abonnement Unibet Coolblue
pi_164393607
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164393673
Braddie heb je geen normale fiets? Is veel makkelijker dan hometrainer, lekker in de buitenlucht, en als je ver fietst, kan je ook niet ineens denken ok nu stop ik en plof ik op de bank (want je zal wel terug moeten fietsen). En het is ook nog eens veel beter (dan hardlopen) voor je knieën enz, zeker als je overgewicht hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164393687
Gewoon lekker buiten op een gewone fiets. Monteer je je cam erop, vloggen terwijl de kilos eraf vliegen.
Met je neus in de wind, beetje mooie vrouwen spotten en de toerist uithangen
pi_164393770
Heb geen normale fiets, en aangezien ik ook best wel series/films kijken en de laatste tijd veel naar Casey Neistat vlogs kijk dacht ik, waarom ga ik dit niet combineren?
Dus een hometrainer kopen/krijgen (Mensen geven ze zat weg) Daar ff een poos op fietsen, beetje basis conditie kweken, en dan een normale fiets kopen en lekker recreatief gaan fietsen :)
pi_164393815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:09 schreef DeBaba het volgende:
Gewoon lekker buiten op een gewone fiets. Monteer je je cam erop, vloggen terwijl de kilos eraf vliegen.
Met je neus in de wind, beetje mooie vrouwen spotten en de toerist uithangen
Preciesss. Eventueel een leuk telefoonhoudertje kopen op ebay voor 3 euro, en endomundo op je telefoon zetten, dan kan je zelfs achteraf helemaal mooi zien hoe hard je hebt gefietst, waar precies op de kaart, hoeveel je hebt verbrand, en nog veel meer. Aanrader.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164393879
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb geen normale fiets, en aangezien ik ook best wel series/films kijken en de laatste tijd veel naar Casey Neistat vlogs kijk dacht ik, waarom ga ik dit niet combineren?
Dus een hometrainer kopen/krijgen (Mensen geven ze zat weg) Daar ff een poos op fietsen, beetje basis conditie kweken, en dan een normale fiets kopen en lekker recreatief gaan fietsen :)
Dan koop je een fiets, als je iedere dag keyboards kan kopen dan kan je ook een fiets kopen. Ik kan je nu al vertellen dat je het fietsen op een hometrainer niet gaat volhouden.
pi_164393887
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb geen normale fiets, en aangezien ik ook best wel series/films kijken en de laatste tijd veel naar Casey Neistat vlogs kijk dacht ik, waarom ga ik dit niet combineren?
Dus een hometrainer kopen/krijgen (Mensen geven ze zat weg) Daar ff een poos op fietsen, beetje basis conditie kweken, en dan een normale fiets kopen en lekker recreatief gaan fietsen :)
Hometrainer ga je veel minder mee afvallen dan een echte fiets, omdat je heel snel lui kan worden en dan stopt. En beter nu een normale fiets nou het nog fatsoenlijk weer is.

Als je 12 keyboards kan betalen kan je ook prima een 2e hands fiets betalen. En dan pak je die wat vaker ipv de auto, alleen maar voordelen.
Dit is serieus advies. Zou er wat mee doen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164394006
Plus de nederlandse weerelementen maken het ook afwisselend en zwaar soms. Met een hometrainer in je schuurtje kom je er echt niet.
Is nog paar maanden goed fietsweer.
In de winter kan je altijd nog een hometrainer scoren
pi_164394064
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef DeBaba het volgende:
Plus de nederlandse weerelementen maken het ook afwisselend en zwaar soms. Met een hometrainer in je schuurtje kom je er echt niet.
Is nog paar maanden goed fietsweer.
In de winter kan je altijd nog een hometrainer scoren
Precies. Eerst een normale fiets, en eventueel later een hometrainer is een 10x verstandigere volgorde dan andersom. Nou Braddie, pak ons advies, en doe er wat mee als je wilt afvallen. Want, niet lullig bedoeld, maar je eigen ideeën waren tot nu toe niet echt succesvol volgens mij.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164394109
BradgeTV Keyboards en fietsen !
pi_164394151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:19 schreef DeBaba het volgende:
BradgeTV Keyboards en fietsen !
Ja dat kan ook nog, als je dat telefoonhoudertje koopt die ik hierboven linkte, kan je die ook prima gebruiken icm de selfie cam om te vloggen. 3 vliegen in 1 klap. Ik zou het weten.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164394167
Beetje leuke fiets om te beginnen vind je al rond de 100.
Je hoeft niet een eens een racefiets of mtb te nemen, gewoon stevige herenfiets en knallen
pi_164394216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:20 schreef DeBaba het volgende:
Beetje leuke fiets om te beginnen vind je al rond de 100.
Je hoeft niet een eens een racefiets of mtb te nemen, gewoon stevige herenfiets en knallen
Op marktplaats nog een stuk lager. Bij een fietsenmaker idd 100-150 voor een fatsoenlijke 2ehandse. Maar als je dan een beetje vriendelijke fietsenmaker hebt heb je ook een paar maanden garantie (gratis onderhoud) er bij.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164394255
Gezien je afdingkwaliteiten met de keyboards moet je dat met een fiets ook lukken.
pi_164394304
quote:
Ik vind dat je dat rennen standaard in je vlogs op moet gaan nemen, veel leuker om te zien dan dat eeuwige gewaggel en ook nog eens veel gezonder.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164394305
Moet je kijken wat een mooie fietsen er in Hilversum zijn te vinden voor onder de 100 euro!

http://www.marktplaats.nl(...)startDateFrom=always
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 10 augustus 2016 @ 14:25:24 #17
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164394380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb geen normale fiets, en aangezien ik ook best wel series/films kijken en de laatste tijd veel naar Casey Neistat vlogs kijk dacht ik, waarom ga ik dit niet combineren?
Dus een hometrainer kopen/krijgen (Mensen geven ze zat weg) Daar ff een poos op fietsen, beetje basis conditie kweken, en dan een normale fiets kopen en lekker recreatief gaan fietsen :)
Gewoon een keer een fiets kopen i.p.v. een keyboard
pi_164394405
Keuze te over idd.
Zal in jouw geval met een goede normale herenfiets beginnen
pi_164394433
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Precies. Eerst een normale fiets, en eventueel later een hometrainer is een 10x verstandigere volgorde dan andersom. Nou Braddie, pak ons advies, en doe er wat mee als je wilt afvallen. Want, niet lullig bedoeld, maar je eigen ideeën waren tot nu toe niet echt succesvol volgens mij.
Heb je zeker gelijk in, mijn eigen ideeen waren zeker niet succesvol.
Eerst een normale fiets dus? Zal eens een beetje gaan rondneuzen.
Is op zich ook wel logisch wat je zegt m.b.t lui worden en er mee stoppen.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 14:29:05 #20
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164394530
Fiets al jaren weer, zowel noodzakelijk m als voor de fun. Eerste weken zal het moeizaam gaan maar je zal zijn dat steeds beter gaat en je steeds meer km aan kan. Koop een km tellertje, kost ook geen drol, dan zie je wat je doe.
Wanneer heb je voor het laatst gefiets ?
pi_164394537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Heb je zeker gelijk in, mijn eigen ideeen waren zeker niet succesvol.
Eerst een normale fiets dus? Zal eens een beetje gaan rondneuzen.
Is op zich ook wel logisch wat je zegt m.b.t lui worden en er mee stoppen.
Ja is echt zo, dat is net als thuis trainen. Wat je dan gaat doen is hard trainen (of fietsen thuis), helemaal moe zijn, en met een hamburger op de bank ploffen. NEE dat werkt dus niet.

Als je met een normale fiets 5km van huis af fietst, en je denkt, shit, ik ben best moe. Dan MOET je wel die 5km terug fietsen. En zo val je echt veel sneller af. Geloof me. En als je moe word en heel langzaam fietst kost het nauwelijks energie dus ga je echt wel redden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164394547
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zulke opmerkingen werken dus wel?
Ja ze werken wel, maar het is echt kut om te horen.. logischerwijs, en na de zoveelste opmerking heb ik zoiets van, ik laat wel zien wat ik kan ;)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 14:31:00 #24
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164394560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:30 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja ze werken wel, maar het is echt kut om te horen.. logischerwijs, en na de zoveelste opmerking heb ik zoiets van, ik laat wel zien wat ik kan ;)
Mooi, mooi. Dan gaan we nog ff door
pi_164394570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:29 schreef DeBaba het volgende:
Koop een km tellertje, kost ook geen drol, dan zie je wat je doe.
Hoeft niet eens, dit is veel leuker:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:12 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Preciesss. Eventueel een leuk telefoonhoudertje kopen op ebay voor 3 euro, en endomundo op je telefoon zetten, dan kan je zelfs achteraf helemaal mooi zien hoe hard je hebt gefietst, waar precies op de kaart, hoeveel je hebt verbrand, en nog veel meer. Aanrader.
Want dan kan je thuis alles nog eens nakijken, er extra trots op zijn, er eventueel over vloggen, enz enz, ideaal voor Braddie.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')