, ik heb niks te verliezen en heb dat ook aangegeven: Wat wil je nou?
Ik zou haar dat niet eens vragen; haar gedrag spreekt voor zich. Als ze wil laten zien dat ze jou wil, dan moet ze laten zien dat ze jou wil.
1 + 1 = blauw
pi_164548571
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:31 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb tegen haar gezegd: Wat wil je nou? Ik heb het niet tegen Kamina ;)
O ja sorry, ik zag een punt ipv een dubbele punt. Maar ik proef echt nergens uit dat je haar wel leuk vindt, alleen dat je hoopt dat ze je leuk genoeg vindt om mee af te spreken. Je benadert altijd alles vanuit haar kant, wat zou ze daarmee bedoelen, vindt ze me leuk etc. Probeer eens uit te vinden wie je nou zelf echt leuk vindt en handel daarnaar.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164548747
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 12:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb haar nergens voor uitgenodigd :').

Die paar dagen is natuurlijk om te kijken of zij nog ergens voor te porren was.
ja dat is het punt juist. Jij wil nog steeds wat gaan doen als ze daar voor te porren is. Als je zou denken 'pff ga weg mens' kwam je hier ook niet om advies vragen
pi_164548787
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef habitue het volgende:

[..]

O ja sorry, ik zag een punt ipv een dubbele punt. Maar ik proef echt nergens uit dat je haar wel leuk vindt, alleen dat je hoopt dat ze je leuk genoeg vindt om mee af te spreken. Je benadert altijd alles vanuit haar kant, wat zou ze daarmee bedoelen, vindt ze me leuk etc. Probeer eens uit te vinden wie je nou zelf echt leuk vindt en handel daarnaar.
echt helemaal dit
Any broekje will do. Zolang het broekje jou maar leuk vind
pi_164548923
Verslagje van mijn date van gisteren maar even tussendoor dan; was best wel gezellig nog, maar eigenlijk al een beetje hoe ik hoopte dat het zou gaan. Gekookt, gegeten en in totaal is ze zo'n 3,5 uur gebleven. Gezellig gekletst, maar wel met zo'n vibe zoals je kletst met een (goede) vriendin, geen flirterige atmosfeer ofzo.

Ik denk dat zij daar ook wel zo over denkt, al hebben we het nog niet zo benoemd. Via de app elkaar bedankt voor de gezellige avond en welterusten gewenst, maar verder niets over gezegd, ook niet over een evt vervolg. Mocht zij daar toch nog op aansturen (maar wat ik dus niet verwacht) dan zal ik het ook zo afkappen. Nogmaals, echt heel leuke en makkelijke babbel samen, maar we zijn op zoek naar meer dan dat.

Wel fijn want nu kan ik m'n volledige aandacht weer gewoon richten op de dame waar ik toch al een beetje met mijn hoofd zat. Was nog even de vraag wanneer we weer zouden afspreken, ben altijd wel fan om het in het weekend te doen zodat je de werkweek volledig achter je hebt. Konden dan allebei alleen zondag Ze stelde voor om woensdag eerst nog wat te gaan doen, en als we elkaar dan nog steeds leuk vinden om zondag ook af te spreken.

Wat rondgezocht of er toevallig nog iets leuks te doen was, en uiteindelijk een concert van Jason Isbell in Utrecht gevonden. Voorgesteld, vond ze leuk, dus daar gaan we woensdag heen. Geen ervaring met een date naar concert te gaan, maar zag hier positieve dingen langskomen. Alleen niet echt de ideale setting om gezellig te kletsen natuurlijk maar ga ik wel even proberen of we daarvoor of daarna nog ruimte voor hebben ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164549117
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Verslagje van mijn date van gisteren maar even tussendoor dan; was best wel gezellig nog, maar eigenlijk al een beetje hoe ik hoopte dat het zou gaan. Gekookt, gegeten en in totaal is ze zo'n 3,5 uur gebleven. Gezellig gekletst, maar wel met zo'n vibe zoals je kletst met een (goede) vriendin, geen flirterige atmosfeer ofzo.

Ik denk dat zij daar ook wel zo over denkt, al hebben we het nog niet zo benoemd. Via de app elkaar bedankt voor de gezellige avond en welterusten gewenst, maar verder niets over gezegd, ook niet over een evt vervolg. Mocht zij daar toch nog op aansturen (maar wat ik dus niet verwacht) dan zal ik het ook zo afkappen. Nogmaals, echt heel leuke en makkelijke babbel samen, maar we zijn op zoek naar meer dan dat.

Wel fijn want nu kan ik m'n volledige aandacht weer gewoon richten op de dame waar ik toch al een beetje met mijn hoofd zat. Was nog even de vraag wanneer we weer zouden afspreken, ben altijd wel fan om het in het weekend te doen zodat je de werkweek volledig achter je hebt. Konden dan allebei alleen zondag Ze stelde voor om woensdag eerst nog wat te gaan doen, en als we elkaar dan nog steeds leuk vinden om zondag ook af te spreken.

Wat rondgezocht of er toevallig nog iets leuks te doen was, en uiteindelijk een concert van Jason Isbell in Utrecht gevonden. Voorgesteld, vond ze leuk, dus daar gaan we woensdag heen. Geen ervaring met een date naar concert te gaan, maar zag hier positieve dingen langskomen. Alleen niet echt de ideale setting om gezellig te kletsen natuurlijk maar ga ik wel even proberen of we daarvoor of daarna nog ruimte voor hebben ;)
Tivoli? Daaronder is best een leuk barretje waar je daarvoor en daarna nog leuk kunt zitten samen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164549239
Ja precies, dat dacht ik ook al. Liefst zou ik nog even van te voren ergens snel een hapje doen aan de Oudegracht oid, maar ze moet uit Breda komen en denk dat het wat krapjes wordt allemaal op zo'n doordeweekse werkdag. Daarna nog een drankje moet goed komen. En, het wordt goed weer woensdag, dus dan kun je nog buiten zitten ook.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164549656
Ik begin echt een trend te zien waarbij ik vooral matches/gesprekken heb met meiden die 1. van paarden houden 2. of een abo op de efteling hebben :')

Geen idee waarom
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:42:27 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_164550110
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:38 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik zou haar dat niet eens vragen; haar gedrag spreekt voor zich. Als ze wil laten zien dat ze jou wil, dan moet ze laten zien dat ze jou wil.
Mee eens.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:41 schreef habitue het volgende:

[..]

O ja sorry, ik zag een punt ipv een dubbele punt. Maar ik proef echt nergens uit dat je haar wel leuk vindt, alleen dat je hoopt dat ze je leuk genoeg vindt om mee af te spreken. Je benadert altijd alles vanuit haar kant, wat zou ze daarmee bedoelen, vindt ze me leuk etc. Probeer eens uit te vinden wie je nou zelf echt leuk vindt en handel daarnaar.
Niet zo gek toch? Ze heeft m'n vertrouwen geschaad.

quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:50 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat is het punt juist. Jij wil nog steeds wat gaan doen als ze daar voor te porren is. Als je zou denken 'pff ga weg mens' kwam je hier ook niet om advies vragen
Volgens mij lees jij die het tijdstek van "paar dagen"naar een "paar weken" alsof ik haar een week geleden die "paar dagen " bedoel.

Die "paar dagen" zijn dik een maand geleden. En er zat hooguit 2 dagen tussen.

quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef Allures het volgende:

[..]

echt helemaal dit
Any broekje will do. Zolang het broekje jou maar leuk vind
En dit is verkeerd?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164550992
Ja dat is super verkeerd! je moet geen relatie aan gaan met iemand omdat ze wil :') dit is al tig keer gezegd. Je was toch zo veranderd?

Een relatie moet gaan om die persoon. Dat je niet meer zonder die ander wil zijn. Niet dat je niet meer zonder gewoon iemand wil zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')