abonnement Unibet Coolblue
pi_164407930
Pretty Little Liars, een serie van ABC Family gebaseerd op de boeken van Sara Shepard!







Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.

One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.

Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying and threatening things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?





Vorige topic: TV / [USA] Pretty Little Liars #12: A big reveal - Welcome to the Dollhouse

Officiële website: http://abcfamily.go.com/shows/pretty-little-liars
  woensdag 10 augustus 2016 @ 23:18:32 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164413117
Wie moest dit voorstellen? Of gewoon een random masker?

KuikenGuppy
pi_164413743
Ik ben even de draad kwijt. Staan de laatste afleveringen nu gewoon op de NL Netflix?
pi_164420416
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:18 schreef Burdie het volgende:
Wie moest dit voorstellen? Of gewoon een random masker?

[ afbeelding ]
Geen idee wie dit moet voorstellen.
Misschien Nicole? Zodat het lijkt of ze nog leeft en terug is.
Alleen zijn haar lippen een stuk smaller..
pi_164420427
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben even de draad kwijt. Staan de laatste afleveringen nu gewoon op de NL Netflix?
Nee staan nog niet op Netflix helaas.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:46:08 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164420732
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:25 schreef cactussoep het volgende:

[..]

Geen idee wie dit moet voorstellen.
Misschien Nicole? Zodat het lijkt of ze nog leeft en terug is.
Alleen zijn haar lippen een stuk smaller..
Oh, hebben we Nicole ooit gezien? Ik kan het me niet herinneren :?. Door wie wordt zij gespeeld?
KuikenGuppy
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:33:59 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164421496
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oh, hebben we Nicole ooit gezien? Ik kan het me niet herinneren :?. Door wie wordt zij gespeeld?
Kan ik me ook niet herinneren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164422594
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oh, hebben we Nicole ooit gezien? Ik kan het me niet herinneren :?. Door wie wordt zij gespeeld?
http://pretty-little-liars.wikia.com/wiki/Nicole_Gordon
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:36:03 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164422750

KuikenGuppy
pi_164432839
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:18 schreef Burdie het volgende:
Wie moest dit voorstellen? Of gewoon een random masker?

[ afbeelding ]
Geen idee, misschien de tante/moeder van Ally... die heeft ook zo'n gezicht zonder expressie :P
pi_164476819
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en dat I see you op de achterruit van de liars.. In seizoen 1 schreef Noel hetzelfde op de auto van Aria en Ezra in het bos. Als je erop gaat letten zijn er echt veel paralellen met eerdere afleveringen.
pi_164624211
Vond het deze keer niet zo heel leuk. Maar het voorstukje van volgende week maakt een hoop goed :D

En dat gedoe met Noel.. Hij heeft er vast iets mee te maken maar is zeker niet A.D
  woensdag 17 augustus 2016 @ 21:45:11 #13
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164631798
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:18 schreef cactussoep het volgende:
Vond het deze keer niet zo heel leuk. Maar het voorstukje van volgende week maakt een hoop goed :D

En dat gedoe met Noel.. Hij heeft er vast iets mee te maken maar is zeker niet A.D
Ik vond m wel weer leuk. Denk dat Ali zwanger is (dat van boven de wc). PLL kennende misschien wel van die eggs die gestolen waren van Emily :P Maakt Paige meteen geen kans meer, al hoop ik wel op Paige/Emily endgame.

Aria en Ezra gaan uiteindelijk wel trouwen gok ik. Wat drama gaat er nog wel komen (kuch promo kuch - al kan dat ook een flashback, al denk ik niet), maar uiteindelijk..:)

Dat Noel geen AD is is al weken duidelijk. Dat ligt er veel te dik op. Het is wel iemand dichtbij hun denk ik. Ook door wat die Grunwald zei.

Gok dat Spencer kind is van Mary, gezien dat einde waarin ze zo in haar familie album aan het kijken is. Kan ook weer iets zijn waarvan ze willen dat wij denken dat het zo is, maar weet niet wie het anders moet zijn.

Hanna..belde waarschijnlijk Mona? Benieuwd naar volgende week!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164816335
Die Hanna toch, gaat alleen achter Noel aan. Hij was wel zo slim om zijn bier niet op te drinken.
Dat einde ook, slaat ze hem hard in zn nek, heel slim _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel ergens te verwachten dat Nicole niet gevonden is. Zou ook alles in de war schoppen.
Dat gedoe met Emily en dr chicks begint vervelend worden en boeit mij totaal niet. Is alleen maar opvulling.

Noel die Sarah heeft geholpen in the dollhouse zag ik niet aankomen :D Maar wat ik wel zag aankomen is dat de usb stick gestolen zou worden bij Spencer in huis. Daar kon je gewoon op wachten..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164816405
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164816836
De nieuwe aflevering is zo ontzettend spannend! Ik kan echt niet wachten tot volgende week.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:40 schreef cactussoep het volgende:
Maar wat ik wel zag aankomen is dat de usb stick gestolen zou worden bij Spencer in huis. Daar kon je gewoon op wachten..

Ja, dat was echt .. :') Na al die dingen die ze meegemaakt hebben zou je wel verwachten dat ze hem goed opbergt. Maar nee.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 17:08:08 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164816917
Die USB stick zag ik ook van mijlenver aankomen. Ipv dat ze er meteen mee naar de politie gaan..

Verder erg spannend. Ik vertrouw alleen echt niemand. Die detective niet. Paige niet (al wil ik haar wel vertrouwen, vind haar leuk met Emily), die Sabrina niet..Noel niet (al denk ik niet dat hij AD is).

Ik denk dat Noel de broer is van Charlotte en haar daarom hielp. Weet alleen niet waarom hij Sara heeft vermoord (als hij het ook echt gedaan heeft).

Vragen, vragen! Promo ziet er leuk uit!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2016 @ 17:47:59 #18
240917 Mula
pi_164817804
Ik geloof dat ik dit de eerste leuke van dit seizoen vond. Benieuwd naar volgende week!
pi_164818165
Het is nog niet op Neftlix wel?
pi_164819875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die USB stick zag ik ook van mijlenver aankomen. Ipv dat ze er meteen mee naar de politie gaan..

Verder erg spannend. Ik vertrouw alleen echt niemand. Die detective niet. Paige niet (al wil ik haar wel vertrouwen, vind haar leuk met Emily), die Sabrina niet..Noel niet (al denk ik niet dat hij AD is).

Ik denk dat Noel de broer is van Charlotte en haar daarom hielp. Weet alleen niet waarom hij Sara heeft vermoord (als hij het ook echt gedaan heeft).

Vragen, vragen! Promo ziet er leuk uit!
Ja ik zou er ook gelijk mee naar de politie gaan, maar dan is het niet spannend meer he.

Paige/Sabrina zijn denk ik wel te vertrouwen. Noel sws niet en die detective twijfel ik nog even over.

En verder weet ik het ook niet. Echt vervelend al die vragen die door mn hoofd rondspoken:P
pi_164819893
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:59 schreef amaranta het volgende:
Het is nog niet op Neftlix wel?
Nee nog steeds niet!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 20:39:56 #22
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_164822208
En dan ook echt maar gewoon één zo'n filmpje kijken ipv de hele bups, waar voor hetzelfde geld half Rosewood op voorkomt. :')

Prutaflevering, voegde helemaal niks toe. Nou ja behalve dan het bewijs dat Aria ze moreel gezien echt niet helemaal op een rijtje heeft...
En Hanna bleek opnieuw de enige met ballen, al was de uitvoering natuurlijk een lachertje. Zeker nog nooit van WWMD (what would Mona do?) gehoord...
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:20:54 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164957732
Omdat het nog steeds niet op Netflix te zien is lees ik het topicverder niet, maar op Nu.nl staat dat het definitief is dat S7 de laatste is. Voor zover we dat nog niet wisten :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:45:56 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164958689
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat het nog steeds niet op Netflix te zien is lees ik het topicverder niet, maar op Nu.nl staat dat het definitief is dat S7 de laatste is. Voor zover we dat nog niet wisten :)
Inderdaad bevestigt. En het gaat pas in April verder...:(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164973755
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 09:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Inderdaad bevestigt. En het gaat pas in April verder...:(
Over 8 maanden pas?! :'( :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')