abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171702187
registreer om deze reclame te verbergen
Je gaat eerst wielrennen en dan zit je de hele dag met die schoenen op kantoor?! Lekker fris.
pi_171702947
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:52 schreef Devv het volgende:
Je gaat eerst wielrennen en dan zit je de hele dag met die schoenen op kantoor?! Lekker fris.
Ik woon 10km van mijn werk. Laten we mijn fietsrit naar werk maar geen wielrennen noemen. :')
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  donderdag 15 juni 2017 @ 08:20:24 #153
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_171704061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:48 schreef LintuxCx het volgende:
SPD-Multi Release is een SPD variant, SPD-SL is heel wat anders.

Ikzelf heb SPD (en volgens mij de Multi Release variant) en ben daar tevreden mee. Is eigenlijk voor Mountain Bikes, SPD-SL is gebruikelijker op racefietsen ... maar ik vind het nou eenmaal wel fijn om op mijn fietsschoenen ook nog gewoon te kunnen lopen. :)

En dat kan met SPD wel, want het plaatje zit een beetje in de zool verborgen zegmaar, steekt (zo goed als) niet uit. Bij SPD-SL zit 'ie echt onder de schoen, waardoor lopen niet echt plezierig is.

Voordeel van SPD-SL is vziw ook nog dat de onderkant van de schoen helemaal hard/stijf is waardoor je beter kracht kunt zetten, terwijl SPD wat meer aanvoelt als een gewone schoen.

Dus ik loop wel wat kracht mis, maar ik hoef iig geen extra paar schoenen op werk te hebben liggen.
Ik gebruik ook 'gewoon' SPD. Erg tevreden over want wel fijn (redelijk) comfortabel lopen. Ik zou wel aanraden pedalen met een grotere 'kooi' (rand om het kliksysteem) te kopen, dus specifiek voor wielrennen. Geeft veel meer steun dan de echte mountainbike pedalen die ik eerst had, wat op langere ritten scheelt in hoe vermoeid je voeten worden.
pi_171704440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:48 schreef LintuxCx het volgende:
SPD-Multi Release is een SPD variant, SPD-SL is heel wat anders.

Ikzelf heb SPD (en volgens mij de Multi Release variant) en ben daar tevreden mee. Is eigenlijk voor Mountain Bikes, SPD-SL is gebruikelijker op racefietsen ... maar ik vind het nou eenmaal wel fijn om op mijn fietsschoenen ook nog gewoon te kunnen lopen. :)

En dat kan met SPD wel, want het plaatje zit een beetje in de zool verborgen zegmaar, steekt (zo goed als) niet uit. Bij SPD-SL zit 'ie echt onder de schoen, waardoor lopen niet echt plezierig is.

Voordeel van SPD-SL is vziw ook nog dat de onderkant van de schoen helemaal hard/stijf is waardoor je beter kracht kunt zetten, terwijl SPD wat meer aanvoelt als een gewone schoen.

Dus ik loop wel wat kracht mis, maar ik hoef iig geen extra paar schoenen op werk te hebben liggen.
Dit.

Zelf SPD-SL, heel gangbaar, stijve zool, voelt wat mij betreft iets prettiger, maar lijkt me voor mountainbike dan weer niks.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_171704938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:33 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik woon 10km van mijn werk. Laten we mijn fietsrit naar werk maar geen wielrennen noemen. :')
Kan toch een extra paar schoenen op werk leggen?
Heel de dag op je fietsschoenen lopen is wel beetje raar :P
Some things should be simple; even an end has a start
pi_171705054
quote:
4s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:42 schreef Leonos het volgende:

[..]

:P

Ik loop ook vaker op sokken. Wordt bij mij op kantoor gelukkig niet zo raar gevonden maar bezoekers kijken er soms idd vreemd van op. :+

(Maar nu ik haast elke dag met de racefiets ga overweeg ik idd toch maar eens een paar gewone schoenen achter te laten ja...)
pi_171705331
quote:
4s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:42 schreef Leonos het volgende:

[..]

raar is iets doen omdat een ander er iets van vind.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_171705561
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:04 schreef dop het volgende:

[..]

Ok dop :*
pi_171705637
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:04 schreef dop het volgende:

[..]

O+

quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 08:20 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou wel aanraden pedalen met een grotere 'kooi' (rand om het kliksysteem) te kopen, dus specifiek voor wielrennen. Geeft veel meer steun dan de echte mountainbike pedalen die ik eerst had, wat op langere ritten scheelt in hoe vermoeid je voeten worden.
Ook een goeie. Dat heb ik idd op beide fietsen, en op n dan klik aan beide kanten en op n klik aan n kant en beiden hebben in mijn ervaring wel zo hun voordeel - die laatste kun je evt ook nog op gewone schoenen gebruiken (en ja, waarom dan een racefiets kopen etc, ik weet 't, maar voor mijn gebruik kan dit soms goed uitkomen :)). Op dat eerste kan het ook maar voelt 't onplezierig aan, die bobbel onder je schoen.
pi_171711780
Ik loop ook altijd gewoon op sokken, als ik met de racefiets naar het werk ga.
Ik rijd dan weer met Look-pedalen, om het makkelijk te maken ;)
All my favourite singers couldn't sing
pi_171711822
Ik heb een set schoenen op mn werk liggen.

Voordeel van een ziekenhuis is ook, als ik een broek of shirt vergeten ben, loop ik een dag in het wit :P Handdoeken hoef ik niet mee te nemen en ook niet zelf te wassen, ideaal eigenlijk.
pi_171714099
Ik kan niet douchen in de ziekenhuis. Ze hebben in de douche van de kleedkamer schoenenrekken staan :')
pi_171714162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:07 schreef Andyy het volgende:
Ik kan niet douchen in de ziekenhuis. Ze hebben in de douche van de kleedkamer schoenenrekken staan :')
in de ziekenhuis? :P
pi_171714605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:07 schreef Andyy het volgende:
Wij hebben een verwarmde/airco fietsenkelder met luchtcompressortje, speciale droogkasten voor natte kleding, muziekje op de achtergrond, alles.

Je kan ook ebikes lenen bij ons. Reserveren, en karren maar.

Ze doen hier echt hun uiterste best om mensen fietsend naar het werk te krijgen
pi_171715602
Mijn werkgever is een fanatiek fietser, maar een douche hebben we nog steeds niet. :{
All my favourite singers couldn't sing
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')