abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 18 april 2018 @ 01:09:17 #251
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590923
registreer om deze reclame te verbergen
En zo snel als dat het gebeurd is, is het ook weer voorbij
Katie heeft 5 prachtige kittens ter wereld gebracht.

Wel twijfelgevalletje nu is het wegen, ze hangen allemaal aan een tet als ik het goed zie.
Ze zijn allemaal stil maar bewegen wel, dus ik vermoed dat ze allemaal aan het drinken zijn

Dus ik denk dat ik zo ook maar eens naar bed toe ga en morgenochtend de eerste keer weeg.
pi_178592791
O+

Dacht even kittens kijken op de camera maar die is helaas ergens gestopt vannacht! Benieuwd naar de foto’s! Hoop dat moeders en kittens het goed maken O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 18 april 2018 @ 07:41:40 #253
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178592812
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:35 schreef Californium het volgende:
O+

Dacht even kittens kijken op de camera maar die is helaas ergens gestopt vannacht! Benieuwd naar de foto’s! Hoop dat moeders en kittens het goed maken O+
Camera draait weer en ik ben weer wakker na 5 korte uurtjes slaap :O

Kittens doen het goed, zijn goed gewassen door mams.
Ze zijn lekker actief en hangen goed aan de tet.
Mams vind alles goed en ligt lekker te snorren in de doos (gelukkig)

2 even gewogen, en de gewichten waren 112 en 125 gram, aan de goeie kant dus!
Wel zijn ze dus echt bijna allemaal pikzwart, 1 of 2 hebben markeringen in het wit.

Dat gaat dus een uitdaging worden bij het wegen, normaal als ze wat ouder zijn zou ik de nageltjes lakken, maar nu heb ik even geen idee hoe ik ze ga markeren.

Ik zou ze een stukje kunnen scheren, maar dat durf ik eigenlijk niet te doen bij die kleintjes
pi_178592819
Kittens *O*

Dan zou je er het liefst de hele tijd bij blijven he? Maar probeer erop te vertrouwen dat het goed gaat. Bevallen is een spannende fase waarbij niet altijd alle kittens het redden en daar was je bij en is goed gegaan. Moeder klinkt ook ervaren, als ze zowat alle navelstrengetjes doorbeet. Die melkproductie komt wel op gang, snap niet goed dat het asiel daar zo op hamert, ik heb het bij aanstaande moedertjes ook zelden vooraf gezien. Kittenkaakjes zijn heel goed in melk ontfutselen aan mams ;) En nu scharrelen ze misschien nog wat onhandig maar ze liggen warm bij mams en weten de tet echt wel te vinden door de geur.
Zo te lezen zijn ze levendig: goed teken!

En mijn filosofie is: als het de eerste dagen mis gaat dan is er iets met het kitten niet goed en kun je er zelden wat aan doen. Of ik er dan bij zit of niet en ze vaker aanleg of met kunstvoeding aan het prullen ga, vaak redden ze het dan nog niet.

Kortom: gewoon gaan werken, niet teveel zorgen maken en accepteren wat je thuis aantreft, mocht het toch niet lekker gaan. Asiel weet ook dat je werkt, dat is een risico wat ze samen met jou zijn aangegaan.

En dikke kans dat het gewoon helemaal goed gaat. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178592834
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:41 schreef lipjes het volgende:

[..]

Camera draait weer en ik ben weer wakker na 5 korte uurtjes slaap :O

Kittens doen het goed, zijn goed gewassen door mams.
Ze zijn lekker actief en hangen goed aan de tet.
Mams vind alles goed en ligt lekker te snorren in de doos (gelukkig)

2 even gewogen, en de gewichten waren 112 en 125 gram, aan de goeie kant dus!
Wel zijn ze dus echt bijna allemaal pikzwart, 1 of 2 hebben markeringen in het wit.

Dat gaat dus een uitdaging worden bij het wegen, normaal als ze wat ouder zijn zou ik de nageltjes lakken, maar nu heb ik even geen idee hoe ik ze ga markeren.

Ik zou ze een stukje kunnen scheren, maar dat durf ik eigenlijk niet te doen bij die kleintjes
Ik heb gelukkig nooit allemaal dezelfden gehad _O- Scheren zou ik echt niet doen, die kleintjes verliezen snel warmte, zeker als je huid kaal gaat maken.
Kun je niks met een drupje nagellak of tipp-ex op een nageltje of voetzooltje? Elk kitten een ander zooltje doen.

Als de gewichtjes zo mooi bij elkaar blijven liggen zou je het de eerste dagen ook even kunnen laten. Dan doen ze het allemaal goed en daar gaat het om.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 april 2018 @ 07:58:22 #256
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178592892
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kittens *O*

Dan zou je er het liefst de hele tijd bij blijven he? Maar probeer erop te vertrouwen dat het goed gaat. Bevallen is een spannende fase waarbij niet altijd alle kittens het redden en daar was je bij en is goed gegaan. Moeder klinkt ook ervaren, als ze zowat alle navelstrengetjes doorbeet. Die melkproductie komt wel op gang, snap niet goed dat het asiel daar zo op hamert, ik heb het bij aanstaande moedertjes ook zelden vooraf gezien. Kittenkaakjes zijn heel goed in melk ontfutselen aan mams ;) En nu scharrelen ze misschien nog wat onhandig maar ze liggen warm bij mams en weten de tet echt wel te vinden door de geur.
Zo te lezen zijn ze levendig: goed teken!

En mijn filosofie is: als het de eerste dagen mis gaat dan is er iets met het kitten niet goed en kun je er zelden wat aan doen. Of ik er dan bij zit of niet en ze vaker aanleg of met kunstvoeding aan het prullen ga, vaak redden ze het dan nog niet.

Kortom: gewoon gaan werken, niet teveel zorgen maken en accepteren wat je thuis aantreft, mocht het toch niet lekker gaan. Asiel weet ook dat je werkt, dat is een risico wat ze samen met jou zijn aangegaan.

En dikke kans dat het gewoon helemaal goed gaat. ^O^
Fijn om te horen :)
Het accepteren als 1tje komt te overlijden, dat gaat wel lastig worden ook al weet ik dat het risico er is.
Maar dan gaan we het gewoon aankijken ^O^

Was aan de ene kant wel leuk om mee te maken en aan de andere kant...... ik heb best een sterke maag, maar de manier hoe mams het nest schoonmaakt, daar ging bij mij wel even de maag van omgekeerd staan

Tevens, foto van net:
kjEuEVh.jpg

En mocht hotlinken nog niet werken, bij deze de URL
https://imgur.com/kjEuEVh
pi_178592995
Ahhw, wat lief O+

Je kunt als je dat zou willen wel drupjes (verschillend gekleurde) nagellak op de staartpuntjes of aan een pootje doen om te markeren, dat doen ze ook vaak bij pups. Maar dat stinkt zo enorm, een kat (of hond) met veel beter reukvermogen dan een mens moet daar toch wel last van hebben denk ik altijd. Laat staan pups of kittens die volledig afhankelijk zijn van reuk, omdat ze nog niet eens kunnen horen of zien.

Schijnbaar is gesmolten Wasco/waskrijt ook een mogelijkheid om mee te markeren. Dat zou minder stinken en niet giftig zijn. Misschien kun je dat proberen als je ze toch uit elkaar wilt kunnen houden? Uiteraard niet gloeiend heet op een kitten druppelen, maar op lichaamstemperatuur een drupje ergens op een redelijk opvallend maar niet extreem snel schoongepoetst stukje. Misschien in een oksel ofzo?

Ik zou ze persoonlijk denk ik maar even niet markeren en het gewoon laten gaan. Iedereen wegen, proberen verschil te zien en zolang er maar een stijgende lijn is en bolle buikjes is het goed :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_178593036
Wat een berg zwarte frummeltjes :+
  woensdag 18 april 2018 @ 09:50:13 #259
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178594338
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:11 schreef Miss_Isis het volgende:
Ahhw, wat lief O+

Je kunt als je dat zou willen wel drupjes (verschillend gekleurde) nagellak op de staartpuntjes of aan een pootje doen om te markeren, dat doen ze ook vaak bij pups. Maar dat stinkt zo enorm, een kat (of hond) met veel beter reukvermogen dan een mens moet daar toch wel last van hebben denk ik altijd. Laat staan pups of kittens die volledig afhankelijk zijn van reuk, omdat ze nog niet eens kunnen horen of zien.

Schijnbaar is gesmolten Wasco/waskrijt ook een mogelijkheid om mee te markeren. Dat zou minder stinken en niet giftig zijn. Misschien kun je dat proberen als je ze toch uit elkaar wilt kunnen houden? Uiteraard niet gloeiend heet op een kitten druppelen, maar op lichaamstemperatuur een drupje ergens op een redelijk opvallend maar niet extreem snel schoongepoetst stukje. Misschien in een oksel ofzo?

Ik zou ze persoonlijk denk ik maar even niet markeren en het gewoon laten gaan. Iedereen wegen, proberen verschil te zien en zolang er maar een stijgende lijn is en bolle buikjes is het goed :)
We gaan nu denk ik ook nog even voor de optie aankijken en alles wegen. En zolang alles een stijgende lijn vertoond zal het wel goed zijn.
Ben trouwens ook gewoon op mijn werk, kan het natuurlijk via de cam in de gaten houden :+

Straks als ze een paar dagen zijn dan durf ik ze ook wat beter te hanteren, zit zijn nog van zulke kleine frummeltjes.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wat een berg zwarte frummeltjes :+
Inderdaad :+
Had wel gehoopt op wat meer kleur maar helaas :+
pi_178597844
Oh zwarte frummeltjes O+
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
  woensdag 18 april 2018 @ 17:55:47 #261
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178604025
Zo. Mams had honger en dorst.
Een flinke dot kmr zo opgeschrokt en daarna nog wat mousse gekregen. Dat was ook zo weg.
Kleintjes doen het goed zo te zien.
pi_178604184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:55 schreef lipjes het volgende:
Zo. Mams had honger en dorst.
Een flinke dot kmr zo opgeschrokt en daarna nog wat mousse gekregen. Dat was ook zo weg.
Kleintjes doen het goed zo te zien.
Had ik de livestream net wat eerder aan moeten zetten. :P Zit hier bij te komen van vrijwilligerswerk. Is best rustgevend vermaak om naar mn chromecast te streamen. _O-

Wat een spoedgevalling zeg! :o
Keep the ones that heard you when you never said a word.
  woensdag 18 april 2018 @ 21:28:24 #263
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178608851
Zojuist alles kunnen wegen
En de gewichten zijn......
145
130
134
124
120

Er zij sowieso 2 compleet zwarte bij en 2 met wat wit.
Niet goed kunnen checken want mams houd er een goed oogje op ook al mocht ik ze pakken.
1tje kwam ze zelfs al zelf na het wegen halen.
  vrijdag 20 april 2018 @ 08:31:58 #264
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178636067
Dagje verder en alles doet het nog.
Ook zijn het 3 compleet zwartjes en dan 2 zwart witjes.
Geslachten zijn nog onbekend.
Gewichten komen mooi bij.
pi_178636223
Tsssss, doe eens een foto :+
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:09:48 #266
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178636439
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Tsssss, doe eens een foto :+
Ok :+
echgrWw.jpg

F21m43J.jpg

[ Bericht 6% gewijzigd door lipjes op 20-04-2018 09:15:08 ]
pi_178636670
Aaaaah die eerste O+
pi_178637215
Bawwww O+ En imgur heeft het slot er vanaf gehaald *O*
pi_178637226
Ooo wat schattig O+
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:41:04 #270
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178638617
Morgen ook de kraamdoos vervangen voor een schone. Ook gelijk de deken vervangen voor een schone.
Hopen dat mams de nieuwe doos ook accepteert.

Bonus foto:
QXkPk3C.jpg
pi_178638832
Een witte baard
pi_178639524
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef lipjes het volgende:
Morgen ook de kraamdoos vervangen voor een schone. Ook gelijk de deken vervangen voor een schone.
Hopen dat mams de nieuwe doos ook accepteert.

Bonus foto:
[ afbeelding ]
Awwww O+
Trotse tante van Loes, Jaan, Mie, Eef, Wiebke, Olle en Doukje
pi_178643472
Kittens O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_178661529
Ze is nu moedertje op comfortabele afstand.
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:11:55 #275
450148 PrisTheShiz
Niks mis met visch
pi_178662520
:o zo leuk dit
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')